Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Füge007
senior tag
Azért ne feledjünk el egy fontos momentumot, télen megfontolt vezetés a leglényegesebb. Jeges úton megelőzött egy ML Merci, tolta neki rendesen majd 1 Km múlva az árokban berobbant légzsákokkal, vadi új hipi szupi téli gumi, mindenféle frincfranc elektronika, és nem védte meg, mert ész nélkül ment. Szerencsére nem lett baja a tagnak.
Bármilyen téli gumi van a verdán akkor is tudni kell, hogy hol a határ, ezt szem előtt kell tartani! Télen nagyon visszafogottan vezetek, és mikor még nem voltak télgumik, ráadásul Ladám volt, ami ugye télen nem túl stabil, akkor sem volt semmi balesetem, mert ha kellett akkor bizony 30 Km/h-val poroszkáltam, és ez most sincs máshogy.
[ Szerkesztve ]
Füge
rob210
Topikgazda
Melyik Kingstarod van?
Mert nekem ilyet nem produkál, sőt kifejezetten kellemes csalódást okozott, igaz nekem nem mind a 4 kingstar, de akkor is éreznem kéne amit írsz, ha annyira szar lenne.
Ráadásul ezt nekem a gumis haver kifejezetten ajánlotta.
Renault power
giigz: En tavaly egy kabai gumis sractol vettem 3 eves Dunlop SP WinterSport 3D-t. A 4 kerek volt 20eFt! Nagyon jo uzlet volt. Kar, hogy most tavasszal nem tudott segiteni, aztan vaterarol vettem meg azokat a vackokat, amibol vegulis csak ketto ment fel a kocsira, de meg ezekkel is biztonsagosan megtettunk par ezer kilometert. De mar varom, hogy felkeruljenek a Dunlopok
Szerk: 22eFt volt a 4 db egesz pontosan. De behozta Debrecenbe. Tenyleg nagyon jo allapotuak.
rob210: En tavaly amikor a teligumi-teszteket olvastam, csupa rosszat olvastam a FireStone-rol is. Pedig a regi F1-bol azt hittem, milyen jo gumik...
[ Szerkesztve ]
gabx76
senior tag
A korábban említett sw40-esek.
giigz
veterán
En most csak uj gumit akarok, elvileg 4-5 evre lesz...
rob210
Topikgazda
Hát akkor velem van a baj, de én tavaj a szűz hóban és abban 2 nap ónosesőben is kényelmesen elvoltam velük amiben sokan nem jutottak haza.
2szer ki is húztam vele a szomszédot aki nem bírt kiállni mert körbefagyta a kocsit a hó. (ritkán használja)
Szóval a teszteket az én kerekeim nem olvasták, de akkor nem is nyomtatom ki nekik mert a végén még elhiszik, hogy szarok
Renault power
tresh
addikt
Nem tudom még pontosan egyenlőre a bajor technika vezet de abból is a régebbi széria.. igazából ha elmegy a rönci az új tulajához utána jön a keresgélés. Bár a sor 6 benya végett nagyon sanszos az esélyes...de anno 306-ot mentem venni és rönóval jöttem haza szóval semmi se kizárt
kisninja
őstag
E34 es széria volt a kedvencem. jó kis X4 is van belőle de sok rohad
powered by: ®MAJORMÜVEK®
hossszú
őstag
Fejlemények vannak az autómmal kapcsolatban.
Vettem egy komplett motort önindító és generátor nélkül amiről levettem a hengerfejet, így olcsóbban megkaptam és maradt egy donorom. Kicsit zsákbamacska volt mint minden bontott motor de úgy gondolom szerencsés voltam vele.
A hengerfejet levettem elvittem a gépműhelybe, szerencsáre nem repedt, nem vetemedett de, ha már le van szedve kicserélik benne az előkamrákat, becsiszolják a szelepeket, kicserélik a szelepszárszimeringeket és lesíkolják, csütörtökön lesz kész. Hosszú hétvégén szerelés.
Amit még nagyon el akarok mondani, hogy a hengerfejet leszerelve nagyon elcsodálkoztam, a hengerfalon NINCS kopás, a motorban az eladó szerint 270eKm van, ha nem volt felújítva akkor azt kell mondjam igen jó anyagból készült a motor. A motorhoz kaptam még egy plusz turbót és aminek külön örülök rajta hagyta a kettőstömegűt a kuplunggal együtt, az állapotáról csak annyit, a tárcsa még nincs telibe kopva, sem a kuplungszerkezet sem a lendkerék nincs kigödrözve gyakorlatilag új állapotú.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
giigz
veterán
Mar csak az a kerdes, h mindez mennyibe kerult
FRENK1988
veterán
Olcsóbb mint egy hengerfej
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
hossszú
őstag
Maradjunk annyiba, hogy lényegesen kevesebbe került a motor mint egy új kettőstömegű.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Ck.
addikt
Pedig van jobb a sor 6-nal. A V6.
Igaz azt inkabb Ódi tájékán kell keresni.
FRENK1988
veterán
Van az Renaultéknál is
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
DonThomasino
veterán
rob210 kolléga utána néztél ennek az immo kiiktatásnak?
Mert egyre égetőbb a dolog.
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
giigz
veterán
Meg multheten beadtam a szervizbe az autot, hogy allitsak be az alapjaratot, de akkor szabin volt akihez vittem, ezen a heten meg idaig nem ert ra, vagy tegnap delutan vagy ma delelott esett/esik neki elvileg, delutan megyek erte, kivancsi vagyok, mire jut...
tresh: En is nagyon gondolkozom, mert egy ismerosomnek felaron lenne 320-as E46-os coupe BMW-je asszem 2002-es vagy '03-as), ami mindig is az almom volt... raadasul most alig kellene egy picit hozzacsapni, es at lehetne ulni Ronibol. Viszont nagyon megszerettem ezt a kis dogot, nekem meg talan a teljesitmenye is eleg, egyedul a valto az, ami meg mindig nem a legjobb, minden mast szeretek. Szoval igy szerintem nem lesz valtas meg egy ideig, ha csak valami hiba nem indokolja (rozsda, elektronikai hiba, ...)
Multkor szetszedtem a hatuljat a kocsinak, es akkor lattam, hogy a hatso hangszorohoz be van huzva a kabel, csak a hangszoro nincs benne. Gondolkozom egy olyanon, hogy az elso hangszorokat hatrateszem, elore pedig veszek valamit.
Tudnatok nekem segiteni, hogy milyen hangszorotipusok vannak gyari Renault csatlakozassal ellatva? Mert en csak ezt az egyet talaltam: Pioneer TS-Q131C.
Forrasztasra nincs lehetosegem, igy jo lenne egy ilyen, amit csak ra kell dugni es kesz. (plug and play )
Szerk.: De ha valaki tud gyari hangszorobol 2 db-ot (foleg ha itt lenne a kozelbe, hogy Penteken be is szereljem) az ne habozzon szolni!
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Megkérdeztem, a srácot, csak nagyon eltűntél.
Megy a privát.
Renault power
tresh
addikt
sorhattól kezdődik nálam a motor ha bmw-ről van szó és v8 nál fejeződik be Azért ha tudnám tankolni e39 540i lenne a befutó.. de nem élek ekkora lábon de talán egy 320i belefog férni a keretbe ha találok megfelelőt de ezt itthon esélytelenek tartom (jah és csak is e36 ból )
SocketA: szép és nem rossz gép az e46 de nekem a nagy bmw fanatikus barátom (akinek volt már pár bmw je) ő spec azt mondta hogy egy jó kis e36 2.0 liter sorhat M-es futómű és több nem kell itthonra. Majd meglátjuk mi lesz. Lehet a végén egy 2.0 lityi Laguna lesz a befutó sose tudni
Csinos de ez a motor botrány....
[link]
[ Szerkesztve ]
ThodEE
őstag
Úúú én 1M coupét nézegettem, városba virgonckodni család nélkül , CSÖPP
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
FRENK1988
veterán
Miért rossz az a motor?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Ha BMW akkor csak is ez.
Az egyetlen BMW ami az én szívemhez közel áll, az összes többi c.gány verda számomra.
Soha nem ülnék BMW-be ezen kívül, ez viszont maga a tervezés, a formavilág, a kényelem, a luxus, a presztízs és az igényesség számomra.
Renault power
lajo
senior tag
Sziasztok!
Végre megjött a xado csomagom. Lenne pár kérdésem.
1. A tubusok közötti 100-200km, az inkább 100, vagy inkább 200 legyen?
2. Az 1500km, mint a kezelés vége, az legyen-e lényegesen több?
3. Az 1500km a 0-tól vagy az utolsó tubustól számolandó?
4. Ezt félek leírni, de jól gondolom, hogy üzemmeleg, de álló motorral kell alkalmazni?
Köszi szépen!
giigz
veterán
Na sikerült a beállítás végre, persze 5k munkadíjért el is vártam...
Végre gyári értékeken az alapjárat, hidegen 1000-1100, melegen 750.
lajo: 1. Én még 200-nál is többet mentem, olyan 250 körül, de 150 után már nyugodtan rakhatod bele a következőt.
2. Nem értem a kérdést, azt a kocsid dönti el, hogy mikor érzi úgy, hogy befejezte magán a kezelést
3. Jó kérdés, a gyakorlatban ez teljesen mind1.
4. Igen, üzemmeleg olajba, álló motornál kell belerakni, utána pedig az 5-10 perc alapjáraton járatás jön.
lajo
senior tag
Az olajcsere miatt kérdeztem csak, hogy mik a javasolt km-rek, mert nagy különbségek lehetnek a "végéig".
Köszi a választ!
giigz
veterán
Én a kezelés után egy 5.000 km-ig biztos nem cserélnék olajat.
rob210
Topikgazda
Friss olajba tedd.
200km legyen meg a tubusok között.
Az 1500km el meg ne foglalkozz, ha friss olajba tetted akkor az úgy is meg lesz.
Renault power
Sly189
senior tag
Sly189
senior tag
Sly189
senior tag
Mizéria lezárva.
Taylorgumi.hu ról rendeltem én is. Bár én
Barum Polaris 3 -at. 195 65 R15 méretben.
Mivel a Barum a Continental érdekeltségébe tartozik, ezért klikkeltem rá na meg a teszteken is korrektül szerepelt.
53960 HUF lett a vége.
Köszi a TaylorGumi.hu - címet !
rob210
Topikgazda
sok sikert hozzá.
Renault power
Sly189
senior tag
Reggel módosítottam a rendelést Vredestein SnowTrac 3 -ra
giigz
veterán
Na akkor tettel egy kort, es vegul eljutottal a Vredihez amit a multkor ajanlottam
FerNandor
őstag
na, hogy hogy? nem volt még késö?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Azokhoz legalább nem kell sok sikert kívánnok.
Renault power
Sly189
senior tag
Hajnalban kb 2-3 órát böngészgettem.
Már majdnem a Michelin Alpin4 et rendeltem meg... csak inkább mégse, úgyse vadulok télen
Nem volt késő, írtam mailt, már feladták a Vredesteint hétfőn jön.
Vredestein minájához nagyon hasonlít a Goodyear UG8-asa
giigz
veterán
Nekem is a Vredi tetszene a legjobban, de nem tudom, hogy megér-e +15k-t, nagyon arra hajlok, hogy inkább Sava/Barum...
ThodEE
őstag
Én most Gislaved márkájúval kináltam meg a felniket, egyenlőre enyhén nedves és száraz úton az én igényeimet és vezetési stílusomat jól tűri
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
giigz
veterán
Na annal rosszabb valasztas nem is lehetett volna, a tesztek alapjan annal a Sava/Debica/Barum sokkal jobb…
Egyebkent ha ugy erzed hogy jo, akkor az a fontos
[ Szerkesztve ]
Füge007
senior tag
Lassan azt mondom toszhatjuk milyen gumikat veszünk, az utak katasztrofális állapotban vannak. Gurultam ma 400 Km és azt tapasztaltam, hogy az autópályák kivételével (nem mintha azok hibátlanok lennének) nyomvályúból, kátyúkból, és foltozásból állnak. Veszek egy ilyet, és erre téli gumi sem kell
[ Szerkesztve ]
Füge
rob210
Topikgazda
De renault motorost vedd
Egy R35 re egyébként valóban nem kell gumi;D
[ Szerkesztve ]
Renault power
Én is feltetettem a téli gumikat, a lemez felnire, de ugyan úgy mint tavaly húz jobbra a kocsi
azt hiszem valahogy kell intéznem a cégnél új gumikat, mert ezzel a 2010-s maloya gumival tele a tököm....
ha a téli 4 mm markertől 1 mm-re van az már elég kopott nem?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Füge007
senior tag
ha a téli 4 mm markertől 1 mm-re van az már elég kopott nem?
Határeset
Füge
Majd egy kicsit koptatom még.......
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Sly189
senior tag
Én az aknafedoket szeretem <3
rob210
Topikgazda
Egy két gyorsítás satu és mehet a kukába.
Renault power