Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#32577792
törölt tag
Értelmezni kellett volna csak....
Ha nem megy...
(#45852) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#45850) üzenetére
diablo1984
veterán
8 szelepessel jobban jártál, stabilabb konstrukció, egyszerűbb, asszem a gyújtótrafó gond sem sújtja!
sőt még lamda szonda sem megy tönkre benne(asszem szabályozatlan katalizátoros, ha katalizátoros), így még egy gonddal kevesebb!
rob210
Topikgazda
Nono
Nekem a 8 szelepesben pont, hogy a magas minőségű Bosch gyújtótrafó volt ami megadta magát.
Egyébként pedig katalizátoros és lambdaszondás a megane már 8 szelepes verzióban is.
Az utolsó az R19 volt amiben nem volt lambda és katalizátor és abban is volt már olyan ami fel volt szerelve ezekkel a cukiságokkal.
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Lehet hogy a gyújtótrafóm miatt van az hogy nem mindig indul pöccre? Arra gondolok amit már írtam hoy van olyan mikor kiállok a kapu elé utána már nem nagyon akar beindulni egyből. Olyan mint ha az akku nem adna elég kakaót neki.
Érdemes lenne meglesnem a gyújtótrafókat? Vagy inkább gyertyákat kéne inkább megnéznem?
(#45852) diablo1984:
Nem is bántam meg. A-ból B-be elvisz, ami a lényeg volt, már 600km vertem bele. És sose hagyott cserbe csak amit írtam most is fentebb annyi van. De tuti nem a motorral van valami. Inkább akkor önindító lehet.
Smoke some weed nigga!
diablo1984
veterán
és korban hozzá illő lagunában meg semmi? mert az enyémben még a szondák helye sincs pedig egy szennyező dízelről van szó! 99es, euro2-es!
nem tudom a szóban forgó thalia az mikori és hanyas eu normát tud, mert clo02est elvileg 98-tól tolják, így azokból is kell lenni euro2esnek.....
rob210
Topikgazda
Nálad nem az önindító lesz a ludas.
Szerintem az FHP jeladó, vagy a központi injektorban lévő nyomás szabályzó lesz a ludas.
Meg kéne nézni.
A gyertya ilyen hibát nem okoz.
A trafó sem, az vagy indít mindig vagy nem indít soha. (mármint a te verziódban)
Ettől még a testpontokat átnézheted megcsiszolhatod.
Indítási áramot is mérhetsz, hogy mennyire esik le.
Ezek már jó kiindulási alapot jelentenek a hiba megoldásához.
Renault power
rob210
Topikgazda
A diesel és a benzines technika nem ugyan az és nem is egyszerre fejlesztette a renault.
Nézd meg a hasonló korú benzines lagunákat, mindben ott lesz a katalizátor és a lambda.
Míg a diesel 1.9 DTI megane okban sem fogod megtalálni, csak úgy mint a tiedben.
Renault power
diablo1984
veterán
ez így pont jó nekem!
rob210
Topikgazda
Addig amíg nem akarsz behajtani riadó esetén Pestre
Egyébként megértem amit írsz kevesebb hibalehetőség jobb teljesítmény.
Renault power
(#45860) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45855) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
Az enyém 2001-es és euro4-es a forgalmi szerint.
(#45856) rob210:
Akkor amint lesz több időm, átnézem ezeket.
Úgy is valami rezonál még a motortérben, de csak ha olyan 5-10km/h-val megyek. Szerintem az egyik műanyag takaró lehet, nem komoly dolog.
Smoke some weed nigga!
zsizsef
senior tag
Urak!
Az hogyan lehetséges, hogy ha a hátsó ablakra engedem az ablakmosót, akkor az első kettő spriccel.
rob210
Topikgazda
El van kötve a csövezés, vagy ha az előre spriccelésnél is az első spriccel, akkor megadta magát a motorban az irányváltó,
Ilyenkor ki kell cserélni az ablakmosó szivattyút.
Vagy megberhelni az irányváltót, de én ennek nem vagyok a híve.
[ Szerkesztve ]
Renault power
dhgm
tag
A gázolajszűrő, igen az más nem 4 ezerbe kerül, hanem 20-ba.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
dhgm
tag
1,5 dci Kreszt betartva ( sőt egy kicsit áthágva) városon kívül is teljesen jó ( nekem), nem egy versenyautó, de, hogy A-ból B-be elvigyen nem utolsó sorban takarékosan.
Nagyobb motorosok autópályára valók. 90-nél egy hatodikban kínlódnak, mint az egyötdci ötödikben kilencvennel 2000-es fordulaton.
106 pacist még nem próbáltam. Lagunában sem.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
dhgm
tag
Az enyém 94 decemberi volt ph2. Abban 3 utas katalizátor és szonda is volt ( Euro2).
Szerintem az R19.-ben már az elején is volt katalizátor. A német ugyanis anélkül nem engedte be. A foswagen golf 2-t viszont vígan értékesítették otthon katalizátor nélkül ( 1987-88).
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
dhgm
tag
Kedves Rob210R! Mindeféle szervízt kerülünk...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Skizz
addikt
En se youtubeos acceleratiln videokhoz mertem. Sokezer kmt hajtottam 130as dcivel laguna II-t, 1800tol barhol helytall, ossztomegen is... Ugyanilyen motoros insignia ~1750kg volt, meg azzal is lehetett kamionsort elozni. Akinek ekkora autoba keves a 300nm az takaritson dpf-et.
Mod: igen, van osszehasonlitasi alapom, 600nm 1700kg-ra.
rob210
Topikgazda
Ezt pont nekem írod le Aranyos.
Sajnos a klímához, nem értek és berendezésem sincs hozzá, de attól tartok kitanulom azt is.
Renault power
forceberg
veterán
4-ért milyet raksz a dCi-be?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
dhgm
tag
Vízérzékelő nélkülit.
Még ha egy tízes akkor is feleannyi.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
dhgm
tag
Nem kioktatni akartalak. csak beleszóltam...
Tanuld a klímát legalább lesz olyan aki nem átb@szásra játszik.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
forceberg
veterán
Most nézem, a Delphi HDF943 elég jó áron van.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
dhgm
tag
Az műanyag? Nekem fémházas van...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
zsizsef
senior tag
Irányváltó lesz a gond.
diablo1984
veterán
ez a veszély nem fenyeget, Debrecen mellett lakom, karácsony után szoktunk Pestre menni, ha akkor riadó lenne, akkor a yarissal mennénk!
(#45860) Syd2012: abban az időben még euro 3 volt a divat, euro4-es norma asszem 2005 körül jött be ha jól rémlik, de 2001-ben már biztosan szondás a tied is....
[ Szerkesztve ]
üszök
őstag
5050 ft ért vettem vagy három hónapja.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
(#45877) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45875) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
Én is Euro3-ra tippelek inkább, de hát ami a forgalmiban van...
Smoke some weed nigga!
(#45878) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#45877) üzenetére
diablo1984
veterán
mert mi van a forgalmiban, milyen szám?
Ganz-[HUN]
addikt
1,5dci erőlködik 2k-nál?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
(#45880) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45878) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
4
Az meg az Euro4 száma nem?
Smoke some weed nigga!
(#45881) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#45880) üzenetére
diablo1984
veterán
(#45882) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45881) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
Jah. Az faja.
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
Nekem euro 3 , mert 06 a kódom.
Renault power
Cane
őstag
A vas 09 - euro IV-es. Megvárom a szmogriadót azt indulok is rükiben rajoskodni.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
Pecc
őstag
Nekem meg 04 euro 2, ugyanaz a motor.
Hogy megy ennek a menete, műszakin kell jelezni, hogy ez el van bszva és akkor adnak valamit amivel átírathatom a forgalmit?
Bajban leszek ha szmogriadóban kellene menni arra.
rob210
Topikgazda
Pont ahogy mondod.
Kapsz egy papírt és átminősítik valami minimális eljárási illeték fejében.
Ilyenkor nem kell kifizetni a teljes forgalmi csere díját.
Renault power
norbert1998
veterán
Üdv!
A 2004 környékéig gyártott thalia és clio 1.5 dci 65 és 82 lovas variánsai miben térnek el egymástól? Csak a computer, vagy pedig más is van, fizikai eltérés?
Azért kérdezem, mert a 65 lovas verziók sókkal olcsóbbak (thalia esetén közel a duplája a legolcsóbb 82-es a legolcsóbb 65-osoknek), és ha nem lenne fizikai különbség, lehetne-e a 65-ost a 82-es szintjére (vagy fölé) hozatni, és megérné-e ez egyáltalán?
Előre is köszi
rob210
Topikgazda
Turbó eltérés van computer eltérés van és abban nem vagyok biztos, de azt hiszem mások a befecskendező szelepek is.
A motor maga ugyan az és a többi része is.
De ha erősebb kell akkor azt vedd.
Nem éri meg otthon reszelgetni.
Renault power
forceberg
veterán
Plusz egy intercooler.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
dhgm
tag
Az 5. fokozat nagyon hosszú szerintem. ( k9k724 jr5-ös váltóval). Arra gondoltam, hogy ötben 2k 90 km/H...
Szerinted nem ?
2200-tól szebben indul meg.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Ganz-[HUN]
addikt
Dízelnek 2k szerintem egy kiscst sok, bár mivel nem nagy motor, optimálisnak tartom.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
forceberg
veterán
80-90 az ideális tempó azoknak a motoroknak, mert kb. 80-nál 5-ben már elérik a nyomatékuk csúcsát. Ez fogyasztás szempontjából ideális. De a 2000-nél kb. van 55LE-re lehetőség.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
dhgm
tag
Meg magasabb befecs. nyomás.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
norbert1998
veterán
Ez elszomorító. Akkor talicska nem lesz még egy a háznál. Clio-k jobb áron mennek
65 lovas nem igazán kell, egyrészt lomha, másrészt meg azért a 82-esben messze több a fun faktor
diablo1984
veterán
cooler szerintem ezekben van csak a 65 lovas clioban nincs, a 82 lovasaok és a 86 lovasok is cooleresek tudtommal!
205/55 r16-os guminak lagunában megane2-ben mennyi az üzemi nyomása? néztem a gyári könyvében, de abban csak a 15-ös szerepel. múltkor kúton 2,3ra nyomtam mindet, ma ráellenőríztem a kézi digit nyomásmérővel, mindben 2 bar van..... laposnak is láttam őket, de 2,3 csak elég, azt nem gondoltam, hogy ott az óra esetleg szar.....
[ Szerkesztve ]
norbert1998
veterán
És 80-90 paci közötti (most meg nem mondom pontosan mennyi ) 1.9 dTi az 1,5 dCi-hez képest jobb valamiben? A gyári értékek nem igazán mérvadóak, tekintve pl a talicska majdnem 25-el többet megy végre, mint írnak hogy tud.
(#45897) diablo1984 válasza norbert1998 (#45896) üzenetére
diablo1984
veterán
98lovas a dti lagunában és megane-ban is! clioban nem tudom.
eTrade
tag
Sziasztok,
Nemrég voltam Rob-nál és kicseréltük a motortartó bakokat, pontosabban Rob cserélte ki, én csak asszisztáltam. Hát eléggé ramaty állapotban voltak a régi bakok, hamarosan rakok fel képeket.
Ezúttal is ezer köszönet Rob a kiváló munkáért/segítségért!
forceberg
veterán
65 vs. 82LE volt a téma, nem?
Én MII-n 2,3-2,1-re szoktam fújni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- Lenovo Thinkbook 15 G2 i5-11TH/16Gb/256 Gb SSD/Full Hd
- I7 - GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600/8GB DDR6- 700W - RGB HÁZ
- EVGA 850W BQ 80+ BRONZE
- Banishers Ghosts of New Eden PS5