Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44551) Josi válasza LamerGyuri (#44550) üzenetére


Josi
aktív tag

A helyi Renault szervizt felhívod és megkérdezed.
Ha nincs raktáron, akkor megrendelik.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#44552) nrbx válasza LamerGyuri (#44550) üzenetére


nrbx
tag

Bemész valamelyik Renault kereskedésbe/szervizbe és megrendeled, nem?

[ Szerkesztve ]

(#44553) Sztlaci válasza vferi90 (#44547) üzenetére


Sztlaci
aktív tag

Ugyan 1.4 16V benzinesnél hiba ugyan ez, fordulatszám mérő jól mért, takarítás. meg a csatira kontakt spray megoldotta.

[ Szerkesztve ]

Acer Aspire A317-51G-77QX 17,3"; i7-10510U, 8GB, 512GB SSD

(#44554) Josi válasza LamerGyuri (#44548) üzenetére


Josi
aktív tag

Milyen autóhoz való ez?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#44555) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Sajnos nincs sok időm, így bár utálom magam miatta, de még mindig nem vittem el az autóm kötelező cserékre vétel után.
Viszont ugye a klíma miatt elvittem ide Szolnokra a márkaszervizbe, amivel azóta sem lett jobb a tapasztalatom, másfél hete várok az árajánlatukra.
Szóval kérdezném, hátha...
Valaki Szolnok környékén (de jöhet Kecskemét, és lakhelyem Öcsöd környéke is) tud jó és megbízható Renault-os márkaszervizt vagy szerelőt, aki nem lehúzni akar, de korrektül dolgozik és a valós hibaforrást szünteti meg?

Esetleg just kolléga tud nyilatkozni a ceglédi Renault-ról? Ha jól tudom ott lakik. :)

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Üdv, Balázs

(#44556) LamerGyuri válasza Josi (#44554) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Renault-hoz :U
Bocs, de ilyen magas labdát... :DDD

De akkor pótolom:

Üdv mindenkinek!
Napi kapcsolatba kerültem egy 2003-as Thalia 1.4 16V csodával. Női tulaj, mindennapi "csak beülök, és már megyek is" használat. Kb. semmit nem tud róla, mi mikor lett cserélve, javítva. 97ezer párszáz km. Első menetes szárak, 12 éves :Y gumik cserélve, futómű beállítva, klíma nyomáspróbázva, olajozva, feltöltve. Olajak, szűrők megvéve. Most indulunk hátsó rugókat cserélni, mert az egyik törött.
Sokmindent megtaláltam már a topikban, de biztosan lesz néhány kérdésem; most például azt a nyamvadt fedelet keresem, hogy szűrő is legyen a klímában.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#44557) diablo1984 válasza LamerGyuri (#44556) üzenetére


diablo1984
veterán

miért nem bontóban keresel? facebook renault csoportban is bontanak clio2est is egy rakattal, és nem egy fél thalia az ára annak a műanyag darabnak.....

(#44558) c_chris


c_chris
csendes tag

Sziasztok!
Szívósor tömítés-csere + fojtószelepház tömítés csere + fojtószelep adaptáció megvolt. Hiba ugyanaz. (Dadog a motor) Szerelőm szerint nincs más hátra mint fojtószelepet cserélni (60.000Ft körül). Gondolom fojtószelepből felesleges bontottat nézni, nem? Ja, plussz öröm, hogy a jobb első ajtóm nem nyílik kívülről. Kilincs mozgatja a bowdent, valami a zárral van. Ebből viszont jó lesz a bontott is. Tudtok valami jó beszerzési forrásokat? (Somogy megye)

(#44559) pècsimunkás válasza c_chris (#44558) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Èn 2x cserèltem külső kilincset a jobb oldalon , hátul . Nyìregyházi autóbontóbol rendeltem a másodikat , 1-2 napon belül le lett szállìtva , azóta is működik . Rendeltem már mást is , mindig korrekt volt .
Viszont ... Nemrègiben az első ajtó kezdett xarakodni . Most az úgy nyitom kìvülről , h a kilincs bal oldalát fogom , úgy mindig nyìlik . Valami tipushiba lehet , mert járt más is ìgy a környezetemben ...

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#44560) c_chris válasza pècsimunkás (#44559) üzenetére


c_chris
csendes tag

Remek. Csak jobb oldalt ugye az asszony próbálkozik a beszállással, félek, egyszer letépi a kilincset...

(#44561) rob210 válasza c_chris (#44558) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ki van kopva a mechanizmus.
Persze a csere a legegyszerűbb, én nekem még a golf csinálta ugyan ezt mert spiáter volt az anyaga, egyszerűen húztam rá egy esztergáltatott perselyt soha többé nem ment szét.
Persze a megane kilincse más mechanizmus, de érdemes lenne ránézni mit lehet vele kezdeni mint állandóan cserélgetni, mert valóban tÍpushiba sok embertől hallottam.

A dadogás pedig nem fog megoldódni a fojtószelep cseréjével ;)
Most volt nálam egy 807 es peugeot azzal, hogy melegen bedadog az autó de csak melegen.
168.000.- akarták neki az egész fojtószelepet cserélni.
Pedig csak a talp öntvény volt elvetemedve, amin az új tömÍtés sem segÍtett, illetve az új fojtószelep se oldotta volna meg, mert nem azzal volt a baj.
De melegen a vetemedés annyira eldeformálódott, hogy falsot szÍvott a motor.
Ezért megpasztáztam neki a talpat és azóta hibátlan a kocsi.
:R

Érdemes lenne neked is ebbe az irányba elmenni.
Valamilyen tömÍtetlenség lesz az én szinte biztos vagyok benne.

De ha elektromos hiba akkor sem a fojtószelep lesz a hibás, hanem a gázpedál pozÍció jeladó, vagy a beszÍvott levegő hőmérsékleté.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#44562) Josi


Josi
aktív tag

Sziasztok!

Egy gyors véleményezés erről:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_2.0_dynamique_klima._abs-10252834

Rokon nézné meg ma délelőtt.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#44563) c_chris válasza rob210 (#44561) üzenetére


c_chris
csendes tag

Én sem bízom a pillangócserében... :(
Diagra kötve semmi hibát nem ír, a gázpedál potiját szépen követi a kiolvasott érték, azt vettem észre, hogy nem csak alapjáraton van dadogás, hanem fordulaton is, pl 1500-as fordulaton tartva ugyanúgy remeg a kaszni mint alapjáraton, persze nem olyan zavaró mint alapjáraton, de a hiba megvan. Amúgy a pasztás módszer is megvolt.
Viszont lehúzott hőmérséklet jeladó mellett semmiféle változás nincs, se jobb se rosszabb, mint ha ott sem lenne. A szenzort mondjuk jónak mérem,illetve fix 2k ellenállást téve rá sem történik semmi, tehát vagy a vezeték/csatlakozó hibás vagy az ECU bemenete vagy szerelő szerint a beszívott hőmérséklet jeladó csak korrekciós adatot ad, lényegi változást nem tapasztalhatok. Meg kéne próbálnm egy bontott szelepházzal, kisebbet buknék rajta, ha mégsem az a hiba. Vagy ez hülyeség?

(#44564) rob210 válasza c_chris (#44563) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én egy másik jeladóval próbálnám meg azzal buksz a legkevesebbet és amúgy ha menet közben lehúzod akkor ott történnie kell valaminek.
Nekem változik korrigál a fedcomp, de lehúzás és visszacsatlakoztatásra van változás.

Renault power

(#44565) c_chris válasza rob210 (#44564) üzenetére


c_chris
csendes tag

Azt kéne megnézni diaggal, hogy kilvasható-e a beszívott hőmérséklet adat, illetve változik-e... Látod, ezt el is felejtettem...

(#44566) mycso válasza c_chris (#44558) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Megane2-d van? Ha igen, akkor dobj egy privit.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#44567) n0rbert0


n0rbert0
senior tag

Sziasztok,

Van egy Scenic II-em, amiben gyári mp3 képes fejegység van.
Vannak régebbi mp3-as CD-im amit gond nélkül lejátszik, viszont amit most frissen írok ki azt nem. Van valami tapasztalat, hogy hogy kell kiírni a CD-t, hogy lejátssza?

(#44568) rob210 válasza n0rbert0 (#44567) üzenetére


rob210
Topikgazda

Firmware-elni kéne a fejegységed.
Az új gyártású lemezeket nem eszi.
Vagy ne a piacon vedd az Írható cd-t.
;)

Renault power

(#44569) n0rbert0 válasza rob210 (#44568) üzenetére


n0rbert0
senior tag

Más volt a probléma. Pár CD-t elhasználtam mire rájöttem, hogy nem szereti az UDF fájlrendszert. Átállítottam ISO-ra és így már működik.

(#44570) rob210 válasza n0rbert0 (#44569) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na ez lett volna a másik ötletem.
:R

Renault power

(#44571) Predator2


Predator2
addikt

Helló

Munkába járás miatt vettem diesel autót, a meló sajnos nem úgy alakult ahogy terveztem.
Több rövidtávú út is közbe jöhet mostanság. A véleményetekre volnék kíváncsi!

Van valami megoldás, hogy ilyen esetben (rövid táv) is kímélni tudjam? Vagy szerintetek próbáljam meg elcserélni egy benzines autóra?

THX

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#44572) rwin5


rwin5
őstag

A 2-es clionak az olajpálcáját hogyan lehetne kihúzni? Nincs nagy tenyerem de oda még az én kézfejem se fér be :U

(#44573) üszök válasza Predator2 (#44571) üzenetére


üszök
őstag

11 kilométer a munkahelyem városon belül, mióta ott dolgozok mindig azzal járok havonta 15-16 alkalommal. Több mint 5 éve. Ha kimegyek a városból kicsit kitolom a szemét,harmadikban utána elmúlik a korom mögülem. (Mondjuk vagy 3 éve ki van kötve az EGR mióta berántotta a koxot,és szét kellett bontani a motort.) Ez a gyengébbik motoros Thalia.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#44574) speedydb23


speedydb23
senior tag

Vezérlés csere előtt állok, és az általam kiválasztott márkákat mind a két szerelő elég csúnyán lehúzta...

Nem tudom mi a valóság.

Gates szíj állítólag már sz@r, Contitech szíj is fos, Dolz vízpumpa se jó, Bosch szíj is kuka, SKF csapágy is sz@r, és akkor mondanám az ajánlott dolgokat.

Graf vízpumpa, Ruville csapágy, Dayco szíj, ezeket ajánlotta Tresh ismerőse P.Csaba.
Itt mellettünk a szervíz viszont kicsit másképpen vélekedett az előzőekről.

Szerintük a Contitech nem sz@r, viszont a Dolz pumpa fos szerintük is, de a Dayco szíjat se dícsérték különösebben. SKF-et ők sem ajánlották, kezdek elveszni ennyi keresztbe infó hallatán.

Itt a Dolz-ra szavazott Rob is, plusz a Contitech-et többen javasolták, most vagy a szerelők szeretnék azt, hogy általuk vásárolt alkatrészből dolgozhassanak, vagy tényleg ennyire lezűllöttek a régi bevált márkák?

[ Szerkesztve ]

(#44575) kisgyerek85 válasza speedydb23 (#44574) üzenetére


kisgyerek85
senior tag

Tavaly cseréltettem én is komplett vezérlést. Sok kérdezgetés után végül contitech lett, mert azt megkaptam 55e-ért Autonet-től. Cégnek van nagy kedvezménye ott és innen volt a legolcsóbb. Minden máshol 70 lett volna az alja.
Haver csinálta, de Ő is mondta, hogy nem szereti ezt a márkát, már nem tudom mit mondott jónak.
Mielött sokalnátok, enyémhez ennyibe kerül a vezérlés szett. clio 1,9 dti, 2000-res évjárat.

(#44576) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Megint nekifutottam ennek a hogyan csatlakoztathatnám a gyári rádióhoz a telefonom dolognak.
A fejen (Carminat 1 SH valamennyi) meg is találtam az Expert gombot, ahol az Aux beállítást Auto-ról On-ra tettem, de most jön a kérdés, hogy hogyan tovább?

Az én elképzelésem:

Szerzek kiszedő szerszámot, vásárolok egy ilyet, bedugom, fej vissza (itt most kérdés, hogy ebben az esetben kell-e rádió kód, mert fene se tudja, hogy van-e hozzá - elvileg play áruházban van kódgenerátor) és dughatom is rá a telefont, hallgathatok zenét.

Ez így mennyire helytálló?

Üdv, Balázs

(#44577) feri19


feri19
csendes tag

Sziasztok, lengéscsillapító csere lesz a közeljövőben szerintetek ezek jók lesznek?
2004 Megane Grandtour 1.4 16v köszi!

Lengescsillapito Monroe
ME4750/SZ
2db
25 326 Ft./2db
X
RUGÓ RENAULT MEGANE II Monroe
MON SP2920/P
2db
15 856 Ft./2db
X
Görgőscsapágy. Gólyaláb Támasztó Csapágy Swag
60 92 2617 SWA/JK
2db
13 111 Ft./2db
X
Össz.:
54 293 Ft.

(#44578) Predator2 válasza speedydb23 (#44574) üzenetére


Predator2
addikt

Helló

1.5dci Thalia, vezérlés csere után, a hazafelé vezető úton. A lábon kihordott infarktus.
Apám verdája. Ha jól emlékszem Gates volt.

Gyári hibás volt az alkatrész, garanciában visszakaptuk a pénzünket.

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#44579) Wyktor válasza gooool (#44576) üzenetére


Wyktor
csendes tag

Szia,

Én csináltam ilyen upgrade-et a rádiómon (Megane 2 CD-s rádió). Csak rá kellett dugni a csatlakozó, és utána már működött is. Nem kellett kódot generálni hozzá, de én csak annyira húztam ki a rádiót, hogy a többi csatlakozót ne kelljen levenni.

Wyktor

(#44580) gooool válasza Wyktor (#44579) üzenetére


gooool
őstag

Én sem akarom széthúzgálni, csak rádugni a csatlakozót és kész.
Mindegy, rendelek egyet és lesz ami lesz. :)

Üdv, Balázs

(#44581) Wyktor válasza gooool (#44580) üzenetére


Wyktor
csendes tag

Én is úgy voltam vele azt a pár 100Ft-ot megéri. Nekem annyiban volt csalódás, hogy nem olyan jó a hangminőség AUX-on. Nem tudom hogy telefon-e a gond vagy maga a rádió.

(#44582) rob210 válasza speedydb23 (#44574) üzenetére


rob210
Topikgazda

_Dayco szÍj, Dolz vÍzpumpa, szerintem még minid a legjobb páros, nekem ezekkel nem volt még bajom sőt.
:R

Renault power

(#44583) Sly189 válasza Predator2 (#44578) üzenetére


Sly189
senior tag

De fasza... én is most cseréltettem vezérlést és Gates szettet vettem... eddig 100km t mentem vele... :F

(#44584) gooool válasza Wyktor (#44581) üzenetére


gooool
őstag

320kb-es MP3 van a telón, remélem meg tud vele birkózni. :)
A korábbi 1-es Lagunám Clarion USB-s fejjel, 20 éves hangszórókkal kielégítően szólt autós viszonylatban, ennyit csak tud majd ez is. :)

Egyébként megrendeltem egy rakat dolgot a géphez, pénteken bele is kerül, végül úgy döntöttem itt melóhelyen bízom a kollégámra, lehet a munkadíj nem lesz a legbarátibb, de 12 éves Renault múlttal kívülről fújja mit és hogyan.
Ami pénteken tuti kerül bele: motorolaj és szűrő, váltóolaj, fagyálló, fékfolyadék, első tárcsák és betétek, levegő-, pollen- és üzemanyagszűrő.
Megnézésre kerül a hátsó futómű nyöszörgése és kopogása, de az 99% a kollégám elmondása szerint, hogy a szilentek, mert eszi a típus, az nem nagy tétel, illetve a remegésre is fény derül, nagyon remélem, hogy csak motortartók és nem kell kettőstömegű és kuplung szettet cserélni, mert akkor az gyűjtögetős.

Egyébként rendesen gyalázta ezt a Laguna II és 1.9dCi párost. Tényleg annyira sz@r vagy csak a 12 év keserűsége beszél belőle? (mindenhol ereszti az olajat, a Garrett turbó szeret letérdelni, hajtókar csapágyas lesz, klíma vezérlő meghal és a többi...)

Üdv, Balázs

(#44585) rob210 válasza Sly189 (#44583) üzenetére


rob210
Topikgazda

gates ből nagyon kevés hibás, ne izgulj.
:R

Renault power

(#44586) üszök válasza Sly189 (#44583) üzenetére


üszök
őstag

Ne aggódj,asszem nekem is Gates van bent,és már mentem vagy 40k kilométert vele.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#44587) tresh válasza üszök (#44586) üzenetére


tresh
addikt

Nekem meg 65k és én taposom a kocsim rob tudja ;]

[ Szerkesztve ]

(#44588) Milo629


Milo629
aktív tag

Üdv. valaki tudja ennek a rádiónak a nevét, vagy hogy működne-e ezzel a vezérlővel és kijelzővel?

(#44589) nrbx válasza gooool (#44584) üzenetére


nrbx
tag

Én is sok rosszat olvastam erről kocsiról, tartottam is tőle, mikor a szüleim vették 9 éve 100.000km-vel az órájában, hogy majd rendesen ráfáznak, de abszolút bevált a gép. A motorban eddig csak valami csövet (intercooler?) kellett cserélni. Most 260ezer körül van benne (+amit esetleg tekertek rajta). Remek utazó autó.

[ Szerkesztve ]

(#44590) _NCT


_NCT
őstag

Sziasztok!

Mivel tudnám szagtalanítani az autót? Hétvégén beázott az ülés, igaz tegnap apósnál hőlégfújóval szárítottam rajta, de teljesen szerintem nem száradt ki, és most rohadt büdös poshadt, már-már dög szag van az autóban, elég undorító. Tegnap történt, ma délután hogy állt az autó eléggé megjött a szaga.....

Mi a fenét tudnék most csinálni? Itthon nincs hőlégfújóm. Legalább szaga ne lenne, kiszáradni ráér... Résnyire hagyjam az ablakot lehúzva és menjek neki Vanish-el?

(#44591) speedydb23


speedydb23
senior tag

Dayco teflonos szíj, Dolz vízpumpa és INA feszítőgörgő lett a végeredmény. Viszont vicces, hogy az elvileg INA márkájú görgő valójában Gates, ez van beleütve a fém részbe... Remélem valóban olyan prémium szintet képvisel az INA mint ahogy azt állítják.

(#44592) rob210 válasza speedydb23 (#44591) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem rossz az ina csak sokkal drágább szokott lenni a többieknél.

Renault power

(#44593) Pecc válasza _NCT (#44590) üzenetére


Pecc
őstag

Takarítógép vanish-el. Az kihozza a szagot.

(#44594) rob210 válasza _NCT (#44590) üzenetére


rob210
Topikgazda

Kiveszed az ülést, kimosod alaposan és megszárÍtod, mást nemlátok reális esélynek, ha már egyszer bebüdösödött.

Renault power

(#44595) _NCT válasza rob210 (#44594) üzenetére


_NCT
őstag

Mennyire egyszerű művelet kiszedni? Légzsákos ülés, nem akarom szétcseszni. Tüneti kezelésnek tegnap bedobtam egy ilyen klíma tisztító bombát (elvileg a szagokkal is elbánik)+ légfrissítőt.

(#44596) rob210 válasza _NCT (#44595) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mondjuk ez nem is jutott eszembe, ha elviszed ózonoztatni az biztos kinyÍrja a szagokat.
Vannak helyek ahol egész normális áron csinálják, csak akkor előtte szárÍtsd ki az ülést.
Nem kell oda hőlégfúvó, elég egy hajszárÍtó is vagy egy hősugárzó az a kis elektromos ventillátor egy este alatt kiszárad.

Egyébként nekem is légzsákos az ülésem és már nem egyszer kiszedtem.
Aksi saru levesz, légzsákcsati kiold, csavar kivesz 10 perc alatt kint van, ha szüttyögök még akkor is.

Renault power

(#44597) Drughi


Drughi
addikt

Üdv,

Nyári átvizsgálás 1990Ft-ért

Itt szerintetek ténylegesen megnézik az autót, vagy hasraütés szerűen mondanak valamit?

Hallottam már olyat, hogy valaki kicseréltette a komplett fékeket, majd egy gyári szervízben kapott rá ajánlatot, hogy elég kopottak és cserélni kellene.

(#44598) Cane


Cane
őstag

Espace 4 2.0 16v váltóolaj szintjét tudom valahol ellenőrizni? (A golfhoz képest kicsit szögletesebb vele váltani.)

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#44599) Josi válasza Drughi (#44597) üzenetére


Josi
aktív tag

Mondjuk mind olyant ellenőriznek, amit a tulaj is meg tud nézni.
De ha valakit megnyugtat, akkor vigye el megnézetni.
Nem egy nagy összeg + grátisz rovareltávolító. :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#44600) Drughi válasza Josi (#44599) üzenetére


Drughi
addikt

Én spec nem értek hozzá, tudom mit cseréltek már ki, tudom, hogy mit kellene.
Kíváncsiságból elviszem majd, csak érdekelne, hogy ténylegesen csere érett-e amit ők javasolnak, vagy megpróbálnak megetetni

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.