Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45751) Wiz Khalifa válasza forceberg (#45742) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Az Én Thalia-ban 337k kilométer van és gond nélkül elvisz A-ból B-be. Oké amióta nálam van nem mentem vele csak 500km kb. de teszi a dolgát jól.

Igaz ez benyás, nem dízel.

(#45746) Duliee:
Nekem kéne a fél eleje de ahogy látom nem bontanád. :DDD

[ Szerkesztve ]

Smoke some weed nigga!

(#45752) Doki16 válasza mycso (#45747) üzenetére


Doki16
addikt

Mi lehet olyan szornyu egy 2 eves kocsinal? Nem mondod, hogy mar ennyi ido alatt galyravagtak egy ilyen jo autot.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#45753) dhgm válasza Predator2 (#45743) üzenetére


dhgm
tag

M2 1.5 dci 10 éves 6 éve nálam 80 százalék város. Baja? Semmi. Ja dehogynem, feleannyit eszik mint egy fűnyírómotoros. Éppen most takarítja meg a harmadik befecs. rendszer felújítást, úgy, hogy még egy sem volt.
Beszélgessünk.

Jah, ma 23 mázsa fát hoztam vele haza futóval ( nem egyszerre). Leszarta.
Valóban szörnyű.

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45754) forceberg válasza dhgm (#45753) üzenetére


forceberg
veterán

Szintén zenész.
10 év alatt bőven millió felett spórolt az üzemanyagon, úgyhogy most vehetnék a spórolásból még 2db!!! ilyen MII-t :D

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45755) dhgm válasza forceberg (#45754) üzenetére


dhgm
tag

:C :C :C

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45756) Graphics válasza forceberg (#45754) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Ez mindaddig oké, amíg nem szarik be valami :)

Kezdve azzal, hogy idehaza rendes gázolajat nem kapsz, mert a magyar szabvány mélyen a nyugati színvonal alatt van...Spórolni a szar üzemanyagból.

Ez pedig nem humbuk, hanem tapasztalat, modern common-rail-es autó a nyugaton tankolt üzemanyaggal rendesen üzemel, idehaza viszont ég-és-föld...

Ez az, ami megöli ezeket az érzékeny rendszereket javarészt.

És meg lehet spórolni szép kis összegeket... Viszont ezeket rá is lehet költeni.

Mondom ezt úgy, hogy nincs is szebb dallam számomra mint a dízel kerregése. Nekem az megnyugtató :D

Van kis benzines is, az való amúgy városba, ez is igaz.

Ha itthon rendes gázolajunk lenne, akkor azt mondanám, hogy vegyünk, és használjuk, de amíg ilyen száraz szarral kínálnak minket 320-ért, ami semmi kenést nem ad a rendszernek... Addig csak folyamatosan tönkretesszük az autónkat...

Persze, szeretjük a fillért reszelni, engem is csábít, hogy de jó hogy keveset eszik...

Csak ha kiszámolom.... Én éves szinten a benzinessel 150 ezerrel költök többet üzemanyagra. Gázolajost meg a rendszer viszi el.

Kétféle dci létezik az 1genből. Amit még nem újítottak fel, meg amit már igen.

Nem szeretnék természetesen semmit és senkit lázítani. Minden autó és minden motor lehet szar nem megfelelő törődéssel. De őszintén szólva rettentően kiábrándultam és 600-700 ezres tanulópénz nagyon drága mulatság volt... Nap mint nap megbánom, hogy egyáltalán megvettem.. Mert végülis kijövök nullára, én igen, de másnak ez egyenlő a gazdasági totálkárral... :(

Ez beszarik, ezt kitolhatom a határba és nézegethetem ott.. Igen, elvitték volna, így füstölögve, akkor az olajat ette a turbón át... Most meg eszi a motor... És szegény ember becsábult volna cska azért, mert 4-5 litert eszik... 2 gyerekes , alig kereső emberke, elvitte volna... az autó meg kb tönkretette volna a családot...

Nekem ez a felelőtlen autógyártás csúcsa... És lehet túlságosan szélsőséges vagyok.

Ti mit terveztek, ha netán azt mondja a magasnyomású , hogy most ledarálok egy kis fémreszeléket, és elküldöm a porlasztóba? :DDD

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#45757) #32577792 válasza forceberg (#45742) üzenetére


#32577792
törölt tag

Neked milyen autód van?
Nekem a Laguna 1.9 dci 295e km-el lett eladva.
Turbó érett lesz hamarosan. Motor bontva nem volt.
120e km-el vettem.
Generátor volt felújítva. Kopó alkatrészek cseréve.
Jaa és előírt olaj, auchan gázolaj.
Olajcsere: 20-30ekm között.
+300e km
Lehet ő sem tudja, hogy nem kéne már mennie? :)

(#45758) Predator2 válasza dhgm (#45753) üzenetére


Predator2
addikt

Valóban rosszul fogalmaztam. Nem minden dci széria rossz. Szerencsére javított rajtuk a Renault.

Bár ez engem nem vigasztal. Viszont gyorsan fogom tudni javítani:[link]

Azért a számokra kíváncsi lennék!
Hány km volt benne amikor megvetted, és mennyi van most?
Mennyiért vetted?

Béke!

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#45759) rob210 válasza Graphics (#45756) üzenetére


rob210
Topikgazda

Kedves Dulie

Nagyon sajnálom azt, hogy így jártál, de kérlek ne írd le többet, mert ki kell moderálnom.
Tényleg együttérzek veled, de a téma kezd sok lenni.
Belenyúlltál, megértettük, szaporítod a szar a renaultosok táborát, de attól, hogy még 10 X leírod nem javul meg.

:R

Renault power

(#45760) Graphics válasza rob210 (#45759) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Hát rendben, azt gondoltam ez a tapasztalatmegosztáson alapul.

Őszintén szólva csak leírtam a rendszer ismérveit. Ebből más esetleg tanulhatott volna.
Egy autó használata nem csak jó dolgokból áll. Inkább tudjanak róla, minthogy valaki megveszi és belenyúl dolgokba.

Az meg hogy több soron keresztül írom szerintem inkább tartalmilag több. Inkább így írok mint fél sorokat.

Köszönöm a lehetőséget, akkor távozok a topicból, ha ez gondot okoz.

Üdv Mindenkinek!

/ megjegyzem, más topicban nem jellemző, hogy valakit "figyelmeztetnek" azért, mert leírja a gondjait... plusz tanácsot próbál kérni. Nem gondolom, hogy moderációra okot adó témát írtam volna.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#45761) eTrade válasza Graphics (#45760) üzenetére


eTrade
tag

Szabad, sőtt ajánlott tapasztalatokat leírni, hiszen ezekből tanul az ember, de teljesen felesleges 100x leszarozni a kocsit és a gyártót... erre gondolt Rob.

Amúgy részvétem, hogy így jártál a kocsival.

(#45762) diablo1984 válasza eTrade (#45761) üzenetére


diablo1984
veterán

+1

akkor én mit mondjak, hogy mindent csinálni kellett kocsin, az autó értékét megint ráköltve, holott ez még 300km-el a vásárlás után úgymond semmit sem termelt! de rávertem a nagy dellát, most így tünet mentes, attól még nem érzem szarnak a renault-ot és az 1,9 dti motorokat, talán az egyik legtöbbet bíró nem hisztis motor, mondom én úgy, hogy mindent felújítottam és cseréltem a motortérben, azóta kb3000km van benne!

ott is egy motort kellene bele tenni, nem ökör ára, de kinek mi az! ha meg kitermelte már az árát, akkor meg mi a kérdés? clio/thalia nem feltétlenül a rohangálós féle céges verdák, kevés km-es motort is lehet találni, max lepattintja az ember a hengerfejet róla és zsákbamacska sincs.....

[ Szerkesztve ]

(#45763) Skizz


Skizz
addikt

Nálunk is van egy lagunaII 1.9 dci-vel, 300k km-rel jött, olyan fokú ridegtartáson van, hogy néha megborzongok, de most 355-ig a szokásos dpf probléma jött csak elő, meg egy j.e. toronycsapágy. Pedig még a légszűrő is 50e+ futású. Van ilyen is...

Kicsit néha úgy érzem, hogy aki leszarja az autóját, annak mázlija van, és elviszi, aki kényszeres olajcserés stb. az meg szopóágon van. :U

[ Szerkesztve ]

(#45764) dhgm válasza Predator2 (#45758) üzenetére


dhgm
tag

Üdv. !

Nem tudom mennyivel vettem, mint senki aki használt autót vesz. Az órájában 70 ezer körül volt ( lease planos kocsi volt nem hinném, inkább a duplája, ha nem több) lényeg, hogy kb én is ennyit tekertem bele.

Mióta nálam van megkapja az évenkénti motorolajcserét és szűrőt, ja szűrőt félidőben kidobom ( 10-15.000 km), kétévenkénti go. szűrőt ( 20-30.000 km), kétévente levegőszűrő csere és folyamatosan kapja a 2T-t az üza. " szárazsága miatt, kannázás ohne. Hidegen nincs hajtva, viszont kisvárosi városi üzem a 80 százalék. ( 4-be fel sem tudok kapcsolni.

Úgy érzem mindent meg kap.

Persze véletlenek vannak pozitív és negatív irányban is.

Leghosszabb táv egy seggel 800 km volt, meg vissza, átlag 3,7.

Ehhez nincs mit hozzátenni.

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45765) AthlonXP


AthlonXP
őstag

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség. Vettem egy új visszapillantó tükröt, jobb oldali, amiben van gyári hőérzékelő. A tükör egyébként a bowdenes, nem elektromos. Gyárilag nincs az autóban ez a funkció, de láttam YouTube -on, hogy elvileg a középen levő kijelzőre, amin a rádió és az óra működik, rá lehet csatlakoztatni a hőmérő utólag is és működni fog.
Szóval az érdekelne, hogy hogyan lehet kivenni azt a kis, középső kijelzőt anélkül, hogy kárt tennénk a műszerfalon?

A kocsi egy Megane 1, pH 2.

(#45766) mycso válasza Doki16 (#45752) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Törve volt, amit nem sikerült tökéletesen javítani.
Illetve belül csupa mély karc/horzsolás minden.
Ennyi pénzért, ennyi idősen ez elfogadhatatlan.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#45767) rob210 válasza AthlonXP (#45765) üzenetére


rob210
Topikgazda

A műszerfal felső részét, kell lepattintani, miután a két hangszórórács alatti csavart kitekerted, aztán ki a két csavara a kijelző két szélén és már a kezedben is a középső kijelző.
Elmondva tovább tart mint kiszedni.
:R

Renault power

(#45768) rob210 válasza Graphics (#45760) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen jól gondoltad, és nincs is ezzel semmi baj, az elkeseredésedet is megértem, az utálatodat is.
De ha 300 leirod, hogy megy a bontóba a kocsi, mert nem éri meg fentartani, attól nem fogja senki megcsinálni rajta a generált.

Megértettük, hogy elromlott, a kedved is elment tőle, ez teljesen rendben van.
Told be a bontóba, ha már nem látsz benne fantáziát, vagy add el.

Szerintem semmi sértőt nem Írtam neked, megkértelek valamire, de ha meg akarsz sértődni sértődj meg nyugodtan.
Akár mikor kértél segÍtséget próbáltunk segÍteni.

A moderálást arra értettem, hogy ne szarozd állandóan a dci autókat, mert neked nem jött be.
:R ;)

Renault power

(#45769) AthlonXP válasza rob210 (#45767) üzenetére


AthlonXP
őstag

Ráadásul bonyolultan is hangzik. Reméltem, hogy valahogy ki lehet szedni külön azt a kis Vackom és nem kell az egészet leszedni... :(
Na az még jó lesz akkor..
Na de majd megoldom most már. Köszi a segítséget!

(#45770) #32577792


#32577792
törölt tag

Egyébként hiányolom, hogy lehessen értékelni a T.Gazdák és Moderátorok munkáját.
Mert biza bőven lenne miért. Egy "mezei" user ha trollozik, tiltják, de ha egy T.Gazda teszi ugyanezt - és itt nem erre a topicra gondolok - az már rendben van. De lehetne sorolni.
Azt gondolom, bizony visszaélnek a T.Gazdák azzal, hogy ők a gazdái adott topicnak. Tisztelet a kivételnek, mert vannak, akik csendben, háttérbe húzódva teszik a dolgukat.
Komolyan kezdem sok helyen azt érezni, hogy róluk szól és értük van az adott topic.

(#45771) forceberg válasza #32577792 (#45770) üzenetére


forceberg
veterán

Ez a topikgazdaság és a moderátorság stb., egy nagy lehúzás.
Egy cégnek dolgoznak kvázi ingyen(ha még ingyenes a dolog), tartják általában tisztán a topikokat.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45772) #32577792 válasza forceberg (#45771) üzenetére


#32577792
törölt tag

És??
Kötelező?
Egyébként sem erről írtam. Vannak topicok, ahol észre sem venni őket, csak akkor mikor egy van egy javaslat adott témához és ha az jó, akkor jelzik, hogy beépítették az összefoglalóba.

(#45773) AthlonXP


AthlonXP
őstag

Csak még egy kérdés....
Ugyan ezen az 1-es PH2 Megane-on van a hátsó tengely és az üzemanyag szűrő közt egy 20x40-es zárt szelvény, keresztben az autó alatt. Tudja valaki, hogy mi szerepe van annak?
Épp most cseréljük ki, mert már teljesen szétrohadt az évek alatt...
Gondolom valami merevítés lehet, nem tudom.

(#45774) Josi válasza AthlonXP (#45773) üzenetére


Josi
aktív tag

Tankvédő

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#45775) Ganz-[HUN]


Ganz-[HUN]
addikt

Üdv!
Van egy 1.5dci thaliank. 2006-os, azt hiszem.
Jó állapotú, szépen karbantartott, olajcsereciklusok 15k-sak voltak többnyire.
Szegénykém hitel miatt kb 1 éve áll (nem adják meg a műszakit), néha elvisszük egy körre, hogy ne rothadjon teljesen szét a garázsban, de egy-két hónapja nem volt beindítva. Aggódom, hogy a motor indításnál nem fog kapni megfelelő kenést, és mivel nincsenek gyertyák, amit ki tudok venni, hogyan adjak neki kenést?

A másik, hogy a kézi pumpa és a gázolajszűrő között a csőben látok egy hatalmas buborékot. Aggódni kell miatta, vagy nem számít? Féltem a befecskendező rendszert.

[ Szerkesztve ]

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45776) forceberg válasza Ganz-[HUN] (#45775) üzenetére


forceberg
veterán

Szerintem az indítózás alatt már elkezdődik a motorolaj "térhódítása".

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45777) AthlonXP válasza Josi (#45774) üzenetére


AthlonXP
őstag

Mitől védi? Tartani nem tartja, hisz hozzá sem ér. Nincs rajta olyan, mint egy motor védő lemez, vagy bármi egyéb...

(#45778) Ganz-[HUN] válasza forceberg (#45776) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

:R

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45779) Cane válasza newwave0507 (#45745) üzenetére


Cane
őstag

Igen, normál személyautóknál kb. 1 literrel lehet számolni.

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#45780) Cane válasza AthlonXP (#45777) üzenetére


Cane
őstag

Nekem a golfnál volt ilyen a katalizátor/hátsó dob alatt. Ott szerintem a kipufogórendszert védte.

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#45781) Predator2 válasza dhgm (#45764) üzenetére


Predator2
addikt

Szóval 70e km volt benne vásárláskor és most kb 140e km-nél jársz óra szerint.
Egy befecskendező rendszer felújítás alsó hangon 250.000Ft. Ebben nincs benne a szerelési költségek, rendszer átmosás stb... Ha valaki tud olcsóbban nyugodtan jelezze!

Bőven van összehasonlítási alapom, eddig elég gyengén telesít a dci. 2:0 a benzines javára, megbízhatóság tekintetében. Az egyik ilyen autó pont egy Megane 2 volt, 140e km-rel.

A takarékosságát nem vonom kétségbe, de nem is erről folyt a vita.

Az a baj, hogy a te eseted nem összehasonlítható egy mezei átlag felhasználóval. Te tisztában vagy a gyengeségeivel, és teszel is ezek ellen. Egy mezei user, ezekkel nincs tisztában. Ha betartja a gyártó által ajánlottakat, azzal súlyos károkat okoz a kocsijának. pedig mindent az erőírások szerint tett. Csak, hogy példával is statuáljam mire is gondolok:

"folyamatosan kapja a 2T-t az üza. " szárazsága miatt" Erről kérhetnék egy linket, melyik is ez pontosan?
"megkapja az évenkénti motorolajcserét"
hajtókar csapágy hibájáról nem is beszélve stb...stb...

Nem én vagyok az autóért, hanem az autó értem.
Szeretem ha egy tárgy megbízható, főleg ha az drága.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#45782) Graphics válasza rob210 (#45768) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Rendben

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#45783) Ganz-[HUN] válasza Predator2 (#45781) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

csakhogy a dci-t védjem én is, meg nem is.
Rengeteg ismerősöm van, akik csak szívnak a dci-vel. Immobiliser, alig indul, stb.

Csak mi nem. :DDD
Laza 150-et beletoltunk a kocsiba, de még se kék füst, se fekete, se gyorsítási füstöt nem láttunk. még hidegen sem. alapjárata gyönyörű, és egyenletes. Olajból csak Castrol-t kapott, gázolaj: Shell "sima gázolaj", és molos szintén sima. újonnan vettük a kocsit, a formont-tól kecskeméten. Egy időben németországba is mentünk vele, sokat. (Westfalen, 2011-től 2013-ig), és sosem rohadt le alattunk ennyi kilóméter alatt (na jó egyszer kaptunk defektet... :DDD ). Olajfogyasztás nem észlelhető, előző olajcsere óta (épp ideje lenne cserélni) max alatt van egy picit.

Fogadni merek ez után a hsz után 100km-en belül kuka lesz a Delphi :DDD

[ Szerkesztve ]

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45784) rob210 válasza AthlonXP (#45773) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az egy merevízés a hátsó híd két lengőkarjának felfogatása között van, illetve valóban ha a kocsi alja leérne akkor előszőr az ér le nem a műanyag tank.

De elsődleges feladata a hátsó futómű merevítése.

Renault power

(#45785) rob210 válasza #32577792 (#45770) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lehet értékelni.
Ha panasz van egy topikgazdára azt a moderátorok felé lehet jelezni.
A topikgazdának nincsenek extra jogai, azon kívül, hogy a tagok posztjait átnézik és amik sértők, illegálisak, másokat megbotránkoztatóak, etc. Azokat törli, offolja, ha építő jellegű akkor kiemeli.
;)

Renault power

(#45786) rob210 válasza AthlonXP (#45769) üzenetére


rob210
Topikgazda

Tényleg nem bonyolult.
5 perc az egész.
Kipattintod a két hangszóró rács fedelét az A oszlopoknál.
Alattuk lesz 1-1 torx csavar azt hiszem 25- ös azokat kiszeded, majd a kijelzőnél azaz középen felfelé magadfelé egyszerre megrántod a burkolatot. Lejön az egész a kormánynál kicsit forgatod ágemeled rajta.
A kijelző szélén ott a két csavar kiveszed ennyi.

Ez a pontos leírás a szerelésiben is.
Én már elég sokszor szétkaptam, különböző, izzok és kábelezések miatt.
:R

Renault power

(#45787) dhgm válasza Ganz-[HUN] (#45783) üzenetére


dhgm
tag

Semmi baja nem lesz...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45788) diablo1984 válasza Predator2 (#45781) üzenetére


diablo1984
veterán

jól rémlik, hogy te egy clio2 dci-t vettél? ami azért kívánta a törődést? mert ebben az esetben te vélemlnyed sem objektív, mert nem tudod az előéletét, hogy mitől ilyen a kocsi!
csak a szar renault, holott lehet szar vw-t is venni.....

(#45789) dhgm válasza Predator2 (#45781) üzenetére


dhgm
tag

30000 Ft a négy kapcsolószelep a porlasztóba, 60.000 a nagynyomású szivattyú. Az nincs 100.000 Ft . Mit kell még cserélni, hogy 250.000 Ft legyen? A nagynyomású csöveket lehet tisztítani, az üza. rendszer többi csövét is. Ha újat vennél üza. csövekből 10.000 Ft-ból bőven megvan. Hol vagyunk a 250.000-től.

Ezekért az esetleges műveletekért nem fogok átb@szós szerelőhöz járni. 8 ezerért akarták az izzítgyertyák darabját cserélni, annyiból meg volt a négy cseréje... pofátlan, lehúzós, átb@szós banda.

Klímával volt még bajom, de az nemcsak a dci-ben van. Nagyokos szerelők úgy megtépték az akku tálca gyári torx rögzítőcsavarjait, hogy csak lefúrni tudtam őket. Jah bocsi az önindítót takarítottam, mert sajnos az is van benne, igaz az sem francia hanem japo ( mitsubishi).

Amikor vettem sokan mondták, hogy jó nagy marha vagyok, közülük, már többen cserélték azóta saját kocsijukat mert szar, volt közöttük a corollától a golfig minden...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45790) Predator2 válasza diablo1984 (#45788) üzenetére


Predator2
addikt

Igen egy Clio2 1.5dci kocsim van. Munka miatt vettem, de sajnos a melóval sajnos csúnyán befürödtem.

Mit nevezünk törődésnek? Motorikusan (még) nem kellett hozzányúlni.
A tipikus betegségek jöttek elő, plusz a fogyó kopó alkatrészek cseréje.
Első autóm, most tanulom ezeket, van is mit őszintén megvallva. Ráadásul kiskeresetű vagyok.

Nem írtam, hogy szar a Renault, csak hogy a dci néhány szériája hagy kívánni valót maga után.

dhgm

30000 Ft a négy kapcsolószelep a porlasztóba, 60.000 a nagynyomású szivattyú. Az nincs 100.000 Ft . Mit kell még cserélni, hogy 250.000 Ft legyen?

Csak, hogy ez nem a rendes javítás, hanem az otthoni cigánykodás. Maradjunk az átlag földi halandóknál! Ami jól hangzik, de az eredmény kérdőjeles. A kódolást is meg tudod otthon csinálni? Szívesen olvasnék az ebay/aliexpress-es alkatrészek(kapcsolószelep) cseréje utáni sikertörténeteket, ha van ilyen. Így viszont mindjárt értem, hogy termelte ki a 3x-os befecskendező javítást.

4x5607 Ft-ot Fizettem a Bosh izzítógyertyákért!

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#45791) Wiz Khalifa


Wiz Khalifa
addikt

Ha a slusszkulcsomba elemet cseréltem (és forrasztottam egy pontot ami az elemmel találkozik mert a gyári forrasztás elengedett) akkor a lednek ami a kulcsba van villani kéne ha megnyomom? Vagy ilyenkor valahogy a kocsimhoz kéne "tanítani" vagy "programozni"? Mert jelen állás pont szerint semmit sem csinál.

A központim vétel óta nem megy akkor se ha bedugom a kulcsot a zárba elfordítom hogy kinyissam az ajtót de a többi nem nyitódik ki. Én arra gondoltam hogy azért nem megy mert a bizti nincs a helyén de viszont az érdekesség hogy a biztinek a foglalata sincs meg. Vagyis az érintkezők. az nincs benne a bizti tartóba. Ilyenkor mizu van? :DDD

Az immo már vétel óta villog akkor is ha már a motor jár csak akkor gyorsabban, gondolom le akarna tiltani de nem tud valamiért vagy a túró tudja. Szerintetek ne szórakozzak emiatt a kulcssal se hanem hagyjam így és majd nézze inkább át valami Renault specialista?

Smoke some weed nigga!

(#45792) rob210 válasza Wiz Khalifa (#45791) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szerintem azt hiába fogja bárki is átnézni.
Ott valami csúnyán meg van mókolva.
Ezt amikor először írtad is kezdtem félni, hogy ott van valami csontváz a kesztyűtartóba.

De ne legyen igazam és 20.- os gond legyen.
:R

Renault power

(#45793) #32577792 válasza rob210 (#45785) üzenetére


#32577792
törölt tag

Majd aki érintett, az értékeli vagy sem, az Ő dolga.

Többi részbe nem mennék bele, parttalan lenne.

(#45794) #32577792 válasza Predator2 (#45790) üzenetére


#32577792
törölt tag

Törődésnek nevezzük azt, amikor megadunk neki mindent, ami kell neki és néha még annál is többet. :)
Én nem érzem magam átlag feletti földi halandónál. Nálam az autó sokáig munkaeszköz volt, ennek megfelelően bántam is vele. Figyeltem minden rezdülését, és ha már valahol zörgött, kopogott, nyöszörgött, kerestem mi a gondja. Miért? Egyszerű, sokszor 2-300km-re volt az otthon fogalma és szeretek a homeban aludni :)
Átlagként elvittem szaGszervízbe, hiszen ha valakik, hát majd ők tuti..
Pénztárcámon rájöttem, hogy nem.
Tudtam rendelni itthon alkatrészt, jó áron, aztán szerelő beszerel. Vagy én, ha olyan volt.
Később rájöttem, ha szerelőre bízom a rendelést, az se drágább.
Igen, kerestem a legjobb megoldásokat, ami még belefért.
De kérdem: ma hány százaléka az otthonoknak, ahol nincs net?

Egyszerre vettünk a testvéremmel használt autót. Én soha nem voltam presztízs függő. Ezért lett Laguna II 1.9Dci (amelyik mind betegágy). Neki meg valami bajor, nagy motor, sok henger meg a többi. Beleültem, és szűk volt, tankolni kellett és sokat, (dizel) szervizeltetni kellett (mezei) és drága volt, nyulat fogott és hónapokig állt várva arra, hogy hűtőt kapjon (pedig lehet már mindent kapni).
Ez meg ment. Klímával, átlag 6 literrel.
Igen, a kocsi legyen értem, én meg azért, hogy tudjon lenni értem :))))
Ez is Laguna lett, igaz csak 1.5dci, ez is jó, mert én ezt akarom :)
Aki szidja, elégedetlen, az be is vonzza ezeket a problémákat :)
Szeretem, mert tetszik, kényelmes, olcsó fenntartani, és nem utolsó sorban, biztonságos. Erről is tudnék mesélni, mert van tapasztalatom, személyes.

Amikor keresgettük az újat, egy kereskedésben fiatal pár. Nézelődtek. Férfi megy egy Octaviához. Hölgy: megmondtam, hogy soha többet Skoda. Férfi: arrébb andalog, egy Scenichez :)

(#45795) dhgm válasza Predator2 (#45790) üzenetére


dhgm
tag

Üdv!

Sajnos én is csak átlag vagyok, nem több. Sőt a keresetem sem mondható jónak. Ezért olvasok sokat a dolgok után és lehetőség szerint megkísérlem magam megoldani a problémát.

Szerinted az itthon árult kapcsolószelepeket hol szerzik be?
Megmondom, a minél nagyobb árrés miatt szintén kínai ( a kínai legalább megmondja, hogy 100.000 km az élettartama), csak az "átlag" autósnak mondják, hogy gyári. Persze, hogy kifizeted a darabáron 30.000 -ért kínált alkatrészt. Aztán a javítás után megtett 100.000 km után cseréled megint. Viszed a szerelőhöz és széttárja a karját, ja ilyen a magyar gázolaj, meg a francia fosh.

Kapcsolószelep cseréhez nem kell kódolni...

Miért Bosch-t raktál?

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45796) dhgm válasza #32577792 (#45794) üzenetére


dhgm
tag

:C :C :C

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45797) eTrade válasza #32577792 (#45794) üzenetére


eTrade
tag

Az utolsó mondat kapcsán csak annyit, hogy a Škoda sem sz@r autókat gyárt, de mindig vannak és lesznek olyan emberek akik csalódnak 1-1 márkában, lehet az francia, koreai, német, japán autó.
Nem létezik hibátlan autó, nem hiába van annyi autószerelő / szerviz minden városban. :)

(#45798) #32577792 válasza eTrade (#45797) üzenetére


#32577792
törölt tag

Nyilván nem is mondtam ilyet.
Nekem spec. nem jönnek be, de tapasztalat nélkül, nem is tudok semmit mondani. Amit írnak felhasználók, azok alapján vélhetően, romlott a minőségük. Emellett a német anyacég helyretette a választékban is. Audi, wv, skoda/seat. Ahogy látom uniformizálta is őket. (mondjuk éppen a lámpák miatt még előnye is lehet belőle)

(#45799) Graphics válasza #32577792 (#45794) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Hát azért ne a nő döntse el :D

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#45800) forceberg válasza dhgm (#45795) üzenetére


forceberg
veterán

" Viszed a szerelőhöz és széttárja a karját, ja ilyen a magyar gázolaj, meg a francia fosh."
meg, hogy a cserélt alkatrész sosem lesz gyári minőség..
A xart! A szerelők szerintem 1-2 alkatrészt (direkt vagy nem is tudják a helyes metódust) úgy szerelnek be, hogy hamar tönkremenjen.
Nem megfelelő nyomaték alkalmazása, nem megfelelő pozícióban fixre húzott csavarok, stb.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.