Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Blindmouse_ #338120 üzenetére

    persze, mert az almoskonyvek szerint minden +1000rpm-re +0,7bar olajnyomas is kellene

    de ha a olajszivattyuban a nyomashatarolo szelep nincs ehhez hozzatunnerolva, hogy csak magasabb nyomasnal kezdjen nyitni, akkor az eredeti rpm-hez megfelelo nyomas lesz csak, a tobbi a keruloagon visszaengedi

    nyilvan vmennyi szallitott volumen is csokken a nyomas novelese miatt IS, ahogy a nyomas no, mert a résveszteseg IS nagyobb

    benzinszivattyu amugy tokugyanez a logika

    ott is amig a 3bar relativ nyomas diffit tudja tartani a rail-ban addig jo vagy
    csak 2bar toltonyomasnal 5bar a railnyomas, de azt mar nem akkora volumennel tudja tolni az AC, 100% tomitettseg eseten sem, mint szabadkifolyasnal vagy a 3bar-nal, siman lehet az, hogy nevleges kapacitasanak a 60%-t tudja csak 5bar-nal

    aztan ha kopott is mar, akkor annyit se

    meg olyan sincs, hogy 10bar-s AC
    minden AC tud ennyit is, csak nem mind1 mekkora volumen mellett

    az AC a szabalyzo ellen dolgozik, hogy azon attolja a benzint vissza a tankba a korbe keringtetos rendszernel
    amekkora nyomas kell ehhez, annyi lesz a railnyomas AC es a szabalyzo kozott, ahol az injektorok is vannak
    aztan ha turbonyomas megfujja a szabalyzot, akkor az pluszban elofesziti a szabalyzot novelve a toltonyomassal, hogy relativ nyomasdiffi meglegyen a ket ter kozott..ezert is van rajta a vakuumcso a szivsorrol

    ha egy 2bar nyomasu terbe 3bar-l akarsz befujni vmit, akkor az atadott volumen erosen csokken
    mikozben pont akkor kene hogy nojjon a mennyiseg a tobblet levego miatt

    tovabb bonylithatja a szitut, ha olyan u.n nem-linealis szabalyzo van bent, ami nem 1:1 aranyu, hanem 1,5:1 1,7:1 vagy 2:1-s
    olyankor az 1bar tolonyomasra ezzel a szorzoval noveli a railnyomast(!)

    nem neked irom ezt elsosorban, mert szerintem te vagod, hanem masoknak

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés