Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
PowerBuldog
veterán
Sziasztok!
Rég jártam erre. Eddig hibamentesen ment a gépszörny.
(megane 1 1998)
Ma elkezdett a szellőzőnél kattogni, és olyan hangot adni mintha valami motor erőlködne. A bal első toronycsapágy mögött ahol a pollenszűrő is van. Nagy hirtelen olvastam itt szellőző fogaskerék törlésről, meg tengely törést.
Valami megoldást tudtok rá, amihez nem kell szétbombázni a fél kocsit? Az is jó ha külső befúlyásra fixen beáll a dolog, csak ne kattogjon szerencsétlen.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Pecc
őstag
Handball94
aktív tag
Szerintem a vidin egy ph1 van, szóval ugyanaz lehet.
PowerBuldog
veterán
Köszi. Ha lesz időm megprobalkozok vele.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Pecc
őstag
Valószínüleg
De miből jöttél rá erre? Én akárhogy nézem, nem jövök rá mi az árulkodó jel
Látok egy nagyobb légszűrőházat, így gondolom benzines 16v-s valami, de az is, mindkettőben megtalálható volt szvsz.
Helló urak.
Múltkor linkeltem egy 3-as lagunát, most még kettő jött hozzá, ami esélyes lehet.
Nézzétek már meg, hogy így képek alapján hátha észre vesztek hibát, hiányosságot, vagy csak úgy egyáltalán melyik lenne érdemesebb.
Ez a múltkori: 1
Illetve van egy nagyon olcsó, bár ennek az okát nem tudom, ezért ez picit el is tántorít (nyilván csodák nincsenek): [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Nekem ez tetszik.
A többiben mindben van valami ami miatt nem bÍznék benne, hogy jó kocsit fogtam ki.
A miértet ne kérdezd, megérzés, de Így vettem a meganeom is és el ne kiabáljam nagyon bejött a megérzésem.
Renault power
FerNandor
őstag
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
diablo1984
veterán
az első és az utolsó szervízkönyve még említés szinten sincs, tehát a futása megkérdőjelezhető, ilyen összegeknél ez engem már eltántorítana egy ilyen fiatal autónál, a 4 controlos a garancia miatt is csábítóbb, talán annak vezetve is van a szervízkönyve(meg már rendszáma is van), a 2.nak is van feltüntetetett szervízkönyve, de az is külföldi, bármi lehet....
Fernandor: egy ültetés ráférne. gyári méretű gumik vannak alatta, vagy mitől néz ki ennyire bokorugrónak? piszok nagy felniket el tudnak nyelni ezek a renaultok! de amúgy csini a verda, mycso féle rugószettel még szebb lenne!
[ Szerkesztve ]
Köszi srácok, az üvegtetős nálam is az új favorit.
Az a garancia kiírás is csábító, majd felhívom őket, hogy tényleg adnak garit, vagy csak ilyen vevőcsalogató kamu.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok ide is felteszem a kérdésemet:2010 utána megane-ról mik a vélemények.
Ferde hátú kellene, 1,5dci motorral 5 vagy 6 sebességes inkább 6.
Mikre érdemes figyelni ?
just
aktív tag
Szivem szerint a facelifteset venném, de a 4control miatt az üvegtetős jó lehet.(4control miatt még jobban fogja az utat.) Az utolsó talán azért annyira olcsó mert flottás lehetett, azokat "leselejtezik" ha lejár a garancia és minél olcsóbban szabadulnak meg tőlük, főleg év végén hogy ne kelljen jövőre adót fizetni. Ami jó bennük hogy biztos hogy jártak rendszeresen szervizbe. Sok buktatója nem lehet egy 2.0 dci lagunával, de persze ha elhanyagolták..
Two things what i hate. People that can't count...
FerNandor
őstag
köszi tényleg jól mutat
(#44309) diablo1984, aha, gyári 16-os. nekem marad így . itt a füben jól mutat így is, mert olyan, mint ha kicsit jobban hasalna
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
diablo1984
veterán
én is nézegetem ezt a felnit laguna 1 alá, de mással is szemezek, csak ET számra nem tudom, hogy mi az ami még aláférne(et35-38 is szokott hírdetve lenni, persze nem gyári renault, de kompatibilis)
rwin5
őstag
Hazahoztam a clio-t az új szerelőtől rárakták diagra, hátsó lambda szonda cserés volt + a vezérlést az előző drága szerelő arrébb rakta. Azt mondták mást nem jelzett a gép.
A motortérben nagyjából megszűnt ez a hang, de nagy ritkán alapjáraton még valami hallatszik ígyis. A kipufogónál az a "röfögő" hangot hidegen hallottam most is, melegen elmúlik, utána mikor röffent egyet 1 csepp vizet "kiköpött"
Urak szerintetek milyen állapotban lehet az autó? Most nagyon agyalok az eladásán, mert őszintén szólva teljesen elment a kedvem az autótó, hogy most sincs hang téren minden rendben, és vásárlásnál bele is kalkulálva a kicsi bukó mert olcsóbbért vettem, mint eredetileg kerestem autót.
szerk: az alapjárat már nem mozog fel alá, beáll 0,7re kb.
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
nyugodj meg és használd, nem rossz az a verda, csak egy hülyéhez rossz szerelőhöz vitted el, aki a vezérlést sikeresen elrakta neked! adj egy esélyt a clio-nak, jó kis kocsi az! nem hinném, hogy nagy gond lenne vele, lehet már a hangot beképzeled is kicsit, bízz benne és használd mostmár!
annyira nem lett elrakva a vezérlés, hogy a dugattyú tetejébe beleverjen a szelep, akkor csattogott volna rendesen.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Ezt így nehéz megítélni de ha már csak valami apróbb nyűgje van akkor csak nem adnám el főleg hogy foglalkoztál vele. Mert nyerni nem fogsz csak bukni az árán, ha másikat veszel kezdheted elölről
[ Szerkesztve ]
Predator2
addikt
Helló
Kaptam egy ajtó határolót, de még soha nem cseréltem ilyen alkatrészt.
Az ajtókárpitot is meg kell bontanom, hogy cserélni lehessen?
Nincs esetleg valahol egy leírás, hogy mit hogyan kell/kellene?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
diablo1984
veterán
nem, kárpitot nem kell, kinyitod az ajtót, az első lapjából kicsavarod a csavarjait és ki tudod hajtani az ajtóból!
feco6512
tag
Csak figyelj oda ha leveszed nehogy túl nyisd az ajtót mert nagyobb lesz a kár mint a haszon!!remélem jó hozzá!👍👍👍
FerNandor
őstag
Akartam csinálni egy test mode elindítását, de nem sikerült. Úgy vettem észre hirtelen a neten, hogy phII-nél nem működik. Na mindegy a lényeg az, hogy előtte már javult a fogyasztásom. Majdnem 4000km óta nem volt lenullázva és 4.7-ről lement 4.6-ra. Most, hogy próbáltam a test mode-ot, véletlenül le is nulláztam. Azóta mentem 165km-t és 3.8-on áll az első negyed még nem fogyott el, még nincs benne 100%-ig a mutató, csak 90%-ig kb, és azzal elmentem 385km-t.
Nagyon jó.
Viszont ezzel valami felmerült bennem. Lehet az, hogy valami hőmérséklet jeladó hibás adatot küldene a computernek és mondjuk 10fokkal kevesebbet érzékel mindig a valósnál? Mert 7-8 fokokban is elég sokat izzított és ha a telet nézem, akkor ennek a csökkenésnek hamarabb kellett volna jönnie, mondjuk már a 10-15 fokokban.
Szóval kijelzett hiba nélkül létezik, hogy valami mégis nem pontos adatokat küld?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Sanyi19
őstag
Sziasztok.
Szeretnék venni egy Renault Megane-t. 2003-2004-es körülit, benzinest. Sedant, mert kell a nagy csomagtartó, meg jobban is tetszik... 1.4 16v és 1.6 16v között sok különbség van? Mire érdemes figyelni? Milyen hibák szoktak lenni rajtuk főleg? Sokat használom városba az autót rövid távokon, de szoktam menni elég sokszor hegyvidékre is. Hogy fog tetszeni ez a Megannak? Mire figyeljek? Gyakori hibák érdekelnének, hogy kinek mi volt meg mire hány km használat után lehet számítani?
[ Szerkesztve ]
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
nrbx
tag
Hello, én tavaly vettem ilyet használtam (benzines, kombi), igyekeztem elolvasni, felkutatni a típusról amit lehet, nem olvastam semmi komoly típushibáról, nekem is bevált eddig, nyugodtan ajánlanám bárkinek. Van a családban egy 2003-as dízel Laguna is, azzal sincs éppen probléma, de pl. az utastérben használt anyagok, valamint az összeszerelés minősége az újabb Megane-ban latványosan jobb.
Szóval szerintem csak olyan dolgokat kell megnézni, amit bármi más típusnál is ellenőrizni kell vétel előtt, a konrét dci motorokról viszont érdeklődj itt, melyik jó vétel, melyik kevésbé, azoknál azért lehet rizikó.
Az 5 ajtós szerintem szűk hátul, érdemes beülni, hogy elég-e Neked a hely ott is. Ha jól tudom a Generation verziókban (azon túl, hogy jó fapadosak) más (lágyabb?) a futómű hangolása - valahol azt olvastam, hogy olyan mint a Fluence-ben.
tresh
addikt
1.6 16v -t vegyél!A hibái le lettek már írva sokszor ha visszakeresel de amúgy okoskerékre kell figyelni normális gyertyákat kell tenni bele plusz trafókat és utána örök mint a nyomor Szerintem ha kell a csomagtartó akkor a kombi lesz a nyerő
Megane2000
aktív tag
Valaki vett már új 2016-os Megane-t ? Nekem nagyon tetszik.. Lehet ez lesz a következő kiválasztott.
R5TL
csendes tag
Én már megrendeltem, de még a gyárban van.
Josi
aktív tag
Már megkezdtem rá a gyűjtést.
Majd ha bocikám 20 éves lesz, körülnézek a használtpiacon.
(meg van 4 évem)
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Szia.
Az 1.4 ben nincs okoskerék, az 1.6 viszont jobban viszi a kasznit.
A csomagtér zárat próbáld ki, az típus hiba. Valamint az első rugók szeretnek eltörni lepattanni belőle darabok.
Az ablakemelőket alaposan próbáld ki, az egy idő után mindegyikben meghal, ezt fura daráló hang vagy belassuló ablak jelzi előre. A trafó minden benzines renaultnál sarkalatos pont, Denso Beru kell bele azokkal nincs baj.
Gyertyából is Denso NGK az ajánlott 0.8-0,9 közötti értéken, mert a nagyobb gyertya hézag nyírja ki a trafót.
Amúgy hűséges megbízható darabok, csak nézd meg mit veszel.
Renault power
ADAM1337
nagyúr
Sokat járok városba, most kisebb kell mint a kombi az az igazság 80%-ban egyedül vagy ketten utazunk benne.
A jelenlegi autómat túl méretezve vettem, egy E39 kombit, és hát városba feleslegesen nagy, és erős.
Az 1,5dci motorral ismerősöktől is csak jót hallok viszont nekik 100e környékén van a km számláló, de mindenképp a 110LE és 6 sebesség tetszik tempomattal.
-=Tiger=-
tag
Szia!
A megrendeléstől az átvételig kb. mennyi idő telik el?
dj79
senior tag
Megane II-be kipróbáltam az 1.4 16v-t, hát elég halovány. Mindenképp 1.6.
Ilyesmi trafókat érdemes azonnal beletenni, illetve ha már kártyás, azoknak az összes funkcióját többször végigpróbálni. Okoskerék már szóbakerült.
[ Szerkesztve ]
R5TL
csendes tag
Ezt szerintem tőlem akartad kérdezni.
Április 21-én rendeltem meg az autót és a 30. hétre igazolták vissza. (Július utolsó hete.)
Megane2000
aktív tag
Nem tudom. Én év vége előtt nem hiszem hogy veszek, aztán majd kiderül. Ugyan olyan autónk van jelenleg is Váltsunk együtt az újabbra.
Hétvégén első fényszórókat polírozom át, valamint a hátsó dobfékeket festem le feketére.
rwin5
őstag
Jelentem mentem a clioval egy ~70-80km-mert. Kb 10-15km város volt többi városon kívül, de ott is változó utazósebesség, körforgalmak miatt gyorsítás, lassítás.
Ment teljesen stabilan az autó húz ahol kell.
Egy dolog zavart csak, melegen a motor beállt 0,5-0,4 es alapjáratra 0,7-et meg sem közelítette, kb pont a vonalon van. A motor nem ad ki nagyon hangos hangot, de egy kicsit mintha ketyegne de alig hallom, de nem mondanám ketyegőnek csak valami apró hang.
Kérdés: diagon volt most a kocsi, ott jelezte volna (ne adj Isten, de amilyen szerencsétlenek vagyunk) ha a közeljövőben hengerfejes volna? vagy valamilyen közelgő motorhibát
ezt félretéve minden oké volt, tehát kicsit fura az alapjárat még mindig de maga az utazás oké volt
rob210
Topikgazda
Az az alapjárat nem tudom miért van, de ha renault clipre teszitek be lehet tanítani a helyes értékre.
Lehet a nagy műveletek közepette ez kimaradt.
Illetve előbb utóbb magától is be fog állni, azért hallod a kercegő hangot, mert alacsony az alapjárat ha magasabb lenne eltűnne a hang.
Próbáld ki a kocsi előtt megállsz és a gázkart meghúzod finoman, hogy éppen csak emeljen valamennyit, ha megszűnik a hang akkor nincs mitől félned.
Renault power
rwin5
őstag
Köszi a választ, kipróbálom!
rob210
Topikgazda
Van a cikkben egy rajz.
Szerintetek az helyes?
Mert a két szemben álló B és D jelű mackósajtos, tehát szerintem a C lenne B és a B lenne C rosszul gondolom?
Mert akkor veszélyes vagyok a közúti forgalomban
[ Szerkesztve ]
Renault power
rwin5
őstag
Jah az el van rontva, mondjuk pont én beszélek, ma továbbmentem egy behajtani tilos táblánál, alig bírtam megfordulni, szerencsére rendőr nem látta
Pecc
őstag
+1
Jól mondod, rossz a sorrend
kisninja
őstag
Most vizsgáztam nemrég A-C B D ez a helyes áthaladási sorrend.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
rob210
Topikgazda
Na akkor megnyugodtam
Renault power
pècsimunkás
addikt
Én 25 éve , de akkor is ez volt a sorrend ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
kisninja
őstag
Hát a B nekem is van már 12 éve de ezen az újon (még nem mozgó) eléggé sokat változott, gyakorlás nélkül simán megbuktam.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
just
aktív tag
Annak van elsőbbsége akinek megadják! Sajnos. Hiába tanulják meg a friss jogsisok, ha az adott szituációban mást hoz a helyzet.
Two things what i hate. People that can't count...
PeterPH
senior tag
Az ábrán nem a válasz, hanem a kérdés szerepel, neked kell helyes sorrendbe tenned.
rob210
Topikgazda
Ez mondjuk Pesten igaz, sajnos.
Nem rég voltunk Sopronban ott még a jobb kéz ellenére is elengedett a srác integetett, hogy menjek csak ő ráér.
CSodálkoztam is rendesen ilyet Pesten még nem láttam
Renault power
rob210
Topikgazda
Renault power
z00li
senior tag
Sziasztok!
Lenne pár problémám (Scenic I 2001-es):
-bizonyos kormányállásoknál a bal első kerék felől csikorgó hang jön. Kormányfordításra, fékezésre abbamarad. Gondolom a fék környékén lehet a hiba, de mi?
-tolatáskor daráló hang a jobb első kerék felől. Motortartó bakot már nézték, de elvileg jó. Más?
Üdv: Z
Josi
aktív tag
Azért nem ennyire jó a helyzet itt a nyugati részen.
Párom fiának kocsiját jobbkezes utcában törték GTK-ra.
És nem ő volt a hibás.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás