Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
14adam
addikt
A citygolfot afrikába gyártják. Pl a g1-et 2009 vagy 10-ig nyomatták De az fullos volt felszereltségileg. Elektromos ablakok,injektoros motor...
FoBCRaistlin
őstag
Nagyon nem mind1, hogy milyen motorról van szó, illetve a konfig hogyan van megcsinálva.
A megfelelő motor, a megfelelő konfiggal majdnem annyit elmegy mint gyári állapotban.
2JZ supra motorok. 1000 ló fölötti konfiggal használják őket simán mindennap. Semmi bajuk.
90-110 lovas TDI mocik, detto.
Vannak tipikusan jó tuningalap motorok.
Ugyanakkor egy szarul megírt chip is pillanatok alatt tönkre vághat egy jó hardvert.
130-ról 170-re ésszel megírva minimális az élettartam veszteség.
Figy, én csak minőségi olajat/folyadékokat használok, szigorúan 10e km/olajcsere.
Kapja az autó rendesen, de szigorúan csak ha bemelegedett, illetve lehűlt.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
No megkérdeztem, azt mondta láncos, motorkódot így nem kérdeztem. 60000-nél volt szervizelve, fékbetét, olajcsere, szűrők. Apja újonnan vette. Érdemes vele foglalkozni?
Erre még tudnál válaszolni, légyszi?
Köszi!
net84
őstag
Köszi! A képek alapján érthetőnek tűnik. Szerencsére ehhez nem kell az alkatrész boltba beköltöznöm. Papír tömítés szerintem lesz otthon, azt legyártjuk. Ilyen rész tömítő gyűrűvel meg pont tegnap találkoztam (a kép alapján ez a hengeres, amit szét kell préselni a csavar meghúzásával). A pontos méretét nem lehet kideríteni?
Fentről eddig nem igazán találtam meg a turbót, alulról nézve van felé pakolva pár kütyü. Félek, hogy itt mélyen lesz (szélvédő alatt környékén)...
Read only...
Mágus2
Közösségépítő
Az a kérdés hol használta és mennyire hajtotta. Ha volt sok város, az nem jó, ha nyomta neki az sem jó. Ha túlságosan kímélve volt az sem jó. De ez mindegyikre igaz. Hidegindításnál kell figyelni a hangját, ha pár másodpercig kerreg, viheted lánc cserére. Ezen kívül a karbon tud még benne lerakódni, főleg ha sokat ment városban és 30 000km-es olajcsere periódust is betartották. Ilyenkor érdemes megelőzés képpen kipucoltatni a hengerfejet.
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
Ezen szakadtam
Ezek ilyen Del Amerika meg mittomen edisön verdak :/
Mágus2
Közösségépítő
Az olaj az EGR-ből is jöhet, ha ez a helyztet, azon csak a csere segít, az a szívósorra van felcsavarozva. A turbó a szívósor alatt lesz. Attól nem látni.
Taat Nézted a motortartó bakot? Megfogod a motort és megrázod előlre-hátra, ha lóg a tartó konzol akkor felveszed videóra, meghúzod és vissza a szerelő bácsikhoz. Meghúzási nyomaték a konzolon 40Nm+180fok. Szóval elég dúrván rá kell gyógyítani, másképp lelazul.
johnny82 Munkával lánncal, feszítőkkel, pucolással sacc/kb 400 euró. Egyedül ami gyanús nekem, hogy ez szerintem nem elegance.
[ Szerkesztve ]
Azt mondta, ő ment vele 140-el,apja nem hajtotta, gondolom városban volt használva, de ugye azt mond,amit akar. Lánc csere, meg a hengerfejtisztítás mibe fáj?
TaaT
veterán
Sebességben, megemelve eléggé nagyot mozdult a motor előre-hátra (nem tudom mennyi a normális) amikor forgattam a kereket. Mondjuk a bak nem mozdult, csak a gumiágyban a tartó.
Give them hell Ukraine!
net84
őstag
Az EGR hibából adódóan kerülhet olaj a csövekbe? Vagy a turbó külsejére?
Nincs esetleg képed a blokkról, hogy merre, hogyan van az EGR? A leírásod alapján sejtem hol kell lennie, de nem tudom mennyi és hogyan látszik belőle beépítve.
Read only...
Mágus2
Közösségépítő
Mágus2
Közösségépítő
Most nézem, neked BKD van, annak az elején van az EGR, hátul a turbó. Nem látod a turbót a szívócsőtől. Az EGR ről nem tud így olaj kerülni a turbóról.
A pirossal bekarikázott csövet nézd meg. Onnan tud lecsöpögni a turbóra az olaj, ez a kartergáz szellőztető cső a szelepfedélből.
Az a vastag a szívócső, ami egyenesen a turbóba megy. Alatta megtalálod a turbót, elég rossz benézni oda, mert szinte eltakarja az EGR hűője.
[ Szerkesztve ]
net84
őstag
Köszi! Így már tiszta a kép .
Az rémlik, hogy valami hűtőnek tűnő volt felülről útban. Meglesem. Legrosszabb esetben leszedem a szívócsövet.
Read only...
Nekem most is 1,4 TSI van, láncos, Golf 6.
# 1 gebasz: Vezérlés
Azt nézd meg, hogy full hidegm indításnál mennyire csörög a lánc. Az enyém az esetek felében elég hangos lánccsörgéssel indul olyan 1-2 másodpercig. Nem mindig csinálja. Ha elindítom egész röviden, akkor 10 perc múlva - továbbra is tök hideg motornál - már nem csinálja. Ha autópályáztam előtte és elindítom mondjuk fél óra múlva, akkor jó eséllyel csörögve indul ismét.
Lánccsere feszítővel, utángyártott, maszeknál kb. 70 ezer lehet, de ezt csak tippelem.
Ugyanez VW-nál + kicserélik még a vezérműtengely állító fogaskereket is (utóbbi 100-150 k.) hozzávetőleg 300-350 ezer Ft.
# 2 gebasz: Kokszosodhat a szívószelep + szívótraktus.
Szaki szétszedi, lepucolja, ha ezt a fentiekkel együtt csinálják, akkor + 100 kb.
Ha vegyszeres fújkálással, akkor 20 k. Én utóbbit választottam. Érdemes a legfrissebb gyári szoftvert felrakatni, akkor kevésbé nyűgös.
Jó motor amúgy, megy és normális tempónál jól fogyaszt.
7600 GS
addikt
Titeket mértek már be a rend derék őrei harmincas táblánál? Nem kicsit lettem ideges mikor pénteken megkaptam a 30 ezres csekket tőlük, 49-cel meszeltek el.
bombibmw
veterán
Még nem,mert mindig lelassítok az ilyen tábláknál.
Egyre inkább rá fognak menni az ilyen büntetésekre és egyre több alacsony sebességre figyelmeztető tábla lesz,mert könnyű pénz az államnak,mégha nincs is szükség ennyire lalassítani.
Szépen kipakolják a harmincasokat,mellé egy kamerát,azt csókolom.
Egy kicsit gusztustalan.
Morris
veterán
Még nem, de ha épp 44 vagy 45-tel mentél volna, akkor megúsztad volna.
varsam
őstag
uhh az ciki.
Most, hogy itt vannak az új mérők még több helyen fognak mérni. Most hétvégén egyik jóbarátom ment Fehérvár - Pécs vonalon, nem kevesebb mint 5 helyen találkozott trafival. Azt mondta mindenfelé elbújtak, ilyen kis erdős lehajtókhoz, még véletlenül se veszed észre, ha csak szembejövő nem jelez.
Én 3 hete voltam Pécs - BP vonalon, autópályán, akkor is legalább 5-ször volt trafi, ami 200km-es szakaszon nem kevés. Mindegyik a lehajtóknál állt és korlát fölül mértek.
Szóval csak óvatosan a sebességgel és sasolni a táblákat keményen, pláne, hogy itt a húsvét is, tuti tele lesz minden trafival.
Waze app amúgy még nagy segítség lehet
K Norbi
addikt
ez a cikk azért kemény!!! Az is cinkos, aki rávillant a gyorshajtókra
[ Szerkesztve ]
Már a felszereltség miatt? De lehet amúgy kihagyom, azért, amit focvis írt, és várok még.
szőröscica
addikt
Nem lesz több trafi mint korábban, legalábbis ha csak a mobil eszközöket vesszük figyelembe.
Hát igen, a korlátokat be kell tartani.
Mágus2
Közösségépítő
Csak kérdezz rá,hogy amiente, vagy elegance.
net84
őstag
Megvan a ludas!
Igazad volt! A turbon levo felso csovon, az olajzon ereszti az olajat. Ott a ket hatszognek nem tudod esetleg a meretet? 16-os kulcsig kiprobaltuk mind, egyik sem ment fel, de vakon lehet csak melle sikerult rakni...
Read only...
Majd holnap felhívom megint, ma már nem akarom zavarni.
mod: amúgy melyik oldal ez, ahonnan a képet másoltad?
[ Szerkesztve ]
Lenry
félisten
sziasztok!
kellene nekem egy ilyen (3-al jelölt alkatrész)
nem tudom mi a neve, a tükörben volt, és gyanítom rezgéscsillapító szerepe volt, mert amióta kivettem, komoly amplitúdója lett a tükrömnek
benn meg azért nem maradt, mert egy korábbi szétszedéskor sikerült letörnöm az egyik rögzítőpöckét, így önmagában is hangosan rezgett. most csönd van, de a rezgés maradt.
honnan lehetne olcsón szerezni egyet?
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Morris
veterán
És innen mi kellene?
Mert én csak a nagy robbantott ábrát látom.
Lenry
félisten
sorry, azt hittem a link bekarikázza, de a hármassal jelölt darab kellene
3B0 857 601 a cikkszáma
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
7600 GS
addikt
Mindenkinek aki reflektált a hozzászólásomra: nekem nem azzal van a bajom, hogy megbüntettek. Ok, szabályt szegtem való igaz, elkerülte a figyelmem a harmincas tábla. De!
- azon az útszakaszon semmi sem indokolta a harmincas táblát, ezért nem is néztem nagyon hogy van e külön sebességkorlátozás
- hihetetlenül aránytalan a büntetésrendszer, ekkora szabálysértésért harminc ezres csekk egyszerűen pofátlanság
- olyan helyről fotóztak le amit esélyem sem volt kiszúrni (hátulról kaptak le )
- megpróbálják megetetni velünk, hogy ez csak a közlekedés biztonságának fokozása érdekében történik. Ilyen szintű hazugságokat nehezen vesz be a gyomrom, sokkal egyszerűbb lenne azt mondani hogy ez az egyik legjobb bevételi forrásuk.
Bocsánat az offolásért Mágus mester, de ki kellett írjam magamból.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Sajnos erről szól a buli.. csúfság ami megy már ebbe az országba. Sokszor szégyellem ezt az országot
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
* ******* ***** ********
Morris
veterán
Sztem újat csak komplett tükör szettel kapsz. Bontó esélyesebb.
De meg lehet próbálni pl az unixnál cikkszám alapján.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Szerintem 49 volt az alsó limit. 45 + 2-3 km/h mérési hiba.
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Az lehet. Én csak megengedett +10-el szoktam menni. Az még tuti.
-v-
addikt
Te huligán
net84
őstag
En 9-et merek rarakni 130-nal, 90-nel 10-et, 50-nel 5-ot. Igaz, neha megcsuszik...
Anno megvolt, hogy melyik sebessegnel mennyire van allitva turessel, hibahatarral a trafi. Az ujaknal mar nem tudom mekkora luft van a rendszerbe, de a szuperkutyuknel erdekes lesz...
Read only...
kk831228
addikt
Na majd az új trafi: telefon, öv, szabálytalan sávváltás stb... Pesten be is lehet vetni, lehet lesz bevétel... Mondjuk nem is ártana, ami ott megy közlekedés szinten...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Lenry
félisten
hivatalosan:
a trafi hivatalos, hitelesített mérőműszer, tizedszázalékos hibahatárral, a "+10% megengedett" az egy népi legenda. 50-es korlátnál az 51 is szabálysértés és ezt a trafi is tudja.
gyakorlatilag:
a rendőr azért nem feltétlenül seggfej, ők állítják nagyobbra egyszerűen a trafi triggerjét, hogy 51-nél még ne kattanjon a fényképező.
jó példa erre a pár hónapja, a Totalcaron megjelent cikk a 240-el tolató Transitról.
itt a kép, L1 jelzi a határt, amitől készül a kép, jelen esetben 69 km/h, pedig a Mogyoródi út tudtommal végig 50-es.
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
K Norbi
addikt
A régi szép idők még 93-ban.... [link]
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Menetjavításhoz jó cucc a Heli-/BaerCoil.
szőröscica
addikt
Azért állítják magasabbra, mert a közigazgatási bírság határa 100km/h-s sebességhatárig +15km/h (+3 a mérőműszer esetleges pontatlansága miatt, ezért 50-es táblánál 50+15+3=68-tól büntetnek), afelett pedig +20km/h és 3% a mérőműszer csalása miatt. Így pályán gyakorlatilag 153-ra vannak állítva a trafik.
Tehát akit megbüntetnek, annak 50-nél óra szerint több mint 70-el, 90-nél óra szerint több mint 110-el, 130-nál óra szerint több mint 160-al kell mennie. Hadd ne sajnáljak senkit. A múltkor volt a totalcar égéstér műsorában egy rendőr, elmondta, hogy a gyorshajtási bírságok 75%-a nem korlátozó tábla alatt születik, azaz nem országúton 60-asnál, vagy városban 30-asnál.
Morris
veterán
Az a +10% annyira legenda, hogy még a KRESZ könyvben is benne van.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
A +10% lényegtelen, csekket azután kapsz, amit írtam.
Helyszíni bírságot kaphatsz annál kisebb mértékű túllépésért is, de a legtöbb esetben nem szórakoznak vele, ahhoz több ember és autó kellene. Beállítják a közigazgatási bírság határára, és facebookoznak az astrában. Vagy Octaviában. Vagy a fene tudja, hogy mivel járnak most.
+1
Morris
veterán
Ez sajnos valóban így van.
net84
őstag
Koszi! Jo elgondolas, de ha jol ertelmeztem, a menet felfurasa utan egy betetet kell behajtani, majd abba a gyari csavart. Megneznek egy ilyen keszletet. De ha mar furunk, akkor kap uj menetet.
M14x1,5 volt a gyari, M16x1,5 lesz az uj. Ehhez kap egy uj, egyedileg a helyhez gyartott csavart, ami tokeletesen passzol.
Read only...
brumi1024
veterán
Ezzel tisztában vagyok, joamilestoné felettem pontosan leírta a helyzetet. A közigazgatási bírság határa alatt nincs objektív felelősség, így a tulaj nem köteles kifizetni a csekkes bírságot (a helyszínit a sofőrnek kell fizetni), mert annyival elintézheti, hogy nem ő vezetett, és családtagra nem köteles terhelő vallomást tenni.
Lehet, hogy "mérőműszer" (a tizedszázalékos pontosságnál azért rosszabb), de egy mérést elvégezni és értékelni is tudni kell, ez pedig az, amit sejtésem szerint elég felületesen oktatnak.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
A simson.hu-n van a HeliCoilról egy cikk. Ha jól van megcsinálva, erősebb az eredeti menetnél (nem véletlen, hogy gyárilag némelyik motoron ilyennel erősítik meg a henger tőcsavarjait).
-v-
addikt
Hát igen, a korlátokat be kell tartani.
Hadd ne sajnáljak senkit.
Te egy igazi hős lehetsz, hogy mindent betartasz. Ha pedig csekket kapsz zokszó nélkül tudomásul veszed, utána beülsz a sarokba és elgondolkozol az életedről.
[ Szerkesztve ]
Lenry
félisten
Szegeden egy kiselejtezett postás Transporterben
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data