Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62001) forceberg válasza ΞΔGLΞ (#61997) üzenetére


forceberg
veterán

Pedig sajnos ott van.
Közúti forgalomban használható - nem (off-road)

61998: én ezért csak 3200K-est veszek a kocsiba is, azzal én jobban látok.

Ez a LED most a trendi, telepakolják az autók elejét-hátulját LED-ekkel.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62002) sonny007 válasza LamerGyuri (#61978) üzenetére


sonny007
tag

Szia. Úgy néz ki ebben még a pollenszűrő háza sincs meg. Mert közvetlenül szívja be a ventilátor a levegőt.

Egy kérdés még. Ez a kis műanyag valami ami ha jól látom a váltóba megy bele. Itt lehet feltölteni a váltót olajjal? Előre is köszönöm a válaszokat :)

(#62003) diablo1984 válasza sonny007 (#62002) üzenetére


diablo1984
veterán

az a kis műanyag valami, az a váltó szellőtetője, ha ott akarsz olajat bele önteni, megöregszel, mire lefolyik!

(#62004) LamerGyuri válasza sonny007 (#62002) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Szóval:
Azért 5W-30, mert ez a gyártói és rob ajánlása is :)
A cső végén a dobozka az csak egy szellőzőnyílás a váltóhoz. 1 éve, amikor kérdezted, hol a szintjelző, azon a nyíláson kell betölteni is. diablo-nak igaza van; megunod az életed, mire ott lefolyik a szükséges mennyiség :K
Ez sajna tényleg nem a pollenszűrős változat. A klíma nélküli autók ezt a szellőztetőmotort kapták meg.

[ Szerkesztve ]

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#62005) Koczó93


Koczó93
őstag

Még mindig keresek Megane I-et, 1.4-1.6 legyen, klímás és nem lelakott :)

(#62006) sonny007 válasza LamerGyuri (#62004) üzenetére


sonny007
tag

diablo1984: Köszönöm a választ :)
Kimondottan nem ott gondoltam feltölteni, maximum csak utána tölteni mert sajnos lent a váltó rudazatnál eléggé ki van a szimering így csöpög az olaj. Gondoltam ott egyszerűbb utána tölteni mint lent a pillangó csavarnál, de akkor tévedtem :)

Köszönöm, a segítséget LamerGyuri, nagyon sok hasznos információval láttatok el az utóbbi időben ami számomra is hasznomra vált. :)
Az olaj az lesz benne. Szűrőket meg már ugye fentebb leírtam.

Érdeklődnék még, hogy azt tudom, hogy a váltóból le kell engedni az olajat ahhoz, hogy lent ki cseréljem a szimeringet. De vajon mennyire nehéz a szimering kicserélése? Gondolok itt arra, hogy mit kell, és mennyi dolgot lebontani hozzá, hogy ki lehessen cserélni? Nem nagyon találtam még ebben érdemi információt semerre.. :/

(#62007) ΞΔGLΞ válasza forceberg (#62001) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Igaz, azt ott nem figyeltem...

(#62008) Gabady válasza Newlachka (#62000) üzenetére


Gabady
aktív tag

0Ft-tól kezdve, 25e Ft-ig kb. Lehet csak az ülés alatti csatlakozókat kell megmozgatni, de lehet a kormány átvezető szalag szakadt.

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#62009) sonny007 válasza Gabady (#62008) üzenetére


sonny007
tag

Szia! :)

A légzsák szerviz lámpa nekem is világít. Thalia 2001-es 1.4 16V. Műszakinál valamit az ülés alatt csináltak vele (széthúzták, majd újra összedugták a csatlakozókat talán?!) akkor elaludt a szervíz lámpa, de rá 2-3hónapra újra előjött a hiba.
Ha széthúznám, és újra összedugnám a légzsákok csatlakozóját az ülés alatt megoldódhat az én problémám is?!
Attól, hogy széthúzom nem fognak kinyílni a légzsákok? Nem lenne se vicces, se olcsó mulatság ha véletlen kinyílnának..

[ Szerkesztve ]

(#62010) Newlachka válasza Gabady (#62008) üzenetére


Newlachka
őstag

recsegett a kormány,szval átvezető szalag,de sajnos a kocsi ott maradt,mert a napfénytető igaz nyílik-záródik,de nem jól. szép autó jó autó,de nem meri megvenni.

(#62011) denesh1 válasza rob210 (#61927) üzenetére


denesh1
újonc

Üdv.
Ma megnéztem a váltóolaj szintet, rendben van. Az olaj színe narancssárgás, nem zavaros.
Sajnos mást is észrevettem. Az olajszűrő háznak van egy csavarja, 20-as méretű. Ennek a feje alól olaj szivárog eléggé jelentős mértékben. Mi erre a megoldás? Sajnos a kézikönyvben sem találok róla infót. 1.5 dci 86 le. Köszönöm.

(ezen a képen látszik a csavar)

(#62012) Xantomas válasza ΞΔGLΞ (#61993) üzenetére


Xantomas
őstag

Ha tetszik, ha nem, az egész EU-ban nem lehet a gyári lámpába nem gyári ajánlású fényforrást tenni. Ha már vizsgáztatott, utángyártott lámpát teszel bele, ami pl LED-es, azt lehet. Ilyen nem sok van, de az Osram pl forgalmaz 5-6-7-es Golfhoz.

Örüljünk neki, legalább az EU-ban voltak annyira rugalmasak a törvényhozók, hogy lehet fényforrásként LED-et használni. Az USA-ban a tompított, és távolsági fény, az újonnan forgalmazott autókon is kötelezően csak halogén, vagy HID lehet.

Ez sajna ilyen. :S

Nekem a héten égett ki egy újabb szett helyzetjelzőm. Én is filóztam hogy LED-esítem, de... nem hiányzik a macera, marad a félévenkénti csere, de legalább tudom hogyan kell.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#62013) forceberg válasza Jaded (#61995) üzenetére


forceberg
veterán

Hát a Nightbreaker elég xar élettartam szempontjából, 250 óra alatt kb. 2/3-uk kiég még katalógus szerint is.
+ szerintem pl. a rázós utakon való közlekedés még ezt is csökkenti.

(#62012) Xantomas : emelt fényű helyzetjelzőt használsz, hogy gyakran cserés?
A LED-es menetfény ezen is segíthet.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62014) rob210 válasza sonny007 (#62009) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ki kell kapcsolni a vezérlőt diaggal akkor azt csinálsz amit akarsz (nem szó szerint). De legalább az aksit kösd le. Ha nem kap áramot akkor már nem lesz baj.
Aksival, netalán gyujtáson szigorúan tilos minden ami a légzsákkal kapcsolatos!

Renault power

(#62015) rob210 válasza denesh1 (#62011) üzenetére


rob210
Topikgazda

Le kell venni tömítéscsere. Roszabb esettben csonk csere.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#62016) sonny007 válasza rob210 (#62014) üzenetére


sonny007
tag

Nem vagyok autó szerelő, és hozzá való számítógépes szoftverem sincs, így akkor a légzsák marad.. :)
Volt szervizben ahol diagnosztizálni akarták a hiba okát (elvileg) de nem találták meg a hibáját.. (Helyette azt mondták vegyük ki a műszerfalból az izzót..) Micsoda probléma megoldóképességgel rendelkeznek :D
Köszönöm az infót azért. :)

[ Szerkesztve ]

(#62017) denesh1 válasza rob210 (#62015) üzenetére


denesh1
újonc

Köszi. A tömítés hol van? Elég a csavart kivenni, vagy le kell venni magát a csonkot? Esetleg a csavar tartja a csonkot a helyén? Bocs a sok kérdésért, de erről sehol semmit nem találok.

(#62018) Jaded válasza forceberg (#62013) üzenetére


Jaded
senior tag

Sajnos igen, ez az egy hátránya van. Most Laser next gent tettem bele, hátha bírja egy darabig.

Renault Megane IV Limited

(#62019) mycso válasza ΞΔGLΞ (#61997) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Oda van az, hogy "közúti forgalomban nem használható"
Ettől függetlenül és is élem a ledeket, sok esetben sokkal jobbak a hagyományos társaiknál.

Pont ma cseréltem helyzetjelzőt, mert kb. 2 év után mindkettő kiégett. Remek program volt. Nem led ment bele, nem kell a felesleges anyaskodás a szervektől.

mod.: annó a megane2-t szidta mindenki, hogy borzasztó benne izzót cserélni.....pedig a laguna3 túltesz rajta.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#62020) rob210 válasza sonny007 (#62016) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gazdagréten meg tudom oldani neked. ;)
Ez 10 perc alatt megvan.

Renault power

(#62021) LamerGyuri válasza rob210 (#62020) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Olyat lehet, hogy még egy kép legyen nálam az összefoglalóban?

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#62022) forceberg válasza mycso (#62019) üzenetére


forceberg
veterán

Nekem mindkét autóban pik-pakk ment. Még az aksi keretből is kivehető egy negyed rész, hogy hozzá lehessen férni. Vagy a tiédnak más lenne a motortere?
Tompítottat egyből a vétel után cseréltem, most meg a helyzetjelzőt, ami persze műszaki előtt 3 nappal ment ki.

[link]
Érhet valamit ez? Valóban lenne extra fényereje? A doksi alapján 85 lumen, a simáknak 50-et írnak.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62023) rob210 válasza LamerGyuri (#62021) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lehet, bár pont most omlott össze a szerver, de majd valamit alakítok rajta,

Renault power

(#62024) mycso válasza forceberg (#62022) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

A jobbos helyzet, az ok.
A balosnál, hiába veszem ki az akku keret egy darabját, csak nagyon nehezen fér be a kezem.

A nappali menetfényt akartam ledre, de annak meg meg sem mozdul az izzó, és erőt sem tudok kifejteni rá.
Egyszer ha sok időm lesz kiszedem a lámpát és majd akkor.

Illetve nekem xenon, abban az izzót úgy sejtem, csak lámpa kivétellel lehet cserélni.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#62025) LamerGyuri válasza rob210 (#62023) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Akkor ezt szeretném másodiknak, ha összeállt

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#62026) sonny007 válasza rob210 (#62020) üzenetére


sonny007
tag

Köszönöm szépen a segítő készséged, de sajnos nagyon messze vagy.. ~200km..

(#62027) polonic


polonic
félisten

Mol prémium diesel.
1/3 tank gázolaj maradt meg.

Nem tankoltam még meg, hogy pontosan lemérjem.
De márciusban ugyanezen az úton 5 liter volt a shell prémiummal kijelző szerint.

(#62028) rob210


rob210
Topikgazda

Az összefoglaló szerkesztés alatt kis türelmet, csak összeomlott valamiért, már megint.
Sajnos nem mindig szeret a szerever.
Holnap módosítom a kérteket és javítom a hibákat.
:R

Renault power

(#62029) Gaskin


Gaskin
aktív tag

Sziasztok!
1.5 dci megane II nemrég elkezdte, hogy néha csak 2. indtózásra indul. (kb. 15-40 indításonként 1*) Akkusaruk, illetve a biztik az akku tetején gondosan letisztogatva, illetve a földelési pont is, valamint a relédoboz csatijai is jónak tűntek, de WD40-el meg lettek fújva. Nincs valakinek tapasztalata, hogy milyen "szervi probléma" okozhat még ilyen jelenséget?
Előre is kösz!
Bár ha belegondolok, akkor csak várnom kell, hogy tartósan ne induljon, és akkor meglesz a hiba.. :)

(#62030) rob210 válasza Gaskin (#62029) üzenetére


rob210
Topikgazda

FHP

Renault power

(#62031) ΞΔGLΞ válasza mycso (#62019) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Igen, fentebb írtam is már, ha visszaolvasol, hogy igaz, azt ott nem vettem észre. Ettől függetlenül én látni akarok és amíg emiatt nem baszkurálnak, addig én ki nem cserélek semmit. Inkább a biztonságosabb vezetés és a baleset elkerülése, mint a hülye törvények miatti betartás, mert az előbbi jóval nagyobb KÁRRAL (személyi sérülés) jár(hat), ami eltörpül olyankor egy büntetéskor!

A laguna 3 lámpája jó nagy, ezzel arányosan az egyik legszarabb a világítása, főleg a projektorosoké, de a xenonos változat is egy hulladék. WV xenonja körberöhögi konkrétan...Ezzel az osram-mal egyszerűen nem kell refi! Ég és föld a különbség és, mint írtam soha nem villogtak rám a több, mint 1 év alatt, hogy valakit is elvakított volna. Egyszerűen látványosan hosszan beteríti az utat, hogy élvezet vele vezetni. Mert LÁTOK! Xenon killer ez a páros!
------------

Nekem nem gond az izzócsere, a kínai ledek max 2 hónapig bírják, de ettől függetlenül jól világítanak nagyon is, tehát 1-2 havonta cserélgettem az izzókat, amit már csukott szemmel is megcsinálok, csak a védőkupak visszajátszása szokta néha az idegeimet felborzolni.

[ Szerkesztve ]

(#62032) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Még tavaly rendeltem belőle 5 csomaggal ebből is, szóval annyi t10 led-em van, hogy karácsonyfát is díszíthetnék velük totál fullba.
De sajnos a gyártási minőség, ahogy írtam is 2, max 3 hónap, után már villog, vagy sorban kialszanak a ledek rajta, viszont valóban világítanak durván fényesen. Na én ezt untam meg, inkább a minőség, de a cserélgetésekből elegem lett.

[link]

(#62033) rob210


rob210
Topikgazda

A kért módosítások végrehajtva Lamergyuri és Szevam.
A többiektől még kis időt kérek, mindenki megkerült végre, de vannak bonyodalmak.
Előbb utóbb meglesz a hiba.
:R

Renault power

(#62034) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nem Renault, de berakom ide ezt a kérést. mert megkértek rá. Ez topik jobban pörög.
Bár nyilván valahol generátor, vagy környéke, mert az aksi új. De azért érdekelne hozzáértő válasza is.... :R
[link]

(#62035) Gaskin válasza rob210 (#62030) üzenetére


Gaskin
aktív tag

:R :R :R

(#62036) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#62034) üzenetére


rob210
Topikgazda

13.4 de milyen üzemben? (mennyi fogyasztó megy)
Mekora a teljesítménye a generátornak és milyen az aksi benne?
MErt lehet, hogy a fesszabályzó végzi csak a dolgát.
Vagy lemerül a kocsi?
Nekem 110A es generátor van bent, mert az aksi is nagyobb.
Ezt pl. a 85A es generátor fel sem töltötte rendesen ezért cseréltem ki.
Ha minden a gyári még akkor valószínű, hogy generátor felújítás előtt áll, Mert a fesszabályzója halódik.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#62037) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#62036) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ha jár a motor (ha erre gondoltál) és ott 14v felett kellene lennie. Egyébként semmilyen hibajelenség nincs. csak OBD-én vettük észre. Nem merül le, indul pöccre, szóval semmi baja. Csak ezt szúrtuk ki, hogy az ott kevés.

[ Szerkesztve ]

(#62038) sesomaru1989


sesomaru1989
aktív tag

Sziasztok!

Renault Megane 2 automon 2004-es évjárat furcsa hibát produkál a jobb hátsó ablakemelőm.
A jobb hátsó ajtóba épített kapcsoló csak felfele húzza az ablakot. Kipróbáltam a másik ajtó(bal hátsó) kapcsolójával azzal is ugyan ez a jelenség.

A vezető oldali ablakemelő gombokkal gond nélkül működik fel és le.

Van esetleg ötletetek mi lehet a gond.

Előre is köszi.

(#62039) rob210 válasza sesomaru1989 (#62038) üzenetére


rob210
Topikgazda

Tönkre ment a kapcsoló? Eltört a vezeték?
Ki kell méri egy szakadásvizsgákóval, mert ha előről megy akkor valami a kapcsolóval, vagy a vezetékekkel van.

Renault power

(#62040) #89309696


#89309696
törölt tag

Megane I ph2 az normális, hogy megy az ablaktörlő és ha rálépek a fékre akkor töröl egyet a hátsó ablakon is? Vagy lehet index+fék, nem néztem pontosan. Ez valami fícsör vagy kontakthiba?
Azt tudom, hogy hátramenetbe rakáskor normális, hogy töröl egyet.

(#62041) mycso válasza #89309696 (#62040) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Ez valami kontakt vagy tet hiba a hátsó lámpánál.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#62042) sesomaru1989 válasza rob210 (#62039) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

A kapcsolót megcseréltem a másik ajtóéval, azzal is ugyan ezt csinálta, pedig az működik tökéletesen.

Hol tudok én szakadás vizsgálatot csinálni?

Ez folyamatosan testet kap, és a kapcsoló nyomásakor kap feszt? Mi lenne a működési elve?

(#62043) rob210 válasza sesomaru1989 (#62042) üzenetére


rob210
Topikgazda

Bekötöd a multimétert a kapcsoló és a csatlakozó közé, ha kapcsolsz és jelez akkor nem kábel hiba.
Ha kussban van és nem megy az ablak akkor megvan a hibád.

Renault power

(#62044) rayoliviero


rayoliviero
veterán

Renault Megane III-nál a fűtés elég hangos, ha a klíma nincs kikapcsolva, akkor még mintha rezonálna is a ventilátor. Automatara van állítva. Másnál is hangos? Mi lehet az oka? Piros lámpánál hallom amúgy csak, menet közben nem.

[ Szerkesztve ]

(#62045) bobooo válasza rayoliviero (#62044) üzenetére


bobooo
addikt

Ventillátorra gondolsz szerintem a motortérből és az normális :K Legalábbis, az enyém is csinálja, ott szerelő ezt mondta

(#62046) rayoliviero válasza bobooo (#62045) üzenetére


rayoliviero
veterán

Arra gondolok, köszönöm válaszod.

(#62047) sesomaru1989 válasza rob210 (#62043) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Köszönöm a válszt, hétvégén nekiállok.

Az elképzelhető, hogy valahol két kábel kidörgölte egymást és azért huz minden állásban felfele?

Nem igazán tudom megérteni ezt a problémát :W, hogy ilyet hogy tud produkálni. -.-.

(#62048) rob210 válasza sesomaru1989 (#62047) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akár az is lehet.

Renault power

(#62049) mdav88


mdav88
senior tag

Rob, megtenned hogy elmondod miert szukseges a fojtoszelep ujraprogramozasa clippel, miert nem elegseges a sajat maga kalibracioja aramtalanitas utan?

Koszi!

(#62050) rob210 válasza mdav88 (#62049) üzenetére


rob210
Topikgazda

Van olyan aki azt mondja visszaállt neki egy idő után.
Ezt az időt a motor kínzását ingadozó alapjáratot megnövekvő fogyasztást lehet a diagos visszaállítással megoldani.
Ez nem újraprogramozás, csak a megemelt alapjárati érték gyári visszaállítása.
Mivel ahogy elkokszolódik a fojtószelep folyamatosan felülírja a nyitási értéket a motorvezérlő.
Remélem így érthető.

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.