Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
espi38
őstag
Nem oldódott meg, de a hiba ugyanaz az előző hozzászólásomba írt hibát az autó kijelzője villantotta felém, az utóbbit meg a diagnosztikai műszer írta ki
Cyborg
őstag
Bár nem érkezett válasz, azért leírom a végeredményt, hátha valakit érdekel, mi lett a megoldás.
Szóval jól sejtettem, a fehér lila a ajtózár tápja, a fekete narancs pedig a nyitás érzékelőre megy, ami egy sima mikrokapcsoló a burkolat alatt. Alapból zárva van az áramkör, és, ha nyitom az ajtót, benyomja a mikrokapcsolót egy nyelv, és bontja az áramkört.
Ez volt a ludas. 300Ft, nem nagy tétel, viszont eljutni idág, plusz a két sarut átmenteni az új mikrokapcsolóra már igazi műszerész meló.
Végülis úgy sikerült kiszedni az ablakemelő szerkezetet, hogy az a nagy fekete megvezetősín kivehető volt, és miután sikerült leakasztani a kilincsről a zárszerkezetet, simán kifért az ablakemelő szerkezet. A zár leakasztása sokáig tartott, de így, már, hogy érti az ember, 3-adjára már csak pár perces játék
t.imi
addikt
Tanácsot szeretnék kérni.
Korom előrehaladtával elgondolkodtam autó cserén.
Magasabb vasra, amiből könnyebb kiszállni egy fárasztó nap után és magasabb üléspozícióval bír. Scenikben még nem ültem.
M3 van jelenleg, napi autópálya használattal, évi 18-25e km, így diesel, esetleg benzin/gázra gondolok. S-max - ez jó szerelő hiányában egyelőre passzolva- Escape 1.9(?), Grand Scenic 1.9(?) a kiszemelt, 2006-2010 körül ~1.2 mil-ig.
Másik szempont a kedvezőbb alkatrész árak lennének.
200-300e km a reális gondolom, fogalmam sincs a motorok és segédberendezések időtállóságáról. Adagoló, magasnyomású szivattyú, injektor, turbó, futómű, esetleges motor felújítás mennyire jellemző, illetve mennyire fájdalmas beavatkozás?
Harmadik, szmogriadó idején euró 4-5 amivel be lehet jönni Pestre? Oda vissza út busszal 4-5 óra....erre is gondolom kell.
Ezekre szeretnék választ kapni
rob210
Topikgazda
Kéne neked egy élő adatos gyári diagnosztika.
Azaz clippel kéne nézni élő adatot, menet közben.
Levegő, üzemanyag, lambda és füstgázelvezetést!
174 mindenesetre már lehet katalizátor alul működés, azaz csere.
De ezt is kiírja a gyári diag.
Renault power
espi38
őstag
Köszönöm a tanácsot.
Mondtak már oxigén szenzort vagy katalizátor hibát is.
Ki töröltem a hibát egyenlőre nem jött vissza és nem tudom mit kell csinálnom, hogy ismét jelezze az autó a hibát.
Nordik
őstag
Gyertya csereintervallum mennyi lehet 1.6 16V motornal?
Sajnos nem találok pontos információt. Írnak 30ezret illetve 50-60ezret is, teljesen változó.
salieri.
őstag
60 ezer km
Nordik
őstag
Nem sok az kicsit?
salieri.
őstag
Én 30 ezrenként cserélem, 2500 ft 4 db.
Gombinyó
őstag
Nem vagyok szakember, de szerintem ezt gyertyája válogatja.
Az enyémbe pl 90ezrenként kell cserélni, de 16e ft darabja, nem is szeretném sűrűbben.
rob210
Topikgazda
gyertyátólfügg..
Én a denso k20pru-t 40ezrenként cserélem és soha nem volt belőle baj.
Renault power
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy 2011-es Fluence, manuális klíma.
Elindulunk, hosszú út, klíma be, vígan megy venti 3-ason, jön a hideg.
Majd egyszercsak elkezd csökkenni a befúvott levegő( hidegnek hideg), 1-2 óra alatt annyira lecsökken, hogy már maxon is alig fúj valamit.
Némi állás, negyed-fél óra után újra jó. Majd kezdődik előlről.
Van tippetek esetleg?
NT
nesa
veterán
Elöl a hűtőventilátor jó, esetleg a hűtő telement bogárral?
Ha úgy gondoltad hogy belül nincs légáramlás akkor a pollenszűrőt nézd meg.
[ Szerkesztve ]
passat77
tag
Sziasztok,
A DELPHI VM10002 okoskereket mennyire szabad megvenni, vagy csak a gyári?
Ha jól tudom az is DELPHI gyártmány.
[ Szerkesztve ]
GrooveHero
addikt
Üdv. Édesapám 2005-ös mégane II-jével akadt probléma. A motor tetejéből kopogó hang jön, és a vezérlés sem 100-as, ha jelre teszi a szíjat, 2 fordítás után már nem ott van a jelőlés a szíjon, ahol lennie kellene. Remélem jól írtam le a jelenséget. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mik okozhatják ezeket a gondokat?
Köszi előre is
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
rob210
Topikgazda
Én most nagyon csúnya leszek lehet ki is tiltom magam pár napra.
De a fillérb@szásra már nagyon sokan ráfizettek.
Vagy megveszed az ismert forgalmazók valamelyikétől, a meegbízható minőséget, vagy ne kérdeezgesd meg, hogy mit hogy lehet betenni.
nem nem vagyok egy arogáns pöcs, csak ismerem ezt a dolgot.
Megveszik az emberek az 1200.- al olcsóbb alkatrészt és amikor 1 év múlva szétesik, fogják a fejüket, hogy de hát most volt kicserélve és mennyit kért a szerelő!
A szerelőnek ugyan annyiba kerül berakni a moslékot is, mint a minőségi alkatrészt.
(és sajnos még ott is van néha minőségi probléma)
Renault power
rob210
Topikgazda
A megane 2-öt nagyon sok féle motorral szerelték.
Nem tudok segíteni, mert mindegyiknél más hibalehetőségek lehetnek!
Milyen motoros?
Renault power
Renault Mégane 2 gyári rádió beragadt bekapcsoló gombja képes lehet az akksit le meríteni?
Kitakarítattam belülről az autót, az autóval leparkoltam, majd 4 nap után nem indult csak rá kötött bika kábel mellett.
Akksi csere, de 4 napra rá ugyanez. Ekkor vettem észre hogy mivan ha a beragadt gomb okozza...
Egyelőre most ott vagyok, hogy holnap indítok és kiderül, de az az első, veszek indító kábelt, a régi akksi fel lett töltve, az bent az autóban ha nem indulna később...
passat77
tag
Nem voltál "csúnya"!
Csupán arra voltam kíváncsi, hogy a gyári nem össze tévesztendő az azonos márka elnevezésü termékkel, hiába van arra is Delphi írva?
Ha igen, akkor vettem az adást/ajánlást.
Ui.: miattam nem kell kitiltanod magad pár napra .
Vannak dolgok amiket csak így lehet hitelesen elmondani/megértetni.
No problem...
Nordik
őstag
Valóban a gyárit is a Delphi gyarthatja. Amit múltkor linkeltem neked gyári okoskerek, ha jól emlékszem Delphi volt viszont gyári Renault csomagolással stb.
1 éve már hibátlanul teszi a dolgat, lekopogom.
Nordik
őstag
Ha kinyitod az ajtót lekapcsolja a rádiót, illetve magától is lekapcsol egy idő után. Ugyanígy minden lámpát stb.
Szerintem máshol kell keresned a hibát.
Jó a generatorod? Tölt vissza eleget?
rob210
Topikgazda
simán lehet
Renault power
rob210
Topikgazda
az 1.8 2.0 literes az aisin
Az 1.6 az delphi.
Viszont az, hogy melyik delphi rohadtul nem mindegy.
Mert a beru trafóból is van 3 gyáriszámos, de csak az egyik az "igazi" tartós.
Renault power
Remélem is! Mondjuk megszivatott ha ez, mert emiatt vettem új akksit
A beragadt rádió bekapcsoló gomb a takarítás után lett, mert az feltűnt már egyből, csak ujjal nem tudtam kipöckölni, és nem foglalkoztam vele, de így gyanús lett.
Nordik: majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
GrooveHero
addikt
Hali, bocsánat, sebtiben ez el is maradt. 1.5 DCI, ha jól tudom a 106 lovas verzió.
Köszi, ha van ötleted.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
passat77
tag
Igen, amit linkeltél az lesz ami nekem kell és onnan.
Köszönöm még egyszer...
Reggel indult, mentem vele úgy 10 percet, majd kb 10 perc múlva újra indult, megint 10 perc menet, kb 5 perc múlva újra indult...
Most majd legközelebb délután lesz indítva.
rob210
Topikgazda
a kérdéseim azért kopog vagy azóta, hogy a vezérléshez hozzányúltatok?
Vagy azért nyúltatok hozzá, mert kopogott?
Ha így jelre van állítva az jó, de ezt soha többet nem fogja lárni, tehát így a jelek nem jönnek vissza a szíj elmászik a tárcsajelekhez képest, ez természetes. A lényeg, hogy jelreteszitek! Utána 6 fötengely fordulat. Beállít a szíjfeszesség. És jónak kell lennie.
Ha nem jó akkor a nagynyomású tárcsáját eltekertétek ebben az esetben 360°al forgassátok el és úgy tegyétek jelre.
Gondolom nehezen is indul.
[ Szerkesztve ]
Renault power
angyalpc2
aktív tag
Van esetleg valamiféle összefoglaló a megane 3(esetleg 4) felszereltségi osztályairól?
néztem 3-as megánt
authentique
ami elvileg a fapad
Ehhez képest, bőrkormány multikormány,fémbetét benne, króm belső kilncs 4 elektromos ablak, tempomat, aut légkondi
metál fény, ködfényszóró, kb semmi nem hiányzik talán csak a navi vagy a fényszóró mosó
Fapad motor
Hasonlítgatom a dynamique-hoz kb van fényszóró mosó
De a kormány még fémbetét nélküli is.
De láttam ehhez is már olyat ahol manual klíma volt kormány és belső dízsléc is barna
Szóval kb semmit nem látni mitől authentique dynamique expression
Meg energy busniness privilege
Csak azt tudom hogy az Initiale a full full (talán meganhoz nem is volt)
Létezett megan 3-ban hátsó ülés légkondi rostély? (a két első ülés könyöklő között)?
pl ez a kinézet (szürke üveg tető, fullos)vagy ez a kipufogó vég melyik szinten elérhető?
[ Szerkesztve ]
baluka6
aktív tag
Szia
Nekem Megane 3/1 van, Privilege felszereltség, ebben van hátul is légbefúvó rostély. Egyébként a felszereltség függ attól is, hogy melyik országnak gyártották pl: a német piacra szánt modellek felszereltsége eltér a magyartól.
gixxergabi
senior tag
Felszereltség
Enyémet is asszem Authentique-nek vagy Expression-nak hirdették, közben meg Dynamique.
És pluszban lehetett extrákat kérni, enyémben is van még pár de mégsem Privilege, szóval meg lehet kavarni...
Az nem "kipufogóvég" csak ilyen műanyag, extraként lehet ilyesmiket venni...
[ Szerkesztve ]
polonic
félisten
3 millióról indult az ára?
Brutális, hogy elszáltak mostanra az árak. Most 7 millióról indul. Több, mint duplája.
gixxergabi
senior tag
polonic
félisten
Persze, tisztában vagyok a forint romlásával. De ez akkor is sokkoló.
Gombinyó
őstag
Ja, csak közben eltelt 10 év.
Alap áron ma már tök más technikát kapsz, mint akkor. Sok légzsák, ledes világítás, turbo, környezetvédelmi szűrők, vezetés támogatás, ami kötelező, co2 bünti, infláció + szar forint, stb.
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Összességében csak többet és többet akarnak lehúzni a bérből élőkről... ahogy írták valahol az ingatlan árak miatt(olyan hitel 10 milliók repkednek, hogy ihaj), a fizetésből élőknek ne legyen esélyük egzisztenciát, vagyont építeni, költsenek el minden pénzt, lehetőleg hitelre, hogy még kötve is legyen az ember keze. Na nekem ezért nincs, és nem is lesz hitelem autóra.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Most olyan jelentkezett mint probléma, hogy mikor nyitom ki a bal első ajtót, akkor csippan egyet, és látom kiírja hogy Auto lights de-activated, sőt előbb indításkor és utána menet közben nem volt műszerfal kijelzőn semmi se.
Most néztem miután hagytam kicsit, most van kijelző, de írja a lámpa kikapcsolást.
stickermajom
addikt
Fú, most nem tudom, hogy csak az irónia detektorom mondott csődöt, vagy komolyan gondolod. Ha utóbbi, akkor maradjunk inkább Gombinyó megoldásánál: Euro normák miatti költségek, CO2-kvóta miatti büntetések, alapáron is kötelező biztonsági felszerelések és a forint szárnyalása, nincs itt semmilyen összeesküvés.
Különben sem ösztönözne fogyasztásra az ilyen mértékű drágulás, lassan az önerőre sem futja az átlagembernek.
A lízing pedig nem ördögtől való dolog ha okosan van csinálva, főleg ilyen infláció mellett.
Criminal017
őstag
Sziasztok,
gyors kérdés: egyik pillanatról másikra nem fúj az autó az utastérbe semmit. Klíma is beindul, de levegő nem jön. Biztosíték ép, azt megnéztem. Lehet valami cső szabadult el a motortérben? Hova érdemes bekukkantani? Persze megyünk szervizbe, de hátha valami banális.
Renault Scénic II. 1,5 dci
Köszi előre is!
(#83040) molnarpeter válasza Criminal017 (#83039) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Ventilátor nem zúg egyáltalán? Egyik fokozaton sem?
Tiédetis
senior tag
Üdv
Lagunahoz milyen lengéscsillapítókat ajánlanátok? Toronycsapágyakat?
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
rob210
Topikgazda
direktbe kell forrasztani, az előtét ellenállást.
Renault power
rob210
Topikgazda
trw/meyle/kyb
Renault power
Tiédetis
senior tag
Köszönöm
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Sziasztok!
Próbáltam keresni az OBD szoftverre, de csak a torque-t találtam itt a fórumon.
Tervezünk venni Renault Megane-t (2011-2013 közöttit, 1.6 110LE verziót), és hát ha megnézni megyünk, azért egy hibalistát csak lekérnék az agyából.
Van speckó Renault-ra kitatlált app (mint pl. a ForScan, SanMyOpel, AlfaOBD, stb...), vagy elegendő a Torque?
szerk.: de akár jöhet számítógpes program ajánlás is.
Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Xantomas
őstag
Ebben nem volt semmi csúnya, ez pont így van. Fillérbaszók, meg “majd ma következő tulaj költ rá” országa vagyunk, de ezt pont neked nem kell bemutatni.
cappa72 #83046
Az ilyen obd-s baromságokat felejtsd el a csipába. Vidd el olyan helyre ahol van rendes diag, ott majd megmondják ha van valami baja, törlés, tesztkör, és újraolvasás után. Vagy vigy magaddal olyat, akinek van diagja.
Imádom ezeket a hibalistás vaktöltényezéseket. Max annyit tudsz meg, hogy volt e benne lemerült, vagy gyenge aksi ami egy tonna fals hibát dobott a DTC tárolóba, mást nem.
forceberg #83036
megnyugodhatsz, egész Kelet-Európában most ez van. Minden olyan nagyobb városban, ahonnan megközelíthető egy nagyobb Nyugat-Európai város, vagy a multik versenyképesebb bért adnak, esetleg Nyugati nyugdíjasok kialakítottak egy kisebb kolóniát, ott elszálltak az ingatlan árak. Prága, Pozsony, az egész Lengyel-Német határ 100km-es környezete. Nálunk, a budapesti árak, még viszonylag kordában vannak tartva, mert mindenki inkább menekül a városból a peremkerületbe. De Pozsony, úgy, hogy a fél város Bécsbe jár dolgozni, és nem csak a takarítók, a mérnök is, brutális mértékben elszálltak az árak, mert nem
képesek elég lakást felhúzni.
Amióta elszállt nálunk a vadkapitalizmus, nem volt a bérből élőnek esélye egzisztenciát építeni, pláne ott nem, ahol magyar a vezetőség, mert hogy ne legyen bérfeszültség.
Vagy teljesen saját vállalkozás kell, vagy munka mellett saját bisznisz az építőipar környezetében, ahol nem nehéz minőségi munkával kitűnni, vagy olyan kisebb cégnél kikötni, ahol nem magyar a vezetőség.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
rob210
Topikgazda
Minimum egy delphi, de a canclip a legjobb.
Ezek viszont nem csak softwarek!
A torque nagyon jó kütyü, de nem diag, ezt szögezzük le.
Az olyan mint egy straus ütvefúró vs. Milwaukee
Renault power
Szia, attól függ mit szeretnél.
Létezik androidra, több gyári diag szintű megoldás.
google: pyclip, ecutweaker, ddt4all - jellemzően orosz oldalakon van hozzá leírás, elérés.
Viszont ezekkel csúnyán "papírnehezékké" lehet varázsolni az autót.
Én az ecutweakert használom, valóban mindent IS lát és rengeteg gyári paraméter / funkció állítható ki/be kapcsolható....
Természetesen a full gyári megoldás, az a Robi által említett CanClip diag + szoftver, viszont az eredeti otthoni felhasználásra nem éri meg.
Illetve van még egy, amit nemrég találtam, ez is jó és árban is vállalható: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”