Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44951) golyós


golyós
őstag

Sziasztok!

Érdekes dolog történik az autóval: most hívott az asszony, hogy az átlafogyasztás a reggeli 9l-ről felment 14literre úgy, hogy 20kilómétert sem tett meg.Elinduláskor 190km-re volt elég az üzemanyag mostmár csak 130km.
Az alapjárat szépen áll 750-800 körül, zehát nem pörög.

Mi az isten lehet ez?

Ui: a hétvégén csinált olyat 1x, hogy kanyarodás közben leállt az autó.Beindulás után szépen pillanatok alatt leesett a fordulat és leállt.Ezt megismételte 2x, azóta semmi.Szépen gond nélkűl hazajöttünk a kocsival 60km-t .

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#44952) diablo1984 válasza golyós (#44951) üzenetére


diablo1984
veterán

Milyen kocsiról van szó?

(#44953) golyós válasza diablo1984 (#44952) üzenetére


golyós
őstag

Jaj, bocs lemaradt.
2000 évj. 1.6 16v Scenic

Közben az első része megoldódott. :B
Kicsi feleségem lenullázta a számlálót . :Y

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#44954) diablo1984 válasza golyós (#44953) üzenetére


diablo1984
veterán

sejtettem és kevés km és pillanatnyi nagy fogyasztás rögzülhetett, majd kisimul, ha gyűlik a km.

másikra: alapjárati motor esetleg megragadt egy picit, vagy valami csappantyú megakadt. érdemes lenne kitisztítani, mert ha most akadt, akkor később is tud...

[ Szerkesztve ]

(#44955) rob210 válasza golyós (#44951) üzenetére


rob210
Topikgazda

A testkábeledet én megnézném az szokott ilyen hibát produkálni.
;)

Renault power

(#44956) speedydb23 válasza rob210 (#44947) üzenetére


speedydb23
senior tag

Valóban drága volt a munkadíj, én se ennyivel kalkuláltam, de muszáj volt a hűtőventillátort munkára bírni. Egyébként a régi motor forgott de csapágyas volt, így nem bánom, hogy kicserélték.

Még most is vannak rajta hibák, ABS jeladót kell cserélni, meg a légzsák visszajelző is világít néha, ez valami csatlakozó az ülés alatt a szerelő szerint, amit 10k-ért javítana.

Egyébként az egyik kulcs még tanításra vár, hogy mind2 kulcs indítson, plusz az egyetlen zárat ami van az autón javítani kell, mert körbeforog.

Nagyjából ennyi ami égető lehet az új tulajnak majd, ami meg várhat még az az első szélvédő, azt műszakira (2017.09.) kell majd cseréltetni mivel elkezdett a látótérben repedni.

Összességében jó kocsi lenne, csak nekem már nem fér bele egy forint se, így muszáj vagyok olyat keresni amibe tényleg csak bele kell ülni és menni. Tudom, hogy ez nagyon nehéz lesz, de most nem fogom siettetni a vásárlást.

[ Szerkesztve ]

(#44957) Josi válasza speedydb23 (#44956) üzenetére


Josi
aktív tag

Az ülés alatti csatlakozót áramtalanítva, huzd szét, fújd be kontaktsprayvel és dugd össze.
Erős túlzás lenne annak a javítására a 10 e ft.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#44958) rob210 válasza speedydb23 (#44956) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha gondolod fussunk össze a légzsákot ingyen megoldom neked.

Szerintem butaságot csinálsz azzal, hogy eladod, de a te döntésed.

Az "új autóval" lehet nagyobbat szívsz, mert ezen már szinte minden meg van csinálva.

Renault power

(#44959) FerNandor


FerNandor
őstag

Nekem meglett a nyikorgásra a hiba. Az egyik oldalon száraz, a másikon meg csont száraz volt a fogasléc. Be lett zsírozva azóta gyönyörűen kussban van. :)

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#44960) juhiati


juhiati
tag

Most voltam forgalmin az enyémmel (2001 megame 1 1.9dci ph2), legyen mindenkinek ilyen szerencséje a légzsák visszajelzővel: Az ülés alatt lévő 2 csatlakozó vezetékelése fel volt cserélve. :D Féltem ám hogy mi lesz, mert a hibakód alapján az összes légzsák szar volt. Megcsinál, kiüt, 2ezer ft és mentem a dolgomra.
De más: A klimakompresszorom hűt hűt, de nem az igazi. Gáz van benne, nem is szökik el, próbálkozzak felújittatással?

Battletag: Juhos01#2594 || Steam: juhosati

(#44961) speedydb23 válasza juhiati (#44960) üzenetére


speedydb23
senior tag

Egy klímahűtő takarítást próbálj ki, ha ez nem segít akkor kell a kompresszor irányában keresgélni.

(#44962) rob210 válasza juhiati (#44960) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én mondok neked egy nagyon praktikus házi tuningot.
vegyél csőhéjat az obiban, avgy valami barkácsáruházban és a klÍma csöveket szigeteld le vele, főleg azt ami a motor előtt és a hűtő között van, eszméletlen mennyit számÍt, nem is értem a gyárban miért nem Így oldják meg.
Nekem se akart hűteni, pedig frissen volt feltöltve most úgy hűt ahogy kell.
Párom mondta vegyem lejebb a klimát, mert fázik a lába :D

Renault power

(#44963) diablo1984 válasza diablo1984 (#44950) üzenetére


diablo1984
veterán

turbó kicserélve, kissé halkabb lett, alul nyomatékosabb(mostmár 40-50 között is elbírja az 5öst és nem rángat), mellékhatásként talán jobban kormol, bár a régivel nem pörgettem 4000fölé a fordulatot, az első tesztnél olyan kormot nyomott, hogy tiszta vw-snek éreztem magam, de kiverte magából és 4000 körül jön egy kis szürkés cucc belőle, bár azt sem kell elfelejteni, hogy katalizátor sincs a kicsikében, az sem fog semmit....

gumik is rajta a verdán, holnap a hidat cserélném kifelé, ha érzem majd magamba az erőt....

(#44964) Cane válasza rob210 (#44962) üzenetére


Cane
őstag

Jó tipp! Köszi! Melyik lesz a klímacső? Miről ismerem fel és kb hány mm vastag, melyik mérető csőhéjat vegyem?

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#44965) diablo1984 válasza Cane (#44964) üzenetére


diablo1984
veterán

klímacső 2 van, egy oda és egy visszatérő, a klímakompresszorra és a klímahőtőre mennek, viszonylag jól követhető és mással nem összetéveszthető, valamint a tűzfalon is látványos helyen megy át! mérd le a cső méretét és annak megfelelően vegyél szőszighéjat!

rob:létezne, hogy a kipuff leömlő és a turbó között nincs tömítés? valamint a turbó és kipuffcsonk között sem találtam semmit, síkra munkált felületek és annyi. vettem hozzá tömítés készletet, amolyan szeletelt szalámi csomagolásban volt az ajusa(ez volt csak kapható az unixnál), kibontás és rápróbálás után jöttem rá, hogy a tömítésszett nem ehhez a turbóhoz való, nem azok a méretek.....
ahogy volt, tömítés nélkül összeraktam, sehol sem fúj ki, valszeg tényleg nem jár oda semmi....

[ Szerkesztve ]

(#44966) Wiz Khalifa


Wiz Khalifa
addikt

Azt olvastam hogy a 2001-es Renault Thalia-ra max 15"-os ET36-os felni mehet. Ha netán ET38-ast raknák vagy 16-ost akkor az nagy gáz lenne a futóműnek?

Azt hallottam hogy hosszú távon nem ideális neki. Mi a véleményetek?

Smoke some weed nigga!

(#44967) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#44966) üzenetére


diablo1984
veterán

Et38 az kicsit bentèbb esik, nekem a lagunán et49es 16"-os van, de a híd kb 1cm-re esik a gumitól, kifelè viszont mèg jöhetne a felni, szerintem et36-ost mèg elbírná az enyèm. A meganè is ugyanez a felni, valszeg a clio/thalia is nagy et-jű felnikkel operál gyárilag.kis et esetèn a perembe verhet bele a gumi, 15" esetèn a 195/50es gumit szoktak rárakni....

(#44968) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#44967) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Mert itt azt írják hogy ET 32-36 az amit a felfüggesztés elvisel és 13-tól 15"-ig lehet hivatalosan alá pakolni a felnit.

Ezért kérdeztem hogy monjduk egy 15"-os de EZ38-as felni mennyire megfelelő-e.

Amúgy 15"-os felnire a 185/55R15 82H gumi ajánlott az oldal szerint.

Smoke some weed nigga!

(#44969) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#44968) üzenetére


diablo1984
veterán

Az lehet határeset, de virsli gumival jó. 16-os felejős, mert nagyon peres gumival fèrne csak alá....

(#44970) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#44969) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Visítós így is amit akarok alá. Egy DOTZ Freeride CB60-at néztem.

De az 6.5Jx15 ET38 ugye. Az oldal szerint 6Jx15 ET36 ugye a max. Szóval nem tudom hogy a méretben az a fél mennyire jelent sokat, hogy alá fér-e faján meg ugye az ET36 helyett az ET38. De holnap úgy is több utam van egy felnist megkérdezek kíváncsiságból. :)

Smoke some weed nigga!

(#44971) rob210 válasza Cane (#44964) üzenetére


rob210
Topikgazda

Csinálok képet a belseje max 2 cm.

Renault power

(#44972) rob210 válasza Wiz Khalifa (#44970) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az alap gond az, hohy a 16" felnivel szívni fogsz, mert vizsgára se viheted vele.
Ami gyáritól eltérő méret azzal nem megy át. "Csak kicsi pénzért"

Amúgy nem célszerű az et-vel játszani, mert változik a nyomtáv és a kanyar stabilitás, fogyasztás etc.
Ha krúzolni akarsz akkor mehet alá, de ha használni akarod nem javaslom, ez persze az én véleményem, de én ezért a felni kavarásért mindig le vagyok szólva. :)

Szeretem a gyári állapotot.

Renault power

(#44973) mycso válasza rob210 (#44972) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Mondjuk a vizsgán pont lesz@rnak mindent, ha úgy nagyjából rendben van a gép.
Én 3x vizsgáztattam ültetve, semmilyen pici pénz. Bevittem a hozzám legközelebbi vizsgaállomásra és csont nélkül levizsgázott.

Viszont a thalia alá már én sem raknék 16-os kereket, ebben igazad van, mert ott erősen a használat rovására megy. Illetve huszonezer pénz egy normálisabb gumi darabja rá.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#44974) vatoloco26


vatoloco26
tag

Sziasztok

Renault laguna II cserelt már valaki hangszórókat??
Esetleg cabasse rendszeresben ??

Mit érdemes berakni? hány cm?
mert sajnos mélynyomó macerás lenne

Kösszii

Szép napot

(#44975) Wiz Khalifa válasza rob210 (#44972) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Akkor majd keresek alá olyat ami megfelel minden adatnak, és tetszik is. :)

Smoke some weed nigga!

(#44976) rob210 válasza mycso (#44973) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát területe válogatja itt Pesten nem egy embert szivattak már be vele.
Konkrétan az utolsó vizsgámon pont az előttem lévő peugeotot vették ki a sorból, hogy ezekkel e kerekekkel ne is várja ki a sort nem fog átmenni.

:R

Renault power

(#44977) Na_Ta


Na_Ta
csendes tag

Sziasztok!

Még júniusban volt egy itáliai kiruccanásunk a Fluence-szal.
Hazafelé hosszabb autópálya menet közben hátulról ütemes nyűszögés, nyikorgás hallatszott.
Megálláskor megtapintottam a kerekeket, felnit, de nem volt túlmelegedés.
Aztán hazaértünk vele és a hang azóta sem jelentkezik, bár csak rövidebb távokon megyek 10-20km, max 100-110-el.
Mi lehetett? Csapágy már a végét járja, de csak nagy tempónál, hosszabb időn keresztül jön elő?

Más, Scenic ment, sokat kellett volna rákölteni, nem volt kímélve előttünk sem, de 1,5 évig jól szolgált.
Hyundai i10 lett helyette leginkább városi és város közeli használatra.

NT

(#44978) Sly189


Sly189
senior tag

Sziasztok

Kinéztem egy 2010-es Laguna -t 5 ajtóst 2.0dCi 150Le és automata.
Mit tudni ezekről az automata váltókról? Jók ezekben?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/laguna/renault_laguna_2.0_dci_initiale_dpf_automata_magyar_1.tulajdonos-10335581

erről lenne szó

[ Szerkesztve ]

(#44979) just válasza Sly189 (#44978) üzenetére


just
aktív tag

Nem hallottam még automata váltó meghibásodásról ezekben.

Two things what i hate. People that can't count...

(#44980) rwin5 válasza Sly189 (#44978) üzenetére


rwin5
őstag

Ide IS dobd be magad, nagyon témában vannak [link]

(#44981) Sly189 válasza rwin5 (#44980) üzenetére


Sly189
senior tag

Akkor most lenyugodtam, először eladom az enyémet :)

Akit érdekel, egy megbízható verda ( tudom ez nem a hirdetés helye) de szeretném ha jó helyre kerülne és javítaná a francia Renault nevet.. :)

Renault Megane 1.5 dCi 86Le Live! Premium :)

Fórumosoknak jól árasítva. :D

(#44982) rob210 válasza Na_Ta (#44977) üzenetére


rob210
Topikgazda

A szilent tud ilyet csinálni főleg nagy melegben.
;)

Renault power

(#44983) diablo1984 válasza diablo1984 (#44963) üzenetére


diablo1984
veterán

hátsó hídat is kicseréltem, mondanom sem kell, magam elég kínlódás volt a dolog, főleg, mert a fékekkel a híd van vagy 50 kiló, és nem úgy mozog, ahogy jól essen! érdekes, hogy a legnagyobb szívás az egyik fékcső összecsavarásával volt, mert nem akart bekapni a menet és szarul is lehet hozzá férni, kb 40 percet csesztem el csak azzal, a másik oldali 5 perc sem volt. továbbá a lengéscsillapító szilentje sem akarta az igazat, nem akart rácsúszni a csonkra, szintén az egyik oldali csak, azt egy óránál is tovább bővöltem, a másik oldali szintén kb 5 perc volt....

eredmény: a segge a hátsó tengelynél kb 8-10 cm-el került fentébb, teljesen arányos az új rugós elejével, a csomagtartó az eget nézi, az asszonynak mellig ér a csomagtérajtó kacsafarka! :DDD

majd holnap tolok fel képet róla, jelentős a diffi a volt és jelenlegi állapot között! :K

(#44984) rob210 válasza diablo1984 (#44983) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor nyugodt szívvel mehetsz nyaralni.

Renault power

(#44985) diablo1984 válasza rob210 (#44984) üzenetére


diablo1984
veterán

Hát jah, mostmár minden rendben a kocsin, a nyaralás meg egy hosszabb tesztnek is betudható lesz!

(#44986) Pecc válasza diablo1984 (#44985) üzenetére


Pecc
őstag

Ideje már használni is, nem csak szerelni :)

Te is vezetsz egy excel táblát amin fel van írva mi mennyibe került meg a munkadíjak stb. ?
Én igen, és akárhányszor összeszámolom felakad a szemem :D

[ Szerkesztve ]

(#44987) diablo1984 válasza Pecc (#44986) üzenetére


diablo1984
veterán

Exel táblát nem, nagyjából fel van írva amit költöttem rá, de nem szeretem nèzegetni, mert 1 millán túli laguna1 már nem poèn....

(#44988) Milo629 válasza rob210 (#44867) üzenetére


Milo629
aktív tag

Köszi, sikerült szétszedni, tényleg csak a műszerfal tetejét kellett lekapni hozzá, ennek alapján csináltam.

Másik kérdés, az az óracsoport ami ugyan az mint ami a clio 2 phase 1 tech runban van, csak fekete számlapos az ha jól gondolom egy az egyben belemegy az enyémbe, kérdés hogy mivel digitális a km számláló, ez ha cserélem akkor megmarad a km a régi, vagy mint a régebbi "fizikai" számlálósoknál itt is az óracsoport számolja? erre gondoltam, hirtelen nem tudom miben van ilyen, talán thalia.

(#44989) Pecc válasza Milo629 (#44988) üzenetére


Pecc
őstag

Én úgy tudom, hogy az óracsoport tárolja a km állást.

(#44990) rob210 válasza Milo629 (#44988) üzenetére


rob210
Topikgazda

Géppel állítható a kilométer állás.
Amúgy az óra tárolja, nem a fedcomp.
Illetve a fedcompból is kiolvasható diaggal, néhány tipusnál.

Renault power

(#44991) Milo629


Milo629
aktív tag

Köszi a válaszokat, csak a számlap és a tűk cseréje nagy szívás lenne? Mert ezt talán egyszerübb kivitelezni mint valakivel tekertetni (ami talán ebben az esetben "legális")

(#44992) Cane


Cane
őstag

A kékkel jelöltek lennének a klímacsövek? (kép bal oldalán 2db és alul is) Ezek horganyzott vagy festett csöveknek látszanak.

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#44993) tresh válasza Cane (#44992) üzenetére


tresh
addikt

Alumínium cső, és igen azok azok

(#44994) Cane válasza tresh (#44993) üzenetére


Cane
őstag

Köszi! 🙂

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#44995) tresh válasza Cane (#44994) üzenetére


tresh
addikt

A vastag a kisnyomású a vékony a nagy nyomású , mind a kettőn van egy szelep ill van amikor csak egy csonk van. Így mindig be tudod azonosítani

(#44996) diablo1984 válasza diablo1984 (#44983) üzenetére


diablo1984
veterán

ilyen lett a verda:
hidászat:

az autóm képét a topicgazda lecserélhetné nekem erre, köszönöm!>>>>

(#44997) rwin5 válasza diablo1984 (#44996) üzenetére


rwin5
őstag

ilyen szerelőaknát milyen pénzösszegért lehet kivitelezni?

amúgy szép a verda nagyon, felni az nagyon bejön rajta

[ Szerkesztve ]

(#44998) diablo1984 válasza rwin5 (#44997) üzenetére


diablo1984
veterán

mikor építettem a melléképületet, asszem kb 50ezer plusszba került a kőmírgesek munkája+beton, de én jobban szeretek a betonon dolgozni, olajcserére jó, de rohadt sötét van bennt!

köszi, furcsamód nekem is tetszik az összkép! :R

[ Szerkesztve ]

(#44999) rob210 válasza Cane (#44992) üzenetére


rob210
Topikgazda

:R Hát ha neked az a klímacsöved, akkor tök más a klímarendszered a diesel kivitel miatt.

Renault power

(#45000) rwin5 válasza rob210 (#44999) üzenetére


rwin5
őstag

Ami van ott a toronynál hegesztés varrat, az gyárilag ilyen, vagy ez az autó törve volt?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.