Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44801) Pecc válasza rob210 (#44800) üzenetére


Pecc
őstag

Akkor jó ha melegítve lejön.
Majd ha levesszük délután kiderül mit mond rá , megméri, aki szabályozza, hogy érdemes e. Gyári dob szerintem, vettem bele ate fékpofákat is frankón.

(#44802) rob210 válasza Pecc (#44801) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mi úgy csináltuk, hogy vettünk egy fagyasztósprayt.
melegÍtettük a gyűrűt, a dobot pedig alulról megfújtuk ezzel a sprayel.
magátol leugrott szinte.
:R

Renault power

(#44803) tresh válasza rob210 (#44802) üzenetére


tresh
addikt

Melegítéssel szépen lejön :K De szerintem lehet kapni újat is és nem lehet az olyan vészes audim-hoz volt 3k/ db . Szóval ennél tuti nem drágább

[ Szerkesztve ]

(#44804) rwin5


rwin5
őstag

Magától elkezdett kattogni az elakadásjelző 3 szög (2 index) az autóban, reggel óta kint van a napon. Mióta megvan akkor is észrevettem, hogy vagy 20 gombnyomás volt kikapcsolni, szerintem valami érintkezőhiba lehet ott, na most viszont benyomtam 200x és akkor sem kapcsol ki. Valami ötlet?... :W :W :W :W :W

(#44805) rwin5 válasza rwin5 (#44804) üzenetére


rwin5
őstag

vagyis a vészvillogó..

(#44806) kisgyerek85 válasza rwin5 (#44804) üzenetére


kisgyerek85
senior tag

Tamaszd ki egy fogpiszkaval. Egyszer regen volt egy ceges 1,5dci clio alattam es ugyanez volt a hiba.eltort vmi azt hiszem.

[ Szerkesztve ]

(#44807) rwin5 válasza kisgyerek85 (#44806) üzenetére


rwin5
őstag

köszi az ötletet így sikerült "kikapcsolni" ha ideiglenesen is, majd jövőhéten elviszem szerelőhöz.. :R

(#44808) PeterPH válasza rwin5 (#44807) üzenetére


PeterPH
senior tag

Ennél kulturáltabb megoldás lehúzni a csatlakozót a gomb hátuljáról, amíg ki nincs cserélve.

(#44809) balazs1022 válasza rwin5 (#44805) üzenetére


balazs1022
őstag

Ez is tipikus renault betegseg. Sok embernek nem mukodik, nekem sem mukodott. Bontott ára 3000ft. Én eBay-en 1300-ert vettem. Azota is tokeletes.

https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html

(#44810) rwin5 válasza balazs1022 (#44809) üzenetére


rwin5
őstag

házilag mennyire nehéz kicserélni? mert akkor rendelek egyet én is és megpróbálkozom vele, van valami útmutató esetleg?

(#44811) PeterPH válasza rwin5 (#44810) üzenetére


PeterPH
senior tag

2 perc kb. Nekem is sikerült, pedig kifejezetten antitálentum vagyok ilyen téren. Csak ki kell pattintani azt a panelt amin a gomb van, és onnantól egyértelmű. A kovácsautónál az új került 3200 Ft-ba kb., a bontott ebből nem jó ötlet.

[ Szerkesztve ]

(#44812) Predator2 válasza rwin5 (#44810) üzenetére


Predator2
addikt

Pont tegnap szedtem szét az enyémet (Clio MK2)

A CD lejátszót kiszeded belőle, aztán kipattintod felül a panelt majd lehúzod róla a vezetéket!

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#44813) balazs1022 válasza Predator2 (#44812) üzenetére


balazs1022
őstag

Sztem eleg csak a radiot kihuzni (kabeleket ne huzd le rola). Utana mar belulrol erezni lehet h h van a kapcsolo benne. Ha jol emlekszem belulrol kifele kell nyomni. Nem nehez :)

https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html

(#44814) balazs1022


balazs1022
őstag

Most vitte el a szerelo a kis clio-t :( . (Turbo + HK)
Valakinek van 4db nervasport 17" megane kereke elado?

[ Szerkesztve ]

https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html

(#44815) rob210 válasza tresh (#44803) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nana úgy látom már nem emlékszel te mit szívtál a meganeod abs gyűrűjével, de én igen. :D

Ha megoldható házilag miért ne tegyék át, ez nem kopó alkatrész csak egy mechanikus "jeladó"
;)

Renault power

(#44816) rob210 válasza rwin5 (#44804) üzenetére


rob210
Topikgazda

Már megírták neked de megerősítem, kilágyul a műanyag pecek a kapcsolóban és nem marad úgy.
Ki kell cserélni a kapcsolót.
A beszerzést te döntöd el, ungarish 1-2 nap, ebay 12-20 nap is lehet.

Renault power

(#44817) speedydb23 válasza rwin5 (#44810) üzenetére


speedydb23
senior tag

3000 ft-ért vettem Bárdiban kedvezménnyel, simán kicserélhető otthon is, nem kell ezért szerelőhöz vinni...

[ Szerkesztve ]

(#44818) Pecc válasza rob210 (#44815) üzenetére


Pecc
őstag

Nem kell levenni szerencsére. Már szabályoztatni vannak a dobok. Lesz egy uj fékmunkahenger meg új pofák és egy új kézifékkötél.

(#44819) rob210 válasza Pecc (#44818) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na ugye mondtam én, hogy nem kell rögtön a legdrágább megoldást keresni. :)

Renault power

(#44820) Predator2


Predator2
addikt

Úgy néz ki sikerült találnom egy szerelőt aki etűrhetőbb árban cserélné a kuplungom.

25-30k a szerelés/csere díja!

Alkatrész ára kedvezménnyel:
EXEDY: 34787FT
Luk:40575FT
Valeo: 45000 (a gyári) Teli ára 69.000Ft a szerelő szerint.
SACHS:53000Ft

Nekem fontos az ár/érték arány illetve a tartósság megbízhatóság. A szerelő szerint jó a Luk, de ha hosszútávra tervezek akkor Valeo-t tegyünk bele. Meg hát az a gyári is.
Szerintetek? Az az 5k nem egy nagy összeg már.

Váltó olaj: Azt mondta a szerelő 2,7L kell bele, magyarán rendeljek 3L-t ebből a fajtából:[link]
Ez az olaj kell bele? Elég a 3L?

Illetve nézegettem az árakat a Kovács Autónál, ott jóval olcsóbb kuplung szett árakat találtam mint bárhol máshol. Elméletben jobb az én kocsimhoz is:[link]
Ez mitől kerül ennyibe?

Nekem: 2004-es 1.5dci (MK2) 82Le Clio-m van.
Alvázszám: VF1BBR8EF32161414 Motor kód: K9KB7

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#44821) rob210 válasza Predator2 (#44820) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sok szerelő csak az unix és bárdi áraiban gondolkodik.
Na ez a baj, mert oda nekik van kedvezményük amivel ugyan ezen az áron kapják, meg mint itt.
Csak az ugye nekik plussz pénz nem neked.
Tehát ennyi ezért kerül kevesebbe.
Ahol én vásárolok ott is ennyi 200.- eltérés van.

Érdemes körülnézni mindig.
Én a cserére azt a munkadÍjjat is sokallom, de ez én vagyok ez nem szávot tevő.
A szakszervÍznél jobb ajánlat amit kaptál ;)

A váltókódot nézd meg, ha jb valahányas akkor ez az olaj kell bele, de szerintem a 2.7 liter karcsú, bár a clió alá diesel nem tudom melyik váltót tették, ezt még nem szereltem :)

Renault power

(#44822) Savanya válasza Predator2 (#44820) üzenetére


Savanya
addikt

Alkatrészárak és a csere díja is már igen jó . Nexus kuplung szettet vettem 1.5DCi-hez , de nekem a szerelés többe lesz mivel vezérlés csere és összekötő csere is benne van / 80eft / .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#44823) Predator2 válasza rob210 (#44821) üzenetére


Predator2
addikt

"A váltókódot nézd meg" Hol tudom megnézni? Minden gyári papírja osztrák.

Kiadjam a +5000Ft-ot a Valeo szettre, vagy jó a Luk/Exedy?

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#44824) just válasza Predator2 (#44823) üzenetére


just
aktív tag

Olaj választó

Two things what i hate. People that can't count...

(#44825) ThodEE válasza just (#44824) üzenetére


ThodEE
őstag

Irja hogy hűtőfolyadékot meg fék folyadékot 3 évente cserélni kellene, ezt szokta valaki csak én lustálkodtam el :F :R

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#44826) speedydb23 válasza Predator2 (#44820) üzenetére


speedydb23
senior tag

Sachs szerintem a legjobb ezek közül, faterom mindig azt rakatott a Skoda Octaviajába.

(#44827) rob210 válasza Predator2 (#44823) üzenetére


rob210
Topikgazda

A váltón van egy kis fém táblácska abba van beütve a típusszám.
Én Valeot szoktam tenni a benzinesbe.
A luk is nagyon jó.

Más okokból az utobi időben a sachsot én kerülöm.
Szétesett egy két termékük mostanában.

Ezt az exedyt még sose szereltem erről nem tudok nyilatkozni.
:R

Renault power

(#44828) rob210 válasza ThodEE (#44825) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen szoktam, sőt a kezeim közt megforduló kocsiknál ezzel kezdem az állapot javítást :)

Sokan elfelejtik, pedig a fagyálló kenési képessége romlik ami a vízpumpát kicsinálhatja.
Meg egyébb problémák okozója is lehet.
Apró ezt azt kiold innen onnan illik cserélni az a lényeg.

A fékfolyadék pedig alap, mert a forráspontja meg tud változni a nedvszívó képessége miatt, ha elvizesedik, romlik a hatásfoka.

Ráadásul nem tétel.

Renault power

(#44829) WunderKinder válasza rob210 (#44828) üzenetére


WunderKinder
tag

Ha már fékfolyadék. "A fékolaj azért kell, hogy ne nyikorogjon a fék?"
ESP-s Laguna II-n tényleg márkaszerviz kell a légtelenítéshez? Mert ezzel riogatnak. Can Clip amúgy van otthon, csak nem értünk hozzá. :DDD

(#44830) rob210 válasza WunderKinder (#44829) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt a szürke részt nem is olvastam vegyük úgy. ;)
Nem kell márkaszervÍz, egy vákum szivattyú kell, meg egy tartály amiből folyamatos a pótlás.
Mert ha fellevegősödik az valóban szÍvás, de az ABS kocka miatt nem az esp számÍt.
Én itthon cseréltem no problem és nem csak az enyémen.
:R

Renault power

(#44831) rob210


rob210
Topikgazda

Már megint előjött ez a tetőcsomagtartó mizériám, ami tavaly nyáron is. :(
Nem akarnék 15.000.- tetőcsomagtartót venni, már csak azért sem mert csak évi 1-2 alkalommal kell, de attól tartok muszály leszek. :(
Pedig a pároméhoz van, de néha az enyémre is kéne.
Comorú vagyok.

Renault power

(#44832) nbl2


nbl2
senior tag

Sziasztok!

Eljött az idő, hogy lecseréltessem a scenic-en az első féktárcsákat betéttekkel együtt.
Azt olvastam a legjobb kombináció a Ferodo tárcsa + Textar betétek. Viszont ez a kombináció elég húzos árban van.
Tudtok olyan helyet ahol lehet esetleg jelentős kedvezményt kapni renaultosoknak (vagy esetleg valakinek egyéni kedvezmény) amit igénybe lehet venni.

Segítséget előre is köszönöm. :R

[ Szerkesztve ]

Never give up!

(#44833) Mágus2 válasza nbl2 (#44832) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem jól hallottad.

Én ATE vagy zimmerrmannt tennék rá a hozzá való betéttel. Ferodot biztosan nem.

[ Szerkesztve ]

(#44834) rob210 válasza nbl2 (#44832) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ahogy mágus is Írja Ate zimmermann.
Itt nézelődj.
Vagy itt

Renault power

(#44835) mihione


mihione
őstag

Ismét szivat a gép...1.4 16v clio az alany.Piros lámpáknál vagy gázelvételnél váltáskor hajlamos "lefulladni".Igazából az a jelenség hogy a fordulatszámmérő szépen lezuhan 0-ra és leáll a motor.Iylenkor vagy indítózok és gázzal helyetesítem az alapjáratot vagy helyreáll az 500-as alapjárat,vagy ha gurulok akkor sebességbe kuplung ráenged és megyek tovább.Régebben is csinált olyat h nagyon ingadozott az alapjárat főleg kuplungal indulásnál,de most is ha épp elkapom sokszor látom azt h szinte lemegy 0-ra majd a halálból vissza 500-ra.Teljesen random csinálja ezelőtt kb 4x tapasztaltam ezt az elmúlt 4 hónapban,de ma elég sokszor eljátszotta ezt.Viszont van amikor minden okés és nem áll le.Mi lehet ez a hiba?

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#44836) INMOTEP


INMOTEP
őstag

Üdv ,érdeklődnék van e itt valakinek a csoportban Vel Satis ?

(#44837) rob210 válasza mihione (#44835) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meg kéne már nézni azt a gépet alaposan, sok minden lehet.
Alapjárati motor, pozició jeladó, hőmérséklet szenzor.
Franc se tudja Így.
Szét kéne kapni a gépet és megnézni mi a kuka benne.
Ez valószÍnűleg, nem tömÍtés gond lesz, de még az is előfordulhat, ha csak melegen csinálja.

Renault power

(#44838) nbl2 válasza rob210 (#44834) üzenetére


nbl2
senior tag

:R

Mágus2: :R

[ Szerkesztve ]

Never give up!

(#44839) rwin5 válasza rob210 (#44837) üzenetére


rwin5
őstag

Egy ilyen problémát kimutat az, ha rárakják az autót "gépre"? Vagy mindenképp szét kell szedni alaposan?

(#44840) rob210 válasza rwin5 (#44839) üzenetére


rob210
Topikgazda

géptől és autótól függ.
A 16 szelepesek már kimutatják.

Renault power

(#44841) mihione válasza rob210 (#44837) üzenetére


mihione
őstag

Pest kornyeken tudsz ajanlani valakit aki normalisan megnezne es nem horror aron dolgozik?

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#44842) rwin5 válasza mihione (#44841) üzenetére


rwin5
őstag

Rob megnézi ingyen is azt mondta :D

(#44843) mihione válasza rwin5 (#44842) üzenetére


mihione
őstag

Na akkor egy cimet hadd kerjek gyorsan es indulok is :D

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#44844) rob210 válasza rwin5 (#44842) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát most nyáron már nagyon el vagyok havazva.
:(
Annyi márkaidegen autót kell csinálni, hogy nyugodt szÍvvel nem mernék bevállalni senkit.
Bár egy ilyen hiba mondjuk hamar megvan, ha tudja az ember mihez nyúl.

:R

mihione:

este átküldöm a számát a barátomnak aki csepelen van, ha az megfelel neked.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#44845) mihione válasza rob210 (#44844) üzenetére


mihione
őstag

Koszi,megfelel!:)

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#44846) asdf74


asdf74
tag

Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, vagy vmi tippet adni. Clio 2002 1.5 Dci.
2-3 hete kigyulladt menet közben az izzítés lámpa és nem alszik el. Rákötöttük gépre kiütötték a hibaüzenetet és két hétig semmi aztán megint kigyulladt és nem alszik el. Kiütöttük megint és most két nap múlva ugyanaz. A szerelő azt mondta hogy furcsa hogy engedi kiütni, vagyis a probléma nem áll fenn. Nem tudom hogy van-e hozzá köze (valószínű igen) hogy kb két éve néha felvillan a lámpa (random időközönként mondjuk havonta 1-2x) és ha levettem a pedálról a lábam vagy a fékpedálnál megmozgattam a zsinórokat akkor ahogy kigyulladt el is aludt. Eddig jó volt mert elaludt, de most nem akar elaludni ha kigyullad.
Esetleg tipp? Nem tudom ártok -e azzal ha járok vele, pöccre indul a gép.
Hibakódok amiket kiütöttünk (mindkét alkalommal ugyanezek):
Hűtőközeg nyomásérzékelő áramkör, állandó magas szint szakadt
Izzítógyertya áramkör, szakadás állandó
Stop kapcsoló áramkörök, koherencia szakadt
Henger 3 befecskendező áramkör, égés túl erős állandó

Azt mondta a szerelő, hogy vszínű a hibák már vonzották egymást nem tudom. Valakinek ha van tippje meghallgatnám!
Előre is köszönöm!!

(#44847) diablo1984 válasza asdf74 (#44846) üzenetére


diablo1984
veterán

Csak hibakód törlès helyett fizikálisan is át kellene nèzni a gèpet, lehet a 3as hengeri porlasztód fos, lehet az izzítógyertyád behányt, hibakódot a hiba elhárítása után törlünk ès nem helyett....

(#44848) Mágus2 válasza diablo1984 (#44847) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

+1

Az izzító gyertyás hiba nem íródik vissza, csak amikor izzítani akar(padló gázon, vagy hideg indítás utáni után izzítás), attól még fennáll... Ezzel kezdeném. 4 új izzitó gyertya és a kábelköteg ellenőrzése. :K

A hibakód törölgetés nem javítás. :N

szakadás állandó Mit nem lehet ezen érteni? Aki nem tudja, miként működik az izzító rendszer, az nem fogja tudni megjavítani. ;)

[ Szerkesztve ]

(#44849) asdf74 válasza diablo1984 (#44847) üzenetére


asdf74
tag

Persze az vilagos, de ha mar ra volt kotve a computerre kitoroltek a hibat. Koszi az infot, keresek olyan szerelot aki vmilyen iranyba el tud indulni es nem csak annyit mond hogy ennek ezer baja lehet. 😃

(#44850) Predator2 válasza asdf74 (#44846) üzenetére


Predator2
addikt

Nekem 2004-es 1.5dci 82Le MK2 Clio-m van.

4-ből 3 izzító gyertyám halott volt, de nem volt ilyen hibám.

Nem biztos, hogy nálad is ez van, de azt olvastam ha menet közben is ég/felgyullad az izzítás lámpa az azt jelenti/jelentheti, hogy a Delphi rendszer kezdi megadni magát. 2 ilyen esetről is olvastam.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.