Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
dptrsk
Topikgazda
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az új, ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerünk bevezetését követõen a szolgáltatásaihoz tartozó kedvezményeket felülvizsgáltuk. Az ellenõrzés során megállapítottuk, hogy az érintett idõszakban nem a megfelelõ díjakkal rögzítettük a kedvezményeket, így magasabb jóváírást biztosítottunk a havi számlákban a szükségesnél. A javítás megtörtént, így a továbbiakban már a megfelelõ összegben, valamint - a rendszerátállás miatt - más megnevezéssel (Telekom kedvezmény) biztosítjuk a kedvezményeket. Mivel egyik legfõbb célunk ügyfeleink elégedettsége, az eddig érvényesített túlkedvezményezést visszamenõlegesen nem terheljük az egyenlegére. Megértését köszönjük!
Telefonon hosszabbítottam(2014.12.hó), az elején is 200 forinttal többet akartak számlázni, utána megállapították, hogy jogos a reklamáció, azóta mindig a megegyezett összegről jött a számla, erre most késik 2 hetet és 1000 forinttal többet akarnak.
Nem gondolja komolyan a Telekom, hogy egy szerződést(amit ő ajánlott, s) amiből még 14 hónap hátra van egy ilyen mondattal felrúghat...
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.