Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64101) Gézengúz válasza 3newborn (#64100) üzenetére


Gézengúz
addikt

Látszik, hogy a T által feltett szoftver mennyire lebutított, ha dchard erre jár, biztos mond valami okosat!

(#64102) PitLee válasza Rick4 (#64099) üzenetére


PitLee
őstag

:) nálam meg 10 éve jött egy emberke és a szekrénytetejére feltettet egy Thomson modemet és azóta az van.
Gondolom Dchard arra akart utalni, hogy Cisco-nál ha te nem is látod a problémát az attól még ott lehet és gondolom a modem elhalálozásokhoz is lehet köze.
Ez kb olyan mintha mindig üvegcserepeken bicikliznél és hetente ragasztgatnád, majd amikor szétmegy a külső egy hónap után kapnál egy ugyanolyat és te a külsőt szidnád, mert nem bírja, majd amikor kapsz egy másfajta külsőt ami tripla szálerősítéses stb. akkor mondod ez mennyivel jobb, mert ezzel nemkel hétvégenként defektet szerelned, de egy fél év után ez is tönkre megy és csere, pedig csak az üvegcserepeket kellene elsöpörni. Hogy a pontos probléma mi lehet nálatok azt csak te tudod kizárni apránként, esetleg csinálsz egy összeröffenést és a fórumtagokat meghívód egy helyszíni bejárással egybekötött kirúgjuk a házoldalát rendezvényre :DDD

[ Szerkesztve ]

(#64103) dchard válasza Rick4 (#64099) üzenetére


dchard
veterán

Tehát 2014 áprilisában beszart a cisco, végül is kaptál egy másikat ami újabb bő egy évig volt jó és megint beszart. Ezt azért a cisco siker szériájának sem nevezném :)

Visszatérve: azért gondolom, hogy hálózati hiba, mert ezek a modemek mindenhol máshol (többek közt nálam is) jól működnek, csak nálad nem. Ebből arra következtetek, hogy lennie kell valaminek amit a cisco kibír, esetleg tovább tolerál mint a többi eszköz, de ettől még ez hálózati hiba lesz, csak kicsit trükkös. Csak a poén kedvéért: ha van multimétered akkor AC állásban mérj már rá légyszíves a modembe menő koax végére (a modem legyen lehúzva értelemszerűen) és áruld el nekem hogy milyen értéket mutat, kíváncsi vagyok. A többi ötletelést majd ezután :)

Dchard

[ Szerkesztve ]

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#64104) prozodus


prozodus
őstag

A számlán látszik vhol, h mikor jár le a hűségidő?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#64105) DJ. Ru$y válasza prozodus (#64104) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Minden szolgáltatásnál (TV, Telefon, net) külön fel van tüntetve az első sorban a szolgáltatás megnevezése mellett.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64106) prozodus válasza DJ. Ru$y (#64105) üzenetére


prozodus
őstag

Kösz, akkor már csak egy számlát kéne keríteni :) (Nem saját előfizetés, csak intézni kell.)

Ha lejár(t), itt is átmegy határozatlanba, ugye?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#64107) DJ. Ru$y válasza prozodus (#64106) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Igen. :K

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64108) Mikeee89


Mikeee89
senior tag

Üdv! Ez a fajta (Pirelli DRG A225G) házi elosztó milyen maximális internet sebességre képes? Mert szeretnék 50 Mbites VDSL-re váltani. Jelenleg 10 Mbites ADSL2+ van használatban. Használati utasítást, leírást nem találok hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#64109) 3newborn válasza dchard (#64103) üzenetére


3newborn
csendes tag

Hello!

Ha még nem láttad volna, rá tudnál nézni ezekre [1].
[2] esetleg tudnál benne segíteni?

[ Szerkesztve ]

(#64110) PitLee válasza Mikeee89 (#64108) üzenetére


PitLee
őstag

Hát ő, kezdjük a végén a vdsl távolság függő, minél közelebb vagy a központhoz annál nagyobb a garantált sebesség és méterekről van szó, egypáron 750m, kettőn 1500m ha jól tudom. Ha már a vonal tesztelésen túl vagy azaz megaszonták, hogy bírja az 50Mb akkor ok. A router meg ennyi, de ha jól sejtem nem saját tulajdon, ebből kifolyólag meg a szolgáltató biztosít megfelelőt ha aktuálissá válik a projekt, gondolom én.

[ Szerkesztve ]

(#64111) DJ. Ru$y válasza Mikeee89 (#64108) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ha tudsz egyáltalán 50-es csomagot kötni, akkor első körben áttesznek VDSL2-re, amihez cserélik a Pirellit, ugyanis nem VDSL2 képes eszköz.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64112) Mikeee89


Mikeee89
senior tag

Volt a városunkban net hálózat fejlesztés és kb 200 méterre van tőlünk a telefonközpont. Az ügyfélszolgálaton telefonban mondták, hogy így már elérhető lesz az 50 Mbit. Csak azt nem tudtam, hogy a mostani HGW bírja-e majd, de akkor új kell. Köszi a válaszokat!

(#64113) DJ. Ru$y válasza Mikeee89 (#64112) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ha megrendeled nem kell ilyennel foglalkoznod, ha régen szereld magados voltál, akkor kiküldik postán bekötöd, felhívod őket, a VoIP miatt be kell regelni a S/N-t, ha nem, akkor kiviszi a szerelő és be is köti, majd felregelteti.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64114) cashzoli


cashzoli
aktív tag

Akinek esetleg CISCO-s (STB2201) IPTV-je van: gondolom esélytelen bármit is rákötni az USB portra és/vagy az eSATA-ra. Nagyon jó lenne, ha nem kéne külön gépet dugni a TV-re, ha le akarok játszani egy videót vagy megmutatni egy képet nagyban.

+20 piros pont a régi oldalról. || Makulátlan, persze. No de mi az a makula?

(#64115) wmati válasza cashzoli (#64114) üzenetére


wmati
addikt

Jól gondolod esélytelen.

(#64116) DJ. Ru$y válasza cashzoli (#64114) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Erre (is) való a média lejátszó. Telefont dughatsz az USB portra, azt tölti.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64117) cashzoli válasza DJ. Ru$y (#64116) üzenetére


cashzoli
aktív tag

Én ezt értem, de az plusz egy dobozt, távirányítót és HDMI-t igényelne a TV-n. Arról nem is beszélve, hogy külön meg kell venni :) Fura, hogyha a két port nem diagnosztikai célra van kitalálva, a szolgáltató pedig nem akarja, hogy rádugj bármit is, akkor miért teszik rá?

+20 piros pont a régi oldalról. || Makulátlan, persze. No de mi az a makula?

(#64118) Rick4 válasza dchard (#64103) üzenetére


Rick4
félisten

A probléma úgy indult, hogy 3 hete egy vasárnap reggel nem volt net, központi gond volt, 14-15 óra volt, mire meg tudták csinálni, onnan lett ilyen, sosem tudni, kapott-e a hgw bármit is a koaxon, amit nem szeret... 2014 áprilistól idáig nekem inkább másfél év az, mint bő egy, de mindegy is, nem tudok mit csinálni vele, ez van, elvileg másfél évig most nem lesz gondom vele. A multiméteres mérés 200 és 300V-os méréshatárral is nulla, egyenáramnál se mérhető semmi.
Ha a tápegység unja meg, amit nem néztem meg az előző esetnél, akkor rövid úton kiderül legközelebb, mert rádugok egy másikat, a routereknél képes pont ugyanígy hülyéskedni, ha ugyanez a gond, és azt a drága, márkás asus wl500W, meg a WL500GP is megcsinálta, nem csak egy szolgáltatói hgw-nél fordulhat elő ilyesmi... Vagy szimplán csak kiszárad egy kondi, vagy a szünetmentesemet nem szereti, deez még a jövő zenéje.

A technicolorban még másfél éve volt egy log rész, az így nézett ki:

Erre jött egy ilyen magánvélemény:
Elsőre azt mondanám, hogy haldokló modem, kábelezés vagy erősítő probléma. Az üzenetváltás egyértelműen uplink hibára utal. Ha a jelszintek rendben vannak, akkor valamelyik eszköz haldoklik (modem, erősítő, esetleg ONU, de akkor mindenki másnak is szar lenne felétek).

A hibaüzenet arról tájékoztat, hogy a modemed a CMTS kérésnek eleget téve elkezdte az időszakos ranginget, de erre nem jött válasz. Namost, mivel ennek az elkezdését a CMTS kéri és az láthatóan megjött (DS irányban), de a modem által küldött kérésre már nem jön válasz, ebből következik az uplink probléma erőteljes gyanúja.

A unicast maintenance ranging során a CMTS-en lévő összes modem 2-3 percenként végrehajtja ezt a folyamatot, mely során három dolog kerül újraszabályozásra: a frekvencia eltérés (freq. offset), az időzítésbeli eltérés (timing offset), és az adásteljesítmény (US). Ezeken túl ez egy fajta keepalive ("élet jel") is a CMTS számára, hogy az adott kábelmodem továbbra is online (elérhető). Ha három egymást követő UMR-re sem ad választ a modem, akkor a CMTS törli a modemet az aktív adatbázisból, a modem pedig újraindítja magát és megismétli a regisztrálás folyamatát. Ez természetesen a netkapcsolat (és az IPTV) megszakadását eredményezi.

Tehát nem biztos hogy hálózat...

Hogy azóta történt-e valami, nem tudom, most a logolásig se jutottam el, nem érdekelt a d-link sztori, cisco-t akartam. Ennyi ameddig az én lehetőségeim terjednek, ami ezen túl van, az nekem amúgyis magas, nem értek hozzá, hogy mi miért történik.

Az, hogy a net megy-e a ciscoval, a technicolorral, vagy a d-linkkel, csak az egyik vége a dolognak, olvastam a d-linkek hardveres képességeiről: [link] amit telefonbeszélgetések során több szerelő is alátámasztott, már csak azért sem vágytam rá, hogy az maradjon.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#64119) Szokenesz válasza dchard (#63614) üzenetére


Szokenesz
senior tag

Jelenleg úgy néz ki, hogy sikerült megoldani a problémát, mint kiderült a lépcsőház aljában ADSL2+ módban, 20.000 a szinkron, az elsőn meg már 4.000 alatti, kiderült hogy két oxidált kötés volt plusz egy kegyetlen rossz minőségű kábel, így a modemtől az épületbe beérkező kábelig 1db új UTP megy, így ez lett az eredmény:[link] [link]

A VDSL2-t nem kapom vissza, szerinte csak rosszabb lenne mint így, se a 20Mbitet nem kapom meg, marad a 10es csomag, mert 1350 méterre vagyok a központtól.
Egyébként számomra érdekes, hogy ezzel a modemmel 5-ös SNR-t ír, a Speedport 724 pedig 8,9-et.

Köszönöm a segítségedet!

[ Szerkesztve ]

(#64120) kisapa


kisapa
senior tag

A Telekom oldal még mindig hozza a formáját. Az egyik képen van hűség idő a másikon nincs. Azért ez egy telekommunikációval foglalkozó cég honlapján szerintem elég kínos.

(#64121) btz válasza cashzoli (#64117) üzenetére


btz
addikt

Hogy ne modhasd azt hogy telefont sem tudsz vele tölteni :D

ⓑⓣⓩ

(#64122) Gubek-Einste válasza cashzoli (#64117) üzenetére

A Cisco így tervezte/gyártotta le az eszközt, az, hogy a szolgáltató amelyik megveszi/használja nem használja ki a lehetőséget az már más kérdés.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64123) Dinter


Dinter
addikt

Üdv.

Mitől lehet, hogy random időpontokban random oldalakat nem akar betölteni a böngésző, aztán pár perc múlva magától megjavul? Pl. facebook, reddit.

Tényleg Avastot használok. Köszönöm, megpróbálom. :)

[ Szerkesztve ]

(#64124) Teko001 válasza Dinter (#64123) üzenetére


Teko001
őstag

Gondolom Avast-ot használsz. Frissítsd a 2016-osra.

[ Szerkesztve ]

(#64125) #04441088


#04441088
törölt tag

Hali!
2016. március közepéig van hűségidőm a sima NetMánia S-re. Próbáltam díjcsomagot váltani, a mostani NetMánia S-t ugyanis valami Új NetMánia S-ként szerepel, mindegy ezt nem is értem...A lényeg, ha bármi díjcsomagot állítok(gyorsabb net...ami úgyse fog működni, de legalább szenvedjenek vele..), akkor a megrendelés gomb után felhozza hogy 2016.03.16.-ig hűségidőm van, ha díjcsomagot váltok az kötbérrel járhat.
Elfogadom vagy sem?
A szolgáltatás beállítások menüben meg azt írja, hogy: Szeretnél nagyobb sávszélességet? Ingyenesen válthatsz nagyobb díjcsomagra!

Akkor most mi a helyzet? Lesz kötbér vagy sem?
És mi ez a régi NetMánia S és az új? ...
Nekünk a régi van, alap telefonnal 5500 körül havonta. Ha az új NetMánia S-t teszem bele és az alap telefont, akkor már csak 4500 körül lenne...ha pedig NetMánia M-et akkor 4900, tehát gyorsabb nettel is olcsóbb lenne, mint most.

(#64126) SlayR


SlayR
senior tag

Sok hitelességet nem kell most adni az oldalnak főleg...nekem egy 2010-es mobilszámlát hozott fel még tartozásként :D

(#64127) Sharkweb


Sharkweb
aktív tag

Telekom weboldalával most nem kell foglalkozni!

Jelenleg ez van:

KEDVES ÜGYFELÜNK!
Kis türelmét kell kérnünk! Online ügyintéző felületünk fejlesztése miatt 2015. november 6-án 20 órától előreláthatólag november 9-én 8 óráig a szolgáltatások módosítása átmenetileg nem lehetséges. Köszönjük megértését!

(#64128) Nooeca válasza Sharkweb (#64127) üzenetére


Nooeca
senior tag

Én be tudtam lépni, nekem kicsit nagyon megváltozott a profilom.

(#64129) Sharkweb válasza Nooeca (#64128) üzenetére


Sharkweb
aktív tag

Most már én is. Kicsit furi lett.

(#64130) Teko001 válasza #04441088 (#64125) üzenetére


Teko001
őstag

A legjobban azzal jársz, ha telefonon holnap felhívod őket (lehetőleg akkor, amikor a tapasztaltabbak dolgoznak, szóval ne este 10-kor). Egyébként elvileg nincs kötbér, csak ha kisebbre váltasz, de akkor se minden esetben.

[ Szerkesztve ]

(#64131) Sharkweb válasza Teko001 (#64130) üzenetére


Sharkweb
aktív tag

Múltkor megkérdeztem, kisebb csomagra váltás esetén sincs kötbér, csak Telefon és TV kisebb csomagra váltásakor.

(#64132) Nooeca válasza Sharkweb (#64129) üzenetére


Nooeca
senior tag

Szerintem jobb felé halad mint ami volt, nekem bejön eddig, csak nagyon szúrja a szememet, hogy össze-vissza ugrál az oldalméret (egyszer szélesebb, egyszer nem). Remélhetőleg ezeket az oldalakat is újrahúzzák külsővel. (Adatmódosítás, rendelések, egyenleg, szolgáltatás beállítások stb.)

De látszik hogy a múltkor felvetett hibák nagy része már eltűnt. De mondjuk én ilyen "félkész" dolgot nem adnék ki, főleg egy ilyen nagy cég nevében, de hát ők tudják. :)

(#64133) Lee-der


Lee-der
tag

Sziasztok,
Tudnátok nekem segíteni?
Van egy Cisco epc3925-ős kábelmodemes router-em és egy tp-link tl-wr1043-ás router-én is.
A fő cél, netet eljuttatni a Cisco-s routertől a szoba másik felébe úgy, hogy HD adás-t tudjon lejátszani az IPTV Set top boxa.
Ehhez a két routert szeretném WDS-sel összekötni. Igazából sikerült is. A gondom csak az, hogy a sebesség nemkielégítő. Elvileg 30/5-ős net van, de csak 10/5-tel megy. Azt minden gond nélkül, de a célom az, hogy max-szal menjen a tp-linkről is,
Az Mtu alapból 0-n volt, úgy nem ment a WDS.
1500-ön isprobaltam és 1492-n is, úgy megy a WDS, de csak 10/5-tel.

Előre is köszi!

Drum & Bass Fo'eva' <- Music starts @ 170BPM

(#64134) Sharkweb válasza Nooeca (#64132) üzenetére


Sharkweb
aktív tag

Engem még mindig a régi felületre dob vissza mert a régi rendszerben vagyunk. Megcsinálhatnák már normálisan.

(#64135) DJ. Ru$y válasza Sharkweb (#64131) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Hivatalosan (utolsó ÁSZF szerin) van kötbér, a gyakorlatban viszont nem nagyon alkalmazzák, gondolom örülnek, hogy nem másik szolgáltatóhoz mész, csak csökkentesz. Szóval elméleti síkon bármikor kérhetik tőled a kötbért, ha lefelé váltasz, az, hogy néha "jófejségből" eltekintenek tőle az más kérdés.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64136) adika4444 válasza Teko001 (#64130) üzenetére


adika4444
addikt

Mikor érdemes őket hívni? ÉN úgy tudtam hogy este már nem dolgoznak a gyakornokok.
(#64133) Lee-der:
WDS nagyon instabil megoldás, örülj neki hogy megy 10/5-tel is, Cisco és TP-LINK között meg pláne. Ha jót akarsz magadnak akkor vagy kábel vagy powerline.

üdv, adika4444

(#64137) mobilizmo


mobilizmo
addikt

Sziasztok!

Szerintetek ez milyen hibára utal (IPTV)? Néhány hónapja volt olyan jelenség, hogy naponta 2x-3x leszakadtunk, majd néhány perc után újra felcsatlakoztunk. Én nem nagyon észleltem, mert ezek általában napközben történtek. Bejelentettem, kijöttek lecserélték a Cisco-t D-Link-re. Néhány napig, hétig úgy tűnt megoldódott a helyzet, aztán kezdődött ugyanez. Majd elkezdett tovább romlani, most már néha órákig nincs szolgáltatás. Ami érdekes információ lehet, a TV-vel nincs semmi gond, továbbá a netnél a gépek szerint van internet kapcsolat, de az oldalak nem töltődnek be, néha még hibaüzenet sincs. Megtörténik a névfeloldás, de nem töltődik be az oldal. D-Link-en mit kellene megnéznem?

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#64138) spici válasza mobilizmo (#64137) üzenetére


spici
tag

Böngészőbe beírod: http://192.168.0.1
Ott felhasználónév admin , jelszó admin (ha nem akkor password)

Rámész a Connection-re és ott vannak a jelértékek, ezeket másold be ide.
Ha nem töltődnek be a weboldalak lehetséges a csomagveszteség, olyankor próbálj meg pingelni oldalakat, pl google.hu vagy index.hu , nameg a bix.hu -t

Ha ott minden csomag megérkezik normális válaszidővel akkor valami más baja is lehet.

(#64139) mobilizmo válasza spici (#64138) üzenetére


mobilizmo
addikt

Kösz, este megnézem.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#64140) btz válasza adika4444 (#64136) üzenetére


btz
addikt

Nem, nem! Ha két azonos eszköz között van WDS az elég stabil.
Univerzális repeater mód esetén meg egyenesen kiválló különböző eszközök között is a kapcsolat, jól tűri a különböző chipek miatti eltéréseket is.
Már kb 1 hónapja openwrt-s TP link wr1043nd v2 routert használok repeaternek szolgáltatói speedport eszközzel akadásmentesen. Előtte gyári fw volt, azzal akadtak ugyan gondok, de az is volt hogy ment több hetet is mindenféle gond nélkül.
A hátránya ugye repeatelés miatti dupla adatforgalom a routeren, de nekem a 20 megabites netemet hiba nélkül áttviszi, de akár 80-at is áttvinne.
Nagyobb sebességekhez pedig ott vannak az ac-s routerek.
Tehát szerény véleményem szeint lehet létesíteni stabil vezetéknélküli összeköttetést.

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#64141) Gubek-Einste válasza btz (#64140) üzenetére

A WDS egy nem szabványos eljárás ezért gyártónként/firmware-enként változik a megvalósítása, többnyire csak azonos gyártó/eszköz/firmware esetén jön össze és akkor sem mindig működik megfelelően, elég instabil megoldás.
Nem az a kérdés, hogy lehet-e vezeték nélküli összeköttetést létrehozni, hanem, hogy a WDS nem éppen a legjobb megoldás erre eltérő gyártó esetén.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64142) dchard válasza Gubek-Einste (#64141) üzenetére


dchard
veterán

Fogalmi zavar van: a WDS nem egy technológia, hanem egy módszer ami a wifi szabványban lévő elemeket használja ki. Amely eszközök megfelelnek a WiFi szabványnak (márpedig amit eladnak az elvileg mind megfelel), azoknak rendesen működniük kell.

De. Tudni kell - és ezért sem érdemes a WDS-t jelismétlésre használni - hogy a WDS ugyanazt a sávszélességet használja, mint az eredeti hálózat, tehát a legjobb esetben is lefeleztem a meglévő kapacitást. Tehát minden egyes csomag ami áthalad a WDS-en minimum kettős ütközést okoz. Az, hogy ezt mennyire jól kezelik az egyes eszközök, már valóban lehet gyártó függő, de ez nem a működést magát érinti, hanem annak a teljesítményét.

"a WDS nem éppen a legjobb megoldás"

Ezzel viszont teljesen egyet értek. Személy szerint senkinek nem ajánlom a WDS-t, ha szempont a kapcsolat stabilitása és a sávszélesség. Helyette a második wifi routert AP módban érdemes használni más frekvencián, és szigorúan kábeles összeköttetéssel a router/AP között.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#64143) Lehiñito


Lehiñito
senior tag

Sziasztok.

Online szeretnék rendelni egy készüléket bejelentkezve, de valemilyen t-online-os email címet fogad csak el a rendszer az adatok megadásánál. A gmail-es mailcímemet nem fogadja e (pedig az van megadva kapcsolattartásra) viszont én nem tudok róla, hogy lenne t-onile-os mailcímem. Ilyenkor mit tudok tenni? Így nem tudom leadni a rendelés.

[ Szerkesztve ]

(#64144) btz válasza Gubek-Einste (#64141) üzenetére


btz
addikt

Nem a legjobb megoldás, meg ugye vannak tényként leírt hátrányai (pl a duplán használt sávszélesség) és az is tény hogy egy kábeles kapcsolatot sebbesség és stabilitás szempontjából nem űbereli fellül, de vannak előnyei is (pl hogy nem kell mondjuk szétthiltizni 3 fissenfestett falat vagy valami vasbeton szerkezetet hogy legyen netem lent a sufniban a kérdezőnek is lehet hogy nincs kedve/pénze/ideje ilyenre.
De azt sem lehet mondani a kérdezőnek hogy örüljön hogy megy, mert mint írtam, nekem is megy gond nélkül két különböző eszköz között (nem az szokásos wds hanem egy univerális repeater mód + relayd, az első routerre sima kliensként kapcsolódik a 2. router), semmi gond nélkül áttviszi a nekem kellő 20/1 netet és a belső hálózati sebesség is kielégítő, ezért nem biztos hogy azt kell mondani a kérdezőnek hogy felejtse el a vezetéknélküli összeköttetést úgy ahogy van.

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#64145) Janusz001


Janusz001
őstag

Sziasztok. December elején jár le a 2 éves hűségem. Érdemes bemenni személyesen újrakötéshez vagy le lehet telefonon is zongorázni a dolgokat? Webes felületre nem tudok belépni a jelszó hiányában, ehhez szintén személyes találka szükséges.

(#64146) btz válasza Janusz001 (#64145) üzenetére


btz
addikt

Szerintem felesleges bemenni. A telefon bőven elég. Az online dolgokat nem ajánlom.

ⓑⓣⓩ

(#64147) Lehiñito


Lehiñito
senior tag

Sziasztok.
Szerintetek telefonon keresztül is tudok rendelni készüléket részletre?

(#64148) the_one


the_one
tag

Sziasztok!

Már több mint egy hónapja küzdök internet csomagváltással. L-es csomagról szeretnék XL-re váltani VDSL2 hálózaton. Az "mythome"' online felületem sajnos "korlátozott funkcionalitással" bír, így onnan nem tudom a váltást elindítani. Sok felesleges telefonálgatásból annyit sikerült leszűrnöm, hogy amíg nem migrálnak át az új ügyfélszolgálati rendszerbe, addig el sem tudják indítani a csomagváltást.

Nincs arra valami mód, hogy soron kívül átkerüljek az új rendszerebe?

A váltásának amúgy műszaki akadálya nincs, bruttó 65 megabitet bír a vonalam. A DSLAM port "szomszédom" szerencsésebb volt, nála azonnal aktiválták az XL csomagot.

A fenti képen számomra ismeretlen okból, a maximum adható sebességgel szinkronizált a HGW-m.

[ Szerkesztve ]

(#64149) Teko001 válasza Lehiñito (#64147) üzenetére


Teko001
őstag

Ha mobilt szeretnél venni részletre, ez nem az a téma. A Telekom mobil részlegének saját témája van. Ott tudnak segíteni.

(#64136) adika4444: Szerintem gyakornokok egyáltalán nem dolgoznak telefonos ügyfélszolgálaton. Diákok esetleg, de akinek főállásban ez a dolga, ebből kifolyólag tapasztalt, vagy a különböző háttérterületek, akiktől esetleg tudnának segítséget kérni, azok se dolgoznak az általad említett időszakban... Szerintem minél közelebb vagy a "normál" munkaidőhöz, annál jobb. De ez csak a magánvéleményem a tapasztalataim alapján.

[ Szerkesztve ]

(#64150) #78121280 válasza the_one (#64148) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nincs arra valami mód, hogy soron kívül átkerüljek az új rendszerebe?

Sajnos nincsen. :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.