Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44451) rob210 válasza c_chris (#44450) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az ingadozó alapjárat inkább valamilyen tömítettlenség miatt lesz.
Nem a szenzor miatt.
Egyébként hibát nem dob?

Renault power

(#44452) c_chris válasza rob210 (#44451) üzenetére


c_chris
csendes tag

Nem. Menet közben sem érzem a rángatást,a dinamikája is jó. De az alapjárat szörnyű
. Trafókat cseréltem Berura, gyertyákat NGK-ta, fojtószelep tisztítva, betanítva. Lambdaszonda? Bár akkor menet közben is rossz lenne, valamint betárolná hibaként,nem?

(#44453) tresh válasza rob210 (#44451) üzenetére


tresh
addikt

:K én is fals levegőt keresnék a csatlakozásoknál

(#44454) rob210 válasza c_chris (#44452) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szívósor tömítés, vagy pillangószelep tömítés lesz az, hidd el nekem.
Ki van repedezve.
99%
:R

Renault power

(#44455) nbl2 válasza c_chris (#44452) üzenetére


nbl2
senior tag

Mit jelent az, hogy a folytószelep betanítva? Hogyan kell ezt betanítani?

Never give up!

(#44456) rob210 válasza nbl2 (#44455) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gépre kell tenni és az alap értékre vissza állítani szoftveresen.
Mert a folyamatos koszolódás miatt a fedcomp állítja "felül vezérli".
Ezt tisztítás után vissza kell állítani "tanítani".

Renault power

(#44457) c_chris válasza rob210 (#44454) üzenetére


c_chris
csendes tag

Szívósor tömítés az az,ami a fekete műanyag "levegő elosztó" alatt van? Bocs a béna kérdésért,szebben nem tudtam megfogalmazni. Szóval a motor tetején a műanyag alatt kell lennie egy tömítésnek. Mert én lehúztam a rezonátor házat is,direktbe ment a levegő a légszűrőbe,de nem változott semmi. Tehát mindenképpen a fojtószelep után kell a fals levegő útját keresnem.. Köszi!

(#44458) zsizsef


zsizsef
senior tag

Szakik!
Videó. Készítettem videót a bajomról. Tudnátok tippet adni, hogy mi okozhatja? Vezérlésmódosító cserélve. Vezérműtengely jeladó cserélve, de a gép továbbra is dobja a vezérműtengely pozicionálási hibát véletlenszerűen.A hibaüzenet mindig menetközben jönn elő. Szelenoid szelep, kiszedve tisztítva. :R

(#44459) tresh válasza nbl2 (#44455) üzenetére


tresh
addikt

gyári diaggal alap helyzetbe kell állítani. Elvileg van amikor az ecu magától megoldja ezt.

(#44460) rob210 válasza c_chris (#44457) üzenetére


rob210
Topikgazda

Erre gondolok.

Renault power

(#44461) PHenis válasza rob210 (#44456) üzenetére


PHenis
senior tag

Ezt sosem értettem pedig többször olvastam már itt, de mostmár megkérdezem: ha eltanulni el tud, visszafelé miért nem megy neki?

(#44462) rob210 válasza PHenis (#44461) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez egy jó kérdés, voltak itt már olyanok akiknek visszaállt bizonyos megtett kilométer után.
Nekem nem állt vissza pl.
:R

Renault power

(#44463) c_chris válasza rob210 (#44460) üzenetére


c_chris
csendes tag

Köszönöm!

(#44464) PHenis válasza rob210 (#44462) üzenetére


PHenis
senior tag

Oké :-)

(#44465) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

3 lábú trafi mennyiről mér be szerintetek? Illetve ha be is mért, fotózni elvileg csak közelről tud az is nem? Ha lassítottam előtte kb 1 kilométerrel akkor lehet nem lesz 45 csak 30e a csekk... Remélem.

[ Szerkesztve ]

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#44466) tresh válasza Victoryus (#44465) üzenetére


tresh
addikt

mennyivel mentél és mennyi volt a megengedett? Változó az új trafi szép képeket lő nekem is van egy -kettő ;]

(#44467) Victoryus válasza tresh (#44466) üzenetére


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

110 helyett 140 körül.

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#44468) tresh válasza Victoryus (#44467) üzenetére


tresh
addikt

Ha óra szerint 140 akkor max 30k

[ Szerkesztve ]

(#44469) c_chris


c_chris
csendes tag

Vezérműszíj-szett + vízpumpa csere volt az autón. Mondtam is a szerelőnek, hogy biztos csak bebeszélem magamnak, de jobb a dinamikája a kocsinak. Azt mondja ezen nem csodálkozik, mert el volt rakva a vezérlés :Y Ezzel mentem két évet. Ezt vajon megsínylette a motor? (Előtte Renault szakszervíz. No komment)

(#44470) gabx76


gabx76
senior tag

Sziasztok!

Tegnapelőtt óta itthon van az új jármű, de csak most volt időm fényképet lőni róla. (azt is mobillal...)

Olaj, légszűrő csere megvolt. Bal első gumit is cseréltem, mert sérült volt, még kell gömbfej, kartertömítés és persze teljes vezérlés-csere, de azt csak jövő hétre vállalták be. Felni kupakok úton Britanniából.
Látszik, hogy jó gazdája volt, csomó szilent, motortartó bakok, kipufogó-felfüggesztés, akksi vadi újnak látszik.
Elektronika, xenon fényszóró is átment a clip-es teszten, szóval egyelőre derűsen tekintek a jövőbe. :D

...illetve ööööhm, khmmmm hogyismondjam ... nem találtuk meg az üzemanyag szűrőt rajta, ha valaki tudja, pls. ne tartsa magában. :B

[ Szerkesztve ]

(#44471) tresh válasza gabx76 (#44470) üzenetére


tresh
addikt

Oszt dízől vagy űrhajó vagy mi hajtsa???:P :U

Grat a géphez. Ha mondasz motor mi a lelke lesz válasz hol a szűrő ;)

(#44472) rob210 válasza gabx76 (#44470) üzenetére


rob210
Topikgazda

Céééppppp :) :D :) :D
Komolyan tetcccik cép a szinő
:C

Renault power

(#44473) rob210


rob210
Topikgazda

Mit lőttem nektek ezt skubizzátok.

Bocs de mobilról nem tudom elforgatni

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#44474) tresh válasza rob210 (#44473) üzenetére


tresh
addikt

Ha ránagyítasz akkor jól tölti be :) Vicces gepúúú :DDD

(#44475) Sgt. Chris válasza gabx76 (#44470) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

Há a xenon lámpát az irigylem :B Szép kis vas ez is! Az enyémet kezdem megszokni...így hogy már pluszban van rádobva vagy 200k... :((( (önindító felújítás, olajcsere, szűrőcsere, vezérléscsere, új klímakompresszor és generátor görgő...)

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#44476) tresh válasza Sgt. Chris (#44475) üzenetére


tresh
addikt

Használt autóra mindig költeni kell az a 200k teljesen reális összeg;) Másnak néha egy egyes is befut ez elé..

(#44477) Josi válasza tresh (#44476) üzenetére


Josi
aktív tag

Abból már akkor autót veszünk. :D

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#44478) zsizsef válasza c_chris (#44469) üzenetére


zsizsef
senior tag

Elmondaná nekem valaki, hogy hogyan lehet elrakni egy vezérlést, ha a vezérmű tengelyek ki vannak rögzítve? :F

(#44479) rwin5 válasza rob210 (#44473) üzenetére


rwin5
őstag

Ez 1 személyes? Milliomos volnék el tudnám képzelni, ilyen "fun" járgánynak, amivel a városban néha szaladgálnék :D

(#44480) gabx76 válasza tresh (#44471) üzenetére


gabx76
senior tag

Jogos. :R
Bönzin hajtsa, két literes.

(#44472) rob210 : Köszi! Nekünk is bejön.

(#44475) Sgt. Chris : A xenon valóban nagyon baró, remélem nem fog meghibásodni. Olyan 200 körül én is borítok bele, de ez be is volt tervezve. Jó pár évig szeretném majd hajtani. (+téligumi felnivel)

(#44481) Sanyi19


Sanyi19
őstag

Sziasztok, ha a környezetvédelmi rendszer visszajelző lámpája ég az mit jelent? Ilyenkor mik lehetnek rosszak? Folyamatosan világít, meg a service is.

[ Szerkesztve ]

“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)

(#44482) just válasza Sanyi19 (#44481) üzenetére


just
aktív tag

Milyen motor?

Two things what i hate. People that can't count...

(#44483) Sanyi19 válasza just (#44482) üzenetére


Sanyi19
őstag

1.4 16v. A motor járása is egyenetlenné vált. Trafó? Gyertya? Mi szokott még lenni?

“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)

(#44484) rob210 válasza Sanyi19 (#44481) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát ha a service is ég az már régen rossz.
Amíg csak a környezetvédelmi ég addig lambdaszonda.
Így már bármi lehet, a motor minden esetre biztonsági módban van a fedcomp leszabályoz ilyenkor, sokat ne használd.
Diagra kell tenni.
Lehet rossz tankolás, lambdaszonda, katalizátor, befecskendezés, túl sok minden ahhoz, hogy diag nélkül lehessen tudni.

Renault power

(#44485) rob210 válasza Sgt. Chris (#44475) üzenetére


rob210
Topikgazda

Neked végül hol oldották meg a klíma problémádat?

Renault power

(#44486) Cane válasza rob210 (#44473) üzenetére


Cane
őstag

Renault Twizy? 🙂

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#44487) rob210 válasza Cane (#44486) üzenetére


rob210
Topikgazda

:K

Renault power

(#44488) Sanyi19 válasza rob210 (#44484) üzenetére


Sanyi19
őstag

Hétfőn tudjuk diagra rakni. Addig hosszabb távra nem megyek. Az autó megy egyébként rendesen.

“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)

(#44489) Tosee válasza c_chris (#44457) üzenetére


Tosee
őstag

Szia!

Nem olyan régen én is hasonló cipőben jártam...
Itt vannak az előzmények, ha gondolod olvasd el, az egyiknél videót is töltöttem fel, az alapjárat problémáról!
#41729
#42895

De lényeg a lényeg, hogy tömítés probléma lesz! Nálam konkrétan folytószelep tisztítás után jelentkezett! És mint kiderült a folytószelep tömítésekkel volt a gond! De ha már nekiálltunk kicseréltük a komplett szívósorét!

Szívósor tomítések (kép alján 5 gumigyűrű) A tojás alakút csak márkaszervizben tudtam beszerezni!

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#44490) petata


petata
őstag

Sziasztok!

Az autós topicba írtam ezt, de hátha itt valaki konkrétabb infóval tud szolgálni:
"...Nem tudja valaki mennyit erhet egy 2013-as faceliftes Dynamique felszereltsegu Renault Fluence (1.6 benzin) meg 2 ev garival es 50.000 km-rel? Hasznaltauto alapjan valahova 2,5 es 3 misi koze lonem be, de hogy pontosan hova?!"

Előre is köszi.

üdv.
Peti

I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.

(#44491) eTrade válasza Tosee (#44489) üzenetére


eTrade
tag

Nem is olvastam, hogy a végén igazam lett... mármint az, hogy a pillangószelep tömítések full szarok voltak annak ellenére, hogy bekamuzta a szerviz, hogy nincs semmi bajuk (én is így jártam). Nos, az a lényeg hogy most stabil az alapjárat. :)

(#44492) rob210 válasza petata (#44490) üzenetére


rob210
Topikgazda

Jó ársávban mozogsz.
A kérdés ki kell ugranod belőle vagy ráérsz eladni.
Én olyan 2.8- ra tartanám de látatlanban ismeretlenül ezt nem lehet belőni.

Miért akarod eladni, nem vált be?

Renault power

(#44493) eTrade


eTrade
tag

Tud valaki mondani egy helyet Budapesten ahol lehet venni gyújtáskábel-t? :U

(#44494) petata válasza rob210 (#44492) üzenetére


petata
őstag

Szüleimé, csak válás miatt szétoszthatóvá kéne varázsolni az értékét. Baj amúgy nincs vele, bár nem egy driver's car, helyette veszünk apummal egy MX5-öt. :D

I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.

(#44495) c_chris válasza Tosee (#44489) üzenetére


c_chris
csendes tag

Köszönöm szépen! :R

Ha nem szedem szét a fojtószelepet, csak lekötöm -mert ugye le kell vennem a művelethez- akkor nem kell újratanítani?

Néztem a videódat. Nekem nem pörög fel az alapjárat, inkább alacsony tartományban marad. Olyan 600-700. Ilyen érték körül ingadozik.

[ Szerkesztve ]

(#44496) Tosee válasza c_chris (#44495) üzenetére


Tosee
őstag

Mielőtt tömítéseket cseréltünk előtte kitisztították a márkaszervizben és újraprogramozták (csak ott azt mondták, hogy semmi baj a tömítésekkel, pedig kértem a cserét)! Mielőtt szétszedtük levettük az akksiról a sarukat, de nem kellett újra tanítani! Beraktuk az új tömítéseket és olyan lett az alapjárat amilyennek lennie kell!

Először nálam is alacsony volt az alapjárat! Mikor közép-melegre hült, és indítottam volt úgy annyira leesett, hogy lefulladt! Ez a nagy ingadozás amit a videón láttál, ez folytószelep tisztítás+tanítás után volt!

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#44497) Tosee válasza eTrade (#44491) üzenetére


Tosee
őstag

Igazad lett! Köszi megegyszer! Azokat már nem nagyon lehetett tömítésnek nevezni! Az idő megette... Nem tömített mondhatni semmit! Nagyon örültünk, hogy meglett a hiva forrása, és egyben bosszantott is, hogy egy márkaszerviz nem fordított kellő figyelmet a tömítésekre pedig javasolt minden tisztítás után cserélni! Ez már nem nagy tétel árban!

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#44498) c_chris válasza Tosee (#44496) üzenetére


c_chris
csendes tag

Köszönöm!

(#44499) gabx76


gabx76
senior tag

Sziasztok!

A gép üzemanyagszűrőjével továbbra sem boldogulok: Sehol nem találtam róla infót, alul nincs sehol. Találtam angol fórumot, ahol azt írták, hogy az üzemanyagtankban van, máshol viszont mindenhol azt írják, hogy cserélhető. A dci változatokon az első kerekeknél van a doblemez mögött, lehet, hogy nálam is ott lesz valahol? (nem szeretném lebontani feleslegesen)

Renault Grand Scenic II 2.0 16V

Előre is köszi a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#44500) eTrade válasza Tosee (#44497) üzenetére


eTrade
tag

Nagyon szívesen. :)

Engem is nagyon bosszantott amikor kiderült, hogy mégis a pár ezer forintos tömítőgyűrűk voltak a hibásak, pedig szóltam is előre a szerelőnek, hogy szedje ki és nézze meg, ő meg simán bekamuzta és én barom elhittem neki.

Utána természetesen kizárásos alapon magam cseréltem ki a többi hibásnak vélt alkatrészt: Alapjárati motor, MAP szenzor, Beszívott levegő hőmérséklet jeladó. Ez mind 30+ ezer forint felesleges pénzkidobás volt, mert ő lusta volt + 15 percet rászánni és kiszedni a pillangószelepet és leszedni róla a gyűrűket. :W

Nos a lényeg, hogy most boldogság van. :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.