Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sziasztok!
Első Twingo 2004-2007 közti verzióján agyalok városi rohangálósnak.
Mennyire öregszik a beltér, és miket kell megnéznem rajta, ami típus specifikus, hogy egyáltalán érdemes-e szerelővel átnézetni?
Melyik motorral eszik legkevesebbet városban?
Kössz!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
MasterMark
titán
Az ezüstözött változat csúnyán öregszik, a színesek viszont anyagában színezettek azzal nincs gond. A kormány meg mindegyikben nagyon csúnyán kopott szokott lenni.
Szerintem a 16 szelepes 75 lóerős motor legyen, azzal tartható a városi tempo. Főleg a későbbi nehezebb változatnál.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
MasterMark
titán
Köszi!
Netes infóim alapján csak 20-30 kilóval nehezebbek az új twingók, mint a régiek.
Téves infók ezek?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
MasterMark
titán
Hát mihez képest, phase 1: 790 kg vs phase 4: 920 kg.
Fogyasztásban egyébként nagy különbség nem lesz. Ilyen 7-8 liter városban, nem óvatoskodva.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
Értem, akkor a használtautó adatbázisa nem jó, mert a 2004 utáni példányokra 845kg-ot ír.
Köszi az infót!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
rob210
Topikgazda
Beleteheted, de g12 való bele.
Renault power
rob210
Topikgazda
1 nap eredménye.
törve volt a bal eleje, kicsit húzni is kellett rajta.
Ahhoz képest egész jó lett.
Renault power
MasterMark
titán
G12 az vw szabvány. De az is minden-mentes valóban. Szerintem most olyan van benne vagy G12+.
Akkor jó lesz bele. Köszi.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
MasterMark
titán
A pontos tömeg felszereltség-függő is.
Switch Tax
Sirus86
tag
En 1.6-os Modust vennek helyette, esetleg 1.2. Nekem 1.6 van (es lesz is meg, mert nem tudtam jobbat venni sajnos ) A nemet forgalmim alapjan 860 Kg, de netes adatok szerint 1170 kg korul van. Varosban nagyon, de nagyon agilis es robbanekony, es siman meguszhatsz vele veszelyes szitukat, mert van benne tartalek. München kornyeken en siman leviszem varosban 6 ala, kozepesen moderalt uzemmodban (neha egy-egy elozes bejatszik). Rovid tavon (2*12 km) asszony vehemens vezetesi stilusban 7.3-al elvolt telen, mostmar 7.1. Es meg van helyed is pakolni, meg cangat is vihetsz vele. Tehat relative eros es meg tudsz pakolni is bele. Beltere eleg jol tartja magat, de a mubor kormany (ha van benne) az nagyon csunya lesz. Plusz isofix elol! En twingo helyett ezt vennem, foleg ha csalad is van.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Heló!
Köszi a tippet!
Megnézem ezt a modust.
A városi 6 alatti fogyi elég vonzó, mégha óvatosság is kell hozzá.
Család nincs, de kutya igen.
A twingo elsősorban a kicsi mérete miatt jön szóba, mert ahol lakom, ott soha nincs parkolóhely, viszont vannak a parkoló helyek közt fák, amik elé nem fér be szinte senki, de egy Twingo igen. Vagy egy suzuki alto.
Majd lemérem, hogy a Modus befér-e.
Igazából őszig ráér nekem a vásárlás, így van még időm kitaláálni, hogy mi a legjobb.
Köszi a tippet!
#92010 MasterMark: Igen, jogos. Nekem a teljesen alap felszereltség is elég.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
domper2015
senior tag
Megtörtént a csere. A kiszerelt szeleppel játszottam a
mozgatómotor nélkül, volt ahol meg-megakadt. Most nagyon jól gyorsul az autó és sokkal halkabb lett. Remélem most jóideig nem lesz meglepetés.
rob210
Topikgazda
Renault power
domper2015
senior tag
Köszönöm szépen a segítséged!
Én inkább linkelem egy másik topikban írt hozzászólásomat hogy mi volt a mai programom, nem szemetelem tele ezzel feleslegesen ezt a topikot!
creed33
aktív tag
Sziasztok!
Hozzáértőktől szeretném megkérdezni hogy az alábbi típus mennyire megbízható, illetve vásárlás esetén mire kellene odafigyelni hogy ne keljen folyamatosan szervizbe járnom vele.
Főleg városi használatra lenne megvásárolva.
Köszönöm!
rob210
Topikgazda
Ez egy 1.6 16v szívó motor vvti kerékkel.
Ha a vezérlés rendben van akkor egy jó kocsi.
A hátsófék drága rá, azt érdemes megnézni mennyire kopott. Az első lengéscsillapító porvédői rendre leszakadnak , arra is ránéznék.
A többi a szokásos, működjön minden.
Renault power
creed33
aktív tag
Köszönöm a szakszerű választ.
vzsryl
nagyúr
Ezek alapján kb. egy Suzuki, Toyota vagy Hondának több típushibája van, főleg 2010 után.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
rob210
Topikgazda
Hát....
Vannak bennük hülyeségek.
Renaultnak is vannak hibái, de át kell nézni meg kell venni hajtani kell.
Aki parázik mindenen, az bevonza a hibákat, akármilyen kocsin.
Renault power
Azért ez a Marcello nekem továbbra se egy szimpatikus faszi, hiába "szerelő" meg van/volt nekik tucat Renault. Ez a végtelen gyűlölet a DCI-vel szemben amiről ha tényleg ismerné tudná, hogy nem szarok, hanem mindenki 500-ból akar Kangoot venni és nyilván annyiért nem lesznek jók, azért van tele minden csoport DCI köpködéssel. Érdekes módon nekünk egyik se volt szar. Meg ez a 100-nál már billeg, meg a szar fék és kormányérzet... Rendszeresen kenem neki 100 fölött, megrakva is, egyáltalán nem akar leesni az útról, még kanyarokban se. Ráadásul ő minden szirszart kicserélt benne és úgy mondta rá ezeket, nekem meg olyan amilyen az egész autó és így sincs vele gond.
Engem mint Renault kedvelőt ezek fel szoktak húzni, önmaga paródiája a faszi.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
molnarpeter
nagyúr
Egy puttonyos pláne üresen valamennyire mindig dőlni fog, szerintem túlságosan személyautókat szokta meg... Piros lámpánál állva azzal szórakoztunk, hogy egymás mögött lengettük jobbra-balra az autót
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
A torziós futómű ilyen szempontból nem hülyeség.
Szerintem sokkal stabilabb egy spirálrugós felfüggesztésnél.
más:
A magyar valóság, szakadásmentes beltér.
[link]
🤣🤣🤣
Renault power
MasterMark
titán
Ha nem vagy kíváncsi a véleményére, minek nézed meg?
Nincs azzal semmi baj, elmondja ő mit gondol róla, meg szerinte milyen. Ezen nem kell megsértődni.
Switch Tax
akom
senior tag
Sziasztok!
Nemrég érkezett a családba egy Renault Scénic III (2014). Nagyon meg vagyunk elégedve, de van egy irritáló problémája.
Nem lehet beállítani az időt az R-Link-en. (Sötét az időbeállítás gomb.)
Találtam egy videót amiben ugyan ezt a problémát az R-Link frissítésével oldották meg. Sajnos a videóban linkelt oldalon nem dob a VIN számra találatot. (There are no updates available for your vehicle.)
Tudtok esetleg valamilyen más forrást ahonnan le tudnám tölteni a frissítést ?
(#92027) norbert1998 válasza MasterMark (#92025) üzenetére
norbert1998
veterán
Általában azt is elmondja, hogy nincs teljes képe a dci-rol, egyszer szopott nagyot valami dizelellel, azóta kerül mindent. Ezt még nem láttam, de megnézem majd.
angyalpc2
aktív tag
ilyet vettem D7F-be is
angyalpc2
aktív tag
Beleraktam a lengéscsillapítót a clio-ba KYB 343289
mhh
Érdekes, nem rossz...csak kicsit peckesebben jár a kocsi, úgy értem, nem olyan puha lágy a rugózás hátul.
A hátsó koppanás elmúlt csendesebb hátul...de így hogy az első még nincs cserélve elég furi érzés.(meglátjuk vizsgán mennyi lesz az érték)
A régi ennyire szar volt (vizsgán már 2 éve majdnem bukós volt 50% körüli) már és ekkora a különbség?
Másnak is ilyen érzete van volt csere után?
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
Valami videó vagy miről van szó?
(#92031) MasterMark válasza grizlisandor (#92030) üzenetére
MasterMark
titán
MasterMark
titán
Akkor van ekkora változás, ha az előző konkrétan semmit nem csinált. Az a lágyság nem jó, mert nem tartja az úton a kereket.
Switch Tax
angyalpc2
aktív tag
igen 2 éve még átment a műszakin talán 50% volt vagy alatta..de már szóltak hogy a következő bukós lesz...még belement 20+ e km
most lett cserélve
molnarpeter
nagyúr
Lett mérve most is, vagy csak kapta az újat? Gumi kopás nem volt rendellenes?
(#92035) grizlisandor válasza MasterMark (#92031) üzenetére
grizlisandor
addikt
Köszi, majd megnézem holnap.
Erre a kábelre nem tud valaki linkelni egy diagrammot ? Clio 3 felső kijelző egyik kábele.
(#92037) grizlisandor válasza MasterMark (#92031) üzenetére
grizlisandor
addikt
Én valami jobban felszeretet próbáltam és a 2 méteremmel jól elfértem elől.
Fapad az tényleg fapad, hogy még fordulatszámmérő sincs a teszten szereplő autóban.
Sirus86
tag
Nem csak itthon, hidd el. A tip-topnak arult Grand Modus egy fosch volt Nemetben. Felhivtam es mondta,hogy nemi jegkar van a tetejen, ez csalados ember, ezert mindig mindent megcsinal. Ez nem votl igaz. Megneztem: Belul-kivul patika volt.Viszont nivopalcanal mar lattam, hogy elhagyjuk egymast. A faszi 30000+ km alatt sem cserelt olajat. 3 ev alatt nulla olajcsere, es erre buszke volt! Hidegen csoda, hogy beindult, feltengelyek logtak. szervo hibas. Velemenye szerint ez egy jo auto, csak Renault es ezert vannak elektronikai hibai. Elso tulajos, garazsban tartott auto volt. Legalabb jo kis nyaralast iktattunk be. Szoval az oreg Modus marad, mert meg tip-top azokhoz kepest, amit lattam eddig. Elkepeszto!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
mirci18
addikt
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy az android auto mikortól volt alap a Renaultoknál.
7 személyes autót szeretnék venni eddig nagyon megszerettem a mostani autóban az android autót.
És emiatt nem szeretnék egy új fejegységre kidobni 150-200 e ft-ot.
A Dacianal tudtommal 2018-tól.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
troll81
addikt
Sziasztok jp grup maxgear mint lengéscsillapító megfelelő lehet a Twingoba?
Mi az ajánlott?
Stabpalca és lehet komplett lengőkar T cserélnek nincs mivel préselni jelenlegi állás szeint.
Mi az ajánlott az adott alkatrészbol
MasterMark
titán
KYB lengéscsillapító, Meyle lengőkar.
Switch Tax
Utókornak itt hagyom (igaz, csak ezeket sikerült megfejtenem)
Fehérnek egy árnyalata (): Hőmérséklet
Zöld: Mode / Ok görgő
Szürke: Source Audio gomb + Némítás
rob210
Topikgazda
A maxgear bármilyen meglepő teljesen vállalható, csomagoló cég és már vettem ki gyári alkatrészt maxgeares dobozból!
Renault power
Matefon
csendes tag
Autó: Renault Megane Classic 2002 (1.4 benzin, sedan)
Üdv!
Az autóm egy ideje már hidegben pöccre indul, de meleg motor vagy idő esetén kicsit nehezebben, de elindul(t).
2 hete kezdődött az alábbi probléma:
indítóztam, vártam, semmi. Még egyszer, semmi. Ment a hívás rokonnak, tanácsára a padlógázzal való indítási próbálkozásnál a motor elindult, egy darabig alacsony volt az alapjárat de utána minden szuper volt. Benzin volt az autóban (bár kevés, de még nem égett a lámpa), akksiban volt cucc, enyhe lejtőn álltam.
Valamilyen szenzor hibára gyanakszunk, valószínűleg nem jó a keverék, amit a motor kap. De szerelő szerint nincs nagy baja, mert ha elindul akkor megy
Azóta minden nap előjön a probléma: reggel általában elsőre indul, majd a nap folyamán sokadik próbálkozásra, nagy nehezen, de elindul. Próbáltam kitapasztalni, hogy mi az ami segít, de egyelőre nem tudtam megfejteni. Mai nap például reggeli első indítás (kint 5°C) pöcc-röff, majd kb 6 óra múlva (kint 10-15°C) elsőre nem, de kicsit hosszabb időre hagyott gyújtás után másodjára elindult.
Egy kis mellékes info, hogy egy ELM327 klónnal próbálgattam adatokat kiolvasni nemrég (fogyasztás leginkább), aztán szüneteltettem a szórakozást. Az első problémás indításnál ismét bedugtam a cuccot, hátha van hibakód, de semmi. Arra is gondoltam, lehet-e, hogy a kínai klón tett tönkre valamit az ECU-ban.
Előre is köszi a válaszokat!
szebe
őstag
Csak példaképp, melyik Grand Scenic/Espace van képben? Vagy az aa/cp képességtől függ?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
troll81
addikt
Köszönöm
Jobbos balos gátló előre 29.31€darabja maxgear
Meyle lengőkar 32.17€ darabja.
Stabpalca.meyle sima 20 vagy hd 25 € a kettő
A gumiszilent meyle 3€ a kettő. Ez az opciót vadasztam bele.
A torony gumi-csapagy is Cseres legyen?
zaskar
senior tag
Sziasztok! Elsősorban Robhoz intézném a kérdésem, de bárkitől szívesen fogadok választ.
Kollégám Captur vásárlásán gondolkodik, a mild hybrid 140-es verzión, a csatolt képen a 2. oszlop. Mennyire ajánlott az a motor? Elnézést, ha korábban volt már róla szó, de most nem találom.
A másik szóba jöhető modell számára az S-CROSS, hasonlóan 140 lovas motorral (és nem mellékesen jóval olcsóbban).
Köszönöm előre is.
zsola400
aktív tag
Először a víz hőfok jeladót/csatiját nézném meg, hőmérséklet értéket azzal az ELM327 is megtudod nézni, hogy hideg/meleg motornál valós éreket mutat. Ezen kívül még sok egyéb pl. főtengely jeladó és csatija is lehet.
mirci18
addikt
Kisebb motorosak 2016-17 környékéről mindkét autóból.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Sirus86
tag
Pucold ki a leghaz szurot, esetleg van benne valami. Illetve ahogy irtak elobbiek is: a csatikat nezd at. Esetleg a gyujtastrafo - vagy gyertyaknal kabelek mar nem tartanak jol es melegen elengednek. Nekem 1.6 Kangoonal volt ez (ugyanaz a motor, gyujtas, csak az 1.4-esnek kisebb loketre) Ha uj gyujtaskabelt veszel, ne vegyel illatosat, mert a nyest szereti (tapasztalat). Szagold meg elotte
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő