Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
salieri.
őstag
Érdemes lehet megnézni?
Ár ok?
Hátsó doblemeznél mi van?
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Bal hátsónál? Szerintem az árnyèk de kèrdezz rá! A hátsó lökös sarkai meg vannak húzva illetve van mèg rajta karc, nem tökèletes, csak használt.
Szerintem 1 milláèrt akár elhozható is lehet....
[ Szerkesztve ]
Wiz Khalifa
addikt
A hátsó lökös mind két oldala meg van horzsolva szerencsére úgy látszik pont a műanyag díszcsík kapott, amit könnyű cserélni.
Szerintem az az ülés szakadás nem nagy szám, inkább azon legyen egy pötty mint hogy szétessen a kocsi hazafelé.
A motortér viszont szerintem nagyon koszos ahoz képest hogy 2007-es. Amúgy a motortérben a gumitömítés cserés a közepén szét van szakadva.
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
Én pont hogy csak ilyen motorteret szeretek.
Ezen látszik, hogy nem sokat volt piszkálva meg takarítva sem, ha itt valami folyik szivárog az azonnal látszik.
Nem az a nepper patika állapot, amin csak akkor derül ki, hogy baj van ha hazaértél.
Renault power
salieri.
őstag
Na beszéltem vele a jobb oldala végig volt húzva és fényezték egyébként a többi része nem sérült.
Wiz Khalifa
addikt
Az addig oké. Meg nem mondom hogy kihagynám. De még az én Thaliam motortere is tisztább pedig az sincs takarítva sose.
Amúgy amikor régen egy BMW-t néztem meg olyan szép tiszta volt a motor stb... Azt mondja a tulaj minden rendben van vele. Mondom oké. Megsimogattam a motor jobb oldalát. Hát a kezemről folyt az olaj.
Smoke some weed nigga!
Ha jól látom a hátsó tengelyen lévő gumik különbözőek wtf??
A hátsó dobbetét nekem is így állt (belül), engednek a patentek, vetemedik.
A kormány még rendben is van, ezekben amúgy is ilyen nagyon kopós műanyagból van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
dussy
őstag
A világos kárpit véleményem szerint nagyon koszolódik...
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
diablo1984
veterán
Nem, azonosak azok, de a jobb hátsó a bal hátsóhoz kèpest picsára van kopva....
roseane2004
csendes tag
Sziasztok,thalia 1.5dci 48kw 2003, vezermu elment, emiatt motor csere lett az optimalisabbb,csaladon belul auto tuningal foglalkozo ceg atvette a javitasi folyamatokat,nem talaltak motort,ezert renault megane 1.5dci motort raktak be keves km van a motorban.
Nem indul az auto,ha fektisztitot fujnak bele akkor beindul.
Az auto lerobbanasnal sarga jelzesben volt az uzemanyagszint teren.
Lehet hogy nem jo valasztas volt a megane motor?(nem folyasolom be a javitast elvileg szakemberek tobb eves rutinnal) de en a megane 1.5dci motorokrol azt tudom nincs belole 48kw teljesitmenyu,nem lehet hogy a thalia uzemanyagrendszere ,,kicsi,, neki? Vagy a keves uzemanyagszint miatt nem tud felszivni elegendo gazolajat motor cserenel is ami eltavozott a csovekbol stb.
Hetfon ulnek atbogaraszni a dolgokat, de nekem magas ez a megane motor csere.
Barmilyen infot szivesen veszek(ma mar tobb orat bongesztem mindenhol de ilyen dolgot meg nem latam.Ezert hetfoig nem tudom hgy nyugszom meg
(#50011) diablo1984 válasza roseane2004 (#50010) üzenetére
diablo1984
veterán
megane motor ha jól emlékszem alapból magasabb lóerővel rendelkezik, így lehet hogy valami jeladó, szonda nem küld megfelelő jelet a thalia motorvezérlőjének! Motorkódra azonos, vagy az is változott? Mert 1,5 dci-ből volt pár változat és ha nem sikerült azonos(kinézetű) "hardvert" beszerelni, akkor műszakit sosem fog kapni többet....
rob210
Topikgazda
Ezt igen nehéz lesz lepapírozni.
Műszakin csak tipusazonos motort leheet beépíteni.
A megane pedig nem 100% ban kompatibilis a thaliával, mint ahogy azt a leírásod bizonyítja is.
Nem akarlak elkeseríteni, de én nem véletlen mondtam a felújítást.
Lehet drágább, de egy motorcserénél, mindig elfeleejtik a tulajok, hogy nem csak megvenni kell a motort és beszereltetni, hanem azt hivatalossá is kell tenni!!!
Renault power
diablo1984
veterán
azonos motorkóddal nincs gond, műszakinál jelzi, kap egy motorkódot és a forgalmi lesz cserés! De más motorkóddal nem lehet szerelni, ahhoz már kpm összeépítési engedély kell, mindenféle szívatós dologgal fűszerezve!
Nem ördögtől való a motorcsere, de legalább azonos blokkról lenne szó, és akkor már ha 1,5 dci nem árt egy hajtókar csapágy sort cserélni és alulról benézni a motorba, hogy mit mutat a henger fala, már amennyi látszik belőle! Asztalon sokkal könnyebb cserélni ezt is és a motor állapotával is tisztába jöhet ilyenkor az ember, mert az 1,5 dci finnyás jószág, hullik is szép számban, ezért még a fos motort is pénzért adják az illetékesek....
roseane2004
csendes tag
Nos, k9ka7 van a forgalmiba irva, viszont a gyari ertek k9k 700
a megane motor k9k 702 711 ilyesmi szamuk van.. na most a forgalmiban a7 (700valamenyit jelol)tehat meg csak at se kell iratni,e teren jo a forgalmi szam,plusz forgalmiba bevan irva hogy motorkod termeszetes elhasznalodas miatt olvashatatlan szoval hivatalossag szerencsenkre letudva.
De erdekelne vajon a sok negativ velemenyetek egy thalia uzemanyagrendszere, erre kiterjedne,tehat nem lesz jo a rendszer hogy pattentul menni fog?
Kapott uj csapagysort is.Teljesen pattent a motor uj vezerles stb..
De ez a tegnap delutani bejelentes hogy nem tudtak beinditani csak fektisztitoval.Remenykedem hogy nem lett baja a porlasztoknak vagy a nagynyomasunak,mikor megallt a motor,hanem csak nincs uzemanyag az autoba vagy valami kabelt ,,nem dugtak be,,.
forceberg
veterán
A Megane kódja pl. K9k D7, tehát máris nem ugyanaz.
Ha meg nem indul be nekik, akkor megkérdőjelezendő a szerelők szakértelme. Valamit elfelejtettek, vagy nem tudnak. Így hízik ált. a számla...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
roseane2004
csendes tag
Nos ettől nem félek, mert ha valamit rontanak, saját költségükre másik motort fognak keresni és ismerős bontostól a motor, szerintem csere garancia él
Gyerekkori barátom apja turbó,és motor tuningal foglalkozik, és ,,megsajnálta,, a helyzetünk, ne hogy átverjenek minket, mert lett volna költség, főtengelyig sérült a motor.Még képeket is kaptunk.
És 100 motor, 60 komplett vezérlés+x ezer hajtókarcsapágsorral,olaj... Ez eddig kb 220 mindennel(és 3 ember csinálja), ha sikerül a motort beüzemelni.
A felújítás pedig alaphangon: hengerfej talán sikolás elég, dugattyúk(4x25e), főtengely(30-50e), hajtókarok(3-6e/db). szelepek(8x2e).vezérlés 60-70
1.5dci plusz munkadíj és sérült a hüvely is, az már lehet felújíthatatlan..Szóval ezért mondták a motor cserét.
Persze ha itt lesz az auto és 220ban megáll mindenkinek tudom ajánlani a motorszervizt náluk, mi most vittük először hozzájuk, mert,,drága autókkal,, foglalkoztak eddig.
Predator2
addikt
Nekem az már gyanús lett volna, hogy nem találtak motort. Hány lóerős volt a tiéd?
Vagy tényleg ilyen nehéz másik dci motort találni?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
diablo1984
veterán
Áhhh, van belőle bőven, csak még a sz@r motorokat is bontják, jót találni nehéz!
Ha jól emlékszem 65 lovas thalia/clio 2 motor volt benne.....
roseane2004
csendes tag
Nekunk es a szereloknek is kriterium hogy videkrol noname bontobol semmit, ismeros kozeli bontosok voltak hivogatva sehol senki.
Gondolom ezert eset egy 150e km futott megane motora.Hogy ez biztos mukodik,nincs rejtet hiba es nem ,,tekert,, kilometeres.
48kw 60le legkisebb.
Szerk.:
Holnap ulnek neki az uzemanyagrendszer miatt,talan mar az autot fotozva posztolok holnap
Egr nagy munka vajon leszedni?(kipucolnam), motor motorszereleshez ertek,autot meg nem piszkaltam. (megint elkalandozok es meg sehol az auto.. de fo az optimizmus..
[ Szerkesztve ]
Predator2
addikt
Bontott motor állapotát, hogy lehet felmérni/megállapítani? Itt is működik a kompresszió mérés vagy az csak beépített motornál jó? Sőt mi több, működő autó esetén? Kartergáz, kompresszió van még valami? (Itt most főként csak a blokkra gondolok) Nem vagyok autó szerelő (sajnos) ezekből a kérdésekből is tanulok.
(#50019) roseane2004
A távolságon kívül, mi volt még a kifogásod a vidéki bontókkal?
"Hogy ez biztos mukodik,nincs rejtet hiba es nem ,,tekert,, kilométeres."
Miből állapítottátok ezt meg?
"Egr nagy munka vajon leszedni?"
Ez engem is érdekel, az enyémet is ki akarom ganajozni. Nincs valahol egy leírás róla?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
diablo1984
veterán
Belenézés nélkül max a külső állapotára tudsz támaszkodni, kivett száraz motorral hiába akarsz kompressziót mérni, sz@r lesz az eredmény, mert az olaj sem tömít a gyűrűknél! Levett olajteknővel, vagy levett hengerfejjel lehet látni a lelkét a dolognak, de inkább az olajteknőt javasolom, főleg az 1,5 dci-nál, akkor a hajtókar csapágy állapotát (is) szemügyre lehet venni és 2-3e ft egy olajteknő tömítés(valamint a teknőben maradt üledékes olaj is árulkodhat, hogy valami koptat-e valamit)
forceberg
veterán
Ha az EGR-t beett korommal felszerelik, akkor az is minősíti a szerelő brigádot.
Egy újonnan összeépített motornál néhány évig nem kéne hozzányúlni, ha okés a motor...
Amúgy 3db 10-es anya + egy elektromos csatlakozó. De ha nincs szerencse, akkor alig jön ki a belső rész a külsőből...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Egyszerű a válasz szétszedéssel
Aztán ha be van építve akkor résolaj mérés kompresszió etc etc.
Renault power
Youtube-ra beírod "1.5 dci egr", aztán van millió videó a kiszedésről, szétszedésről, pucolásról.
Amúgy nem nagy mutatvány kiszedni.
Viszont ahogy előttem a kolléga is írja, lehet nehézkesen jön ki.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
roseane2004
csendes tag
Ismeros bontos volt az elado, a masik levettek az olajteknot(csapagy csere miatt is) ,es a motor tetot es nincs kopas rajta.A kilometert igy ha latsz sok motort kilehet szamolni,mint a hasznaltauto vezelnel 200e km futott auton, a kopott pedalok es sebvalto markolata,kopasa jelzi hogy tekert e az auto.
Hosszú távra (minimum 5év) melyik lenne a jobb: 1.6-os benzines Duster, vagy 0.9 tce Logan/Sandero? A tce az elvileg kevesebbet fogyaszt. Utóbbiból 1-2 éves, Dusterből kb 5 éves jöhet szóba. Vagy esetleg más?
Felhasználás: napi ingázás 2x10 km, havonta kirándulás, pl: Erdélybe a Biharba az kb 300km össz, nyaranta meg kb 1-2000km, akár horvát tengerpartra..
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
roseane2004
csendes tag
Ezzel egyetertek,de nem fix aras a dolog resszukrol,ezert ha megall a jelenlegi arban es esetleg nem nyultak hozza(kormos szelep,uj motorban) meg lenyelem,par km teszt utan elso az lesz megprobalom az egrt leszedni,de aztan lehet megtettek,en harmad reszrol kapom az infokat,nem zaklatjuk oket telefonon,csak ami info atmegy baratomnak,mikor hazaerkezik az apja.
Koszonom a segitseget.Dieselben lehet mosni vagy maradjon a bevalt modszer a benzin? Vagy Brigeciol lehet ilyenre hasznalni?
roseane2004
csendes tag
1.6 egyertelmuen, ultem 0,900ccm turbos tce clio 2016ban(azon tanultam b kategoriat)
Mindig mutogatta az oktato fogyasztasat,7.7 atlag,volt elotte becsben ott 6.2 autopalyan.. Szerintem tulreklamozott kornyezet tudatos motor az biztos,de nem a te zsebedre teszi ezt hanem ellene.
Ott kezdodik hogy a turbo idovel felujitas es vagy cseres lesz.
Aztan alulmeretezett motor nagy kasztniba.
Szerintem a 6. sebesseg sincs meg az 900as motorban.
(4 sebesseget hasznaltunk az oktatoval,max 50) Vagy elfelejtettem vagy sose neztem a valtora,de szerintem nem volt 6.gang.)
1.6ban tuti van,es nagyon halas 110felett palyan a 6.sebesseg.
1.6 evtizedek ota aranykozeput,megeszik fixen 6,5 -8l varosba foleg
De szerintem a kotelezo szervizeken kivul egy par szazezer kilometerig halas lesz anyagilag varatlan kiadasok ellen.
(Sokat olvasok teszteket blogokat es sehol nem ajaljak a kismotort,meg a suzuki swift 1000ccm azt mondom okes, mert tudjuk jo volt uj korabban is az alkatresz arai ,es minosegi japan cuccok voltak benne.
A mostani autokrol ezt nem lehet elmondani.Renault az Renault..
[ Szerkesztve ]
Louies
tag
Egr takaritás után a van valami hiba üzenet amit ki kell offolni?
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Van valakinek L3 gépen 225/45 r17 gumija, ha 1.5dci-n az lenne a legjobb
Megane 2-n pucoltam, ott nem volt.
Értelemszerűen a művelet alatt gyújtást nem szabad ráadni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Duster.
Renault power
kIsDe`
tag
Sziasztok! Megane II 1.9dCi 130ló (2007) autóknál mire érdemes figyelni vásárlásnál? 1.9dCi tudtommal nem rossz konstrukció. Van egy konkrét autó ~190e km-el. Sok rosszat olvasni amúgy a megane 2-ről ezért érdeklődöm itt hátha kapok pár jótanácsot. Köszi
baluka6
aktív tag
Mondjuk a 6os váltó nem jelenti azt, hogy hosszabbak a fokoztaok, lsd: 2es Scenic.
1.6 benzin ugyan annyit forog 130nál 5ös váltóval, mint 6sal..
nrbx
tag
A 2-es Meganebol inkabb az elso evjaratok voltak problemasabbak, amennyire tudom, 2007-estol en nem felnek.
roseane2004
csendes tag
Nos akkor csak népbutítás, rövid váltót belenyomták 5ös váltó áttétekkel.. nagyon jó. és a ,,hülye,, megveszi hogy hu ez jó lesz, 6 sebesség nem fog forogni a motor 100 felett..
Ok, köszi. Sajnos csak a 4x4-es Dusterben van 6 sebességes váltó. Nézelődök tovább, végül is nem sürgős.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
roseane2004
csendes tag
Szerintem nem azt jelenti hogy rossz a 6 sebesseges valto ,talan csak annyi hogy surubben kell kapkopni a valtot mert hamar vege lesz fokozatoknak
roseane2004
csendes tag
Renault utkozesvedelemrol tud valaki valami? Jobb oldalt akksi felett valami kis gomb.
Allitolag csak felborulasnal tilt le valami golyo?errol lenne szo
Ha elmegy a vezerles (kuka motor) vajon elofordulhat ez?
[ Szerkesztve ]
rsf
senior tag
Hát a Duster 6sebességes váltója elég gáz...
Az egyes csak terepre való a 6. is elég rövid..
Üdv.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
rsf
senior tag
M3 és R18 is érdekel?
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
#32577792
törölt tag
Á az nem, közben zindex L3-as fórumon óvnak tőle. Azt írja akinek volt, hogy az már nem volt jó neki, érezhetően komfortosabb a 215/50
andrás47
senior tag
Üdv ! Kérdezném egy barátomnak Mégane 1,4 98LE motor van, az üzemanyag szivattyú olyan halk hangot ad kérdezett egy szerelőt az az mondta nem sürgős cserélni, volt valakinek ilyen problémája? Érdemes halasztgatni, vagy mi történhet ha nem cseréli le, amúgy semmi gond vele, semmit sem lehet észrevenni .
rsf
senior tag
Hát ja.. én is szivesen elcserélném kisebbre a 18-as gumikat, pedig nagyon szép a felni és jól mutat a kocsin.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
Hát, valamit valamiért....
pl.: laguna3-ra úgy vagyok, hogy még egy 17-es határeset, de 16-ossal olyan, mint egy .....valami gagyi sz@r.
Cserébe a 18-asra drága a gumi és keményebb is, viszont marha jól néz ki.
Én le nem cserélném.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rsf
senior tag
17-re szivesen cserélnék de lejjebb már nem. A gyárból is 17-el jött ki.
Sajnos elég nagy bukó lenne ezért nem nagyon forszírozom.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
#32577792
törölt tag
Igen, 16-os elég tré rajta, de talán tényleg magyar utakra való a /60as
De ettől még ronda a gépen, egyszerűen nem azzal tervezték a környezetét
(#50049) roseane2004 válasza roseane2004 (#50027) üzenetére
roseane2004
csendes tag
Kiprobaltak ma masik porlasztocsucsokkal,beindult,jart a motor is.
Vajon a szelep dugattyu osszeverodes kitudta iktatni mind a negy porlasztot?