Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz Gergőke88 #313582 üzenetére

    Gondolom ott, ahol tavasszal gyanítottunk. Mazda. :/

    Hajnali 5:50-es kelés után 8-ra mentem Gödöllőre, oldtimer-felújító és versenyautó mágushoz. Megnézte a Mazzagot ő és az egyik szakembere, nekem mázlim van.
    Amiről nem tudtam eldönteni - csak benyúlva tapogatható - hogy hólyag vagy alvázvédő-e a sárvédő visszahajtásának tövében, kiderült, szerencsére a gyári tömítőanyag. :R

    Fontos gondolatok tőle.
    - 1. Ne akarjam üreg- és alázvédőzni, nincs rozsda. Egy alapos védelemhez a futómű alkatrészeket le kellene homokolni, cinkalapú festék, majd rendes festék. Mindent le kell szerelni az aljáról, stb. Üregvédelmet is csak "steril" autón érdemes.
    Megkérdeztem, hogy ez kb egy milla? -> Az a minimum, inkább több.

    - 2. Alvázvédőzni csak vadonatúj autót érdemes. A saját téli autóját megcsinálta saját magának, alaposan (G63).

    - 3. Télen ne használjam.... mondtam nem használom, csak szép időben. Erre, hogy a sókristályok ott vannak az úton, megeszik a hűtőt, stb. Mondtam, hogy erre is figyelek, sózás után nem viszem ki, míg le nem mosta az utakat az eső. A Golfot pedig minden autópályázás után leöblítem télen (alját, hűtőt, stb.) -> ez helyes.

    4. A szakemberét is megkérdeztem stikában, hogy ő se alvázvédőzne-e. Azt mondta nem, lásd 1. pont. Annyit tanácsolt, hogy ha nagyon védeni akarom, időnként fújjam le az alját valami tapadós zsírsprével*, annak van értelme.

    *Itt jön a kérdés molnárpéterhez, ajánlottál, linkeltél pár éve valami spéci olajos anyagot, amit munkagépek korrózióvédelmére használnak, az pont ilyen lehet.
    Megvan még Neked a linkje?

    Na ezek után, hogy akarhatom én a Mazdát használni télen 1-2 hónapig...

Új hozzászólás Aktív témák