Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- cigam: Mi az a HiDPI és Retina felbontás?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ricsi99: Mire is jó az utánvét eröltetése használt cucc vásárlása esetén?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17599 üzenetére
toroltem a felesegem telefonjabol is, hozzaadtam
ujra. o kapott "uj" kartyat, nala nullazodott a tranzakciotortenet. ezen felbuzdulva tettem magamnal meg egy probat, de hiaba. erthetetlenviszont e-mailes ertesites a masik telefonon tortent digitalizacio utan is jott, ez hasznos ujitas
-
pictigjis
Topikgazda
ma is ket decline a lidlben. parades. a legerdekesebb, hogy gondoltam, torlom a kartyat a walletbol es visszateszem ujra, de a korabbi mukodessel ellentetben ez nem generalt uj virtualizalt kartyaszamot. visszakaptam a 0038-as utolso negy szamot, a tranzakciotortenet is visszatoltodott
az ujradigitalizalt kartyak korabban nalam "nullarol" indultak. cserebe jott ilyen ertesites is emailben, meg push is
-
pictigjis
Topikgazda
-
ACE-
addikt
Nem vagy egyedül de nálam rögtön jön rá a refund. Persze ilyenkor nem a tranzakciót törli, hanem azt lekönyveli, és jön pár nap múlva egy jóváírás...
-
pictigjis
Topikgazda
sikerult felvenni nehany fogyatekos supportost, akiknek fogalmuk sincs, hogyan mukodik a termek. ketszer fizettem ki a mekit, gbit aktiv mindkettonel, kertem refundot az elsore. ez volt a valasz
Hi
Valentina here and I hope you’re doing well today.
Thanks for reaching out regarding your transaction with MCD M0 19 SZIGETSZENTMI on the 16th of March 2025.
I’ve had a look and what happened in this situation is that the transactions were successful but the retailer hasn't captured both transactions.
When you make a purchase, the merchant first preauthorises the transaction before they capture the funds. We process the transaction from your underlying card immediately and the merchant has 14 days to process the transaction before we refund it, if they do not capture it. This is the best practice across the payments industry and why you sometimes see a 'pending' status in your bank account for transactions.
This means that the merchant may process the transaction at a later stage and refund the 2nd one if not captured. I would recommend checking your bank statement in the next couple of days to see if it has been processed.
I hope this clarifies things for you.
Have a lovely day.de mondom, ne viccelodjunk mar, fel lesz dolgozva mindketto, ezert irtam, es ezt jelzi a back in time menu is
Rest assured your fund is safe and please hold on with the Go Back in Time first.
If by 21st March 2025 you do not get the 2nd charge back to your account, please get back to us an we'll work on it further.szuper, tehat varhatom meg, amig visszajon magatol, mert nem is erti, mi a problema. meg jo, hogy csak 12e huf volt...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17589 üzenetére
nem volt gyors, de legalább megjött. azért jó tudni, hogy ilyen helyzetben is van megoldás
-
28.-án leveleztem a curve supportal megszünt curve accountra / kártyára való refound miatt.
Mai napon jött meg a számlámra a pénz. (Tehát 9 munkanap)
-
simati
csendes tag
sziasztok, nem figyeltem, hogy azCurve kártya előfizetését intéző kártyámon nincs elég egyenleg. Mikor fogja újból megpróbálni a Curva a levonást, vagy ezt indíthatom valahol én is?
-
n0rbert0
senior tag
K&H automatából 75.000Ft-ot felvéve, úgy hogy OTP hitelkártya van a Curve mögött cca. +2% kezelési költséget számolt fel.
szerk.: látom, változtak a limitek [link]
Amúgy eddig nem úgy volt, hogy 10x200GBP-ot (vagy valami hasonló összeget) lehetet felvenni kezelési költség nélkül? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17580 üzenetére
jo, de a curve-nel a kotelezo eves penzugyi beszamoloval sem napokat vagy heteket szoktak csuszni, hanem honapokat...
If you're worried about their financial stability, it would be worth looking at their latest annual accounts. The 2023 accounts had to be submitted by September 2024, but they couldn't submit their accounts on time due to a significant reason outside of their control (for the second year in a row, which is really unfortunate).
Curve got an extension to submit their 2023 accounts in December 2024... but we're now in March 2025 and they still haven't been able to get a set of audited accounts submitted. Being 6 months late for 12 months' worth of accounts is rather worrying for a financial company. -
pictigjis
Topikgazda
most frissült az app nálam, a piros refi plecsni egyenesen eltűnt
-
pictigjis
Topikgazda
jó, de a lényeg az, hogy ők nem tudják, hogy mit csináltál konkrétan, csak azt, hogy olyat, ami eddig nem volt jellemző rád, és "nagyobb" összegekkel. a kivonatokból például kiderülhet, hogy visszautaltad-e a forráskártyához tartozó számlára a pénzt a revolutról - ez lehet az egyik oka a kérésnek
Példa hasraütve: költök pl. havi 1 misit... évek óta. És akkor mondjuk mi van ha egyszer csak kifizetsz 15M-t egy autóra.
itt a gond az volt, hogy a nagyobb összeg mind a revolutra ment el, ami nem feltétlenül "normál" vásárlás az ő szempontjukból. egyébként szinte meg is lep, hogy ilyen levelezésekre van idejük, az összes maradék emberük ilyenekkel foglalkozhat már...
-
sb
veterán
válasz
pictigjis #17576 üzenetére
Ezt a pontot néztem én is, de ott van felette, hogy "ilyen célból" (cash recycling) elkövetett feltöltés/utalásra vonatkozik. A cél pedig felette vmi hitelkártya-visszatérítős/curve cashback ügyeskedésre vonatkozik. Tehát ez a szakasz az én értelmezésem szerint nem szimpla feltöltésre vonatkozik hanem amikor vmi visszaélés, cashback miatt trükközöl.
ATM-hitelkártya példával kezdődik, szerintem elég világosan mutatja.Az összeg önmagában nagy. De épp azt írom, hogy a historyhoz képest nem az. Legalábbis én nem venném annak, ha vki mondjuk mozgat 5-10M Ft-ot (ez a nagyságrend...) ami amúgy megfordul a számlán mondjuk normál kártyás műveletekkel is már 5-6 éve mondjuk 3-6 hónapos szinten.
Ha a normál kártyás fizetéseim ugyanebbe a nagyságrendbe esnek, pl. egy évben elköltök rendszeresen, évek óta X Ft-ot, akkor a hónap alatt egy többhavi összeg megmozgatása elég fura, hogy kiveri a biztosítékot. Mi van ha autót veszek?
Példa hasraütve: költök pl. havi 1 misit... évek óta. És akkor mondjuk mi van ha egyszer csak kifizetsz 15M-t egy autóra.@Oliverda
Nyilván valamit küldök. Csak nem látom hol lesz a sztori vége... amiről töltöttem az egy Wise számla volt, csak átfutott rajta a pénz, lóf*** sem fog látszódni a kivonatokból. Fizetésre meg a fenti áll: ha eddig elhitték, hogy van annyi akkor most egyben miért nem? Ha nem hiszik, hogy egyben lehet ennyi akkor meg a fizetési kivonat se mond semmi újat.
Nem tudom meddig lehet és kell ilyenkor elmenni... 20 éves fizetési, megtakarítási és minden más kivonatot nyilván nem fogok tudni beküldeni, hogy ők rekonstruálják a fél életem belőle.A limit/policy-ra köszi a megerősítést, ez nem volt világos, hogy még gondolhatnak-e másra. De ha önmagában az összeg a necces akkor valami alátámasztást adni kell, az világos.
-
pictigjis
Topikgazda
hat, a napi tobb millios revolut-feltoltes az valoban tud triggerelni ilyesmit, de ez amugy tenyleg le van irva:
Any behaviour which Curve deems to be “cash recycling” is not permitted. (...) Any other usage of the Curve Card which aims to achieve the same outcome is also prohibited, such as:
- the use of money transfer services; (a 4829 mcc az pont ez)
- topping up savings accounts; or
- transferring cash between payment accounts using Curve.kis teteleknel persze nem szoroznek (bar en jo ideje curve nelkul toltok revolutot a bekesseg kedveert), nalad a koltesi profil hirtelen (es szamukra kedvezotlen) megvaltozasara jelezhetett be az algoritmus
szerintem amennyire tudsz, legyel egyuttmukodo, de azert ertelmes kereteken belul. kivonatokat mindenkepp kuldj be
-
Oliverda
félisten
Tök mindegy, mit írnak a policyben, ennek nem sok köze van azokhoz a limitekhez. Túl nagy összegekkel operáltál (milliós tételeket ritkán fizet valaki, pláne nem többször pár hónapon belül), ez pedig triggerelte az forrásellenőrzést. Ha nem mutatod be a kért dokumentumokat, akkor bezárják a fiókodat.
-
sb
veterán
Sziasztok!
Újabb kérdés.
Az utóbbi időben volt pár nagyobb összegű, akár napi limitig elfutó Revolut top up-om Curve-ről, konverzióval az utóbbi időben. (huf->eur/usd váltások és feltöltések befektetési céllal)Kaptam egy levelet, hogy küldjek doksikat ezek alátámasztására, 3 havi kivonat a forrás kártya számlájáról, összegek forrása, célja(?), munkámról vmi megerősítés, esetleg jövedelemigazolás...
Ja és finom célzásként tanulmányozzam a fair use policy-t, hogy biztos mindenben megfeleltem-e neki.Tudok róla, hogy van pénzmosás elleni kötelező vizsgálat, de nekem kicsit soknak tűnik a fenti adatcsomag. Gyakorlatilag kb. mindenről küldjek el mindent...
Az összeg ugyan egyszerre nagy volt, de kb. 5 éve elsődleges kártyám a Curve, havi szinten hétszámjegyű összeg folyik át rajta valós kiadásokra... lassan 6 éve. Innen nézve nem igazán látom, hogy kilógna a lóláb, ha ilyen track record után megmozgatsz ugyan önmagában sok pénzt, de nem a fenti history-nak a sokszorosát, hanem a töredékét. Tehát maga a számlatörténet bizonyít szvsz.
Kérdés, hogy a fenti doksik helyett elég-e esetleg ilyesmire utalni és 1-2 doksit küldeni.
Ill. fair use: direkt belenéztem a top upok előtt, mert rémlett, hogy konverzióra van fair use limit. Viszont nem találtam rá semmit, a csomagok szerint vannak havi limitek, max csomagban vagyok, 100e EUR/hó az FX limit, így eléggé biztosnak tűnik, hogy ezzel nem lehet gond. Amennyit engednek annyit nyilván lehet... Most beleolvasva a leírásba viszont szembe jött, hogy top up jellegű használatra nem lehetne használni?
szerk: Oké, nem láttam az elejét: visszatérítés, curve cashback trükközési céllal írják, hogy nem lehet utalgatni és top up-olni. Akkor ez is kiesik...Lehet még bármi más gond a fentivel ha az összeg/forrás önmagában nem problémás/bizonyítható?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17500 üzenetére
kerek egy hónappal később vette észre a curve rendszere, hogy itt valami nem sikerült. "természetesen" nem ugyanarra a kártyára terhelték be utólag, mint ahova eredetileg szántam a gbit-et, ami elég nevetséges, de ez van. szinte meglepődtem volna, ha sikerül eltalálni, hogy melyik kártyára kellett volna utólag beterhelni
-
Oliverda
félisten
válasz
unicumnext #17570 üzenetére
Nem szokott.
-
unicumnext
aktív tag
Használja itt valaki OTP bónusz hitelkártyával a Curvet? Tapasztalat érdekelne, hogy szokott vele gond lenni, vagy az OTP szórakozni valamin?
-
Crogan
tag
Sziasztok. Most ez a Curve ReFi mi is akar lenni? Vagy csak korán van még nekem.
-
zerodot
aktív tag
Kipróbáltam ezt a ReFi-t két debit kártya között. Az MCC valóban megváltozik Professional Services-re (ami ha jól sejtem 8999). A kereskedő neve pedig "CRV*Curve ReFi" lesz az új kártyán.
A Curve appban mindhárom tranzakció külön látszik: az eredeti kártyánál az eredeti és a refund tranzakciók, az új kártyán pedig a refi tranzakció. (Szemben a GBIT-tel, ami ugye 1 tranzakcióként szerepel -- legalábbis androidon.)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17554 üzenetére
nagyszeru, majd ird meg, mi lett a vege. hamarabb, kesobb utaltak stb.
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17550 üzenetére
na, vegre valami pozitiv ugyintezesi tapasztalat. milyen devizaban utaljak? a visszateritesnek megfelelo penznemben?
-
fil
őstag
A kártya lejáratkor a Curve küld automatikusan újat?
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17547 üzenetére
akkor azért mégis volt értelme a complaintsre írni. elég kínos, de kb. úgy kell elképzelni, hogy az a cím a priority support szint...
-
ACE-
addikt
válasz
ImpersonatoR #17547 üzenetére
Én egyébként a kereskedőtöl is megkérdezném, hogy milyen jogon utalták vissza a pénzt olyan helyre, amihez nem járultál hozzá. Nincs ilyen szabály, hogy csak úgy utalhatják vissza, ahogy fizetted... szerintem meg kellett volna kérdezniük. Hiszen simán előfordulhat, hogy a bankszámládat is megszünteted. Sőt, egyáltalán nem használsz semmilyen bankszámlát. Még azt sem köthetik ki, hogy utalják, ha kéred, akkor kp-ben kell odaadniuk...
Mondjuk ilyen esetben szerintem a visszatérítésnek is "vissza kéne pattannia", ahogyan egy nem létező bankszámlára utalás is visszamegy az eredeti helyre. Én biztosan írnék a kereskedőnek, hogy rossz helyre térítették vissza, és utalják át AZONNAL az általad megadott bankszámlára.
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17545 üzenetére
akkor nem fogták fel, mi a probléma. sajnos írnod kell újra, mert ez a pénz akkor is a tiéd
-
válasz
ImpersonatoR #17544 üzenetére
Oke korai volt az öröm szó nélkül lezárták ismét.
-
válasz
pictigjis #17543 üzenetére
02.12 -én utalták vissza.
Írtam complaints@curve.com -re is ez már fél siker, hogy nem jött vissza email 5 mp alatt, hogy nincs ilyen fiók. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17542 üzenetére
erdekes eset. mikor tortent a visszaterites? a "bankod" jelen esetben a curve, mert az o kartyajukrol van szo, irrelevans, milyen kartya volt a curve alatt kivalasztva. csak a curve-nel tudod keresni a penzt az ARN azonositoval
meg lehet probalni a complaintsre irni, igen
-
Sziasztok
Adódott egy olyan problémám, hogy 2023 -ba vásároltam egy alaplapot egy webáruházról aminek garanciális csere keretében visszafizették az árát most.
Csakhogy curve ös kártyával vásároltam annó de a fiókomat és a kártyát már megszüntettem és lezártam.
Ők(webshop) nyilván erre utalták vissza de mivel belépni se tudok mert nincs hova ezért nem férek hozzá.
Írtam egy emailt a support@curve.com -ra ahonnan azonal visszapattant, hogy nincs curve fiók ezen az email címen és email lezárva vagy válaszoljak erre az emailre(válaszoltam de semmi még).Vagy amit kaptam ARN kódot a webshoptól azzal be tudnék menni a bankomhoz esetleg ahol ezt el tudnák intézni erről van valakinek tapasztalata ? (ma be fogok csak hátha járt így valaki)
Esetleg próbáljam a fenti complaints@curve.com email címet ?
-
edk-
őstag
Az mindig úgy volt, hogy eurós kártyára terhelt eurós vásárlást nem lehet forintos kártyára GBITelni, vagy ez valami új korlátozás?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
HoTDoG #17536 üzenetére
amúgy ilyenkor felesleges a supportra várni. complaints@curve.com
-
HoTDoG
tag
válasz
pictigjis #17535 üzenetére
Tavaly novemberben is volt már hasonló. Akkor konkrétan a Curve-nek kellett visszautalnia ("refund -olni") kézzel.
Sajnos most nincs meg a cetli. Az egyik tranzakció egy étteremben volt, ahol nem nyomtatott a terminál, illetve van egy feb 20-ai tranzakció is, ugyanezzel a hibával, de ott még nem telt el a 10 nap. Az a SPAR önkiszolgáló kasszájánál történt, aminek a kártya terminálja szintén nem nyomtat.
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
nalam ios-en meg mindig inaktiv a refi funkcio. nem mintha hasznalni akarnam, de attol meg eleg erdekes
-
tobias40
veterán
Rég nem használtam a Curve kártyámat és az appot sem,most meg küldtek egy kártyát úgy hogy nem is kértem..
Használható még vmi érdemleges dologra vagy vágjam ketté?
Én vásárlásokra használtam ,a revolut kártyám volt mögötte, és még arra hogy ingyen tudjak felvenni eurót az erre alkalmas automatáknál.
Az ingyenesség megszűnt véglegesen?(mert így nem sok értelmét látom használnom)Köszi előre is a helpet!
-
Long1
csendes tag
Sziasztok,
tudja valaki, hogy van esetleg Temu retailer kiválasztási lehetőség? Valaki anno felrakta ide a képeket amikor 3-ról 6-ra emelték a lehetőséget, de istennek nem találom.
-
Capella
senior tag
Hmm, ez így ebben a formában.... Avagy történt volna valami változás a feltételekben?
Nem szükséges fizikai Curve kártya, illetve ahhoz tuti nem, amire nekem kellett. Nem igényeltem fizikai kártyát.
Én csak okosórás fizetésre használtam az ingyenes virtuális Curve kártyát, amíg a Google Pay / Wallet alá nem lehetett berakni a Raiffeisen kártyát.
Tavaly november óta már Raiffeisen kártyával is megy a Wallet, így a Curve okafogyott lett, de ugyanúgy megvan. -
hubber19
junior tag
Üdv, NFC-s fizetést szeretnék okosórára és előjött a Xiaomi Watch S3.
Szimpatikus lenne, de úgy tudom NFC-s fizetés jelenleg csak K&H / OTP ügyfeleknek megy natívan, plusz Curve "alól" oldható meg.
(nekem Gránit+Raiffeisen MC kártyáim vannak)
Mennyire ajánlott csak ezért egy Curve? Vannak, és milyen költségei egy Curve accountnak?
(Revolut használó vagyok, az sem támogatott - XiaomiPay alatt) -
sb
veterán
válasz
pictigjis #17504 üzenetére
Épp fel akartam vetni, hogy ha csoportos akkor az MCC kód is ugrik, ill. nem egy eredeti tr refundjaként írhatják jóvá, hanem teljesen új tr-ként. ?
Utóbbi talán még hasznos is lehet, előbbi semmiképp. Nagyon remélem, hogy ebből nem GBIT kivezetés/csere/megnyirbálás jön... -
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #17504 üzenetére
Nálam már aktív, egy ilyen csúszkával lehet állítani, hogy mennyi tranzakciót szeretnél átrakni, de aztán egyesével is ki lehet választani a tranzakciókat. 4 hónapig visszamenőleg. Ez mondjuk érdekes, mert én jelenleg az ingyenesben vagyok, ahol max 30 nap és 3 db lenne a GBIT, ezzel a ReFivel pedig úgy tűnik 4 hónapnyi tranzakciót is átrakhatnék. De ja, csak debitcard-ra ingyenes, kreditre 1.5% fee.
Viszont: csak azokat a tranzakciókat kínálja fel, ahol nem volt FX. Ezt mondjuk nem értem miért van így.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17503 üzenetére
nalam tovabbra sem aktiv a refi. lenyegeben amugy egy olyan "gbit" lehet, amivel tobb tranzakciot lehet kijelolni egyszerre. az eredeti kartyara is egy osszegben erkezik visszaterites, mig az uj kartyara is egyben megy a kijelolt tranzakciok osszerteke, az eddigi visszajelzesek alapjan 8999-es mcc-vel. a hitelkartyas felar miatt sok ertelmet tovabbra sem latom
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Lazio1974 #17502 üzenetére
hasonlo, de megis mas. egyebkent majd ha a gyakorlatban is mukodik, akkor lehet rola nyilatkozni, egyelore csak egy piros plecsni az appban. en speciel sok ertelmet nem latom amiatt, hogy hitelkartya eseten masfel szazalek dija lesz
valoszinuleg technikailag sem ugy fog mukodni, mint a gbit
-
Lazio1974
csendes tag
Sziasztok, nem tudok angolul, és a Google fordítóra azért nem akarok pénzügyekben hagyatkozni. Mi ez a ReFi funkció? Pontosan hogyan működik? Miben különbözik a gbit funkciótól? Mert ha jól értem a Google fordítót, valami hasonlóról lehet szó. Köszi a válaszokat!
-
HoTDoG
tag
válasz
pictigjis #17500 üzenetére
Nálam ma reggel volt ilyen. Kártyás fizetés sikertelen volt, de közben jött a push üzenet a sikeres tranzakcióról, illetve az appban is sikeres azóta is. Ami még fontosabb, hogy a mögöttes kártyán is levonva szerepel.
Legutóbb több, mint 10 napba telt mire visszajutott a pénz. Nagyon kellemetlen. Nézegetni, ellenőrizgetni utólag...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- SZERELEMGÉP! Corsair GAMER PC eladó BOMBA ÁRON! i7/1080Ti/32 Gb RAM/SSD!
- HP E24u G4 - egy függőleges hajszálkarc a képen- 1920x1080 - full HD - IPS - Hdmi - USB-C - Pivot
- Iphone 11 Pro Max 64gb törött!
- MacBook Pro 13" Retina (2015 eleje) Core i7 3,1GHz, 16GB RAM, 500GB SSD
- MSI R6770 (MS-V214) 1 GB GDDR5 128 bit PCI-E videokártya
- TAVASZI RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Bomba ár! Dell Latitude 3510 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A12 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 4070 Super 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest