Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45851) #32577792 válasza LamerGyuri (#45849) üzenetére


#32577792
törölt tag

Értelmezni kellett volna csak....
Ha nem megy...

(#45852) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#45850) üzenetére


diablo1984
veterán

8 szelepessel jobban jártál, stabilabb konstrukció, egyszerűbb, asszem a gyújtótrafó gond sem sújtja! :K
sőt még lamda szonda sem megy tönkre benne(asszem szabályozatlan katalizátoros, ha katalizátoros), így még egy gonddal kevesebb!

(#45853) rob210 válasza diablo1984 (#45852) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nono
Nekem a 8 szelepesben pont, hogy a magas minőségű Bosch gyújtótrafó volt ami megadta magát. :)
Egyébként pedig katalizátoros és lambdaszondás a megane már 8 szelepes verzióban is.
Az utolsó az R19 volt amiben nem volt lambda és katalizátor és abban is volt már olyan ami fel volt szerelve ezekkel a cukiságokkal. ;)

Renault power

(#45854) Wiz Khalifa válasza rob210 (#45853) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Lehet hogy a gyújtótrafóm miatt van az hogy nem mindig indul pöccre? Arra gondolok amit már írtam hoy van olyan mikor kiállok a kapu elé utána már nem nagyon akar beindulni egyből. Olyan mint ha az akku nem adna elég kakaót neki.

Érdemes lenne meglesnem a gyújtótrafókat? Vagy inkább gyertyákat kéne inkább megnéznem?

(#45852) diablo1984:
Nem is bántam meg. :) A-ból B-be elvisz, ami a lényeg volt, már 600km vertem bele. És sose hagyott cserbe csak amit írtam most is fentebb annyi van. De tuti nem a motorral van valami. Inkább akkor önindító lehet. :)

Smoke some weed nigga!

(#45855) diablo1984 válasza rob210 (#45853) üzenetére


diablo1984
veterán

és korban hozzá illő lagunában meg semmi? mert az enyémben még a szondák helye sincs pedig egy szennyező dízelről van szó! 99es, euro2-es!
nem tudom a szóban forgó thalia az mikori és hanyas eu normát tud, mert clo02est elvileg 98-tól tolják, így azokból is kell lenni euro2esnek.....

(#45856) rob210 válasza Wiz Khalifa (#45854) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nálad nem az önindító lesz a ludas.
Szerintem az FHP jeladó, vagy a központi injektorban lévő nyomás szabályzó lesz a ludas.
Meg kéne nézni.
A gyertya ilyen hibát nem okoz.
A trafó sem, az vagy indít mindig vagy nem indít soha. (mármint a te verziódban)
Ettől még a testpontokat átnézheted megcsiszolhatod.
Indítási áramot is mérhetsz, hogy mennyire esik le.
Ezek már jó kiindulási alapot jelentenek a hiba megoldásához.

Renault power

(#45857) rob210 válasza diablo1984 (#45855) üzenetére


rob210
Topikgazda

A diesel és a benzines technika nem ugyan az és nem is egyszerre fejlesztette a renault.
Nézd meg a hasonló korú benzines lagunákat, mindben ott lesz a katalizátor és a lambda. ;)
Míg a diesel 1.9 DTI megane okban sem fogod megtalálni, csak úgy mint a tiedben.
:R

Renault power

(#45858) diablo1984 válasza rob210 (#45857) üzenetére


diablo1984
veterán

ez így pont jó nekem! :D

(#45859) rob210 válasza diablo1984 (#45858) üzenetére


rob210
Topikgazda

Addig amíg nem akarsz behajtani riadó esetén Pestre :P
Egyébként megértem amit írsz kevesebb hibalehetőség jobb teljesítmény.

Renault power

(#45860) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45855) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Az enyém 2001-es és euro4-es a forgalmi szerint.

(#45856) rob210:
Akkor amint lesz több időm, átnézem ezeket. :)

Úgy is valami rezonál még a motortérben, de csak ha olyan 5-10km/h-val megyek. Szerintem az egyik műanyag takaró lehet, nem komoly dolog.

Smoke some weed nigga!

(#45861) zsizsef


zsizsef
senior tag

Urak!
Az hogyan lehetséges, hogy ha a hátsó ablakra engedem az ablakmosót, akkor az első kettő spriccel. :F

(#45862) rob210 válasza zsizsef (#45861) üzenetére


rob210
Topikgazda

El van kötve a csövezés, vagy ha az előre spriccelésnél is az első spriccel, akkor megadta magát a motorban az irányváltó,

Ilyenkor ki kell cserélni az ablakmosó szivattyút.

Vagy megberhelni az irányváltót, de én ennek nem vagyok a híve.
:R

A leírás.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#45863) dhgm válasza diablo1984 (#45827) üzenetére


dhgm
tag

A gázolajszűrő, igen az más nem 4 ezerbe kerül, hanem 20-ba.

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45864) dhgm válasza mycso (#45839) üzenetére


dhgm
tag

1,5 dci Kreszt betartva ( sőt egy kicsit áthágva) városon kívül is teljesen jó ( nekem), nem egy versenyautó, de, hogy A-ból B-be elvigyen nem utolsó sorban takarékosan.

Nagyobb motorosok autópályára valók. 90-nél egy hatodikban kínlódnak, mint az egyötdci ötödikben kilencvennel 2000-es fordulaton.

106 pacist még nem próbáltam. Lagunában sem.

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45865) dhgm válasza rob210 (#45853) üzenetére


dhgm
tag

Az enyém 94 decemberi volt ph2. Abban 3 utas katalizátor és szonda is volt ( Euro2).
Szerintem az R19.-ben már az elején is volt katalizátor. A német ugyanis anélkül nem engedte be. A foswagen golf 2-t viszont vígan értékesítették otthon katalizátor nélkül ( 1987-88).

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45866) dhgm válasza rob210 (#45847) üzenetére


dhgm
tag

Kedves Rob210R! Mindeféle szervízt kerülünk...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45867) Skizz válasza mycso (#45839) üzenetére


Skizz
addikt

En se youtubeos acceleratiln videokhoz mertem. Sokezer kmt hajtottam 130as dcivel laguna II-t, 1800tol barhol helytall, ossztomegen is... Ugyanilyen motoros insignia ~1750kg volt, meg azzal is lehetett kamionsort elozni. Akinek ekkora autoba keves a 300nm az takaritson dpf-et. :DDD

Mod: igen, van osszehasonlitasi alapom, 600nm 1700kg-ra.

(#45868) rob210 válasza dhgm (#45866) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt pont nekem írod le :D Aranyos.

Sajnos a klímához, nem értek és berendezésem sincs hozzá, de attól tartok kitanulom azt is. ;)

Renault power

(#45869) forceberg válasza dhgm (#45863) üzenetére


forceberg
veterán

4-ért milyet raksz a dCi-be?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45870) dhgm válasza forceberg (#45869) üzenetére


dhgm
tag

Vízérzékelő nélkülit.

Még ha egy tízes akkor is feleannyi.

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45871) dhgm válasza rob210 (#45868) üzenetére


dhgm
tag

Nem kioktatni akartalak. csak beleszóltam...

Tanuld a klímát legalább lesz olyan aki nem átb@szásra játszik.

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45872) forceberg válasza dhgm (#45870) üzenetére


forceberg
veterán

Most nézem, a Delphi HDF943 elég jó áron van.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45873) dhgm válasza forceberg (#45872) üzenetére


dhgm
tag

Az műanyag? Nekem fémházas van...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45874) zsizsef válasza rob210 (#45862) üzenetére


zsizsef
senior tag

Irányváltó lesz a gond. :R

(#45875) diablo1984 válasza rob210 (#45859) üzenetére


diablo1984
veterán

ez a veszély nem fenyeget, Debrecen mellett lakom, karácsony után szoktunk Pestre menni, ha akkor riadó lenne, akkor a yarissal mennénk! :))

(#45860) Syd2012: abban az időben még euro 3 volt a divat, euro4-es norma asszem 2005 körül jött be ha jól rémlik, de 2001-ben már biztosan szondás a tied is.... :N

[ Szerkesztve ]

(#45876) üszök válasza forceberg (#45872) üzenetére


üszök
őstag

:K 5050 ft ért vettem vagy három hónapja.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#45877) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45875) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Én is Euro3-ra tippelek inkább, de hát ami a forgalmiban van... :DDD

Smoke some weed nigga!

(#45878) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#45877) üzenetére


diablo1984
veterán

mert mi van a forgalmiban, milyen szám?

(#45879) Ganz-[HUN] válasza dhgm (#45864) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

1,5dci erőlködik 2k-nál?

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45880) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45878) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

4

Az meg az Euro4 száma nem?

Smoke some weed nigga!

(#45881) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#45880) üzenetére


diablo1984
veterán

(#45882) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#45881) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Jah. Az faja. :DDD

Smoke some weed nigga!

(#45883) rob210 válasza Wiz Khalifa (#45880) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nekem euro 3 , mert 06 a kódom.
;)

Renault power

(#45884) Cane


Cane
őstag

A vas 09 - euro IV-es. Megvárom a szmogriadót azt indulok is rükiben rajoskodni. :D

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#45885) Pecc válasza rob210 (#45883) üzenetére


Pecc
őstag

Nekem meg 04 euro 2, ugyanaz a motor.
Hogy megy ennek a menete, műszakin kell jelezni, hogy ez el van bszva és akkor adnak valamit amivel átírathatom a forgalmit?
Bajban leszek ha szmogriadóban kellene menni arra. :(((

(#45886) rob210 válasza Pecc (#45885) üzenetére


rob210
Topikgazda

Pont ahogy mondod.
Kapsz egy papírt és átminősítik valami minimális eljárási illeték fejében.
Ilyenkor nem kell kifizetni a teljes forgalmi csere díját.

Renault power

(#45887) norbert1998


norbert1998
veterán

Üdv!
A 2004 környékéig gyártott thalia és clio 1.5 dci 65 és 82 lovas variánsai miben térnek el egymástól? Csak a computer, vagy pedig más is van, fizikai eltérés?
Azért kérdezem, mert a 65 lovas verziók sókkal olcsóbbak (thalia esetén közel a duplája a legolcsóbb 82-es a legolcsóbb 65-osoknek), és ha nem lenne fizikai különbség, lehetne-e a 65-ost a 82-es szintjére (vagy fölé) hozatni, és megérné-e ez egyáltalán?
Előre is köszi :)

(#45888) rob210 válasza norbert1998 (#45887) üzenetére


rob210
Topikgazda

Turbó eltérés van computer eltérés van és abban nem vagyok biztos, de azt hiszem mások a befecskendező szelepek is.
A motor maga ugyan az és a többi része is.

De ha erősebb kell akkor azt vedd.
Nem éri meg otthon reszelgetni.

Renault power

(#45889) forceberg válasza rob210 (#45888) üzenetére


forceberg
veterán

Plusz egy intercooler.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45890) dhgm válasza Ganz-[HUN] (#45879) üzenetére


dhgm
tag

Az 5. fokozat nagyon hosszú szerintem. ( k9k724 jr5-ös váltóval). Arra gondoltam, hogy ötben 2k 90 km/H...

Szerinted nem ?

2200-tól szebben indul meg.

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45891) Ganz-[HUN] válasza dhgm (#45890) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

Dízelnek 2k szerintem egy kiscst sok, bár mivel nem nagy motor, optimálisnak tartom.

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#45892) forceberg válasza Ganz-[HUN] (#45891) üzenetére


forceberg
veterán

80-90 az ideális tempó azoknak a motoroknak, mert kb. 80-nál 5-ben már elérik a nyomatékuk csúcsát. Ez fogyasztás szempontjából ideális. De a 2000-nél kb. van 55LE-re lehetőség.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45893) dhgm válasza rob210 (#45888) üzenetére


dhgm
tag

Meg magasabb befecs. nyomás.

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#45894) norbert1998 válasza rob210 (#45888) üzenetére


norbert1998
veterán

Ez elszomorító. Akkor talicska nem lesz még egy a háznál. Clio-k jobb áron mennek :K
65 lovas nem igazán kell, egyrészt lomha, másrészt meg azért a 82-esben messze több a fun faktor :)

(#45895) diablo1984 válasza forceberg (#45889) üzenetére


diablo1984
veterán

cooler szerintem ezekben van csak a 65 lovas clioban nincs, a 82 lovasaok és a 86 lovasok is cooleresek tudtommal!

205/55 r16-os guminak lagunában megane2-ben mennyi az üzemi nyomása? néztem a gyári könyvében, de abban csak a 15-ös szerepel. múltkor kúton 2,3ra nyomtam mindet, ma ráellenőríztem a kézi digit nyomásmérővel, mindben 2 bar van..... laposnak is láttam őket, de 2,3 csak elég, azt nem gondoltam, hogy ott az óra esetleg szar.....

[ Szerkesztve ]

(#45896) norbert1998


norbert1998
veterán

És 80-90 paci közötti (most meg nem mondom pontosan mennyi :B) 1.9 dTi az 1,5 dCi-hez képest jobb valamiben? A gyári értékek nem igazán mérvadóak, tekintve pl a talicska majdnem 25-el többet megy végre, mint írnak hogy tud.

(#45897) diablo1984 válasza norbert1998 (#45896) üzenetére


diablo1984
veterán

98lovas a dti lagunában és megane-ban is! clioban nem tudom.

(#45898) eTrade


eTrade
tag

Sziasztok,
Nemrég voltam Rob-nál és kicseréltük a motortartó bakokat, pontosabban Rob cserélte ki, én csak asszisztáltam. Hát eléggé ramaty állapotban voltak a régi bakok, hamarosan rakok fel képeket. :)

Ezúttal is ezer köszönet Rob a kiváló munkáért/segítségért! :R

(#45899) forceberg válasza diablo1984 (#45895) üzenetére


forceberg
veterán

65 vs. 82LE volt a téma, nem? :))
Én MII-n 2,3-2,1-re szoktam fújni.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#45900) diablo1984 válasza forceberg (#45899) üzenetére


diablo1984
veterán

jogos! :B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.