Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz maggi1886076 #93579 üzenetére
Mi MPL vaterafutárral szoktunk küldeni nagyobb cuccokat (32"-os traktorgumi pl), korrekt áron vittek eddig mindent.
Mágus: "próbaúton 170-nél toltam egy 5.-et." Huligán
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #93605 üzenetére
Na a hétvégi meglepetéseket hagyjuk.
Egy öreg szakadt első szériás Suzuki 1.3 úgy hagyott állva, hogy a pofám leszakadt.
(gondolom nem 1.3-as motor volt benne a hangjából és a gyorsulásból ítélve )Ezeket azért meg szoktam reggelizni hiába könnyű a kasznija.
Ez elpicsázott csúnyán.
Csak tudnám ki az a barom aki ennyit költ egy 300.000.- körüli kocsira.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #93608 üzenetére
Van abbó' 1,3 GTI.
Állva hagyás... most még én is szívok rendesen. Jelenleg 1-2-ben nuku tapadás ha lepadlózóm, és álló helyből indulok. ESP-t ki sem merem kapcsolni, mert állnék egy helyben füstöltő gumikkal
Mágus2: Én meg sajna gyakran nézem vajas kenyérnek Lui-t... azért megkenem
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #93607 üzenetére
Nem forgattam a pirosba, de tudom 2000-nél el kell váltani, különben el sem romlana a kettőstömegű, azt meg illik szidni.
The Red line a day keeps carbon away. FoBCRaistlin Csak nehogy valaki trombitának nézze, vagy a jard téged Zsanettnek.
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
veterán
válasz FoBCRaistlin #93609 üzenetére
azt hittem jobban megy a GTI...
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
FoBCRaistlin
őstag
Fene se tudja ez milyen állapotban van/volt. Lehet valami kehes.
Csak gyorsan vadásztam egy vidi-t.Mágus2: Tény, egyik sem lenne vicces. Mostantól max 2000-ig forgatom.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
net84
őstag
Agyamra megy!
Az index mellett 5 kattanás a kanyarodáskor.
Jobb külső csukló cserélve, bal külső adhatja a hangot? A belsők nem lógnak...Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mappa
addikt
Az új menüpont beállítása a diagnosztikai csatlakozón keresztül történik, és kb. 10 percet vesz igénybe. Ez mennyire bonyolult művelet, házilag meg lehet oldani vajon?
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
mmdms
addikt
Ötezer csak egy tempomat szereléssel együtt? váó
Zalában nem tud valaki ilyen/hasonlóan olcsón?TaaT: uccsó sor. vagy ezt itt ugy értik, hogy beállítani azt a vackot 8k, és ha még tempomatot rakatok akkor csak 5?
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mappa
addikt
válasz Mágus2 #93616 üzenetére
2005 Bora kis MFA van az enyémben mint a képen
de nálam nincs ilyen "mennyi van hátra" opció.
-Átlag fogyi,
-Pillanatnyi fogyi
-Átlag sebesség mérés
-Indítás óta megtett km
-Indítás óta eltelt időAzt hiszem ennyi így fejből, de a "hátra van "opció nem szerepel közötte.
TaaT - tempómat szerelés mellé ha kérek ilyen tankolásig megtehető km kijelzést "csak" 5.000 HUF egyébként 8.000.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
Mappa
addikt
Igen pont ezért is kérdezem, hogy valaki csinált vagy találkozott hasonlóval? Kb. ezt a műveletet tudom én is elképzelni, hogy laptop - szoftver - katt katt azt mehetek a kasszához. Csak erősen gondolkodom a tempómat mellett is ezért még ezt is beletenném. Viszont magába egy ilyen műveletért 8 pénz hát nem is tudom.
nem kötelező megadni
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #93614 üzenetére
Ha nincs fent a kerék (kormány egyenesben), akkor a tárcsát előre-hátra mozgatva, a tárcsa külső sugarán mérve, 2,5-3mm az előre-hátra mozgás (féltengely mozdulás nélkül). Kitekerve nem néztük. Nézzünk úgy is egy lógás mértéket?
Tegnap majdnem lefordult az emelőről. Még szerencse, hogy mind a négy kerék rajt volt, meg volt alatta egy olajemelő támasztéknak.
A kormányt csak a legvégén vesszük le . Szépen eltekeredett az egyenes a jobb oldalának a bontása és összeszerelése után...Read only...
-
net84
őstag
válasz rob210 #93626 üzenetére
Tegnap a bakról is leugrott volna...ilyen, ha az ember apja úgy dönt, hogy plusz egy ponton ráemel az autóra.
Ha nagyon kell a masszív tartás, akkor jönnek az olajemelők (ha az IFA soha nem ugrott le róla, akkor a Toledo sem). A lengőkart is csak azután szedtük le, amikor már az volt alatta. A gyári emelőt nem futómű szervizhez találták ki, az biztos...Mágus2 - A féltengely csuklóhoz van egy gyűrű, amit a tengelyre előre fel kell tenni. Az mire szolgál? Annyi tartja a helyén a csuklót? A jobb oldali leszedésekor az a gyűrű apró darabjaira ment szét, de lehet, hogy már előtte is hiányzott belőle vagy el volt törve. Az új csukló felrakása közben "kettétörtük" az új gyűrűt is. Még szerencse, hogy kifele pattant az egyik fele és észrevettük. Rugóacélból kapott egy újat. Végül patentul ugrott be a helyére minden.
Read only...
-
mmdms
addikt
Amit még anno az mtz -hez is adtak? Mindenre jó!
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
Hol az a híres tartalék? A dízel csúnyán kikap.
pocokxx Ki kell cserélni a zsanért.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
1J5920946CX műszerfal (2002-es kocsiból) melyik immo verzió? Ha nincs meg a PIN, hogyan lehet használni/használhatóvá tenni?
-
K Norbi
addikt
Nekem sincs a golfba a tankolásig megtehető Km! viszont a haverom golfjának megcsinálta ez a srác! a komfort ablakot! szerelt neki be tempomatot! meg megcsinálta neki a tankolásig megtehető km-t is. profi a srác ajánlani tudom csak! Nem bonyolult átírja VDS PRO val, valahogy így! [link]
de a komfort ablak funkciót te is megtudod csinálni motordiag programmal. lényegében ugyan ezt csinálják VDS Pro val is a nagyok! csak ott pontosan látják mit és mire írnak át! és ha gond van tudnak javítani!
ez a progi is teljesen megbízható! csak ha esetleg ne adj isten valami mást ír át.. akkor cumi mert mehet a komfort elektronika a kukába.. mert utána csak a jó ég deríti ki mit irt át és mire.Én megkérdeztem a Vw szakszervizet és nem nagyon díjazzák belenyúlni és átírogatni a biteket az agyába..
annó sziszi is megírta a passat fórumon, hogy neki is ezt mondták a VW szakik.. de amiket ő eddig csinált mind jó a mai napig. és nincs baja egynek sem! szóval ha átírogatják a ezeket a biteket "esetleg idővel generálhat hibákat a komfort modul, vagy a computer... Nekem ennyi elég is volt.. így nem nyúltam hozzá inkább.[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
válasz K Norbi #93640 üzenetére
Köszi a leírást meg a tapasztalatokat Jobb a békesség
Ma indítom a vasat aztán sípolás majd SERVICE JETZT de ezt legalább megtaláltam hogyan tudom törőlni. Mondjuk jó lenne ha angolul kommunikálna de ezt is megoldják ezek a srácok. Most marad kérdőjel a tempomat téma egyelőre, mivel ablaksötétítés projekt lesz a jövőhéten azt az sem két málna[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
TaaT
nagyúr
Papíron kicsit nagyobb a súly különbség [link]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest