Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#45301) speedydb23 válasza Wiz Khalifa (#45291) üzenetére
speedydb23
senior tag
Ez amit írtál akár lehet kezdeti csapágy kopás is, mivel a csapágynál elengedei a nyomást, ezt jelzi ilyenkor az olajvisszajelző... De ne legyen igazam.
[ Szerkesztve ]
Skizz
addikt
Ez mióta dívik, hogy a negyedéves biztosítás drágább, mint az éves?
speedydb23
senior tag
Hol drágább a negyedéves mint az éves?
Én most kötöttem új szerződést, mert megemelte a KÖBE az éves díjamat.
Konkrétan eddig fizettem 42+adót, a mostani ajánlatomban meg 71+adó az új díjtétel.
K&H-hoz megyek át ott most 36+adót fogok fizetni, éves átutalással.
[ Szerkesztve ]
Skizz
addikt
Clb szerint mindenhol..
Graphics
Jómunkásember
Elég régóta
Éves olcsóbb, főleg ha utalással intézed.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
(#45306) Wiz Khalifa válasza speedydb23 (#45301) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
Remélem én is hogy nem ez lesz... Mert nem tudom akkor mit fogok kezdeni.
Smoke some weed nigga!
speedydb23
senior tag
Basszus, ezt jól félre értelmeztem. Azt hittem azt mondod, hogy az éves drágább mint a negyedéves.
Skizz
addikt
Már úgyértem, hogy a kalkuláció végén az éves meg a negyedéves is ugyanannyira jött ki.... de a kalkulátorral volt baj, az unionnál közvetlen már kb. negyedannyi, reális.
Na meglett az új Clio. Nagyon szép, patika. Sajnos a vadiúj első tárcsák ütnek, amit a próbaúton a zúgó klíma meg egyebek miatt nem hallottam... mitől lehet? Lehet valamit kezdeni vele? Egyébként nagyon baba, majd holnap lövök valami normális képet aztán lehet kiállítani a klubtagságit.
diablo1984
veterán
lehet gyenge minőségű a tárcsa és elfékezték, ezért ráz fékezéskor, vagy a betét rárohadt a tárcsára és annak a nyoma "akad". az utóbbi lekopik, az előbbit lehet szabályozni, de ha új korában is ilyen, akkor várhatóan lesz is még....
Wiz Khalifa
addikt
Én is ha úgy alakul a héten lövök egy faja képet a kocsimról hogy mehessek én is az összefoglalóba. Főleg hogy nekem nem is szokvány kinézetű.
Amúgy kérdés még. Tegnap még tapasztaltam hogy eléggé gyenge a fényszóró. Gondolom a búra mattulása is rátesz erre, de ez annál jóval fakóbb. Gyárilag a Rendaultok fényszórója gyengébb mint pl a német kocsiknak? Mert haver Clio-ja is jóval gyengébb fényerejű mint bátyám Octavia-ja mondjuk.
Hella izzó van benne, szóval nem valami márkátlan cucc van benne.
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
Nem kell feszegetni az a trükk.
Egy 13-as kulcsal rányitsz a feszítőgörgő tengelyére.
Azaz arra a csavarra fogsz rá ami a görgö közepén van és az automata feszítő mechanizmussal ellenkezően azaz a villáskulcsot magadfelé húzva folyamatosan tartva a feszítést tudsz szíjat cserélni.
Ha feszíteni akarsz az nem fog menni, mert mint írtam az automatán feszít.
Mi a gond vele?
Renault power
rob210
Topikgazda
El foglak keseríteni.
Ez nem kontakt hiba.
Próbáld ki a pirosnál, ha adsz pici gázt elmúlik azonnal a visszajelző vibrálása.
Ez azért van, mert az olajnyomás nem épül fel rendesen.
(minimum szint alatt nem járunk a kocsival akár mennyivel is van minimum alatt !!! )
Egy szó mint száz kevés az olaj, vagy szar az olajpumpád.
Ami a teknőben van aminek a leszerelése cumi mert ki kell venni a féltengelyt is, de legalább elég a száraz oldalt.
Minden képpen tölts rá, ha elmúlik akkor olajcsere és szintre tölteni.
Már ha nem csak pár hétig akarsz a kocsival járni.
A renault benzin motorok elpusztíthatatlanok, ha a megfelelő olaj és olajmennyiség van bennük.
Renault power
forceberg
veterán
A max. alatt van kicsivel az olaj neki
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Hopp késő van benéztem.
Akkor pumpa csere, vagy még annyi lehet, hogy alacsony az alapjárat.
Érdemes lehet diagra tenni és mérni azzal egy fordulatszámot.
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Holnap felhívom a szervizes ismim, hogy mikor érne rá tüzetesebben átnézni. Nem Renault specialista hanem mindenes de korrekt, és jó munkát ad ki a kezeiből nem drágán. Szóval megbízhatok benne, 4 évig láttam hogy szerel, és azt lehet mondani hogy a kocsikra úgy tekint mint ha egy élettárs lenne.
Szóval a hibámat mondom neki meg hogy mit ajánlotok.
Ha az alapjárat jó (ami nekem úgy tűnik hogy az) akkor pumpa lesz a ludas nagy bizonnyal?
Amúgy ez az 1.4 75 lovas 8 szelepes motor. Akkor ezek ha megfelelő időben vannak karbantartva akkor jól szolgálnak?
Smoke some weed nigga!
Predator2
addikt
Helló
Az óracsoportnál ilyen kijelzőm van, az volna a kérdésem, hogy drága dolog lenne átszerelni a kocsit, úgy, hogy fedcomp legyen benne? Nagyon meg kell bontani hozzá a kocsit?
Vagy csak elég a olyan bajuszkapcsolót szereznem aminek a végén ott a vezérlő gomb?
2004-es Mk2 1.5dci Clio
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
rob210
Topikgazda
Nekem az előző meganeom ilyen volt 398.000. kilométerrel adtam el, bontatlan motorral és még a múlt héten pont találkoztam vele, a mai napig teszi a dolgát, bár már nem tudom az életét a 2 .- ik vizsgára készülök azóta már a mostani meganeommal
Egyszóval örök élet meg egy kicsit az a motor, ha megfelelő a kenése.
Nekem is ezt csinálta csak azért mondom, de nekem egy motormosás és xados kezelés megoldotta a problémát, csak ezt előtte meg kell nézni, hogy szar-e a pumpa vagy csak le van koszolódva.
Én levettem az olajteknőt láttam mi van benne, na mondom ez nem pumpa lesz csak nem tudja átnyomni az olajat.
Igazam lett, de van itt fórumtárs akinek pl. a pumpát kellett cserélni.
Renault power
rob210
Topikgazda
van benne fedcomp nem értem a kérdést mit szeretnél pontosan ?
Renault power
tresh
addikt
Nincs benne és azt akar bele tenni. Megoldható de új óracsoport+immo tanítás. Annyit nem ér szerintem mert semmi lényeges adatot nem mutat. Tudom beteg vagyok de pl én hasznosabbnak találnám ha nem a placebo fogyikat írogatná hanem pl olaj hőmérséklet,olaj nyomást, turbónyomás(már ha turbós), víz hőmérsékletet stb.. ezeknek van értelme a többi lényegtelen..
Predator2
addikt
Nincs benne csak, az óracsoportnál már adott a kijelző hozzá, kíváncsi voltam mekkora munka a fedcomp utólagos beépítése, meg, hogy egyáltalán lehet e.
Ha csak bajuszkapcsolót kellett volna cserélni hozzá az még nem vészes, de más már nem piszkálnék miatta, annyira nem fontos (sőt). Csak a kíváncsiság hajtott.
(#45319) tresh
Miért kellene hozzá új óracsoport?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
ninjago
tag
Sziasztok!
2008-as 1.5 dci váltáskor random, amikor kedve van hidegen is, vagy épp. melegen nem ejti a fordulatot. Jó két hónapja láttam levegős az üzemanyagrendszer, megoldottam, légszűrőt is kicseréltem egyúttal, egy darabig jó is volt. Van ötletek?
tresh
addikt
Ha levegős akkor gázolajszűrőt cseréltél remélem mert a levegőszűrőnek nem sok köze van hozzá. 68 lovas verzió? Mert nálunk ezek csinálták ezt és a végén ecu csere lett a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Graphics
Jómunkásember
Ha levegős enne akkor dadogna.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
Wiz Khalifa
addikt
Én 336.830 km-el vettem. Most olyan 860 van benne (nem sokat ment még azóta. ) de úgy jön-megy teszi a dolgát de ilyen apróságokat tapasztaltam csak. Mindenképp egy tüzetes átvizsgálás lesz mert kicsit olcsó volt.
320k-ért akarták eladni (akkor még csak a szélvédőn volt az eladó cucc) aztán lenyomták 6 hó közepe fele 290k-ra. Én meg megnéztem (itt volt 15km-re, és mivel nagyon kedves, barátságos volt az eladó, mondta hogy már volt egyszer egy nagyobb baj vele amit javítottak (látni) stb... így bepróbálkoztam 260k-val, mondtam ennyim van max kocsira sajna. Azt mondta jól van vihetem, jobb mint ha csak itt áll (volt még mellette egy bálna Merci meg egy SUV) így hihető hogy felesleges lett.
Ennyi a történetem.
Smoke some weed nigga!
Pecc
őstag
Ha sikerült megoldani kiváncsi lennék, mert hasonló a tünet nálam is.
Pecc
őstag
Olajcsere szvsz, egy rossz olajszűrő is okozhat ilyet.
Tom5
addikt
Jövő hétre vállalták be, állítólag le kell kapni a műszerfalat a cseréhez...szerintem nálam nagyon ganyés lehet ott a helyzet. Mikor pollenszűrőt cseréltem is tele volt dzsuvával. Már csak ezért is meg akarom csináltatni. Legyen rendben ott minden.
Más: pár napja indításkor hosszabban indítózik. mondjuk úgy 1mp-el. Ami lehet nem tűnik soknak de nekem feltűnt és fura így a pöcc röff után. Lehet akksi döglődik?
ninjago
tag
Üzemanyag csövön levő műanyag csövet cseréltem le, mert ott szivott levegőt. gázolaj szűrőt nem cseréltem. A légszűrőt nem egyidőben cseréltem, csak alapjárat szarakodott. A légszőrő után az a kis elektromos kütyü az micsoda? Néha hallom kattog. Kellett volna? 82 LE-s változat. Drága mulatság az ECU?
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
a légszűrő utáni kütyüre a légtömeg mérőt érted? az nekem még hangot nem adott ki soha, elvileg az egy szonda szerűség....
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Nem vészes 30-40k max programozással egy bontott ECU ha az a baja. De a légtömegmérő is tud ilyen alapjárati ingadozást produkálni én azzal kezdenék. Jól ki kell pucolni van hozzá tisztítóspray. Aztán ha javul akkor valószínű az kezd elfáradni. Gázolajszűrőt meg nem árt 2-3 olaj csere után ledobni vagy évente. Amúgy ha nagyon nem hoz javulást semmilyen irányba a dolog akkor diag és élőadatokat kell nézni amikor ezt az alapjárat beejtést produkálja.
(#45320) Predator2: mert más a vezérlő procija, de ki kel szedni az óracsoportot és meg kell nézni Renaultnál sok csodát láttam már.
-=Tiger=-
tag
Mért lenne drága a navija? Mondjuk egy Full EU 20E-ért/év és mindig friss? Más gyártók ettől lényegesebben drágábbak sztem.
Egy haveromnak segítek be navi frissítésben (legális térkép) de még probléma egyikkel sem volt. Mért ne lenne pontos? Én a sajátunkon sem vettem észre pontatlanságot. Szépen teszi a dolgát.
tresh
addikt
Rendszer függő a pontossága. De egy hárombetűs navitól messze van minden téren. Félreértés ne essék használható de én pl nem szeretem annyira.
-=Tiger=-
tag
Bocs, rosszul írtam: Ha nincs a kocsiban alapból térkép ( vagy csak pl francia, tehát nincs magyar), akkor kb 20E és azt lehet időről időre frissíteni ha van rá igényed. (nyílván plusz pénzért)
ninjago
tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Próbálkozni fogok.
ninjago
tag
Szerintem nem az a kütyü az. Délután lefotózom majd
ninjago
tag
Skizz
addikt
Na, 1.4 16v Cliomba 4,8 lityi olaj kell. B vectra 1.6 16v 3,5 litere után meglepő.
diablo1984
veterán
jó kérdés, nálam a légtömegmérőre ilyen csati megy, viszont a bejövő levegőcső teljes kerestmetszetén van, nem csak egy kinövés rajta...
Skizz:és igen
[ Szerkesztve ]
ninjago
tag
Ez úgy szokott kattogni, miint egy mágnes szelep vagy mi. De nem folyamatosan.
diablo1984
veterán
valami olyan lehet, ott az alján megy 2 cső olyan mint egy vákumszelep. nálam a baleset esetén kioldó áramtalanító kapcsoló hasonló, balesetnél kiold és akkor leáll a motor, addig nem iddítható, míg vissza nem lövik.
rob210
Topikgazda
Uhh na az még engem is meglepett írtam ugye, hogy 4.5 liter de ennyit nen néztem volna ki belőle, az enyém 1.6 szinte ugyan az a motor és 4.0 ből elvan.
Meglepő mi pontosan a motor kódod?
Renault power
Skizz
addikt
Azt most meg nem mondom, majd este. Talán végre lövök egy képet is.
4 liter 5w30-ast rendeltem hozzá, aztán volt még fél liter 5w30-as a szerelőnél, de még így is háromnegyedig van a nívó, úgyhogy holnapra jön még egy flakon... Eltérő márkájú 5w30-asok elkeverődnek vajon rendesen? Annyira nem örülök neki.
Ja, a villanynívó meg közben fullra mutatja, miközben a pálca elég őszintén hiányol pár decit.
Pecc
őstag
Elvan 4böl persze de az a nivo min és max közt félutata jelent. A maxhoz 4,9kell a mifajtánkba. Skizz: Az a kis kockás mérő a kijelzőn már akkor is telét mutat ha min max közt van félúton.
Skizz
addikt
Akkor sok értelme van.
mohabá 007
aktív tag
Bocs,hogy bele vau. A kérdéses alkatrész az üzemanyagtartály szellőztetési rendszerének a mágneses ürítőszelepe.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
ninjago
tag
Dehogy vau Mindenféle válasznak örülök. Attól, hogy kattog az még nem okozza a váltáskor vissza nem eső fordulatot, ha jól gondolom. tresh fórumtárs ötletét megpróbálom majd, ha lesz egy kis időm
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Hát nem tudom, nekem a 4.5 et benyeli de se több se kevesebb.
Akkor teli van, mekkora olajszűrőt használsz, hogy neked belefér a 4.9?
Renault power
Doki16
addikt
Az a normalis ha kattog. Nalam is folyamatosan nyomja miutan leallitom a kocsit. Mondjuk nekem a maglodi Zoli azt mondta, hogy az EGR szelephez tartozik a cucc es annak a kattogasat lehet hallani amikor tisztogatja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Tom5
addikt
Ez a Maglódi Zoli a nagy Renault mágus? De ki ő és merre és hogyan?
_NCT
őstag
Ha Maglódra nem akarod vinni akkor én XVII-ben tudom ajánlani Stefka Lászlót, alias Stefimestert. Én voltam mindkettőnél, utóbbi normálisabban állt hozzám. Zoltánnal nem egyszer volt az hogy megbeszéltünk időpontot és nem nyitottak ajtót, a felesége tapló stílusa meg bicskanyitogató. Nagyon retro kis garázs szerviz, ettől függetlenül jó szakember, csak a hozzáállás nem volt szimpatikus....
Stefi jól dolgozik, mindent elmagyaráz mit miért csinál, csak kicsit kintebb van a városból, de nem elérhetetlen. Amit eddig megbeszéltünk az úgy volt.