Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#57001) ΞΔGLΞ válasza diablo1984 (#57000) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Sok újat mondtál! Jah nem.
Mégis miből gondoltad, hogy egy pl, 110-re korlátozott táblánál is 200 felett mennék?
Nem tudom mennyit jársz arra, de ilyen korlátozásoknál 90%-ban azonnal a vezető pofájába landolna egy piros fény, mert rögtön ott áll az automatikusan kiállított trafipax. Aki nem lassít, fizet. Nem kelll emiatt zsaruknak dekkolni a pálya szélén, mint itthon.
Ha azok pályára mennek, ott már komoly dolog van.
Egyébként meg, amerre én járok, ott lehet nyomni szinte végi, ami kifér. És még így is hányszor van, hogy 200 felett győzők kimenni a külsőbe, mert már messziről villognak az igazi rakéták, amik legtöbbször tuning Audi R7-sek. Rengeteg van belőlük és 330 körül száguldoznak...

[ Szerkesztve ]

(#57002) diablo1984 válasza ΞΔGLΞ (#57001) üzenetére


diablo1984
veterán

Fogalmazzunk úgy, hogy múlt nyárig 10 èven át minden szinte minden hèten oda-vissza megjártam Nèmetországot, tehát így mondva ismerem. Ott fix trafi max a nagyobb városoknál, de ritka, ritkább mint nálunk, főleg pályán! Ott is divat a doboz ki, rendőr a madzag vègèn a parkolóban felállás. Èn javarèszt a dèli rèszem az A3-A6-A8 vonalán, vagy Drezdától-Kölnig, ritkábban Berlintől Hamburgig jârtam, így 10 èv alatt szinte mindenhol megfordultam! Így jól ismerem, javarèszt a 3 sávos rèszeken van az ereszd el a hajam tempó, de aki annyival megy ès balesetezik, az magára vessen....

(#57003) rob210


rob210
Topikgazda

Szerintem ezt a kinek mi éri meg, ki mennyivel rallyzik témát, zárjuk le!
Van akinek sietni kell, ha teheti tegye, van aki takarékosan autózik, mert nem siet sehova.
Nem kel se egyik se másik félnek meggyőzni a másikat!!!

Aki siet siessen, aki nem siet az ne siessen, de ehhez töb hozászólást pazarolni felesleges.

Egy fontos konklúzió van, Eagle legalább műszakilag arra alkalmas autóval siet.
Sajnos olyanok is vannak akik úgy mennek 170 et, hogy az a kocsi vége, sajnos néha szó szerint.
Ami remélhető, hogy csak magát nyírja ki és a többi pályázót nem.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#57006) orosziem81 válasza Gabady (#56975) üzenetére


orosziem81
tag

Én nem javaslok mást, mindössze írtam, hogy a legolcsóbb helyen nézelődj.
Magam is ELF-et használok. Én a CASTROL TITANIUM FST-ről álltam át rá.

EAGLE kollégának vannak hasznos tapasztalatai más olajokkal, olvass vissza, vagy kérdezd meg tőle privátban.

(#57007) Yoshida


Yoshida
aktív tag

Akkor is akksi gond van, ha 3 nap állás után -4 fokban elsőre pöccre indul a kocsi, bemegyek vele 40km-re a melóhelyre (tehát 40 percet tölti az akksit), ott a 1718 fokos mélygarázsban áll 9 órát, majd ezt csinálja: [link]
Harmadikra gázt adtam, úgy beindult.

Véletlen vettem fel, mert nem ezt, hanem a kerregést akartam felvenni, ami múltkor szemet szúrt, mert a falak felerősítették. De most nem kerregett :D Azt nem tudom miért csinálta legutóbb. Utcán nem nagyon hallani, inkább zárt térben.

[ Szerkesztve ]

(#57008) gergo5991


gergo5991
őstag

sziasztok, sikerult meghuznom a megant egy garazsajtoval, a sofor mogotti ajtot. sotetkek metalizalt fenyu a kocsi, mennyibe mennek alaphangon az ilyen javitasok es mennyire lehet majd eszrevenni javitas utan? gondolom minimum 30-40e hogy ne lehessen eszrevenni a nyomat. annyira szerencsetlennek erzem magam, szinte elment az egesz kedvem a vezetestol, total luzernek erzem magam, legszivesebben megszunnek letezni, total kesz vagyok meg a hangom is remeg

igazabol nem is annyira mely a karcolas inkabb csak horzsolas bar a sotetben nem lattam jol, majd mutatok kepet

[ Szerkesztve ]

(#57009) molnarpeter válasza gergo5991 (#57008) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fotót dobj be, valószínű okos áron rendbe lehet tenni.

(#57010) Sanyo77 válasza gergo5991 (#57008) üzenetére


Sanyo77
tag

Én egyszer nekitolattam a garázs hátsó falának. Simán beállok úgy, hogy be kell a seggét tenni egy akkora helyre ahova a visszapillantót már be kell fordítani, mert nem fér be erre nekirongyolok a hatsó falnak. :W

Előfordul. Ezt nem javítattam, de amikor az ajtókat úgy meghúzta valami büdös paraszt, hogy a fém is behahjlott egy kicsit, az 30 ezer/db, semmi nem látszik.

(#57011) #32577792 válasza gergo5991 (#57008) üzenetére


#32577792
törölt tag

Ez bárkivel előfordul. Most meséljem el az összes garázsajtós történetem? :(
Elég gázos a beállási lehetőségem, szűk helyről kell ráfordulnom és még néha állnak is ott. Régebben billenőajtós volt, de még a régi tulajok csinálták. Csavarok álltak ki oldalra, nem mindig sikerült távol maradni tőle. Eredmény ugye borítékolható. Előző kocsimnál nyitva volt az ötödik ajtó picit, nem vettem észre, rányitottam a garázsajtót (ez már az új motoros garázsajtó), meghúzta az ajtót. Felújítottuk a garázst, színeztük kívülről rákerült anyag elég kemény, picit szűkebb lett a bejárati nyílás. Mivel fordulva kell beállni, sajna bal oldala a lökösnek hozzáért, nem lett szép tőle :(
Sajnos nálam még játszik az egyszemes látás, így a térlátás szűk helyen nem az igazi, néha a rutin átver.
Ezért ne dőlj magadba. Tudom bosszantó, zavaró, de hidd el, vannak ennél sokkal rosszabb dolgok is életben. Kocsi egy eszköz, (na jó, sok embernél így nálam is érzelmi faktor is, de a helyén kezelve) és mint olyan, használódik, rongálódik. Nézd meg nappal is, mutasd meg a képeket itt is, meg pár fényezőnek, mondanak valamit majd, az már jobb támpont. Mindent el lehet valahogy tüntetni így vagy úgy. :) Fel a fejjel :)

(#57012) kirjak válasza rob210 (#56716) üzenetére


kirjak
aktív tag

Rendben majd igyekszem egyet keríteni. Neten sincs fent ?

A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T

(#57013) rob210 válasza Yoshida (#57007) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az aksi sok féle hibát tud okozni, de ha gázadásra indul akkor inkább üzemanyag ellátási hiba lesz. Ami lehet ac pumpa, fhp jeladó, de ha kerreg ami az okoskerék akkor annak a hibája is lehet. Sok mindentől van indítási probléma.

Az ac kiszűrésének érdekében próbáld ki, hogy úgy indítasz: ráadod a gyújtást leveszed és másodikra indítasz. Ha így is ezt csinálja akkor megyünk tovább.
De ha egy egyhat benzin kerreg az sose jó sajnos. :(

Renault power

(#57014) rob210 válasza kirjak (#57012) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sehol még műszaki doksit se találtam hozzá.
Sőt a szerelő cimbim is azt mondta, hogy még vagy fél év, ülnek a renaultosok rajta, hogy gariidőn belül, ne hordják máshova a jószágokat. :(

Még nagyon friss a IV-es.

De ha valaki taláé hozzá infókat várom szeretettel :D
Természetesen vendégem egy csokira vagy sörre amit szeret.

Renault power

(#57015) rob210


rob210
Topikgazda

II es megane, hengerfejes.
Szerelő kiállította a számlát.
Tulaj szívrohamot kapott:


Ha már ott jártam az ingadozó alapjáratot is orvosoltam:

Aztán jött a szárazság :D
Mert nem hengerfejes volt, csak a termosztát tömítés ment tönkre.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#57016) Steven válasza rob210 (#57015) üzenetére


Steven
addikt

Az szép... kíváncsi vagyok mikor szét szedte volna feltűnt volna e neki. ...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#57017) vallas válasza Steven (#57016) üzenetére


vallas
senior tag

Azért remélem ilyenkor visszamegy a tulaj, és visszakéri a "diagnosztika" árát... :R :R :R

szép munka rob210

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#57018) opti06


opti06
aktív tag

Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget hátha valaki már találkozott ilyen hibával:
Adott egy 99es 2-es clio 1.6 benzin 16v 107le
Régebben is csinálta már, de most már nagyon gyakran, nincs alapjárat indításkor..
részletesebben:
Ha indulásnál van alapjárat akkor nem is szűnik meg (bár már 2-3x menet közben is eltűnt, de általában megmarad)
nem ingadozik stabilan 750 szóval nem eltömődés, főtengely fordulatszám jeladót mondták, hogy koszolódik kuplungtól, közben tisztogatva is van, de egyre gyanúsabb nem attól mivel lepucolás után másnap már nem volt alapjáratom.

van amikor bezárom központit várok picit újra indít és már van is alapjárat, van amikor 6-8x elkell játszani mire lesz, hibakódot nem ad, villamosságinak sincs ötlete.. :W valakinek tipp :F

(#57019) kirjak válasza rob210 (#57014) üzenetére


kirjak
aktív tag

Rendben ! ;)

A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T

(#57020) rob210 válasza opti06 (#57018) üzenetére


rob210
Topikgazda

Le kell venni a szívósort, megnézni a tömítéseket. Kitakarítani a fojtószelepet, ellenőrizni ennek is a tömítéseit. Az alapjárati motort ellenőrizni tisztítani cserélni ha szükséges.
Ennek is van tömítése, az is okozhat ilyet.
Illetve a fojtószelep poziciómétere ami még kopottság esetén, pontosan ezt okozhatja.
Azaz szét kell szedni, át kell nézni, és a hibát orvosolni.

;)

Renault power

(#57021) #32577792


#32577792
törölt tag

rob210:

spirál rugóknak van beszerelési iránya, lehet fordítva beszerelni?

[ Szerkesztve ]

(#57022) rob210 válasza #32577792 (#57021) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mindent lehet sok csodát láttam már, de ha olyas valaki rakja be aki kicsit is meg van álldva műszaki érzékkel, akkor nem nem lehet.
Eleve fel kell tekerni "jelre" azaz van egy fül amihez a rugó végének hozzá kell érnie.
A rugó alja meg jól megkülönböztethető a tetejétől, mert ott be van vonva egy rozsdásodás gátló anyaggal, vagy műanyag bevonattal, gyártó függő.

Renault power

(#57023) #32577792 válasza rob210 (#57022) üzenetére


#32577792
törölt tag

Mert mos kíváncsi voltam a rugó vastagságára, megmértem és láttam rajta egy monroe-s matricát.
Ezen van egy nyíl TOP felirattal, ami nálam lefelé mutat. Így most kicsit elbizonytalanodtam, hogy jól rakták-e össze.

(#57024) baluka6 válasza rob210 (#57015) üzenetére


baluka6
aktív tag

Szakértők, szakértők mindenhol! :C

Kicsit off, csapból is folyik, hogy szakmunkás hiány van, ami ugye jogos, mert mindenki diplomás akar lenni. Ami szerintem azt hozza magával, hogy aki 10-20-30 éve megszerzett egy szakmunkás bizonyítványt,
az most lebegteti, hogy Ő autószerelő, villanyszerelő stb.. közben ugye 1 percet nem dolgozott normálisan,
de most hiány van belőle és el lehet kérni a pénzt. Ha kifogsz egy ilyet, akkor igazán rá lehet b@szni. :R

(#57025) #32577792 válasza baluka6 (#57024) üzenetére


#32577792
törölt tag

Ez azért nem ennyire fekete-fehér, hogy azért nincs szakember, mert mindenki diplomát akar. Anélkül, hogy belemennék mélyebben ebbe az offos témába, itt arról is szó van, hogy kivándorlás van, előbb mentek a diplomások, a hiányszakmások, aztán a szakmunkások, most meg aki csak tud.
Ez sokkal összetettebb annál, hogy mindenki diplomát akar.

(#57026) rob210 válasza #32577792 (#57023) üzenetére


rob210
Topikgazda

Dobj ide egy fotót a rugotányér legyen rajta leginkább és megmondom. ;)

Renault power

(#57027) baluka6 válasza #32577792 (#57025) üzenetére


baluka6
aktív tag

Nyilván összetettebb, de ha megnézed a témához kapcsolódó autószerelő szakemberek képzését és hogy 1 év alatt hány ember végez autószerelőként, szerintem elég alacsony a szám. A környékükön lévő elég nagy szakmunkás iskolába, 99%-ban azok járnak, akik épp hogy elvégzik az általános iskolát. Utána ugyan ezeket az embereket megpróbálják 1 szakmára megtanítani, amit ugyan nem akarnak, így kibuknak... tavaly 6-an végeztek autóvillamossági szakon. :R

(#57028) Jacques


Jacques
csendes tag

Sziasztok! Tudja valaki, hogy hol tudnék venni a hátsó napellenzőhöz tartót? Az egyik elveszett, de csak Angliában találtam 5000 körül. Így néz ki:
[kép]

(#57029) molnarpeter válasza Jacques (#57028) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bontó

(#57030) rob210 válasza Jacques (#57028) üzenetére


rob210
Topikgazda

Miért nem hajlítasz egyet?
Nem egy bonyolúlt szerkezet.
A bevonatolt felére meg raksz egy zsugorcsövet.
Potoltam már így.

Renault power

(#57031) #32577792 válasza rob210 (#57026) üzenetére


#32577792
törölt tag

Csináltam, de ezen nem sokat látok később felteszem. spriál ívét követve, alul van a tányéron a ütköző vagy mi, oda megy neki az vége.

(#57032) #32577792 válasza #32577792 (#57031) üzenetére


#32577792
törölt tag

Erre gondoltál?

(#57033) diablo1984 válasza #32577792 (#57032) üzenetére


diablo1984
veterán

hmm, cseles, mert a matrica szerint másik oldal a top, nem ahogy be van szerelve....

(#57034) gergo5991 válasza #32577792 (#57011) üzenetére


gergo5991
őstag

koszonom a biztato torteneteket, vilagosban megneztem sokkal durvabbra saccoltam eredetileg a serulest, amiatt is kapott el a stressz meg minden mert nem az enyem a kocsi, csak hasznalhatom

csinaltam 2 kepet:
elso[link]
[link]masodik

bocs ha rosszul irja ki a linket, telefonrol vagyok.

btw lehet ezt baleseti biztositasbol, casconak hivjak azthiszem javittatni? bar gondolom nem fizeti ki az egesz javitast a biztosito

[ Szerkesztve ]

(#57035) #32577792 válasza gergo5991 (#57034) üzenetére


#32577792
törölt tag

nem nyitható :)

(#57036) gergo5991 válasza #32577792 (#57035) üzenetére


gergo5991
őstag

most nezd meg

(#57037) molnarpeter válasza gergo5991 (#57036) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Olyan helyre vidd, ahol csinálnak jégkáros kocsikat. Ki kell húzni ahol pontban meg van nyomva, aztán kitölteni és simára dolgozni a felszínt, majd fényezés (lehet ködölni is tudják külön a sérült felső részét a lemeznek, úgy olcsóbb). Szvsz casco önrész alatt meg lehet úszni. Bontott ajtó árával hasonlítsd a javítás árát.

(#57038) rob210 válasza #32577792 (#57032) üzenetére


rob210
Topikgazda

Csak a matrica van rosszul rajta. ;)
De én az alsó tányérra gondoltam az beszédesebb.

Renault power

(#57039) #32577792 válasza rob210 (#57038) üzenetére


#32577792
törölt tag

ott nem tudtam értékelhetőt csinálni :(

próbálkozok még

(#57040) rob210 válasza #32577792 (#57039) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nincs rá szükség, ha a fülnél van a rugó vége akkor jól van bent. ;)

Renault power

(#57041) #32577792 válasza rob210 (#57040) üzenetére


#32577792
törölt tag

köszi :R

(#57042) polonic


polonic
félisten

Szerintetek ez a hang mi? Erre kerregésre, vagy hogy írjam le, gondolok. Hallatszik a motor járása közben.

[link]

Kettőstömegű? Elinduláskor óvatos kuplung csúsztatáskor kicsit beremeg.

(#57043) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Na végre elértem egy normális digra. Tényleg beteges a lambdaszonda...
Milyet érdemes venni?
Annyit tudok hogy japant (Denso, NGK) de hogy Renault specifikusan milyen kell azt nem tudom. Bárdi is hoz vagy 3 hosszusaggal és csatlakozó kialakítással lambdaszondat...

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#57044) ΞΔGLΞ válasza #32577792 (#57023) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nálam nem matrica, hanem festve volt/van és igen a top meg a nyíl azt jelenti, hogy úgy kellene berakni, de nálad (csak is ) fordítva lehet, van rajta a matrica, mert azt csak csonkolással lehetne beerőltetni.

[ Szerkesztve ]

(#57045) rob210 válasza FRENK1988 (#57043) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt csak úgy lehet, ha kezedben a szonda.

Renault power

(#57046) polonic válasza polonic (#57042) üzenetére


polonic
félisten

Ma reggel hidegindítás után nem jelentkezett és a hangot sem hallom.
Tegnap autópályázás után már a városban elindulásnál vettem ezt észre, meg hazaérkezésnél hallgattam, már üzemmelegen.

(#57047) rob210


rob210
Topikgazda

Na srácok a beteg egy 1.4 es 16 szelepes 95Le 2001 es megane.

K4J750

A tünet: random jelleggel elejti az alapjáratot ledadog a kocsi.
Fojtószelep, kitakarítva, tömítetlenségek megszüntetve, gyertyák kicserélve.
Mostmár sokkal ritkábban csinálja de csinálja.
Következő lépcső az üresjárati cserélése, de azután tanácstalan leszek.
Van valakinek esetleg még ötlete?

Bár bízom benne, hogy ezzel a cserével most megszűnik a hiba.

Renault power

(#57048) kisninja válasza rob210 (#57047) üzenetére


kisninja
őstag

AC pumpa ? Nézd meg nincs pára a gyújtótrafó belsejében, és alapjárati motor.... Bár nekem inkább magasabb alapjáratot okozott.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#57049) Gabady válasza rob210 (#57047) üzenetére


Gabady
aktív tag

Kíváncsian várom mi lesz a vége, családba van egy szintén ilyen motorral szerelt 2es megane. Tünet ugyanez, és tök random.

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#57050) polonic


polonic
félisten

Senkinek nincs ötlete az én hsz-emre? Vagy nem működik a link?
Lehet hallani azér a kattogást a felvételen szerintem.

Azt furcsállom, hogy ma nem csinálta.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.