Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Brandynew #256676 üzenetére
Hétköznapokra nálunk bőven elég lenne egy elektromos jószág, 80-100 kilométernél van leginkább a teteje a naponta megtett távnak (legalábbis ez a maximum). Azt röhögve tudják még hideg időben is, fűtéssel, mindenféle jósággal.
Viszont havonta 3-4 alkalom szokott lenni, amikor 150-250 kilométert megyünk egy irányba és a célpontnál (vagy közelében) nem feltétlen van töltő. Így már tudnia kéne azért 550 kilométert is, akár a téli hidegekben. Ráadásul nem mindig látni előre ezeket az utakat, így nem feltétlen fér bele előtte a töltés.
Bekerülési árról nem beszélve; egy benzines-gázolajos középkategóriás autó azért még emészthető összegért beszerezhető és 600-700 kilométeres hatótávot tudni fog minden hőmérsékletben, autópályán 130-as tempó mellett. Elektromosból, ami tudná ugyanezt, iszonyat magas áron lehetne csak beszerezni.
Szervizköltségek tekintetében elvileg a villany kedvezőbb (kéne legyen), de találkoztam már néhány márkaszervizzel, ahol indokolatlan magas éves szervizköltsége volt a villanyos autónak (benzines változattal összemérhető nagyságú, miközben munka kevesebb van vele).
Megvan a saját piaca és felhasználási módja is az elektromos autóknak, de sajnos én sem látom, hogy ez nagyon általános lenne még.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest