Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63827) dptrsk


dptrsk
Topikgazda

Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az új, ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerünk bevezetését követõen a szolgáltatásaihoz tartozó kedvezményeket felülvizsgáltuk. Az ellenõrzés során megállapítottuk, hogy az érintett idõszakban nem a megfelelõ díjakkal rögzítettük a kedvezményeket, így magasabb jóváírást biztosítottunk a havi számlákban a szükségesnél. A javítás megtörtént, így a továbbiakban már a megfelelõ összegben, valamint - a rendszerátállás miatt - más megnevezéssel (Telekom kedvezmény) biztosítjuk a kedvezményeket. Mivel egyik legfõbb célunk ügyfeleink elégedettsége, az eddig érvényesített túlkedvezményezést visszamenõlegesen nem terheljük az egyenlegére. Megértését köszönjük!

Telefonon hosszabbítottam(2014.12.hó), az elején is 200 forinttal többet akartak számlázni, utána megállapították, hogy jogos a reklamáció, azóta mindig a megegyezett összegről jött a számla, erre most késik 2 hetet és 1000 forinttal többet akarnak.

Nem gondolja komolyan a Telekom, hogy egy szerződést(amit ő ajánlott, s) amiből még 14 hónap hátra van egy ilyen mondattal felrúghat...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.