Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
Mivel érdemes kenni a kuplung bovdent? WD40 vagy sima gépolaj esetleg van hozzá valami speciális cucc?
Mostanában kicsit nehezebben jár, mintha szorulna.(#99301) z123456789 Igazán nincs mit.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Pfiucska
aktív tag
Ha esetleg összejönne a 125-ös moci akkor nyitott vagy zárt bukót ajánlanátok hozzá? (20-30ezerig)Vagy ez független a motor teljesítményétől?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Geresics
addikt
válasz Pfiucska #99303 üzenetére
(#94419) geresics <- kattints
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Bogyó bá' #99312 üzenetére
Mi szamit nagy sebessegnek? Mivel 125-os van tervben igy a max tempo 90-100ban megallna es ha csak ilyen tempo felett zavaro akkor az nem lenne problema 😁
Nyilt bukot miert nem szeretitek? Kevesbe biztonsagos?[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #99309 üzenetére
Kövezzetek meg, de el nem tudom képzelni, hogy mikor állheggyel leveszed a csatornafedelet akkor nem szakad a zsanérmentén a sisak. Volt kezemben az IS17 nyitható bratyója az IS Max, közel se éreztem annyira masszív megoldásnak mint a zártat.
szrk.:
A szélzaj meg valami eszement, HJC előtt MT Fluxom volt az a szép csecse láthatósági irídiumos plexivel, abban konkrétan megfájdult a fejem a hangoktól.... 125-ös Kymcoval együtt búcsúztam attól a bukótól.szrk2.: Gyertya csere is pipa, érdekes. Megoldotta azt, hogy a friss szinkron ellenére hullámzott az alapjárat. Most beton stabil 1400. Pedig szép barnák voltak, és rommá se voltak égve az elmúlt 15k alatt. Kövinek lehet irídiumosat kap. Van annak értelme? Vagy számomra csak mókus vakítás lenne ?
Ja és fent az első lánckerék, motoralkatrész.eu-soknak volt "polcon". Most olyan csendes a motor mintha zsír új láncszett lenne fent.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
Volt e valaki az elmúlt 2 évben akár a transfogarasin akár a transzalpinán?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Micsurin #99316 üzenetére
Nekem felnyitható van praktikussági okokból, pl. tankolásnál nem kell levennem csak felhajtanom, stb. Nekem az a tapasztalatom, hogy a zárt sisakjaimhoz képest nem hangosabb. Kb ugyanolyannak mondanám.
Hogy törik-e a zsanéroknál... biztos, de nem hiába gyártják ezeket mégis. Gondolom ha zsanéroknál törik, akkor olyan mint egy nyitott sisak.
Zárt és felnyitható használat után én a saját felhasználási céljaimra (szaladgálás, túrázás) nem tudom magam meggyőzni, hogy ne felnyithatót vegyek.
125-ös motoron meg végképp nem sz.patnám magam zárttal, pláne nem D gyűrűssel.Ferdzsoo - Transfogarasin voltam tavaly.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
Ez az érzés inkább abból adódik, hogy új gyertyák kerültek be a használtak helyett.
A Jazz is kicsit olyan kelletlenül forgott 4000 fölé ezekkel a kb. 50k km-t futott gyertyákkal. Miután kicseréltem mind a 8-at (pontosan ugyanolyan NGK BKR6E-11-ekre), egyből jobban vette a lapot.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Pfiucska #99313 üzenetére
Egyrészt nem biztonságos a nyitott sisak, másrészt még csak nem is praktikus: az összes bogár, darázs mind bemegy.
A "nagyobb sebesség" alatt akár már a 80-as tempót is értem, az én felnyitható állrészű Caberg Duke-om már itt kezd szélzajos lenni. (Cserébe ennek 5*-os a töréstesztje - ami egy védőeszköz esetén nem hátrány.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #99323 üzenetére
Tavaly előtt voltunk. Fogaras egyre rosszabb, Transalpina nagyon jó. Nagyszebenen szálltunk meg, onnan mentünk 1-1 napot. 67C-n Transalpinan Obarsia Lotrului előtt lesz kb 500-700m szakasz föld út,ott vigyázzni ám! Onnan a 7A út első ~20-30Km katasztrofális, utána már jó. Brezoinál a 7-es főúton lesz egy Petrom benzinkút,sok színes bőrűvel,értékre figyelni! Érdemesebb Bengestig elgurulni és a 67 majd a 7-es úton vissza menni.
Fogarason mi a csúcson (Balea tó) az alagút után kb 10km vissza szoktunk fordulni, 7 éve is sz@r volt, most is. Kint érdemes pályán menni a célig (motorra ingyenes, traffipaxok vannak) Forgalom helyenként nagy szokott lenni,trafizó rendőrök is akadnak.
De amúgy is most lett f@szányos futóműved, nem mindegy milyen az út?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #99325 üzenetére
Nah köszönöm uram a tájékoztatást. Sokat segítettél.
De tényleg jó lett a futóművem, olyan jó hogy megrendelem a hátsót is kompletten. Nem akarom még eladni a gépet, és nagyot fog nőni a komfort, mint ahogy nőtt az elsővel is.A pályázást nagyon nem szeretem, a nem autópályás mellékutak nagyon szarok?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #99326 üzenetére
Nem szar,csak a forgalom lehet nagy. Mi első két utunkon E60-68-on mentünk.. Pl: Magyar részben pályán Pécs-Nagylak-Nagyszeben 8.15h és 568Km [link]. Fúl pálya: 6.36h és 584Km [link]
Cirka +2 óra azért csak 2óra és ugye +1 az időeltolódás.
-Hány nap van rá
-Oda szeretnél motorozni vagy ott szeretnél motorozni
-Mást is akarsz még,vagy ez a két helyen gurulni[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #99328 üzenetére
Nálam a pálya nem játszik, mert oda-és ott is szeretnék motorozni, pályának semmi értelmét nem látom.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
nincs valakinek kolcson / elado Interphone 2,5 jackes mikrofonja: [link]?
Enyim nem uzemel, illetve csak nagyon nagyon halkan koppan, ha kopogtatom, szetszedve belul tiszta oxid, gondolom megette a mikrofont..
-
KrAt
veterán
válasz -Mosquito- #99332 üzenetére
F3S Passenger, de szerintem ezek egyformak, regi F4, F5, F2, stbstb..
-
V_Zoli
aktív tag
Hali!
Esetleg nem tud vki olyan boltot, műhelyt, esetleg magánszemélyt aki bukósisak belső felújítást végez?
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
Micsurin
nagyúr
válasz canniball #99335 üzenetére
Explorert használ.
@tboldi: Nem is teljesítményre gondoltam, hisz azt csak a racsing reedre
színterezettflakonból fújt féknyergek adhatnak. Hanem, hogy nem egy szezont bírnának (~12k km). Második éve kezdem a kis sárgával úgy az évet, hogy sétál az alapjárat már gondolkodás nélkül hévízi út -> két új CR8E-es NGK.
Lánckerékkel érdekeset vállaltam, a motor jobban megy 6500-6700 körül mint 7-8,000, előre 14 helyett 15-ös megy próba kép mivel márkatársak közül sokan szentül állítják jót tett a menetdinamikának. Állóhelyzetből lomhult de menet közben elvileg kellemesebbet húz és egyenletesebb -> nem kell kanyarból kijövett nyúlkálni 70-nél a 4.-ért.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz V_Zoli #99334 üzenetére
Ha már nem olvasod a kapott válaszokat, akkor rá is guglizhatsz, és itt a megfejtés.
Ha meg nem ilyen felújításra gondolsz, akkor kérlek legyél kedves kifejteni pontosabban, hogy mit szeretnél*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V_Zoli
aktív tag
válasz canniball #99299 üzenetére
2db Shoei XR-1000ről lenne szó
Hát pontosan nem tudom de kb. 40.000km van az egyikbe a másikba lényegeseben kevesebb (utas sisak)
Sajnálnám lecserélni mert ilyet már nem gyártanak.
Amúgy a sisak alján lévő bőr részt kellene cserélni ill a fejtetőnél lévő vékony kis szivacsréteget mert el kezdett morzsolódni ezeket leszámítva semmi bajuk nincs.''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
KrAt
veterán
válasz -Mosquito- #99339 üzenetére
Yepp
-
Teasüti
nagyúr
Tudja-e esetleg vki, hogy fordulatszám és sebességszenzornak használnak-e még indukciós jeladót, vagy szinte már kizárólag csak Hall szenzort szoktak beépíteni?
-
ath
senior tag
legújabb boxer motor [link]
-
dave0825
őstag
Üdv.
AGV Compact ST Seattle sisakról vannak véleményeitek? Csak hirtelen keresve ez tetszik, és tulajdonságokra is hozza azt, ami nekem fontos, márka miatt is talán nem rossz minőségű.
Eddig Uvex PS450-em volt RS125-ön, az elég hangos volt 100-120-as tempónál is, most tervezek venni magamnak, és barátnőmnek valamit. Munkatársam ajánlotta, hogy felnyithatót vegyek, bár neki a Kawasaki KLV 1000-en jobb a szélvédelem, mint nekem lesz a Kawasaki Z750-en (lesz rá plexi, de akkor is). Szerinte jobb, ha városban araszoláskor föl tudom nyitni, nem fő bele a fejem.
Nekem, ami fontos, hogy bluetooth előkészítés legyen, vagy valahogy megoldható legyen, hogy tudjak beszélni barátnőmmel néha; szemüveg legyen benne; kivehető legyen a bélése.
Használt is szóba jöhet, sőt, jobb lenne az, ár miatt, de ha nem találok a közelben használt áru piacokon (munkatársam sok motoros cuccát, kabát, nadrág, doboz, sisakok) ott vette, nagyon jó árakon, akkor marad az új.
A fönti sisakon kívül más viszonyítási alapom nincs, esetleg megpróbálom munkatársam fölnyitható sisakját, ezért kérdezlek titeket. Neki Caberg van, de a pontos típusát nem tudom, csak hogy sötétszürke, matt.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
dave0825
őstag
válasz dave0825 #99345 üzenetére
Egyébként nem ragaszkodom a felnyithatóhoz, eddig sem az volt, nem éreztem rossznak, hogy nem tudom fölnyitni, a plexi elég szokott lenni. Fontosabb, amiket leírtam, meg persze amik kimaradtak, de egyértelmű, hogy ne legyen túl hangos, se túl nehéz.
Szóval ha tudtok max. ilyen áron hasonló tudású, és jó minőségű sisakot, szívesen fogadom.
Olvastam a topikban, hogy a Shox.hu eléggé fölárazza az AGV-ket, a K3 SV MYTH PLK is tetszik, de ha ennyiért K5-öt lehet kapni, ami jobb (jobb?), akkor rendelek külföldről. Honnan érdemes?[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest