Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] Tesla ARS 9204-10 hangszóró
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gixxergabi
senior tag
Keress olyat ahol küldik, pl.:[link]
hátha találsz olajszűrő házat is...
molnarpeter
nagyúr
Nehéz eset olyan szempontból, hogy egy szimpla O-gyűrű alapvetően két mérettel rendelkezik, vagy így, vagy úgy lehet közelíteni az eredetihez. Belső átmérő 52, ha az 58 külsőt akarom figyelembe venni, akkor 52x3 kellene, így viszont a 3 mm nagyon kevés az 5-höz képest. Ha a vastagságot helyezem előtérbe, 52x5 lenne a méret, ez esetben viszont a külső átmérő lóg ki, 58 helyett 62 mm volna. Látni kellene, hova megy konkrétan, de az az elképzelésem, hogy esetleg 2 egymás mellé tett O-gyűrű jelenthetné az olcsó alternatívát, amennyiben adott a kellően mély "árok", nameg oldalra elfér a plusz anyag (52x3 kétszer 6 mm vastag lesz, erősebben is szorulna). Ha meg úgy van kialakítva, talán egyetlen, két méret közti vastagságú gyűrűt be lehetne lapítani, de az is nyűgös. Na megnézem mégegyszer azt a robbantott ábrát...
Na, és persze, hogy csak 2.5 vagy 4 mm-es O-gyűrű van 52 átmérővel, innentől kísérletezés - ha befér az 52x4, eléggé ki kell lapuljon. Már az is átvillant az agyamon, hogy mi lenne, ha mindkét méretből tennénk egymás mellé Franc egye meg, talán a legjobb lenne egy csináld magad O-gyűrű készlet, de árban nem éri meg.
Száz szónak is egy a vége, könnyebb lenne egy ingázót keresni, aki haza tudna hozni egyet.
[ Szerkesztve ]
pubos
tag
Vagy 52.5x3 kicsit nehezebb rányomni de enged annyit.
a 3mm nem lesz kevés mert ahogy befeszül lesz 4mm.Valamerre enged mivel kifelé befelé nem csak oldalra.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Köszi az infót és a linket!
Ma még megkérdezek 1-2 helyet, de szerintem nem fogok én ezzel tökölni.
Ez a gyári tömítés meg a gyári szűrő, kiszállítva Angliából, nincs 16 ezer forint!
Itthon meg 12 ezer a szűrő a legolcsóbb helyen is, plusz az a tömítés 8500, hát kapja be ez az ország! Ha nem volna kiszállítási díj, csak 25 font, vagyis 9 ezer! lenne a két alkatrész a magyar 24.500.- helyett. Én nem tudom mi van ebben az országban, de ...inkább nem folytatom.
Kosárba beraktam , ha estig semmi nem változik, márpedig erre az esély kb alig valami, lépek is pay pal-ra fizetni...
Azért remélem csak ide tud érni épségben, a külföldi rendelésekkel csak emiatt szoktam aggódni, mert azt megreklamálni, kb esélytelen. Autodoc is ilyen, addig amíg valamit nem kell cserélni, addig oké, ha gond van, elkönyvelheti a vásárló, hogy így járt. Konkrétan durvább papírt kell kitölteni, mint egy "betétlap" ütközéskor, mindent igazolva, ki szerelte, miért szerelte, miért úgy szerelte, tényleg van-e jogosultsága.Igazolva fényképekkel, dokumentumokkal és akkor felhív egy nő, aki "csak" angolul beszél, oké ez nekem nem volt gond, a kárt benyeltem, de legalább jól elmondtam a véleményem.
--------------------
(#63002) molnarpeter
Neked is köszi, nem szórakozok én ezzel tovább, gyári megy bele mindenképp. Mint írtam estig eldől...
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Én most ugyan ezt járom végig egy t22 es avensissel.
Tönkrement benne a vezető oldali első ablak, kicseréltem a szerkezetetet motorostúl, 19ezerért.
De a sok próbálkozással leégette a kapcsolót is a tulaj és most dobtam hátast.
Itt egyben van a panelen a 6 kapcsoló, 4 e.ablak központizár, ablaktiltás.
Az ára 26500.-
Igen mindenki jól látja egy kb. 1000.- nyák meg rajta 6db 200.- kapcsoló.
A pofám leszakad.
Kint ezt 4500.- lehet megvenni.
Renault power
gixxergabi
senior tag
Enyémben vagy 5-6 helyen van ilyen tömítés, (sztem tiédbe sem csak egy helyen van) helyedben elgondolkoznék hogy többet vegyek belőle ha már ekkora kincs idehaza, és amíg Anglia EU-tag és nem kell majd vámot fizetni...
Cikkszámot hogy tudod elővarázsolni Dialogys-ben? na meg még árat is látsz hozzá
Mágus2
Közösségépítő
Rendelni kell egy konténerrel és megcsinálni a bizniszt.
gixxergabi
senior tag
Igazából csak arra gondoltam, hogy saját autóját megnézni, rendelni egyet pluszban nehogy egy fél év után "fossa" el magát egy másik helyen...
bár egy lehet nekem is fog kelleni...
molnarpeter
nagyúr
Fizess paypalen, úgy könnyebben lehet pénzt visszakapni.
(#63010) gixxergabi válasza gixxergabi (#63008) üzenetére
gixxergabi
senior tag
amire én azt gondoltam hogy 4-5 egyforma az mind külön cikkszám
kép
ezek a Renaultnál direkt szívatják az embert...
rob210
Topikgazda
Megnyugtatlak nem csak a renaultnál.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Nem bizony. Mindegyik márka szívás, de vannak extra szivattyúk. Tegnap egy Porsche Boxtert fújt be a szél a műhelybe. Gyertya csere a kerékjárati ívből. Generátor szíj cseréhez ki kell bontani a belsejét.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az is igaz, akkor rendelek többet.
-------
Rá kell kattintani a számra és akkor kidobja egy pop up ablakban, hogy mennyi az ár, de ez már 2 éves, tehát nekem 6800 körül írt és ugye 8500-zat mondtak rá.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah, én mindig ott fizetek, ha lehet.
rob210
Topikgazda
Most vagyok túl egy fiesta diesel 1.4 termosztát és vízcső cserén.
A kocsi alól lehet csak kivenni a csövet, a kormánymű és a blokk között kell kifűzni isteni móka.
Renault power
polonic
félisten
Figy már. Mit keresett nálad egy ford, korábban meg egy toyota?
Minden ok?
rob210
Topikgazda
A tulajnak van egy clioja és így rámtukmálódott,ráadásul ebben francia motor van, csak rátették az ovál emblémát.
A toyota meg családban van
Hidd el, nem kaptam vérmérgezést, marad a francia vonal.
Bár holnap meg egy audi jön
Aztán idén vége befejeztem, így is beteg voltam a hétvégén mint a kutya.
[ Szerkesztve ]
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Vasárnap óta, ennyi kis olaj fojt ott ki, addig míg nem ér ide az a tömítés, körberagasztottam öntapadós hőálló tömítéssel itt. Talán lehet, hogy tényleg szökött egy picit a turbónyomás, mert hazafele ugrott, mint a vadállat.
De nem mertem 155-nél jobban, amilyen "mákos" vagyok még újra belefutok egy traffiba. De nyilván 250-ig ment volna mint akit seggberúgtak, mert azt érezni lehet...
Szóval mint régen, most olyan...érdekes, hogy amikor reggel mentem valami eszméletlen vajsima járása volt, vissza már nem annyira, de jóval simább, mint volt. Ezért mindjárt rá is tankoltam OMW simát, plusz ment bele az VIF, ami ezek szerint tényleg kiváló cucc, bár gondolom a xado is kezdi észhez téríteni a motort.. (köszönet még egyszer Mágusnak az ajánlásért).
Szóval első kép, ennyi jött vasárnap óta a többi meg ami igazán érdekelt, mindenhol totál száraz volt és szép tiszta, ahogy letörölgettem. Azok a rozsda foltok miatt kell aggódnom a teknőn, vagy jobb, ha rendelek mindjárt azt is? Nem egy nagy tétel árban, kb 20 ojró..
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez valami nonszensz, Robibá!
gixxergabi
senior tag
ΞΔGLΞ
nagyúr
és ha rákattintok az alkatrész igénylésre még a végén a postás is kihozza
-------------
Azéasztatmánem!
NA ezt a ruszkit majd átnyálazom...
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Mondjuk jó lenne, ha nem linkelgetnétek be a tört programokból
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
gixxergabi
senior tag
nem törött egyik DVD sem a 8 ból
forceberg
veterán
Akkor sorry, csak keresztkérdés, de kereskedelmileg ez megvehető?
Pl., ha jól tudom, a Clip-et nem hivatalos Renault szerviz meg sem vásárolhatja.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
ΞΔGLΞ
nagyúr
Héj, a képet én INNEN raktam be.
Reklamálni a lengyel barátainknál tessék!
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hogy a rákba van ilyen eltérés?
De kb igen ez az 1200ft az, amit még max el lehetne kérni egy ilyen 50ft-os tömítésért.
De 8500?
gixxergabi
senior tag
nálam a te tömítésedre 6278,61 ft-ot ír
a Laguna mégiscsak egy nagyobb autó
mondjuk én a turbónál lévő tömítést nézem magamnak, ahaaa közben megnéztem ahova te keresel oda nekem is ugyanaz megy és ugyanilyen drága...
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Van még egy ilyen képem is, ezt is ma csináltam, valamilyen frankó oldalt fekvő testhelyzetből...
Csak látni akartam, hogy mindenhol száraz-e minden. Kovács meg a gagyi alkatrészei, jól leoboáztatott!
Öröm az ürömben., hogy XADO helyett olcsó ELF volt benne, az előzőnek nagyon nem örültem volna, ha az folyik szanaszét...
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Plusz áfa, nem? Nekem is valahogy így mondták az árat.
rob210
Topikgazda
Rosszul tudod, ha van vállalkozásod mindegy milyen autószerelő vagy autószereléshez kapcsolható akkor megveheted.
Pl. egyik klímás srácnak is megvan a clip, és nem renault klímás
Hivatalos gyári.
Csak sokan nem szeretik kifizetni a majd 500.000.- árát a diagnak.
A dialogys, pedig szervíz segédlet azt minden autószerelő aki szerel renaultot beszerzi, már ha van esze.
Renault power
forceberg
veterán
Akkor OK.
Nyilván az ár miatt kamuzza sok szerviz, hogy meg sem vásárolható...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Mágus2
Közösségépítő
Ki venné a csövet, ha benyögik, hogy csak egy tömítés kell.
#89309696
törölt tag
Az normális, hogy a Meganehoz amit küldtek olajszűrő az lapos? 6 centi magas lehet az egész, nagyon lapos. Nem emlékszem milyen van rajta most, de ez furcsa nekem.
Vagy csak én szoktam hozzá a 20 centis olajszűrőkhöz az őskövület gépeken?
rob210
Topikgazda
kicsi igen 54mm
A dieselhez kell a magasabb.
De az se sokkal magasabb
Renault power
#89309696
törölt tag
Akkor jó.
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Ajtózárakat mivel érdemes befújni? Vagy mit tudok tenni? Minden évben amikor eljön a hideg akkor valamelyik ajtózárral sz*pok, mert nem húzza le a központi zár. Jelen esetben a csomagtartó akart nehezen lezárni, de tavaly pl. a jobb hátsó ajtót kellett ellenőrizni, hogy lehúzta vagy sem. Nyáron ez a jelenség mindig megszünik, akkor teljesen jól működnek.
Nordik
őstag
Nekem a motorháztető nyílik nehezebben most, érdemes befujkalni kis wd40el a zár környékén?
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Még jó, hogy tegnap este tüzetesen átnéztem rendelés előtt mikor 5db volt a kosárban, szóval csak két helyen van tömítés, a cikk száma. 7701065055 és ez közvetlen a turbó előtt van PIROS NYÍL ÉS A ZÖLD meg ugye, ami kell. Rendelek egy ilyet is, kötve hinném, hogy ezeket csere után a közeljövőben cserélni kellene.
Meg akkor átnézem ma, hogy mi az ami kell még, vagy kellhet még...
[ Szerkesztve ]
gixxergabi
senior tag
Sztem a töltőlevegőhűtő másik oldalán is van vmilyen tömítés (valsz.ugyanolyan), mégha a kép nem is jelöli...
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ahhoz bizony ott kellene lennie a képen, olyan nincs, hogy a dialogys valamit nem jelöl, mert ha az egyik oldalon van, akkor a másikon is kell lennie. Ha nincs ott, akkor nem is létezik.
Tehát LEAP SEAL-ből a lagesz III-ban csak ez a kettő van. Intercooler le-fel szerelésnél is csak ennél a csőnél ír tömítést.
[ Szerkesztve ]
polonic
félisten
Most, hogy így bejöttek a hidegebb idők, reggeli minuszok. Úgy veszem észre, a víz lassabban melegszik be, mint az előző télen. 14 km alatt melegedett be egyenletes 50-es tempó mellett 2 ezres fordulaton, nagyon minimális megállásokkal.
Májusban volt hűtőfolyadék csere. Az lehet, hogy a friss folyadék jobban vezeti a hőt és ezért lassabb a bemelegedés?
Vagy kezdjek aggódni a termosztát miatt?
#89309696
törölt tag
Termosztát. Attól, hogy jobb a hővezető képessége valaminek, még a külső radiátorra nem nyit ki keringetést, ergo nincs is hova leadni a hőt. Az utastérfűtésen kívül.
Ha beindítod, járatod kicsit és a két cső a radiátornál szépen egyszerre langyosodik akkor szar a termosztát. Bár dízelnél ilyen hidegben eltart egy darabig mire megmelegszik.
A jó termosztátnál a csövek hidegek, majd hirtelen átforrósodnak az első, majd rögtön a második, mikor kinyit.
gixxergabi
senior tag
polonic
félisten
Nem is tudom, 1,6 dci-nél hol a termosztát.
5 év alatt is beszarhat benne?
Egyébként ennek a motornak van új hőmenedszment funkciója. [link]
Tomi0703
őstag
Hali!
Izzítógyertyából mik az ajánlott márkák? Laguna 2 ph1, 1.9 dci 120 le.
dj79
senior tag
Üdv Mindenkinek!
Megane II-ben tegnap egyszercsak elment nyaralni az utastéri fűtés. A középkonzol szemből nézve jobb oldalán egy erőteljesebb kézrátétel után elindult, majd ismét kikapcs, Még egy kézrátét, újra indult, viszont mindkét esetben csak legmagasabb fokozatban.
Előtétellenállás, kontakthiba vagy fűtőmotorcsere lehet így első olvasásra?
Köszi a tapasztalt kollégák szaktudását előre is
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hidd el, ha a dialogys nem jelzi, akkor ott semmi nincs, azon a programon a legapróbb kis csavar alátét is szerepel, ha ott kell lennie. És a szervizben sem fognak rendelni semmit, azért, mert a másik oldalán meg van.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
A b ba okozója a kosz ls a megdermedő zsír.
Tessenszives kimosni a zérat féktisztítóval, de jó alaposan, aztán lítium zsírsprayel befújni ls megszűnik a hiba.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ugyan az mint az elötted kérdező erre nem jó a wd40. Megfagy.
Renault power
gixxergabi
senior tag
Tényleg nem kötekedni akarok hanem segíteni...
Lehet nálad tényleg az egy nagy bumszli gumi ami magában tömít...
De pl. nálam ez a cső szétszedhető és bizony van benne tömítés (amit nem jelöl), tehát a dialogys sem mindenható...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -50% Lenovo ThinkPad T14 Gen 3: i5 1250P (12mag/16szál!!!),16GB,512GB,TOUCH,Win 11Pro,gari 2025.9.2.
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro