-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Clio2 ph2-nek vannak gyerekbetegségei vagy ugyanaz, mint a Megane1 ph2-nek is van?
-
mdav88
aktív tag
-
mdav88
aktív tag
válasz rob210 #66038 üzenetére
Igen, az csak gumi. Sajna a kép nem biztos hogy visszaadja,
Hutchinson a gyári, ezt kb 20k-ért lehet a Zsu-tól venni, vagy ebayről kb ennyiért van gyári is szállítással....
Csakhát egy valag lóvét kifizettem ennek a cseréjére, nyilván nem esik jól újra, és senki meg nem térití.... Lehet rendelek egy szerszámot kb 15 forint, és megcsinálom magam.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #66036 üzenetére
Az a felhajlás nem a szilent fém pereme csak a vulkanizált gumi?
Mert akkor valóban szétszakadt és az anyaghiba.
Én eddig hutchinsont és spidant szereltem, nem volt velük gond.Egyszer futottam rá nagy cumira orosziem laguna 2 esével, de ott a híddal volt a baj mint kiderült 2 szilent is járt a hídban.
27-35e között van a szerelése.Renault power
-
mdav88
aktív tag
válasz rob210 #66035 üzenetére
Én nem vagyok szerelő, de nem látok a permen sérülést, csak a gumit látom elválva a fém faltól.
Ismerem magát a szerszámot, de hogy azzal húzta-e be, vagy sem, passz.Visszatérve a kérdésre, mit szabadna venni, mert mindenki a gyárira esküszik, a többivel nincs túl sok jó tapasztalat. Milyen összeg a cseréje?
-
mdav88
aktív tag
válasz rob210 #66033 üzenetére
Latom, hogy nincs rendben, ezt speciel nem en csinaltam, celszerszam hijan, hanem a helyi ismeros szerelo. A modjat ne kerdezd.
Amig nem emeltem meg nyilvan nem latszott....
Elkepzelheto, hogy ezzel felkeresnelek. Mennyire horror a munkadij? mit szabad a helyere venni?(bardi kinalatbol) mivel garanciaban fogjak cserelni valoszinuleg, igy ez lenne a kezenfekvo.
-
rob210
Topikgazda
válasz Johni5 #66027 üzenetére
Nem kell drága szerelő.
Meghalt az immo.
Első körben próbáld ki a másik kulccsal, vagy cserélj ebben elemet, ha csak egy kulcs van.
Ha ez nem oldja meg akkor az immot ki kell írni a fedcompból, van rá kontaktom.
Privátban keress meg, de elsőre a kulcs legyen kizárvaRenault power
-
senior tag
-
Johni5
őstag
Sziasztok!
Espace III 2.0 16V benzin Kulcsot elfordítom,semmi nem történik.Piros jelzőlámpa folyamatosan világít.
Akku nem lehet,mert vadi új.Tudom,diagra kéne tenni,de szerelő az sehol..Lassan költöznöm kéne,de mindenki Május eleje..Kéne egy drága szerelő,már az is jó nekem.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #66023 üzenetére
Nekem bentvan a "gépműhely" a kocsiba ezért van annyin amennyin meg elől hátul ugyan azon az értéken.
Igaz nem is pattog el a kanyarokban
Az a majd 200 kiló szerszám sokat dob a stabilitáson és csak 0.4 et a figyasztáson.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
Ez a guminyomás para minden tavasszal előjön?
Tökmindegy, milyennek "látszik". Ha a váltóméret és a súlyindex be van tartva a gumiabroncsnál, akkor a gyári érték a mérvadó. -0,0/+0,1.
Pont.
Szerintem
Egyébként meg tőlem mindenki annyit fúj bele, amennyit akar[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
roli1979
csendes tag
Szerintem inkább a gumitól függ, h mennyire kell nyomni... az a táblácska a gyárilag szerelt gumiabroncsra vonatkozik.. némelyik gumin rajt van az érték, h meddig kell pumpálni. 3-4 tized eltérés már sok, és sokkal jobban kopik a gumi
-
mycso
Topikgazda
válasz GrooveHero #66012 üzenetére
Pedig ez gyári méret.
elől 2.6, hátul: 2.2. De ez elég sovány, elől én 2.7 körül szoktam adni neki, hátul pedig 2.4 - 2.5 körül. Az előírt 2.2-vel szemmel láthatóan lapos.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tomi0703
addikt
-
mdav88
aktív tag
válasz rob210 #66000 üzenetére
Köszi az eddigi segítséget.
Más: rendeltem egy féltengelyt a kormányrázásom elmulasztása érdekében, egész pontosan ezt.
Viszont a képen szereplő helyett más típusút küldtek, ami úgy tűnik egyéként kompatibilis, és az skf is ilyet csinál vkjc 1220 néven:
A gyári az ebay hirdetés képén szereplőre hasonlít leginkább... rekamáljak, vagy simán csak építsem be?
-
veterán
válasz GrooveHero #66012 üzenetére
De az...
Motortól és váltótól is függ, mi az előírás.
M9Ra és M9Rb esetén:
225/45 R 18 95 W
Elől: 2.3/2.5
hátul: 2.0/2.1http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
polonic
félisten
válasz GrooveHero #66008 üzenetére
Az autón a tanksapkán vagy első ajtónál benne vannak a noymásértékek. Vagy még a kézikönyvben is.
A szerint kell beállítani. -
GrooveHero
addikt
Üdv. Csak egy gyors kérdés még mindig Laguna 3-hoz. Mekkora legyen a nyomás a gumikban? Máshol neten 35 PSI-t írnak, ez olyan 2.4bar. Ha fújom az összeset 2.5-re (225/45 R18) akkor gondolom nagy baj nem lehet, ugye?
Köszi előre is a választ.Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
polonic
félisten
Üzemanyagszűrőnél is purflux, igaz?
Az 1,6 dci-hez milyen kell? Vízérzékelős? És hol található egy 13-as grand scenicben?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- UHD filmek lejátszása
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen autót vegyek?
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Lolita kód
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Flair Signature
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave