Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
válasz macilaci78 #199048 üzenetére
a csillaggarázs elég magas
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #199049 üzenetére
Egyszerűen nem reálisak a fogyasztási adataid. Dehogy fogyaszt 11-12-őt. Ahogy sem a bitdi, sem 3.0 , sem a 190 lovas 2.0 nem fogyaszt 9 litert 130-nál tempomattal. Vagy van valami külső tényező amit nem tudunk, pl 5 fő agyonpakolva emelkedőnek felfele, vagy valami nem oké.
Az én ,nem a fogyasztásáról híres 1.6 szívóbnezinesem fogyaszt kicsivel 7 alatt 130-as tempomattal, 5 sebességgel közel 4 ezres fordulaton pályán. Akkor az sem fog 9.3–at…..
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
válasz kleinguru #199045 üzenetére
A klíma érkezés előtt ~5 perccel történő kikapcsolása normál befújásra ugyanolyan alap kéne, hogy legyen, mint a hidegindítás utáni rövid járatás indulás előtt, meg a megállás utáni járatás visszahűtés céljából turbósnál. Na jó, a klíma esetében műszaki kárt nem okoz, ha nem így csinálod, csak büdös lesz, meg párásít.
Más:
Újabb (2017-es) 1.6 TDI esetében ha emelkedik az alapjárat, hangosabb lesz, többet fogyaszt és nem kapcsol ki motor start-stop esetén, akkor ugye épp regenerál? Ilyenkor tudtommal nem illik leállítani. Azt lehet tudni, hogy jellemzően mennyit kell hozzá menni (városban), hogy befejezze?
És ha árt neki a leállítás, akkor miért nem jelzi a sofőrnek ezt?[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
Gondolom a kételkedők mindegyike rendelkezik Tiguannal…
Miért írnék irreális, félrevezető adatokat?
Nem elég a saját fényképem “igazolásnak” … biztos rossz volt az auto.
Itt mindenki nagyon hozzáértő, és napi szinten olvas felhasználói beszámolókat.Tagja vagyok a Facebook-on a Tiguan csoportnak, itt azért leírják a tapasztalataikat, megkérdezik a csoport tagjait, hogy másnál mennyi a fogyasztás.
Mivel nem nyilvános a csoport, így kitöröltem a neveket és a profilképeket:Az utolsó annyiban lehet érdekes, hogy egy Octavia ugyanazzal a motorral 4, azaz négy literrel fogyasztott kevesebbet az egyik tulajdonosnál.
Kérlek benneteket, csak akkor piszkáljátok a másikat, ha van alapja.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #199057 üzenetére
Átlagfogyasztásokról van szó. Mindenkinek más a felhasználási szokása és a lába. Nem mindegy a 30% város az dugóban araszolás, vagy olyan hogy haladni is lehet. Te is mondtad taposod neki városban, lámpától lámpáig. Ez a legrosszabb a fogyasztásnak. Én amiről beszéltem, hogy pályán 130-al tempomattal nem létezik hogy 9-10-11 litert fogyaszt.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #199058 üzenetére
Ne erősködj, hiába akarod védeni az állításodat, tény, amit írtam.
A 2.0 TSI és a 2.0 BiTdi iszonyat fogyasztásra képes!
Van ismerősi körben Porsche Macan. Benzines turbo. Az pl. városban 20- 22 litert fogyaszt, pályán is simán megeszi a 15 litert.
Epp mesélte, hogy pontosan 2x annyit tankolt egy hosszabb úton (Európai nyaralás), mint a 190 lóerős Passat, amivel együtt mentek folyamatosan." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Bandit21
addikt
válasz HUTCHDB #199057 üzenetére
Annyit nem értek, hogy a hivatkozott írások közt van egy 1.4 TSI tiguan is. És 10 litert ír város/ pályára 70-30 de pályán 110 tempomat (ez mondjuk nettó életveszély szerintem mert folyton előz is és figyelni is kell a hátulról 130-40 el érkezőket)
Nekem 1.5 TSI Kodiaq van.
Vissza néztem emiatt az app -ot.
Tavaly nyár Görögország 6 fő és tető box, átlag sebesség 81 km/h (végig annyival mentem amennyivel lehetett ebbe dugó autópálya kapu és határ araszolas is benne van) a 4 gyerek összes cucca be volt pakolva és nyilván ment a klíma is.
Oda átlag 7.8
Vissza átlag 8.5Városban nagyon rövid úton klímával szokott 9 körül maradni az átlag, jellemzőbb a 7-8 (gps szerint 60)
Országúton 6-7 l (GPS szerint 100-105)regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #199059 üzenetére
Az a baj nem érted miről beszélek, és elbeszélünk egymás mellett. Képes. Magad mondtad ki. Mindenkinek más a lába. Lásd Bandit21. Saját tapasztalat és felhasználás, meg 1-2 kiragadott komment, amiből semmi érdemit nem tudunk meg, az nem a nagy átlagot jelenti. Szóval maximum az a tény, hogy nálad meg x,y nál ennyit fogyasztott. Másnal meg közel sem ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #199062 üzenetére
Azt valóban érdekesnek tartom hogy egy nullazott átlag után bármilyen modern dízel autó óra szerint 130 al pályán 9 fölött egyen.
Volt b7 A4 2.0 pdtdi autónk is 140 le kézi és pályán egy tankkal le mentünk vele Görögországba. 6 körül evett. Akkor se mentem lassan.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199060 üzenetére
A “probléma” onnan indult, hogy 130-nál az én 2.0 BiTdi Tiguanom anno 9 fölött evett pályán.
Ez irreálisan soknak gondolták.
A 2.0 TSI szinten sokat fogyaszt.
Ebből a benzinesből van céges én nekünk Passat és Sharan. A Passat 130-nál 7-7,5 körül, míg a Sharan 11 körül fogyaszt.Ha a te 1.5 TSI-d 105-nél kb 7 litert fogyaszt, akkor mennyit fogyaszt 130-nál?
Tudjuk, hogy 10-10 km/óra sebesség emelésnél képest 0,8-1 literekkel többet fogyasztani az auto.Egyébként én azt tapasztaltam, hogy a legjobb fogyasztást a 2.0 Tdi 190 le-ős produkál, legalábbis Tiguannál.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
Persze, én ennyiről beszéltem, hogy a 2.0 tfsi nem fog 12 litert enni 130 tempomattal, ahogy a bitdi sem 9-10et. Az hogy előtte sokáig taposom neki lámpától lámpáig vásorban, majd ezért kijön egy 9 körüli fogyasztás pályán, az teljesen normális, azon nem kell meglepődni.
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #199065 üzenetére
Az a baj halvány lila fingod sincs, hogy egy fogasztást mi befolyásol és mennyire . Látod, mindenkinek furcsa a te fogyasztásod, de nyilván mindenki hülye és nem a te felhasználási szokásaid mások. 6 an tetőboxal megpakolva egy kodiaq evett úgy. Megint nem látod a legfontosabb részleteket.
Én befejeztem ezt a témát. Úgy állítod be azt a Tiguant mintha valami 10 tonnás fal lenne. Nyilván többet fog enni mint egy lapos passat, de azért na….[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #199061 üzenetére
Miért ragaszkodsz a baromságaidhoz ennyire?
Van ilyen autód?
Ha igen, akkor írd le, hogy a tied mennyit fogyaszt.
Ha neked nincs, de van több olyan ismerősöd, aki rendelkezik ilyennel, akkor azokat tedd be ide!
Ha a felsoroltak közül egyik pontot sem tudod teljesíteni, akkor kérlek MÁSOK FÉLREVEZETÉSÉNEK ELKERÜLÉSE végett, ne írj ebben a témában.Nem mérvadó, hogy egy lapos, kis legellenállasú, vagy más motorkarakterisztikáju, váltóáttételű auto milyen fogyasztást produkál.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #199068 üzenetére
Hát ha ennyire érdekel, céges dízel tiguannal van tapasztalatom és testvérem által 1.4 tsi tiguannal is van tapasztalat. Ahogy pályáztam már és ültem is több dízel vag csoportos kocsiban, 3.0 dízel, bitdi és 190 lovas is volt. Ezért is álltam bele ebbe a dologba. Itt egyedül te beszélsz baromságokat, ráadásul nem is érted miről van szó. Látszólag nem vagy jártas a témában, ráadásul gazdaságosan vezetni sem tudsz. Sőt…. Ezekkel mind semmi gond nincs, mond el a saját talasztalatod, el is hiszi mindeni, de utána nagy mellénnyel ostoba módra ne akard előadni hogy ezek mind ilyenek, hanem helyette tanulj meg vezetni. Részemről ez a téma itt tényleg lezárva.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz HUTCHDB #199065 üzenetére
Nem nem hiszem amit írsz, csak nem értem.
A hétvégén Szegedrol mentünk Pestre oda vissza 350 km volt benne 15 km város is, viszont a pályan óra szerint 140-145 és így lett 82 es átlag sebesség mellé 8.2 l/100km
Hozzá kell tenni hogy lendületesen vezetek de kb 4 autóra előre figyelem pl a fék lámpát és nem szoktam tolni ha látom hogy 5 mp múlva úgyis lassítani kell.
Nagyon sok múlik a stíluson, nyilván ha erős autóm lenne lehet én is élvezni szeretném sűrűbben és igazából a pályán is lehet nagyokat gyorsítani meg lassítani az átlag annyi mint nálam de nagyobb a fogyasztás.
Egyszerűen meglepett amit írtál pálya átlagra (és nem is nagy sebesség melle) mert az elmúlt 5 évben volt dízel kocsink (az Audi amit írtam) és az 6 körul evett pályán.
Volt egy 1.6 benzin 5 seb kézi Toyota auris ami még tudott enni pályán 9 et ha 135 körül mentem vele.
Volt egy 1.8 benzin 6 seb kézi Verso ami pályán 8 fölött kicsivel meg állt.
És a Kodiaq ami szintén 8 körül marad pályán.
Az én tapasztalatom alapján messze a dízel Audi evett a leg kevesebbet és ehhez képest lepett meg amit írtál.
De mivel a nagy kerék széles gumi dsg vezetési stílus stb bele szólhat elhiszem csak extrémnek érzem.Látom közbe elazállt a téma inkább kimaradok...
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #199069 üzenetére
Szóval nem tudok vezetni, és hazudok.
Az előbb felhoztad a Kodiaq-ot.
1.5 TSI, majd az 1.4 TSI Tiguant.
De igazából hogy jön ez ide?Alap esetben a kérdés az volt, hogy Passat-ot vegyenek-e BiTdi motorral, vagy 190Le-sel.
En leírtam hogy mit tapasztaltam a saját autóimnál.
Te beszóltál, hogy nem létezik hogy 9 fölött eszik a BiTdi Tiguan 130-nál.
Erre betettem egy fotót.Jott a válasz, rossz volt a kocsi, ráadásul a 2.0TSI vel kapcsolatban is leírtad, hogy a Tiguannál is kizárt ilyen (12 liter) fogyasztás.
Több példát hoztam a Tiguan országos csoportból, ahol sokszor előjön a fogyasztás, főleg az általam említett 2.0 TSI és 2.0 BiTdi vel kapcsolatban.
Ezt is kiragadott példának és vezetni nem tudó sofőrökre fogod.
( A jelenlegi 190 le Tiguanommal, akkor hogyan produkálok kategoriakkal jobb fogyasztást?)Hát nem tudom, szerintem aki indította ezt a témát és a két motor között hezitál, mindenkeppen a te szavadra adjon, mert azért, na, csak jobban értesz hozzá…
Egyebkent már első körben ajánlottam a Passat Facebook csoportot, és azt, hogy tegye fel ott is a kérdést, több száz ilyen autót használó ember véleményét hallgathatja meg.
A mások lenézése úgy látom nálad menőbb, mint elfogadni azt, hogy vannak olyan autotípusok amelyek kilógnak a sorból.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199070 üzenetére
Képzeld ma Skoda Octavia 1.4 TSI vel voltam, fél Dunántúlt bejártam, pályán az óra 140-150 között mutatott.
Mai átlag 6.1 lett.
Akkor én most mit írjak, arra, hogy a tied hasonlo közlekedéssel nagyságrendileg 30%-al többet fogyasztott?
Azt, hogy valótlant írsz?
Dehogyis.
Meg sem fordulna ilyen a fejemben.Jelen vita pedig innen gyökerezik, szó szerint az almát hasonlította össze a körtével a fórumtárs, és hurrogott le, burkoltan hazugnak nevezve.
Arra akartam kilyukadni, hogy nem lehet az egyes típusokat, motorokat összemosva vélemény formálni.
A 2010-es 2.0 140 Diesel Passatom meg képes volt 4 liter körül fogyasztani 105-110 környékén, de ebből igazából más járműre következtetést levonni nem ildomos.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
monosgeri21
tag
válasz Asbee #199052 üzenetére
Mester taníts! Nekem ugyanez a motor városban 8 körül eszik, igaz rövid utazok, de ha lehet a fékre se lépek, próbálom a követési távot tartva lendületből, megállás és lassítás nélkül abszolválni, nem nyektetem alapjáraton, de a 8 liter az beton stabil.
Autópályázva is kb. 730 km a rekord az 55 literes tankkal, itt kb 50 litert tankoltam rá, ami így épp 7 liter. Irigy vagyok, egy 7 alatti átlaggal én is kibékülnék pályatempóval -
Asbee
veterán
válasz monosgeri21 #199076 üzenetére
Nem tudom, felújított motor, jó lambdaszonda, jó inkektorok, 5w-30 olaj, prémium benzin. Pedig 225/45 r17, klíma mindig megy. Most voltunk Győr oda vissza gyorsforgalmin 2 en, 145 tempomat (olyan kicsi a forgalom ezt lényegében mindig tudod tartani), így 7,3 lett.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199074 üzenetére
Nem rólad volt szó, mikor felhoztam a valótlanságot.
Furcsa, hogy Octavianal kevesled a fogyasztást, viszont a Passatomét, amiről írtam, azt meg nem.
Mondjuk lehet az meg elkerülte a figyelmedet.
A B6-os 140le Tdci Passat kombi esetén 109-re volt állítva a tempomat, és 3.7-4.1 közötti értéket mutatott a pillanatnyi fogyasztás.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
kisza25
félisten
válasz user12 #198989 üzenetére
Szia, nekem volt 2009-es seat ibiza sport 1,4 16v 86 lovas 5 ajtós, és 1,6 105lovas 3 ajtós és most van 1,4 16v 86 ló st, mire lennél kíváncsi?
Volt 1,2 HTP fábiám, azt a motort felejtsd el, problémás és gyenge[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
veterán
válasz Mágus2 #199079 üzenetére
A lovak esznek, ha használják őket. Ha sík egyenes autópályán 130 tempomattal mész forgalom nélkül, nincs lassítés meg gyorsítás, tippre kb 60 lóerőt emészthet fel a sebesség fenntartása, én nem tudom elképzelni hogy a 240 lovas BiT másfélszer annyit egyen mint a 140 lovas úgyszint 2 literes dízel. A 3 literesnek jóval nagyobb belső súrlódása, mechanikai tehetetlensége van. Hogy pár decivel többet fogyaszt az oké. Hogy távolságtartóval gyorsítgat-lassítgat és olyankor többet eszik oké. Ha nyomod mint süket a csengőt és zabál az is oké, de ha azonos nagypapás fillérbaszó stílusban mégy nem szabad jelentős különbségnek lenni. És Passatrol volt szó szerintem nem SUVról de lehet rosszul emlékszem.
Amúgy elég problémás motor ez a Biturbós vagy nem? Vajon miért csak VW-be tették? Audi, Seat, Skoda miért nem kapott belőle?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Asbee
veterán
válasz Mágus2 #199079 üzenetére
Továbbra is autópálya 130 tempomatról volt szó. Még mondtam is, ha nehéz a cipő teljesen normális a 9 liter. Úgy tűnik ezt 100x leírva sem lehet megérteni. De akkor megpróbálom még egyszer. Autópályán lenullázott, 130-as tempóval közlekedésről van. Erre lett kijelentve hogy 9 liter, meg 9,3 as kép , meg 2.0 tsi 11-12 liter. Persze lehet utólag magyarázkodni, hogy tiguan meg ez meg az, de itt autópálya 130 ról nullázott fogyasztásmérésről volt szó. Itt hiába tiguan de az sem eszi meg 9-10 et meg 11-12 őt ilyen használaton.
-
veterán
válasz Mágus2 #199079 üzenetére
Összefoglalom: drága az üzemanyag, ezért jó ha keveset fogyaszt. 😎
Az OFF gépen megtörtént ma az olajcsere, nem tudtunk nyomást mérni. Holnap reggel kíváncsi leszek, most gyári szűrőt kapott. Közös ismerősünk azt mondja, lehet, hogy ez ilyen. 🤷♂️
Vicces, a nálam eltöltött 1300 km alatt leesett az olajcseréig megtehető távolság ~12 500-ról 6500 km-re. Nullázás után 15 000-ről indul, de ha így folytatom, 4000 km-enként olajat cserelhetek.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mágus2 #199079 üzenetére
Hasonló összegekért tankolok én is, de ugye forintban. Csak MaxxMotion D-t kap, remélem majd meghálálja. Eddig egy olajszűrő fedél hajszálrepedés + a vele járó olajfosáson (-->motor mosás) kívül más nem volt a másfél év alatt. Ezt is annak tudta be a szerelőm, hogy valószínűleg túl erősen volt betekerve előtte. Btw. CFFB-ről van szó, és 2013.11. havi gyártás.
Neked mi a véleményed a prémium üzemanyagokról? Így majdnem másfélszeres ár mellett már kezdek elgondolkodni rajta, hogy van-e értelme.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
addikt
Elfogadom, megjegyzem, hogy jelentős ideig ez nem volt probléma. Nyilván ha tudom, hogy mivel jár a probléma megoldása, akkor eldöntöm, hogy melyik utat választom.
Egyelőre az érdekelne, hogy a korábban (“tojok” rá stílusban) kiválóan működő verziót hogyan lehet visszaállítani
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
veterán
válasz rbalint88 #199088 üzenetére
Ennyire azért nem.
Volt benne 2 balatoni és egy nógrádi kör, 700 km, autópályán nem torzultam vele, a maradék részben racse. 🤷♂️ A hátralévő idő is lement 11-ről 6 hónapra. A levegőszűrő közben mint az új.
Jövő tavasszal terveztem legközelebb olajat cserélni... majd leszívom, aztán jövő ilyenkor rendes olajcsere. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Asbee #199084 üzenetére
Nekem mind1, nem tisztem eldönteni a vitát. Kölcsönözni kell egy 2.0biTdi tiguant, lenullázni pályán 130 tempomatnál... És ha egy óra múlva nem 9 litert mutat, akkor mi van? Odáig hogy jutottál el? Kamionon csak KITT közlekedett, a halandók mindenhol fogyasztanak. Annyit tudok mondani, lehet, hogy igazad van, de lehet, hogy soha nem próbáltál ilyen autót és nem látod reálisan. Én biztosan tudom, hogy nem próbáltam, csak transporterben,de abban a szalagkorlátot még a szélkövet is felszippantotta az út széléről. Az 10 alá nem ment sehol, persze nem összehasonlítható a fent említett tiguannal.
Elég öngyilkos motor amúgy, de kellemesen viszi a bódét.Mi értelme amúgy nullázni pályán, és azt nézni, ott mennyit fogyaszt, odáig sem tolta az ember leállított motorral. Tehát magát mi értelme becsapnia az embernek. Engem csak a tankolástól számított fogyasztás érdekel. Mindegyik mérő hazudik, de ha látom, hogy x távolságra y mennyiségű üzemanyag fogyott, abból pontosan lehet számolni. Az amit kiírkál, nem mindig pontos, a pillanatnyi meg csak politika, a realitáshoz semmi köze.
Nem mondom, hogy nincs igazad, de azt sem, hogy biztosan te mondod a tutit. ;)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kleinguru #199096 üzenetére
Van rajta egy egr hűtő, ami 100 000km környékén elkezd belülről szétesni. A visszavezetett kipufogó gázzal bekerülnek az égéstérbe kisebb-nagyobb alu darabkák, amik a dugattyú és a hengerfal közé szorulva kimarják midkettőt. Addig nem veszi észre a tulaj, míg menthető lenne a motor...
Akkor jön ki a dolog, amikor elkezdi zabálni az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz HUTCHDB #199027 üzenetére
Írtad ezt a váltási pontok átírása dolgot.
Én itt kicsit elb*sztam a dolgot.
Történt ugyanis hogy még régebben beszéltem a LAchipesekkel a csalószoftver visszarakás-Dsg optimalizálás és váltási pontok átírása- motoroptimalizálás triumvirátusról, akkor mondtam hogy majd csörgök ha aktuális lesz. Kb 4-6 héttel később telefonáltam, mondtam hogy B7 Alltrack, dsg, csalódízel, hangra ugyan az a csávó volt de nem gondoltam hogy ott több ember is kezel(het)i a telefont, szóval azt feltételeztem emlékszik és tudjamiről van szó. A kapott időpontot nyaralás miatt át kellett tetetnem későbbre, aztán hívtak egy pénteki napon hogy hétfőn mágis mehetnék.
Azt nem vettem észre hogy valaki más hívott.
Egyszem srác fogadott, mindenki más valami továbbképzésen, konferencián, csapatépítőn nemtudom hol volt.
Bár magát a csalószoftver visszarakást, motor és dsg (szorítóerő, nyomatékhatár, váltási sebesség) optimalizálást hiba nélkül elvégezte, mikor rákérdeztem a váltási pontok átírására azt mondta, egyszer csináltak már olyat, de kurvanagy félnapos szopás lett belőle, ezért nem. Ez kissé csalódás volt hiszen le akartam tudni ezt a problémát.
Viszont a nagyobb nyomatékkal nem rezonál már úgy alacsony fordulaton, és picike gázra picikét húz, nem krahácsolva semmi nem történik.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest