Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ebit
addikt
Rendesen csináltatod, lesz az több is, majdnem a duplája./ lakatos ivcsere+ fényezés+ alvázvédelem/
AMD Power
titán
Írtam már egy párszor ,hogy folyik a kocsiból a hűtő víz. Ma van már 3 napja ,hogy nem folyik. Se nyomás alatt se sehogy....
mynames
senior tag
Hát az nem derült ki hogy mekkora teületet érint a dolog...Volt egy Laguna I-em még Skóciában az is ilyenféle rohadásokat mutatott. Vettem csiszpapirt meg tök olyan szinű hammeritot és kész, messziről semmi sem látszott...került kb 5 fontba az egész..
mynames
senior tag
hol is folyt konkrétan? tettél bele vmi tömítő folyadékot?
AMD Power
titán
Semmit nem raktam bele. Elöl a hűtőnél. A szerelő mikor megnézte azt mondta ,hogy minden cső rendben van első ránézésre így szinte biztosra mondta ,hogy a hűtő lukas megint valahol.
Ebit
addikt
Melegszik az idő.
Nyáron, majd máshol fog engedni.
AMD Power
titán
Nem mondod? Ez komoly.
mynames
senior tag
ezt most nem értem, ha melegszik az idő akkor a hűtőnél eláll a folyás? De hát eddig is "melegedett" a meleg hűtővíztől...
2107-esünkön volt kissé hasonló probléma jó 6-7 éve. A hűtő tetején a beöntőcsonk hajszálrepedt lett körbe.semmi nem látszott, kissé csöpögött. Egy szaki szúrta ki, és ő is cinezte körbe, azóta is úgy van.
AMD Power
titán
Ezért nem értem én se.
AMD Power
titán
Ez a lista valami nagyon szégyenteljes...
mynames
senior tag
Hát ez az...minden évjáratban van Renault a sereghajtók közt..
A Laguna (mark 2) nem lepett meg, de a Megane (mark 1) az igen...és akkor a Megane (mark 2) is ilyen lesz?
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Én nem tudom. De a "jövőre" kinézett Clio kettőm is benne van.
mynames
senior tag
Hát ez nem valami bíztató ez egy thaliasnak...
(bár eddig nekem ok..)
Lejszi
senior tag
nekem is ilyen gondom van sajnos, bár még csak fel van púposodva. mihelyt jön a tavasz megcsinaltatom.
Lejszi
senior tag
nincs 25k ha jo helyen csinaltatod. én tavaly 14ért csinaltattam meg a masik oldalt.
Ebit
addikt
Ez nem hely kérdése, ilyenkor a teljes ivet cserélni kell.
Lejszi
senior tag
mondjuk az alsó része elég kutyául néz ki
kisninja
őstag
Hát igen ív csere..... nem látszik de rossz a helyzet, hála égnek nem igazán látszik még a pupspdás sem. Tavsasszal mindenképp meg lesz csináltatva.... olyan 35-45k ra saccolok.
Érdekes csak ez az oldal.
Megen egy probléma... a féklámpám nem mükszik esik az esső igy nem tudtam rendesen megnézni a biztiket. Minden szar nálam jön elő kezdek kiábrándulni.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Lejszi
senior tag
a feklampa legyen a legkevesebb baj a kocsin azt kivanom.
nem veszes. egy esetleges valto csere mar macerasabb es koltsegesebb lenne.
mint mondtam a tavasszal en is a jobb ivet csinaltatom meg.
Lejszi
senior tag
most olvasom a blogodat, hát tortentek veled erdekes dolgot.
remélem mar rendezodtek a dolgaid
kisninja
őstag
Hát hosszú de happy end lett a gyerek jolvan tévesen diagnosztizálták. Persze azt már nem tudta vissza írni, hogy minden ok, azóta többször is volt a városomban soha nem keresett fel. Enyi a gyerekkori barátságrol. Lényeg az, hogy jolvan.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Ebit
addikt
Olcsón akarod megoldani:
üvegszál szövet/ pl rigips vakolat erősitó/fémtiszta fellületre autó kittel több rétegben felvinni, majd csiszolni, ez kb 1-2 óra/, és ezután javitófestékkel lefüjni/.
kisninja
őstag
Jóra akarom.... Nem akarok egy kurva rozsdát sem ezen a kocsin. Nagyon bosszant de minőségien akarom megcsinálni. Még szeretem a kocsit.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
nemma
addikt
Szeresd is!
Ha törődsz vele rendesen, akkor nem hagy cserben. Viszont gondolom kereskedőtől vásároltad szerelő nélkül, igaz?
Ebit
addikt
Viszont gondolom kereskedőtől vásároltad szerelő nélkül, igaz?
Szerinted egy szerelővel jobban járt volna?
nemma
addikt
Miért, van olyan autóvásárlás, amikor egy szerelővel rosszul járhatsz?
kisninja
őstag
Anyám vette kereskedőtől 2 évvel ezelőtt. A kereskedőt ismerjük most is jóban vagyunk vele.
A kocsival 2 éve semmi gond szercsére, szevízkönyve megvan. Újkorában ritkán de hosszabb utakra használtál Mo-n belül.
Kb 1,5 hónapja van nálam.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Ebit
addikt
Igen, mert műszerek nélkül egy szerelő kevés ezekhez az autókhoz.
A jó megoldás egy márkaszervizes állapotvizsgálat.
sziasztok!
nekem ősz óta egy 3.0 V6-os laguna kettesem van, és imádom
egy baja van csak, hogy a 4-es főút zabálja a futóművét, állandóan cserélgetem a szilenteket meg motortartó bakokat meg egyéb futómű alkatrészeket
nagyon orrnehéz a kocsi szerintem az a baj (hátsó futóműben még minden gyári)
cryptot minden termékemért elfogadom
Lejszi
senior tag
biztos hogy betartod te egy ilyen gépsárkánnyal a megengedett sebesseghatart?
Louies
tag
mennyit fogyaszt?
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
ABnormal
őstag
haverék voltak győrben (mezőkövesdről) havernak kocsit venni,volt náluk rétegvastagságmérő,hordozható bosch műszer,3 autószerelő...mire a tulaj felpillantott az egyik srác már rácsatlakoztatta a műszert a kocsira,a másik a festéket nézte körbe a harmadik alkudott
Ebit
addikt
Ez jól hangzik, de három embert leegyeztetni, valamint a szivességet később ellentételezni nem egyszerű, és hozzáadódik az utazás ideje,+ az autó átvizsgálása, tapasztaltak összegzése.
A lényeg ott kezdődik szerintem, hogy az eladó,hogy áll hozzá az állapotvizsgálathoz.
Megjegyzem a márkaszerviz a legjobb, mert ott meg kell,hogy jelenjen a tipusismeret, és célvizsgálatok elvégzésére alkalmas eszközök, valamint egy hitelesitett állapotfelmérési jegyzőkönyv a későbbi esetleges problémák esetében jó szolgálatot tesz.
Lejszi
senior tag
en is hasonlokeppen mentem megvenni anno a CLIO-mat.
AMD Power
titán
Lencsevégre kapták a frissített Renault Cliót
Pedig szép az eleje.
ABE
őstag
Márkaszervizről egy apró történet:
Van a Renault Klubban egy srác, akinek egy használt Clio II Ph2-je van. Amikor először jött vele találkozóra, körbevizsgáltatta az autót a klubtagokkal, mert valami problémája volt. Na, ott derült ki, hogy az autó romokból lett felépítve, többek között azon is bukott le, hogy a tetőn az antenna nem hátul, hanem elöl volt (tehát tetőcserés volt az autó), de ezen kívül is volt pár árulkodó jel. A történetben csak az a szép, hogy vásárlás előtt az egyik márkakereskedésben (nem akarom lejáratni, privátban elmondom, ha érdekel valakit) átvizsgáltatta az autót, és ott rábólintottak, hogy oké...
Ennyit a szakszerű típusismeretről. Szóval én inkább elhívnék pár embert, aki ismeri és használja a típust, mintsem megbízzak egy márkaszervizben.
Ebit
addikt
tetőn az antenna nem hátul, hanem elöl volt (tehát tetőcserés volt az autó
Szerinted, aki autó át, vagy össze épitéssel javitással foglalkozik , valószinűleg elkővet egy ilyen hibát az eltérő méretekről, nem is beszélve.
Eredetiségvizsgálaton volt?
Márkaszerviz:
ha hitelesen vizsgálták át papirt is adtak róla.
A bólintás nem egy elfogadott dolog, és jogilag nehezen értelmezhető.
Szóval én inkább elhívnék pár embert, aki ismeri és használja a típust
Egyéni döntés mindenki a saját ismeretei szerint választ, és remélhetőleg jól.
ABE
őstag
"Szerinted, aki autó át, vagy össze épitéssel javitással foglalkozik , valószinűleg elkővet egy ilyen hibát az eltérő méretekről, nem is beszélve."
A Clio2 Ph1-nek elöl, a Ph2-nek hátul van az antennája. Ha egy Ph2-nek elöl van az antennája, akkor te mire következtetsz (ha más egyértelmű jelek is a törésre utalnak)? Ráadásul a tető mérete modelfrissítéskor nem változott, tehát simán cserélhető a régivel. Az autó meg nyilván volt eredetiségvizsgálaton valamikor, bár ki tudja, az mikor volt. Azt mondjuk nem tudom, hogy milyen átvizsgáláson volt az autó a szervizben. Az eredmény viszont biztos: nem vettek észre ordító hibákat, így a leendő tulaj csak utólag értesült arról, hogy törött volt az autó. Ehhez képest a találkozón 2 perc után kiszúrták, hogy gázos az autó. Persze mindenki oda viszi az autót átvizsgálásra, ahova akarja...
[ Szerkesztve ]
Ebit
addikt
Ha egy Ph2-nek elöl van az antennája, akkor te mire következtetsz (ha más egyértelmű jelek is a törésre utalnak)? Ráadásul a tető mérete modelfrissítéskor nem változott, tehát simán cserélhető a régivel.
Teljesen biztos vagy a leirtakban? /Idáig tetőcseréről irtál./
Autón valaki másik tetőt tesz fel /ami azért annyira nem is egyszerű feladat/ megváltozik az autó márkája, besorolása?
Az autó tipusát, nem az antenna elhelyezkedés alapján határozom meg, mert a legtöbb esetben több gyárilag kialakitott pont is található.
Gondolom, ezután a vizsgált autó a"szakvélemények" alapján visszakerült az eredeti eladóhoz, és a vásárlót kártalanitották, és azóta mindenki elégedett.
ABE
őstag
Ugyanazt tudom leírni, mint eddig: Adva van egy Clio 2, abból is a Ph2 (tehát modellfrissített) változat. Az autó évjárata, lámpái, műszerfala, stb. alapján ez egyértelmű. A Ph2 tulajdonsága, hogy a tetőantenna helye hátul van kialakítva a tetőn, ezt a neten található képek alapján ellenőrizheted. Na, ezen a Ph2-es Clión a tetőn elöl volt az antenna, ami viszont egyértelműen a Ph1-es Cliók sajátja. A kérdés tehát: hogyan lehetséges, hogy egy Ph2-es Clión pontosan ott van a tetőantenna helye, mint a Ph1-en? Nyilván úgy, hogy az autót csúnyán összetörték, és javításkor egy Ph1-es tetejét applikálták rá. Nem egy feltűnő tévedés, aki nem ismeri a típust, észre sem fogja venni. Megjegyzem, hogy nem ez volt az egyetlen hiba az autó (műanyag elemek feleslegesen lefényezve, olajfoltos, színben nem passzoló biztonsági övek, motortérben is volt valami keverés, stb.), szóval az teljesen biztos, hogy az autó nem lett tökéletesen megjavítva.
Ami az egészben a lényeg: ha egy márkaszervizben nem veszik észre azt, hogy ordító hibák tanúskodnak a szakszerűtlen javításról, akkor én onnantól fenntartásokkal kezelem a "szakembereket" is. Erre mondom, hogy egy típust alaposan ismerő tulajdonos többet érhet, mint egy "hivatalosan hozzáértő" ember.
[ Szerkesztve ]
Lejszi
senior tag
egyenlore csak álom....
nemma
addikt
Nekem a Clio RS tetszik most nagyon, elfogadnám asszem, ebből a kémfotóból viszont nem sok látszik, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz élőben!
De leginkább az érdekel, hogy mikor lesz új Mégane Limousine és Grandtour
AMD Power
titán
Nekem még a Clio II is álom.
zsid
senior tag
Nekem a Renault Magnum V8
<tRucKdriFteR>
Ebit
addikt
Röviden, te magad irod az utolsó hsz-ben, mely szerint a II, verzió egyedi azonositói vannak az autón, egyedül az antenna , van eltérő helyen.
Számomra, igy az általad leirtakból az kővetkezik, hogy az antennát helyezték máshová, és a karosszérián, ismeretlen, okból javitások vannak.
A tipust egy kicsit ismerem, és nem kell a neten keresgélnem, de ha ott ülsz előtte biztos találsz több Cliot verziót, amin elől vagy hátul az általad leirt helyen van az antenna.
teljesen biztos, hogy az autó nem lett tökéletesen megjavítva.
Ezt látatlanba én nem vitatom, mert nagyon sok olyan hely van, ahol finoman szólva ,nem végeznek tőkéletes munkát, figyelembe véve a segédanyagok, alkatrészek árát ez elég gyakori, és hozzátéve a megrendelők javitási igényét, a fizetési lehetőségük vonatkozásában.
Személy szerint nekem nincs kőtődésem a márkaszervizhez, de az álitásod úgy pontos hogy ahová ezt a konkrét autót elvitték, ott a leirtak szerint nem jelezték a karosszéria javitási+fényezési problémát.
Megjegyzem ez azért érdekes,mert ha kitölt hivatalosan aláir+pecsétel egy jármű állapot lapot a teljes autóról, ott ezt részletezni, kell, és szokták is, mert ez lesz a későbbi javitási árajánlatuknak a kiinduló alapja.
Nagy valószinűség szerint,én se vettem volna észre, vagy jeleztem volna az antenna elhelyezkedését, és mint irtad a club talin is több személy, is csak kb 2 perc alatt jött rá, ahol volt nagyon sok összehasonitási alap.
Füge007
senior tag
Kicsit meghajtottam a vasat Frankfurt am Main oda vissza 2100 Km 2 tankolással. Kinn oda léptem neki, de még igy is kivillogtak Istenem az ottani utak után hazajönni, elfog a "sírógörcs". Komolyan a következő itthoni autóm egy ilyen lesz:
Ez bírja majd a magyar minősigi utakat
[ Szerkesztve ]
Füge
Ebit
addikt
Ez bírja majd a magyar minősigi utakat
A Leopard 1 birná, de az utak már kevésbé, talán a 70-es kivétel.
Füge007
senior tag
Minőségi javítva Nem aza lényeg melyik bírná, hanem, hogy ennek nem megy tropára a futóműve! Kátyutenger mindenfelé, és sajna mindet nem lehet kikerülni, és sajna azt a felni, illetve a futómű bánja!
Füge
Ebit
addikt
Sajnos az utak, sem fognak érdemben javulni,és a futóműjavitás, is marad az autót használók kára.
Én inkább a harckocsit, mint nevelő eszközt vetném be, egyes " vezetőkkel" szemben.
ABE
őstag
Tulajdonképpen "lényegtelen", hogy a tető tényleg cserélve volt-e, vagy sem, nem a konkrét eset látatlanban való megítélése a fontos. A lényeg az, hogy egy márkakereskedésben ordító hibákat nem vettek észre. Ez a kis történet az én reagálásom volt arra, hogy mennyire szabad megbízni vakon egy márkakereskedésben. Nem azt mondom, hogy mindegyik ilyen, de sajnos itt is bele lehet futni lelkiismeretlen bandába.