Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Meszlényinél voltam már ilyenen. Akkor is azt mondták, hogy a kuplungot cserélni kéne... ennek 3 éve. Ja, és pont ellenkező irányba húzták meg a bovden állító csavart, véletlen. A kuplung azóta is jó, bár a loganen eleve nem fura. Plusz a fékbetétet is mondták, de ezt sem erősítette meg másik szerelő, sőt.
Bármit képesek hazudni egy kis lehúzásért.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
rob210
Topikgazda
A te pénzed de semmi értelme.
Ha Pesti vagy hozd el megnézem neked, ingyen és akkor meg is van nézve.
Én egyszer elvittem az enyém próbaképen.
A 3 nappal korábban cserélt féktárcsa betét kombóra közölték, hogy rég le kellett volna cserélni, mert már életveszélyes.
Ennyit erről, és ez renault márkaszervÍz volt.
Meg mondtak még mást is aztán inkább jót nevettem és eljöttem.
Renault power
speedydb23
senior tag
Ma adtam be P.Csabához a Cliot, nem kicsit húzta a száját a Dolz vízpumpára... Sajnos nem volt más lehetőség, nekem nincs Unix kedvezményem így muszáj voltam Bárdiba vásárolni.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ha huzza ha nem jó lesz hidd el.
Renault power
rwin5
őstag
Pont ezt akartam írni a történeted során, hogy lehet 2e ft de kitalálnak pár dolgot, hogy cserélj amire igazából nincs is szükség.. Rosszabb esetben ki se cserélik
dhgm
tag
Persze folyadékszintek azt kész, a váltót meg sem nézik, mert ott már piszkos lesz a kezük.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
dhgm
tag
kovacsauto.hu?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
eTrade
tag
Erre tud valaki valamit mondani/javasolni?
[ Szerkesztve ]
speedydb23
senior tag
Egyébként nem is kellett volna cserélni a vezérlést, mert szinte vadi új INA szett volt benne, tehát igazat mondott az előző tulaj.
Aztán persze, hogy nem alakulhatott minden simán, és kiderült, hogy a Febi-Bilstein márkájú főtengely szíjtárcsa amit vettem el van vetemedve, gyári hibás, és ez csak felrakás után derült ki... Bárdi vissza veszi garanciában, de ez akkor is 15000 ft-ba fog kerülni pluszba, mivel újra szét kell kapni és összerakni, amit persze nem vállal ingyen Csaba mivel nem ő adta az alkatrészt.
Viszont a legrosszabb hír, hogy klímakompresszort és motorhűtő ventit kell szereznem, ami bontottan is nagy tétel, és persze benne van a rizikó, hogy olyat veszek ami 1-2 hónapot fog bírni.
Predator2
addikt
Küldtem privátot.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
dhgm
tag
Ahh nézem...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
rob210
Topikgazda
15.000.- egy főtengely szíjtárcsa csere?
Uhh.
Én most cseréltem le az enyémen a napokban írtam linkeltem, hogy nézett ki.
Csoda, hogy nem esett szét.
Az alkatrész a jól bevált dayco és 30-40 perc alatt megvolt.
Mondjuk a tiéd diesel, de nagy eltérés nincs gondolom.
Szíj le, tárcsa rögzít, le, fel az új szíj fel indít örül.
Kompresszort és hűtő ventit miért kell venned?
Ha direktbe ráadod az áramot akkor sem kapcsol be a ventillátor?
Nem csak a nyomáskapcsolód rossz?
[ Szerkesztve ]
Renault power
kisgyerek85
senior tag
Na a kocsim végre megkapta az új papucsokat
Végül Hankook K425 lett. gumiterminalon darabja 11500.- volt.
DOT 1416, szóval friss, de ezt vásárlás elött meg is kérdeztem.
Szerelő mondta, hogy a bal első kagylósra kopott és én mindig is onnan hallottam a hangokat.
Viszont ami még beugrott, pár éve lett lengéscsillapító cserélve és nem párban , ez okozhatja ezt a problémát.
Most elviszem szerelőhöz, hogy állítsa be a futóművet meg nézzenek rá a lengéscsillapító érékeire.
(#44614) diablo1984 válasza kisgyerek85 (#44613) üzenetére
diablo1984
veterán
Lengèscsillapítót is csak párban cserèlünk, ha nem ugyanolyan kerül bele, akkor az is okozhat meglepetèst, èppúgy mint az eltèrő kopottságú pèldányok!
rob210
Topikgazda
Kimondhatjuk szerintem, hogy a futóműben szinte mindent párban kell cserélni, különben nem lesz egyenes futás, eltérő lesz a fékerő, vagy egyébb turpisságok, mint kerékkopás, etc. Etc.
Renault power
diablo1984
veterán
Így igaz, ezèrt is írtam, hogy ezt is! Fèket is...
speedydb23
senior tag
Én is csak pislogtam amikor közölte Csaba, hogy szar a tárcsa és a le-fel csere 15k lesz. Gondolom ez nem véletlen ennyi, hogy legközelebb ha viszem hozzá ő vegye az alkatrészeket és akkor vállal rá garanciát...
A klímakompresszor kuka, mert a középrész van kikopva és zörög az egész, a ventillátor meg kap áramot és forog is, de nagyon lassan és nem hűt lényegében semmit.
just
aktív tag
Mind igaz amit a szerelőd mondott az 1.9-ről. Mindent végigzongoráztam vele amit leírtál, csak a turbót nem cseréltem mert előző tulaj újjal adta. Amúgy nincs gond a ceglédi márkaszervízzel.
Two things what i hate. People that can't count...
diablo1984
veterán
Jaja, ès a hajtókar csapágy is fullosan igaz, nem csak az 1,5 dci-re, hanem erre is! Turbó az turbó, idővel kopik...
rob210
Topikgazda
Az a ventillátor nekem gyanús.
Nem szokott Így tönkremenni.
Az vagy megáll vagy zörög, de Így ahogy Írod nem szokott.
Vedd már le a csatit és egy kábellel tápláld meg az aksiról direktbe.
Ha akkor nem pörög fel akkor csere valóban.
Renault power
gooool
őstag
Az fincsi, akkor azt hiszem mellékben árulom majd a testem a 44-es szélén.
Holnap elvégzi kollégám a folyadékok és szűrők cseréjét, meg kap új első fékeket, ez biztos, a többi problémát pedig diagnosztizálni fogjuk, hogy aszerint léphessünk tovább. A hátsó futómű sok lehetőséget nem ad, hogy mi lehet a kopogás oka, viszont ez a fura vibráció...
Azért remélem nem most fog meghalni a turbó + kettőstömegű páros, mert akkor felgyújtom.
Egyébként köszönöm az információt! A hajtókarcsapágy lenne a legkisebb gond, ha kopogna...
Üdv, Balázs
speedydb23
senior tag
Azért a hajtókarcsapágy nem annyiban merül ki, hogy kopog aztán kész, annak sokkal több hozadéka van ha hosszútávon úgy használod.
kalmanchris
tag
Kettőstömegű bármikor jöhet, de figyelve sokat kibír. Ne gyújtsd fel, 19-re lapot húztál.
[ Szerkesztve ]
gooool
őstag
Most azon gondolkozom, hogy a hajtókarcsapágyat nem-e kellene most kicserélni...
7000 Ft a Mahle szett és akkor legalább tudom, hogy rendben van...
kalmanchris:
Igen, én alapvetően figyelek is rá, főleg, hogy nagyrészt tempomattal megyek országúton, de ki tudja az elődöm mit művelt.
Üdv, Balázs
HK csapágy csere az nem olyan vad összeg, egy olajcsere alkalmával beleférhet. Olyan +25k körüli kiadás.
Viszon ha meg van indulva és úgy marad, akkor tud sokszázezres javítást generálni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
tresh
addikt
1.9 nél én nem sűrűn találkoztam ilyen problémával Amúgy egy olajcsere alkalmával simán rá lehet nézni és ha gáz csere.
alexander12
aktív tag
2003 as 1.5 dci thaliában van ilyen kettőstömegű izé? 😃😃😃
kíváncsi, OP8T
Nincs.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
alexander12
aktív tag
Phú ,hála isten. Most olvasok róla mibe kerül😃
[ Szerkesztve ]
kíváncsi, OP8T
rob210
Topikgazda
Ez csak az újabb illetve nagyobb motorokban van.
Ha jól emlékszem a thaliát nem szerelték a 106 lovas DCI vel.
Renault power
alexander12
aktív tag
Neeeem ez csak 65 lovas.😃 A Lanosom 106 LE ,de az benzines 1.6os😃😃😃
kíváncsi, OP8T
FerNandor
őstag
Sziasztok.
Ez mitől lehet? Lehet, hogy már kérdeztem, de akkor még egyszer: [link]
Megjártuk Görögországot, kedd este értem haza, mire hazáértem, szerintem a kerékcsapágy kezdett el morogni... nagyobb sebességnél meg főleg jobbra kanyarodáskor. De néha nem morog annyira. Néztem gyorsan, NK lenne 5500/db es az elvileg elég jó. Skf duplája.
Amúgy szépen ment nagyon. Reggel beinditottam és le se állítottam egész nap a motort. Az Olympusra is felvittem a kis megcit
Kell olajat cserélnem meg üzemanyagszűrőt is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Stabilizátor rúd szilent, nekem az csinálta, ahogy tekered a kormányt elkezd feszülni.
Aztán amikor elforog a rúdon, akkor adja ki ezt a hajós kapitányok által jól ismert hangot.
Renault power
gooool
őstag
Sziasztok!
Most álltam ki a szervizből, kollégám megnézte, leszervizelte az autót.
Lehet nem a legolcsóbb megoldás nálunk megoldani a dolgot, de kollégám 12 évnyi Renault-s múltja miatt úgy fest mégis.
Olajak, szűrők, első féktárcsa és betét, fagyálló, váltóolaj került bele, illetve fényt derítettünk a hátsó futómű kopogására, a kasztni motor felől érkező remegésére.
Ami a következő lépés tehát:
- egy szett hátsó szilent
- egy alsó és felső motortartó bak
A klímára is ránézett a kábelek voltak gányolva és rommá oxidálódva, így azt cserélte teljesen, ám még most se jó, azt javasolta, hogy a bakcserekor nézzünk rá a gázra, hogy van-e benne, ha nincs töltés, ha akkor se indul, akkor lehet a kábelhiba miatti hibakód miatt tilt, azt ki kell töröltetni.
Szóval ha Isten is úgy akarja nem lesz semmi baromi drága javítás rajta és gurulhatok önfeledten vele.
Egyébként volt gazdája, mert az első fékek szinte újak voltak, csak ugye hullámosra lett fékezve, meg a váltóolaj is elég jól nézett ki.
Üdv, Balázs
Predator2
addikt
Helló
Szerintetek meddig lehet halogatni ebben az esetben a kuplung cserét?
Kemény már a kuplung pedál, de én elközlekedek vele nem zavar, viszont néha elég beteg hangok jönnek elölről.
[link]
Elég húzós árban van a csere sajnos, és mivel nem sokat használom már a kocsit, így elhúznám ameddig csak lehet. Ezen a kuplungon nincs már mit vigyázni.
Közlekedhetek vele, anélkül hogy bármi más is károsodna a kocsiban? Valószínűleg a kinyomó csapágyam döglődik, de maga a tárcsa nem kopott, nem érzem hogy csúszna a kuplung.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
feka007
nagyúr
Sziasztok, ez a rádió beépíthető egy 20011-es Clio II-be szerintetek?
ThodEE
őstag
Ha a mostani fej nincs hozzákötve a fogyasztás kijelzővel, kormány vezérlővel akkor simán.
96 os meganba, Kenwood KDC-3257UR cd usb van bent , volt is a kocsiban iso csatlakozó
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
feka007
nagyúr
A szóban forgó Clio-ban semmilyen rádió nincs, gyárilag sem volt.
ThodEE
őstag
Akkor meg kell lesni hogy kábel van-e egyáltalán, ha van akkor hogy milyen csati van rajta, ha nincs kábel akkor kicsit macerásabb viszont még inkább beszerelhető
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
rwin5
őstag
Nekem is elég kemény a kuplungom de szerelő azt mondta, hogy még bírja, én főleg városra használom szóval ha bedöglene teljesen max nem kell messziről vontatni Bár pont ma agyaltam rajta, hogy valamikor csak ki kellene cserélni, de 40e ft körül van az egész szóval annyira nem sürgetem
csibor
őstag
Renault Megane 1ph2 1,6 16v Hosszbordás szíj felszerelésének van valami türkje? Szemrevételezés alapján a feszítő görgök fixek.
rob210
Topikgazda
Trükkje nincs, de nem fixek
KlÍmás? K4M700 as?
Mert akkor a főtengely szÍjtárcsához közelebbi azaz a hátsó feszÍtő egy 13 as csillagkulcsal mozgatható.
Ha magad felé húzod akkor lazul, ha elengeded értelem szerűen feszÍt.
Erről a görgőröl kell előszőr lehúzni a szijat utána el is engedheted, már csak ügyesen ki kell forgatni a szÍjat új szÍj fel és a feszÍtőre is rkd rá ott a generátorra kell utoljára rárakni.
MeglazÍtod a feszÍtőt, rárakod a generátorra az új szÍjat és elkezded tekerni a tárcsáját, hogy felugorjon teljesen.
Ennyi 10 perc kicseréli kezdőknek 20 perc.
Renault power
Predator2
addikt
Neked is érdekes hangok jönnek a kuplung miatt?
Neked benzines van, ha jól emlékszem. Nekem elég drágán mérik a szettet hozzá, és ebben még nincs benne a szerelés ára (bölcsőt is ki kell "robbantani" ). Eléggé meg kell bontani hozzá a kocsit. Arról nem is beszélve, hogy ki tudja mit találnak közben amit még cserélni kellene.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
csibor
őstag
Köszönöm szépen Elszakadt, nem kellet leszedni. A felrakáshoz közben a nehezebb utat választottam. Levettem a generátort, azzal feszítettem vissza.
rwin5
őstag
Ilyen mint a videóban nálam nincs, vagy nem tudok róla, de majd holnap megnézem. A szokásos kihaló kuplung hangot hallom, mint már más autóban is, amiért kemény kiad egy kis hangot mintha nyögne mikor nyomom vagy kiengedem.
rob210
Topikgazda
Rendben.
Viszont azt nem ártana tudni miért szakadt el.
Valami megszorult, vagy elöregedett a szÍj?
Csak azért, mert ha valamelyik csapágy hagyta el magát akkor az új szÍj is hamar elszakad.
Gondolom, nem ellenőrizted őket, illetve a főtengely szÍjtárcsát sem nézted meg, pedig azt ilyenkor kell, mert úgy jársz mint én.
Renault power
csibor
őstag
Átforgattam a görgőket, akadás mentesek. 4 éves volt a Gates szíj. Már újkorában sem volt az igazi. Ha ez is megadja magát megy a szervizbe.
kisgyerek85
senior tag
Na ha pont erről van szó akkor kérdeznék.
Én mindig szenvedtem a generátorszíjjal. Volt egy idő amikor más szerelőhöz hordtam, neki mondtam, hogy nyikorog a szíj indításnál, azzal megoldotta, hogy valamit meghúzott. Aztán akihez mostanában hordom Ő cserélt szíjjat, de télen megint nagyon elkezdett csúszni. Megcsinálta, mondja cserélt szíjjat. Mondom Zoli, de kb. 1,5 éve lett cserélve. Azóta az új szíjjal elment fél év, most tartunk a jelenbe és így nyáron is indítás után egy picit csúszik. Szoktam várni egy 20-30mp-et és csak azután indulok, hogy ne csússzon.
Na, de mi a rossz? Mitól csúszik egy szíj? Mi állítodik el folyamatosan amit anno a volt szerelőm mindig meghúzgált és ideig darabig jó is volt?
(#44649) speedydb23 válasza kisgyerek85 (#44648) üzenetére
speedydb23
senior tag
Könnyen lehet, hogy a főtengely szíjtárcsád lesz cserés, vagy csak mindig olyan szíjat veszel ami a polcon állt jó ideig, és ezek a szíjak öregszenek.
Ne gondold, hogy amit te megveszel szíjat azt előtte 1 héttel gyártották.
(#44650) kisgyerek85 válasza speedydb23 (#44649) üzenetére
kisgyerek85
senior tag
Én nem veszek, ezt rá szoktam hagyni. Egy autósboltba is dolgozik.