Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
DPF nincs, ez már a megbízhatóbb motor, ( nekem AKN se volt szopóka ). Kartergázszűrőt érdemes megsasolni vétel után, bár ebben már a jobbik fajta van gyárilag.
Vezérlésre egy szatyor pénz el tud menni, munkadíjra szintén. Olajcserékre kényes, futómű sok lengőkaros, minőségit érdemes venni belőle és egyszerre felújítani az egészet. Szintén 2-300.000.
Otthon nem sok mindent fogsz szerelni rajta.
Vezérléscsere:
[ Szerkesztve ]