Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:29

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74001) gixxergabi válasza MC Pite (#73997) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Nincs csak egy alátét meg egy görcs :DDD
Simán felemeli az egészet.

(#74002) rob210 válasza mdav88 (#73996) üzenetére


rob210
Topikgazda

n.m. :R

Renault power

(#74003) rob210 válasza CactuS (#74000) üzenetére


rob210
Topikgazda

ráadásul nem ez a megoldás a légszennyezés megszüntetésére vagy csökkentésére.
Ez is csökkenti, de 20 ad rangú az egyéb füstgáz kibocsátókhoz képest.

Renault power

(#74004) #89309696


#89309696
törölt tag

[link]
Háhá! :DD

(#74005) forceberg válasza Gombinyó (#73967) üzenetére


forceberg
veterán

Faxa gép ez!
Az olcsó Rönók ideje lejárt!
Elkapott a gépszíj, nézegettem 2017-től kombikat.
Hát bazzeg, a Talisman Passat áron megy...! Mi a fax ez meg?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#74006) MC Pite válasza forceberg (#74005) üzenetére


MC Pite
veterán

Miért ne menne? Azért let Talisman és nem Laguna. Amúgy a B8 (se) lett a megbízhatóság szobra, élhető, de ennyi.

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#74007) Gombinyó válasza forceberg (#74005) üzenetére


Gombinyó
őstag

Valóban, ma már nem az árelőny miatt vesz valaki Renaultot, mert elhanyagolhatóan olcsóbb a konkurenciánál vagy épp drágább is, ha extrázol. Én azért vettem volna, mert amúgy tetszik és jó autónak tartom a Meganet/Kadjart, de most a Corolla egy hajszállal jobb volt. Nekem. Végigültem jó pár alsó közép kat autót, kaptam ajánlatokat, mire ez lett.

(#74008) MC Pite válasza Gombinyó (#74007) üzenetére


MC Pite
veterán

2017 telén nézegettem az új autókat, próbáltam párat, szalonokba is felmértük mennyi az annyi. Akkor ami ár/teljesítményben szimpi volt az S-Cross és Clio Grandtour, de nekünk kicsit kicsik. Meg új autót nem veszek nornális világítás és android autó nélkül.
Tavaly is körbenéztem még a Mégane előtt, de annyit emelkedtek az árak, hogy végül feladtam (az újakat). Erre idénre még egy kicsit másztak fel az árak, és pár jó motort is kisavaztak a kínálatból.

Ez a sok marhaság a 95 grammal, részecskeszűrővel, meg barom fogyasztási normákkal rosszabbá (mérésre, és nem az életre hangolt) és egy millával drágábbá varázsolták az autókat :(

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#74009) #89309696 válasza Gombinyó (#74007) üzenetére


#89309696
törölt tag

Újabb ok a száz másik mellé miért nem érdemes márka fanatikusnak lenni vagy bármi hasonló.

(#74010) Jaded válasza MC Pite (#74008) üzenetére


Jaded
senior tag

Ezért jó (ha nem vagy első puki mániás) 1-3éves használtat venni. Simán vannak jó vételek, kevés km-rel. És 1-3millió minusszal.

Renault Megane IV Limited

(#74011) CactuS válasza Jaded (#74010) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Az első puki túlértékelt, flottakezelőnél dolgozom, tudom. ;] :DDD

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#74012) rob210 válasza CactuS (#74011) üzenetére


rob210
Topikgazda

Már csak azért is, mert mire beleülsz, addigra azt már legalább 3 an le tesztelték :D

Renault power

(#74013) dik


dik
őstag

Ja ja vannak jó vételek meg még hatalmasabb átverések ez bebizonyosodott. Gusztustalan ez ami itt van ebben az országban meg igaz szerintem mindenfele ez van a pénz a pénz a pénz. Biztosan vannak kivételek persze, de valahogy én már nem tudok hinni bennük. Puki ide vagy oda szar ez mind! :DDD :D

"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"

(#74014) Gombinyó válasza CactuS (#74011) üzenetére


Gombinyó
őstag

Nem is az első puki miatt, sztem rohadt drágák ezek az 1-2 éves, (talán) még nem lerúgott (90%-ban flottás) autók. Jah lehet venni mondjuk a 6m ft-os új ár helyett 5,4-ért ilyen autót. Köszi, inkább nem, annyival nem olcsóbb, hogy megérje a rizikót. Felsőbb kategóriában nyilván más a helyzet, ott a brutális szalon ár nagyot tud esni 1-2 év alatt.
Kíváncsi leszek jövőre mi lesz itt, úgy érzem az idei, jelentősen érezhető drágulás csak az előszele volt annak ami jövőre jön.

(#74015) rob210 válasza Gombinyó (#74014) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mi lesz?
Bezárnak a szalonok és használt (behozott) autó kereskedések lesznek. Illetve mindenki a gázosat fogja adni, mert az tudja a normát szívó motorral is. ;)

Renault power

(#74016) CactuS válasza Gombinyó (#74014) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Hát, most azért ilyen furcsa a helyzet szerintem, mert hozzádrágulnak a használt autók a magasabb új autó árakhoz. Ami most van, az még istenes, abban igazából nincs büntetés, csak egy rókabőr lehúzás a vásárlóról.
A 95 gramm az a 2021-es évre vonatkozik teljes mértékben. Még pontosabban úgy van meghatározva, ha jól tudom, hogy:
2020: 80%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2021: 85%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2022: 90%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2023: 95%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2020 annyiban trükkös még, hogy átmeneti évnek számít, így:
- 2020-ban az eladott autók legnagyobb kibocsátású 5%-a nem számít bele a flottaátlagba
- 2020-ban a papíron 50 g/km alatti értékkel rendelkező autók (tisztán villanyosok és tölthető hibridek teljesíthetik, utóbbiak akkor, ha elég nagy az akkumulátor kapacitásuk) duplán számítanak
- és végül még egy, amit nem is értek: a nagyobb tömegű autókat gyártók magasabb határértéket kapnak

Szóval a tényleges szívás az jövőre fog jönni.

Amúgy flottás autó is váltózó, 1-2 évesen 2 fajta autót adnak el a flották - az esetek 90%-ában: azokat az autókat, amiket egyáltalán nem szervizeltek ez idő alatt és bármiféle ráköltés nélkül adják tovább (itthon ismerek pár ilyen flottakezelőt, akik pl: osztrákoktól bérelnek autót, továbbadják, papíron szervizelik, gyakorlatban semmit nem csinálnak és 1-2 évesen visszaadják az autókat), vagy általában a viszonylag drágább prémiumokat, amiknek eleve elég limitált a garanciaideje és nem akarnak sz*pni az értékvesztésen túl még a szervizzel is.
3-4 évesen is nagy a szórás, van olyan autó nálunk is, ami kb. szalonautónak néz ki ~120k km után és van olyan, amit 30k alatt leharcoltak úgy, mint egy 15 éves példányt. És még márkához sem lehet kötni ezeket a dolgokat. Nálunk most jött pár Clio, mivel az egyik legolcsóbban elhozható kisautó volt mostanában, kíváncsi leszek, hogy a motorok mit produkálnak majd, van 0.9, 1.2, 1.5 is köztük.

rob210: Nem irigylem a szerelőket, akik majd a mai új autókat próbálják majd életben tartani 10-15 év múlva. Én nagyon próbálok úgy tervezni, hogy a kis RS kihúzza alattam, amíg nem tudok 5.0 V8-ra villanyra váltani, mert talán úgy fog fájni a legkevésbé a dolog.

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#74017) rob210 válasza CactuS (#74016) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem lesz azoknak a szerelőknek semmi extra dolga.
Fék, futómű marad, az a villany alatt is van.
A motorcsere meg olyan lesz mint a kuplungozás. Ki a régi be az új, persze az autó akkori áráért. Mert bontott nem lesz, hisz mind elhullik. :DD

Renault power

(#74018) rob210


rob210
Topikgazda

Költői lesz a kérdés.
Szerintetek az mennyire jó, ha 8.1 liter valamit engedek ke egy diesel dpfes autóból aminek 4.3 liter a feltöltési mennyisége.

Renault power

(#74019) mdav88 válasza rob210 (#74018) üzenetére


mdav88
senior tag

Úgy cseréltek benne olajat, hogy elfelejtették leengedni az előzőt :D

(#74020) rob210 válasza mdav88 (#74019) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem, nem ezért annyi amennyi.
:N

Renault power

(#74021) polonic válasza rob210 (#74020) üzenetére


polonic
félisten

Rengeteg nem lefutott regenerálás miatt gázolaj van benne.
Vagy hengerfejes és hűtővíz is került bele?

[ Szerkesztve ]

(#74022) shifty! válasza rob210 (#74018) üzenetére


shifty!
senior tag

Kérlek, mondd hogy a váltó és szervóolajat is hozzáöntötte.
"Olaj, egy helyre megy" jeligére.

[ Szerkesztve ]

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#74023) #89309696 válasza rob210 (#74018) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ott a kezedben a gép, megnézed a regenerálási mutatványokat mire jutott az autó, meg mindent ha már nyomkodja az ember. Ha regenerálási maradék akkor gázolaj. Ha nem akkor egyéb folyadék vagy mechanikai hiba miatt úgyszintén gázolaj. Vagy semmi hiba csak nem értett hozzá a tulaj.
Szűrd le, keverd be felesbe gázolajjal és mehet a tankba.

[ Szerkesztve ]

(#74024) Jaded válasza CactuS (#74011) üzenetére


Jaded
senior tag

lol ;]
Más:
Jöhetnek a pontszámok: [link]

Renault Megane IV Limited

(#74025) #89309696 válasza Jaded (#74024) üzenetére


#89309696
törölt tag

45 éves? Nem 1925-ben vezették be a Kreszt? Vagy akkor álltak át a jobboldali forgalomra, nem emlékszem... :F De ha akkor álltak át akkor már kellett lennie valamiféle Kresznek is, legfeljebb nem Kresz néven. Már eleve az egyfajta Kresznek minősül, hogy meghatározták melyik oldalon kell menni.

[ Szerkesztve ]

(#74026) rob210 válasza polonic (#74021) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ön nyert látszik, hogy dieseles vagy :)

Renault power

(#74027) #89309696 válasza rob210 (#74026) üzenetére


#89309696
törölt tag

Nem akarsz valami régi Ventot magadnak 1.6 szívódízellel? Nem kéne tankolnod. ;) :D

[ Szerkesztve ]

(#74028) MC Pite válasza Jaded (#74010) üzenetére


MC Pite
veterán

Vannak, néha. Inkább a 3+ éveseknél.
Sokszor el vannak tájolva az emberek, korábban a GLX S-Crossok legalább annyiba kerültek 3 évesen, mint az új, faceliftes GL+-ok, amik minden téren jobbak voltak. Plusz bemutatóautókat, egyebet is néztem, de általában a fapadosok voltak korrekt árban, egy normálisabb erős közepes már alig volt olcsóbb (ahogy Gombinyó írja).

Egyébként 4,5 évesen a carnextől vettem a mostanit végül.

Szerk: Azt a kurva, duplájára hígult a motorolaj? :(

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#74029) polonic válasza rob210 (#74026) üzenetére


polonic
félisten

:)

Azért ez nem semmi. Meg tudtad nézni hány nem lefutott volt?

[ Szerkesztve ]

(#74030) Josi


Josi
aktív tag

Örömmel tudatom a csoporttal, hogy szeretett autóm majd 20 évvel és 230 e km-rel a háta mögött ma sikeres műszaki vizsgát tett. :C
És mindezt úgy, hogy nem kellett előtte semmit csinálni vele. :D

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#74031) rob210 válasza Jaded (#74024) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hm. Az enyém megkopott 39 pont. :(

Renault power

(#74032) rob210 válasza polonic (#74029) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem mertem rádugni a diagot, férfiasan bevallom féltem megnézni.
Nem akartam se agyvérzést kapbi se a tulajt elkeseríteni.
Gyalázat 10 km oda vissza napi használatban egy évben egy nyaralás erre minek a dpfes diesel?
:W

Renault power

(#74033) Jaded válasza rob210 (#74031) üzenetére


Jaded
senior tag

29 :DDD mentségemre: pont előtte keltem fel kb 20perce

(#74025) Fehér Farkas
passzolom, a Baleset megelőzés fb oldal osztotta meg.

(#74028) MC Pite
kell hozzá egy kis mázli, vagy egy balek eladó :DDD

Renault Megane IV Limited

(#74034) polonic válasza rob210 (#74032) üzenetére


polonic
félisten

Erre nem tudok, mit mondani. :(

Egyébként hogy nem lett baja a motornak?
Nem jött ki valahol a felesleg?

Nekem is 39 pont lett.

[ Szerkesztve ]

(#74035) Pttypang válasza Jaded (#74024) üzenetére


Pttypang
veterán

37, pár kérdést nem sikerült vizualizálnom :N

Everybody lies.

(#74036) atosan válasza Jaded (#74024) üzenetére


atosan
addikt

34, telefonról nem az igazi.

[ Szerkesztve ]

Maine coon

(#74037) MC Pite


MC Pite
veterán

35 pont, ennek felét az elején lévő ... nem túl hasznos kérdésekkel buktam. Ejj... :B

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#74038) Josi válasza Jaded (#74024) üzenetére


Josi
aktív tag

38/45

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#74039) rob210 válasza polonic (#74034) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem kett baja :Y
Szerinted az indításkori kopogás az nen gond?
Én időzített bombának nevezném nem autónak.
Megszorul a főtengely visz mindent.

Renault power

(#74040) #89309696 válasza rob210 (#74032) üzenetére


#89309696
törölt tag

Autót nem sajnálunk. Legfeljebb a sajátunkat. Mindenki azzal jár meg úgy teszi tönkre ahogy akarja.

[link]
Kopog? Akkor csak gázt kell nyomni.

[ Szerkesztve ]

(#74041) ΞΔGLΞ válasza polonic (#73958) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Szigorúan magánvélemény, de nálam nagyon sokat számít a belső tér, mivel ott töltöm/cseszem el az idő(m) nagy részét, márpedig ez elég rondának tűnik (így első blikkre képről)...

(#74042) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#74041) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez csak ízlés kérdése nekem az ívelt kerekded formák jobban bejönnek.
Én a vw konszerben nem érzem jól magam. Sokaknak az az etalon, nekem nem.
Mint ahogy a páromnak a szürke japán tetszik az esik kézre abban érzi jól magát. Én pl. Azt se szeretem.

Magyarán elfogadom a véleményed, de ez tényleg csak ízlés kérdése, nekem bejön :)

A másik ilyen ami nagyon bejön pedig japán az a mazda 3 2017 ből.

Renault power

(#74043) janez89


janez89
csendes tag

Sziasztok!

Megane 2 az alany 2004-es születésű 1.6 benzines Grandtour motorkód K4M 83 Kw

Jelenség: Pulzálva, gyorsít (húz) akkor is ha pedállal megyek és akkor is ha tempomattal.
Húz-nem-húz-nem nem igazán zavaró de szeretném kideríteni, mi lehet a probléma, volt hibakód olvasás, de semmi nem volt ami erre utalt volna. Folytószelep takarítás volt.

Köszönöm szépen!

(#74044) #89309696 válasza janez89 (#74043) üzenetére


#89309696
törölt tag

Nem csak hibakódot kell olvasni, hanem élő adatot nézni. Rákötött géppel menni vele és nézni mikor csinálja a hibát.
Tippre gyújtást mondanám, gyertya, trafók, de bármi lehet.

(#74045) janez89 válasza #89309696 (#74044) üzenetére


janez89
csendes tag

A hibát folyamatosan észlelni, nem zavaróan érezhető tehát nem nagyon "rángat" csak érezni, hogy finoman gyorsít és aztán nem aztán megint és megint nem. A gyertyákat még nem néztem, de most, hogy mondod... lomhábbnak is érzem... nem gyorsul olyan dinamikusan... Köszönöm a tippet!

[ Szerkesztve ]

(#74046) #89309696 válasza MC Pite (#74037) üzenetére


#89309696
törölt tag

42, egy villamos, egy útpadkán álló háromszöggel megjelölés és egy 3 sávos úton szirénázó megelőzése.
Egyébként igen, akinek már van jogsija pár éve azoknak nem ilyen teszt kellene, hanem egy sallangmentes, ami csak a lényegre koncentrál, de azt szigorúbban pontozva.

(#74047) #89309696 válasza polonic (#73958) üzenetére


#89309696
törölt tag

Kíváncsi lennék rá milyen ez a váltó amit használnak. Következőnek automatát fogok már venni, kínlódjon a f#szom kéziváltóval többet, de automatákból csak a bolygóműves az amit váltónak lehet hívni, az összes többi nokedli hozzá képest. M4 pedig csak duplakuplungos szarral kapható, de ez a hibrid villanyos, benzines, szinkronra kényszerített kapcsolókörmös cucc talán tudhatja már azt amit egy rendes automata. Bár még szkeptikus vagyok.

(#74048) emre válasza Jaded (#74024) üzenetére


emre
veterán

:)

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#74049) dugo_


dugo_
veterán

Sziasztok!

Múlt hét óta minden gyújtás/indítás után valami kerepel 4-5 másodpercig a motortér bal belső sarkában, kb. a kesztyűtartó mögött. Aztán elhallgat, más tünet nincs.
Mi lehet ez, mennyire vészes hiba?

Random jött elő, hideg/meleg indításnál is csinálja, illetve elég csak a gyújtást ráadni.

2004-es Megane II, sima 16 szelepes 1.6-os szívóval.

https://www.youtube.com/watch?v=uJLv2CAdwhU

[ Szerkesztve ]

(#74050) rob210


rob210
Topikgazda

Na a párom 41 pontot ért el szégyen és gyalázat el is sunnyogok tanulni :D

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.