Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90001) szebe válasza Mezga Aladár (#89999) üzenetére


szebe
őstag

Szerintem csak simán drága.

3-as (ph3 is) van 7-800 ezerrel olcsóbban. Illetve ennyiért már a 4-esek mennek

[ Szerkesztve ]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#90002) salieri.


salieri.
őstag

Hali!

Erről a darabról mi a véleményetek? Érdemes megnézni?

[ Szerkesztve ]

(#90003) gixxergabi válasza valaki_xy (#89998) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Nekem EDC automatában van.

(#90004) rob210 válasza salieri. (#90002) üzenetére


rob210
Topikgazda

Jónak tűnik.

Renault power

(#90005) rob210 válasza Mezga Aladár (#89999) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az, hogy ennyiért 4est kapsz és mindenkinek az kell, pedig ez jobb mint a 4es. Szvsz.
:R

Renault power

(#90006) rob210 válasza Gergello (#89997) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mindenki mást mond .
5/120 a gyári
Én 5/100at szoktam javasolni.

Renault power

(#90007) rob210


rob210
Topikgazda

Hát ezen elmarad ma a turbócsere.

Renault power

(#90008) Gergello válasza rob210 (#90006) üzenetére


Gergello
addikt

Szia !

Köszi. Decemberben elérjük az évet, ideje időpontot foglalni.

(#90009) diablo1984 válasza rob210 (#90007) üzenetére


diablo1984
veterán

Gyűrúzés vagy a szelep nem zár jól?

(#90010) rob210 válasza diablo1984 (#90009) üzenetére


rob210
Topikgazda

nem tudni.
Hol van benne kompresszió hol nincs.
Ráadásul csak az 1es hengernél.
Borzalmasan füstöl, fogy az olaj .
Rámondtam a turbót, mert ereje se volt.
De amikor megmértem rájöttem itt nem lesz elég a turbócsere.
Felső holtponton megfújva a kartercsövön keresztül, rendesen jön ki a levegő.
Tehát a szelepek biztos feltámasztanak időnként. :W
Egy kitaposott lelkű 2.0 t ami pedig elég ritka.

Renault power

(#90011) troll81 válasza rob210 (#90010) üzenetére


troll81
addikt

Az ilyeneken elgondolkodni... érdemes
Az olajcsere intervalum ha 10 ezer, lenne e most másképp...?
:F

(#90012) dussy válasza Mezga Aladár (#89999) üzenetére


dussy
őstag

Szerintem szimplán drága... 2016-tól indul a 4es Megane, igaz sokkal magasabb futással, de szerintem érdekesebb formával, 4M körül ott nézegetnék.

https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html

(#90013) rob210 válasza troll81 (#90011) üzenetére


rob210
Topikgazda

Itt nem a csere periódussal volt a baj szerintem.
CSak egy hengrben van ez a móka, itt valami vagy kererült abba a hengerbe, vagy a franc se tudja.
Ez csak megbontás után derülne ki.
Endoszkóppal semmit nem látni, tehát nem a hengerfal sérült.

Renault power

(#90014) salieri. válasza dussy (#90012) üzenetére


salieri.
őstag

De az Nissan Renault 1.6 nem sikerült valami jól,nem? Valamint 8-9l a fogyasztása.

(#90015) diablo1984 válasza rob210 (#90010) üzenetére


diablo1984
veterán

Az akkor a jobbik, ha nem folyamatosan csinálja, hengerfej le, gépműhelyben megpucol, ami kell kicserél, visszarak és hepi kosztumeeeer :))

(#90016) Alusky válasza diablo1984 (#90015) üzenetére


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Aztán rommácsippelni. :K

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#90017) Jaded válasza salieri. (#90014) üzenetére


Jaded
senior tag

A fogyasztást cáfolnám:

Renault Megane IV Limited

(#90018) dussy válasza Jaded (#90017) üzenetére


dussy
őstag

Melyik motorral?
#salieri. : akkor Dci-t kell nézni. :U

https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html

(#90019) Kronos3000


Kronos3000
senior tag

Thalia, 2003 1.4 15v. Utolért a test kábel probléma, tegnap este ideiglenes megoldással tudtam haza jönni. Milyen hosszú, és mekkora furatú testkábelt nézzek, vegyek, még ma meg akarom oldani, hirtelen nem találok rá adatot.

Wasabi...

(#90020) Jaded válasza dussy (#90018) üzenetére


Jaded
senior tag

M4 1.6-ról volt szó, nem?

Renault Megane IV Limited

(#90021) rob210 válasza Kronos3000 (#90019) üzenetére


rob210
Topikgazda

Furat 10 kábelhossz mindegy 30cm hajtogatva jó

Renault power

(#90022) Kronos3000 válasza rob210 (#90021) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Köszönöm. :R

Wasabi...

(#90023) norbert1998 válasza rob210 (#90010) üzenetére


norbert1998
veterán

Nem lehet gyűrű a szelep helyett? Bár a hengerfejet így is úgy is le kell venni hozzá, hogy megtudd.

Ez az F4Rx8xx motorkód?

(#90024) rob210 válasza norbert1998 (#90023) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen f4rt 800
Gyűrű nem lehet endoszkóppal nézve sima a fal, megvan a hónolás. Kompresszió gyűrű meg nem tud letapadni.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#90025) dussy válasza Jaded (#90020) üzenetére


dussy
őstag

:R

https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html

(#90026) Mezga Aladár válasza dussy (#90012) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Köszönöm mindenkinek a válaszokat. :)

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#90027) norbert1998 válasza rob210 (#90024) üzenetére


norbert1998
veterán

Érdekes ez a motorkódozás... 800 a Laguna 3 GT, 870 a Megane 3 GT. Előbbi 204, utóbbi 178 ló. :F

(#90028) Plero válasza rob210 (#90010) üzenetére


Plero
tag

Megveszem azt a motort. Jó lesz a Clio-ba!! :D

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#90029) rob210 válasza norbert1998 (#90027) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ami a jóhír, hogy egyezerűbb legyen ez 163le ;)

Renault power

(#90030) rob210 válasza Plero (#90028) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem lesz jó hidd el az a motor hamar vasba fog kerülni.
:O

Renault power

(#90031) sesomaru1989


sesomaru1989
aktív tag

Sziasztok,

Ismertek Mo-n olyan műhelyt, szakembert akik motor kábelkorbácsot készítenek? Mondjuk egy m2-es motor teljes kábelezésének cseréjéhez :Y :Y :Y

(#90032) Mezga Aladár válasza sesomaru1989 (#90031) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Nem hiszem.
Max ha a villanyszerelő hajlandó megcsinálni de szerintem többe kerül mint ha vennél hozzá bontottat.
Mi történt?

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#90033) sesomaru1989 válasza Mezga Aladár (#90032) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

A bontott is úgy szar ahogy van szerintem. Ugyan olyan öreg mint ami most is benne van.

Igazából kezdődik a kábel és csatlakozó elöregedési probléma amivel mint Megane 2 tulaj tisztába vagyok, és a kezdődő szopó rollert szeretném elkerülni :D

Kezdődött a

1. klíma nyomás érzékelő csatlakozó korrozióval, csatlakozó csere után újra lett klíma.Ó jeh.

2. Önindtó kábel (vastag piros) szigetelés törés, ami rövid zárat okozott, ezért nem indult a kocsi. Kábel csere után ez is működik. gyííí hááá

3. Olajszint ellenőrző csatlakozó hiba, ez még javításra vár.

4. kipufogó flexi cserekor a kedves szervíz megégette a lambdaszonda szigetelést -.-.
Gondolom a csavar melegítéskor. Ugyan leszigetelte, de örülnék ha a gyári új kábelt kapna az is....

Egy szó mint száz, kellene egy friss perwollal mosott új motor kábel köteg, ami kibír 5-10 évet, nem reped meg a hőtől, nem oxidálódik el a csatlakozó vég :D

Szóval gy kb ennyi :D :D :D

(#90034) Plero válasza rob210 (#90030) üzenetére


Plero
tag

Pedig innen jó "építkezni"!

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#90035) Kronos3000 válasza rob210 (#90021) üzenetére


Kronos3000
senior tag

A karosszéria felőli része szakadt le, jó erős cucc, 20 évig bírta, bár a szakadt vége alapján nem értem mitől adta meg magát, mindegy is. A kaszni felőli végét nem bírtam lebányászni, itt a parkolóban sem alulról, sem felülről. Végül máshova kötöttem. Viszont, amikor a szakadás történt, majd utána azonnal a töltés visszajelző nem világított, gyújtáson indítás előtt. Azóta sem. Töltés van, minden működik, csak a visszajelző nem. Lehetséges hogy kiégett? Vagy valami más a megoldás.

Wasabi...

(#90036) rob210 válasza Kronos3000 (#90035) üzenetére


rob210
Topikgazda

Attól, hogy ez elszakad van töltésed, ennek semmi köze hozzá.
A generátornak saját test és vezérlő szála van, valamint pozítívja.
:F

Renault power

(#90037) MasterMark válasza Kronos3000 (#90035) üzenetére


MasterMark
titán

Simán csak elkorrodálódott amúgy.

Switch Tax

(#90038) Kronos3000 válasza rob210 (#90036) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Persze. Az autó egyszer csak, hétfő este világ végén, nem indult. Meg sem nyekkent. Néztem biztosítékot, minden nyavaját, semmi hiba. Illetve, hiába adtam rá gyújtást, nem világított a töltés jelző, és halványan pislákolt az olajnyomás és a kézifék lámpa. Ebből sejtettem hogy valami elektromos gebasz. Eddigre eltelt vagy másfél óra, aztán a szerszámosból előkapartam egy régebbi hangszóró kábelt, négybe vágtam, összesodortam, és az akku negatívra, meg a motor tetején van egy csavarral rögzített konzol, ami tartja a gáz bowdent, az azt rögzítő csavarra kötöttem. A hunyorgó visszajelzők már rendesen világítottak, ám a töltésjelző nem, indítás, és indult szépen. Reggel munkába menet előtt egy komolyabb vezetékre cseréltem az ideiglenes átkötést, írtam ide, válaszoltál, vettem kábelt bekötöttem, töltés, minden jó, de a töltés visszajelző továbbra sem világít amikor kellene. Ugye gyújtás ráadáskor világít a többivel együtt, indítás után kialszik. Ez nem világít.

[ Szerkesztve ]

Wasabi...

(#90039) LamerGyuri válasza Kronos3000 (#90038) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

LED-es a cucc, ritka hiba, ha kiégett a dióda nálad.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#90040) Kronos3000 válasza LamerGyuri (#90039) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Igen, ezért kérdezem, hol lehet még esetleg a hiba, ha minden más jó. Ha nem lesz más hétvégén kiszedem és kimérem.

Wasabi...

(#90041) rob210 válasza Kronos3000 (#90038) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor kakukk a led.

Renault power

(#90042) Kronos3000 válasza rob210 (#90041) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Rendben. Jövő valamikorra marad a vizsgálat, bekötöttem szivar gyújtóra ideiglenesen egy fesz mérőt, addig az a töltés ellenőr.

Wasabi...

(#90043) rob210


rob210
Topikgazda

Nem szabadulok az 1.6 dci-től.

Renault power

(#90044) polonic válasza rob210 (#90043) üzenetére


polonic
félisten

Szívósor tömítés csere?
Volt kién megedződni, azt hiszem. :D

(#90045) rob210 válasza polonic (#90044) üzenetére


rob210
Topikgazda

Áhh ez már a 6ik 3hónap alatt.
Elkezdett mindegyiken elöregedni.

Renault power

(#90046) forceberg válasza rob210 (#90045) üzenetére


forceberg
veterán

.. hát csak tőled olvasva is elég xarul öregszik ez a konstrukció.
Hamarosan rönóként lesz elkönyvelve, nem elnyűhetetlen nizzán.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#90047) rob210 válasza forceberg (#90046) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nincs velük baj, ha belegondolsz ez egy 10éves tömítés.
Csak, hát a szerelhetősége, az hát izé , nem írom le milyen....... :C

Renault power

(#90048) polonic válasza rob210 (#90047) üzenetére


polonic
félisten

Milyen szerencse, hogy ezt nekem már lett cserélve.
Meg a termosztát is.
Igaz? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#90049) Nordik


Nordik
őstag

M2 nagyobb fordulaton erőteljesebb gázadásnál ráz. Szerelő szerint belső féltengely csukló hiba. Igaza lehet?

(#90050) Alusky válasza Nordik (#90049) üzenetére


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Az is lehet, gázelvételre motorfékkel lejtőnek nem ráz?

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.