Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20001) giigz válasza rob210 (#20000) üzenetére


giigz
veterán

Sokat segítesz "így is" :) :R

Na szóval akkor így, hogy digitális, mi a teendő? Ki tudja nekem megcsinálni?

(#20002) rob210 válasza giigz (#20001) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akinek van gépe.
Azt csak laptoppal meg progival lehet megpörgetni.
Viszont annyira és úgy állítják ahogy szeretnéd.

Csak kell a gyári renault clip.

Renault power

(#20003) giigz válasza rob210 (#20002) üzenetére


giigz
veterán

Ez a gyári Renault clip csak a márkaszervizben van, nem? Ahol a múltkor voltam, és a nívópálcát vettem, ott meg tudják ezt csinálni? Kerestek rajtam annyit, hogy ez ne legyen nagy dolog :D

(#20004) _NCT


_NCT
őstag

No ma vettem Valeo ablaktörlőket vezetőoldali és utasoldalit, 3100.- volt a két darab, szépen töröl, szerintem jó áron volt. Neten ezt a kettőt valami 8ezerért láttam Fridcar-nál.

(#20005) Nordik válasza _NCT (#20004) üzenetére


Nordik
őstag

Én is pont ma vettem 3ezerért, szerintem ugyanolyat vettünk. :)

Csak azért jelentem be amúgy, mert a tescoba is árulnak mostanába Valeot, hát nemtudom azok vajon eredetiek e de előzőleg az volt és nem voltak ilyen jók mint ezek... Nem csak azért mondom mert újak.

Egyébként nem is tudtam, hogy a kis Clio-ra vezetőoldalra 53cm-es megy, másik oldalra 45cm. :) Eddig mindig ugyanakkorát vettem. Bár a vezetőoldali 1-2cm-el mintha lehetne rövidebb, nemtudom jó e az úgy, hogy az ablak tetején csak 1-2centi híján eléri a gumitömítést.

[ Szerkesztve ]

(#20006) SocketA


SocketA
aktív tag

A napokban meghalt a csomagter-nyitom. Szombat delutan tobbszor nyitogattam a kocsit, minden rendben volt, aztan amikor indultunk haza, nem akart kinyilni.

Par oraraval es kilometerrel arrebb ra akartam nezni a biztositetkokra, de egybol kinyilt a kocsi.
Viszont most par napja megint nem megy. Nem hallom, hogy huzogatna, szoval nem hiszem, hogy a kis feher muanyag fogaskerekkel lenne a baj, mint ahogy a Megane Forumban le van irva. Sztem elektromos gond. Van tippetek, hol keressem a hibat?

(#20007) FRENK1988 válasza _NCT (#20004) üzenetére


FRENK1988
veterán

Tolj egy kiket :)

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#20008) FerNandor válasza SocketA (#20006) üzenetére


FerNandor
őstag

neked milyen az átvezetöd a csomagtartó ajtónál? kombinál ott szokott megtörni a vezeték.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20009) SocketA válasza FerNandor (#20008) üzenetére


SocketA
aktív tag

Hogy mi hol?! :)

(#20010) FerNandor válasza SocketA (#20009) üzenetére


FerNandor
őstag

ha felnyitod a csomagtartó ajtót, akkor teljesen felül jönnek át egy gégecsö-szerüségben a vezetékek. az a gumi gégecsö a kombinál teljesen meghajlik, amikor le van csukva, nyitáskor meg majdnem kiegyenesedik, így szépen eltörnek a vezetékek. nézd meg, nem tudom a kiharapottsegünél hogyan van megoldva, de ha ott is megtörik, akkor valószínü az a baj. ki kell cserélni a megtört vezetéket.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20011) rob210 válasza SocketA (#20009) üzenetére


rob210
Topikgazda

Átvezető kábel szokott eltörni.
Vagy kontakthiba oxidálódás miatt.
Ezt a kettőt tudom a jelen hiba tünetek mellett elképzelni.

Renault power

(#20012) SocketA


SocketA
aktív tag

Koszi sracok, hetvegen majd ranezek! ;)
Vagy majd a Renault szervizbe megnezik, ha visszuk a kocsit ajtot csereltetni...

(#20013) _NCT válasza Nordik (#20005) üzenetére


_NCT
őstag

Én is néztem a Tescoba, nem volt normális U adapteres, nem hogy Valeo-ba. És ez még a legalja árkategória ahogy néztem. Másik sem volt elkopva, csak annyira megridegült a gumi, hogy ugrált a szélvédőn törlésnél.

FRENK1988: hogy mit? :F

SocketA: látom Neked is nehezen indul be a MEgane-os karriered :((

WolfLenny: helyi Meteor autósbolt.

[ Szerkesztve ]

(#20014) WolfLenny válasza _NCT (#20004) üzenetére


WolfLenny
senior tag

Hol vetted? Nekem is már cserélnem kellene.

(#20015) cila1 válasza SocketA (#20012) üzenetére


cila1
aktív tag

Nekem az átvezető kábel tört el.
Húzd le a gumit és jól húzd meg a szálakat.Tuti az a baj,nem a bizti.Én is azt hittem először

(#20016) SocketA válasza _NCT (#20013) üzenetére


SocketA
aktív tag

MMA87: Ha eszrevetted, mar reg irtam ide a topicba, mert mar annyira nem erdekel. Miota a rozsda van, es kerdezgetem a hozzaertoket, mindenki azt mondja, hogy csak felszini rozsda, nem veszes, de 10 eves kocsiba meg nem termeszetes.

Aztan volt ugyebar a koccanas, amikor osszetortek a kocsit. Azota meg plane ugy jarok a kocsival, hogy nem erdekel, mi van vele, ha osszetorik, vagy ha elromlik valami, akkor majd megcsinaljak a szervizbe azt is.
Meg a javitast megvarom, ha sikerul a rozsdat lekezeltetni, meg azt megcsinaltatom, de ha barmi mas elojon, akkor eladjuk a p.csaba a kocsit.

Mar nezegetjuk is a kovetkezot:
- BMW E46 coupe: Nagy almom ez a kocsi, szeretnek egyet venni egy evre, csak elmenyautonak, de egy-masfel millioert nem hiszem, hogy jot talalnek, mivel ezzel tenyleg nem terveznek hosszutavra, igy szervizre nem szivesen koltenek.

- Ford Focus: A belseje nem egy alom, de egesz jo kis kocsik, viszont ami igazan tetszene belole, a 2009-es modellek, de azok meg dragak.

es az uj szerelmem:
- Opel Astra H: Kulso nem tetszik, viszont belul egesz jo, kiveve a kozepso kijelzot. Most ezeket nezegetem. Plane egy GTC-s coupe, az igazan jo lenne.

Ja, es hogy ertsd miert nezegetem:
Kiszamoltam, hogy havonta 49.000.- Ft -ot koltunk a kocsira benzin nelkul. Inkabb akkor eladom a kocsit, adnek erte amennyit adnak, a marad kb. 500eFt-ot meg 10 honap alatt kihozom ebbol a havi 50ezres szervizkoltsegbol, es akkor van egy 5 eves kocsink.

Amugy Szerdan voltam Nyiregyhazan, neztem egy 2007-es Megane II kupet, de mar eladtak. Elgondolkoztam, hogy azt a par szazezret hozzateszem es akkor 4 es fiatalabb kocsink van. Plane, hogy fel ev alatt annyi minden romlott mar el a kocsin, hogy - a Ti segitsegeteknek hala - mar lassan autoszerelo leszek, es megismerem az egesz kocsit. :R

(#20015) cila1 : Megnezem, koszi. Amugy a biztositekja ennek hol van? Mert a motorterben es a kormany alatt nem talaltam.

(#20017) rob210 válasza SocketA (#20016) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mindenki úgy játszik a saját pénzével ahogy akar, de gondopj bele ha majd az e46 nak mennek neki mekkora lesz a fejed.
Ennek ellenére vedd meg és majd valóban megtanulod az autó szerelő szakmát :R

Csak azt nem értem, ha ennyire nem felel meg a megane akkor minek vetted meg? :F

Renault power

(#20018) tresh válasza rob210 (#20017) üzenetére


tresh
addikt

Nem neked megy rob csak folytattam a gondolat sorodat :))

Valamit nem tudok meg érteni havi szinte 50k elversz a kocsira üzem anyag nélkül :F Azt az autót a sérülést leszámítva egy 100kból patentre lehet csinálni..csak végre szakembernek kéne hozzá nyúlnia..

Coupe e46ot 1,5 misiért max romot veszel.. és mind benya 250k km-el ;) Na és ott aztán nincs az hogy megveszed nem kell költeni és hajtod a vak világba..és ha valami elromlik és hozzá kell nyúlni nem bántás ként de nem lesz olcsó mulatság.. gondold át ezt nagyon én elhiszem hogy nem vagy megelégedve a rönóddal vagy nem tetszik stb szíved joga de abból ilyen árból csak sz@rabba fogsz átülni..amire szintén költeni kell... nem igazán értelek tényleg ne haragudj de dobjál ki rá 150k-t cakk pakk abból hibátlanra lehet varázsolni azt az autót.. és már sokszor mondtam meg ismétlem magam nem a kora számít az autónak az én 98-as megane-omat nem egy nála jóval fiatalabb kocsi meg irigyelhetné mind műszakilag mind külsőleg...
autónál műszaki állapotot veszünk és azokat a dolgokat javítjuk meg elsőre a többi másodlagos..ergo ülhetsz te 5 évnél fiatalabba lehet rosszabb lesz mint a mostanid.. de tanácsként ha elfogadod és váltani akarsz mindenképp akkor vigyél magaddal eg y rendes szakit aki átnézni az autód több szem többet lát ;)

[ Szerkesztve ]

(#20019) eTrade válasza rob210 (#19939) üzenetére


eTrade
tag

Ahogy olvasom a bioetanol használat előtt erősen ajánlott venni legalább egy darab tartalék üzemanyagszűrőt, mert az hamar bekoszolódik a lerakódott dzsuva miatt. :D
Milyet érdemes venni, egy olcsó BLUE PRINT (ADN12324) mennyire vállalható, vagy inkább legyen BOSCH (0450902161)?
Ahogy nézem a Bárdinál eléggé széles skálán mozognak az árak, pl. van 1900 forintos és van 7000 Ft feletti is. :U

(#20020) rob210 válasza eTrade (#20019) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha én szűrőt veszek egy márka jöhet szóba, mann filter.
Cserélni meg csak akkor kell ha elkoszolódott, vagy időszerű.
Én 2 évente cserélem az üzemanyag szűrőt is.

Renault power

(#20021) tresh válasza rob210 (#20020) üzenetére


tresh
addikt

én is csak mann filter használok :K

(#20022) giigz válasza rob210 (#20020) üzenetére


giigz
veterán

A Mann-filter aranyáron van... :D

[ Szerkesztve ]

(#20023) SocketA


SocketA
aktív tag

rob210 es tresh : Olvassatok mar el kerlek megegyszer, hogy mit irtam! Mondtam, hogy BMW-t csak egy evre vennem, ha nem kell rakolteni semmit. De tudom, hogy az ennyi penzert kaphatokra kell kolteni, meg rossz allapotban vannak, ezert is tettem le rola.

Rob: Azert vettem meg a Megane-t, mert tetszett mindkettonknek, es mert nem ertettem hozza. Kenyelmes, jo a felszereltsege, imadom vezeteni (a szarakodo valtot leszamitva)

Tresh: A serulest a biztosito fizeti. 100eFt-bol?!?! Akkor kerlek hozd mar ki csak ezeket 100eFt-bol:
- Vezermuszij szett, vizpumpaval (Gates kerult bele) 50eFt
- 2 db elso lengescsillapito, mivel a jobb oldali utve volt, 1 fokkal felre allt. 46eFt
- Katalizator +Hatso kipufogo 67eFt

Es akkor volt meg az akksi (tudom, mas kocsiba is kell 21eFt), meg multkor a feklampakapcsolot (7eFt volt, mert nem kertem szamlat).
Mostmeg csinaltatni kellene a rozsdat, egy helyre mar bejelentkeztem: 25eFt + anyag. Persze iden mar egyszer csinaltattam a rozsdat az aljan, ennyit ert...

A valto meg mindig vacakol, bar mar kezdtem megszokni, kivancsi vagyok, mikor hal meg teljesen. Abbol is jo lenne egy felujitas, vagy bontott. (kb. 90eFt)

A kinyomo neha mar melegben is "felsir" inditaskor, tehat 1 even belul sztem kuplungcsere kinyomoval egyutt. (kb 50eFt)

Akkor most eppen a hatso csomagtarto nem nyilik fel, meg latjuk, hogy otthon meg tudom oldani, vagy mennyibe kerul...

Azert mondom, hogy inkabb megsporolnam a valtofelujitas meg a kuplungcsere dijat, meg meg egy picit hozzateszek, aztan veszek egy par evvel fitalabbat inkabb.... persze sajnalnam mar ezeket, amit rakoltottem. De a rozsda meg a valto elbizonytalanit... pedig amugy szeretjuk, sajnalnam eladni

(#20024) giigz


giigz
veterán

Bárdis árak:

Mann-filter légszűrő + olaj + benzin: 16,2k
Alco légszűrő + benzin + Mann olaj: 6,6k

Nem tudom mennyire látja el a feladatát az Alco (vagy pl. a Wix) márkájú légszűrő + üzemanyagszűrő, de én nem fogok + 10k-t kiadni a Mann miatt, persze az olajszűrő az Mann lesz...

[ Szerkesztve ]

(#20025) tresh válasza SocketA (#20023) üzenetére


tresh
addikt

Na akkor tisztázzuk Uram:)

Természetesen anyag árra írtam és kihozható ennyiért ha jól csinálod..

- Vezermuszij szett, vizpumpaval (Gates kerult bele) 50eFt

- Gates szett+dolz vízpumpa 49k listaáron

- 2 db elso lengescsillapito, mivel a jobb oldali utve volt, 1 fokkal felre allt. 46eFt

- KYB (japán cucc) 2db 40k listaáron

- Katalizator +Hatso kipufogo 67eFt

- Walker hátsó dob 30k listaáron (egyik legjobb) ..katalizátor meg ha tényleg ramaty akkor kuka helyére cső és ha lesz keret veszel utángyártottat

Na adjuk össze : 119k lista áron ebből bárkit találsz akinek leugrik min 30%-ék ergo végeredmény 83,5k anyag oldalon jöhet a díj egyedül max a vezérlés cserét kell megoldani kb 15-20k max a többit otthon kicseréled nem nagy karate akkor akárhogy számolom 100k a vége a mókának :)

Az a felületi rozsda meg nudli ha rendesen aknán alá mászol lekezeled ahogy kell alvázvédő lefújod rücsivel kb 10k :)

A kuplung váltó téma pedig szétszedéses móka után derül ki mennyi..

De ha megnézed mióta van nálad az autó és időarányosan elosztod rá ezt a költséget akkor úgy hiszem igen baráti a dolog fog fogadni és 90%os autód van.. és én erre akartam rá világítani

(#20026) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Van itthon a garázsban egy Renault megane 1.5 ös dci kombi ~102 lóerővel, miért ilyen "szar" ez az autó? Miért van vele minden baj? Visszahajtott órával vettük meg, volt benne 70ezer km 4 évesen, majd cseréltünk benne egy motort ami tiszta új volt, 8 ezer után hengerfejes lett. Megszervizelték baumgartnerék jópénzért azt is, 12ezer km alatt megette a féket. Ideje lenne felgyújtani szerintetek? Kapásból mert francia, vagy én nem is tudom..
Márkaszervízt mindenki kerülje ahogyan csak tudja, ott megy a legnagyobb csalás.:)

[ Szerkesztve ]

(#20027) tresh válasza imyourfriend (#20026) üzenetére


tresh
addikt

:F

500k ért átveszem ;]

[ Szerkesztve ]

(#20028) imyourfriend válasza tresh (#20027) üzenetére


imyourfriend
őstag

1 millió körül talán ér, nem arról van szó de ki az az agyalágyult aki ilyen szart talál ki? Renault 19-ünk volt előtte az rendesen működött, mióta megane és a török thalia bejött meg hozzányúlt 1-2 okosabb ember azóta szar mind. Nem szemetelni szeretnék, de a szervízben jórészt Francia autók parkolnak különböző "hibákkal" így megelégeltem, szerinted mit érdemes kezdeni vele? Sokan mondták hogy elpasszolni azonnal,érdemes lenne ugye?

[ Szerkesztve ]

(#20029) FerNandor válasza tresh (#20025) üzenetére


FerNandor
őstag

akkor én meg folytatom a te gondolatmenetedet :D, de nem neked szól :)

lengéscsillapító SocketA autójához: monroe 14285Ft/db, starline 9615Ft/db, szóval olcsóbban is meg lehet oldani. lángnál.

vezérléscserét autó "költségeibe" meg fölösleges beleszámolni, mert az nem elromlik meg elkopik, hanem az kötelezöen cserélendö.

"- Vezermuszij szett, vizpumpaval (Gates kerult bele) 50eFt

- Gates szett+dolz vízpumpa 49k listaáron"
ja.. a benzines olcsó, mi? nekem 55ezer alatt volt a nagyszervíz szereléssel. van benne még váltóolaj, fékolaj, hütövíz meg hosszbordásszíj. okosan kell csinálni, ha nem "szeret" az ember sokat költeni.

walker hátsó kipuf 17216Ft

-----

imyourfriend véleményem szerint a dCi-ket könnyebb elb@szni (használat és szerelés által is), mint megcsinálni, és megcsinálni is qrvára könnyü, olyannak, aki nem ért hozzá, csak utána nem lesz jó. renault-hoz meg nem szabad menni, ilyen egyszerü, csak akkor, ha annyi pénzed van, hogy már nem tudod, mit csinálj vele. nem ért ott senki semmihez. tisztelet a kivételnek. a jó szerelök szerintem már onnan is eljöttek és inkább maszekolnak. akik meg ott vannak... azt sem merném rájuk bízni, hogy mossák le az ablakot. erröl eszembe is jutott egy népítélet...

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20030) imyourfriend válasza FerNandor (#20029) üzenetére


imyourfriend
őstag

baumgartner papa intézett egy motort garanciálisan a szervizébe ami garancia mellé persze fizetni kellett fél milliót és át is dobtak, nem kaptunk új motort mert kiderült átdobtak.. 8ezer km után hengerfejes lett az "új motor". ilyenkor azért rájárnék ezzel a "szarral" annak a nyakára aki kitalálta hogy megszülessen. Itthon azért elég komoly szerelőkhöz vittük, de ahol jártam mindenhol mondták hogy el kell adni.15km-errel ezelőtt lett rajta komplett fékszett cserélve azóta megebédelte, és nem használjuk normálisnál jobban.

[ Szerkesztve ]

(#20031) eTrade válasza rob210 (#20020) üzenetére


eTrade
tag

Pont az a legdrágább, pontosan 7.582 Ft darabja... ennyivel jobb is mint a többi? :DDD

Tresh: Miért csak "Mann" szűrő? Máshol olyat olvastam, hogy "Delphi" üzemanyagszűrő a tutti. :)

(#20032) FerNandor válasza imyourfriend (#20030) üzenetére


FerNandor
őstag

hogy ki talált ki mit?

ahhoz, hogy egy dCi hengerfejes legyen, szerintem elég sokat el kellett már szenvednie, de mondod is, hogy visszatekerték. Biker ugyanígy járt. amit egyszer nagyon elb@sztak, azt nem igazán lehet már jól megcsinálni, hiába új alkatrészek. szerintem.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20033) imyourfriend válasza FerNandor (#20032) üzenetére


imyourfriend
őstag

Miután meghalt benne az első motor, szétszedték és bevitték Budapestre, 3 hét múlva állítólag kapott egy új motort a szerviz állítása szerint. Hazahozták aztán 8 vagy 10 ezer km után hengerfejes lett. Ebből mégis mit gondol az ember, én azt hogy átdobták a családomat mert egy használt szar motort tettek bele az autóba és nem egy vadonat újat. Vagy ha egy vadonat új 1.5ös dci motor ennyi km után hengerfejes lesz akkor olcsóbb mulatság kerékpárral közlekedni. Annak nincs semmi baja 8ezer km-ig.:)

(#20034) FerNandor válasza imyourfriend (#20033) üzenetére


FerNandor
őstag

nem lehet, hogy nem is raktak bele semmilyen másik motort? :F :(
csak az eredeti addigra adta meg magát. közben meg lehet, hogy csináltak pár kipuf gáz mérést viccböl, ami segített még a motornak.. (hideg motor letiltásig pörgetve, az úgyis divat sok helyen)

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20035) imyourfriend válasza FerNandor (#20034) üzenetére


imyourfriend
őstag

Eltörött abban valami, vagy annyira elkopott a főtengely hogy használhatatlan lett, de hogy megeszi a féket is, és az elektronika sem jó az autóba, én még ilyent nem láttam. Lehet fizetik az embereket hogy azt mondják ez az autó jó. De akiket fizetnek ők is tudják hogy egy szar. :(

(#20036) tresh válasza FerNandor (#20029) üzenetére


tresh
addikt

:R

lengéscsillapítóból direkt a legjobbat néztem és direkt lista áron írtam..

Az más kérdés hogy nagy kedvezményem van és így ált a legjobbat nézem alapul..a lényeg úgy is az hogy 100kból az az autó pikk pakk helyre áll és utána csak kopó dolgokkal kell tökölni :)

eTrade: hosszú évek tapasztalata alapján ( több mint 30éves szakmai tapasztalat faterom, 20 a legjobb barátom és én 10ével :)) )

[ Szerkesztve ]

(#20037) FerNandor válasza tresh (#20036) üzenetére


FerNandor
őstag

gázolajszüröböl én is Mannt vettem, mivel a delphit nem tudtam, nem volt. amúgy delphit. viszont a mann nagyon jó, de nem tudtam kideríteni, hogy milyen finosmágú a szüröje. írtam a német üfsz-nak és úgy emlékszem, hogy ilyen 2 mikoronos az a szürö, ami nekem kell, szóval gyári képességü. úgyhogy akkor nem szar :) az enyémhez 11ezerFt.

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20038) eTrade válasza tresh (#20036) üzenetére


eTrade
tag

Köszönöm az Infót, ezek alapján ez nem olyan "a szomszéd ismerősének az ismerőse javasolta" dolog. :)
Kicsit utánanéztem és találtam valamennyivel olcsóbban: Gasoline Fuel Filter MANN WK6002

(#20039) tresh válasza eTrade (#20038) üzenetére


tresh
addikt

Esetleg nincs valaki aki tud neked kedvezményesen vásárolni ? :U

(#20040) eTrade válasza tresh (#20039) üzenetére


eTrade
tag

Sajnos nincsen, de nagyon jó lenne ha valaki tudná ezeket a cuccokat olcsóbban beszerezni. :D

(#20041) rob210 válasza eTrade (#20031) üzenetére


rob210
Topikgazda

A mann végzi a dolgát ennyi.
Sok sok kocsi volt már amiben idő előtt kellett olajat cserélni, mert a szűrő megadta magát.
Egyébként nem tudom ti hol mit néztek, de nekem 1670.- az olajszűrőm, szvsz nem pénz.
Egy két spec szűrőboltot érdemes megnézni.

Renault power

(#20042) eTrade válasza rob210 (#20041) üzenetére


eTrade
tag

üzemanyag szűrő :)

rob210: Benzin (1.4 16v K4J750)

[ Szerkesztve ]

(#20043) rob210 válasza eTrade (#20038) üzenetére


rob210
Topikgazda

Benzinszűrő.
Oké kicsit megkavarodtam.
De azt olcsóbban is meg lehet venni.
Mondjuk jelen esetben vehetsz olcsóbbat is csak akkor tegyél be egy kis műanyag/papír szűrőt is az injektor elé.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#20044) tresh válasza rob210 (#20043) üzenetére


tresh
addikt

nem benyás a kocsija :F

(#20045) eTrade válasza rob210 (#20043) üzenetére


eTrade
tag

Szerintem hirtelen összekevertél a FerNandor kollégával, mert neki van dízeles bocija. :K

(#20046) rob210 válasza eTrade (#20045) üzenetére


rob210
Topikgazda

Már javítottam igen, csak egyszerre sok szálon futott a beszélgetés, aztán összekombináltam a dolgokat.

És a csoda 102 lovasra még nem is reagáltam, amivel jól átkúrták szegényt, de mindjárt posztolok egyet, mert Baumgartnerék mocskos nagy csalók.

Renault power

(#20047) rob210 válasza imyourfriend (#20035) üzenetére


rob210
Topikgazda

Uram amit most írok nem viccből írom.
A motorcsere után jártál okmány irodában?
Csak azért, mert ha nem akkor két dolog lehet.
1 nem cseréltek motort, csak javították a régit.
2 motort cseréltek, de nem lett lepapírozva.
Szvsz a forgalmival a kezedbe nagyon gyorsan pattintsd fel a motorháztetőt, ha egyezik a szám nem volt motorcsere.
Ha nem egyezik a szám, akkor gyorsany kérd el a szükséges okmányokat és vezettesd be a forgalmiba, mert nem fogod tudni levizsgáztatni a kocsit de eladni se.
A törzskönyvet is ásd elő, azzal is hasonlítsd össze.

Egy két kérdés, mi lett a régi blokkal.
Komplett motor lett cserélve?

Ha zsír új motor került be azt 8000km alatt pont hengerfejesre lehet b@szni, ha nem megfelelő volt a bejáratás és nem volt legalább 2 olajcsere ezidő alatt.

Sokismeretlenes a storyd, de szerintem nagyon csúnyán átvertek titeket.
Ami ha még nem járt le a két év akkor jótállássos javítás kellett volna legyen.
Én ebbe fektetnék egy kis időt, mert ha meglebegteted a fogyasztóvédelmet Baumgartnerék előtt, hamar kapsz pár díjjmentes szerelést.
:R

Renault power

(#20048) tresh válasza rob210 (#20046) üzenetére


tresh
addikt

nem csak ők.. :))

Bár nem bántásként de aki hagyja magát az megérdemli.. :U

(#20049) rob210 válasza imyourfriend (#20030) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na amit írsz az meg marhaság.
Ennyi idő alatt ha értő kezek rakják be a féket és ne adj isten nem a legalja fából esztergált tárcsa meg betét kerül a kocsi alá kizárt hogy megegye.
Nekem mintexek vannak a kocsi alatt ami nem egy textár de 18.000 van már benne és az augusztusi vizsgán simán átmegy.

Elektronika minden kocsiban szar, a vwsek a toyotások etc. Panaszkodnak.
Aki kitalállta azt a kocsit egy jó mérnök volt aki megfelelő karbantartás mellett szavatolja a működést.

Azért akárki akármit mond megint egy diesel beteg.
Benzinesből jóval kevesebb a hibás széteső példány.

Renault power

(#20050) imyourfriend válasza rob210 (#20047) üzenetére


imyourfriend
őstag

Igyekszem átnézni ezeket a dolgokat, apué az autó én csak felkaptam a vizet rajta, ha jól tudom új szervízkönyv törzsönyv(nem tudom pontosan) valami ilyesmiket kapott az autó. Be volt járatva, rendesen szervizelve volt tudomásom szerint. Baumgartner papa elintézte hogy teljesen új könyve legyen ezt mondta apu, és garanciába nem értem miért került fél millióba az egész csere :F Engem amúgy nem engedtek oda, vagyis amikor vitték fel pestre az autót. Könnyű szerrel nekiugrottam volna a fickónak aki a hülyeségeket beszélte, múltkor már majdnem megtörtént. Egyszerűen hihetetlen hogy már amikor apu megvette volt egy fűcsomó az autó alján szóval járt árokban, és észre is vette. Ennek ellenére megvette az autót. Hazahozta 1 hét és önindítónak annyi. Szénkefét is kellett benne cserélni, akkor már látszott hogy bőven visszahajtották a masinát. Baumgartner amúgy annyira rafinált hogy folyton Rumba hozta le az autót és el kellett menjünk 3-4en apuval nehogy kenőpénzt próbáljon adni apunak ez a mocskos csaló..

Szerintem köszönjük de oda többet nem visszük vissza. Pesten az m1-m7 melletti szervízbe, de másik renaulthoz sem azt hiszem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.