Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88001) dik válasza Somatom (#87997) üzenetére


dik
őstag

Nyilvánvaló neki a kék Bosch van és fekete Pirksideja is. Természetesen volt neki zöld is, de az egy bazár volt oda. Nekem itthon a zöld van nekem amire néha használom arra hibátlan...

"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"

(#88002) dik válasza rob210 (#87999) üzenetére


dik
őstag

Neki ennyit bírnak. Majd kijön a szervízből és megy tovább. Aksija igen az ezeknek az ipariaknak hibátlan... Másik ismerősömnek a Milwaukee kefe nélküli már 5+ éve megvan az még nem volt szervízben még megy, de embertelen hangja van valami kezd kifeküdni benne és kb. alig lehet kivenni milyen fajta annyit kapott már. Ez ilyen kinek mennyit... :)

"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"

(#88003) angyalpc2 válasza Somatom (#87972) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Uhh az kemény
Oké nem 1 súlycsoport..de a Clio-n a gyári 135e km-t elment a gyári betétekkel
ÉS elment volna még talán 20-at
Akkor is azért cseréltem már 16év, kiszolgálta.

(#88004) angyalpc2 válasza rob210 (#87969) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Ezt a tárcsa vállasodást valaki magyarázza már el nekem.
oké kopik
Tegyük fel 70e km van már válla tárcsának.
"úhh hát ez már vállas el kell dobni"
Értem, hogy ne fosra foggyon le, de amíg a tárcsa válla 1-1,5mm az miért eldobós?
A fékező erő ettől nem romlik. A vállon nem akad fenn a féknyereg vagy a betét.
A képen is kb a köröm megakad benne(legalább is képről). oké a felszíne fos, rozsdás
Őszintén szólva én mág nem láttam olyan tesztet, ahol jelentős +10% csökkenés lenne egy használt kopott tárcsa és egy új között. Vagy egy használt tárcsa új fékbetét esetén ..
De tévedjek..

(#88005) forceberg válasza angyalpc2 (#88004) üzenetére


forceberg
veterán

Van a gyártó által egy megadott minimum érték, addig lehet használni.
Ezt műszakin elvileg ellenőrzik! :DDD
Az 1-1,5mm kopás már lehet eldobós.
Pl. M2-nél a hátsó tárcsa 8mm-es, 7 a minimum, ameddig kophat.
A L3-amnál 24-21,8 elől és 9-7,5 hátul az új és a cserés érték.

A linkelt képen legalább 2mm-esnek látom azt a vállat, na ha a belső felén is ekkora a váll, akkor annak a tárcsának már alig van "húsa"...

Vagy 20 éve ültem buszon, amin a jobb első tárcsa elrepedt fékezéskor, szerencsére nem lett nagyobb gáz belőle...

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#88006) Zaji


Zaji
őstag

Szisztok,

Van olyan weboldal ahol alvázszám alapján meg tudom keresni az autó alkatrészeinek cikkszámát?
Van egy két apróság, amit szeretnék például eBay- ről megrendelni és könnyebb lenne a keresés cikkszám birtokában.

Köszönöm.

(#88007) rob210 válasza angyalpc2 (#88004) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor a kép nem adja vissza 3mm a váll.
A belső oldal elkezdett repedni 138ezerrel gyári tárcsa volt fent.
Van még kérdés? :C

Renault power

(#88008) hermanyi válasza rob210 (#88007) üzenetére


hermanyi
őstag

Van. Mennyiért csináltad ? :D

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#88009) rob210 válasza hermanyi (#88008) üzenetére


rob210
Topikgazda

Más is volt.

Renault power

(#88010) angyalpc2 válasza Zaji (#88006) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

https://www.catcar.info/renault/?lang=en de nem tökéletes...
régi meg orosz török piacos cikkszámok

(#88011) Zaji válasza angyalpc2 (#88010) üzenetére


Zaji
őstag

Köszönöm szépen.

(#88012) Xantomas válasza angyalpc2 (#88004) üzenetére


Xantomas
őstag

Nem normál használat mellett jön ki, hogy vállas-e a tárcsa, vagy csutkára van kopva, hanem extrém terhelésnél. Viszont azokat a helyzeteket is tudnia kell kezelni a kocsinak, pl autópályán vészfékezés, szerpentines részen, hosszú lejtmenetben rendszeres fékezés mellett hirtelen jött vészfékezés és ezt tudnia kell az autó végsebességéről 0-ra, bármilyen körülmények közt, bármikor, hibamentesen.

Ezek kirívó esetek, de ha ott hal meg jobb esetben “csak” sofőr, mert rosszabb esetben más vétlen fél is, az nem jó senkinek se.

A tárcsa nem repedhet el, nem szakadhat szét, nem folyhat meg.

A tárcsa húsa nem csak azért kell, hogy legyen mit fékezni, hanem legyen mivel hűteni. Ideálisabb esetben a tárcsa jóval-jóval vastagabb kellene hogy legyen, de az sok anyag, meg súly.

Az alu, pontosabban könnyű fém felniket sem csak azért találták ki, mert szép, hanem mert az része a hőleadónak.

Amúgy a XVI-ban tudok egy szimpi vizsgahelyet. Minden apróságot átnéznek, adnak egy pontos hibalistát. Szólnak mi miatt lenne bukó a vizsgán és mi az, ami már a limit közelében van.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#88013) Xantomas válasza rob210 (#87990) üzenetére


Xantomas
őstag

Nekem csak külön külön volt lehetőségem új állapotában megnézni, tapicskolni az alkatrészeit külön külön, meg egy bemutató deszkamodellt, használt, legatyásodott állapotában még sosem. De azért érezhető benne, hogy nem a mezei m2- terheléseire lett tervezve. :)

Mennyire volt rottyon?

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#88014) Xantomas


Xantomas
őstag

M2 CC-hez FL-eshez, fűtött, normál, és aszférikus tükörlapot hol kapok?
Mindkettő kellene.
Elvileg más a tükör a CC-ben, gyakorlatilag ugyan azt dobja ki a kereső.
7701054753 /…52
Ezek szerint csak a ház más, a lap nem?

Tükörfűtés nem megy, az odamenő vezetékben feszültség megvan, viszont esélyes, ha lekapom a lapot, törnek a patentek. Addig kimérni sem tudom, hogy ott mi a helyzet.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#88015) shifty! válasza Xantomas (#88012) üzenetére


shifty!
senior tag

XVI-ban melyik ez a hely? Félig helyi vagyok, egy vizsgahelyre szoktunk járni, de nem tudom, erre gondolsz-e.

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#88016) rob210 válasza Xantomas (#88013) üzenetére


rob210
Topikgazda

Látod a talpas csapágyat 🤣
Most stabil, kapott új lengőkarokat meyle hd.
Új gyári rugókat stabpálcákat itt ugye 4db van.
Új kormányösszekötőket tornyot.
Csere volt minden.
De most pontos fekszi az utat ahogy kell.
Csak az alkatrész ellátás nehézkes.

Renault power

(#88017) t.imi


t.imi
addikt

Urak, M3 ph1(?) kombi gyári üléshuzatot vásárolt valaki, vagy cikkszámot tudna hozzá mondani?
Utángyártottak mennyire megbízhatóak légzsákok tekintetében?

(#88018) Xantomas válasza rob210 (#88016) üzenetére


Xantomas
őstag

Nem látom, mert nem jeleníti meg a képeket :D

Tükörlapos kérdésre valami ötlet?

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#88019) t.imi válasza Xantomas (#88014) üzenetére


t.imi
addikt

(#88020) t.imi válasza Xantomas (#88018) üzenetére


t.imi
addikt

Bocs a dupláért. Itt is akad. [link]

Peepiponthin is van fűthető. Zárólejben, én be@tam velük, két termék, két selejt. Válasz a reklamációra 0.

(#88021) Xantomas válasza t.imi (#88019) üzenetére


Xantomas
őstag

Nekem a Garoval tényleg csak az ára a bajom, meg a néha 2x-es szorzó a pl Kaufferes árakhoz képest.
Valamint az, hogy nincs feltűntetve az utángyártott alkatrész gyártója, s a képeken rendszeresen nem az adott termék van.
Ettől függetlenül köszi. :)

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#88022) rob210 válasza Xantomas (#88014) üzenetére


rob210
Topikgazda

Egyező cikkszámot hoz nekem is.
Kaufferban meg van is.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#88023) Kornelius07 válasza Josi (#87818) üzenetére


Kornelius07
csendes tag

Köszönöm a tippet, kész a kártya, nagyon korrekt a hely!

(#88024) Josi válasza Kornelius07 (#88023) üzenetére


Josi
aktív tag

Örülök, hogy sikerült. :)
Fel vannak szerelkezve rendesen.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#88025) Zol01


Zol01
tag

Sziasztok!

Megoldódott a levegős üzemanyagrendszer. Találtam egy olyan szerelőt aki nem nyugtatgatott hogy jó az úgy és kicserélte a csatlakozókat, igaz hogy gyárira, de a lényeg hogy sikerült. Az autó sokkal finomabban jár, könnyedebben csinál mindent, és érzése talán még egy picit jobban is húz.
A másik dolog ami volt még az a két check engine, diagnosztika a nyomásszabályozó szelepre dobta a hibát, így az is cserélve lett. Az igazság az hogy egy évvel ezelőtt szintén kapott egy újat, mikor ezt mondtam a szerelőnek annyit mondott hogy elrakja amit kiszedett és ha megint előjön a hiba akkor lehet hogy a kábelköteggel lesz gond.
Szép apránként csak rendben lesz már. :)

Tudom hogy láttatok már ilyet, gondolom naponta is többször, de megmutatom kiről is van szó :))

(#88026) rob210 válasza Zol01 (#88025) üzenetére


rob210
Topikgazda

A fotó nem sikerült.
A levegősödést nem véletlen mondtam.
Örülök, hogy jó lett.
A nyomásszabályzót viszont kár volt cserélni, az pont a légbuborékok miatt volt.

Renault power

(#88027) dugo_ válasza Zol01 (#88025) üzenetére


dugo_
veterán

Képkiterjesztésre végződő direktlinket tudsz csak beágyazni képként.

[ Szerkesztve ]

(#88028) Revesz válasza dugo_ (#88027) üzenetére


Revesz
aktív tag

Jól néz ki ez a lemezfelni. IV-es megane lett ezzel szerelve nem? Nézegettem anno ezeket és nem ET47-sek. Nem okoz ez idővel problémát a futóműben?

[ Szerkesztve ]

(#88029) rob210 válasza Revesz (#88028) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez 16" os gyári renault struktur felni.
Rengeteg 3 ad megane-on van.
Ezzel nem lehet baja!

Renault power

(#88030) Zol01 válasza rob210 (#88026) üzenetére


Zol01
tag

Köszönöm is, mert miattad hajtottam addig a szerelőket hogy valaki hozzá nyúljon.
Akkor tudtam meg hogy cserélte amikor hívott hogy készen van az autó.
Egyébként az utolsó velem töltött kilométeréig rád bíznám ha nem kellene ekkora távolságok autóznom hogy hozzád kerüljön

(#88031) Zol01 válasza Revesz (#88028) üzenetére


Zol01
tag

Ősszel került rá először, a megadott gyári értékeken belül van, nem okozhat problémát. De ha mellényúltam akkor jelzem

[ Szerkesztve ]

(#88032) Zol01 válasza dugo_ (#88027) üzenetére


Zol01
tag

Köszönöm, figyelek majd rá

(#88033) Joe.36


Joe.36
addikt

Sziasztok!

--- [Ez] --- letört a 2005. 1.5 DCI Tháliámról, ez jó lehet rá ? És hogyan lehet ezt kicserélni ?

Köszönöm. Joe :)

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#88034) rob210 válasza Joe.36 (#88033) üzenetére


rob210
Topikgazda

"Ez" a tankfedlap :C .
Cseréje 2 csavar ki kihúz. (Mármint ami megmaradt belőle)
Új bedug 2 csavar be.

Renault power

(#88035) Joe.36 válasza rob210 (#88034) üzenetére


Joe.36
addikt

Köszönöm :)

Akkor ezt ki kell húzni valahogy egy fogóval ?

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#88036) Josi válasza Zol01 (#88030) üzenetére


Josi
aktív tag

Én kb 220 km-ről megyek Robhoz. Igaz azok ütemezett javítások, karbantartások. :DDD

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#88037) Joe.36 válasza rob210 (#88034) üzenetére


Joe.36
addikt

Mivel tudom ezt leszedni ?

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#88038) rob210 válasza Joe.36 (#88037) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hogy hogy mivel?
Jah basszus nem szereltél még ilyet :R
Amit látsz az az elforgás gátló, ami benne van az egy sima 6lapfejű csavar feje.
A dobban ha felnyúlsz ott lesznek az anyák. Azokat kell lecsavarni (rendszerint vágni, mert egybe van rohad a)és kihúzni magad felé az egészet.

Ha nagyon nem megy akkor le is lehet fúrni, de azt nagyon óvatosan és központosan tedd kicsitől a nagy fúróig haladva! Ebben az esetben nem kell a dobba felnyúlkálni.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#88039) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Picit kigyomláltam a témaösszefoglalót. (nem működő linkeket töröltem)

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#88040) Joe.36 válasza rob210 (#88038) üzenetére


Joe.36
addikt

Értem, és köszönöm ! :) :R

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#88041) Plero válasza mycso (#88039) üzenetére


Plero
tag

E10 check? :)

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#88042) rob210


rob210
Topikgazda

Soha ne szereljetek saabot :D
Rohadt német svéd koprodukció :W

Renault power

(#88043) t.imi válasza Xantomas (#88021) üzenetére


t.imi
addikt

Soha nem vásároltam tőlük. Csak kerestem, de mellé ment ezek szerint :B
Bardi bácsi, hunixnál alap a 2-3x-os ár.
Kaufferrel még nem fürödtem be.

(#88044) Luck Dragon válasza rob210 (#88042) üzenetére

Amint látom megérkezett a rokon . :DDD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#88045) sam25-6


sam25-6
csendes tag

Sziasztok!

Az alany 2002-es 1.4 16V Thalia. A motorhiba jelző lámpa világít, kiolvasva P0136 hibakód, O2 Sensor circuit malfunction(Bank 1 Sensor 2). Jól értelmezem, hogy valószínüleg cserés a katalizátor utáni(ha egyáltalán két szondás) lambdaszonda?

(#88046) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Sziasztok, írok egy rapid összefoglalót a Talisman-ról, így két hét és kb. 1.500km távlatából.

+ összességében kényelmes, tágas a lagunához képest űrtechnika
+ led fényszórók nappali fényt csinálnak sötétben
+ az EDC nagyon szuperül működik, visszafogott és sportos tempó mellett is, dimbes-dombos szerpentinen is, eddig nem sikerült zavarba hoznom
+ adaptív lengéscsillapítás nagyon szuper, tényleg nagyon jól konfigolható (3 mód), egyébként a legkeményebb módban sincs olyan kemény, mint a laguna
+ a testreszabhatósága nagyon jó (mind kényelmi-vizuális, mint biztonsági-vezetési szempontból)
+ az 1.8TCe nagyobb fordulaton olyat szól, mintha nem is 4 hengeres lenne, nagyon szép hangja van (kívánja, hogy nyomja neki az ember)
+ az RLINK2 és kezelése szuperül működik (bár ezt is sok tesztben lassúnak írják, nekem nem tűnt fel), tényleg minden elérhető a könyöklő előtti "joystick"-al, egy csak néha kell tapogatni és a beállítások/személyre szabás szinte már túlzóan sok is
+ nekem polgári hifi van benne (nem BOSE), de szerintem nagyon szépen és dinamikusan szól
+ rengeteg okosság található hozzá külföldi fórumokon, amik diaggal aktiválható/letiltható tulajdonságok, beállítások
+ valami eszméletlenre sikerült a motor-váltó hangolás, szinte az egész kihasználható fordulatszám tartományban bivalyerősnek tűnik (azthittem, hogy fog hiányozni a 2.0dci ereje, de abszolút nem, sőt annál sokkal kultúráltabban adja le az erőt)
+- amúgy a futóműve minden szempontból eszméletlenül jó, viszont ezért cserében, ahogy hallottam, akár 30-40.000 km-enként megkíván 1-1 komplett lengőkart
- olyan mint egy bunker előre, oldalra és hátra is elég korlátozott a kilátás. A hátsó szélvédő egy lőrés, az "A" oszlop kitakarja a fél világot, elől meg talán nagyon döntött és alacsony is a szélvédő
- sajnos nekem nem combtámaszos az ülés, az ülőlap lehetne hosszabb
- amit minden teszten leírnak az EDC-vel az elindulás nagyon fura: vagy forog alatta a kerék, vagy tanulóvezetős...nagyon nehéz normáisan elindulni vele
- kormányzása minden módban picit plasztik
- 47 literes üzemagyagtank....egy vicc
- A GYEREKZÁRAT A HÁTSÓ AJTÓN LÉVŐ FÉMPÖCÖK ÁTKAPCSOLÁSÁVAL LEHET "BEKAPCSOLNI" (mint egy zsiguliban)

Fogyasztás:
- autópálya fix 140 - 7,8l/100km
- város-országút (próbálgatva a határokat) - 8,8l/100km
- város-országút visszafogott módon - 6,8l/100km (ez eléggé odafigyelős volt, már-már kényelmetlen)
Ezek mind egy tank benzinre vonatkoznak.

Elsőkörben ennyi, ami eszembe jutott.
Kapott egy polír+kerámia+bőrtisztítás-ápolás csomagot:

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#88047) Kronos3000 válasza mycso (#88046) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Ekkora autóhoz, motorhoz, teljesen jó a fogyasztás. Sőt. Szép tütü.

Wasabi...

(#88048) Luck Dragon válasza mycso (#88046) üzenetére

Hiánypótló összegzés :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#88049) Jaded válasza mycso (#88046) üzenetére


Jaded
senior tag

Az utolsó kettő a Megane-nál is megvan. Az ott is “vicces” :U

Renault Megane IV Limited

(#88050) szzo82


szzo82
csendes tag

Helló!

Clio 3 kombiban gondolkozom, úgy 1.2-1.7 m között :

sima szívó benzin (75Le az nem kevés hozzá):
[link]
turbós benzines:
[link]
esetleg dízelben (itt van 68, 86 és 90Le motorral szerelt is):
[link]

Melyik motorral ajánlott, amivel nem nyúlok nagyon mellé? Illetve mire érdemes figyelni?

Köszi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.