- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sparklyth
csendes tag
Köszönöm a segítséget! Meg nézetem mindenképp.
-
Mágus2
Közösségépítő
Összes nyomócsövet kimosni, intercoolert kimosni. Ha nagyon alapos akar lenni az ember, olajkád le, olajpumpa szívókosarát meg kell takarítani, kimosni a kádat, ellenőrizni a hajtókar csapágyakat. ;)
-
Predator2
addikt
válasz
rob210 #73044 üzenetére
Persze, hogy nem. Pont ez a lényeg benne, ezért is linkeltem, mert a résolaj szerint, és hang alapján semmi baja a motornak. Egészen addig még fel nem kerül padra, ahol kiderül hogy egyik sem százas.
Igazából már nem küzdök vele, mert GTK lenne a javítás.
Hidegen 10° alatt dadog az autó, minél hidegebb van annál jobban. Nehezebben indul.
Próbáltam, hogy amikor dadog, adok neki egy kis gázt (minimális), olyankor kisimul a járása, de amit visszaejtem a fordulatot, dadog, rángat tovább. Egy idő után abbahagyja.Igen 4 új, garis, számlás, mérési jegyzőkönyves porlasztó került a kocsiba.
Aztán volt Renault szervizben, ahol kapott egy szoftver frissítést, és ott már kódolva is lettek a porlasztók. De a hiba nem szűnt meg.Sok emberrel beszélgettem, vagy ecu, ami hidegben, nem jól paraméterezi a dolgokat, vagy a delpfos valamelyik eleme szórakozik még velem. Mindkettő egy vagyon=GTK
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #73042 üzenetére
Ezzel vitatkoznék.
Azok az értékek amik a táblázatban vannak nem jók.Mi a mostani hiba amivel küzdesz?
Illetve a 4 porlasztó cseréje bevizsgált mérési jegyzőkönyves porlasztóval történt?Igen a résolaj mérés nem elég, de az is tud egy olyan képet adni amiből, tudod merre indulj el.
Nekem volt olyan ahol a résolaj rendben volt, porlasztó rendben volt. minden rendben volt, de még se volt rendben. Kiderült, hogy az izzítórelé döglődik, de ép ép, hogy hibázgat.
így hibakódot se dobott még.
Kicseréltük és minden rendbe jött. 2 nap ráment. -
sparklyth
csendes tag
Sziasztok! Először is Boldog Új Évet minden kedves fórumozónak és családjának!
A következő lenne a kérdésem: ma hajnalban indultunk munkába, alig tettünk meg pár métert mire a kipörgés gátló lámpája elkezdett folyamatosan égni, alatta kiírta hogy ESC CHECK valamint a engine hiba lámpa is világított folyamatosan (narancssárga villás kulcs ikon). Leállítottam ujra beindítottam ugyan úgy világít minden.
Valakinek valami ötlet?
Bejöttünk melóba minden "gond" nélkül, bár szerintem a kipörgés gátló kikapcsolt állapotban volt (beindítás után nem tudtam se ki se be kapcsolni). Érezhetően nem fogta semmi a pacikat, mint eddig.
A válaszokat előre is köszönöm! -
Predator2
addikt
A négy porlasztónál a résolaj minimális volt, és a motornak indulás után is szép hangja volt.
Hidegen kicsit nehezebben indult az autó, de az megmaradt porlasztó csere után is. (Vélhetően ecu, vagy delpfos hiba van továbbra is, de már-már GTK a javítása)A képpel arra akartam utalni, hogy a résolaj mérés nem minden!
-
Predator2
addikt
válasz
rob210 #73035 üzenetére
A hülye hang sok minden lehet, ha kifúj a tűzkarika mellett, annak is hülye hangja van.
Sőt beszéltem olyan szerencsés gazdával, akinek folyamatosan azt mondták a fb-on, hogy kifúj a tűzkarika mellett, és kiderült, hogy a hajtókarcsapágy adta meg magát.
Erről, innen távgyógyításban nem fogunk tudni segíteni.Egy találós kérdés, (nem ér csalni/visszakeresni)
Szerinted, szerintetek ennél a mérésnél jó volt a résolaj vagy sem? Illetve milyen hangja volt/lehetett az autónak?
[kép] -
rob210
Topikgazda
-
Predator2
addikt
válasz
Mannie #73019 üzenetére
1db porlasztót 60k ért vettél? Belenyúltál a tutiba te is.
Milyen diaggal néztétek a hibát? Ugyan is nem egyszer olvastam róla, hogy félrefordít.
Miért kellett benne nagynyomású szivattyút cserélni?
Hogy, mennyi ideig, mérted a résolajat? Mennyi volt a mért érték?rob210
Delpfosnál nem muszáj feltanítani a porlasztókat. Nem vagyok autó szerelő, de kivettem a porlasztókat a kocsiból, kitakarítottam a hüvelyeket, új tűzkarika, majd az új porlasztók vissza. Bárminemű tanítás nélkül elindítottam. A motornak olyan hangja volt, hogy az ütő megállt bennem (fel-le emelgette a fordulatot), 5-10 percig szenvedett, majd egyszer csak beállt, és onnantól kezdve gyönyörűen járt a motor. Közlekedtem vele, bárminemű hiba nélkül. Értelemszerűen a régi porlasztók kódja volt az ecuban. Kollégám Renault márkaszervizben dolgozott évekig, ő is megerősítette, hogy nincs szükség Delpfos esetében a feltanításra. Jó ha felvan, de nem létszükséglet.
-
SPeti1984
senior tag
Téli dízel izzítással kapcsolatban ezt találtam. Próbálta ezt már valaki és valóban így működik?
Az izzítás indítás nélkül folyamata.
Kártya bedug a kártyaolvasóba. Sebességbe rakva a váltó. FÉKPEDÁL benyomva, startgomb egyszer megnyom. Az autó nem indul de az izzítási folyamatot elvégzi.
Műszerfalon a kijelző jelzi az izzítást. Mikor az izzítás ikon kialszik akkor vársz pár másodpercet. Üresbe teszed és a kuplungot benyomva újra indítasz. Ekkor indul az autód.
2x akkor fog csak izzítani ha 2x csinálod végig az első procedúrát. -
rob210
Topikgazda
válasz
janez89 #73025 üzenetére
Ha turbó felpörgött az nem túl jó dolog. .
A kérdés az, hogy mitől pörgõtt fel.
Mert az már nem mindegy.
Az egr és a szívósor takarítás csodákra képes, hiszen az a kocsi már nem kapott levegőt. Ami sok érdekes dologra képes például arra is, hogy a levegő után kapkodó motor túltolja a turbót amit ugye egy szelep szabályoz, hogy hátha még is kap valahonnan levegőt.De ilyen esetben, ha akkor fogyott el az olaj be kell vizsgálni a turbót, mert, ha felkapja az olajat akkor kuka az egész motor. Addig pörög elképzelhetettlen fordulatszámon, amíg fel nem robban (nem szó szerint) vagy el nem fogy az olaj és be nem sül a motor.
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem volna, nem az én autóm, hanem a sógoromé.
Renault Megane 2, 2006-os 1.5 Dci motor 78 Kw-os Grandtour
Hibajelenség:
Menetközben szétszaladt a ménes... komolyra fordítva a szót elment az ereje a motornak, olyan mintha a turbó adta volna meg magát kicsit zörgő hangot hallani, de nem nagyon. Olajat felkapta és kb fél litert ki is szippantott, annyira, hogy az olajlámpa is világított.
Hazajöttek tegnap egyből, ma reggel szétszedtük... az EGR szelep teljesen elvolt tömődve de annyira hogy a szelep nem látszott, leszedtük azt az aluminium öntvény házat is amibe ez a szelep belemegy amin a hűtővíz is csatlakozik az is teljesen elvolt tömődve kb 2-3mm-es rés volt rajta. A turbót nem szedtük le de az oldalán benyúltam és megnéztem nem kotyog a belseje.
Kérdezném tisztelettel, hogy ezen dugulás miatt lehetett-e a fent említett jelenség, vagy a turbo megadta magát?
Köszönöm szépen!
-
Smith Ügynök
tag
BUÉK mindenkinek.
Új év, új autóvásárlási álmokKis cliom még mindig rója az utakat, egyelőre...
Erről mit gondoltok:
[link]Laguna3 -
-
Mannie
újonc
-
Mannie
újonc
Sziasztok adott egy 1.5 dci 2003 82 le Renault kangoo probléma hogy azt írja hogy a 3 hengerben az égés túl erős. Mondtak cseréltessek injektort. Megtörtént pár napig jó volt azóta megint az izzito visszajelző ikon és igazából azon kívül, hogy hidegen nehezen indul más baja nincs. Hidegbe is ugy indul hogy eleg hamar hallani hogy beindulna de 200 körüli fordulatig megy fel majd egyből leáll ezt kb 3-4 szer csinálja mire beindul rángat kicsit majd beáll és szépen jár. Hiba törlés után -5 fokba is pöccre indul mindaddig amíg nem adja ki újból a hibát. Valakinek hasonló volt már?
-
harry
veterán
válasz
lsebestyen #73012 üzenetére
Azért egy vizes takarításnak elegendőnek kéne lennie, kvázi kaszni elemeket nem kennék össze olajjal, hogy aztán még több por ragadjon oda.
-
lsebestyen
addikt
válasz
molnarpeter #73009 üzenetére
F Astrán pl nem lehetett.
Octávián meg nem is kell erőlködni a behajtással. Akkor egy kis zsírspray-t nyomok neki.
diablo1984: az szép...
-
diablo1984
veterán
válasz
molnarpeter #73009 üzenetére
Faterék volt terepjáróján az egyik szerelő behajtotta a tükröt kézzel, holott motoros volt! Összetört benne a rucafog, így nem állt meg többet..... de volt szilója, kifugázta, így csak fél évente kellett újra szilózni, annyi idő alatt verte el a menetszél......
-
#89309696
törölt tag
válasz
lsebestyen #73008 üzenetére
Be lehet hajtani, én már párszor becsukattam kapuval, bokrokkal.
B Vectrán ha jól rémlik nem lehet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lsebestyen #73008 üzenetére
Van, amin nem lehet?
Szerintem csak egy kis WD40 vagy ilyesmi univerzális spray-s tisztítás kell neki.
-
lsebestyen
addikt
Elég láma kérdés, de megane 1ph2-n be lehet hajtani a tükröket? Kialakítása olyan, mintha lehetne, de nem nagyon mozdult (erőltetni nem akartam, nyilván). Expression felszereltség, ha számít valamit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SPeti1984 #73004 üzenetére
Leginkább szerintem a magasnyomású mosó szokott gondot okozni, sima slaggal, zuhanyrózsa jellegű locsolófejjel kb annyi kárt tesz az ember, mint egy kiadós eső
Olajat lehozni pedig Brigéciol vagy hasonló segít, igazából csak a vegyi anyagok miatt volna jobb egy mosó, ahol nem a környezetbe megy ki töményen a cucc. Persze a tuti biztonságos verzió a ronggyal törölgetés
-
Jaded
őstag
válasz
SPeti1984 #73005 üzenetére
Ne bízd a Renaultra, inkább szenvedj vele otthon kicsit
Az ha jól emlékszem turbónyomás szelep, a coolerből jön egy kis olajpára. Ha kicsi van az elvileg nem gáz. A turbó a tűzfal előtt van, egészen hátul.Gombinyó:
Ez még a Life korszakból van, az nemrég szűnt meg. Az enyém Limited, de nem volt alap az érintőkijelző, csak opció és nem lett bele rendelve. Választhattam, hogy vagy “csicskalámpa” vagy érintőkijelző.
szerk: Renault.hu-n ugyanazokat az árakat látom, mint november végén. Már akkor emelt árak lettek volna? -
SPeti1984
senior tag
Ezen a képen (netről szedtem le nem a saját autóé) a pirossal bekarikázott rész alkatrész micsoda, az a turbo? Az mennyire gáz vagy mit jelez, ha a lilával keperetezett résznél ahol a cső rámegy ott van egy kis olajpára? Nem olyan men nyiségben mint a képen.
[link] -
SPeti1984
senior tag
válasz
TheBikerider #72985 üzenetére
Én is pont arra gondoltam hogy őt felkérem, hogy mossa le a motort.
De hogy lássad milyen hálás vagyok a tanácsért és segítségért téged is befizetlek nála egy alapos mosásra.
Jó persze értem amit mondtok, de általába nekem amik voltak autók azok 10 évesen is olyan volt a motortér, hogy ennyi lehetne róla. Tudom vannak típusok melyek különösen felverik oda a vizet sarat de gondoltam rendbetenném vagy renaultba megcsináltatnám és utána Én már tudnám szépen törölhetni ha kell a port róla. -
Gombinyó
őstag
Köszi :)
A clio is török gyártás, ha jól emlékszem.
Megane nem is rendelhető csak a nagy érintőkijelzővel, már a limitedben is az van, a life meg meg is szűnt. Ugrott is most elsejével a listaár az eus büntetés miatt, aztán meglátjuk mennyit engednek majd belőle nyílt napon. -
Jaded
őstag
válasz
Gombinyó #73000 üzenetére
Szétesni nem akar azért
a vezető oldali ajtóbehúzó recseg ha húzod be az ajtót, állítattam már mind a 4 ajtón (a vezető oldali "lóg", olyan mintha szorulna, a két hátsó alul beázott mosáskor - nem durván, de azért na..). Nyáron klímázáskor a műszerfal tud ropogni. Engem ez nem igazán zavar, azért csak hűl a 40 fokos műanyag a 22fokos hidegtől, amit nyilván nem tud máshogy tolerálni. Egyébként, jól van szigetelve szerintem, kintről nem sok zaj jut be. Szerintem jól össze van rakva egyébként, belül és férős, kívülről meg tekintélyes egy tank (Grandcoupé). Lehetne picit felszereltebb (ez csak egy Limited), néha hiányzik az érintő kijelzős rádió, meg a digit műszerfal. Aztán megbeszélem magammal, hogy jobb ez, kisebb a hibalehetőség. Csomagtartó rohadt nagy, azt mondjuk nem értem, hogy a 2-esben két részletben lehetett felnyitni a padlólemezt a pótkeréknél, itt már csak egyben, ami szerintem kényelmetlen.
Ültem 5-ös Clioban, annál szerintem jobb. Ami "hiba", azt én a török gyártásnak tudom be, fb csoportban nem igazán panaszkodnak a Berline-re és a Grandtourra (az ugye francia).
Vezettem karácsony előtt a régi M2-esem (anyámhoz került) egy napig, sokáig az volt az etalon. Semmi pénzért nem ülnék bele vissza
Ha van még kérdésed, nyugodtan, segítekszerk: márkaszervízt ne is nagyon emlegesd, addig vagy jó, amíg lerakod a cast (kb szerintem minden márkára igaz lehet ez).
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix X570-F Gaming alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest