Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szebe
őstag
Szerintem csak simán drága.
3-as (ph3 is) van 7-800 ezerrel olcsóbban. Illetve ennyiért már a 4-esek mennek
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
salieri.
őstag
gixxergabi
senior tag
Nekem EDC automatában van.
rob210
Topikgazda
Jónak tűnik.
Renault power
rob210
Topikgazda
Az, hogy ennyiért 4est kapsz és mindenkinek az kell, pedig ez jobb mint a 4es. Szvsz.
Renault power
rob210
Topikgazda
Mindenki mást mond .
5/120 a gyári
Én 5/100at szoktam javasolni.
Renault power
rob210
Topikgazda
Hát ezen elmarad ma a turbócsere.
Renault power
Gergello
addikt
Szia !
Köszi. Decemberben elérjük az évet, ideje időpontot foglalni.
diablo1984
veterán
Gyűrúzés vagy a szelep nem zár jól?
rob210
Topikgazda
nem tudni.
Hol van benne kompresszió hol nincs.
Ráadásul csak az 1es hengernél.
Borzalmasan füstöl, fogy az olaj .
Rámondtam a turbót, mert ereje se volt.
De amikor megmértem rájöttem itt nem lesz elég a turbócsere.
Felső holtponton megfújva a kartercsövön keresztül, rendesen jön ki a levegő.
Tehát a szelepek biztos feltámasztanak időnként.
Egy kitaposott lelkű 2.0 t ami pedig elég ritka.
Renault power
troll81
addikt
Az ilyeneken elgondolkodni... érdemes
Az olajcsere intervalum ha 10 ezer, lenne e most másképp...?
dussy
őstag
Szerintem szimplán drága... 2016-tól indul a 4es Megane, igaz sokkal magasabb futással, de szerintem érdekesebb formával, 4M körül ott nézegetnék.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
rob210
Topikgazda
Itt nem a csere periódussal volt a baj szerintem.
CSak egy hengrben van ez a móka, itt valami vagy kererült abba a hengerbe, vagy a franc se tudja.
Ez csak megbontás után derülne ki.
Endoszkóppal semmit nem látni, tehát nem a hengerfal sérült.
Renault power
salieri.
őstag
De az Nissan Renault 1.6 nem sikerült valami jól,nem? Valamint 8-9l a fogyasztása.
diablo1984
veterán
Az akkor a jobbik, ha nem folyamatosan csinálja, hengerfej le, gépműhelyben megpucol, ami kell kicserél, visszarak és hepi kosztumeeeer
Aztán rommácsippelni.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
Jaded
senior tag
A fogyasztást cáfolnám:
Renault Megane IV Limited
dussy
őstag
Melyik motorral?
#salieri. : akkor Dci-t kell nézni.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
Kronos3000
senior tag
Thalia, 2003 1.4 15v. Utolért a test kábel probléma, tegnap este ideiglenes megoldással tudtam haza jönni. Milyen hosszú, és mekkora furatú testkábelt nézzek, vegyek, még ma meg akarom oldani, hirtelen nem találok rá adatot.
Wasabi...
Jaded
senior tag
M4 1.6-ról volt szó, nem?
Renault Megane IV Limited
rob210
Topikgazda
Furat 10 kábelhossz mindegy 30cm hajtogatva jó
Renault power
Kronos3000
senior tag
Köszönöm.
Wasabi...
norbert1998
veterán
Nem lehet gyűrű a szelep helyett? Bár a hengerfejet így is úgy is le kell venni hozzá, hogy megtudd.
Ez az F4Rx8xx motorkód?
rob210
Topikgazda
Igen f4rt 800
Gyűrű nem lehet endoszkóppal nézve sima a fal, megvan a hónolás. Kompresszió gyűrű meg nem tud letapadni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
dussy
őstag
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
Mezga Aladár
veterán
Köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
norbert1998
veterán
Érdekes ez a motorkódozás... 800 a Laguna 3 GT, 870 a Megane 3 GT. Előbbi 204, utóbbi 178 ló.
Plero
tag
Megveszem azt a motort. Jó lesz a Clio-ba!!
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
rob210
Topikgazda
Ami a jóhír, hogy egyezerűbb legyen ez 163le
Renault power
rob210
Topikgazda
Nem lesz jó hidd el az a motor hamar vasba fog kerülni.
Renault power
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Ismertek Mo-n olyan műhelyt, szakembert akik motor kábelkorbácsot készítenek? Mondjuk egy m2-es motor teljes kábelezésének cseréjéhez
(#90032) Mezga Aladár válasza sesomaru1989 (#90031) üzenetére
Mezga Aladár
veterán
Nem hiszem.
Max ha a villanyszerelő hajlandó megcsinálni de szerintem többe kerül mint ha vennél hozzá bontottat.
Mi történt?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
(#90033) sesomaru1989 válasza Mezga Aladár (#90032) üzenetére
sesomaru1989
aktív tag
A bontott is úgy szar ahogy van szerintem. Ugyan olyan öreg mint ami most is benne van.
Igazából kezdődik a kábel és csatlakozó elöregedési probléma amivel mint Megane 2 tulaj tisztába vagyok, és a kezdődő szopó rollert szeretném elkerülni
Kezdődött a
1. klíma nyomás érzékelő csatlakozó korrozióval, csatlakozó csere után újra lett klíma.Ó jeh.
2. Önindtó kábel (vastag piros) szigetelés törés, ami rövid zárat okozott, ezért nem indult a kocsi. Kábel csere után ez is működik. gyííí hááá
3. Olajszint ellenőrző csatlakozó hiba, ez még javításra vár.
4. kipufogó flexi cserekor a kedves szervíz megégette a lambdaszonda szigetelést -.-.
Gondolom a csavar melegítéskor. Ugyan leszigetelte, de örülnék ha a gyári új kábelt kapna az is....
Egy szó mint száz, kellene egy friss perwollal mosott új motor kábel köteg, ami kibír 5-10 évet, nem reped meg a hőtől, nem oxidálódik el a csatlakozó vég
Szóval gy kb ennyi
Plero
tag
Pedig innen jó "építkezni"!
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
Kronos3000
senior tag
A karosszéria felőli része szakadt le, jó erős cucc, 20 évig bírta, bár a szakadt vége alapján nem értem mitől adta meg magát, mindegy is. A kaszni felőli végét nem bírtam lebányászni, itt a parkolóban sem alulról, sem felülről. Végül máshova kötöttem. Viszont, amikor a szakadás történt, majd utána azonnal a töltés visszajelző nem világított, gyújtáson indítás előtt. Azóta sem. Töltés van, minden működik, csak a visszajelző nem. Lehetséges hogy kiégett? Vagy valami más a megoldás.
Wasabi...
rob210
Topikgazda
Attól, hogy ez elszakad van töltésed, ennek semmi köze hozzá.
A generátornak saját test és vezérlő szála van, valamint pozítívja.
Renault power
(#90037) MasterMark válasza Kronos3000 (#90035) üzenetére
MasterMark
titán
Simán csak elkorrodálódott amúgy.
Switch Tax
Kronos3000
senior tag
Persze. Az autó egyszer csak, hétfő este világ végén, nem indult. Meg sem nyekkent. Néztem biztosítékot, minden nyavaját, semmi hiba. Illetve, hiába adtam rá gyújtást, nem világított a töltés jelző, és halványan pislákolt az olajnyomás és a kézifék lámpa. Ebből sejtettem hogy valami elektromos gebasz. Eddigre eltelt vagy másfél óra, aztán a szerszámosból előkapartam egy régebbi hangszóró kábelt, négybe vágtam, összesodortam, és az akku negatívra, meg a motor tetején van egy csavarral rögzített konzol, ami tartja a gáz bowdent, az azt rögzítő csavarra kötöttem. A hunyorgó visszajelzők már rendesen világítottak, ám a töltésjelző nem, indítás, és indult szépen. Reggel munkába menet előtt egy komolyabb vezetékre cseréltem az ideiglenes átkötést, írtam ide, válaszoltál, vettem kábelt bekötöttem, töltés, minden jó, de a töltés visszajelző továbbra sem világít amikor kellene. Ugye gyújtás ráadáskor világít a többivel együtt, indítás után kialszik. Ez nem világít.
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
(#90039) LamerGyuri válasza Kronos3000 (#90038) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
LED-es a cucc, ritka hiba, ha kiégett a dióda nálad.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
(#90040) Kronos3000 válasza LamerGyuri (#90039) üzenetére
Kronos3000
senior tag
Igen, ezért kérdezem, hol lehet még esetleg a hiba, ha minden más jó. Ha nem lesz más hétvégén kiszedem és kimérem.
Wasabi...
rob210
Topikgazda
Akkor kakukk a led.
Renault power
Kronos3000
senior tag
Rendben. Jövő valamikorra marad a vizsgálat, bekötöttem szivar gyújtóra ideiglenesen egy fesz mérőt, addig az a töltés ellenőr.
Wasabi...
rob210
Topikgazda
Nem szabadulok az 1.6 dci-től.
Renault power
polonic
félisten
Szívósor tömítés csere?
Volt kién megedződni, azt hiszem.
rob210
Topikgazda
Áhh ez már a 6ik 3hónap alatt.
Elkezdett mindegyiken elöregedni.
Renault power
forceberg
veterán
.. hát csak tőled olvasva is elég xarul öregszik ez a konstrukció.
Hamarosan rönóként lesz elkönyvelve, nem elnyűhetetlen nizzán.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Nincs velük baj, ha belegondolsz ez egy 10éves tömítés.
Csak, hát a szerelhetősége, az hát izé , nem írom le milyen.......
Renault power
polonic
félisten
Milyen szerencse, hogy ezt nekem már lett cserélve.
Meg a termosztát is.
Igaz?
[ Szerkesztve ]
Nordik
őstag
M2 nagyobb fordulaton erőteljesebb gázadásnál ráz. Szerelő szerint belső féltengely csukló hiba. Igaza lehet?