Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
SZATA Bocsanat az elirasert, tenyleg szarvas hiba! Koszi, hogy szoltal! Szeretnek feltenni kepet belterrol, de meg nincs, mivel tegnap este dontottuk el, hogy megprobaljuk eladni a kocsit. Azonban mar igy is van ra ket erdeklodo.
(#29000) Ck. Teljesen igazad van! En tudom jol, hogy nem bombabiztos ez a kocsi sem. Ha arra vagynek, vennek egy unalmas Nissant vagy Toyotat.
De: en Roniket nagyon megszerettem, nagyon sajnalom eladni, viszont vele is azert voltak gondok boven, amit persze nem feltetlenul banok, mert nagyon sok mindent tanultam.
Viszont ha mar ennyit torodunk egy kocsival, ennyi penzt aldozunk ra, akkor az legyen egy olyan kocsit, amibe tenyleg szerelmes vagyok. Mar pedig az E46-ra nagyon regota vagyodom. Tobbszor mar lemondtam rola, hogy "Oreg kocsi mar, ami meg jo allapotu, az meg draga". Most talaltam egy rozsdamenteset, ami nagyon tetszik.
Persze meg egy probakort sem mentem vele, es szerelonel sem voltunk, de sztem jo kis kocsi lesz ez.
Iden lesz az eskuvom. Menyasszonyom megengedte, sot mostmar neki is tetszik nagyon. En jo befektetesnek tartom ezt a kocsit: 1-2 evig hasznaljuk, kieljuk benne fiatalsagunk utolso napjait, aztan meg atcsereljuk egy csaladi kocsira (Ford focus kombi, Skoda Oktavia, Picasso C4, ... esetleg egy Renault)
Es nagyon alatamasztja az elobbi allitasomat az is, hogy itt van egy a masfel eve vasarolt kocsi, amire rakoltottem par szazezret, tenyleg minden apro hulyeseget megcsinaltam rajta, es igy is alig er valamit...
De amugy szeretem Ronit is nagyon. Ha nem megy el, nem lesz BMW akkor sem leszek elkeseredve
rob210
Topikgazda
Nem akarok neked rosszat, ezért azt írom remélem nem tudod eladni a meganet.
Ha rosszat akarnék azt írnám hú de jó vétel lesz minél előbb ülj át a BMW be, de tényleg nem akarok neked rosszat.
A meganet- mostanra "rendbe" raktad, persze csinálni való mindig van egy kocsin.
A BMW be most megint bele akarsz önteni egy rakat pénzt.
Ráadásul abba biztos lehetsz, hogy bele kell önteni, mert én még megkímélt BMW-t nem láttam, azt nem azért veszik az emberek, hogy használják, hanem , hogy gyilkolják.
Lásd csak téged idézve megvesszük és 1-2 évig kiéljük benne a fiatalságunk hátralévő idejét.
Na ebből indulj ki amikor BMW-t veszel.
Persze a te döntésed, de nekem lehetne akár mekkora szerelem sem kéne.
Volt nekem is ilyen nagy szerelem autó, a volvo de rájöttem a szerelemet az észnek néha felül kell bírálnia.
[ Szerkesztve ]
Renault power
(#29002) rob210 Tudoooom, teljesen igazad van. En is sajnalom, mert mar rendben van. Bar kivancsi vagyok, hogy mi jon ki. Ugye valamelyik nap csereltem a gyertyat, meg csomagter zarat. Autopalyan megint elojott a Service lampa. Ablakmoso is beadta a kulcsot...
En hiszek benne, hogy ez tenyleg egy elso tulajos kocsi. Lattam a szervizkonyvet (tudom, lehet hamisitani, de mi ertelme lenne ilyen osszegnel?!), tenyleg rendszeresen szervizelte, csereltek rajta a szokasos dolgokat.
A kep megteveszto: nincs pimpelve a kocsi. Egy M-es elso lokos kerult ra, minden mas gyari. Az M3-as kerekeket a srac tette fel, en valoszinuleg egy 16 colossal fogom megvenni, ez volt rajta. A belseje nekem nem tetszik, ki fogom csereltetni, de tenyleg szep allapotban van.
Nezd, Ronibol sok mindent tanultam: Nekem az a fontos, hogy a kasztni egyben legyen, a tobbit meg lehet oldani.
Nem fogok 80eFt-ert uj kipofogot venni ala, mint Roninel tettem, a bontott alkatreszek meg nagyon olcsok az E46-hoz! 15eFt egy kuplung + kettos tomegu. 80eFt egy komplett motor!
Mar pedig nekem az 1-2 evre eleg lesz a bontott cucc is. Ha nem, es penznyelove valik a kocsi, akkor meg 2 nap alatt el lehet adni egy ilyen kocsit, es meg az arabol sem bukok.
Plane, hogy nagyon jo aron van: Annyiert kapom ezt NEVRE IRVA, mint amit par napja neztunk, es tobb helyen rozsdas volt, meg a hidrotokek is mar vinnyogtak, tetokarpit leszakadva, bor ules kiszakadva, stb stb...
Ja, felreertetted: En nem "ugy" akarom kielni magam, hogy szethajtom a kocsit. Ezert is neztem eddig 316-318-at. En tegnap elmentem megnezni a kocsit, mert makulatlannak volt hirdetve, csak hogy osszehasonlitsam a tobbivel, amit eddig lattam. Es megtetszett... ha lehetne kisebb motorral kerni, akkor kernem azzal.
Sly189
senior tag
Volt már a kezem alatt E46 os 320d BMW.
Talicskát vegyél hozzája amivel szórod bele majd.
3er BMW ből csak a következő generációját venném. De hát az meg dollár. ( vajon miért )
De én maradok a Renault-nál. Legalábbis a francia dízelnél. Következő autóm mindenképpen egy új autó lesz. ( 0km )
Nem szeretek lottózni. Szar érzés az, hogy vigyázol a kocsira de hiába ha előtted kitaposták a szemét, addig mentek vele ameddig a csőben volt gázolajnak nevezett kannázott fos.
Lehet hogy ezek a hibák nem akkor jelentkeznek amikor megveszem, hanem pár ezer km után, de utána fejfájás.
Én lekopogom eddig nem bántam meg a vételt, de nincs is kitaposva úgy érzem.
De tény hogy a coupé 3 as szép. Sok sikert az eladáshoz
Konkretumokat tudnal irni nekem? Mire ment el sok penz? A motorra? Mert en biztos, hogy nem veszek dizelt.
Vagy a futomu? Mert szerintem ez a ketto tudja vinni a penzt.
Nekem csak az E46 tetszik, a E90 mar nem. Illetve az mar teljesen mas tipus, sokkal rosszabb mindenki szerint. Csaladban is van egy E90, visszasirja az E46-ot.
rob210
Topikgazda
Ha konkrétumot akarsz olvasd el ezt.
Egész jól megfogalmazták, ha jót veszel jó ha nem nem.
Bár ez minden kocsival így van szerintem az E46 felett eljárt az idő.
Használt autó vásárlásnál ugyanis abból kell kiindulni, hogy valami rossz az autón azért akarja az előző tulaj eladni.
Renault power
giigz
veterán
A sejtesem beigazolodott, agyatmero 57 mm...
Ezzel lehet kezdeni valamit?
tresh
addikt
Nem veszed meg 60.1 az agymérete a rönyóknak ergo vagy nagyobbat veszel pl honda felnit és tehermentesítővel rakod fel (nem ajánlom ) vagy veszel rendes rönó felnit rá
Végül is egy esztergályos megoldja ezt is.
Ha már itt nagy autóváltások vannak.
Mostanában elgondolkoztan én is egy teljesen más irányon és egyre jobban élem bele magam: ezeket nézegetem. Tudom elég extrém váltás lenne a kombi dci után, de most ilyenem van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
giigz
veterán
Na akkor majd ennek utanakerdezek, hol mennyiert szelesitik ki 57,1-rol 60,1-re, gondolom ennek eleg pontosnak kell lennie, tehat ha pl. 60,2 lesz akkor mar nem jo?
tresh
addikt
Felniből esztergálni azon a ponton....hát én fel nem raknám a gépemre
giigz
veterán
Ne keseritsel mar el...
Fenyevente egyszer talalok olyan felnit ami tetszene es jo aron van...
Mi baja lenne attol mert a kozepen kivagnak valamennyit belole? 1,5 mm-t kellene csak kivagni... Maga a felni szerkezete ettol elgyengulne?
tresh
addikt
Egy jó esztergályos min 5k ért fogja ezt neked megcsinálni.. nem tudom mekkora felnit és mennyiért akarsz rá venni de nem hiszem hogy drágább lenne ha megfelelő agyméretűt veszed.. Ettől függetlenül egy használt alu felnit feldobni az eszterga padra és azt pontosan kiesztergálni hát ember legyen a talpán aki ezt meg teszi (tudom meg lehet csinálni) és ha még 0,1 tized lenne azt mondom nem téma de 1,5 mm szerintem már sok és gyengül a felni.. Amúgy ez nálam elv kérdése is pl javított hegesztett felnit se tennék az autómra...
(#29006) rob210 Koszonom, hogy probalsz jozan belatasra teriteni, de ez a kocsi nem a jozan eszrol szol.
Ez a "ha jot veszel..." minden kocsira igaz. Ronibol rosszat vettem, volt egy ev kb. mire kipofoztam, de osszesegeben nem banom, hiaba latom mostmar, hogy a beletett szazezreket nem kapom vissza.
Ez a BMW meg nagyon jo allapotban van, nincs rajta rozsda sehol, gyonyoru a belso (marmint allapotra), nincs tuningolva. Nekem egy probat megerne...
Sly189
senior tag
Dízel révén a porlasztócsúcsok
Futómű igen... volt olyan valami nem volt megcsinálva, úgy dobálta a seggét hogy 70 el nem mertem menni
Benyásba én nem mernék 2.0 lityós motort, meg ennél a fejemet is Nekem már 8 liter felett sokat fogyaszt egy autó
mycso: : az összes ilyen celica rommá volt teljesen törve, vagy részben sose vennék ilyet Elég éles váltás egy Megane-ról
Én ha váltok, valószínűleg csak 1-esből kettesbe
Sly189 A hatso futomu az gyenge pontja a 3-asnak, ez koztudott. De mennyi volt a javitasa? Tudommal csak szilenteket kell benne cserelni, ami olcso, csak sok van benne. Meg talan az egyik lengokart ki kell cserelni. Nem hiszem, hogy ez olyan borzasztoan nagy osszeg lenne.
Roninel 50eFt volt csak a ket uj elso lengescsillapito. Sztem egy kis ugyeskedessel a BMW-nel ennyibol megoldom a hatsot.
Dizelt meg ezert nem veszek... Igaz, hogy a 6 hengeres benzin miatt majd kivancsi leszek a fogyasztasra
Mágus2
Közösségépítő
Nem az a baj, hogy elgyengül a felni, hanem, hogy nem lesz pontos. A felnit a középfurat központosítja, a csavar csak rögzíti. Ha nem ül fel egyenesen a kerékagyra vagy nem találják el a közepét az esztergályos mesterek, akkor olyan lesz, mintha tojáson mennél.
rob210
Topikgazda
A lengőkarcsere egyértelmű, ha szar valami benne, mert ebben nem lehet szilnetet cserélni, csak lengőkart.
Össze van sajtolva vagy mi a tököm és ha szétmegy szilent cserés a lengőkar.
Egyébként ha beleszerettél vedd meg használd sok sikert hozzá, de én féltelek tőle.
Giigz:
Szerény véleményem szerint ha van pénzed alufelnire vegyél rávalót ha nincs hanyagold a témát, mert szétrázza a kis popódat egy elkefélt felni.
Az meg a másik fele, hogy elgyengülhet extrém esetben használat közben el is pattanhat a felni, bár a te esetedben sem 300lovat kell levinni az úttestre, na de nálam ami nem eredeti az nem is rávaló/belevaló az autóba.
Hidd el én is azért vettem 4 lemezt 15"-ban mert rájöttem nekem nemér plusz 40ezret az, hogy alun guruljak.
Jó ez így is ezzel a dísztárcsával.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ezek bazi jó kocsik ha nem véres a torkuk, de nagyon gondold meg a renault után nem fogod jól érezni magad benne.
Én nekem az avensis is kicsi volt a megane után, pedig azért az jóval tágasabb ennél.
Renault power
giigz
veterán
Na most elkeseredtem, olyan jol nez ki pedig...
Sly189
senior tag
320d kombiból több a bontott, mint a coupéból
(#29021) Sly189 De meg mindig nem mondal konkretumot, hogy mire mennyit koltottel. Mennyit mentel a kocsival, stb stb.
tresh
addikt
aza 2 liter benyás motor az nagyon jó... de ha rám hallgatsz coupe ide vagy oda felejtsd el alkatrész (karosszéria terén is) irtó szegény... plusz ezek 90%-át taknyok vagy 90-es mellbőségű botlábú nők vezetik/vezették... inkább kombi vagy sedan.. a fogyi 8-9 alatt nem lesz az tuti és nem tudom milyen autókba ültél de a hátsó kerék hajtás 150 LE nem ugyan azt a vezetés módot igényli mint amit egy első kereke 110Le lovas autó
Az a baj, hogy meg mindig nem derult ki, pontosan melyik motor van benne, de sztem a 6 hengeres 150Le-s valtozat.
Most szamoltam: a kotelezo es teljesitmeny ado szinte annyi, mint Roninek. A fogyasztas az viszont tobb lesz, de sztem ennyi belefer. Evi 10eKm-t megyunk, ennyinel sztem nem szamit. Persze jobb lenne, ha 5 literrel eljarna padlogazon
Viszont en is ugy sejtem, hogy a 6 hengeres motor nagyon jo lesz. Es ugy tunik, ez a legmegbizhatobb is, az arany kozeput fogyasztas / teljesitmeny tekinteteben. Mondjuk nekem a 150LE nem kell... de talan egyszer-egyszer jo lesz odalepni neki. De en a kulso (es majd ha atcsereltetem) a belso miatt veszem meg a kocsit, nem azert, hogy kilinccsel elore kozlekedjek.
Ezekben a sztereotipiakban pedig nem nagyon hiszek: Az en kocsim is elado, pedig nem hajtom szet, nincs igazabol baja, nem megszabadulni akarok tole, csak atulni egy masik kocsiba.
Van olyan is, hogy valaki vigyaz a kocsirajara, minden torodest megadni neki, megis elektronika hibas, vagy tobb szazezret ra kell kolteni a motorra, mert vacak az uzemanyag minosege (mindenhol!)..
Az is furcsa, hogy elobb irta valaki, hogy a 320d-be taknyot tankolnak. Azert ne mondjatok mar, hogy a tiz-husz millio Ft-os kocsiba teszik pont a legszarabb uzemanyagot, meg semmit nem koltenek ra.
Azt mar elhinnem hogy 10 evesen megveszi valaki, es szethajtja. De ennek - ha a papiroknak lehet hinni - csak egy tulaja volt.
Sly189
senior tag
Csak nálam volt, én csak vezetgettem Magyarország - Belgium távon pl. szervizelni nem én szervizeltem. Amikor a hátsó futómű rossz volt az még itthon volt megcsinálták nyilván, de nem tudom mennyibe fájt. Én úgy vagyok vele hogy ha valaki olyan kocsit vesz, mint a BMW az készüljön fel hogy nem annyi mint egy alsóbb kategóriásnál a fenntartás.
De a facelifteset érdemesebb venni 2004 től van talán-
Ősszel megveheted az én 14-colos Renault felnimet.... addigra eladó lesz, ha tényleg lecserélik a vasat alattam...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
(#29025) Sly189 Latod, pont errol beszeltem: Nem sajat kocsid volt, hanem gondolom valami ceges, aminek kinyomtak a szemet is, ami a csovon kifert a nemet autopalyan, de megis a kocsit hibaztatod, hogy draga es megbizhatatlan.
Faceliftes nagyon draga, nekem annyit nem er. Mondjuk olaszbol most hoztak 2004-es dizelt ket millioert mindennel egyutt, de nekem nem is tetszik annyira. Ha meg kell, ennek is ki lehet cserelni a lampajat.
Amugy ha nem tudod, hogy mennyibe fajt, akkor miert gondolod, hogy draga volt?! Tenyleg nem ertem...
giigz
veterán
Nos, rákérdeztem egy szakmában dolgozó ismerősömnél, szerinte nem lenne probléma vele, pontosabban szoktak ilyet is csinálni, és nem panaszkodott senki, az 1,5 mm szélesítés is beleférne szerinte, és jó helyen megcsinálják olyan pontossággal, hogy azzal probléma ne legyen, a felninek sem lesz semmi baja, viszont mindez a művelet nem biztos, hogy kijön 5k-ból, lehet 10 is...
Ennek a felninek meg pont az lenne a lényege, hogy nem akarok érte +10-et adni, hanem pont annyit, mint amennyibe kerül...
Így akkor a felni projektet egyelőre elvetettem, továbbra is nézegetem az ajánlatokat, hátha lesz egy mindenben megfelelő is, én nem sietek sehova, bár az biztos hogy kapkodni nem kell, idén itt helyben ez volt az első felni ami tetszik és normál áron volt.
Persze a gépezet nem áll meg, a kocsin mindig van mit csinálni, cél a 100%-os állapot (ha úgy nézzük nincs is olyan messze, de azért még hosszú az út... ), ha most ezen a héten meglesz a szerviz + vizsga, jövőhétre betervezek egy ablakfóliázást.
Sly189
senior tag
mycso:
Valami trükköt írj már le az olajszint méréssel kapcsolatban... Tököm tele van már... kb 600km ezelőtt volt olajcsere akkor bele löttyintettük a kellő mennyiséget, Max jelzés alatt volt kb 2-3mm el a szint. Rendben, majd később után töltök amikor ráérek. Nézegettem én jó párszor, de amikor néztem ( természetesen reggel indítás előtt ) a szint normális volt. Illetve nem tudtam leolvasni az értéket, mert olajos lett a mérő pálca... Fedélzeti szerint fullon van, ahogy kell. De pl egy hete az egyik karika hiányzott a fedélzeti jelöléséből, de azóta megint fullt mutat. Sok olaj nem lehet benne, mivel literes kiszerelésben jutottam csak hozzá az ELF olajhoz... Szerelő csinálta a cserét.
Most akkor WTF?? Hangja szép
már muszáj voltam megkérdezni...
[ Szerkesztve ]
A computer nem biztos, hogy 100%-osan mér, illetve sok dologtól függ:
-mikor volt előtte beindítva
-síkon vagy lejtőn állsz
stb.
Tehát ezekhez képest mutathat eltérést a computer, amit esetleg 2-3 karika eltűnésével is jelezhet, majd hosszabb sík terepen állás után ismét maxot mutat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Sly189
senior tag
Ez az első komolyabb hiba a megane on )))
Kicsit zavaró... Volt hogy 5x kellett rámérnem, akkor mintha láttam volna valamit de akkor se volt az igazi...
rob210
Topikgazda
Jelentem a téli felnik elkészültek.
1
2
3
4
5
6
7
4 felni csiszolva alapozva festve nem kis idő volt.
Főleg mivel az akkus csavarozóm egy felnit bírt egy töltéssel
Nekem tetszik a végeredmény, sajnos az előtte fotókat elfelejtettem elkészíteni én hüle.
Pedig a változás elég jelentős.
Ajánlom giigz figyelmébe.
Renault power
Nagyon szep lett! Szebb, mint az uj, nagyon finom szin.
Amugy az utolso kep linkje hibas, van benne egy plusz hhtp
rob210
Topikgazda
Igen azt elnyomtam, de már nem is tudom szerkeszteni, mindegy elég a 6 kép is
köszi.
Renault power
giigz
veterán
Na az enyemeket nem tudnad megcsinalni ilyenre
rob210
Topikgazda
Soha ne állíts olyat ami nem 100%ig biztos.
Lehet több munka lenne vele mint ezekkel volt, de mindent meg lehet csinálni igényesen is.
Renault power
giigz
veterán
Sok munkaval en is megtudnam, de egyreszt az anyag fele maradna meg, masreszt az egesz nem er annyit...
Homokszoras is keves neki, elvittem, de mondtak h vegyek helyette masikat mert egyszeruen olyan szar h nem eri meg foglalkozni vele...
rob210
Topikgazda
Fotózd már le hogy néz ki.
Renault power
rob210: Mar egyszer mutatta: [link]
Ezekkel szerintem sem erdemes bajlodni... Ha 110eFt-ot elkoltott gumira, lesz par ezer felnire is.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Wazzeeeee
Erről lemaradtam a múltkor, de hát ez valóban gyalázatos.
Erre kár gumit tetetni, mert a perem mellett úgy is el fogja engedni a levegőt.
Jó érzésű gumis fel sem teszi rá az abroncsot.
Ezeket valóban nem tudnám ilyenre megcsinálni
Renault power
Hugo85
aktív tag
Ez gyönyörű lett, le a kalappal. Pontosan hogyan és mivel csináltad? Nekem is neki kellene esni a 13-as téli lemezeknek valamikor nyáron.
giigz
veterán
Mivel alapoztad, festetted?
FRENK1988
veterán
az engem is érdekelne mert az én télim is kezd gatya lenni
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
forceberg
veterán
Sziasztok!
OBD2 kábelből van olyan, ami rendesen működik(MII dCi) és nem aranyáron van?
THX!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
na ha ekkora az érdeklődés, akkor leírom.
Leöntöttem fékfolyadékkal, hagytam marni
Aztán féktisztítóval lemostam akkus csavarozó drótkorong (kertes házban lakók előnyben a fúrógéppel)
Utána szóró glett(spray) ahol kellett csiszolás majd alapozó, és a selyemfényű fekete spray.
Márkákat, majd holnap ha kell, mert mobilról vagyok a melóból.
Az elismerő szavakat köszönöm.
Renault power
Füge007
senior tag
Az enyém is ilyen szép volt 2 hétig , most megint lepukkant, mert a festék egyszerűen eltűnt róla. Na majd ha lesz hozzá idegzetem megcsinálom, vagy veszek rá valami jóféle használtat.
Füge
tresh
addikt
Clipen kívül a többi csak bohockodni jó sajnos.
giigz
veterán
Na de jo, tegnap nem volt ott a szerelo, most meg mar ugy dontottem lehet nem is hozza vinnem, csak igy 1 hetet foloslegesen vartam, most meg van meg az auton 2 nap muszaki...
Ha alkatreszt ma megrendelem, az jon meg 2 nap alatt, hetvegen nem dolgoznak, jovoheten meg mar nem mehetek a kocsival
rob210
Topikgazda
Az bizony cumi.
Én is így jártam csak én az alvázszámosdi miatt.
A rakparton olyan parában mentem, hogy elmondani nem tudom, de én megúsztam.
Akkor már 2 napja nem volt rajta műszaki.
Egyébként ha kérsz útvonalengedélyt akkor megspórolhatod az idegeskedést a műszakiig.
Vagy le kell műszakiztatni még határidőn belül.
Mit kell ennyire s.o.s. szerelni?
Renault power