Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64451) Intruder2k5 válasza Intel fan11 (#64450) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez utóbbi teljesen lényegtelen, ilyet akkor sem tehetnek meg, ha tényleg fejlesztés alatt áll.

(#64452) Intel fan11 válasza Intruder2k5 (#64451) üzenetére


Intel fan11
őstag

De most ez mindenkinél így van? Vagy csak én nem látom a számlám?

Battletag: hojszi#2983

(#64453) DJ. Ru$y válasza Intel fan11 (#64452) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

"A számlarészleteket nem érheted el, mert jelenleg nem rendelkezel elektronikus számlázással (e-számlával)."

Nekem ennyit mond, ha meg akarom nézni a részleteket.

Nem tudom, hogy csoportosbeszedésnél is küldenek-e papír alapú számlát, mert, ha igen, akkor nem kötelesek neten is mutogatni szerintem.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64454) #78121280 válasza Intel fan11 (#64450) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nyugodj meg, majd fel lesz töltve. Szokott ilyen lenni,hogy az email hamarabb megy ki és utána 2-3 nap múlva kerül fel a pdf. :) Ha párnap múlva se éred el akkor 1412 vagy írsz nekik. A technikai problémából adódó esetleges késedelmes számlafizetés miatt,felszólítási díj, nem kerül kiszámlázásra. :)

(#64455) Intel fan11 válasza DJ. Ru$y (#64453) üzenetére


Intel fan11
őstag

Nem értitek! Megváltozott a telekom felülete! Elmúlt 2 havi számlám eddig fenn volt pdfbe! Megis tudtam nézni benne a részleteket! Papír alapú számlám sosem volt! Most léptem be pár napja, mert ugye vártam a számlám! És lám teljesen máshogy nézki az egész és az elmúlt 2 havi számlám sincs már meg! Ti eléritek az elmúlt havi számlákat telekom felületen?

[ Szerkesztve ]

Battletag: hojszi#2983

(#64456) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Hihetetlen a Telekom ügyfélszolgálata. Nem tudom, a másik két nagy szolgáltatóé milyen, de szerintem ezt nehéz felülmúlni. Egyrészt ez az online felületes kavarás, hogy nem tudják már gatyába rázni évek óta, másrészt meg a tényleges hibabejelentések. Írtam már itt, hogy párom szüleinél pár hónapja bekötötték a kábelnetet, D-Link modemmel. Viszont szakad a net, ping tesztnél látszanak a kihagyások, de a wifi meg is szakad néha. Szerelők kimentek, csatlakozókat, elosztókat cseréltek, de ugyanúgy szar. Párom apja felhívta őket, telefonos csaj mondta, hogy igen, látja bentről is, hogy szakad. Szerelő megint kiment, aki flegmán megállapította, hogy minden rendben van, nincs itt semmi baj, amúgy is ettől ne várjanak többet. K..va jó fej. Egy büdös nagy pofont érdemelt volna. Legalább modemet cserélt volna! De mondtam, hogy ne hagyja annyiban, telefonáljon, amíg meg nem oldják.

(#64457) spici válasza Gabesz87 (#64456) üzenetére


spici
tag

Nekem tavaly novembertől egészen október elejéig volt packetlossos az internetem, az elején a szél miatt (novembertől áprilisig), másodjára pedig a leterheltség miatt.

Már több mint 1 hónapja hibátlan az internet, de ezért majdnem 1 évig kellett küzdeni szóval sok sikert.

(#64458) Gabesz87 válasza spici (#64457) üzenetére


Gabesz87
addikt

Igen, ismerős az érzés, mert én is küzdöttem velük anno fél évig kb. IPTV problémával kezdődött, aztán átmentem csomó modemcserén, internet probléma lett belőle....de jó ideje hálistennek hibátlan a rendszer.

[ Szerkesztve ]

(#64459) dptrsk válasza Intel fan11 (#64455) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A főoldalon kint van, hogy nem jó a honlapon a számlamegtekintés légy türelemmel !!!!

(#64460) Gabesz87 válasza dptrsk (#64459) üzenetére


Gabesz87
addikt

Ott az van, hogy állítólag kész van, ismét rendelkezésre áll. Ehhez képest én a telefonrészletet még mindig nem látom, és a már rég befizetett számlám is lejártként ott szerepel, 40.000 Ft tartozással egyetemben :W Szóval ez még nem jó. :N

(#64461) mobilizmo válasza Intel fan11 (#64455) üzenetére


mobilizmo
addikt

Nekem ott van most is.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#64462) Balazs_


Balazs_
aktív tag

Na hátha valaki találkozott ezzel a problémával, mert nálunk szerelő váltja a szerelőt, de még mindig gond van.
A net random időközönként meghal 5-15 percre. Skype-játékok-facebook-vezetékes telefon megszakad. Mind kábelen és mind wifin. Koax-on jön be a net/IPTV/telefon, DCM-704 routerrel.

Ez a kép 8 óra uptime után készült:

Vezetem a router jelszintjeit kb. két hete, vannak érdekességek. Egy mindig közös: ahogy elmegy a szerelő, akkor jó. Pár órával később megint elkezdődnek a hibák. (Bár ez inkább Murphy törvénye :)) )

Fura az, hogy a channel 1-4 most 4.5dBmV felett van, az 5-7 pedig -2dBmV körül. Két hete még a ch1-4 volt 2dBmV körül, az 5-7 pedig -4.5dBmV körül. Nem tudom számít-e valamit. De mióta megváltoztak a channel 1-4 értéke 4.5 és 6dBmV közt ingázik, a többi pedig -1.0 és -2.2dBmV közt.

Amit eddig ellenőriztek: kábel utcai része illeszkedik, nem rossz a kábel. Kivettünk egy AP-t a hálózatból (mert volt olyan ötlet is, hogy "amiatt vannak a packet lossok"). Ami még nem volt nézve az a Router és a padláson lévő koax elosztás. (Utóbbit nézték már meg T-sek egy éve, rendben találták.)
Jelszintek pár héttel ezelőttig is hajlamosak voltak ugrálni, de nem ekkora mértékben. A net minősége is kiváló volt.
Bárkinek bármi ötlete? Nyílván a következő lépés a padláson lévő elosztó vizsgálata / új router kérése, de hátha tud valaki valami okosat mondani.

(#64463) kisapa válasza zunicum (#64440) üzenetére


kisapa
senior tag

Ez így most nagyon tetszik. A plusz szolgáltatások olyanok mint IPTV esetén a képminőség viszont szerintem jobb. Ráadásul nem is lassítja a netet. :R

(#64464) Gabesz87 válasza Balazs_ (#64462) üzenetére


Gabesz87
addikt

Baromi érdekes, hogy ezzel a modemmel a nagy többségnek ugyanez a problémája! Csak azt nem értem, a T ezt miért nem veszi tudomásul, miért nem mérlegeli ezt, és nem történik valami...miért kell ilyen gagyi sz.t adni az embereknek, mert láthatóan szakadozik elég sok mindenkinél.

(#64465) spici válasza Balazs_ (#64462) üzenetére


spici
tag

Csak nekem tűnt fel az SNR? Sohasem láttam még ilyen magas értékeket :P
A csatornák nincsenek beállítva, hangolva, nagy az eltérés (7dbvm), nálam ez is okozott szakadásokat.

Ja én a jelerősítőt úgy lecserélném mint a huzat, sok az uncorrectables (nálam ez akkor volt amikor kábeltörés volt).

Esetleg a megszakadás pillanatában tudnál képet készíteni az adott modemről? Mármint az értékekről.
Csak valamit ki tudunk szedni belőle.

[ Szerkesztve ]

(#64466) madle


madle
őstag

Sziasztok,

szeretnék kötni a közeljövőben egy Magenta csomagot a meglévő Next mobil előfizetésem mellé. Azt mondták ehhez hozzá teszik az otthoni dolgokat és kész. Viszont olyan kérdésem lenne, hogy az internetnél kérhetem hogy ne privát IP címem legyen? Nem szeretném ha korlátoznák a torrentet pl. Illetve milyen minőségű Wifi routert adnak a csomaghoz? Mert nekem van itthon egy jó Tp-Linkem, és nem szeretném ha az lenne mint az Invitelnél, hogy egy minősíthetetlen Wifi routerrel szerelik össze.

Valamint a vezetékes telefonnal kapcsolatban annyi, hogy adnak készüléket a csomaghoz? Illetve ha nem, tudnátok segíteni, hogy ehhez milyen telefont lehet venni esetleg? Van valami különleges kikötés vagy sima LAN kábellel kell csatlakoztatni ezt is?

(#64467) Teko001 válasza madle (#64466) üzenetére


Teko001
őstag

az internetnél kérhetem hogy ne privát IP címem legyen
Ha nem publikus IP címet kapsz, akkor kérheted.

milyen minőségű Wifi routert adnak a csomaghoz?
Változó, de mögé tudod kötni a sajátodat, amennyiben számodra nem felel meg (igaz előfordulhat, hogy duplán NAT-olt lesz, de ezzel együtt lehet élni)

Valamint a vezetékes telefonnal kapcsolatban annyi, hogy adnak készüléket a csomaghoz? Illetve ha nem, tudnátok segíteni, hogy ehhez milyen telefont lehet venni esetleg?
Nem adnak, és nem LAN kábel, hanem RJ11-es sima telefon csatlakozón jön a telefon, tehát bármilyen vezetékes telefont ráköthetsz, ezen a téren nem történt változás.

[ Szerkesztve ]

(#64468) madle válasza Teko001 (#64467) üzenetére


madle
őstag

Köszi :R

(#64469) DJ. Ru$y válasza Intel fan11 (#64455) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Te nem érted... Én is próbáltam megnézni, az előző két számlám végösszege látszik, de nem tudom megnézni, mert ezt írja amit linkeltem. Befejeztem.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64470) Intel fan11 válasza DJ. Ru$y (#64469) üzenetére


Intel fan11
őstag

Végösszeg nekem is látszik! Csak részletes számlát pdf formátumba nem érem el! Remélem hamarosan megoldják a problémát! Amúgy elég f.s ez a telekom felület! Állandóan vmit variálnak! Pl regeltem külön email címmel, hogy 1be láthassam az otthoni és mobil előfizum. Eddig azis jó volt, de most ezzel az új felülettel túl van bonyolítva 1szerűbb külön külön használni!

Battletag: hojszi#2983

(#64471) Hp Canon


Hp Canon
tag

Nektek volt olyan hogy felmondtatok egy szolgáltatást (IPTV) ami 8 nap, de 21 nap múlva még mindig él és virul? Mi az istent csináljak hogy megszűnjön? Röhej ez is...

(#64472) #78121280 válasza spici (#64465) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nekem is volt már ilyen. :DDD

Link

Akkoriban dchard már várta,hogy egy ilyen kép szülessen. :D Link

(#64473) zoli62


zoli62
addikt

Újabb telekomos folyamati gyöngyszem. Egyik óráról a másikra megszűnt a hívószámküldés a vezetékes telefonunkon.

(#64474) studiod1 válasza Hp Canon (#64471) üzenetére


studiod1
tag

Volt de végül is megszűnt (telefon), most viszont néhány napja észrevettem az egyik szolgáltatás (iptv) hűség ideje 3 hónappal eltér az oldalon a papír alapútól.

[ Szerkesztve ]

(#64475) Hp Canon válasza studiod1 (#64474) üzenetére


Hp Canon
tag

de ebben még az az érdekes, azon kívül hogy jóváírják-e a rég lemondott szolgáltatást, hogy internet csomagot is szeretnék váltani és addig nem lehet amíg pöcsölnek, én meg ezáltal többet fizetek miattuk...

(#64476) dani0001414


dani0001414
csendes tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Van otthon egy Speedport W724V Ci típusú routerünk a T-home-tól. Ez modem és a router is egyben DSL előfizetéssel. Ez még switch üzemmódban össze van kötve egy Cisco routerrel amin UPC internetelérés található. DHCP csak a Ciscon megy. (Két külön internet elérésű hálózatot akartam közösíteni. Illetve egyik szolgáltató internet szakadása esetén könnyű átállhatóságot. Alapértelmezett átjáró automatikus átváltása.) Nemrégiben azonban kötöttem rá egy külső 1A-er áramerősséget igénylő külső HDD-t hogy a Home Storage funkcióját ki lehessen használni. Azonban ezek után a router elkezdett nem rögtön utána "Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)" hiba üzeneteket logolni bizonyos időközönként többet is volt amikor a router ezáltal teljesen elérhetetlenné vált. Ekkor a HDD-t eltávolítottam róla és kikapcsoltam a Home Storage funkciót. Azonban nem szűnt meg a probléma tegnap már illetve ma is "PPPoE error:timeout (waiting for PADO packets) (R020)" hiba üzenettel az internet elérhetetlenségét okozta és továbbra is volt SYN Flood hibajelenség(kéréselárasztásos támadás). Érdekes módon a DSL Link-re Online-t ír. Lehetséges, hogy valami vagy valaki kéréselárasztásos támadást idéz elő nálunk, vagy van olyan program vagy szolgáltatás vagy egyéb ok amiért a router azt hiheti, hogy SYN Flood támadás alatt áll és ezért az internet kapcsolat szüneteltetésével védekezik? Vagy lehetséges, hogy az 1A áramerősséget igénylő HDD okozott valamilyen hibajelenséget? (DC tápegysége elvileg csak 1,5A-es, nem tudom képes volt e meghibásodást keltő üzemállapotot előidézni e így) Vagy esetleg az a gond, hogy a Cisco-val közösítettem és a két külön ip címen lévő átjáró nem fér össze egymással "alergiás" rá a speedport? Előre is köszönöm a válaszokat. :)

(#64477) tomy86


tomy86
addikt

Sziasztok!
Korábban már volt kérdésem felvevős X301T stb kapcsán. Még nem volt időm lecseréltetni, de tegnap elment a kép (hdmi csatlakozón) és a crt tévéken látott hangyák háborúja fogadott. Kábelt cseréltem, másik tv-re kötöttem, de az eredmény ugyanaz. Ma ismét kipróbáltam és ez a hibaüzenet fogadott: "HDMI videoszolgáltatás nem elérhető. A HDCP csatlakozási egység ellenőrzése sikertelen"
Jól sejtem, hogy szerencsére (így egyszerűbb lesz cserét kérni) végleg meghalt a hdmi kimenet?

(#64478) assemble


assemble
addikt

Hali, mostanaban jar le a husegem t-home telefon/net/tv-nel.
Netbol 120-as optikai van 6k-ert, a telefonbol +250 forintert ajanlanak 5000 perc mobilhivast is tartalmazo csomagot ami jol hangzik Tv-bol muholdas csaladi hd van, amibol ra akarnak beszelni iptv-re, de plusz csatornat az nem nagyon tartalmaz - mondjuk ott motivacio lehet ha a setbox hasznalhato, mert a mostani settop box az olyan lassu szar, hogy naponta foldhoz vagnam, sokszor 10 masodpercig nem reagal a gombokra, vegiggorgetni - az iptv-nel gondolom csak jobb lehet a kerdes, de ugy hallottam, hogy azert az se instant reagal a gombokra messze, masodpercekig tart egy csatornavaltas, stb...
Ebben van valakinek tapasztalata? Esetleg mas szolgaltatonal mas csomagok amik elonyosebbek lehetnek? Budaorson elek igy digi net itt peldaul nincs...

(#64479) Gubek-Einste válasza dani0001414 (#64476) üzenetére

Pontosan milyen típusú a Cisco router? Nem egy UPC-s EPC3925?

#64477 tomy86
Nincs kizárva

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64480) dani0001414 válasza Gubek-Einste (#64479) üzenetére


dani0001414
csendes tag

De igen pontosan ez a típus.

(#64481) Gubek-Einste válasza dani0001414 (#64480) üzenetére

Sajnos így nem tudod megvalósítani amit szeretnél, beszerezned egy olyan router-t amelyik támogatja a Dual/Multi WAN opciót (ez lehet gyári és lehet CFW alatt is).

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64482) dani0001414


dani0001414
csendes tag

Ahogy össze volt állítva működött a dolog. Elvileg az asztali gépen több átjárót sikerült hozzáadnom ahol metrika szerint vált az átjárók között.(Már ha tényleg úgy működik ahogy olvastam róla.)
UPC - 192.168.1.1 és T-Home 192.168.254 Sőtt ha manuálisan az átjárót átírtam akkor hol az egyik internet kapcsolat hol a másik internet kapcsolat volt elérhető(persze ez már nem automatikus).
Itt igazából azért írtam le, hogy lehet e az összeállítás az oka a Speedport működési zavarainak. Egyébként Dual- Wan képes routert vagy TP-Link routert ami DD-WRT-vel képes lenne rá azért nem akarok mert nem hiszem, hogy sokáig lesz két internetcsomag. Legalább is még nem biztos, hogy marad így ahogy most.

(#64483) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Ezek milyen értékek? Borzasztó szar most is a net párom szüleinél. Hamachin, ha pingelem, 300ms fölött van. Skypon nem tudunk beszélni, úgy akad.

(#64484) #78121280 válasza Gabesz87 (#64483) üzenetére


#78121280
törölt tag

Szerintem nincs vele probléma. :)

FW verzióját megírnád esetleg?

(#64485) Gabesz87 válasza #78121280 (#64484) üzenetére


Gabesz87
addikt

Bocsi, most már nem tudom, lecsatlakoztam a gépről, kikapcsolta párom faterja.

(#64486) Balazs_ válasza spici (#64465) üzenetére


Balazs_
aktív tag

Ez a screenshot pont megszakadás közben készült. (Előzőben is ez szerepelt.)
Kábeltörést emlegettek, de őszintén...a szerelő nem igazán nézte meg a kábelt a padláson, végignézett rajta aztán 'szevasz'.
Kinek szóljak ilyenkor? Szerelő az rendesnek tűnik, de most épp ott tartunk, hogy biztos jónak kellene lennie. 6 perccel az elmenetele után már szarakodott, jó 45 percig vezettem is, hogy éppen milyen a net, hát nem túlzok, 7-szer megszakadtam. Aztán is, csak akkor már nem voltam itthon, de hallottam, hogy se tv meg se telefon nem volt időnként.

Írogattam dolgokat egy txt-be, fel is raktam ide. Kicsit rossz a tagolás, csak símán beillesztettem Notepad++-ba és elmentettem, meg hozzáírtam infókat.

A következő játszódik le, amikor gond van:
1. ERR_CONNECTION_TIMED_OUT Chrome-ban, Skype megszakad, TV/Telefon szintén
2. DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET
3. Egyszercsak megjavul

De a Windows nem érzékel ebből semmit. Az óra melletti hálózatikonnál NEM lesz felkiáltójel, se x. Tehát a kapcsolatom a DCM-704-gyel nem szakad meg.

[ Szerkesztve ]

(#64487) Gézengúz válasza Gézengúz (#64442) üzenetére


Gézengúz
addikt

Az a nagy francos helyzet van, hogy a postán nem kértek semmit sem, simán adták a Telekomos dobozt beletettem, leadtam, ment rá név, kaptam igazoló szelvényt és kész.

(#64488) spici válasza Balazs_ (#64486) üzenetére


spici
tag

Hát az értékek nem változtak, én anno úgy csináltam hogy felvételt készítettem a modemről, azaz az általad lefényképezett felületről videófelvételt csináltam hogy lássák hogy tényleg megszakad, mert sajnos az ő rendszerük 5 percenként csekkol azt cső.

Ja és kérd meg őket, hogy a házban cseréljék ki a kábeleket 3-as árnyékolásúra, illetve az oszlopról bejövő kábelt, ha egyáltalán onnan jön.

Ha nem akkor kérj egy Technicolor modemet, nekem az a legstabilabb a 3 közül (Cisco, D-Link, Technicolor).

Illetve ellenőrizzék a kábeleket, esetleg szomszédokat kérdezd meg náluk milyen.

(#64489) Balazs_ válasza spici (#64488) üzenetére


Balazs_
aktív tag

Jeleztem, hogy szeretnék másik modemet, de közölte a szerelő, hogy szerinte jól működik a modem, nincs értelme cserélni. Gondolom akkor kicsit erősebben kellene kérnem.
A kábel az oszlopról jön, igen. A kábelcsere igényemet hol jelezzem? Ügyfélszolgálat vagy közvetlenül azoknál akik kijönnek hibát elhárítani? Pénzes vagy ingyenes?

(#64490) spici válasza Balazs_ (#64489) üzenetére


spici
tag

Hát rá kell venni a szerelőket hogy csinálják meg különben magasabb szintekre fogsz lépni (pl NMHH), nálam ez vált be végül.

Hát a modemcsere is érdekes náluk amúgy, volt egy Cisco EPC3925-m, zúgott mint állat egy idő után meg ilyenek, kicserélték technicolorra, sógoromnál rá 2 hónapra cserélték a modemet egy Ciscora, ja és ugyanazt a Cisco modemet kapta amit én lecseréltettem, ami elvileg hibás volt, onnantudom hogy az enyém volt mert egy filctollal megjelöltem a mac címet, vagyis belehúztam 2 vonalat.

Szóval érdekesek :D

(#64491) OldMike


OldMike
őstag

A 18. Kerületben reggel óta nincs internet meg minden ami vele jár. A 1412 szerint dolgoznak rajta.

42LM660S

(#64492) Zimi91


Zimi91
tag

Sziasztok!

Erről a gyorsító opcióról lehet tudni valamit? Ha jól rémlik múlt héttől rendelhető, de egyelőre semmi reklámot nem látok róla. Azért van ez, mert az oldal le van halva, vagy csúszik a bevezetése?

(#64493) #78121280 válasza Zimi91 (#64492) üzenetére


#78121280
törölt tag

Szia.

Egyenlőre nem rendelhető még. Csak annyit lehet tudni amennyi az ÁSZF-ben is szerepel. :)

A gyorsító opciót a Szolgáltató azon előfizetői számára jelenthet megoldást, akik DSL hálózaton vezetékes internet szolgáltatást vesznek igénybe, NetMánia S (10 Mbit/s) vagy NetMánia M (20 Mbit/s) díjcsomaggal, szeretnének nagyobb sebességű csomagot, de az adott hálózat sajátosságai miatt vezetékes hálózaton magasabb sávszélességű csomagban kínált le- és feltöltési sebességgel nem tudnák igénybe venni a vezetékes internet szolgáltatást. A gyorsító opció esetén az előfizető egy speciális eszközzel a mobil LTE hálózatot használja. A gyorsító opció 20Mbps LTE mobil letöltési sebességet biztosít a vezetékes hálózaton elérhető sebesség mellé,amennyiben az adatforgalmazás sávszélesség igénye azt megkívánja. Az LTE mobil sávszélesség napi 5GB, havi maximum 100GB adatforgalomig biztosított. A napi adatkorlát elérése esetén a Szolgáltató jogosult az LTE hálózat kiegészítő használati lehetőségét a következő nap 00 óráig leállítani. A havi adatkorlát elérése esetén a Szolgáltató jogosult az LTE hálózat kiegészítő használati lehetőségét a következő hónap 1-jéig leállítani.Az adott napon fel nem használt mobil adatmennyiség a
következő napra nem vihető át. Adott hónapban fel nem használt mobil adatmennyiség a következő hónapra nem vihető át. A mobil LTE hálózat segítségével biztosított vezetékes Gyorsító opció nem minősül mobilinternet szolgáltatásnak, így a hagyományos mobilinternet termékekhez elérhető szolgáltatások a Gyorsító opcióhoz nem elérhetőek. A gyorsító opció egy speciális eszköz, ún. home gateway eszköz segítségével vehető igénybe, amelyet a Szolgáltató bérleti konstrukcióban biztosít az előfizető részére, a havi bérleti díj összegét a Díjszabás tartalmazza. A home gateway és az abban elhelyezett, a gyorsító opció működését biztosító SIM kártya a szolgáltatástól el nem választható, az eszközből való eltávolítása szerződés szegésnek minősül. A home gateway kizárólag a szerződés szerinti telepítési címen használható.

[ Szerkesztve ]

(#64494) Zimi91 válasza #78121280 (#64493) üzenetére


Zimi91
tag

Köszi! :) Rosszul rémlik amúgy, hogy november 11-ei dátum volt megadva, mint "debütálás"? :)

(#64495) #78121280 válasza Zimi91 (#64494) üzenetére


#78121280
törölt tag

Jól rémlik. 11. :)

(#64496) jézusom


jézusom
addikt

Üdv!

Van itt valaki, aki nem éri el kívülröl a belső hálózatát? Csináltam dyndns-t (dynu), meg portforvardingoltam, de semmi. Állítólag nem vagyok NAT-olt hálózaton, megkérdeztem...

Lehet, hogy gagyi a routerem, pénteken veszek normálisat, de azért kíváncsi vagyok. Ja igen, optinetem van valami XL.

[ Szerkesztve ]

(#64497) adika4444 válasza jézusom (#64496) üzenetére


adika4444
addikt

Ha DSL vagy optikai tehát PPPoE-vel csatlakozol simán lehetsz natolt, ha HGW akkor annak a WAN címét hasonlítsd össze egy ip lekérő oldalon lévővel ha egyezik örülsz, ha nem akkor azthiszem nat@telekom.hu címen kikapcsolják pár óra alatt.

üdv, adika4444

(#64498) Firestormhun válasza OldMike (#64491) üzenetére


Firestormhun
senior tag

Jah, nálam is masszív belassulások, szolgáltatás kimaradások vannak úgy 2-3 hete, 18 . ker. Üllői út mentén valami gerinckábelt fektethetnek.

Hálózatfejlesztés keretében mellékutcákban is majd lecserélik koaxot optikára?

...

(#64499) Gubek-Einste válasza Firestormhun (#64498) üzenetére

Koax-ot biztosan nem fogják optikára cserélni.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64500) Firestormhun válasza Gubek-Einste (#64499) üzenetére


Firestormhun
senior tag

Aham. Akkor nem érdemes várni a fejlesztésre?
Szomszédok közül már csak én lógok Telekom kábelen, ők a hűség lejártával már migráltak egy másik cég nemrég kiépült FTTH hálózatára.

...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.