Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44851) asdf74 válasza Mágus2 (#44848) üzenetére


asdf74
tag

Koszi neked is!! Erre indulunk el!!

(#44852) asdf74 válasza Predator2 (#44850) üzenetére


asdf74
tag

Na jonnek az infok!!!
Koszi!!!

(#44853) Predator2 válasza asdf74 (#44852) üzenetére


Predator2
addikt

Majd írd meg kérlek, hogy mi volt a hiba megoldása kíváncsi vagyok.

Reméljük nem a Delphi, mert az zsebbenyúlós ahogy nézegettem.

:R

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#44854) asdf74 válasza Predator2 (#44853) üzenetére


asdf74
tag

Ok. Mindenkepp megirom hatha masnak is segit.

(#44855) PeterPH válasza Predator2 (#44850) üzenetére


PeterPH
senior tag

Vagy akár a gázpedál jeladójának hibája is produkálhat izzítás lámpa jelzést, mivel az is beletartozik az "elektronikus rendellenesség" kategóriába.

(#44856) asdf74 válasza PeterPH (#44855) üzenetére


asdf74
tag

Ez erdekes igen, mert mint irtam 1-2 eve felvillant sokszor de a pedalnl birizgaltam a kabeleket stb es rendszerint elaludt. Hat nem tudom mi lesz!! 😃

(#44857) _NCT


_NCT
őstag

Sziasztok!

Tegnap elkövettem egy elég nagy hibát a benzinkúton, sikerült járó motor mellett tankolnom 12 litert. Ez úgy történt, hogy még gurult az autó mikor megnyomtam a start-stop gombot én azt hittem leáll, kiszálltam, s mentségemre szóljon hogy annyira halk alapjáraton az autó, hogy 12 liternél eszméltem fel, mikor láttam a shop ablakában hogy világít a tompított (ugyanis ha leáll az autó és kinyitom a vezető oldali ajtót, automatikusan lekapcsolja a világítást és rádiót stb). Ekkor gyorsan kikaptam belőle a pisztolyt, visszatettem a helyére és leállítottam az autót. Mondanom sem kell, ekkor már nem folytathatom a tankolást, mert "kérjük fáradjon a kasszához" van...

Elindítom az autót és a mutató semennyit sem mozdult felfelé, illetve a computer sem érzékelte a tankolást. Ilyenkor WTF van? Tankolni tuti tankoltam, igaz csak egy 5ösért, de a benzin ment az autóba....

(#44858) rob210 válasza _NCT (#44857) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nincs itt semmi gebasz.
Tankold meg az autót teli nullázd le az órát és ennyi.

Renault power

(#44859) Doki16 válasza _NCT (#44857) üzenetére


Doki16
addikt

Ne aggodj es masokkal is elofordul. En a multkor ugy tankoltam, hogy benthagytam a kartyat es gyujtason maradt a kocsi. Teletankoltam es ott maradt a mutato nem akart elmozdulni 600 km utan se. Utana megint teletankoltam mar figyelve es ujbol mukodott. Nyomd tele majd menj vele es megjavul.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#44860) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Most készült el a Laguna, és hála Istennek ténylég motortartó bak okozta a remegést és indításkor meg leállításkor tapasztalt rángatást.
Az alsó és a felső lett cserélve, most már baba, illetve a balos kipufogó dob felfüggesztést kellett cserélni mert leszakadt.
Maradt a hátsóhídszilent és a klíma.
Hátsó szilentek megvannak csak idő nem volt rá, klímában meg valószínűleg nincs gáz, de majd kiderítjük, vezetékek cserélve lettek, mivel gányolva voltak és korrodált is volt a rézkábel.

Szóval kezd összeállni a gép, amint helyén valónak találom és időm is engedi körbefotózom végre. :)

Üdv, Balázs

(#44861) _NCT válasza Doki16 (#44859) üzenetére


_NCT
őstag

Fura volt látni, mondom most 5000-t tankoltam feleslegesen? Vagy hova lett a benzin? :D Én azt hittem valami mechanikus szerkezet segít megállapítani a benzin mennyiségét. Azután rájöttem, hogy lehet a fedcomp intézi ezt is, és így sikerült "becsapni".

Mondjuk beépíthettek volna egy védelmet a tank töltőnyílásába, hogy a fém lemez csak akkor mozdul el ha le van állítva a motor, addig "zárolja".

Tanulság: légi tankolás itt már nem működne :)

[ Szerkesztve ]

(#44862) Doki16 válasza _NCT (#44861) üzenetére


Doki16
addikt

Néha megkavarodnak már ezek a "modern" autók. Én már 3 kocsival is jártam így. Egyszer a C4-em fogta magát és menet közben a félig lévő jelző leugrott menet közben a legaljára. Belevágtam 10 litert mondom biztos ami biztos. Semmit nem változott a mutató. Majd amikor már úgy érzetem, hogy nem sok lehet a tankban akkor fogtam és televágtam, innentől javult meg.

A Megane-nál ahogy írtam fennakadt a "mutató", mentem vele sokat majd megint tele és megjavult.

A Q5-nél meg túl lett tankolva és "kiakadt" az üzemanyag-szintjelző, több száz km és tankolás után se javult meg. Majd egy teletank után egyszer csak helyrejött :)

Gondolom ilyenkor számolgatnak kalibrálgatnak valamit.

Egy a lényeg tankold tele és akkor biztosan nem fogsz kifogyni. A nem működő jelző ellenére is számolta nálam a megtehető km-t.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#44863) speedydb23


speedydb23
senior tag

Ma "műtik" meg a Cliomat, sajnos nem lesz olcsó pedig csak a klíma csapágy döglött meg, de kompletten le kell bontani az elejét ahhoz, hogy hozzáférjenek a kompresszorhoz, így a munkadíj fel-le szereléssel 30k (6óra), és ehhez jön a csapágy anyagdíj 8k + 8k a gáztöltés. Ez eddig nem lenne sok, de sajnos új klímahűtőt (21k) is vennem kellett. Aztán még ott volt a hűtőventillátor, ami nem forgott, ezt úgy ahogy megúsztam, mert csak egy motort kellett bele vennem a báridban 8k-ért.

Szummázva a dolgokat 75k lesz a számla vége, ami így 1 hónappal a nyaralás előtt nagyon fájó dolog.

Viszont az már biztos, hogy nyaralás után eladó lesz a kocsim, akit esetleg érdekel majd nyugodtan jelezze, nem zsákbamacskát fogok árulni, így mindenről számlát tudok mutatni, még a tankolásokról is meg van az összes nyugtám. :)

(#44864) Milo629


Milo629
aktív tag

Üdv. Clio 2 Ph 1-ben az utas oldali szellőzőrácsot hogy tudom kiszedni? :F A tekerős részt körbe tudom forgatni, kiugrott vagy letörött benne valami nem tudom, de nem is az a lényeg, hogy működjön, csak valahogy ki tudjam nyitni és visszarakni, fel szeretném töltetni és kitakaríttatni a klímát, ahhoz gondolom meg szerencsés lenne ha ott is be tudnák fújni a cuccot (bár nem értek hozzá).

(#44865) balazs1022 válasza Milo629 (#44864) üzenetére


balazs1022
őstag

Ez engem is érdekelne. Legyszi írjátok még a szellőző rács kiszerelését! :)

https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html

(#44866) rwin5


rwin5
őstag

Milyen sokunknak van clioja, topic szinten is :D

(#44867) rob210 válasza Milo629 (#44864) üzenetére


rob210
Topikgazda

A műszerfal felső borÍtását kell leszedni emlékeim szerint.
Ami nem egy nagy művelet, de torx kulcs kell hozzá, 25 ös ha jól emlékszem, de már vagy egy éve nem vettem le cliónál, lehet megkoptak az emlékeim.
:R

Renault power

(#44868) mihione


mihione
őstag

Alapjarati motor tisztitas es fojtoszelep tisztitas megoldhatja a neha megszuno alapjarati problemam?
Ezeknek mar en is nekivagnek otthon hatha olcson meguszom es legalabb normalisan tudom hasznalni jovohetig a kocsit.
Merre van az alapjarati motor 1.4 16v clioban?

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#44869) vatoloco26


vatoloco26
tag

Sziasztok

Laguna II ben van computer és ott van system menüpont amit kóddal véd.

Itt mit lehetne állítani??

Illetve ismer valaki Budapesten olyan aki kártya betanítással foglalkozik??

Köszönöm figyelmet

További Szép Napot

Sziasztok

(#44870) rob210 válasza mihione (#44868) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem elkoszolódás lesz ott a gond, szerintem.

A motor és a tűzfal között van. A motor tetején a szívósor előtt.

Az alapjárati motor függőlegesen a fojtószelepbe van bele építve.

20 perc szétkapni.

Renault power

(#44871) Pecc válasza mihione (#44868) üzenetére


Pecc
őstag

Eme művelet után lehet megszünik a hiba, de kell egy diagnosztikai géppel való újratanítás különben rossz lesz az alapjárat illetve pörögni fog magától.

(#44872) mihione válasza Pecc (#44871) üzenetére


mihione
őstag

Megoldodott a problema,egy vakuumcso szeruseg volt lecsuszva a blokk hatso felenel,szet volt repedve a vege,levagtam,visszaraktam bilincsel es teljesen helyreallt a rend.Megszunt a furcsa gyorsulas is a lomhasaggal egyutt bizonyos fordulatoknal.
Valami kartergaz visszavezetes vagy mi az a cso?Legszuro csovebe megy bele.

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#44873) rob210 válasza mihione (#44872) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na látod. ;)
Ügyi vagy.

Renault power

(#44874) _NCT


_NCT
őstag

Sziasztok!Mai nap szomorú dolog történt velem, kb semmiből hibásodott meg az autó. Menet közben istentelen csörgés a jobb eleje felől, nyikorgó csattogó hang mintha taligaval mennék, es már az ABS és service lámpa is kigyulladt... Mi a fene lehet vele? Vidéken ragadtam, BP-re nem merek elindulni, mert ma volt olyan h satuzott magától a fék, illetve megrántotta jobbra a kormányt menet közben....Pénteken még M5-ön simán lejottem vele....

[ Szerkesztve ]

(#44875) diablo1984


diablo1984
veterán

hokaritól vett felninek hála így néz ki mostantól az autó nyári dizájnja(ez még jobban kihozza, hogy elől az új rugók masszívan tartják az elejét, a segge meg ül):

(#44876) pècsimunkás


pècsimunkás
addikt

[link]

Sziasztok !

Véleményeznétek nekem ezt a fenti linkben szereplő autót ? Úgy általánosan ...
Megér -e ennyit , az autó maga milyen , milyen az autómata váltó a Renaultnál , stb .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#44877) Pecc válasza diablo1984 (#44875) üzenetére


Pecc
őstag

Ejj de bitang jól néz ki az a felni, gratula illik az autóhoz. :R

(#44878) diablo1984 válasza Pecc (#44877) üzenetére


diablo1984
veterán

:R

(#44879) speedydb23 válasza _NCT (#44874) üzenetére


speedydb23
senior tag

A leírtakból úgy gondolom az abs gyűrű törhetett el, nagyon másnak nem lehet hangja ami ABS-el kapcsolatos, mert a jeladó az egy vezeték ami max szakadni tud, de ez az én meglátásom lehet baromság.

[ Szerkesztve ]

(#44880) rob210 válasza _NCT (#44874) üzenetére


rob210
Topikgazda

Vedd le az első kereket és nézz rá a tárcsa féknyereg és egyébb alkatrészekre.
Vagy lőj fotót ha van lehetőséged.
A motornak nincs baja tudod indÍtani szépen egyenletesen jár, ugye?

Renault power

(#44881) rob210 válasza pècsimunkás (#44876) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem rossz gép, de én az olyan autó hirdetéseket nem szeretem, hogy bármelyik Pécsi autószerelőnél átvizsgáltathatják.
Miért az összeset ismeri? :D

Na viccet félre téve, a váltó ezekben már egésszen használható, nem szokták szÍdni.
A motor viszont egy istentelenül jó konstrukció egyszerűen nem tud elromlani, cserébe a fogyasztása is megvan, ezt mérlegelned kell, mert nyomorba tud dönteni egy családot. Ez ugyanis 10 liter körül iszogat, városi dugóban 14-15 is elhörpen.
Ha vidéken akarod használni ott mondjuk 8 literrel is el lehet járogatni vele, ha nem rövid távokra veszed.
:R

Renault power

(#44882) z00li


z00li
senior tag

Sziasztok!

Fogyasztással kapcsolatos kérdésem lenne. Mióta megvan az autó (Scenic I 1.6 16V) folyamatosan vezetem a tankolásokat, megtett távokat. A közel egy éves átlagom 8 liter körül alakul. Leggyakrabban 15km-es távokat megyek vagy rövidebbeket. Télen-nyáron kint áll a kocsi, ebben a kánikulában használom a klímát is. Ez ilyen felhasználás mellett mennyire jó/rossz? :F

Z

(#44883) diablo1984 válasza z00li (#44882) üzenetére


diablo1984
veterán

szerintem egy scenic-től ez teljesen jó fogyasztás, kolégám lagunája is ezzel a motorral ennyit eszik, pedig az nem ilyen magas építésű bódé.

(#44884) pècsimunkás válasza rob210 (#44881) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Köszi a választ . Egyelőre még minden képlékeny , a mostani autómat még egy évig tervezem hajtani , de , ha van valami jó gép , azért érdekelne ... Eredetileg Megane kombi 1,6 6 sebességes autó az elsődleges cél , de nem zárkózom el más autó elől . Hétvégén megyek haza Németországból azért erre lehet ránézek .
Bár , sajnálnám azért a mostani Meganomat :( . Főleg , h tavasszal volt olaj ,szűrők , vezérlés , ékszíj , meg ékszíjtárcsa cserélve . Az összes ( !) fékem és a kipufogóm kb másfél éves , 20000km - el ...
Szóval át kell gondolnom , mert ha veszek egy másik autót kezdhetem ezeket elölről .

Amúgy , kb 8 km- t megyek a cégig reggel , délután meg haza . Délután rendszeresen dugóban araszolgatva :(( ! Évente meg 4x-5x haza . A napi kevés km miatt nem akarok amúgy dieselt . Ezért lenne jó az 1,6 , 110le 6 sebességes Megane . Dolgozni járni jó lenne , a 6.sebesség meg jó ha van 140-160 körül autópályán hazafelé .
De , tetszik ez a Fluance . Meg a Fluance alapból is tetszik de ott csak 5 sebességes az 1,6- os motor . Nem is értem miért ... :F

[ Szerkesztve ]

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#44885) rob210 válasza z00li (#44882) üzenetére


rob210
Topikgazda

Magas a gép nehéz is teljesen jó a 8 literes átlag

Renault power

(#44886) rob210 válasza pècsimunkás (#44884) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azt én se már az enyém is isteni gép lenne ha lenne benne egy hatodik fokozat.
De hát nincs.

Renault power

(#44887) z00li válasza rob210 (#44885) üzenetére


z00li
senior tag

&diablo1984: :R
Mit javasolnátok ha kisebb fogyasztásút keresnék, ami hasonlóan kényelmes két gyerekkel? :F Elgondolkodtam ismét a dízelen, de ha reálisan nézem a felhasználást, akkor nincs értelme lecserélnem. :B

(#44888) diablo1984 válasza z00li (#44887) üzenetére


diablo1984
veterán

kevesebbet csak dízel eszik, vagy hibrid....

(#44889) rob210 válasza z00li (#44887) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha van rá keret ilyen felhasználáshoz vegyél egy hibridet, vagy elektromosat.
A leaf jó lenne neked, csak hát számomra megfizethetetlen, meg nem is tetszik nincs autó formája.

Amúgy meg fogadd el, hogy ennyit eszik szerintem teljesen jó fogyasztás egy ekkora bódéhoz.
A dieselt hamar kinyÍrnád, a rövidtávozással és nem sok örömed lelnéd az üzemeltetésében.

Renault power

(#44890) Wiz Khalifa


Wiz Khalifa
addikt

Sziasztok!

2001-es Renault Thalia-n ha a központi nem megy esetleg de a led az mindig villog a műszerfalon akkor mit lehet csinálni? Igazából nem tudom az normális-e hogy a led az ha jr a motor akkor is villog de akkor gyorsan.

Illetve olvastam hogy a csomagtér beázhat. Mi a megoldás rá ha ez tényleg igaz? Gumicsere vagy valami más lehetséges megoldás?

Üdv.

Smoke some weed nigga!

(#44891) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#44890) üzenetére


diablo1984
veterán

az óracsoporton a led ha nincs benne a kulcs, akkor az a riasztót, vagy ál riasztót jelez, menet közben nem szabadna.....

(#44892) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#44891) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

A STOP és a SERV közötti ledről beszélek. Na mert az a helyzet hogy a központi zár valamiért nem megy. De a led az villog akkor is ha a kocsi be van zárva, akkor is ha nyitva és ha jár a motor akkor is de piszok gyorsan.

Smoke some weed nigga!

(#44893) _NCT válasza rob210 (#44880) üzenetére


_NCT
őstag

Bocs hogy Későn válaszolok de dolgoztam. Szóval a poén az hogy rendesen indul az autó, megy is,mondjuk néha mintha szorulna a fék... De fékezéskor sincs a fékpedálban remegés,semmi... Annyi h rohadtul hangos nyikorgo hangja van a keréknek(mintha fém a fémmel érintkezne),balra kanyarodásnál mégdurvább.

Megnyomkodtam a jobb elejét csak úgy natúr,beindítás nélkül,sztem a lengéscsillapítók is nyikorognak,eléggé libikóka hangja volt. Cegléden dekkolok,elviszem itt valahova a verdát,mondjuk eléggé munkás autó feelingje van mostanában :P

UI.: ha időközben nyerek a lottón, Talisman Grand Tour lesz a következő. Minden igényemet kielégítené...

[ Szerkesztve ]

(#44894) mycso válasza Wiz Khalifa (#44892) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Az az immónak a ledje.
Ha össze-vissza villog, meg menet közben is akkor ott valami nem jó, vagy meg lett babrálva.
Kellene hozzá valami elektromos szaki.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#44895) Wiz Khalifa válasza mycso (#44894) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Menet közbe sűrűn villog ha meg nem jár a motor akkor meg ritkábban de akkor is állandóan.

Itt Borsodba (mivel Te is idevalósi vagy. :DDD) ismersz valakit aki meg tudja lesni? Mert Renault-om sose volt így nem tudtam hogy az az immónak a ledje. Illetve tud-e valaki a csomagtér beázásról valamit meg hogy hogy lehet orvosolni.

Smoke some weed nigga!

(#44896) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#44895) üzenetére


diablo1984
veterán

lehet az immo, csak ki van kötve belőle és azért nem tilt. pótkulcsod van hozzá, azzal próbáltad indítani?

(#44897) mycso válasza Wiz Khalifa (#44895) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Valószínű valami ilyesmi a hiba, amit előttem a kolléga is írt. Ha van másik kulcsod, azzal is nézd már meg. A központi zárat ennek nem kellene befolyásolnia, az egy másik kör lesz.
Immot babráltatni faterom volt egyszer, azt majd meg tudom kérdezni, hogy hova vitte, viszont az több tízezres tétel. Amíg működik minden, addig lehet felesleges.
Beázni vagy az elhasznált kédereknél vagy pedig a lámpánál tud.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#44898) hokari válasza diablo1984 (#44875) üzenetére


hokari
csendes tag

Tényleg jól néz ki!

(#44899) Wiz Khalifa válasza mycso (#44897) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Pótkulcs sajna nincs, egy gyári kulcsot kaptam hozzá. Megy így is amúgy csak zavaró hogy menet közbe ott villog csak úgy. Mikor annak nem lenne szabad villognia. De mivel megy így is nem olyan nagy gond.

A központi se annyira lényeges egyenlőre mert anélkül is szalad az autó A-ból B-be és nekem most az volt fontos hogy ennyi pénzért amennyim volt egy viszonylag ne leharcolt kocsit vegyek.

A csomagtérnél meg akkor átnézek mindent hol mehet be a víz esetleg.

Smoke some weed nigga!

(#44900) rob210 válasza Wiz Khalifa (#44899) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha csak egy kulcsot kaptál az baj.

Első körben tisztázzuk infrás vagy rádiós a központid?
Illetve elemet cseréltél-e már a kulcsban?

Aztán az immo villogás nem jó, az a rendszer meg lett piszkálva.
De valószínűleg azért mert infrás a kulcs és tönkrement az elektronikája.
A furcsa csak, az hogy 2001- esben már rádiós rendszernek kéne lennie.

A csomagtér több dolog miatt is lehet.
1- törve volt a kocsi.
2- a kéder ki van száradva, elöregedett
3- alul ki van esve egy két dugó ahol felkapja a vizet.
4- lámpa alatt a kaszni és a lámpatest között beengedi a vizet.
5- a "c" oszlop tető közötti gyári kaszni tömítő kirepedezett és ott a tetőtől végig leszivárog a víz.

Nem nagy hibák ne ess kétségbe csak kicsit foglalkozni kell a vassal, mert az előd tulaj nem értett hozzá.

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.