Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45801) Ganz-[HUN] válasza forceberg (#45800) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

Csak azért is gimi után autószerelőt fogom tanulni. Aztán a rendszergazdát. Katasztrófa hogy nincs normális és megbízható szerelő

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45802) rob210 válasza Ganz-[HUN] (#45801) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az a baj, hogy manapság nem autószerelést tanÍtanak, hanem programozást, meg cserélést.
Azaz a gyári diag kiÍrja mia baj, te meg kicseréled az alkatrészt, még ha csak tekerni kéne két csavaron, vagy kicserélni egy darab gumicsövet akkor is.
Autószerelést mamár nem tanÍtanak.
:W

Renault power

(#45803) dhgm válasza forceberg (#45800) üzenetére


dhgm
tag

Katasztrófa...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45804) #32577792 válasza Graphics (#45799) üzenetére


#32577792
törölt tag

Hát bizony, az ember sok dolgot hajlamos megtenni értük :)

(#45805) #32577792


#32577792
törölt tag

Akkor némi saját tapasztalat (Laguna II)
Bizony párszor megadta magát a levegő keringetés szabályzó kis villanymotor, emiatt beragadt pl, a meleg vagy a hideg levegő adott oldalon.
Gyári baromi drága, utángyártott nincs. Bontott van, elmentem szerelőhöz, kimérte, tájékoztat, hogy jó, de hogy meddig, az lutri.
Kb 2 hónapig volt, szóltam, adta a másikat, ez bírta.
A központi zár mechanikája szintén tré lett.
Gyári?
Fenét. Elmentem hozzá, telefon bontóba és nem Lagunát keres, hanem Megane-t, Hozzam el, csinálja.
Átpakolta amit kell, mutatta miért Megane. Kicsit módosítottak rajta, már jók.
Szóval lehet általánosítani, hogy minden szerelő szar, és le akar húzni, de ez nem igaz.
Ha kellett, SOS fogadott, laptop rá, diagnosztika, és mondta mi a helyzet, 4-5k volt a diag.

Szerintem meg kell keresni aki ért hozzá és azzal javíttatni. Hirtelen több ilyet is tudok.
Jó autó ez, de olyan mint a nő. Szereti ha megkapja, ami kell neki. ;)

(#45806) feco6512


feco6512
tag

Hozzá értő szerelökről egy mai példa:a fiamnak/22éves/ van egy 2000 évjáratu meganja vett hozzá alufelnit a gumis megigérte neki 30ezerért felújítja/görgözés homokfújás festés/addig adott neki négy felnit amit Ő rakott fel.Eljött a megbeszélt idő gyerek ment szerelő neki esett négyből három csavart bele törött bal oldalán az első keréknél amit Ő rakott fel 10napja!Mondta semmi gond az Ő hibája orvosolja 2nap kész az autó ma ment a gyerek érte dobozban az agy a féktárcsa betétek vett a PhIIre bontóban PHI agyat féktárcsát betéteket felrakta a gyereknek!ami ráadásul olyan csapágyas majd kiesik a kerék!Kérdem én hogy lehet egy autót úgy összerakni hogy az egyik felén nagyobb féktárcsa van a másikon kisebb képes így kiadni a kezéből valamit és ha fejre áll vele /ráadásul most van kis baba is náluk/ mossa kezeit???😁😁😁😁Egy szerencséje hogy külföldön vagyok de még igy is ebből nagy balhé lesz! 😁😁😁😁oda viszünk egy /kb egy hónapja lett komplett fék tárcsa/ jó autót és kapunk egy doboz alkatrészt! és azt mondta a gyereknek nem kér semmit a szerelésért!Azt sajnálom hogy a gyerek elhozta tőle a kocsit/meg hogy pont nem voltam otthon/ gondolta úgy sem mer neki szólni

(#45807) Ganz-[HUN]


Ganz-[HUN]
addikt

Van a környéken jó autószerelő, sőt itt mind jó és korrekt.
De az, hogy nem tanítanak autószerelést, csak cserét... Katasztrófa!
Elfogadhatatlan, és sz@r.
Elmegyek majd "Lópihoz" gyakorlatra (ingyen és bérmentve, ha megengedi...), mert ő még korrekt embernek tűnik.
Anyu E39 520i-jét szépen megcsinálta. (Olajfolyás tömítésnél, lengéscsillapító, stb).

Remélem meg***lik az összes szemétláda autószerelő!
vagy legalább csődbemegy.

[ Szerkesztve ]

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45808) gkawka


gkawka
tag

Urak! A 130 lovas 1.6 dCi motorokról mi a szakmai vélemény, vannak már tapasztalatok ezügyben?

-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-

(#45809) kisgyerek85 válasza Ganz-[HUN] (#45807) üzenetére


kisgyerek85
senior tag

Hát az biztos, hogy nehéz idők jönnek nekik is, mert rájuk szállt a Nav. Be lesznek kötve az online gépek.

(#45810) speedydb23


speedydb23
senior tag

Dci témához hozzászólva, szerintem egyáltalán nem fos motor, mondom ezt úgy, hogy volt gondom nekem is ezzel a Cliomnál.

Eddig 1 db porlasztót kellett felújítani, ezen kívül olaj+szűrő ment még csak bele.

270k mutat az óra, ami szerintem egy kocsinál se kevés, ez az a pont amikor már elő jönnek a hibák, és ez márkától függetlenül igaz.

Nálam most 2 zavaró dolog van, az egyik, hogy néha nem akar indítani, ami kulcs vagy immo hiba, vagy a legrosszabb esetben központi computer.

A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.

Ezeken a hibákon kívül nekem semmi gondom, a motorral pedig egyenlőre 0 probléma.

Gázolajról meg annyit, hogy akinek dci motorja van, mindenképpen az OMV Maxxmotion gázolajat tankolja, én személyes tapasztalatom szerint sokkal jobb a fogyasztás, és szebben is jár a motor.

Mostani példa, Horvátban tele tankoltam az INA kúton Class dízellel, és a fogysztásom 5,4liter lett átlagban, kifele itthoni Maxxmotion-el mentem, úgy 4,7liter volt az átlagom.

(#45811) Ganz-[HUN] válasza speedydb23 (#45810) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ezeken a hibákon kívül nekem semmi gondom, a motorral pedig egyenlőre 0 probléma.

komolyan? :DDD

[ Szerkesztve ]

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45812) forceberg válasza speedydb23 (#45810) üzenetére


forceberg
veterán

Nem indításkor nem is teker? Kattanás hallatszik?
Önindító testkábel volt nekem egyszer meglazulva.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45813) Graphics válasza speedydb23 (#45810) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Immo vagy izzitorele, de az hogy nem húz, az nem túl jó jel

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#45814) forceberg válasza Graphics (#45813) üzenetére


forceberg
veterán

Immo, vagy izzítórelé.
Khm! Csak nem te is autószerelő is vagy, hogy így rávágod? Mi alapján?
Ebben a sorrendben cserélnék az alkatrészeket a nemrég tárgyalt autószerelők...
:DD

A nem húzás még a nem indulás oka is lehet ugyanaz... ;)
Ráadásul izzító nélkül be kell indulnia, ha egészséges a motor...

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45815) Wiz Khalifa válasza forceberg (#45814) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Az én Thaliam is csinálja néha (igaz az 1.4 benyás) hogy ha beindítom pl, kiállok a kapu elé, és míg becsukom a kaput stb... leállítom a motort akkor utána nehezen indul. Volt olyan is hogy nem is indult be, csak forgatott és hallani lehetett hogy indulna de mint ha az akku lemerült volna. De ha várok olyan 2 percet pl akkor egyből beindul. Akku, generátor ki lett mérve azok jók.

Viszont nekem jól húz a verda sőt... jobban húz mint amit egy 8 szelepestől elvártam. :DDD

[ Szerkesztve ]

Smoke some weed nigga!

(#45816) Graphics válasza forceberg (#45814) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

1eve hasonló jelenséggel kinlodtam én is , ugyanilyen motorizaltsagu kocsinal.
Akkor semmi más problémam nem volt a kocsival, semmi köze a pár nappal ezelőtt leirtakhoz.

Gépre kötve hibás izzitorele volt a gond, amelyet cseréltünk, és a hiba megszűnt.

Nem autószerelő vagyok, de gondolom itt sokan nem azok.
Azt se írtam , hogy ezeket cserélje, max nézzen rá....

Vegyük targytalannak amit írtam, többet Renault-ról nem írok ide.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#45817) Predator2 válasza dhgm (#45795) üzenetére


Predator2
addikt

Ha odakerülne a dolog, hogy cserélni kell, te fogod kicserélni, vagy van olyan szerelőd aki bevállalja? Beszéltem pár szerelővel, a kínai alkatrész "minősége" miatt mind húzta a száját. Nem vállalják a hibás alkatrész (kapcsolószelep) miatti következményeket!
Ha viszont elkezdesz otthon barkácsolni, annak következményei lehetnek. Aztán elgondolkodik, az ember, hogy megérte e. Viszont egy cég által felújítottnál van hol verni a tamtamot, főleg ha a motor is károsodott.

Kuplungot cseréltem a Clioban, Luk szettet kapott. Én vittem az alkatrészt, mert szerelők által csak sokkal borsosabb árral találkoztam. Viszont elmondta, hogy alkatrésszel kapcsolatos felelősség engem illet. Ha szerelési hiba van akkor őt (azt meg bizonyítsam be ahogy akarom)
Nem pont kapcsoló szeleppel, de más alkatrésszel belefutottunk egy ilyen pofonba. Drága volt.

Azért Bosch izzító gyertyákat kapott, mert a szerelő azt ajánlotta. A környékbeliek eléggé dicsérik.
Rengetegen járnak hozzá, rendes várólista van nála.
Idézem: Sok szemetet gyárt a Bosch de izzító gyertyában nagyon jó minőséget képvisel.
Még az ő termékeik minimum 1 évet bírnak addig a többi gyártó maximum 1 évet!

Öcsém 1.4 16v Clio-jában ő cserélt gyújtótrafót. Denzot kapott a gép, mert szerinte az e legjobb. Viszont a Berut már nem dicsérte. "Régen jó volt de mára már nem az igazi". Voltak garanciális problémáik vele.

Az ilyen dolgok miatt gondolom azt amit: [link] itt a teljes cikk: [link]

Kérdések:

Csak akkor kell kódolni, ha kompletten porlasztót cserélsz?
Mi a helyzet ha maga a csúcs kopott már? (ha jól tudom ez is előfordulhat)
A "száraz" gázolajhoz milyen adalék ajánlott? Linket tudnál adni hozzá?

(#45794) ungawa

Rendben , ebben egyetértünk, én is ilyen vagyok, bár más emiatt "betegnek" titulál.

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#45818) #32577792 válasza Predator2 (#45817) üzenetére


#32577792
törölt tag

Persze hogy húzza a száját, hiszen nem ő vette neked. Azért tegyünk már rendbe pár dolgot!
A szerelők kereskedelmi kapcsolatban állnak a nagykerekkel. Ott forgalomarányos bónuszt kapnak, ami azt jelenti, hogy biza kemény százalékokkal olcsóbban kapja, mintha Te megveszed pl, a unixnál, ez bizony nem 5-10%-ot jelent, hanem 30-50 is összejön. Az, hogy Te ebből mit látsz majd a számládon, csak rajta múlik.
Egy 50%-os kedvezménynél visszaad nagyvonalúan 10-et, és már happy vagy. Még szép, hogy nem tetszik neki és nem akar felelősséget vállalni, holott az alkatrészért nem is vállal, mert az a gyártóé.

Ó igen. Egy cég által felújított termék.. Bizony itt is lehetne mesélni pl. turbók felújításáról. Jaa, adnak garanciát rá. Jjjjaaa. Azzal gond semmi, mert kell. Aztán lejár és jönnek a gondok. Széttárt karok. Lejárt a gari, szar volt az olaj, nem megfelelően használtad, túlhajtottad, stb...

Volt már nekem "márkás" sok (2év) garis akkum, amelyik 2 év 1 hó után nyekk meg trotty lett. Pedig ajánlották nagyon. Azóta legyen 1 év, bírjon ki annyit, ha több már happy vagyok, és ne kerüljön 1,5x-be mint az átlag.

Off: sokan szidják a Samu mosógépeket (szerelők és szervizek főleg), ez lesz vele, az lesz vele, 2-3 év és beszarik. Szóltam is neki, hogy így 6 év után mi a franc van veled :C

No, én írtam itt, hogy tudok megbízható, korrekt szerelőket, igaz egyik sem kecskeméti, de ezek beváltak. Nem reklám, akkor megyek hozzájuk, ha a saját szerelőm nem vállalja.

Gázolaj: nem tudok nyilatkozni hosszabb tesztekről. Egyszer még Lanos benyás időből teszteltem mindet.
mol, shell, omw, auchan (prémiumokat is). Hibahatáron belüli értékek voltak (kivéve egy kiskőrösi noname kút) mind, 1-3dl eltérés nem szignifikáns, ezt akár a levegő hőfoka is tudja befolyásolni. A noname elég ratyi volt, majd 1 liter pluszban.
A volt 1.9dci-be auchan ment, 6l átlagot ment.
Ebbe sima omw: 5,9
Vezetési stílus nem változott.

Részemről ennyi. Köszönöm a figyelmet :R
Kiléptem.

(#45819) forceberg válasza #32577792 (#45818) üzenetére


forceberg
veterán

Akkor jössz rá gyakran, hogy milyen drága egy szerelő, amikor te tudod, hogy ő mennyiért tudja megvenni kedvezményes áron az alkatrészeket...
És persze számla meg sehol...

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45820) speedydb23 válasza forceberg (#45812) üzenetére


speedydb23
senior tag

Amikor nem indul folyamatosan világít a piros led, tehát letilt az immo.

Motornak véleményem szerint nincs baja, mert ez a nem húz hiba csak addig tart ameddig nem indítom újra a motort.
Tehát ha leállítom és egyből újra indíto, akkor újra húz ahogy kell.

Menet közben is csináltam már ezt meg, egyből megjavul, így véleményem szerint inkább elektromos hiba, mint sem a motor hibája.

[ Szerkesztve ]

(#45821) Graphics válasza speedydb23 (#45820) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Én már csak halkan merem mondani, hogy immot mondanék én is

Nem gyenge az elemed a tavnyitoban?

Rakasd valahol gépre, hibakod alapján azért kb kitalálja a szerelő is mi a baja.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#45822) diablo1984 válasza Graphics (#45821) üzenetére


diablo1984
veterán

az immo chip az független a központi zártól, az egy szén színű chip nem több, nem kell hozzá elem!

(#45823) #32577792 válasza speedydb23 (#45810) üzenetére


#32577792
törölt tag

A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.

Ilyenkor nem szokott pl, az izzítás visszajelző kivillanni, folyamatosan égni?
Kísértetiesen hasonlít a Lagunam egyik tünetére. Nálam a turbó ilyenkor leállt, vagy letiltott, fene se ért hozzá.
Ilyenkor a turbónyomás szabályzó szelepet levettem, fejre állítva megráztam, majd vissza. Ezek után ment tovább. A hiba okát is elmondta szerelő, de ne kérdezd, a lényeg, hogy turbó csere lett volna.
Ez egy 1.9dci motor, 1.5 esetében nem tudom van-e és ha igen, hol.

[ Szerkesztve ]

(#45824) dhgm válasza Predator2 (#45817) üzenetére


dhgm
tag

Üdv!

Szerintem megkísérlem magam. Felénk a legtöbb szerelő fos franciázik, a legtöbb azt sem tudja, hogy hogyan fogjon hozzá egy-egy műveletről. Szóval nem ismerik a típust. Sőt a márkaszervíz sem.... mellette van egy műszaki állomás ( tán egy a cég) azt nem tudták, hogyan kell az M2 gyári könyöklőjének az elejét levenni a vázról. Szerinted rájuk merjek bízni egy injektor kapcsolószelep beépítést?

Nem márkaszervíz szerelőhöz vittem volna vez. szíj cserére és kértem árajánlatot. Azzal kezdte, hogy nyissam ki a motorháztetőt megnézné... fingja nem volt arról, hogy az M2-n hogy kell, szerinted rábíztam. Nem. Tavaly egy szép áprilisi napon reggel 7-kor hozzáfogtam 11-kor készen volt... és legalább tudom, hogy új alkatrész került mindenhová.

Szóval a kapcsolószelep cseréje sem lehet sokkal bonyolultabb művelet...

A tamtam veréséről meg az a véleményem, hogy a kocsid akkor sem lesz jó, sőt még azt is szétbarmolják ami egyébként működik... Nem valószínű kiadom a kezeim közül. Elb@szni én is tudom. Ingyen és bérmentve.

Olvastam a cikket a Delphi szívattyú milyen szabályozású túlnyomás oldali vagy igény oldali?
Más típusokat nem ismerek, de ... szerintem 1600 baros gázolajnyomást szinte csak ugyanazon az elven lehet előállítani fém alkatrészekkel. Ezek előbb utóbb kopnak, ha meg kopnak ugyanúgy körbeszórják a rendszerben mint a Delphi. Ez megint csak foshfranciázás, szerintem.

Csúcsot is lehet cserélni...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45825) dhgm válasza speedydb23 (#45810) üzenetére


dhgm
tag

A dci-vel vannak tapasztalatok... sok tapasztalat. Hány márka egyes típusaiba is szerelik a Nissantól a Suzukiig kb négy márka, most meg már a Merci is sorban áll érte. valóban szar lehet.

A Renault csak 6 típusába szereli a Cliótól a Lagunáig. Érdekes módon a Lagunások szerint sem rossz abban a böhöm nagy kasztniban.

Kolléganőm B6 Passátján ma ment el a turbó, 3 hete volt olajnyomás szivattyú meghajtás felújításon ( gyári hiba) mert szétkopott. Miről beszélünk?

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45826) eTrade válasza dhgm (#45825) üzenetére


eTrade
tag

Renault Trafic 2.0 DCi: 589 391 km Ennyi. :)

[ Szerkesztve ]

(#45827) diablo1984 válasza dhgm (#45825) üzenetére


diablo1984
veterán

azért abban nem vagyok biztos, hogy a merci nem csak a motort vette át és saját elektronikával szerelte fel! így a motorvezérlő, nagynyomású rendszer és akár a váltó is teljesen más lehet....

(#45828) #32577792 válasza diablo1984 (#45827) üzenetére


#32577792
törölt tag

Sőt még az ajtókilincs is egészen más :C
De a váltót pl. saját automata is kapcsolható lesz hozzá. Közös fejlesztés egyébként..

(#45829) speedydb23 válasza #32577792 (#45823) üzenetére


speedydb23
senior tag

Egy fix hibakód van jelenleg, az az EGR szelep, de nem jelez a műszerfal semmilyen hibát. Nem tudom, hogy az EGR okozhat-e ilyen tünetet, hogy egyszer gondol egyet és nem húz, ami meg is javul egyből ha újra indítom a kocsit.

Igazából el is adom most már a kis dci-t, mert én többet már nem költök rá.
Értelemszerűen úgy is fogom hirdetni, hogy ezzel tisztában legyenek a potenciális jelöltek.

Költöttem már rá eleget, persze ennek egy részét tudtam, hogy meg kell csinálni (vezérlés, futómű), viszont a klíma nem olyan volt amit vártam. A porlasztó is mondhatni várható volt, bár elsőre én azt hittem csak az akksi szar, de miután újat vettem tudatosult bennem, hogy valami a befecskendezéssel lesz, és szerencsére megúsztam 1db porlasztóval, és a rendszer többi része hibátlan bemérés szerint.

Összegezve én nem szídom a Renault, se a dci motorokat, mert bőven az akkori átlag alatti áron 415ezer ft-ért vettem, és így tudtam, hogy lesz dolgom vele.

A másik ami nagy előnye az 1.5dci-nek, az az 5L/100km fogyasztása, 1800km 120km/h átlaggal 4 személlyel csurig pakolt csomagtartóval, Horvátországban ahol azért akad emelkedő is bőven a szerpentineken.

(#45830) #32577792 válasza speedydb23 (#45829) üzenetére


#32577792
törölt tag

EGR szelepet én a Lagunában az első héten mikor megvettem, szépen levakoltam, elég dzsuva volt, tisztítás szinte reménytelen volt, onnantól semmi baja nem volt.

(#45831) #32577792 válasza #32577792 (#45830) üzenetére


#32577792
törölt tag

Privát ment

(#45832) eTrade


eTrade
tag

Végre sikerült odáig jutnom, hogy lefényképezzem az új motortartó bakokat. :)

Vezetőoldali motortartó bak:

Utasoldali motortartó bak:

Váltótartó bak:

Már nagyon várom a cserét, hogy végre simább legyen a sebességváltás, valamint remegésmentes és csendes a motor duruzsolása. :D

[ Szerkesztve ]

(#45833) mycso válasza gkawka (#45808) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Szia, egyelőre még elég kevés infó van róla, viszont amik vannak, azok pozitívak.

A 2.0 dci-hez hasonlítgatják, hogy olyasmi a karaktere, tudása, sőt a kialakítása is.
Nyilván majd ezzel is akkor lesz még több tapasztalat, ha már lesznek belőle 300k km-t futott példányok. Bár kétlem, hogy ilyen futás felett is hibátlan lesz ez a pici, de erős motor, ellenben a 2.0 dci-vel.

Én személy szerint egy megane méretű autóban simán bevállalnám, nagyobba már nem. A laguna még a 150 lovas 2.0 dci-vel is butus.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#45834) Skizz válasza mycso (#45833) üzenetére


Skizz
addikt

A laguna még a 150 lovas 2.0 dci-vel is butus.

?? :D

(#45835) #32577792 válasza mycso (#45833) üzenetére


#32577792
törölt tag

Laguna III 1.5 dci cca 1460 kg
Megane III 1.5 dci cca 1300 kg
Azért az a 150-160kg nem olyan hatalmas különbség.

(#45836) just válasza #32577792 (#45835) üzenetére


just
aktív tag

Azért az simán érezhető, olyan mintha 2 felnőtt mindig a kocsiba ülne:) Sajna elég nehézkesre sikerült a laguna. Az itteni beteghordó autókba amik szintén 2.0dci-k, simán 500ezer km felett jár mind és még csak a vezérlőlánc volt cserélve. Turbó, kéttömegű gyáriak. Nehéz ezekbe kinyírni, azoknak tényleg nem való autó:D

Two things what i hate. People that can't count...

(#45837) rob210 válasza eTrade (#45832) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezek milyen márkák?

Az alsó tartó egész korrekt darabnak néz ki, no de majd úgy is megtapizom, holnap ;)

Renault power

(#45838) rob210 válasza #32577792 (#45835) üzenetére


rob210
Topikgazda

150 kiló nem nagy különbség :Y
Ne csináld már.
Bazi jelentős különbség.
De nem csak a kiló számít ahogy olvasgattam, más alatta a váltó is, a futómű is.
Szóval jelentős a különbség. :R

Renault power

(#45839) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Skizz & ungawa: a számok, így papíron jól festenek, meg nyilván ízlés kérdése is, de az életbe picit másabb a szitu.

Nekem 106 lovas 1.5dci m2 volt, ami 1-2 emberrel használható, tele ülve, megrakva azért már harmatos.
Ezzel szemben vannak itt, akik azt mondják, hogy a 86lovas dci milyen jól megy. Volt ehhez is szerencsém, én max. városban tudnám elképzelni és ott is csak kompromisszumokkal. Pályán/főúton számomra gyötrelem volt
1.6dci-hez megane 4-nél volt szerencsém (klíma, 3fő), egész jónak tűnt.
Illetve barátom vett egy 2.0dci lagunát, onnan a lagunás tapasztalat. Nem azt mondom, hogy nem használható, de semmi extrára nem kell számítani, nem versenyautó. Hiába mutatnak jól a számok, a számok alapján jobbra számítottam. Ilyen 1.5 dci-vel el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet....de nem is vágyom rá.

Mod.: viszont ami tetszett a 2.0dci lagunánál az 1.5 és 1.6dci-vel szemben, hogy 100 felett is ugyan úgy tol, mint alatta, illetve nyugodtan lehet 3000 felé is forgatni, mert ott sem fogy el. Szóval mindet egybe véve egész szimpatikus (még mindig)

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#45840) #32577792 válasza mycso (#45839) üzenetére


#32577792
törölt tag

Ez kb. olyan hasonlat, mint ha össze akarnál hasonlítani egy 525D vagy 520D-as bajort.
Nyilván hogy jobban húz, jobban is mehet akár.
Nekem fontos még a fogyi-mogyi is.
Alul viszont gyenge. Mint a LII kis turbósom volt.

(#45841) #32577792 válasza #32577792 (#45840) üzenetére


#32577792
törölt tag

Ok. 1385kg az L3 1.5 autóm
Lehet számolgatni :)

(#45842) forceberg válasza #32577792 (#45840) üzenetére


forceberg
veterán

Luxus egy világot élünk... senkinek semmi sem jó és nem elég. :(

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45843) eTrade válasza rob210 (#45837) üzenetére


eTrade
tag

A kutyacsont Hutchinson, a többi bak meg Sasic márkájú. Remélem hogy sokáig bírja majd mind a három. 😃

(#45844) diablo1984 válasza mycso (#45839) üzenetére


diablo1984
veterán

furcsa a dolog, nekem c veki kombim volt 6 sebességgel 1,9 cdti motorral, 150 lóval 1650kg-os önsúllyal és úgy gyorsult mint a rakéta! pedig ebben is volt már részecskeszűrő is. fordulata 130nál asszem 2200volt, 110nél 2000alatt, tehát a váltó sem volt rövid áttételű.
ebből azt gondolnám, hogy a modernebb motorú 150lovas 2 literes dci a könnyebb kasztnit csak repítheti.... :U

(#45845) Pecc válasza speedydb23 (#45829) üzenetére


Pecc
őstag

Az nem az egr hibája, amikor nem húz ilyen vészmódba kapcsol az elektronika és kb úgy működik, mintha nem menne a turbó. Haver egy toledo tdi-n ugyanezzel szív. :(((

(#45846) diablo1984 válasza Pecc (#45845) üzenetére


diablo1984
veterán

csak az a furcsa, hogy vészüzembe hibakódot nem tol!

(#45847) rob210


rob210
Topikgazda

Na uraim egy tanulságos sztory mindenki számára.
A Bosch Car Service Budakeszi telephelyét egészen nyugodtan kerülje el mindenki.
Hanyag, trehány banda, csillagászati áron dolgoznak, és pitiáner kezdő hibákat követnek el.
Saját tapasztalat, én a lábam többé be nem teszem hozzájuk.

(klíma miatt voltam náluk, amit most Tresh édesapja orvosolt, akit viszont csak ajánlani tudok :R )

Renault power

(#45848) motoflug


motoflug
őstag

Sziasztok!

Akinek esetleg van Scenic 1 ph2-je: Nem tudjátok pontosan milyen izzók valók a beltérbe? Jelenleg szerelőnél van az autó, de addig rendelnék bele ledeket.

(#45849) LamerGyuri válasza #32577792 (#45831) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Te saját magadnak írtál privátot? :F
ajjaj...van baj... :DDD

[ Szerkesztve ]

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#45850) Wiz Khalifa válasza LamerGyuri (#45849) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Mikor hajnal 1-kor felnéztem és megláttam, azt hittem álmos vagyok és rosszul látok. :DDD

MÁS:
Igaz hogy jobban örülnék ha 16 szelepes lenne a kicsikém de ez a 8 szelepes motor meglepett engem vétel óta. Három személlyel is elég sok ereje van ahoz képest hogy 8 szelepes. Tényleg igazuk volt a jó pár éve írt tapasztalatoknak hogy amikor a kocsi kijött viszonylag régi konstrukció volt ez a motor már akkor is de megbízható és elég jó féle ha a kötelező dolgok cseréjét időben végzik el. :)

Remélem sokáig nem lesz bajom vele mert nagyon megszerettem a kocsit a hibái ellenére is, de hát szerintem mindenki az első autóját hasonlóan megszerette. :B

Smoke some weed nigga!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.