- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Land
veterán
Vége a szmogriadónak vagy tart még?
-
deicide
veterán
Sötétben kicsit én is ettől tartok mostanában, mióta páromhoz járok át Velencére és a rendőrség előtt is el kell haladnom (ahol parkoltunk, amikor találkoztunk), onnan mindig furán néznek az éppen az udvaron cigiző rendőrök, de még nem ugrottak be autóba és kezdtek el üldözni. Az már melegebb szitu, hogy általában nem látom, hogy milyen autó jön szembe sötétben, aztán jópárszor rendőr volt és azért érzékelhető, hogy nem 50-el haladok. Csak ott is, mire utánam fordulnának, már messze járok.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #57682 üzenetére
Nem, ha bemértek traffival és 30k-s tétel alatt vagy, vagy ha nagyon őrülten mész akkor jön utánad villogóval. Amúgy ezek állnak a pihenőben és vakargatják.
Jogos ótómata nem bírná, akkor marad a gyári szoft.
Rugalmasságban csak hátrány a 4wd mert plusz súly és hajtási veszteség. Már párszor leírtam mikor a Hungárián bohóckodtam egy 1,6 VTi-vel. Állóból esélye sem volt (Bubi) de ha már mozgásban voltunk úgy odavert, hogy csak pislogtam.
-
kisza25
félisten
válasz
szőröscica #57684 üzenetére
pont nekem is ez fordult meg a fejemben
-
aero.
veterán
válasz
Snoop-y #57675 üzenetére
De ez egy 272 lovas dízel A4.
Itt van, amit keresünk [link]
Eddig nekem is mindig stimmeltek a gyári számok, rengeteg videó alá is támasztja youtube-on. Nyilván az első kanyarban elpicsázza a 350z meg az STi is, de 100-ig vajmi keveset számít a súly, inkább a váltó és az összkerék, lásd az új 550i G30 4 tizedet ver az F10 M5-re, 100 lóval gyengébben.
Rengeteget számít az is, hogy mennyi turbónyomással tudsz elindulni, ha üresben tartod a gázt nem lesz lófütty nyomásod sem, rajtautomatával meg már engedi rá a powert és ki tudja használni az adott fordulathoz tartozó összes lovat.
-
Az a jó hír, hogy matricás, tehát nem álcázott (= sunnyogva vadászó).
Elolvastam a cikket, azt írjak, hogy az autópálya rendőrség min. 272 lóerős autókat használ. Én sima Octavia RS-eket szoktam látni, az max. 230 le gyárilag.
"Csak egy példa, hogy az autópályarendőrség autóinak minimum 272 lóerősnek, a delegációkísérő autóknak pedig minimum 313 lóerősnek kell lenniük."
Automata a Saab, nem kell chip, mert kifexik :/
Ehhez a Subaru témához annyit, hogy a szépen csippelt (nem kormolós) 1.9 dízel Vectrámmal majdnem pariban voltam a kollégám Impreza GT-jével (asszem GT, 98-99-es, 218 (?) lovas). Persze most nem 0-100-ról beszélek, hanem életszerű körülményekről, aszfalton.
-
Snoop-y
veterán
válasz
brumi1024 #57669 üzenetére
Parancsolj itt meg rosszabbat is gyorsul sima kozuton (nem elomelegitett gumikkal nem 3 liter benzinnel meg 100x nyikkantgatva hatha egyszer osszejon a napsuteses ragacsos tesztpalyan)
Hidd el nem realis egy ilyen sulyu autotol ami 270 lovas hogy 5.3 5.4 meg 5.5 idoket ugorjon legyen benne barmilyen valto is... Kozuton nem kifejezetten reprodukalhato.
-
brumi1024
veterán
válasz
Snoop-y #57668 üzenetére
Persze, hogy számít, rugalmasságban valszeg jelentősen jobb az STI, viszont ez 0-100. Tervezhetsz bármennyire is gyorsulásra egy kéziváltót, nem fogod tudni eltalálni 10-ből 10-szer, hogy hol lesz az ideális váltási pont. Az automata igen.
Esetleg egy forrásmegjelölés? No offense, de anélkül ez csak pazarolt karakter.
-
Snoop-y
veterán
válasz
brumi1024 #57666 üzenetére
Az a 400kg kulonbseg azert szamit valamit?
Jo a quattro hajtas nagyon de nehez elkepzelni, hogy egy mezitlabas A4-ben olyan hajtas van ami kevesebb loval +400Kg -al az oleben ugyanugy gyorsul mint egy STI. Raadasul az STI valto legendasan a gyorsulasra van kitalalva. Nemkulonben a hajtas es az sport modell ez meg "csak" egy eros sedan.
Errol beszeltem:
Factory claim
0-60 mph (sec): 5.1
0-100 km/h (sec): 5.4Measured Accelerations:
0-100 km/h (sec): 5.9 -
brumi1024
veterán
válasz
Snoop-y #57664 üzenetére
7-8 sec-es téma nem a 3.0 TFSI-k világa, azt a fentebb linkelt 2.0 TDI is tudta, ugyanebben a kasztniban, 190 lóval, lásd a videót. Én elhiszem, hogy ezek szerinted nem reálisak, de ennek alátámasztására még semmi konkrétumot nem kaptam, azon kívül, hogy "nem reális".
-
Snoop-y
veterán
válasz
brumi1024 #57662 üzenetére
Annyira nem erdekel a negykarikas tema hogy ezzel farasszam magam hacsak nem az RS modellekrol beszelunk. Azok peldaul hozzak a papirformat (igaz nem 280 loval
)
A fizikat nem lehet meghazudtolni. A gyorsulas elegge fugg az alabbiaktol
Nyomatek
Suly/loero arany
Aztan hogy mindezt le is tudd vinni az utra. (hajtas)Jol mennek a 3 literes TFSI-k ezt nem vitatom de se a 400 nyulmokus se a 270 paci nem tul szerencses kombinacio az uresen 1.8 tonnas taligahoz megha quattro is. 7-8 sec kozotti tartomanyban siman lehet "csalni tizedeket" kisebb optimalizalassal. Nekem volt sok eros autom mar es elmondhatom ,hogy 6sec alatt kezdodik a problema amikor mar faragni kell a sulybol vagy nagyon nagy paci kulonbseg kell hogy lejjebb tudj menni. Es amikor ilyeneket latok leirva mindig felnyeritek. Ezert szoktak a katalogus gyorsulok sokszor csodalkozni, hogy papiron gyorsul a verda a valosagban meg nem annyira
-
brumi1024
veterán
válasz
Snoop-y #57659 üzenetére
Ott a videó. Egyébként el lehet menni egy Audi szalonba, kérni egy tesztvezetést és kipróbálni a 0-100-at. Ha nem fogja tudni közel a gyári adatot (nem taknyos aszfalton) akkor lehet panaszkodni. Amiket én próbáltam ott nem volt nagy eltérés.
De itt is vannak mért adatok. A kulcs a váltás: míg a ZF végigváltogat 1-től 3-ig (sorrendben), addig egy áltagos sofőr rájön, hogy váltani kéne 1-esből 2-esbe.
-
Skillet
addikt
Nem akarok én garázdálkodni... családos ember vagyok
Csak a tudományos kíváncsiság hajt
Ha nincs velük rendőr... de utánam küldenek egyet... akkor az mikor ér be engem?
Elvileg az itteni 6-os úton igazoltató nkh-sok is csak kamionokat nyektetnek...(#57659) Snoop-y
Én is 4.6-os időt akarok!!! -
Snoop-y
veterán
válasz
brumi1024 #57657 üzenetére
Hjam meg nem tudom ezeket hogyan merik a VW-nel de ez mar nem az elso ahol megakad a szemem. Kozel 1.8 tonnas auto 270 loval altalaban nem szokta hozni egy 1370 kilos STI gyorsulasat ami szinten 280 Le
Aminel valos adatokat lattam (vagyis az utcan is tudta amit leirtak) az az A45 AMG meg az M-es BMW-k
Az AMG 4.6 - 4.8 korul irjak es koppra egyet ment velem (Prodrive STI) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Skillet #57655 üzenetére
NKH hatóság, meg kell állnod nekik is. Ők nem fognak üldözni de rendőrt küldhetnek utánad.
M2-ön pl a NAV-oskollak dolgoznak karöltve, igaz csak a Szlovák kamionosokat vegzálják. Soha nem láttam még, hogy személyautót ki intettek volna.
mod:
brumi1024: Arról nem is beszélve, hogy 4 keréken kicsit több erő levihető mint 2 keréken.
Állórajtnál a 4wd nagyon sokat számít.
-
brumi1024
veterán
válasz
EQMontoya #57656 üzenetére
Pedig tapasztalataim szerint elég pontosan szokták tudni azt az adatot, amit a gyár megad. Egyébként egyszerű: egyik quattro automata, másik manuális, hátsókerekes. Biztosan nem fogsz tudni olyan tempóban váltani, mint az a ZF rajtautomatikával.
Szerk.: 3.0 TFSI-t hirtelen nem találtam, de gondolom a 190 lovas 2.0 TDI 7.9-es ideje is hihetetlen. Itten van egy videó (nem, semmi érdeke nincs az ürgének lejtőn gyorsulni, konkrétan abból él, hogy ilyen videókat gyárt, márkafüggetlenül).
-
Skillet
addikt
válasz
norrberth #57648 üzenetére
A hűtő egy dolog... ott kb a teljes lötty fele van, a többi meg a vízkörben.
nálam kb 8 liter az egész.
(#57650) Qru
Persze, de az nkh-val rendőrök is kint szoktak lenni? Itt a 6-os úton, az omv kútnál gyakran állnak, de rendőröket velük még sosem láttam.(#57657) brumi1024
Sokan kételkedni szoktak itt a 0-100-as gyári adatokkal kapcsolatban, pedig szerintem pontosak. Eddig mi akárhány autót mértünk, mindig a gyári adat környéke jött ki. -
norrberth
addikt
Gyárit kellet volna vegyél olcsóbb.[link]
1:1 ha kikevered 3 Liter és -36 fokos lesz!! Ami nagyon nem igaz!
A műszerem szerint -42 fokos G12 tartományba, G13 -40
Persze vittem mintát 2 kutra, ahol kértem a G11/G12 részt nézzék, nem tudom miféle folyadék ez..
Etilén vagy propilénVagy tartalmaz ezt is azt is. Ford szalonba ahol fasza Berner műszerűk volt -43 mutatott G12 tartományba.
A kut -39Ezt se értettem, ml kimértem mennyi desztillált víz kell a keveréshez.
Így lett belőle 3.5 Liter, ami bőven elég volt a cseréhez.
-
norrberth
addikt
-
lenko
aktív tag
válasz
norrberth #57639 üzenetére
Legutóbb nekem ez ment bele: VALEO-PROTECTIV-G12-keszre-kevert-fagyallo--35-fok (neked is ez kell bele, vagy gyári G12)
-
kisza25
félisten
mindenki ennyire dolgozik? gyerekek péntek van, ne már, nincs mit olvasnom itt melóhelyen
-
pit stop
addikt
Ha valaki Citroen/Peugeot/Ford-ot venne használtan, megvan hol segítenek lekérdezni (nemzetközlieg)[link]
-
pit stop
addikt
válasz
F.B.I. #57587 üzenetére
Normális, hogy lusta, közeli ismerősömnek is az volt
(#57559) Qru: Szép, főleg elődeihez képest. Viszont hátrafelé semmit nem lehet látni belülről, így radar nélkül nem is nagyon vállalnám. Meg technikailag kérdés milyen lett, elődjét szidta sokat volt tanárom, pedig újonnan vette magának és felelségének is 1-1-et
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #57623 üzenetére
Pedig a hatos program azert rejt magaban lehetosegeket
-
norrberth
addikt
válasz
szőröscica #57621 üzenetére
-
szőröscica
addikt
-
Brumi˘
addikt
válasz
maximilian4 #57617 üzenetére
Azért van mert koppra van írva, illetve azon is túl. Konkrétan még robbanás közben is hugyozza bele a gázolajat, így az már nem tud elégni. Ezekbe a verdákba egr helye sincs már meg.
-
rbalint88
addikt
válasz
EQMontoya #57616 üzenetére
a szakáll az tényleg az arcszőrzetem túlbecslése, de simaképű egy évben max kétszer vagyok
borosta 'szt csá.
Skillet: igen, sőt, adott környezetvédelmi osztályoknál meg is van határozva a szilárdrészecske (=korom) kibocsátás határértéke. euro4 még simán hozható DPF nélkül, euro5-höz már kell, ha jók az emlékeim.
ja és neménvótam. szerintem csak tetszett neki az autód
-
kovacsroli
senior tag
Beruhaztam egy pennys, csomagtartoba valo taroloba, nagyon jo, igényes kialakítású. Ha esetleg valaki szemezne vele megeri az arat.
-
Fékcsövet akarok venni, de nem tudom, hogy hány darabot rendeljek. Van, ahol írják, hogy szükséges darabszám: 2, van ahol nincsen ilyen feltüntetve.
Nagy általánosságban ezek egyesével vannak csomagolva vagy párban?
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Nagyméretű belépő tábla a OnePlustól
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Megjelentek az iOS, iPadOS és watchOS 26 nyilvános bétái
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- További aktív témák...
- Xbox Ultimate előfizetések
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!