Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64651) Nite


Nite
őstag

gyerekek, napok ota szorakozik velem a vdsl, tudtok esetleg valamirol vagy jelentsem be? :(((

speedport pppoe passthrough + mikrotik :(

ha ujrainditom a speedport-ot, 2-3 percen belul osszeszedi magat :(((

Paid my dues!

(#64652) gabess96 válasza DJ. Ru$y (#63849) üzenetére


gabess96
újonc

Hello. Egy huaweit kaptam és a régi pedig egy tp-linkes router.

(#64653) Lehiñito válasza #78121280 (#64647) üzenetére


Lehiñito
senior tag

Felhívtam őket.
Megkérdeztem mi a szitu.
Azt mondta az üf. azèrt nem küldik mert nincs készleten.
Persze mikor megrendeltem azt mondták van és minden okés.
Azt mondták ez azért lehet mert este rendeltem meg és ők csak a reggeli készletet látják, amit nehezen tudok elhinni, higy egy ekkora cég úgy vesz fel készülékrendelést, hogy nemlátja a jelenlegi készletet.
Megkérdeztem, h mikor akartak szolni, azt mondta annak kellett volna vissza viszahívnia aki felvette a rendelést, csak valamiért nem értesített.
Egyébként xboxot szerettem volna rendelni kamatmentesen, de nem tudom, hogy mihez tudnék most kezdeni.

(#64654) #78121280 válasza Lehiñito (#64653) üzenetére


#78121280
törölt tag

Upsz bocsi valamiért reflexből tv-rendelésre gondoltam. :DDD

Ha nincs raktáron, akkor vissza kellett volna hívnia az ügyintézőnek, ez hiba...
Amikor vissza telefonáltál, az ügyintéző konkrétan látta a rendelésed vagy csak általánosságban tájékoztatott arról,hogy nincs készleten Xbox? Egyébként meg kösd az ebet a karóhoz és kérjél arról infót, hogy mikor lesz belőle ismét, Telekom Facebookon privát üzenetben írd meg lényegre törően az esetedet Telekom HU-nak az MT azonosítóddal együtt, kb 2-3 napon belül utánanéznek-visszajeleznek szerintem egy ilyen típusú ügyre.

(#64655) dchard válasza Nite (#64651) üzenetére


dchard
veterán

Milyen csomag, VDSL2 vonal infó a Speedport-ból, mi a pontos hibakép, ha nem indítod újra megjavul-e, ha nem akkor mi történik, van-e IPTV, ha igen az is beszarik-e?

Ennyiből amit leírtál senki nem fog rájönni.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#64656) Lehiñito válasza #78121280 (#64654) üzenetére


Lehiñito
senior tag

Mielőtt létrejött a beszélgetés megadtam az MT-t és a jelszót is mert kérte a rendszer.
Utána kapcsolta csak az ügyintézőt, akkor kérdeztem meg, hogy mi az ábra.
Erre ő mondta, hogy utánanéz és akkor mondta, hogy nincs készleten.
Megyek írok is egy privátot a fészen, köszi a tippet.

(#64657) badb


badb
tag

Sziasztok ma raktak át vdslre mondták hogy nem fog menni a 30 as net tényleg ugy néz ki sajnos :(
Kb 1200 méterre vagyok a központtól !

a Gépem:MSI B450 TOMAHAWK MAX , AMD Ryzen 5 3600 , Crucial Ballistix BL16G32C16U4B 2x16GB 3600 , Inno3D GeForce GTX 1070 iChill 8GB , Patriot VPR100-256GM28H ssd , Arctic Freezer 34 eSport DUO , FSP 700W Hyper K 700 , SilentiumPC Signum SG1 TG

(#64658) M@rdel


M@rdel
őstag

Sziasztok,
Délelőtt, már voltam itt a problémámmal (#64639) M@rdel
Akkor megnyugtató válaszokat kaptam.

Este amikor terhelve van a router 2 gép + 2 android telefon már nem volt olyan stabil a ping.

Ezt a routeren lévő készülékek okozzák vagy más hiba lehet?
Esetleg belehet a routert úgy állítani, hogy egy gépen legyen egy minimum sávszélesség?
A router ZTE ZXDSL 931VII V2.0.

Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#64659) Nite válasza dchard (#64655) üzenetére


Nite
őstag

netmania m, a speedport pppoe passthrough modban uzemel, iptv nincs!

pontos hibakep, hmm... egyszer csak megszakad a pppoe kapcsolat es a mikrotik router valtozo ideig keptelen ujratarcsazni! elofordul, hogy csak a logbol veszem eszre, hogy ujratarcsazott, olyan keves ideig tart, de olyan is, hogy ujra kell inditsam a hgw-t!

jelen pillanatban is folyamatosan szorakozik...

Paid my dues!

(#64660) Krystal_s


Krystal_s
addikt

Sziasztok!
Kicserélték a Box-ot valami Kaonmedia-ra és eszméletlen büdös. Tapasztalt valaki hasonlót? :)
1 Hete szellőztetjük, de kibírhatatlan a távkapcsoló és a box is. Már attól is tartok, hogy egészségre káros a belégzése, vannak olyan műanyagok....

(#64661) dchard válasza Nite (#64659) üzenetére


dchard
veterán

A power control picit aránytalan, dehát a DSM-et sem sikerült helyesen beállítaniuk uszkve 3 év alatt, szóval nem reklamálok...

A mikrotikban teljesen lődd ki, hogy az LCP echo request-ekre timeout-oljon bármennyi idő után is (akár lőhetsz is egy képet a PPPoE részletes beállításokról a mikrotikben). Volt már olyan a telekomnál, hogy a linkkel semmi gond nem volt, csak a BRAS baszott válaszolni az LCP echo request-ekre, aztán az értelmesebb routerek jó része bontogatott.

De a jellemző ok mégis az, hogy szakad a DSL réteg is. Timer ugyan ebben a modemben nincs (ami publikusan hozzáférhető), de azért a CRC error count elég beszédes: amikor szakad a DSL, a hiba számlálók újra indulnak, érdemes ezekre figyelni, hogy kiderüljön volt-e DSL szakadás.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#64662) DJ. Ru$y válasza M@rdel (#64658) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Hol itt a probléma? Még mindig nincs csomagvesztésed. ADSL/VDSL esetén ez a png érték normális. Nincs itt semmilyen probléma. :F

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64663) M@rdel válasza DJ. Ru$y (#64662) üzenetére


M@rdel
őstag

Én is úgy gondolom, hogy itt nincs, viszont játék közben, adatcsomag vesztések vannak, és egyes esetekben le is dob a szerver
Nem tudom, hogy a Bf4 belső programja mennyire megbízható!?

Viszont úgy veszem észre, hogy kevésbé lenne a hiba jellemző ha csak az én gépem van a hálón.

[ Szerkesztve ]

(#64664) kisapa


kisapa
senior tag

Sziasztok! Csak megerősítést kérnék,hogy jól emlékszem-e. Régebben olvastam,hogy ha valaki a saját router mögül szeretne IPTV-t használni annak az eszköznek igmp képesnek kell lennie.

(#64665) Norbi27 válasza kisapa (#64664) üzenetére


Norbi27
aktív tag

Igen, én is így használom

(#64666) prisz


prisz
aktív tag

Nem tudjátok mi a WTF. van a telekom-nál? Az internetes ügyintézés teljesen lehalt, a telefonos, azonosítás után 5 perc múlva szétbont. Azért ez így nagyon gáz. Semmit nem lehet intézni. Megérne egy fogyasztóvédelmi vizsgálatot. Az okés, hogy integrálnak, meg rendszerfrissítés, meg tököm tudja mindent megmagyaráznak, de ennyire azért nem kellene semmibe venni az előfizetőket. Ez azért gusztustalan... :W

[ Szerkesztve ]

(#64667) Nasuto


Nasuto
tag

Hát srácok, kezdem feladni ezt a VDSL2-es 50/15Mbit emelés dolgot. Találtam egy Telekomos emberkét, aki a műszakisokkal egyeztetve, továbbra is azt állítja, hogy a címemen a 30Mbit a maximálisan elérhető/rendelhető (online ugye 20Mbit-et ír a rendszer, de most is 30/5 van az IPTV-hez). Továbbá állítólag ezen az eljövendő ügyfélmigráció sem fog változtatni. Én ezt nem értem! Mi lehet a gond? Ha erre a vonalra nem lehet rendelni az 50Mbitet, akkor mire?

[ Szerkesztve ]

(#64668) Norbi27 válasza Nasuto (#64667) üzenetére


Norbi27
aktív tag

A rendszerük elsősorban a távolságot nézi, a vonal minőségét csak ezután. Ha 750 méternél messzebb vagy, akkor a rendszer nem engedi. Nem számít milyen a vonal. Erre lesz megoldás a bonding, azzal 1500 méterig fogják engedni az 50 mb-et. De ehhez a központban is eszközt kell cserélniük. Állítólag meg vannak rendelve a szükséges eszközök, de még nem jöttek meg

(#64669) DJ. Ru$y válasza Norbi27 (#64668) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

És gondolod egy ilyen minőségű vonalképpel 750 m-nél messzebb van? Lehetetlen...

Nasuto
Náluk lehet valami gond, ugyanis amit tudtál megtettél. Esetleg ezt a képet továbbítsd nekik e-mailben, MT-vel stb. hátha kapsz valami választ, bár, ha ennyire le akarnak rázni...

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64670) Nasuto válasza DJ. Ru$y (#64669) üzenetére


Nasuto
tag

Google maps szerint 120m-re vagyok az elosztótól (aszfaltos utat mérve). Küldtem ennek a Telekomosnak ezt a képet is, de lehet a műszakis erre már nem nézett rá.

(#64671) Norbi27 válasza DJ. Ru$y (#64669) üzenetére


Norbi27
aktív tag

Igazad van, nem néztem a képet. Akkor viszont hívogatni kell őket. Hátha egy másik ügyintézőnél sikerül. Ha a rendszerük szerint erre a vonalra 20 Mb a max, akkor ott valami adminisztrációs gond lesz szerintem

(#64672) Nasuto válasza Norbi27 (#64671) üzenetére


Nasuto
tag

Hát akkor nincs más, zaklatom őket telefonon, emailen. :O Köszönöm a segítséget.

(#64673) brazso


brazso
tag

Az összefoglalóban jelenleg az szerepel, hogy

"Mik a tervek a még néhol meglévő DVB-C szolgáltatással, nagyjából meddig fog még a régi ügyfelek részére élni ez a platform, ugyanis nem mindenki váltana szívesen IPTV-re...?
Jelenleg nincs konkrét ütemezés a DVB-C szolgáltatás megszüntetésére. Az ilyen szolgáltatások értékesítését a Telekom leállította, de a meglévő ügyfelek továbbra is használhatják, csomagot válthatnak, rendelhetnek új kiegészítő csomagokat.
"

Szerettem volna kábeltv-n csomagot váltani. Vidanet-től áthozott családi csomagom van (Bp. II-ik kerület), igazából csak a HD csatornákat szerettem volna ha rákapcsolják az előfizetésemre. Feltételezem ez technológiailag elég egyszerű lehet a szolgáltató részéről. A 1412-n ugyanakkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy nem lehet módosítani a kábelTV előfizetésemet, csak új IPTV előfizetést köthetek. Az összefoglalót végigolvasva, elég lutri egy ilyen új szerződés. Elképzelhető, hogy az új HWG-re nem lehet USB eszközt csatolni műsor rögzítésre. Ha nem megfelelő a falban menő koax kábelem az IPTV technológiához, akkor kihúznak újat a falon. Ráadásul ha valamiért nem vagyok elégedett az IPTV-vel, akkor (feltételezem) nem fogják visszakötni a régi kábelTV szolgáltatást.

Most hogy áll a hivatalos helyzet jelenleg a kábelTV előfizetés módosításával? Már módosítani sem lehet a kábelTV előfizetést, vagy a vidanet-es "örökség" miatt nem megoldható?

[ Szerkesztve ]

Unus pro omnibus, omnes pro uno

(#64674) atala válasza Norbi27 (#64671) üzenetére


atala
addikt

Nálunk koax van. A központ szerint 50 Mbit a max. A szerelő szerint, aki ezen a területen van 120Mbit. Most váltottam Magentára 120-as nettel, kíváncsi leszek mi lesz belőle.

(#64675) MajaG válasza Norbi27 (#64668) üzenetére


MajaG
senior tag

Már bocs, de ezeket honnan szeded:

"De ehhez a központban is eszközt kell cserélniük. Állítólag meg vannak rendelve a szükséges eszközök, de még nem jöttek meg"

????

(#64676) Norbi27 válasza MajaG (#64675) üzenetére


Norbi27
aktív tag

Akartam váltani én is, akkor mondták

[ Szerkesztve ]

(#64677) Zimi91


Zimi91
tag

Sziasztok!

Valakinek van információja arról, hogy az alábbi településeken milyen "korszerűsítések" zajlanak majd: [link]

(#64678) MajaG válasza Norbi27 (#64676) üzenetére


MajaG
senior tag

Jézusom... van baj. Ilyeneket ne terjesszünk itt. :)

(#64679) Norbi27 válasza MajaG (#64678) üzenetére


Norbi27
aktív tag

Nekem ezt az ügyfélszolgálatos mondta. 830 méterre vagyok. Az 50 mb-et csak 2 érpárral fogják tudni adni, ha lesz eszköz. Legyek türelemmel. Nem én találtam ki

(#64680) mayday00


mayday00
őstag

Sziasztok. Egy kérdésem lenne. Nem szeretném hívni a 1412-t, inkább ide írok :D

Van egy kis technika gondom. Felmegyek a telekom.hu ra, ott a otthoni előfizetéseimhez. Ahol meg tudom nézni a számlákat, forgalmi adatokat, rendelések stb..Számláknál ott van, h van befizetésre váró számlám..De magát a számlát pdf fprmátumban nem találom. :O Merre lehet? Látom új a rendszer, megváltozott az egész felület..Másik rendszerben mindig ott volt, hogy letölthető az aktuális számla pdf formátumban. Itt nem találom. Vagy később kerül majd fel? Ti le tudjátok tölteni az aktuális számlát?

Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."

(#64681) MajaG válasza Norbi27 (#64679) üzenetére


MajaG
senior tag

Hát ezért írtam, hogy van baj náluk!
Minek költenek meséket, ha nem értenek hozzá. :F
Akkor mondják azt, hogy jelenleg nem tudnak publikus információval szolgálni, ami igaz is ez esetben.

(#64682) DJ. Ru$y válasza Zimi91 (#64677) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Mi akkor voltunk fent, mikor a központban melóztak egész nap, hogy mit csináltak nem kérdeztem meg, de nem bontott azon a napon kapcsolatot hosszabb időre. Viszont jártam arra aznap (meg úgy minden nap) és előtte nap is kint voltak már a központban gondolom előkészítettek valamit, aznap pedig reggeltől (délután 4-ig biztos) egy, néha 2 T-s kocsi is kint volt, voltak páran az biztos.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64683) Zimi91 válasza DJ. Ru$y (#64682) üzenetére


Zimi91
tag

Tehát nem valószínű, hogy a VDSL-en fejlesztenek valamit? :)

(#64684) atala válasza mayday00 (#64680) üzenetére


atala
addikt

Te legalább be tudsz lépni. Én már egy hete be sem tudok lépni.
TECHNIKAI HIBA MIATT AZ ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT JELENLEG NEM ELÉRHETŐ.

Pedig a Magenta csomag váltás miatt oda küldték a dokumentumokat, (szerződést) amit most meg sem tudok nézni. Ha valamit elírtak, nem tudom ellenőrizni. :((

(#64685) Lacielvtárs válasza mayday00 (#64680) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

nem kell aggódni, elvileg dolgoznak rajta, elvileg...
mobil alkalmazáson én meg tudom nézni a számlámat pdf formátumban :K

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#64686) prisz válasza brazso (#64673) üzenetére


prisz
aktív tag

Akkor biztosan Vidanetes probléma. Én pont délelőtt mérgelődtem, hogy nem tudom őket elérni sem neten sem telefonon, mert fateréknak kényszerből meg kellett rendelni a Digitális kábeltv családi + HD mellé a nagyvilág mini csomagot. Azért kényszerből, mert januártol az Eurosport 2 átkerül ide. Amikor végre sikerült elérni őket, szó nélkül aktiválták. Kb. 20 perc múlva már működtek is a csatornák. Úgyhogy Telekomos előfizetőknek simán lehet ide-oda lemondani, megrendelni, módosítani az aktív DKTV-s csomagot.
Szerintem próbáld meg még egyszer, mert a Telekom-nál nagyban függ az ügyintézőtől is, hogy mit lehet és mit nem...

[ Szerkesztve ]

(#64687) Tyrel


Tyrel
őstag

Sziasztok!

Gyanítom nem egyedi a problémám, de gyors keresgéléssel nem találtam más panaszt:

Adott 2db egyforma T-Home IPTV set-top-box. A pontos típust nem tudom, de Cisco-tól származik, fekete, közepén van egy nagy karika alakú power LED, és se időt se semmit nem tud mutatni.
Aztán adott még 2 tök eltérő TV, az egyik egy CRT-s Samsung SCART-on csatlakoztatva, a másik pedig egy LG LA660S HDMI-vel.

Mindkét esetben előfordul de főleg az LG-s párosra jellemző (sokkal sokkal többet megy), hogy egyik napról a másikra a TV bekapcsolása után a kép kilóg a TV fizikai képéből. Nagyobb, szét van nyújtva. A képarányt megtartja, de olyan mint ha Overscan-al egy jó 10% túl lenne húzva minden irányban, pl. a "Szuper" TV2 logója már éphogy belóg a képbe.
Menet közben nem romlik el, csak hosszabb állás után egyszer csak putty, ilyen lesz.

Ilyenkor 2 dologtól bír megjavulni:
- beltéri teljes áramtalanítása (pontosabban hard reboot de így a legegyszerűbb)
- a beltéri beállításaiban a képarányt el kell állítani bármi másra, majd vissza az eredetire (720p-vel van használva, de 1080p-vel ugyan így előjön a hiba)

Olyan mint ha a beltéri egyszer csak bekattanna és elkezdene elcseszett jelet adni, amiben valahogy el van rontva a képméret. Próbáltam már megcserélni a két beltérit de nem segített.
Kb. 95%-ban biztos vagyok benne hogy a hibát a beltéri okozza és szoftveres eredetű.

Na ilyenkor mit lehet csinálni? :F

Azt esetleg tudja valaki hogy osztogat-e T másik fajta beltérit is, vagy csak ezzel az egy típussal nyomulnak? Elég idegesítő hogy egy nyomorult képarányt / képméretet nem tud tartani, de a kedves reklámjaikat miden egyes nap az ember arcába tudja tolni bekapcsolás után...

[ Szerkesztve ]

Turenkarn

(#64688) OldMike válasza Tyrel (#64687) üzenetére


OldMike
őstag

Szia!

Az egyik boxom nagyon ilyennek tűnik, annak cisco 2001-es a típusa. Elég régóta megvan, még nem fordult elő ilyen hiba, de ez lehet egyedi dolog.

Azonban van valami, ami még szóba jöhetne (nem biztos, de nem teljesen kizárt), mielőtt az STB-t kivégeznéd. A távirányítón a 9-es számgomb alatt van egy - az ENTER gombokon lévőhöz hasonló - tört visszanyíl jelzésű gomb. Ezzel egy-egy gombnyomással lehet változtatni a kép méretét, például Nagyítás1, Nagyítás2 és a többi. A távirányító leírásában ez a Bevitel végrehajtására utasító gombként szerepel. Nem tudom hogy ilyen feladata valóban van-e, én erre soha sem használtam, nem volt rá szükség.

Viszont az előbbi funkciója valóban működik, és simán el lehet vele állítani a kép méretét, anélkül hogy valóban akarnád. Érdemes megnézni.

42LM660S

(#64689) petakpa1 válasza petakpa1 (#54393) üzenetére


petakpa1
őstag

Aki T által nem támogatott Androidos készüléken szeretné használni a TV-GO appot az letöltheti innen a legfrissebb, az Xperia S-mre (támogatott készülék) Play Store-ból feltelepített app APK Extractorral kiexportált verzióját. Ez működik a párom Xperia SP-jén is, holott az nem támogatott készülék.

[ Szerkesztve ]

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#64690) Tyrel válasza OldMike (#64688) üzenetére


Tyrel
őstag

Hmm, köszi, megnézem majd.. bár ha mi nyomkodnánk el miközben nézzük az elég feltűnő lenne, de ha fél másodperc alatt orvosolni lehet vele a problémát (értsd. ha ugyan abba a részébe rúg bele az STB-nek mint a képarány állítás is, és ettől észhez tér) akkor félmegoldásnak végül is egész jó...

... vagy legalább is sokkal egyszerűbb mint T-sekkel vitatkozni. :U

[ Szerkesztve ]

Turenkarn

(#64691) atala válasza petakpa1 (#64689) üzenetére


atala
addikt

Ez az app csak az Xperia-n megy, mert nálam nem jó.
Nekem egy Siswoo i7 telefonom van, és azt írja ki, hogy root-olt készüléken nem megy a TV-GO, pedig nincs is root-olva.
Az eredetivel is ezt írja ki.
Ez a nesze semmi fogd meg jól szolgáltatás. :W

[ Szerkesztve ]

(#64692) xigris válasza atala (#64691) üzenetére


xigris
őstag

Nem lehet gyárilag rootolva

(#64693) the_one válasza Nasuto (#64667) üzenetére


the_one
tag

Helló!

VDSL XL díjcsomagra váltás probléma, olyan helyen ahol a műszaki feltételek adottak.

Nekem is ugyanez a problémám! A migrálás szerintem megoldást hozna, de semmi garancia nincs arra, hogy te vagy én erre belátható időn belül rákerülünk. Jelenleg az egyetlen megoldás a "régi ügyfélszolgálati rendszerben ragadtak" részére, hogy rá kell venni a Telekomot a szolgáltatás kötbér nélküli felmondására és újrakötésére az új rendszerben. Ehhez viszont ki kell fogni egy tapasztaltabb ügyintézőt, ami sajnos a jelenlegi csapat mellett nem egyszerű dolog.

(#64694) Nasuto válasza the_one (#64693) üzenetére


Nasuto
tag

Igen, valaki mintha már írta volna korábban ezt a javaslatot. Ezzel csak az a baj, hogy ugye mindent újra kell kötni, és biztos szolgáltatás kieséssel társul. Sajnos elnézve a Telekom jelenlegi működését, ez lehet 1 nap, de akár 1 hónap is. Az extra sebesség annyit nem ér meg nekem, hogy a jelenleg flottul működő csomagomat felmondjam, és fejest ugorjak a magentás ismeretlenbe. Februárban lejár a két éves hűségem, így hosszabbítás esetén talán majd sikerül előrelépnünk.

(#64695) DJ. Ru$y válasza Nasuto (#64694) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Rossz hírem, van, mert, ha ne adj Isten, addigra sem kerülsz át az új rendszerbe (senki nem tudja meddig tart a migrálás), akkor ugyanúgy, semmit nem fognak tudni kezdeni, hiába hosszabbítasz.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64696) Nasuto válasza DJ. Ru$y (#64695) üzenetére


Nasuto
tag

Sebaj, türelmes és optimista ember vagyok. :D Addig még van bő két hónapjuk. Lehet, csodákat látunk.

(#64697) atala válasza xigris (#64692) üzenetére


atala
addikt

Ellenőriztem root chekker-el, és nincs rootolva.

(#64698) Deapimp


Deapimp
csendes tag

Sziasztok!

Szeretnék szakmai tanácsot kérni T-home internet bekötéssel kapcsolatban.
Egy családi házban lakom ahova most fogják bekötni a t-home internetet (jelenleg más szolgáltató nincs a környéken) a tetőn keresztül jön majd be a kábel amire csatlakoznak majd az eszközök. Ezt a kábel szeretném a falban lévő gégecsőbe bele vezetni és az adott szobában kivezetni, itt jön a kérdés, hogy milyen fajta kábelt érdemes hosszútávra venni, itt értem ezalatt, hogy milyen típus fajta méret tartósság esetleg számít, hogy milyen minőségű? Néztem több fajta kábelt de sajnos nincs benne nagy tapasztalatom ezért érdeklődöm itt, hogy ha valaki esetleg szakmailag tudna tanácsot adni.

Több fajta közül mit érdemes venni?
Kábel típus: CAT6 , CAT5 ?
Típus pl: BCL7615 , BCL7801
Árnyékolás F/UTP , S/FTP , U/UTP

(Igaz a t-home biztosítaná az ehhez szükséges kábelt de szeretném magam bevezetni a falba a kábelt, hogy ne legyen belőle probléma és ha lehet a legjobb illetve a legtartósabb kábelt beszerelni.)

(#64699) DJ. Ru$y válasza Deapimp (#64698) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Hogy micsoda? A tetőn optika jöhet be, esetleg koax vagy sima réz érpár. Ezeket először egy eszközbe kell vezetni, amit a T csinál meg és onnan továbbvinni az UTP kábeleket, szóval most nem teljesen tiszta, amit kérdezel. De szolgáltatós eszköztől/saját router-től már UTP-vel viheted tovább, arra jó lesz a sima CAT6.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64700) Deapimp


Deapimp
csendes tag

Igen arra gondoltam egy kicsit rosszul fogalmaztam meg a dolgokat, optika jön ami megy az eszközbe és onnan szeretném tovább vinni a pc-be a kábelt, és erre a szakaszra szeretnék a falba valami nagyon stabil illetve jó minőségű kábelt amit 1000 évig ott lehet hagyni, mert elég nagy munka végig vezetékezni a házat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.