Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#92001) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Első Twingo 2004-2007 közti verzióján agyalok városi rohangálósnak.

Mennyire öregszik a beltér, és miket kell megnéznem rajta, ami típus specifikus, hogy egyáltalán érdemes-e szerelővel átnézetni?

Melyik motorral eszik legkevesebbet városban?

Kössz! :R

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#92002) MasterMark válasza Bici (#92001) üzenetére


MasterMark
titán

Az ezüstözött változat csúnyán öregszik, a színesek viszont anyagában színezettek azzal nincs gond. A kormány meg mindegyikben nagyon csúnyán kopott szokott lenni.

Szerintem a 16 szelepes 75 lóerős motor legyen, azzal tartható a városi tempo. Főleg a későbbi nehezebb változatnál.

twingo.guide

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#92003) MasterMark


MasterMark
titán

Már késő, mert megvettem, de ugye a Renault Type D hűtőfolyadék jó a D4F 2001-es twingóba? Ha jól làttam sima minden-mentes OAT való bele (szilikát-, foszfát-mentes).

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#92004) Bici válasza MasterMark (#92002) üzenetére


Bici
félisten

Köszi! :R

Netes infóim alapján csak 20-30 kilóval nehezebbek az új twingók, mint a régiek.
Téves infók ezek?

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#92005) MasterMark válasza Bici (#92004) üzenetére


MasterMark
titán

Hát mihez képest, phase 1: 790 kg vs phase 4: 920 kg.

Fogyasztásban egyébként nagy különbség nem lesz. Ilyen 7-8 liter városban, nem óvatoskodva.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#92006) Bici válasza MasterMark (#92005) üzenetére


Bici
félisten

Értem, akkor a használtautó adatbázisa nem jó, mert a 2004 utáni példányokra 845kg-ot ír.

Köszi az infót! :R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#92007) rob210 válasza MasterMark (#92003) üzenetére


rob210
Topikgazda

Beleteheted, de g12 való bele.

Renault power

(#92008) rob210


rob210
Topikgazda

1 nap eredménye.
törve volt a bal eleje, kicsit húzni is kellett rajta.
Ahhoz képest egész jó lett.

Renault power

(#92009) MasterMark válasza rob210 (#92007) üzenetére


MasterMark
titán

G12 az vw szabvány. De az is minden-mentes valóban. Szerintem most olyan van benne vagy G12+.

Akkor jó lesz bele. Köszi. :R

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#92010) MasterMark válasza Bici (#92006) üzenetére


MasterMark
titán

A pontos tömeg felszereltség-függő is.

Switch Tax

(#92011) Sirus86 válasza Bici (#92001) üzenetére


Sirus86
tag

En 1.6-os Modust vennek helyette, esetleg 1.2. Nekem 1.6 van (es lesz is meg, mert nem tudtam jobbat venni sajnos :( ) A nemet forgalmim alapjan 860 Kg, de netes adatok szerint 1170 kg korul van. Varosban nagyon, de nagyon agilis es robbanekony, es siman meguszhatsz vele veszelyes szitukat, mert van benne tartalek. München kornyeken en siman leviszem varosban 6 ala, kozepesen moderalt uzemmodban (neha egy-egy elozes bejatszik). Rovid tavon (2*12 km) asszony vehemens vezetesi stilusban 7.3-al elvolt telen, mostmar 7.1. Es meg van helyed is pakolni, meg cangat is vihetsz vele. Tehat relative eros es meg tudsz pakolni is bele. Beltere eleg jol tartja magat, de a mubor kormany (ha van benne) az nagyon csunya lesz. Plusz isofix elol! En twingo helyett ezt vennem, foleg ha csalad is van.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#92012) Bici


Bici
félisten

Heló!

Köszi a tippet! :R

Megnézem ezt a modust. :K
A városi 6 alatti fogyi elég vonzó, mégha óvatosság is kell hozzá.
Család nincs, de kutya igen. :D

A twingo elsősorban a kicsi mérete miatt jön szóba, mert ahol lakom, ott soha nincs parkolóhely, viszont vannak a parkoló helyek közt fák, amik elé nem fér be szinte senki, de egy Twingo igen. Vagy egy suzuki alto.
Majd lemérem, hogy a Modus befér-e.

Igazából őszig ráér nekem a vásárlás, így van még időm kitaláálni, hogy mi a legjobb.

Köszi a tippet! :R

#92010 MasterMark: Igen, jogos. :K Nekem a teljesen alap felszereltség is elég.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#92013) domper2015 válasza rob210 (#91996) üzenetére


domper2015
senior tag

Megtörtént a csere. A kiszerelt szeleppel játszottam a mozgatómotor nélkül, volt ahol meg-megakadt. Most nagyon jól gyorsul az autó és sokkal halkabb lett. Remélem most jóideig nem lesz meglepetés.

(#92014) rob210 válasza domper2015 (#92013) üzenetére


rob210
Topikgazda

;)

Renault power

(#92015) domper2015 válasza rob210 (#92014) üzenetére


domper2015
senior tag

Köszönöm szépen a segítséged! :R

(#92016) P41N


P41N
senior tag

Én inkább linkelem egy másik topikban írt hozzászólásomat hogy mi volt a mai programom, nem szemetelem tele ezzel feleslegesen ezt a topikot! :R

(#92017) creed33


creed33
aktív tag

Sziasztok!
Hozzáértőktől szeretném megkérdezni hogy az alábbi típus mennyire megbízható, illetve vásárlás esetén mire kellene odafigyelni hogy ne keljen folyamatosan szervizbe járnom vele.
Főleg városi használatra lenne megvásárolva.
Köszönöm!

(#92018) rob210 válasza creed33 (#92017) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez egy 1.6 16v szívó motor vvti kerékkel.
Ha a vezérlés rendben van akkor egy jó kocsi.
A hátsófék drága rá, azt érdemes megnézni mennyire kopott. Az első lengéscsillapító porvédői rendre leszakadnak , arra is ránéznék.
A többi a szokásos, működjön minden.

Renault power

(#92019) creed33 válasza rob210 (#92018) üzenetére


creed33
aktív tag

Köszönöm a szakszerű választ. :R

(#92020) vzsryl válasza rob210 (#92018) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ezek alapján kb. egy Suzuki, Toyota vagy Hondának több típushibája van, főleg 2010 után.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#92021) rob210 válasza vzsryl (#92020) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát.... ;)
Vannak bennük hülyeségek.
;)
Renaultnak is vannak hibái, de át kell nézni meg kell venni hajtani kell.
Aki parázik mindenen, az bevonza a hibákat, akármilyen kocsin.

Renault power

(#92022) Alusky


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Azért ez a Marcello nekem továbbra se egy szimpatikus faszi, hiába "szerelő" meg van/volt nekik tucat Renault. Ez a végtelen gyűlölet a DCI-vel szemben amiről ha tényleg ismerné tudná, hogy nem szarok, hanem mindenki 500-ból akar Kangoot venni és nyilván annyiért nem lesznek jók, azért van tele minden csoport DCI köpködéssel. Érdekes módon nekünk egyik se volt szar. Meg ez a 100-nál már billeg, meg a szar fék és kormányérzet... Rendszeresen kenem neki 100 fölött, megrakva is, egyáltalán nem akar leesni az útról, még kanyarokban se. Ráadásul ő minden szirszart kicserélt benne és úgy mondta rá ezeket, nekem meg olyan amilyen az egész autó és így sincs vele gond.
Engem mint Renault kedvelőt ezek fel szoktak húzni, önmaga paródiája a faszi.

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#92023) molnarpeter válasza Alusky (#92022) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Egy puttonyos pláne üresen valamennyire mindig dőlni fog, szerintem túlságosan személyautókat szokta meg... Piros lámpánál állva azzal szórakoztunk, hogy egymás mögött lengettük jobbra-balra az autót :DDD

[ Szerkesztve ]

(#92024) rob210 válasza molnarpeter (#92023) üzenetére


rob210
Topikgazda

A torziós futómű ilyen szempontból nem hülyeség.
Szerintem sokkal stabilabb egy spirálrugós felfüggesztésnél.

más:

A magyar valóság, szakadásmentes beltér.
[link]
🤣🤣🤣

Renault power

(#92025) MasterMark válasza Alusky (#92022) üzenetére


MasterMark
titán

Ha nem vagy kíváncsi a véleményére, minek nézed meg?

Nincs azzal semmi baj, elmondja ő mit gondol róla, meg szerinte milyen. Ezen nem kell megsértődni.

Switch Tax

(#92026) akom


akom
senior tag

Sziasztok!

Nemrég érkezett a családba egy Renault Scénic III (2014). Nagyon meg vagyunk elégedve, de van egy irritáló problémája.
Nem lehet beállítani az időt az R-Link-en. (Sötét az időbeállítás gomb.)
Találtam egy videót amiben ugyan ezt a problémát az R-Link frissítésével oldották meg. Sajnos a videóban linkelt oldalon nem dob a VIN számra találatot. (There are no updates available for your vehicle.)

Tudtok esetleg valamilyen más forrást ahonnan le tudnám tölteni a frissítést ?

(#92027) norbert1998 válasza MasterMark (#92025) üzenetére


norbert1998
veterán

Általában azt is elmondja, hogy nincs teljes képe a dci-rol, egyszer szopott nagyot valami dizelellel, azóta kerül mindent. Ezt még nem láttam, de megnézem majd.

(#92028) angyalpc2 válasza MasterMark (#92003) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

ilyet vettem D7F-be is

(#92029) angyalpc2 válasza angyalpc2 (#91897) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Beleraktam a lengéscsillapítót a clio-ba KYB 343289
mhh
Érdekes, nem rossz...csak kicsit peckesebben jár a kocsi, úgy értem, nem olyan puha lágy a rugózás hátul.
A hátsó koppanás elmúlt csendesebb hátul...de így hogy az első még nincs cserélve elég furi érzés.(meglátjuk vizsgán mennyi lesz az érték)

A régi ennyire szar volt (vizsgán már 2 éve majdnem bukós volt 50% körüli) már és ekkora a különbség?
Másnak is ilyen érzete van volt csere után?

[ Szerkesztve ]

(#92030) grizlisandor válasza Alusky (#92022) üzenetére


grizlisandor
addikt

Valami videó vagy miről van szó?

(#92031) MasterMark válasza grizlisandor (#92030) üzenetére


MasterMark
titán

(#92032) MasterMark válasza angyalpc2 (#92029) üzenetére


MasterMark
titán

Akkor van ekkora változás, ha az előző konkrétan semmit nem csinált. Az a lágyság nem jó, mert nem tartja az úton a kereket.

Switch Tax

(#92033) angyalpc2 válasza MasterMark (#92032) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

igen 2 éve még átment a műszakin talán 50% volt vagy alatta..de már szóltak hogy a következő bukós lesz...még belement 20+ e km
most lett cserélve

(#92034) molnarpeter válasza angyalpc2 (#92033) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lett mérve most is, vagy csak kapta az újat? Gumi kopás nem volt rendellenes?

(#92035) grizlisandor válasza MasterMark (#92031) üzenetére


grizlisandor
addikt

Köszi, majd megnézem holnap. :)

(#92036) P41N


P41N
senior tag

Erre a kábelre nem tud valaki linkelni egy diagrammot ? :DDD Clio 3 felső kijelző egyik kábele.


(#92037) grizlisandor válasza MasterMark (#92031) üzenetére


grizlisandor
addikt

Én valami jobban felszeretet próbáltam és a 2 méteremmel jól elfértem elől. :DDD

Fapad az tényleg fapad, hogy még fordulatszámmérő sincs a teszten szereplő autóban. :Y

(#92038) Sirus86 válasza rob210 (#92024) üzenetére


Sirus86
tag

Nem csak itthon, hidd el. A tip-topnak arult Grand Modus egy fosch volt Nemetben. Felhivtam es mondta,hogy nemi jegkar van a tetejen, ez csalados ember, ezert mindig mindent megcsinal. Ez nem votl igaz. Megneztem: Belul-kivul patika volt.Viszont nivopalcanal mar lattam, hogy elhagyjuk egymast. A faszi 30000+ km alatt sem cserelt olajat. 3 ev alatt nulla olajcsere, es erre buszke volt! Hidegen csoda, hogy beindult, feltengelyek logtak. szervo hibas. Velemenye szerint ez egy jo auto, csak Renault es ezert vannak elektronikai hibai. Elso tulajos, garazsban tartott auto volt. Legalabb jo kis nyaralast iktattunk be. Szoval az oreg Modus marad, mert meg tip-top azokhoz kepest, amit lattam eddig. Elkepeszto!

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#92039) mirci18


mirci18
addikt

Sziasztok

Érdeklődni szeretnék hogy az android auto mikortól volt alap a Renaultoknál.
7 személyes autót szeretnék venni eddig nagyon megszerettem a mostani autóban az android autót.
És emiatt nem szeretnék egy új fejegységre kidobni 150-200 e ft-ot.
A Dacianal tudtommal 2018-tól.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#92040) troll81


troll81
addikt

Sziasztok jp grup maxgear mint lengéscsillapító megfelelő lehet a Twingoba?
Mi az ajánlott?
Stabpalca és lehet komplett lengőkar T cserélnek nincs mivel préselni jelenlegi állás szeint.
Mi az ajánlott az adott alkatrészbol :R

(#92041) MasterMark válasza troll81 (#92040) üzenetére


MasterMark
titán

KYB lengéscsillapító, Meyle lengőkar.

Switch Tax

(#92042) P41N válasza P41N (#92036) üzenetére


P41N
senior tag

Utókornak itt hagyom (igaz, csak ezeket sikerült megfejtenem)

Fehérnek egy árnyalata (:DDD): Hőmérséklet
Zöld: Mode / Ok görgő
Szürke: Source Audio gomb + Némítás

(#92043) rob210 válasza troll81 (#92040) üzenetére


rob210
Topikgazda

A maxgear bármilyen meglepő teljesen vállalható, csomagoló cég és már vettem ki gyári alkatrészt maxgeares dobozból!

Renault power

(#92044) Matefon


Matefon
csendes tag

Autó: Renault Megane Classic 2002 (1.4 benzin, sedan)

Üdv!
Az autóm egy ideje már hidegben pöccre indul, de meleg motor vagy idő esetén kicsit nehezebben, de elindul(t).

2 hete kezdődött az alábbi probléma:
indítóztam, vártam, semmi. Még egyszer, semmi. Ment a hívás rokonnak, tanácsára a padlógázzal való indítási próbálkozásnál a motor elindult, egy darabig alacsony volt az alapjárat de utána minden szuper volt. Benzin volt az autóban (bár kevés, de még nem égett a lámpa), akksiban volt cucc, enyhe lejtőn álltam.
Valamilyen szenzor hibára gyanakszunk, valószínűleg nem jó a keverék, amit a motor kap. De szerelő szerint nincs nagy baja, mert ha elindul akkor megy :D

Azóta minden nap előjön a probléma: reggel általában elsőre indul, majd a nap folyamán sokadik próbálkozásra, nagy nehezen, de elindul. Próbáltam kitapasztalni, hogy mi az ami segít, de egyelőre nem tudtam megfejteni. Mai nap például reggeli első indítás (kint 5°C) pöcc-röff, majd kb 6 óra múlva (kint 10-15°C) elsőre nem, de kicsit hosszabb időre hagyott gyújtás után másodjára elindult.

Egy kis mellékes info, hogy egy ELM327 klónnal próbálgattam adatokat kiolvasni nemrég (fogyasztás leginkább), aztán szüneteltettem a szórakozást. Az első problémás indításnál ismét bedugtam a cuccot, hátha van hibakód, de semmi. Arra is gondoltam, lehet-e, hogy a kínai klón tett tönkre valamit az ECU-ban.

Előre is köszi a válaszokat! :)

(#92045) szebe válasza mirci18 (#92039) üzenetére


szebe
őstag

Csak példaképp, melyik Grand Scenic/Espace van képben? Vagy az aa/cp képességtől függ?

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#92046) troll81 válasza rob210 (#92043) üzenetére


troll81
addikt

Köszönöm
Jobbos balos gátló előre 29.31€darabja maxgear
Meyle lengőkar 32.17€ darabja.
Stabpalca.meyle sima 20 vagy hd 25 € a kettő
A gumiszilent meyle 3€ a kettő. Ez az opciót vadasztam bele.
A torony gumi-csapagy is Cseres legyen? :R

(#92047) zaskar


zaskar
senior tag

Sziasztok! Elsősorban Robhoz intézném a kérdésem, de bárkitől szívesen fogadok választ.
Kollégám Captur vásárlásán gondolkodik, a mild hybrid 140-es verzión, a csatolt képen a 2. oszlop. Mennyire ajánlott az a motor? Elnézést, ha korábban volt már róla szó, de most nem találom.
A másik szóba jöhető modell számára az S-CROSS, hasonlóan 140 lovas motorral (és nem mellékesen jóval olcsóbban).
Köszönöm előre is.

(#92048) zsola400 válasza Matefon (#92044) üzenetére


zsola400
aktív tag

Először a víz hőfok jeladót/csatiját nézném meg, hőmérséklet értéket azzal az ELM327 is megtudod nézni, hogy hideg/meleg motornál valós éreket mutat. Ezen kívül még sok egyéb pl. főtengely jeladó és csatija is lehet.

(#92049) mirci18 válasza szebe (#92045) üzenetére


mirci18
addikt

Kisebb motorosak 2016-17 környékéről mindkét autóból.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#92050) Sirus86 válasza Matefon (#92044) üzenetére


Sirus86
tag

Pucold ki a leghaz szurot, esetleg van benne valami. Illetve ahogy irtak elobbiek is: a csatikat nezd at. Esetleg a gyujtastrafo - vagy gyertyaknal kabelek mar nem tartanak jol es melegen elengednek. Nekem 1.6 Kangoonal volt ez (ugyanaz a motor, gyujtas, csak az 1.4-esnek kisebb loketre) Ha uj gyujtaskabelt veszel, ne vegyel illatosat, mert a nyest szereti (tapasztalat). Szagold meg elotte :D

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.