Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
forceberg
veterán
Pedig sajnos ott van.
Közúti forgalomban használható - nem (off-road)
61998: én ezért csak 3200K-est veszek a kocsiba is, azzal én jobban látok.
Ez a LED most a trendi, telepakolják az autók elejét-hátulját LED-ekkel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
sonny007
tag
diablo1984
veterán
az a kis műanyag valami, az a váltó szellőtetője, ha ott akarsz olajat bele önteni, megöregszel, mire lefolyik!
LamerGyuri
senior tag
Szóval:
Azért 5W-30, mert ez a gyártói és rob ajánlása is
A cső végén a dobozka az csak egy szellőzőnyílás a váltóhoz. 1 éve, amikor kérdezted, hol a szintjelző, azon a nyíláson kell betölteni is. diablo-nak igaza van; megunod az életed, mire ott lefolyik a szükséges mennyiség
Ez sajna tényleg nem a pollenszűrős változat. A klíma nélküli autók ezt a szellőztetőmotort kapták meg.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Koczó93
őstag
Még mindig keresek Megane I-et, 1.4-1.6 legyen, klímás és nem lelakott
sonny007
tag
diablo1984: Köszönöm a választ
Kimondottan nem ott gondoltam feltölteni, maximum csak utána tölteni mert sajnos lent a váltó rudazatnál eléggé ki van a szimering így csöpög az olaj. Gondoltam ott egyszerűbb utána tölteni mint lent a pillangó csavarnál, de akkor tévedtem
Köszönöm, a segítséget LamerGyuri, nagyon sok hasznos információval láttatok el az utóbbi időben ami számomra is hasznomra vált.
Az olaj az lesz benne. Szűrőket meg már ugye fentebb leírtam.
Érdeklődnék még, hogy azt tudom, hogy a váltóból le kell engedni az olajat ahhoz, hogy lent ki cseréljem a szimeringet. De vajon mennyire nehéz a szimering kicserélése? Gondolok itt arra, hogy mit kell, és mennyi dolgot lebontani hozzá, hogy ki lehessen cserélni? Nem nagyon találtam még ebben érdemi információt semerre.. :/
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igaz, azt ott nem figyeltem...
Gabady
aktív tag
0Ft-tól kezdve, 25e Ft-ig kb. Lehet csak az ülés alatti csatlakozókat kell megmozgatni, de lehet a kormány átvezető szalag szakadt.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
sonny007
tag
Szia!
A légzsák szerviz lámpa nekem is világít. Thalia 2001-es 1.4 16V. Műszakinál valamit az ülés alatt csináltak vele (széthúzták, majd újra összedugták a csatlakozókat talán?!) akkor elaludt a szervíz lámpa, de rá 2-3hónapra újra előjött a hiba.
Ha széthúznám, és újra összedugnám a légzsákok csatlakozóját az ülés alatt megoldódhat az én problémám is?!
Attól, hogy széthúzom nem fognak kinyílni a légzsákok? Nem lenne se vicces, se olcsó mulatság ha véletlen kinyílnának..
[ Szerkesztve ]
Newlachka
őstag
recsegett a kormány,szval átvezető szalag,de sajnos a kocsi ott maradt,mert a napfénytető igaz nyílik-záródik,de nem jól. szép autó jó autó,de nem meri megvenni.
denesh1
újonc
Üdv.
Ma megnéztem a váltóolaj szintet, rendben van. Az olaj színe narancssárgás, nem zavaros.
Sajnos mást is észrevettem. Az olajszűrő háznak van egy csavarja, 20-as méretű. Ennek a feje alól olaj szivárog eléggé jelentős mértékben. Mi erre a megoldás? Sajnos a kézikönyvben sem találok róla infót. 1.5 dci 86 le. Köszönöm.
(ezen a képen látszik a csavar)
Xantomas
őstag
Ha tetszik, ha nem, az egész EU-ban nem lehet a gyári lámpába nem gyári ajánlású fényforrást tenni. Ha már vizsgáztatott, utángyártott lámpát teszel bele, ami pl LED-es, azt lehet. Ilyen nem sok van, de az Osram pl forgalmaz 5-6-7-es Golfhoz.
Örüljünk neki, legalább az EU-ban voltak annyira rugalmasak a törvényhozók, hogy lehet fényforrásként LED-et használni. Az USA-ban a tompított, és távolsági fény, az újonnan forgalmazott autókon is kötelezően csak halogén, vagy HID lehet.
Ez sajna ilyen. :S
Nekem a héten égett ki egy újabb szett helyzetjelzőm. Én is filóztam hogy LED-esítem, de... nem hiányzik a macera, marad a félévenkénti csere, de legalább tudom hogyan kell.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
forceberg
veterán
Hát a Nightbreaker elég xar élettartam szempontjából, 250 óra alatt kb. 2/3-uk kiég még katalógus szerint is.
+ szerintem pl. a rázós utakon való közlekedés még ezt is csökkenti.
(#62012) Xantomas : emelt fényű helyzetjelzőt használsz, hogy gyakran cserés?
A LED-es menetfény ezen is segíthet.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Ki kell kapcsolni a vezérlőt diaggal akkor azt csinálsz amit akarsz (nem szó szerint). De legalább az aksit kösd le. Ha nem kap áramot akkor már nem lesz baj.
Aksival, netalán gyujtáson szigorúan tilos minden ami a légzsákkal kapcsolatos!
Renault power
rob210
Topikgazda
Le kell venni tömítéscsere. Roszabb esettben csonk csere.
[ Szerkesztve ]
Renault power
sonny007
tag
Nem vagyok autó szerelő, és hozzá való számítógépes szoftverem sincs, így akkor a légzsák marad..
Volt szervizben ahol diagnosztizálni akarták a hiba okát (elvileg) de nem találták meg a hibáját.. (Helyette azt mondták vegyük ki a műszerfalból az izzót..) Micsoda probléma megoldóképességgel rendelkeznek
Köszönöm az infót azért.
[ Szerkesztve ]
denesh1
újonc
Köszi. A tömítés hol van? Elég a csavart kivenni, vagy le kell venni magát a csonkot? Esetleg a csavar tartja a csonkot a helyén? Bocs a sok kérdésért, de erről sehol semmit nem találok.
Jaded
senior tag
Sajnos igen, ez az egy hátránya van. Most Laser next gent tettem bele, hátha bírja egy darabig.
Renault Megane IV Limited
Oda van az, hogy "közúti forgalomban nem használható"
Ettől függetlenül és is élem a ledeket, sok esetben sokkal jobbak a hagyományos társaiknál.
Pont ma cseréltem helyzetjelzőt, mert kb. 2 év után mindkettő kiégett. Remek program volt. Nem led ment bele, nem kell a felesleges anyaskodás a szervektől.
mod.: annó a megane2-t szidta mindenki, hogy borzasztó benne izzót cserélni.....pedig a laguna3 túltesz rajta.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Gazdagréten meg tudom oldani neked.
Ez 10 perc alatt megvan.
Renault power
LamerGyuri
senior tag
Olyat lehet, hogy még egy kép legyen nálam az összefoglalóban?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
forceberg
veterán
Nekem mindkét autóban pik-pakk ment. Még az aksi keretből is kivehető egy negyed rész, hogy hozzá lehessen férni. Vagy a tiédnak más lenne a motortere?
Tompítottat egyből a vétel után cseréltem, most meg a helyzetjelzőt, ami persze műszaki előtt 3 nappal ment ki.
[link]
Érhet valamit ez? Valóban lenne extra fényereje? A doksi alapján 85 lumen, a simáknak 50-et írnak.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Lehet, bár pont most omlott össze a szerver, de majd valamit alakítok rajta,
Renault power
A jobbos helyzet, az ok.
A balosnál, hiába veszem ki az akku keret egy darabját, csak nagyon nehezen fér be a kezem.
A nappali menetfényt akartam ledre, de annak meg meg sem mozdul az izzó, és erőt sem tudok kifejteni rá.
Egyszer ha sok időm lesz kiszedem a lámpát és majd akkor.
Illetve nekem xenon, abban az izzót úgy sejtem, csak lámpa kivétellel lehet cserélni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
LamerGyuri
senior tag
sonny007
tag
Köszönöm szépen a segítő készséged, de sajnos nagyon messze vagy.. ~200km..
polonic
félisten
rob210
Topikgazda
Az összefoglaló szerkesztés alatt kis türelmet, csak összeomlott valamiért, már megint.
Sajnos nem mindig szeret a szerever.
Holnap módosítom a kérteket és javítom a hibákat.
Renault power
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
1.5 dci megane II nemrég elkezdte, hogy néha csak 2. indtózásra indul. (kb. 15-40 indításonként 1*) Akkusaruk, illetve a biztik az akku tetején gondosan letisztogatva, illetve a földelési pont is, valamint a relédoboz csatijai is jónak tűntek, de WD40-el meg lettek fújva. Nincs valakinek tapasztalata, hogy milyen "szervi probléma" okozhat még ilyen jelenséget?
Előre is kösz!
Bár ha belegondolok, akkor csak várnom kell, hogy tartósan ne induljon, és akkor meglesz a hiba..
rob210
Topikgazda
FHP
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igen, fentebb írtam is már, ha visszaolvasol, hogy igaz, azt ott nem vettem észre. Ettől függetlenül én látni akarok és amíg emiatt nem baszkurálnak, addig én ki nem cserélek semmit. Inkább a biztonságosabb vezetés és a baleset elkerülése, mint a hülye törvények miatti betartás, mert az előbbi jóval nagyobb KÁRRAL (személyi sérülés) jár(hat), ami eltörpül olyankor egy büntetéskor!
A laguna 3 lámpája jó nagy, ezzel arányosan az egyik legszarabb a világítása, főleg a projektorosoké, de a xenonos változat is egy hulladék. WV xenonja körberöhögi konkrétan...Ezzel az osram-mal egyszerűen nem kell refi! Ég és föld a különbség és, mint írtam soha nem villogtak rám a több, mint 1 év alatt, hogy valakit is elvakított volna. Egyszerűen látványosan hosszan beteríti az utat, hogy élvezet vele vezetni. Mert LÁTOK! Xenon killer ez a páros!
------------
Nekem nem gond az izzócsere, a kínai ledek max 2 hónapig bírják, de ettől függetlenül jól világítanak nagyon is, tehát 1-2 havonta cserélgettem az izzókat, amit már csukott szemmel is megcsinálok, csak a védőkupak visszajátszása szokta néha az idegeimet felborzolni.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Még tavaly rendeltem belőle 5 csomaggal ebből is, szóval annyi t10 led-em van, hogy karácsonyfát is díszíthetnék velük totál fullba.
De sajnos a gyártási minőség, ahogy írtam is 2, max 3 hónap, után már villog, vagy sorban kialszanak a ledek rajta, viszont valóban világítanak durván fényesen. Na én ezt untam meg, inkább a minőség, de a cserélgetésekből elegem lett.
rob210
Topikgazda
A kért módosítások végrehajtva Lamergyuri és Szevam.
A többiektől még kis időt kérek, mindenki megkerült végre, de vannak bonyodalmak.
Előbb utóbb meglesz a hiba.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem Renault, de berakom ide ezt a kérést. mert megkértek rá. Ez topik jobban pörög.
Bár nyilván valahol generátor, vagy környéke, mert az aksi új. De azért érdekelne hozzáértő válasza is....
[link]
Gaskin
aktív tag
rob210
Topikgazda
13.4 de milyen üzemben? (mennyi fogyasztó megy)
Mekora a teljesítménye a generátornak és milyen az aksi benne?
MErt lehet, hogy a fesszabályzó végzi csak a dolgát.
Vagy lemerül a kocsi?
Nekem 110A es generátor van bent, mert az aksi is nagyobb.
Ezt pl. a 85A es generátor fel sem töltötte rendesen ezért cseréltem ki.
Ha minden a gyári még akkor valószínű, hogy generátor felújítás előtt áll, Mert a fesszabályzója halódik.
[ Szerkesztve ]
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha jár a motor (ha erre gondoltál) és ott 14v felett kellene lennie. Egyébként semmilyen hibajelenség nincs. csak OBD-én vettük észre. Nem merül le, indul pöccre, szóval semmi baja. Csak ezt szúrtuk ki, hogy az ott kevés.
[ Szerkesztve ]
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
Renault Megane 2 automon 2004-es évjárat furcsa hibát produkál a jobb hátsó ablakemelőm.
A jobb hátsó ajtóba épített kapcsoló csak felfele húzza az ablakot. Kipróbáltam a másik ajtó(bal hátsó) kapcsolójával azzal is ugyan ez a jelenség.
A vezető oldali ablakemelő gombokkal gond nélkül működik fel és le.
Van esetleg ötletetek mi lehet a gond.
Előre is köszi.
rob210
Topikgazda
Tönkre ment a kapcsoló? Eltört a vezeték?
Ki kell méri egy szakadásvizsgákóval, mert ha előről megy akkor valami a kapcsolóval, vagy a vezetékekkel van.
Renault power
#89309696
törölt tag
Megane I ph2 az normális, hogy megy az ablaktörlő és ha rálépek a fékre akkor töröl egyet a hátsó ablakon is? Vagy lehet index+fék, nem néztem pontosan. Ez valami fícsör vagy kontakthiba?
Azt tudom, hogy hátramenetbe rakáskor normális, hogy töröl egyet.
Ez valami kontakt vagy tet hiba a hátsó lámpánál.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
sesomaru1989
aktív tag
A kapcsolót megcseréltem a másik ajtóéval, azzal is ugyan ezt csinálta, pedig az működik tökéletesen.
Hol tudok én szakadás vizsgálatot csinálni?
Ez folyamatosan testet kap, és a kapcsoló nyomásakor kap feszt? Mi lenne a működési elve?
rob210
Topikgazda
Bekötöd a multimétert a kapcsoló és a csatlakozó közé, ha kapcsolsz és jelez akkor nem kábel hiba.
Ha kussban van és nem megy az ablak akkor megvan a hibád.
Renault power
rayoliviero
veterán
Renault Megane III-nál a fűtés elég hangos, ha a klíma nincs kikapcsolva, akkor még mintha rezonálna is a ventilátor. Automatara van állítva. Másnál is hangos? Mi lehet az oka? Piros lámpánál hallom amúgy csak, menet közben nem.
[ Szerkesztve ]
bobooo
addikt
Ventillátorra gondolsz szerintem a motortérből és az normális Legalábbis, az enyém is csinálja, ott szerelő ezt mondta
rayoliviero
veterán
Arra gondolok, köszönöm válaszod.
sesomaru1989
aktív tag
Köszönöm a válszt, hétvégén nekiállok.
Az elképzelhető, hogy valahol két kábel kidörgölte egymást és azért huz minden állásban felfele?
Nem igazán tudom megérteni ezt a problémát , hogy ilyet hogy tud produkálni. -.-.
rob210
Topikgazda
Akár az is lehet.
Renault power
mdav88
senior tag
Rob, megtenned hogy elmondod miert szukseges a fojtoszelep ujraprogramozasa clippel, miert nem elegseges a sajat maga kalibracioja aramtalanitas utan?
Koszi!
rob210
Topikgazda
Van olyan aki azt mondja visszaállt neki egy idő után.
Ezt az időt a motor kínzását ingadozó alapjáratot megnövekvő fogyasztást lehet a diagos visszaállítással megoldani.
Ez nem újraprogramozás, csak a megemelt alapjárati érték gyári visszaállítása.
Mivel ahogy elkokszolódik a fojtószelep folyamatosan felülírja a nyitási értéket a motorvezérlő.
Remélem így érthető.
Renault power