Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Na nekem is eljött a hátsó fékcsere.
Nem sok minden volt már a pofán
Megkapta az új skf csapágyakat is bár azt kár volt cserélni.
Viszont szét kell kapnom mégegyszer. A jobb hátsó munkahenger kezd könnyezni.
De sebaj azt is hamar orvoslom aztán megint mehet a menet jó sokáig.
Most harap megint a hátsófékem is
Renault power
Pecc
őstag
Azok milyen fékpofák ?
zsizsef
senior tag
A lényeg, hogy a másik oldalon célszerszámmal a vezérmű tengelyek rögzítve vannak. A főtengely is ki van rögzítve ahogy kell. Az okoskeréken gyári festés van a pozició beállításhoz. A leirat szerint a baloldali kerék rombusz jel függőleges tengelyének párhuzamosan kell állnia a fehér jelzés tengelyével ( a kerék mögött látható egy bemélyedés, a fehér jelnek oda kell esnie). Ehhez képest ha szemem nem csal, nem kis eltérés van. Anno véleményed szerint egy foggal el van rakva a vezérlésem. Ez nem egy volt, hanem kettő. Azért nem volt gond, mert az okoskerék kompenzált. Okoskerék cserénél a kerék szabadon forog a vezérmű-tengelyen, azt feszítés előtt pozicionálni kellett volna. Érthető voltam?
rob210
Topikgazda
Igen ezért Írtam, hogy valami nagyon nem oké, csak azt hittem szarul lett rögzÍtve a vezérlés.
De akkor Így már értem, a képet.
Renault power
rob210
Topikgazda
A bevált Zimmermann
Renault power
Pecc
őstag
Ahha. Én ate pofákat tettem bele mert lehet, hogy eredetileg is azok voltak benne.
rob210
Topikgazda
az is jó cucc azok nekem elől vannak a tárcsát harapdálják ATE betétek.
Vagy a tárcsám ATE már nem is tudom
De elől is ATE Zimmermann páros van csak nem tudom már melyik melyik
Renault power
Pecc
őstag
Szabályoztattad Te is a dobokat hátul?
rob210
Topikgazda
Nem én lecseréltem őket
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Van valami bontónak valami webshopja ahol pár apróságot meg néznék van-e nekik a Thalia-hoz és ha úgy van meg lehetne rendelni?
Csak apróságok kellenének, pl első szélvédő jobb felső sarkába a takaró a gumi végeire, motorháztartó gumi bak, motortérbe rögzítők a kábeleknek (mondjuk a hűtőnél lévők mert most csak lógnak a semmibe a kábelek szinte), levegőcső, stb...
Szóval egy rakat apróság ami egy ilyen korú kocsinál cserére érett.
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
z00li
senior tag
Estét!
Elhoztam az autót a szerelőtől, 60k mínusz. Viszont van két új első féktárcsám, fékbetétekkel, ki lett cserélve egy talpas, valamint a jobb oldali elektromos ablakemelő szerkezet. Remélem egy ideig nem jön elő más probléma és kicsit rendbekaphatom az autót esztétikailag is.
Z
Wiz Khalifa
addikt
Lényegébe ahogy a maradványokból látom hagyományos patentok voltak, csak ennyi idő alatt elengedtek. Bár ha lesz időm meg elég tudásom annyira megbontani az elejét akkor szétkapom hogy jobban oda férjek mert némelyik kábelnél egy kis zsugorcső vagy hasonlók elférne mert a gyári szigetelés (ami a 2-3 vezetéket tartja egyben) el vannak csúszva, stb... Bár ez inkább kozmetikailag hiba. Szóval ennyi.
mycso:
Köszi, a csopikba az igényt leadtam hogy beléphessek, meg a Club-ba reggeltem. De szerintem első körben majd megnézem a BlackBontót meg a hasonlókat hátha szerencsém lesz.
Smoke some weed nigga!
alexander12
aktív tag
Kb egy hónapja a legnagyobb melegben elkezdett nagyon kopogni a motorban valami ( thalia 2003, 1.5 dci )
Szerelő azt mondta első körben cseréljünk olajat. Ez meg is volt (olaj, légszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő, pluszt az alsó motortartó bak) Elmúlt a kopogás. Mentem kb 800-1000 km-t most tegnap a nagy melegben megint nekiállt kopogni. mi lehet ez?
kíváncsi, OP8T
(#45216) diablo1984 válasza alexander12 (#45215) üzenetére
diablo1984
veterán
Mennyire kopogni? A youtube-on keress rá a dci hajtókarcsapágy hibára ès vesd össze a tieddel! Lehet az lóg a tiedben is már....
rob210
Topikgazda
Csak a nagy melegben csinálja és random kopogás, vagy ütemes?
Elképzelhető, hogy stabilizátor rúd szilent.
Ha hidegen is adja a hangot vagy ütemes akkor az motorikus gond és valszínüleg hajtókar csapágy ahogy diablo is írja.
Renault power
alexander12
aktív tag
Hidegen is csinálja. De ha a hajtókar akkor múlt hónapban hogyan hallgatott el ?
kíváncsi, OP8T
rob210
Topikgazda
friss olaj
Renault power
rob210
Topikgazda
Adonimus
aktív tag
Üdv Urak. Scenic 2 motortető nem akar lezárni, csak a biztonsági zárig. Mi lehet a gond? Ha huzgálom a nyitó kart a zártol pár centire még hallatszik, hogy valami mozog.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
diablo1984
veterán
nyisd ki, olajozd meg a mozgó dolgokat, nézd át a bowdent, hogy nem-e szorul. a zárszerkezetet is nézd meg, hogy nem tart-e rá a bowden(mert akkor nem zár)
Adonimus
aktív tag
Meglett, az állástol beállt. Az olajtol azonnal megjavult.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
diablo1984
veterán
jaja, egyszerű szerkezet, sok baja nem lehet!
balazs1022
őstag
Meg nem vettem katalizátor tisztitot, de azt már most látom h a nivoplacan mert mennyiség megint csökkent... Szal továbbra is zabalja az olajat. Kar a kocsiert, pedig most jöttek még az RS alkatrészek.. Az elozo tulaj jol odatett a verdanak. Akinek dízele van annak ajánlom h téli tankkal járjon! Üres tanknàl a paralecspadosabol víz kerulhek a befecskendezobe ami tonkre teheti azt.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
tresh
addikt
nem csak ezért nem ajánlatos üres tankig hajtani a kocsit
rob210
Topikgazda
És az üzemanyag hűti a szivatyút.
Renault power
forceberg
veterán
És a visszafolyó üzemanyag meleg, ha kevés van a tankban, akkor felmelegszik az egész. A melegebb gázolaj gyengébb kenést biztosít.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
bandi94
tag
Sziasztok!
Tegnap elkezdett csorogni a víz a hűtőrendszeremből.Onnan vettem észre, hogy menet közben elkezdett világítani a töltésjelző, meg a stop vele együtt.Amikor lakatfogóval elkezdtem nézegetni, hogy az akksi a rossz, vagy a generátor, akkor látom, hogy csorog belőle a víz.Valahol a generátor, szervoszivattyú és a klímakompresszor mögött.(ez egy jó előzésnél jött elő amikor megforgattam a motort 5k környékén, gondolom akkor sz..ta össze magát a cső és beléprickolt a generátorba) Gyorsan elvittem szervízbe, nekem nem volt időm bohóckodni vele.A folyást elállították, viszont töltés hol van, hol nincs.
Nem ismerem a hűtőfolyadék természetét, van esély rá, hogy majd kiszárad, és jó lesz?
Valamint amióta ez a kis hibásodás előjött, azóta ingadozik az alapjárat.Az mitől lehet?
[ Szerkesztve ]
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
diablo1984
veterán
a generátor hol megy, hol nem, az tud alapjárat ingadozást okozni, már ki kellett volna száradnia, 2 lehetőség maradt, vagy meggyógyítani a generátort, vagy cserélni!
gooool
őstag
Motorterben levo kis muanyag patenteket hol lehet/erdemes beszerezni?
Eltort par darab es igy azok az elemek amiket lefogna fityegnek, zajonganak menet kozben, szoval szeretnem potolni.
Ugyebar Laguna 2 2005-os evjaratrol van szo.
Koszonom!
Üdv, Balázs
Pont valamelyik nap linkelte rob: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
just
aktív tag
mycso, hogy állsz az autókkal?
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
Na szégyen szemre ma egész nam avensissel kellett közlekednem, meg egész hétvégén az lesz alattam
Egy rémálom a meganehoz képest pedig nem is egy kategóriában játszanak.
2002 1.6 vvti, de a megane megeszi reggelire komolyan mondom olyan lomha, hogy az valami fertelem.
A kényelmét hagyjuk is.
(párom elvitte a meganet, Mert arra fel tudta rakni biztonságosan a két biciklit.
Nagyon szomorú vagyok. )
JAH MÉG VALAMI, ha kell valakinek tető csomagtartó, az ajtó keretes változatból és én éppen nem használom, akkor innentől tudok kölcsönadni, mert én vettem egyet.
Elegem lett abból, hogy minden évben előjön ez a, hogy szállÍtsuk a bicikliket mizéria.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Sajnos sehogy.
A lagunáról lehet lemondok, mert jó lenne valami fiatalabb autó. Illetve nem is nagyon van fent hahu-n normális. (még a 2013-asok határ esetek lennének, de azok meg már elég húzós áron mennek)
Kinéztem hét elején egy 2015-ös 3-megane-t. 1.6dci, bose felszereltségű, fel is hívtam napközben, de estére elvitték...
Picit már kezdek belefáradni az autó keresésbe.
Pedig ezzel a megane-al úgy voltam, hogy mentem is volna érte.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
gooool
őstag
Elnezest, pedig kovetem a torteneseket, de nem emlekeztem ra...
Koszonom!
Üdv, Balázs
diablo1984
veterán
ne aggódj, ha zsebben a lóvé, úgy pikk-pakk lehet autót venni! csak ki kell várni, mert 1-3 éves autókat ritkán adnak még el....
Május óta keresgélek, ezt nem nevezném pikk-pakk -nak.
Bár komolyabban, csak kb. másfél hónapja.
Mondjuk közben volt egy olyan terv is, hogy új autót veszünk, de sajnos nem jó számokat mondtak a kereskedésekben. Főleg a renaultnál elég vastagon fogott a cerka. Amit elég jelentős kedvezménnyel adtak az a K astra lett volna, azon még picit gondolkodóban vagyok, de próbálom meggyőzni magam, hogy nem kell új autó.
mod.: amit linkeltél kiesik a kosárból. Vannak hogy is mondjam, elég különös igényeim (vagy is lehet nem különös, de ezek kellenek):
- tempomat
- tolató radar
- ülés fűtés (erről akár lemondanék)
- xenon (erről is lemondanék, mert ritka, bár lagunánál meglévő opció)
- eső/fény szenzor
- nagy navi (valami nagy kijelzős csuda)
- szabad kéz / kulcs nélküli indítás
- dupla digit klíma
- megane minimum 1.6dci, laguna pedig 2.0dci (150ló -tól)
- évjárat 2013 utáni
mondjuk ezek az alap dolgok amik kellenének, meg még esetleg van 1-2 apróság. Így viszonylag szűk a kör.
Megane-ból még esetleg EZ bent lehet a kalapban, bár számomra ez is kompromisszumos.
Amúgy EZ volt a kiszemelt, amit elvittek.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
rob210
Topikgazda
Milyen korosztályt nézel és melyik motort preferálod?
Azt tudom, hogy dieselt, de azon belül melyiket?
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Ennél erősebbet szeretne abban szinte biztos vagyok.
Renault power
diablo1984
veterán
hát nagy igényekhez hiány társulhat! 110 lovasokat lehet venni, igaz céges verdák, de nem rosszak azok!
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Jaj ez de dög ennek annyira tetszika formája
Csak hát nekem használhatatlan lenne, a két gyerekkel.
Renault power
rob210
Topikgazda
Nekem ez tetszik, de ő disel füstös
Renault power
Közben az előzőbe bele szerkesztettem, hogy mik az igények, illetve miket néztem.
Amúgy, ez amit linkeltél szintén elgondolkodtatott már, van fent egy ugyan ilyen 2.8-ért is.
Nagyjából az összes laguna/megane-t ismerem már hahu-n 2012 - 2014 között a fent megjelölt opciókkal.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
ja tényleg, de nekem pont a zsánerem ha már újabb autó, akkor csak szívó benzines!
#45238) mycso : nem kombi???? szentségtörés!!!!eretnek!!!!
[ Szerkesztve ]
Én meg pont fordítva vagyok, ha teljesen újat vennék, akkor csak turbó benzin.
Próbáltam mazdát, CX3 (ez is bejövős volt....amíg ki nem próbáltam). Ebből kétezres skyactive szivóbenyás van, 150 pacis. Azt hittem, hogy jó lesz, de nagyon nem. Szörnyen buta az a motor, bár alsó tartományban kb. úgy viselkedik, mint valami kis turbódízel, de utána halott.
Egy ilyen 1.6 szívó megánban idegállapotban lennék állandóan (tudom miről beszélek, fateromnak 1.6 107 lovas megane 1 ph2 van és vezettem annó nagyon sokat, tetszett is, amíg meg nem éreztem a dízel ízét)
mod.: igen, még a kombi is a kitételek között van, csak az lemaradt. Viszont vannak olyan kivételek, ahol feladtam volna, ez a fekete 3-as a kivételek közé tartozott volna.
mod2: illetve mostanában van egy furcsa perverzióm az automata váltósok iránt is: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
én ha sokat mennék a kocsival és újabb kellene, akkor dízel, ha nem sokat(mint most) akkor szívó benzin csakis. ha turbó benzin és turbó dízel közül kellene választanom, akkor inkább a dízel, vagy egyik sem. próbálom a lagunával minél tovább kihúzni, ettől fejlettebb dízel nekem már nem kellene volt, de fosok tőlük, bármikor befigyelhet egy több százezres hiba, a lagunát meg 400ból mindenestől felújítottam, futóművestől, új gumistól, a motorról nem is beszélve! most jónak tűnik, de majd pár hét múlva lesz a pályás tesztje, ha ott átmegy, akkor bizony ez a kocsi lesz a jövő is, mert amire nekem kell, arra tökéletes(bár tempomat jó lenne bele, de nem létezik)
nekem a csapott seggű megane 3 kicsi lenne, szeretek a nagy csomagtartóba behányni dolgokat és nem tetriszezni.....
J astrákat nem néztél? 1,7 cdti 125 ló, kombiban.....
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Annyira nem ütős belülről a M3, hogy 4Misit érne használtan
(Lehet nem kellett volna múltkor benéznem egy új Espace-be )
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Criminal017
őstag
Sziasztok!
Gondoltam, ha már van egy ilyen fórum és írtam bele nemrég, akkor illik bemutatkozni. Képek a netről.
Fiatal/öreg rönyósok vagyunk, 2000-ben léptünk be a francia szélmalomharcba egy új Renault Clioval (II.), ilyennel, színre is ugyan ilyen volt.
Hamar kinőttük, átköltöztünk egy kacsaseggűbe, 2002-2003 környékén. Ilyen volt őkelme:
2005-2006 környékén azért költöztünk át egy ugyan ilyen, csak dízel változatba, mert gyenge volt a benzines verzió, szóval lett még egy kacsaseggű, zöld kettes Mégane, csak volt rajta némi tuning (ezüst kilincs stb.)
2008-ban jött az áttörés, beültünk egy kettes Scénicbe. Érdekes sztorija van, röviden összefoglalnám.
A győri iniciálban vettük, bemutató autó volt, de már egy éve ott állt, szegény. Mi megsajnáltuk és elhoztuk. Nagyon szeretem a tehenet (mi így hívjuk, gondolom mindenki ad a kocsijának becenevet, ez valami népbetegség ), bár párszor megtréfált minket. Kb. 3 éve a fél motort ki kellett cserélni, a motor új számot kapott, mert valami olyan hiba volt, amire máig nem derült fény, elég érdekes volt, lényeg, hogy szétment a motor... Most a hetekben a hármas porlasztó adta meg magát, azt kellett kicserélni. Illetve a tűzkarikát. Elég sokat pályázunk vele, az 1.5 dCi szereti is, tehát ki van kormolva. 2008 óta van benne 214 ezer kilóméter, jól bírja, lekopogom.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, majd ha még van valami próbálok írogatni, remélem nem leszek terhetekre.
Ja, nem tudom hány Mégane klubtag van itt, mi a 120-as tagszámúak vagyunk, anno az egyik Méganenal megjártuk Cavallinot.
További jó kocsikázást kívánok!
[ Szerkesztve ]