Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Az ingadozó alapjárat inkább valamilyen tömítettlenség miatt lesz.
Nem a szenzor miatt.
Egyébként hibát nem dob?
Renault power
c_chris
csendes tag
Nem. Menet közben sem érzem a rángatást,a dinamikája is jó. De az alapjárat szörnyű
. Trafókat cseréltem Berura, gyertyákat NGK-ta, fojtószelep tisztítva, betanítva. Lambdaszonda? Bár akkor menet közben is rossz lenne, valamint betárolná hibaként,nem?
tresh
addikt
én is fals levegőt keresnék a csatlakozásoknál
rob210
Topikgazda
Szívósor tömítés, vagy pillangószelep tömítés lesz az, hidd el nekem.
Ki van repedezve.
99%
Renault power
nbl2
senior tag
Mit jelent az, hogy a folytószelep betanítva? Hogyan kell ezt betanítani?
Never give up!
rob210
Topikgazda
Gépre kell tenni és az alap értékre vissza állítani szoftveresen.
Mert a folyamatos koszolódás miatt a fedcomp állítja "felül vezérli".
Ezt tisztítás után vissza kell állítani "tanítani".
Renault power
c_chris
csendes tag
Szívósor tömítés az az,ami a fekete műanyag "levegő elosztó" alatt van? Bocs a béna kérdésért,szebben nem tudtam megfogalmazni. Szóval a motor tetején a műanyag alatt kell lennie egy tömítésnek. Mert én lehúztam a rezonátor házat is,direktbe ment a levegő a légszűrőbe,de nem változott semmi. Tehát mindenképpen a fojtószelep után kell a fals levegő útját keresnem.. Köszi!
zsizsef
senior tag
Szakik!
Videó. Készítettem videót a bajomról. Tudnátok tippet adni, hogy mi okozhatja? Vezérlésmódosító cserélve. Vezérműtengely jeladó cserélve, de a gép továbbra is dobja a vezérműtengely pozicionálási hibát véletlenszerűen.A hibaüzenet mindig menetközben jönn elő. Szelenoid szelep, kiszedve tisztítva.
tresh
addikt
gyári diaggal alap helyzetbe kell állítani. Elvileg van amikor az ecu magától megoldja ezt.
rob210
Topikgazda
Renault power
PHenis
senior tag
Ezt sosem értettem pedig többször olvastam már itt, de mostmár megkérdezem: ha eltanulni el tud, visszafelé miért nem megy neki?
rob210
Topikgazda
Ez egy jó kérdés, voltak itt már olyanok akiknek visszaállt bizonyos megtett kilométer után.
Nekem nem állt vissza pl.
Renault power
c_chris
csendes tag
Köszönöm!
PHenis
senior tag
Oké :-)
3 lábú trafi mennyiről mér be szerintetek? Illetve ha be is mért, fotózni elvileg csak közelről tud az is nem? Ha lassítottam előtte kb 1 kilométerrel akkor lehet nem lesz 45 csak 30e a csekk... Remélem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
tresh
addikt
mennyivel mentél és mennyi volt a megengedett? Változó az új trafi szép képeket lő nekem is van egy -kettő
110 helyett 140 körül.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
tresh
addikt
Ha óra szerint 140 akkor max 30k
[ Szerkesztve ]
c_chris
csendes tag
Vezérműszíj-szett + vízpumpa csere volt az autón. Mondtam is a szerelőnek, hogy biztos csak bebeszélem magamnak, de jobb a dinamikája a kocsinak. Azt mondja ezen nem csodálkozik, mert el volt rakva a vezérlés Ezzel mentem két évet. Ezt vajon megsínylette a motor? (Előtte Renault szakszervíz. No komment)
gabx76
senior tag
Sziasztok!
Tegnapelőtt óta itthon van az új jármű, de csak most volt időm fényképet lőni róla. (azt is mobillal...)
Olaj, légszűrő csere megvolt. Bal első gumit is cseréltem, mert sérült volt, még kell gömbfej, kartertömítés és persze teljes vezérlés-csere, de azt csak jövő hétre vállalták be. Felni kupakok úton Britanniából.
Látszik, hogy jó gazdája volt, csomó szilent, motortartó bakok, kipufogó-felfüggesztés, akksi vadi újnak látszik.
Elektronika, xenon fényszóró is átment a clip-es teszten, szóval egyelőre derűsen tekintek a jövőbe.
...illetve ööööhm, khmmmm hogyismondjam ... nem találtuk meg az üzemanyag szűrőt rajta, ha valaki tudja, pls. ne tartsa magában.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Oszt dízől vagy űrhajó vagy mi hajtsa???
Grat a géphez. Ha mondasz motor mi a lelke lesz válasz hol a szűrő
rob210
Topikgazda
Céééppppp
Komolyan tetcccik cép a szinő
Renault power
rob210
Topikgazda
tresh
addikt
Ha ránagyítasz akkor jól tölti be Vicces gepúúú
Sgt. Chris
aktív tag
Há a xenon lámpát az irigylem Szép kis vas ez is! Az enyémet kezdem megszokni...így hogy már pluszban van rádobva vagy 200k... (önindító felújítás, olajcsere, szűrőcsere, vezérléscsere, új klímakompresszor és generátor görgő...)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
tresh
addikt
Használt autóra mindig költeni kell az a 200k teljesen reális összeg Másnak néha egy egyes is befut ez elé..
Josi
aktív tag
Abból már akkor autót veszünk.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
zsizsef
senior tag
Elmondaná nekem valaki, hogy hogyan lehet elrakni egy vezérlést, ha a vezérmű tengelyek ki vannak rögzítve?
rwin5
őstag
Ez 1 személyes? Milliomos volnék el tudnám képzelni, ilyen "fun" járgánynak, amivel a városban néha szaladgálnék
gabx76
senior tag
Jogos.
Bönzin hajtsa, két literes.
(#44472) rob210 : Köszi! Nekünk is bejön.
(#44475) Sgt. Chris : A xenon valóban nagyon baró, remélem nem fog meghibásodni. Olyan 200 körül én is borítok bele, de ez be is volt tervezve. Jó pár évig szeretném majd hajtani. (+téligumi felnivel)
Sanyi19
őstag
Sziasztok, ha a környezetvédelmi rendszer visszajelző lámpája ég az mit jelent? Ilyenkor mik lehetnek rosszak? Folyamatosan világít, meg a service is.
[ Szerkesztve ]
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
just
aktív tag
Milyen motor?
Two things what i hate. People that can't count...
Sanyi19
őstag
1.4 16v. A motor járása is egyenetlenné vált. Trafó? Gyertya? Mi szokott még lenni?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
rob210
Topikgazda
Hát ha a service is ég az már régen rossz.
Amíg csak a környezetvédelmi ég addig lambdaszonda.
Így már bármi lehet, a motor minden esetre biztonsági módban van a fedcomp leszabályoz ilyenkor, sokat ne használd.
Diagra kell tenni.
Lehet rossz tankolás, lambdaszonda, katalizátor, befecskendezés, túl sok minden ahhoz, hogy diag nélkül lehessen tudni.
Renault power
rob210
Topikgazda
Neked végül hol oldották meg a klíma problémádat?
Renault power
Cane
őstag
Renault Twizy? 🙂
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
rob210
Topikgazda
Renault power
Sanyi19
őstag
Hétfőn tudjuk diagra rakni. Addig hosszabb távra nem megyek. Az autó megy egyébként rendesen.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
Tosee
őstag
Szia!
Nem olyan régen én is hasonló cipőben jártam...
Itt vannak az előzmények, ha gondolod olvasd el, az egyiknél videót is töltöttem fel, az alapjárat problémáról!
#41729
#42895
De lényeg a lényeg, hogy tömítés probléma lesz! Nálam konkrétan folytószelep tisztítás után jelentkezett! És mint kiderült a folytószelep tömítésekkel volt a gond! De ha már nekiálltunk kicseréltük a komplett szívósorét!
Szívósor tomítések (kép alján 5 gumigyűrű) A tojás alakút csak márkaszervizben tudtam beszerezni!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
petata
őstag
Sziasztok!
Az autós topicba írtam ezt, de hátha itt valaki konkrétabb infóval tud szolgálni:
"...Nem tudja valaki mennyit erhet egy 2013-as faceliftes Dynamique felszereltsegu Renault Fluence (1.6 benzin) meg 2 ev garival es 50.000 km-rel? Hasznaltauto alapjan valahova 2,5 es 3 misi koze lonem be, de hogy pontosan hova?!"
Előre is köszi.
üdv.
Peti
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
eTrade
tag
Nem is olvastam, hogy a végén igazam lett... mármint az, hogy a pillangószelep tömítések full szarok voltak annak ellenére, hogy bekamuzta a szerviz, hogy nincs semmi bajuk (én is így jártam). Nos, az a lényeg hogy most stabil az alapjárat.
rob210
Topikgazda
Jó ársávban mozogsz.
A kérdés ki kell ugranod belőle vagy ráérsz eladni.
Én olyan 2.8- ra tartanám de látatlanban ismeretlenül ezt nem lehet belőni.
Miért akarod eladni, nem vált be?
Renault power
eTrade
tag
Tud valaki mondani egy helyet Budapesten ahol lehet venni gyújtáskábel-t?
petata
őstag
Szüleimé, csak válás miatt szétoszthatóvá kéne varázsolni az értékét. Baj amúgy nincs vele, bár nem egy driver's car, helyette veszünk apummal egy MX5-öt.
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
c_chris
csendes tag
Köszönöm szépen!
Ha nem szedem szét a fojtószelepet, csak lekötöm -mert ugye le kell vennem a művelethez- akkor nem kell újratanítani?
Néztem a videódat. Nekem nem pörög fel az alapjárat, inkább alacsony tartományban marad. Olyan 600-700. Ilyen érték körül ingadozik.
[ Szerkesztve ]
Tosee
őstag
Mielőtt tömítéseket cseréltünk előtte kitisztították a márkaszervizben és újraprogramozták (csak ott azt mondták, hogy semmi baj a tömítésekkel, pedig kértem a cserét)! Mielőtt szétszedtük levettük az akksiról a sarukat, de nem kellett újra tanítani! Beraktuk az új tömítéseket és olyan lett az alapjárat amilyennek lennie kell!
Először nálam is alacsony volt az alapjárat! Mikor közép-melegre hült, és indítottam volt úgy annyira leesett, hogy lefulladt! Ez a nagy ingadozás amit a videón láttál, ez folytószelep tisztítás+tanítás után volt!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
Tosee
őstag
Igazad lett! Köszi megegyszer! Azokat már nem nagyon lehetett tömítésnek nevezni! Az idő megette... Nem tömített mondhatni semmit! Nagyon örültünk, hogy meglett a hiva forrása, és egyben bosszantott is, hogy egy márkaszerviz nem fordított kellő figyelmet a tömítésekre pedig javasolt minden tisztítás után cserélni! Ez már nem nagy tétel árban!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
c_chris
csendes tag
Köszönöm!
gabx76
senior tag
Sziasztok!
A gép üzemanyagszűrőjével továbbra sem boldogulok: Sehol nem találtam róla infót, alul nincs sehol. Találtam angol fórumot, ahol azt írták, hogy az üzemanyagtankban van, máshol viszont mindenhol azt írják, hogy cserélhető. A dci változatokon az első kerekeknél van a doblemez mögött, lehet, hogy nálam is ott lesz valahol? (nem szeretném lebontani feleslegesen)
Renault Grand Scenic II 2.0 16V
Előre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Nagyon szívesen.
Engem is nagyon bosszantott amikor kiderült, hogy mégis a pár ezer forintos tömítőgyűrűk voltak a hibásak, pedig szóltam is előre a szerelőnek, hogy szedje ki és nézze meg, ő meg simán bekamuzta és én barom elhittem neki.
Utána természetesen kizárásos alapon magam cseréltem ki a többi hibásnak vélt alkatrészt: Alapjárati motor, MAP szenzor, Beszívott levegő hőmérséklet jeladó. Ez mind 30+ ezer forint felesleges pénzkidobás volt, mert ő lusta volt + 15 percet rászánni és kiszedni a pillangószelepet és leszedni róla a gyűrűket.
Nos a lényeg, hogy most boldogság van.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH