Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
FerNandor
őstag
Csippan olyankor egyet és nem áll át, marad ilyen fél frekvenciás
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
berbatov2
senior tag
Üdv Urak!
Autó vásárlás előtt állok. A keret 2M-2,3M- ig lenne. Család miatt 2010-től nézem a sceniceket. Dieselből nagyobb a választék és olcsóbbak is, de nagyrészt kisvárosban használnám napi 20-40 km-t. Ahogy látom egy 2012-es dízel kerül annyiba, mint egy 2010-es benzines hasonló km állással és felszereltséggel.
Racionálisan nyilván a benzinest kéne választani, de csábító a két évvel fiatalabb kor.
Teljesen laikus vagyok az autókhoz. Vásárlásnál kell e valamire figyelni ennél a típusnál? ( Széria hiba stb)
Előre is köszönöm a tanácsokat és a segítséget.
diablo1984
veterán
igen, olcsóbb a dízel, mert az valszeg jobban is kapott az élettől és a meghibásodási lehetőség is jóval nagyobb! városba ezek í dízelek már nem valók, mert kinyírja a rövid távos tötymörgés, így én is a benzinest ajánlanám minimum az 1,6-os motorral....
FerNandor
őstag
Úgy tudom, hogy kopott motornál szokták melegen járó motornál az olajbeonto kupakot letekerni és ha nagyon gozolog, akkor az egy kopott motor. Vagy valami ilyesmi. Ez hogy van pontosan? És mi az alapja? Mitől van ez tulajdonképpen?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
kisninja
őstag
diablo1984
veterán
ennek nincs baja, ha eltörik, akkor a gumi eltűnik a sárvédőben. max a szilented lehet ki....
nrbx
tag
diablo1984
veterán
kombin kicsit gnómnak tűnik ez a kis fesztáv, de egy tetőboxot felvágni rá pont jó lehet!
csavarozni nem kellett ugye, csak a karommal kapaszkodik a tetőbe, nem?
a tetővel érintkező része az gumis? a hátsó ajtónál a víz és levegő záró gumi az majd alkalmazkodik hozzá, az nem gond.
[ Szerkesztve ]
nrbx
tag
Tosee
őstag
Sziasztok!
Adott lenne egy Magane 2 ph1 2004...
Kicseréltettem a két hátsó rugót, mert a balos eltört! Azóta nem utaztunk többen az autóban 2 főnél, viszont tegnap beültünk 5-en és jött valami hang a bal hátsó futóműtől, de csak akkor ha rugózott az autó! Ma kivettük a kereket, hogy jobban szemügyre vegyük és látni, hogy a rugó közepébe belógó műanyag mintha kicsit hozzáért volna a rugóhoz! Visszakerestem és (#28835) Sgt. Chris fórumtársnak volt ilyen problémája (képet is töltött fel), csak nem találtam rá választ! A rugó a helyén van, mégis a közepén lévő színes műanyag valahogy másképpen áll, az autó jobb oldalán lévőhöz viszonyítva! Mintha ez érne hozzá a rugóhoz ha többen ülnek hátul! Volt még valakinek hasonló problémája? Lehet valamit kezdeni vele?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
diablo1984
veterán
akkor nincs gond, ez rávaló, nem fogod elhagyni!
(#44160) Tosee: rugó jó pozícióban lett bele rakva?
[ Szerkesztve ]
Tosee
őstag
Igen jó helyen van a rugó tehát nagyon nem lehet mozgatni! A tányéron van egy kis perem a rugó végének és az ott is van benne!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
Nem gőzölög, hanem nyomással jön ki a gáz, akár még az olajat is veri kifele rendesen. [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
FerNandor
őstag
Köszi
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Drughi
addikt
Hali!
Megane 1 PH2 plüss kárpitot szeretném helyre rakni.
Nem szakadt, de kb 6évig egy varrott üléshuzat volt rajta, alatta meg a dzsuva ami összegyűlt.
Gondoltam kinézek egy hétvégét, amikor lesz min 25fok, beállok az udvarra apósomékhoz és nekiesek:
-Kárpittisztító / Vanish + kefe és had szóljon.
Utána meg száraz / nedves porszívóval kiszívom.
Esetleg ötletek, tanácsok, aki már csinált ilyet?
Gondolom a száradáshoz kellesz legalább 1 nap, így szombat délelőttre betervezném, vasárnap este meg elhoznám (addig száradna lehúzott ablakokkal)
Kozmetikában 12-15e-ftot kérnek érte...
Ha megveszem az alapanyagokat akkor is max 5e, de abból 3x kitakarítom...
[ Szerkesztve ]
kisninja
őstag
Még rugózik azért, de megemelve tehát ha lóg a kerék simán tudok felfele mozgatni nem nyomja úgy ahogy régebben. Közben a vezető ülésnél is eltörött jobb oldali sínnél az a csúszkás valami. Az cserélhető ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
baluka6
aktív tag
Szia,
én novemberben vettem egy 2004-t, de elég sokat jártam utána, mire meg lett.
1.6 benzin mellett döntöttem, mivel az 1.4-t keveselltem a saját vezetési stílusomhoz. Szerintem kimondottan nagy buktatója nincs, vétel után mindenképp vezérlés kell cseréltetni és "okoskereket" is. Utóbbi ~ 50 ezer forint környékén van, de tud galibát okozni bőven, ha elromlik. Ezen kívül ugyan az igaz rá, mint minden más használt autóra...
Esetleg nézegess a jófogáson, van amit nem tesznek fel a hahu-ra, csak oda.
#42667776
törölt tag
Hali!
Kis részen dolgozz egyszerre, pl. fél ülőlap befúj/kefe/porszívó, ha nagyon szennyezett ismétlés, ne áztasd túl akkor nemfog nagyon átázni a kárpit és nem is dörzsölöd bele az aljába, hanem kiszeded a koszt és hamarabb is fog száradni, jó időben 2-3 óra és száraz.
Josi
aktív tag
Ilyenkor lehet a biztonsági öveket is kimosni.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Zoulfly
tag
Sziasztok.
Adott egy 2005-ös Thalia 1.4 75le.Szeretnék hosszbordás szíjat cserélni. Jelenleg 5 bordás szíj van rajta. Méretét tekintve 1750mm mivel klímás az autó. 5 bordás a szíj. Viszont létezik hozzá 6 bordás, ami látszólag a szíjtárcsák kialakítását nézve felmenne rá. Kérdésem az lenne hogy, maradjak az 5 bordásnál, vagy legyen a 6-os.
A segítséget előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Nem hiába van rajta 5 bordás szíj, nem jó ötlet 6 bordásra cserélni!
Itt van egy leírás arról, hogy miért és hogyan kell az 5 bordásat felszerelni: 5 and 6 PK belts on Renault engines
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ó ez semmi az enyém is ilyen ebben még sok-sok kilométer van
Renault power
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Cliomba szorakozik a kezifek es stop visszajelzo. Szerintem ez valami kontakt hiba lehet. Megyek az uton jon egy kisebb utfoltozas es mar vilagit is vagy csak bevillog.
Tudok en ezzel valamit kezdeni? Autot harosan el akarom vinni szerelohoz, de most engem ez a hiba nagyon idegesit.
rob210
Topikgazda
Ebből volt gyári visszahÍvás és mindenkinek 5 bordásra cserélték a szÍjat.
Ne vegyél 6 bordásat.
Renault power
Zoulfly
tag
Köszönöm szépen a választ.
Zoulfly
tag
Köszönöm szépen neked is a segítséget.
just
aktív tag
Kevés a fékfolyadékod, vagy elfolyik valahol vagy kopottak a fékeid! Ha úgy lötyög a tartályba akkor jelez hogy kevés, azért villan be.
Two things what i hate. People that can't count...
Pecc
őstag
Nekem is 5pk-s van, de a szijtarcsak 6osak. Az nem baj?
eTrade
tag
Ha 5 bordás szíj van megfelelően fent, akkor nincsen baj... a 6 bordásat nem szabad felrakni, hiába 6-os a szíjtárcsa (lásd a belinkelt doksit, ott részletezve van).
[ Szerkesztve ]
Pecc
őstag
Annyira nem tudok angolul Leirnád, miért nem jó a 6pk-s szij rá?
diablo1984
veterán
valahogy a vazérléssel akadhat össze és szétbarmolhatja a motort, az iromány szerint....
rob210
Topikgazda
Mint Írtam gyári visszahÍvás is volt belőle.
A 6 os ékszÍj széle hozzáért a vezető görgőhöz és a klÍma kompresszor tárcsa széléhez.
Ezért nem egy autónál felmelegedett a szÍj képes volt akár rá is olvadni tetszőlegesen valamelyik tárcsára általában a generátor ékszÍj tárcsájára.
Na ezért lett 5 ös a szÍj.
Renault power
rob210
Topikgazda
Srácok valaki tudja, hogy ez a kamoka milyen márka?
Van nálam szervizen egy toyota avensis és az axiál csuklóját cserélnem kéne, de nem ismerem mi jó a toyóhoz.
Swagot rendeljek vagy ezt a kamokát?
A képek alapján ez a kettő tűnik minőséginek.
Renault power
just
aktív tag
diablo1984
veterán
nekem toyotám is van, de nem találkoztam még ezzel a márkával, igaz annyira nem is igényelte az alkatrészeket. szerintem vedd amit ismersz, nem hinném, hogy gyárilag kamoka-val szerelik, bár ki tudja....
rob210
Topikgazda
De nem is swaggal.
Pont ez a bajom.
Renault power
Pecc
őstag
Köszi az infót
A toyota témához, trw nincs? Az biztos jo
diablo1984
veterán
igen, ezt is gondoltam, de a swag minősége a toyotánál is swag. csak nem lehet rossz!
rob210
Topikgazda
Renault power
kisgyerek85
senior tag
Hát tegnap néztem át az összes folyadékszintet és a fékfolyadék is rendben volt szerintem. Fékekre múltkor pont ránézettem, mert az rémlett, hogy tárcsával együtt volt jó pár éve cserélve. Azt mondta, hogy még nem cserés.
Úgy indult a probléma, hogy először csak emelkedőn olyan 90-100as tempónál. Mostanra meg már bármikor. Lehet teljesen sima az út jelez aztán jön egy kátyú javítás amire ráhajtok majd lejövök és már nem világít.
Mindegy a héten megpróbálom eljuttatni szerlőhöz, mert múltkor egy nagy dugóba a víz jelző lámpa is visszajelzett, hogy gubanc lesz. Félre álltam majd max fűtés és max venitálor 2perc alatt visszábbment én meg kimentem a forgalomba ismét.
Szerintem csak a venitálor nem indul be, de az már megint kérdés, hogy 18-20 fokos kinti hőmérsékletnél be kell e kapcsolni egy nagy dubóba a ventilátornak. Rokon aki szerelő azt mondja, hogy simán benne lehet egy másik egyén meg azt, hogy ez annyira nem normális jelenség szerinte.
(#44191) diablo1984 válasza kisgyerek85 (#44190) üzenetére
diablo1984
veterán
szerintem a kézifék visszajelző kapcsolód kínlódik.
a másikra meg, simán ilyen időben is tud annyira felmelegedni a víz, hogy a venti bekapcsoljon, az enyémben is már bekapcsolt 1-2 hete ha üzemmeleg motornál még járatom a verdát 5 percig, akkor biztosan kapcsol!
Predator2
addikt
Helló
2004-es Mk2 1.5dci Clio-nál, kell váltó olajat cserélni?
Ha igen, akkor házilag lehet cserélni, vagy csak szerelő tudja?
Illetve milyen olaj kell bele?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
rob210
Topikgazda
A ventillátor bekapcsol az nem külső hőmérséklet kérdése.
Télen is volt, hogy nekem beindult, mert melegítettem,fűtöttem a kocsiba.
Ha nem megfelelő a kocsi hűtése, nincs természetes ventilláció be kell kapcsoljon.
Lehet érdemes lenne termosztátot, meg hőgombát nézetned.
Főleg hőgombát, mert az felel a ventillátor kapcsolásáért.
A féknél, meg a folyadék tartály kupakjában lévő csatlakozót vedd le, agy a gépre gyújtást kézifék kienged.
(ne indítsd be a kocsit) aztán áram alatt dugd rá a csatit. Mozgasd meg párszor.
Ha van változás, magyarán kialszik felvillan akkor ott a kontakthiba.
Sajnos, már sok ilyet kellett cserélnem.
Renault power
rob210
Topikgazda
Írj egy váltó kódot, kicsi lemez a váltó felső részén bele ütött betükkel számokkal.
Pl.: JB3 , etc, etc.
Tudod otthon cserélni, csak egy kb. Méteres átlátszó cső kell hozzá meg egy tölcsér.
Ha érdekel leírom részletesen, és igen én 100 ezrenként cseréltetni szoktam mindenkivel.
Renault power
diablo1984
veterán
ez a ventilátor kérdés nálam is aktuális, még nem hallottam a lagunában hogy menne(bár nem is melegedett még), miután megvettem, akkor fedeztem fel, hogy le is volt húzva a csatija, hogy véletlen, vagy direkt még nem jöttem rá! a klímával annak is kapcsolni kellene? mert egy ventilátoros az enyém, elvileg akkor ha a klímát kapcsolom, annak is indulnia kellene?
_NCT
őstag
Sziasztok!
Vótmá?
MÁV vs Megane I. Elvileg embert kiszedték belőle, bár nem hallani arról, hogy megmarad-e. Azért ez durva és szerencse is, no meg a Megane őrangyalok.
Ez az igazi Megane érzés
Más: tegnap előtt egy ilyen 20cm magas padkáról jöttem le szép lassan 2 emberrel rajtam kívül, erre hallottam hogy az alja igencsak leért, elöl és hátul is elég csúnya hangot adott ki. Kell-e aggódnom? Hallottam már olyanról akinek megnyomta az olajteknőt és elfolyt az olaj, mondjuk nincs tócsa az autó alatt, a lakástól kb 500m-re történt. Mondjuk az fail hogy merőlegesen jöttem le az útra, és nem srégen, de a forgalmi helyzet így adta ki.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
én csak az autót sajnálom azt a fogyatékost aki áthajtott a vonat előtt nem tudom...
Megane2000
aktív tag
Komoly, láttam én is.
rob210
Topikgazda
Így van a ventilátor a klíma hűtőjén is áthúz, mert egymás mögött vannak.
Mind a két érzékelő vezérli a klímát.
Renault power
rob210
Topikgazda
A kipufogó van a kocsi legalacsonyabb pontján, szerintem azt akasztottad fel elől is és hátul is.
Illetve a te esetedben, lehet, hogy elől a katalizátort.
Az olajdeklit védi a motorburkolat illetve az a kerék előtt van magyarán azt nem tudtad felütni lefelé jövet.
.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás