Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
130 000km után nekem még minden betét és tárcsa a gyári sajátja. Kb. félig vannak lekopva a betétek, de a tárcsákon már látszik, hogy eljárt felettük az idő. Hétvégén, mikor a gumisnál voltam, mutatta a saját RS octiját. 160 000km és még minden fék alakatrész a sajátja. Mennyire volt ez tervezve?
Rendo84
Küldhetek videót, szerelési útmutatót, amit csak akarsz, csak arra voltam kíváncsi, tényleg ki tudjátok-e cserélni, hogy ne készítsek útmutatót fölöslegesen.
Ez golfon mutatja, de a motor azonos a fabia-ban is..
[link]
[link]
[link]
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
ősbuzukin olyan 70ezret birt a brembo+textar kombo.
ez se volt még elkopva. A 2. betét volt benne szerintem (58ezerrel vettem) majdnem új volt a betét. Viszont 3 év állás megette.
előző HSZben más által láthatóak a képek?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Mágus2
Közösségépítő
Én látom a képeket és szerkeszteni is tudom. Törölni, hozzáadni, elvenni. Mit szeretnél? Ha küldesz képet privátban, meg az autó adatait, hozzáadlak. A képeket bárki megnézhetni.
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
csak azt a kettőt, ugye?
két régi amcsi kocsiról linkeltem képet, amiket egy nyaraláson fotóztam. Viszont fontos, hogy a többi kép, ami nem publikus, ugye nem nézhető meg?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Mágus2
Közösségépítő
A privát képeket nem látjuk. De már lementettük.
[ Szerkesztve ]
szkinni
tag
Csakis eredeti felnit érdemes venni, a többi meg csak paraszt vakítás
TaaT
veterán
Mondjuk az emlegetett felni pont nem replika, még ha hasonlít is kicsit az audi rotorra.
Give them hell Ukraine!
szkinni
tag
Ha az Audi rotorrol beszéltek és a felni nem gyári akkor az replika mindegy ki gyártja ha hasonlít a rotor ra akkor replika
Mágus2
Közösségépítő
És hol maradnak az érvek?
cool13
őstag
Mágus írtad valakinek hogy megkeresed a motor és váltótartó bakok beszereléséhez a méreteket. Megtaláltad?
Mágus2
Közösségépítő
Meg hát, csak nem publikus, ment a privát.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
már van
cool13
őstag
[ Szerkesztve ]
Jaded
senior tag
Erre még esetleg valaki?
Renault Megane IV Limited
Mágus2
Közösségépítő
Bejelöltem neked az EGR szelepet, azt kell levenni, kipucolni, és egy jó alátéttel lefalazni.
szkinni
tag
Erősebb a gyári, magyar utakra nem árt, és az gyári
Mágus2
Közösségépítő
Remélem tudod, hogy az általad gyárinak titulált felni az esetek 90 százalékában valami beszálítótól érkezik a gyárba megrendelésre. Pl lehet, hogy Ronal, BBS.., akkor ha azonos méretben veszel pl BBS felnit, az replika, mert nem gyári?
Elárulod, milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
szkinni
tag
Pont azokat a márkákat írtad le amik normális felniket gyárt, számomra ezek gyári felnik, a4 b5 de a felni a4 b7 és az enyémnek ronal a beszállítója
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Feladom.
K Norbi
addikt
he he ez jó vót
TaaT
veterán
Önmagában az hogy egy felni nem egy autó gyári kerekeként gurult le a futószalagról, még nem jelenti azt hogy rossz, gyenge stb. Ennél sokkal összetettebb a dolog.
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
Ne magyarázz a replika felnieiddel.
zsolt19900
őstag
sőt néha még áldásos hatása is van a nagyobb de replika malomkeréknek, mert puhább, így nem terheli annyira a futóművet -legalábbis ezt hallottam
más: holnap megy a rozi lengőkarcserékre juppi és majd megelássuk, hogy megmarad-e a nyiki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
TaaT
veterán
szkinni
tag
helyes
K Norbi
addikt
Dász lengéscsillapító észt káputt? milyet vettél bele?? FK? TA? állítható magasságú/keménységű?
(#94928) TaaT mennyit bírt a Monroe?
Milyet veszel majd? 20 e ne bassz! az nagyon csikar!
[ Szerkesztve ]
szkinni
tag
lindor nagyon jól fel tudja újítani
TaaT
veterán
Monroe, fix, nem állítható.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
szkinni
tag
ez így van
TaaT
veterán
Ez gázos, azt mondják azt nem lehet felújítani.
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
Kb 20e km van bennük.
Ha cserések akkor megy vissza a gyári.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
K Norbi
addikt
Gyári?? de hogy?? akkor nem lesz ültetve a gofri?
szkinni
tag
Azt nem tudom nekem olajost újított
TaaT
veterán
A gyári gátlók. Az ültető rugó talán marad, de lehet egy rosszabb pillanatomban az is repülni fog. Minden gyári alkatrész itt van a garázsban.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
Azt mondjuk nem értem hogy lehet a teló "teteje" csont száraz. [link]
Give them hell Ukraine!
szkinni
tag
nekem a golf 4 alatt elsőnek gyári gátló és 4cm rugó volt nagyon rossz volt utána vettem az állíthatót.
TaaT
veterán
Miben volt rossz? billegett?
Give them hell Ukraine!
szkinni
tag
nem volt nagyon stabil, olyan semmilyen volt se nem kemény se nem lágy egyszerűen fos
Morris
veterán
Írásjelek? Használd már légyszíves, mert így teljesen összefolyik a mondandód!
szkinni
tag
hova szeretnéd hova rakjak még?
K Norbi
addikt
Nekem mikor le volt csüccsentve a gép, ilyeneket pusziltam be alá [link] Aztán túl kemény volt.. egyre rosszabbak az utak felénk, aztán egy drága barátom meggyőzött hogy a gyári lengéscsillapítókhoz vegyek Eibach prokit -30mm rugókat [link] milyen fasza lesz már vele az autó! ennyit simán elbír a gyári gátló!
TaaT Én nem ajánlom gyári gátlókhoz az ültetőrúgót!! olyan volt az autó mint egy ringyó hintó!! szar volt az egész... aztán visszaraktam a gyári rugókat és beletörődtem a dolgokba
TaaT
veterán
Hát meglássuk, ültetésre már nem akarok költeni. Egyre szarabbak az utak a környéken.
Give them hell Ukraine!
FoBCRaistlin
őstag
Szerintem jó az ültetés, ha meg tudod találni az arany középutat.
Én télen nyaltam be vele, mert a nagy hódarabok szétverték a motorvédő zajcsökkentő burkolatot.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Mappa
addikt
Jobb oldali nálam is mozog bár nem annyira mint TaaT videóján, annál jóval feszesebb.
nem kötelező megadni
szkinni
tag
Nem neked van golf 4-ed r32-nek álcázva?
TaaT
veterán
Talán egy GTI féle -25mm sport jó lenne, gyári gátlókkal. Csak ezt nem biztos hogy alá lehetne pattintani az enyémnek.
A tied alatt gondolom nem a sima alap futómű van?
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
De.
Give them hell Ukraine!
szkinni
tag
Zsír, csén golf iv forumban szoktalak látni
K Norbi
addikt
Én tudtam hogy ilyenek gyárilag! köszi hogy megnézted
TaaT bakokkal hogy állasz? milyet veszek neki?
[ Szerkesztve ]