Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64401) DJ. Ru$y válasza tomy86 (#64385) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nekem meg múlt hónapban online megjelent, kiküldeni meg 1 nappal a beérkezési határidő előtt sikerült nekik, befizettük másnap, de a neten, már sipákolt, hogy "számla elmaradás, számla elmaradás". :W

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64402) Airedhyal válasza Intel fan11 (#64400) üzenetére


Airedhyal
aktív tag

A számláimat én is a távszámlán keresztül tudom csak letölteni.

(#64403) Intel fan11 válasza Airedhyal (#64402) üzenetére


Intel fan11
őstag

Én még múlt hónapban megtudtam nézni! Állandóan variálnak vmit a felületükön! Arra gondolsz ami emailba jön? Vagy oda külön regisztráció kell? Linket tudnál küldeni?

Battletag: hojszi#2983

(#64404) Airedhyal válasza Intel fan11 (#64403) üzenetére


Airedhyal
aktív tag

Regisztrálni kell. Meg hozzá rendelni a telekomos fiókodat. Amit nem tudom hogy kell mostanában.
https://www.tavszamla.hu/

[ Szerkesztve ]

(#64405) Intel fan11 válasza Airedhyal (#64404) üzenetére


Intel fan11
őstag

Azonosító a távszámlához! Ezt kéri ezt hol találom?

Battletag: hojszi#2983

(#64406) Sasos válasza Intel fan11 (#64400) üzenetére


Sasos
senior tag

Ez az új kinézet óta van így, gondolom ezzel is terelnének át e-számla irányába. Ha van e-számlád, akkor látod. Pedig az eddigi rendszer szerintem is jobb volt, én is ott szoktam meglesni a részletes számlát, még mielőtt ideér a postával. Sőt többnyire már ki is fizettem, mire ideért a csekk.

(#64407) Intel fan11 válasza Sasos (#64406) üzenetére


Intel fan11
őstag

nekem e-számlám van! Nem jon postán! De a telekom honlapján eddig pdfbe fenn volt! Most miért nincs? Nem látok részletes számlát csak 1 összeget és ez így nem ferr! Előző hónapban még láttam. Most már azokat sem!

Battletag: hojszi#2983

(#64408) dptrsk válasza Intel fan11 (#64407) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az, hogy a számlaösszeg megjelent, még nem jelenti azt, hogy a számla PDF is elkészült.
Elvileg, ha kapsz e-mail-t, h számlát kaptál, akkor van kész a PDF is.

(#64409) Intel fan11 válasza dptrsk (#64408) üzenetére


Intel fan11
őstag

Hm ebben igazad van! Emailba még nem kaptam, de viszont az előző havi számlákat sem látom! Pedig előzőhónapban azt letöltöttem! Te látod a telekom felületen a számláidat?

Battletag: hojszi#2983

(#64410) atala


atala
addikt

Nálam olyan gond van, hogy az internet napi 1-3x megszakad, kb 1 percre. Mintha újra indulna a modem, de nem indul újra, azt megnéztem.
Telekom kábelnet, Cisco modem. Amikor megszakad rendesen ki ixelődik a hálózati ikon, olyankor sehol nincs net a lakásban. Se wifin, se kábelen.
Bejelentettem kétszer is. Egyszer az oszlopon csináltak valamit, most meg voltak kint, és kicserélték a modemet, de nem javult meg.
Jelszintek rendben, a központban sem látnak hibát.

A szerelő szerint okozhatja a hálózaton lévő egyéb berendezések is.
Van egy switch rákötve a modemre, ami ugye egyben router is, van egy powerline amivel az emeletre megy a net, és az emeleten a másik powerline-ra rá van kötve egy Range extender ami acces point módban működik. (az szolgáltat az emeleten wifit)

Tényleg okozhat akár a switch, akár a powerline, vagy a range extender ilyet, hogy kiüti a modemet? Főleg úgy, hogy az nem látszódik?

(#64411) dptrsk válasza Intel fan11 (#64409) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Értem mi a gondod, én sem tudom megtekinteni az elmúlt számláimat, illetve csak 1et látok, de annak is csak az összegét. gondolom a fejlesztés miatt ez a rész még nem 100%-os az elmúlt adatokra, de szerintem a mostani számládat majd le tudod tölteni itt is.

Megoldás lehet a Távszámla, ott rendesen le tudok tölteni minden számlát, de ha lehet telekom.hu-n szoktam fizetni. Ha nem leled az azonosítót, akkor 1412 is tud segíteni.

(#64412) #78121280


#78121280
törölt tag

Én még a régi rendszerben vagyok, nálam látszódik a számla és a törlesztő is, és le is tudom tölteni a pdf-et.

Gondolom aki az új rendszerbe van , annak problémás. :(

(#64413) dptrsk válasza #78121280 (#64412) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

én már az új rendszerben vagyok az utolsó migrálás óta, azóta azt az 1 számlát kaptam.
Úgyhogy valószínű az új rendszerrel van valami gubanc...

(#64414) Gubek-Einste válasza atala (#64410) üzenetére

Okozhatnák de ha így lenne akkor csak eszköz újraindulás oldaná meg a gondot, magától nem jönne helyre, inkább s szolgáltatói oldalon kellene keresni a forrást vagy magában a HGW-ben.
Milyenek a jelszintek?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64415) atala válasza Gubek-Einste (#64414) üzenetére


atala
addikt

A HGW-t most cserélték le egy újra, és nem segített.
Most lehúztam a switch-et, megnézem hogy így mit produkál.
Még azt majd megnézem, hogy amikor kilövi a netet, akkor tudok-e nyomtatni. Mert a nyomtató is hálózatra van kötve. Kíváncsi vagyok, hogy az egész hálózat omlik össze, vagy csak az internet megy el.
Jelszintek:

[ Szerkesztve ]

(#64416) Gabesz87 válasza #78121280 (#64412) üzenetére


Gabesz87
addikt

Páromé is problémás. A havi számlát már befizettem múlt héten, de még mindig ott van a a befizetésre várók közt, mai lejárati hat. idővel. Viszont a telefon havi törlesztője sehol sincs azóta, még nem tudtam befizetni. Ja, és még ráadásul ez az idióta rendszer, lenyitva a számla infókat, kb. 40.000 Ft tartozást mutat (ami hülyeség, mert egyből befizetem mindig, ahogy megjelennek a számlák). Még jó, hogy nekem ilyen gondom nincsen, mert Távszámlán fizetek. De lehet, hogy a páromat is beregelem oda, mert elegem van már ebből a használhatatlan online felületből.

(#64417) Intel fan11 válasza Gabesz87 (#64416) üzenetére


Intel fan11
őstag

Eleg idegesítő ez a feulet. Pedig nem akarok tavazamlara regélni. Csoportos beszedessel elmegy a love. Eddig pedig pdfbe fenn volt a szamla amit megtudtam tekinteni, de mar nincs. Ugy nézki vissza fejlődünk! 😞

[ Szerkesztve ]

Battletag: hojszi#2983

(#64418) Teko001 válasza Intel fan11 (#64417) üzenetére


Teko001
őstag

Távszámlához nem kell csoportos beszedés.

(#64419) Intel fan11 válasza Teko001 (#64418) üzenetére


Intel fan11
őstag

Tudom, de részletes számlát szeretnek latni mert ezen a fos telekom feluleten nem lehet! Es azt mondta itt vki tavszamlan lehet latni!

Battletag: hojszi#2983

(#64420) Nooeca válasza #78121280 (#64412) üzenetére


Nooeca
senior tag

Egyelőre gubanc van a számlázással, nem kell megijedni ugyanúgy fenn áll az, hogy nem vonnak kérdőre mert nem fizetsz.

Vagyis okostelefonon tudsz elvileg, de ettől független hogy a webes számlafizetés nem jó, vagy jó még mindig türelmi időszak van.

(#64421) FAQtyA


FAQtyA
tag

Sziasztok!
Segítségért fordulok hozzátok, hátha van rá ötlet, esetleg másnak is tapasztalat. Én tehetetlen vagyok.

Adott egy Philips 42PUS7809 4K 3D TV. 2 hete kötöttem mellé egy nagy rózsaszín IPTV szolgáltatást, amihez egy Cisco ISB2231MT DVR rögzítős STB-t kaptam (persze a gateway után). HDMI kábelen megy a jel a TV-be.

A probléma a következő: a töménytelen SD és HD csatornák random produkálnak olyat, hogy a kép jobb szélén 1-1,5 cm függőleges fekete sáv látható. Csak jobb szélen, tehát nem úgy, mint az eltérő képarány/felbontás esetén szokásos kétoldali, vagy alsó-felső fekete sávok. Olyat is láttam, hogy egy adott csatornán ment egy sportesemény, ahol nem volt fekete sáv. Bekapcsoltak egy stúdióbeszélgetésbe, ahol megjelent a fekete sáv, majd amikor visszakapcsoltak a helyszínre, ismét eltünt. És hogy érdekesebb legyen a dolog, ez előfordul SD és HD csatorna esetén is. Ha elekezdem a TV menüjéből "széthúzgálni" a képet, akkor értelem szerűen tartalmat vesztek, vagy torzul a kép.

A rózsaszín versenyzők futottak már köröket távolról szoftveresen, voltak a helyszínen, cseréltek STB-t ugyan arra a típusra. Cseréltem HDMI kábelt, végig volt tesztelve mind a négy HDMI port. A helyzet változatlan. Rózsaszínűek azt mondták TV hiba. Fussak szervízbe, majd jelezzek az eredményről. Futottam, a szervíz véleménye szerint ennek semmi köze a TV-hez, mert a HDMI-n keresztül mint egy monitor funkcionál. Így nem ő a probléma oka (én is erre szavaznék). Rózsaszínűeknek ismét bejelentettem, majd nemsokára kaptam egy SMS-t, hogy részükről minden rendben van, nem találtak hibát. Amennyiben továbbra sem boldogulok, hívjam ki a fizetős "aranybányász" kiszállós varázslóikat. És ők mit fognak csinálni? Zongoráznak nekem?

Összefoglalva, van egy egy csuda TV-m egy csuda IPTV szolgáltatással, ami mindösszesen egy kalap sz@r. Rózsaszínüek leráznak, TV szervíz leráz, én meg csak fizessek az új szerződésem után szorgalmasan. De miért is?

Tapasztalt már valaki ilyen csudát? Van ötlet mit csináljak? Netán kivel?

Bocs, hogy hosszú volt, kösz hogy elolvastátok, hátha kisül belőle valami.
Üdv!

(#64422) Intel fan11 válasza FAQtyA (#64421) üzenetére


Intel fan11
őstag

1szerű! Próbáld ki másik tv-vel. Ha azzal is szar akkor " nem az ön készülékében van a hiba"!

Battletag: hojszi#2983

(#64423) xigris


xigris
őstag

Sziasztok! Portot szeretnék nyitni eme csodába: a 192.168.1.50 re nyitnám a 19000 s portot csak nem értem hogyan kell?
Próbáltam a dmz hostot de nem történt semmi :R

[ Szerkesztve ]

(#64424) Nasuto válasza FAQtyA (#64421) üzenetére


Nasuto
tag

Ez nekem inkább tévé gondnak tűnik, de biztos tényleg csak akkor lehetsz, ha egy másik HDMI-s készülékkel is produkálja az STB a hibát. Ha még nem történt meg, akkor a tévén egy firmware frissítés is segíthet.

(#64425) FAQtyA válasza Intel fan11 (#64422) üzenetére


FAQtyA
tag

Sajnos nincs kéznél másik TV.

(#64426) FAQtyA válasza Nasuto (#64424) üzenetére


FAQtyA
tag

Előtte "minden ami kell" volt, azzal nem volt ilyen jellegű probléma, igaz az CONAX modullal ment. DUNE HD van még HDMI porton, de annak nincs gondja, sőt notebook is volt már rajta, az is rendben volt. Firmware kísérlet is volt, csak elfelejtettem leírni. Vissza tettem korábbit is, de nem segített.

(#64427) adika4444 válasza FAQtyA (#64421) üzenetére


adika4444
addikt

Sztem műsorszolgáltatók trék, tehát nem nálad van a hiba.

üdv, adika4444

(#64428) DJ. Ru$y válasza FAQtyA (#64425) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Monitorodon nincs HDMI bemenet? Azt meg tudod esetleg próbálni, hogy arra rákötni. és megnézni, hogy mi a helyzet, próbára az is tökéletes.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64429) Intel fan11 válasza FAQtyA (#64425) üzenetére


Intel fan11
őstag

kérj kölcsön 1ik havertól! Csak próba erejéig! Annyit megér, hogy kiderüljön ki a ludas! Olcsóbb, mint ha kihívod a rózsaszin szervizt :D

[ Szerkesztve ]

Battletag: hojszi#2983

(#64434) FAQtyA


FAQtyA
tag

Köszönöm az ötleteket. Vadászok egy monitort, az tűnik egyszerűbbnek a teszteléshez. A Philips TV topikban is feldobtam a labdát. Ott jelentkezett egy márkatárs, aki szintén hasonlókat tapasztalt. Kezd érdekes lenni az ügy.

(#64435) dptrsk válasza FAQtyA (#64421) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Miért kizárt a TV hiba?
Ha a jelfeldolgozással van a gond, akkor az mind a 4 HDMI porton jelentkezhet...

A leírtak alapján olyan, mintha a TV rosszul érzékelné a bejövő jelet, s rosszul pozicionálja a megjelenítést.

Esetleg próbáld meg, hogy a TVn fixre állítod a képarányt, nem automatikusra, ha lehet ilyet. Ha ekkor nincs ilyen hiba a TV rosszul érzékeli a jelet.

Leírás alapján(több box, több HDMI kábel) tényleg a TVben keresendő a hiba.

(#64436) kisapa válasza zunicum (#64315) üzenetére


kisapa
senior tag

Köszönöm a választ mint kiderült nálam 1234 ami működik. Közben ugyanis szombat reggelre az egyik box elfelejtette a jogosultságot és nem működött. A bejelentés után valahogy távolról megcsinálták de akkor meg a másik boxon lett rossz. Újabb telefon után vasárnap délelőtt kijött a szerelő és kicserélte a kártyát és ha már itt volt megkérdeztem azt is ,hogy mi a helyzet az interaktívra váltással. Ő mondta,hogy bekapcsolás után üssem be az 1234-et és működik. Ez is történt de most vettem észre,hogy ezzel egy időben az STB elején a DVB jelű led helyett az IPTV világít. Ez ugye nem azt jelenti,hogy mostantól az internet sebességemből veszi le a sávszélességet.

(#64437) Gedeon31 válasza DJ. Ru$y (#64401) üzenetére


Gedeon31
addikt

Ez nekem minden hónapban így van pedig csoportos beszedésin vonják le minden hónapban a banknál a számlámról :D

(#64438) adika4444 válasza kisapa (#64436) üzenetére


adika4444
addikt

Ragadd meg a kábelt, húzd ki. Ha megszakad akkor IPTV, de szerintem nem az lesz, csak kissé el van konfigolva.

üdv, adika4444

(#64439) Intel fan11 válasza dptrsk (#64435) üzenetére


Intel fan11
őstag

Esetleg ha külső vinyóról lejátszól vmi filmet az milyen? Ha az jó akk a tv is jó sztem!

Battletag: hojszi#2983

(#64440) zunicum válasza kisapa (#64436) üzenetére


zunicum
tag

Az internetről csak az epg-t (kicsit bővebb, mint a sat-os epg) veszi le + a videotékát, ha használod.

(#64441) dptrsk válasza Intel fan11 (#64439) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A külső vinyónak semmi köze a HDMI bemeneti jel feldolgozásához szerintem, így ezt hiába próbálná a fórumtárs, nem jutna előrébb.

(#64442) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Szolgáltatást lemondtam (net-telefon) az sms meg amivel kéne menni a postára csak nem jön meg a besz@rt rendszerük miatt...várakoztatott a kiscsaj vagy 5 percig, addigra kitalálták, hogy jó lesz a szerződés is mehetek azzal is a postára....

(#64443) dchard válasza PpenoO (#64374) üzenetére


dchard
veterán

A vonalad vacak, de ennyire azért nem. Ez SNR lock, elég egyértelmű.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#64444) PpenoO válasza dchard (#64443) üzenetére


PpenoO
őstag

Köszi, akkor jól tippeltem. Felhívtam a 1412őt, hibaelhárítás stb, de azt mondták ezt ők nem tudják levenni így. Hogy lehet ezt a lockot levetetni? Ki kell hívni a szerelőt?

(#64445) Teko001 válasza PpenoO (#64444) üzenetére


Teko001
őstag

Jó úton jártál, csak lehetőleg akkor hívd őket, amikor tapasztaltabbak vannak bent (vagy vetesd fel hibajegyre pontosan erre a problémára, és akinek ez a dolga, az már tudni fogja miről van szó)

[ Szerkesztve ]

(#64446) PpenoO válasza Teko001 (#64445) üzenetére


PpenoO
őstag

Köszi, így tettem. Most egy sráccal beszéltem, mondta, hogy tudja miről van szó és erre vette fel a hibajegyet. A korábbi hibabejelentésemre azt mondta, hogy valamit a kapcsolószekrénybe javítottak. Mondtam neki, hogy nagyon becsülendő dolog, hogy a szombat esti bejelentésre vasárnap délelőtt kiküldtek valakit, hogy mókoljon a szekrényben, kár hogy a hibát nem oldotta meg.

[ Szerkesztve ]

(#64447) DJ. Ru$y válasza PpenoO (#64446) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Egy kérdés csak, mert ezt nem írtad. Ugye nem szoktad kihúzni a szolgáltatós eszközt? Vagy bármilyen módon elvenni tőle az áramot (hosszabbító lekapcsolás stb.)?!

Illetve sűrűn ne indítsd újra az eszközt, mert szakadásnak érzékeli a rendszer, amire kaphatsz SNR lockot simán, a kihúzás miatt is.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64448) dchard válasza Teko001 (#64445) üzenetére


dchard
veterán

Vicces, hogy a Telekom ügyfélszolgálat lassan már kialakul egy réteg, aki megérti mit is jelent ha az ügyfél SNR lock-ra gondol. :)

Pedig a kifejezés valójában téves, hiszen nem az SNR-t (pontosabban az SNR margin-t) "lock-olják", hanem a port sebességet. És pont ez a probléma. Ha az SNR margin-t állítgatnák, akkor az embernek esélye lenne a saját modemjében ezt megváltoztatni, illetve a rendszer nem veszítené el az adaptív jellegét (pl. ha megjavul a vonal).

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#64449) PpenoO válasza DJ. Ru$y (#64447) üzenetére


PpenoO
őstag

Nem sűrűn csinálok ilyet. ha kell újraindítom de például most amikor ezt az SNR lockot kaptam és a reboot nem segített kihúztam párszor, követve az általános 1412 instrukciót (áramtalanítsa 10 másodpercig duma).

(#64450) Intel fan11


Intel fan11
őstag

Most kaptam emailba, hogy telekom otthoni számlája érkezett! Ugyanúgy telekom felületen csak az összeget látom és konkrét számlát nem! Ilyen létezik? Nem látom, mit fizetek csak az orrom alá dugják, hogy fizessek? Fejlesztés alatt állna a felület?

Battletag: hojszi#2983

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.