Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KMT
addikt
válasz szabonagyur #221911 üzenetére
A. X lámpánál bekacsolod, indulás után ki.
B. X lámpánál kézifék, utána ahogy akarod.
C. Autohold végig bekapcs, X lámpánál a féket erősen nyomva állítod meg, ahol nem akarod, hogy megfogja, ott pedig enyhén. Így nem kapcsol be. Cserébe csak vízszintes úton és kézivel működik.Gondolatolvasó mód nem lesz.
-
KMT
addikt
Ha már felmerültek más típusú automata váltók... A ma kapható új autók közül melyik márkáé tűnik megbízhatóbbnak, mint a száraz DSG? Az (e)CVT-t nem ide számítva.
-
KMT
addikt
válasz BigBlackDog #220880 üzenetére
Szinte mindegy, lehet akár 3km/h is. Az segít, ha fékezek. Ha nincs a láb a féken, akkor szinte tuti, hogy satuzik. Teljesen irreális lenne ennél lassabban menni. Főleg hogy ilyenkor jellemzően pont emiatt kerülök elsőbbségadási helyzetbe. Amúgy meg bőven lenne idő kikanyarodni, de így oda/utolérnek.
-
KMT
addikt
Sziasztok! Golf 8 sokszor vészfékez kis sebességnél indokolatlanul, többnyire amikor a hátulja magasabban van kicsit, pl. döntött padkáról való lejövetelnél. Beleáll a földbe mint a cövek. Olyan mintha azt hinné, hogy az útnak nekimegy... Ez állítható esetleg (hogy jobban felfelé érzékeljen)?
-
KMT
addikt
Ahogy keresgélek a topikban, kuplungcsere esetén a Luk tűnne a nyerőnek. Viszont lehet, hogy nem elérhető most? Egyik ajánlatban sem szerepelt és 1-2 áruház sem adta ki.
Sachs, Borg&Beck és Blue Print-re kaptam ajánlatot. Gondolom ezek alapján a Sachs-ot kellene választani. Vagy az is tré manapság?
(Golf 7, 1.4 TSI kézi váltóshoz.)Illetve kuplungszetten kívül mit érdemes még cserélni a környéken, ha már bontva van a rendszer?
-
KMT
addikt
válasz grizlisandor #218939 üzenetére
Az enyémbe egytömegű van. Nyert az AI. Köszi, corsa!
-
KMT
addikt
válasz grizlisandor #218917 üzenetére
Mi alapján derül ez ki biztosan (megbontás nélkül)? Autós webshopokon is csak DSG-hez adja ki a kettőstömegűt és még az AI is megerősítette ezt.
Egyébként kuplungcsere esetén a szettben gondolom nincs benne semmilyen lendkerék?
Viszont úgy tudom, kuplungcserével együtt szokták a lendkereket is cserélni. Ez "kötelező", vagy csak azért szokás, hogy utána sokáig ne kelljen hozzányúlni? -
KMT
addikt
Meg tudnátok erősíteni, hogy 2015-ös 7-es Golf, 1.4 TSI, kézi 6 sebességes esetén nem kettőstömegű lendkerék van benne?
Motorkód CXSA. -
KMT
addikt
Valahol belefutottam korábban, hogy 7-es golf (illetve korabeli konszern autóknál) relatív gyakori a váratlan lerobbanás kuplung tönkremenetele miatt, úgy hogy utána nem lehet vele elindulni sem. Manuális váltósról volt szó. Ezt meg tudjátok erősíteni?
Gondolkodom, hogy érdemes-e a hiba elé menni és kuplungot cseréltetni, mielőtt bekövetkezik. 180e km és feltételezem, hogy még gyári a kuplung, bár biztosra nem tudom, mivel használtan vettem.
Az, hogy van-e kettőstömegű, az a motorkód alapján egyértelmű?#218217 426os
Ha ilyen dombos helyen mész, menj tovább felfelé, mint ahol megállnál, egy idő után fordulj vissza, és lefelé, alacsony fordulatszámon menj, mielőtt megállsz. -
KMT
addikt
1.4.TSI CXSA motorba Petronas syntium 3000 E 5W-40-et ajánlottak (502.00 / 505.00). Jó lesz ez bele?
-
KMT
addikt
válasz imyourfriend #214719 üzenetére
Ha nem látok szilikátra utaló jelölést a tartályon, akkor nem olyan a tartály? Akkor elég csak a folyadékcsere?
Meg ha van is szilikát benne, akkor az a G12 EVO-val már elvileg kompatibilis? -
KMT
addikt
válasz imyourfriend #214700 üzenetére
Nem is tudom, milyen van most benne. Csak csereérett, és magabiztosan akarom megkérni a szervizt, hogy milyet tegyen bele.
-
KMT
addikt
Sziasztok! 2015-ös 1.4 TSI (CXSA) motor; ehhez is egyértelműen G12 EVO hűtőfolyadék a legjobb választás most?
-
KMT
addikt
válasz macilaci78 #199900 üzenetére
Gázelvétel: ha tele van a belső sáv (tehát max elém kerülni tudna, nem folyamatosan gyorsabban haladni) és tartok egy normális, nem túlzott, de nem veszélyes követési távolságot az előttem lévőtől, akkor ha rámmászik, azzal engem veszélyeztet, mivel az erős fékezésem épp a libasor miatt nem kizárt. Ezért és mert mennyena..cibe, én is van, hogy elveszem a gázt.
"A ködlámpáért előre kell hajolni, lusta vagyok rá."
Nem tudom, hogy milyen autó, de esélyes, hogy helytelen a vezetési pozíciód. Vagy túl hosszú a lábad és rövid a karod. -
KMT
addikt
válasz 1stVikman #199777 üzenetére
A klíma jó. Klímázva hűt, bár nemrégeni töltéshez képest talán gyenge (nem tudom, mi a normális, nekem még új autó).
A kérdés, hogy miért melegít rá a kinti levegőre _kikapcsolt_ klímánál "lo" állásban, és hogy netán emiatt érződik-e gyengének a klíma (tehát lehet, hogy nem gáz szökött el, hanem nem a kinti hőmérsékletű, hanem melegebb levegőre hűt rá). Más autónál a hideg levegőbefúvás nem melegített rá. Ennél olyan, mintha fűtésre lenne állítva.
Mindenhol ugyanolyat fúj. Ez most nem az itt-ott mást fúj típushiba. -
KMT
addikt
Sziasztok!
Golf 7-nél mennyire normális, hogy legalacsonyabb hőmérsékletet (Lo) beállítva, klímát kikapcsolva meleg levegőt tol az összes szellőzőn? Kinti 30 fok mellett kb 40-45 fokosnak tippelném a levegőt. Mi lehet az oka? -
KMT
addikt
válasz kleinguru #199045 üzenetére
A klíma érkezés előtt ~5 perccel történő kikapcsolása normál befújásra ugyanolyan alap kéne, hogy legyen, mint a hidegindítás utáni rövid járatás indulás előtt, meg a megállás utáni járatás visszahűtés céljából turbósnál. Na jó, a klíma esetében műszaki kárt nem okoz, ha nem így csinálod, csak büdös lesz, meg párásít.
Más:
Újabb (2017-es) 1.6 TDI esetében ha emelkedik az alapjárat, hangosabb lesz, többet fogyaszt és nem kapcsol ki motor start-stop esetén, akkor ugye épp regenerál? Ilyenkor tudtommal nem illik leállítani. Azt lehet tudni, hogy jellemzően mennyit kell hozzá menni (városban), hogy befejezze?
És ha árt neki a leállítás, akkor miért nem jelzi a sofőrnek ezt?[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
Ezek a tanácsok nem csak diesel-specifikusak, talán csak az utolsó az.
A "meleg motor" pedig meleg olajat jelent, ami több idő, mint a meleg víz. Nem tudom, hogy tud-e már az az autó olajhőmérséklet kijelzést, de ha igen, azt érdemes nézni. Egyébként meg egyszerűbb, ha az első 20-30 percben nem pörgeti az ember.
Ami kimaradt: beindítás után min. 30 mp alapjárat indulás előtt. Túl alacsony fordulatszámok kerülése. -
KMT
addikt
Sziasztok! A hangszigetelő szivacs, ami megtartja a vizet és műanyagra szokták cserélni, az csak elől van vagy hátul is? Jelen esetben Golf 7 az alany.
-
KMT
addikt
válasz macilaci78 #197984 üzenetére
Magneti Marelli nekem csomagtartónál bevált.
-
KMT
addikt
válasz macilaci78 #197486 üzenetére
Köszi! Kicsit nyakatekert a kérdésem, mert a rapidot valamennyire ismerem, de összehasonlítani nem tudom a magasabb kategóriájukkal, tapasztalat híján.
Illetve 1.2 TSI minimum lenne, az a kérdés, hogy az ilyen esetlen-e mint az 1.0. Vagy még az 1.4 is ilyen?yodamester10:
4+ milliós autó helyett 3+ milliós felé hajlok, tehát vegyek inkább 6-8 misiset? -
KMT
addikt
"Költségcsökkentés" címszó alatt felmerült, hogy octavia 3/golf 7/leon helyett rapid-ot vagy toledo-t vegyek, kisebb motorral. Az lenne egyrészt a kérdésem, hogy miben merül ki, hogy ezek "alsóbb polcosok", azon kívül, hogy kisebbek fizikailag? Mit veszt még az ember?
Ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy ezek az újabb, szíjas 1.2 TSI-k már ajánlhatók?
Az az érdekes, hogy ezek a 110 lóerősek kisebb nyomatékúak, mint a későbbi 1.0 TSI 110 lóerősek. Utóbbit már vezettem, egész jó, de csak magasabb fordulatszámon, ahol van már turbó. Alul reménytelenül erőtlen. Az 1.2 TSI is ilyen, vagy ott már jobb a helyzet? Vagy minden TSI ilyen? -
KMT
addikt
Motorolaj-csereperiódus. Szóval nem ajánlott a 30e km-es gyári előírást tartani tulajként, de mi a helyzet vevőként? Legyen kizáró ok, ha az előző tulaj így használta? (1.4 TSI szíjas jelen esetben).
-
KMT
addikt
válasz grizlisandor #196457 üzenetére
Kicsit túl sok a variáns... Így érthető, hogy többeteknek kell összerakni a választ nekem. Köszi!
Szóval akkor bármelyik MQB-s jó, de azért ACT-s ne legyen. Ezt mi alapján lehet kiszűrni? Mi utalhat rá egy online hirdetésben és az autó megtekintése során? Vagy csak az alvázszám alapú lekérdezés segít?
(Octavia 3-ban nincs is a 122-125 LE-s ha jól látom.)
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
válasz grizlisandor #196446 üzenetére
Köszi!
Ha visszamegyünk a linkelt válasz kérdésére, akkor úgy tűnik, hogy nem elég, hogy négyféle van (122-125-140-150 LE), de még van ACT-is, meg nem is... [link]
Jó hír a 122 LE-s, mivel azok olcsóbbak. Ezek már szíjasok?#196445 yodamester10:
Nincs.
Árban sem fér bele, meg kombi kellene (kivéve esetleg Octavia esetében). -
KMT
addikt
Sziasztok!
Autó vásárlást tervezek és a VAG konszern is játszik: Octavia 3, Golf VII, Leon 3, ha belefér majd... Az 1.4 TSI-sekből van négyféle teljesítményű is, ha jól látom. Ezek közül melyik ajánlott megbízhatóság, szervizköltség tekintetében? Van még ezek között láncos vezérlésű?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest