Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98951) Geresics válasza energy4ever (#98948) üzenetére


Geresics
addikt

a jogsis részre én sajna nem tudok neked választ adni, lehet érdemes volna megkérdezned a suliban, ahol csinálod a jogsit!

Nagymotornak sosem fogod tudni levizsgáztatni, mert nem az. Rendszámosítani tudod (biztos van ennek valami szép neve), de én tuti nem tenném (ha csak nem 2 személlyel használnám pl. munkába járásra), mert csak a nyűg van vele, és később eladni is biztosan nehezebb lesz, márpedig gondolom nem azért csinálsz A-s jogsit, hogy 50 köbcentivel járd be a világot! :N
Szerintem használd így, aztán ha szükségét érzed a rendszámos paripának, akkor add el, és vegyél valami nagyobbat! :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#98952) Debilon válasza energy4ever (#98948) üzenetére


Debilon
addikt

de ahogy már kérdezték, miért akarod magad szivatni a rendszámosítással? :D

semmi értelme

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#98953) Remi1234


Remi1234
aktív tag

Soroksári IKEA parkolóban mennyire lehet lassú tempós gyakorlást csinálni? Elzavarnak, ha nekiállok palackokat letenni?

PSN ID: RemiFungus

(#98954) energy4ever válasza Debilon (#98952) üzenetére


energy4ever
addikt

Azert, hogy autouton, es autopalyan is lehessen hasznalni.

(#98951) Geresics:

"Nagymotornak sosem fogod tudni levizsgáztatni, mert nem az."

60Km/h-t tudja tartani, akkorse? Segedmotor - gepjarmu kozott ez az 1 elteres van csak kresz szerint, nem? :F

Biztosan nem lehet ebbol gepjarmuvet csinalni papiron?

(#98955) HSM válasza energy4ever (#98954) üzenetére


HSM
félisten

Pont ez lesz a baj.... 50ccm édeskevés lesz autópályára, autóútra. :N Hacsak nem áldozat szerepre készülsz... (Szerintem a KRESZ-ben is van erre pont, hogy rendszámmal se mehetsz fel ilyen lassú járművel.)
125ccm (4T, ~12-15LE) is necces, az alatt teljesen el kell szvsz felejteni.

[ Szerkesztve ]

(#98956) Geresics válasza energy4ever (#98954) üzenetére


Geresics
addikt

autópályára a saját érdekedben se menj ki olyan motorral, ami nem tud 100 felett menni, mert jön a román kamionos, és úgy megy keresztül rajtad, hogy még a facebook élő videóban sem fog látszani, hogy volt-e rajtad rendszám, vagy sem! :Y

Ha tud gyorsabban menni, mint 40, annak örülni kell, és kiélvezni, hogy a 30-as táblánál elbújó rendőr hiába fotóz, nem megy vele semmire... Ne legyél a saját ellenséged, élvezd ki, hogy van egy jó robogód, aztán később válts akár 125-ösre, akár komolyabb motorra...

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#98957) energy4ever válasza HSM (#98955) üzenetére


energy4ever
addikt

Gyari specifikacio alapjan 96,6Km/H-t tud. (7Kw, de 2Kw van a gyari francia papirjan)[link]

Ha atlehetne rugdosni a vizsgan, mint gepjarmu, utana nyilvan kapna tuningot is! d50b1-he gyartottak pl 90cc-s hengerszettet, stb.

(#98958) Debilon válasza energy4ever (#98954) üzenetére


Debilon
addikt

ahogy írták is, ne erőltesd ezt az 50-esre rendszám dolgot, engedd el

ha meg akarod öletni magad rövid úton autópályán a tempóddal akkor jó választás... de ez a tempó még autóúton is nagyon kevés, de majd észreveszed, hogy normális úton fő úton is csak gond az ilyen "kis tempó", főleg ahol nagy a forgalom és sok teherautó is jár

eléggé leegyszerűsítve látod a dolgokat

[ Szerkesztve ]

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#98959) HSM válasza energy4ever (#98957) üzenetére


HSM
félisten

Oké, üveghangon, egyenes úton, szél nélkül 5km hosszú egyenesen tud 96km/h-t. Ez a mögötted jövő türelmetlen vezetőt nem fogja meghatni, hogy ha nem fújna a szél és nem lenne kis emelkedő, akkor tudnál 70-nél gyorsabban is menni a 90-es táblánál. :DDD

Plusz a motornak sem tudom, mennyire lesz így tartós, nyelezni hosszan... Nem erre való ez.
A 7kw szerintem túlzás, inkább 5 lehet a reális.

A túlméretes dugó oké, de akkor méginkább kérdőjel, mennyire lesz tartós, plusz sok sikert azt lepapírozni... Ha meg 50-es papírral (forgalmi, rendszám, biztosítás) mennél 70/90-es túlméretes dugattyúval, akkor ha nem tévedek mindenféle bűncselekmény kategriákat valósítanál meg...

[ Szerkesztve ]

(#98960) Chris0321 válasza energy4ever (#98957) üzenetére


Chris0321
addikt

Szeva.

Nem szoktam ide írni csak olvasgatni de gondoltam leírom a véleményem. Ha 22 vagy sokkal jobban járnál egy A2-es jogosítvánnyal igaz biztos drágább. A B-vel jelenleg vezetheted azt a motort amit vettél és szerintem hagyd így. Én is most tervezgetem, hogy venni kellene egy motort (A1-es jogsim 98 óta van) egy CBR125-öst de mivel a kocsit is le kellene már cserélni nem tudom még, hogy csináljam. 2001 óta vezetek autót és megmondom őszintén még a 125-össel is csak félve mennék fel a 4-esre ami csak egy főút nemhogy egy 50-essél autópályára.

(#98961) runner 125 válasza energy4ever (#98957) üzenetére


runner 125
nagyúr

Fordítva ülsz a lovon.

Ahogy írták már, lehet eléri 5 km-es távon, hátszéllel azt a tempót. De tartósan max tudja 2km-en át.
Egy ilyen 50-es "sportmotor" 13-14 éves gyerekeknek való. Megtanulni motorozni, aztán 16 évesen ráülnek a 125-re és így tovább.
Sajnos sokszor még városban is csak forgalmi akadály. Nem főúton. Nem véletlen h pályán és autóúton nem mehetnek. 70-80-as utazónál forogni fog vagy 9-10.000-et.... #szétrázzaapitsád

Ha még nem vetted meg, inkább ne is adjál ki érte pénzt. Ha meg igen, gyorsan pattintsd el árában.
Az 50-es tuning megint egy olyan szintű pénznyelő, h el sem tudod képzelni. Értelmetlenül fogsz kidobni rá egy csomó pénzt. Nem lesz érezhetően jobb, nem beszélve arról, h méginkább üzemórás lesz és többet fog enni, mint az én 1.2-es vasam.

Ha meglesz a B jogsid, csináld meg a B125-ö, vagy az eggyel fölötti kategóriát és inkább nézz olyan motort. Bár előre szólok, h ha élményt szeretnél és nem csak A-B-be így úgy eljutni, a 125-ös is hamar kevés.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#98962) energy4ever


energy4ever
addikt

:R :R Koszonom mindenkinek! Akkor ez marad segedmotor, kesobb pedig lesz valami nagyobb, asszony meg megkapja az 50-est hasznalni.

Visszakanyarodva a jogsira: Szoval 22eves vagyok, meg a B is folyamatban van. Melyik a legnagyobb motoros jogsi amit eltudok majd kezdeni? Illetve mikor kezdhetem el, csak a B utan, vagy mar most is? Valami olyan is mintha lenne, hogy jogsiszerzest(B) kovetoen 2 ev mulva kezdhetem el csak motorra? :F

(#98961) runner 125: Megvettem mar, nem szeretnem eladni!

(#98963) etnies válasza KoVee84 (#98928) üzenetére


etnies
senior tag

És mennyi volt a motorod értékcsökkenése a baleset miatt és mennyi szabadidődet fordítottad az ügyintézésre?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98964) tboldi válasza energy4ever (#98962) üzenetére


tboldi
nagyúr

A2 már 18 éves kortól megszerezhető, az efölötti korlátlan A meg csak 24-től. Illetve 2 évnyi A2 után már 20 évesen is meg lehet szerezni az A-t, de ez számodra már lényegtelen, 2 év múlva így is-úgy is 24 leszel.
Hogy párhuzamosan csinálhatsz-e több kategóriát, azt nem tudom. Viszont ilyen nincs, hogy B után várnod kell még 2 évet.

Saját példa: 17 évesen, 2012-ben tettem le a B-t, majd egy évvel később az A2-t, és 2016-ban, nem egész 21 évesen a korlátlan A-t.

[ Szerkesztve ]

(#98965) KrAt válasza runner 125 (#98961) üzenetére


KrAt
veterán

Az oldalán tetszik a #be a racer felirat.. :D

Amúgy nekem a 125 is fosós volt a kamionok között, akik simán 90-nel letolnak az úton.. :)

(#98966) etnies válasza Teasüti (#98936) üzenetére


etnies
senior tag

Ha ugyanazon a gyártósoron, ugyanazon anyagból készül a Honda és a Hiflo, akkor miért volt különböző színű "papírból" az olajszűrőm? A gyári sárga, a Hiflo piros. Lehet, hogy más az anyaga is?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98967) etnies válasza HSM (#98955) üzenetére


etnies
senior tag

Autópályán a 60 km/h önerő a szabály, nem? Én annó a 125-s motorommal sem mentem fel, autóútra is csak nagyon rövid ideig. Életveszély.

(#98953) Remi1234 Nem hiszem.

(#98947) MentolkaÚjabb gumi mindig jobb. A mintát már nem nagyon tudják reszelni, de egyre jobban értik a silica-t, az pedig jobb tapadást jelent.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98968) Chris0321 válasza energy4ever (#98962) üzenetére


Chris0321
addikt

Én 98-ban egyszerre csináltam a B-t és az A1-et. Mivel nincs közük egymáshoz mivel egyik személyautóhoz másik motorhoz való jogsit ad így szerintem ezen nem változtattak. Szerintem vagy neki kezdesz most az A2-nek vagy vársz míg 24 leszel és egyből az A-rá mész.

(#98969) Geresics válasza energy4ever (#98962) üzenetére


Geresics
addikt

Ki kell számolni, hogy hogy jobb. Anno én megcsináltam az Aˇkorlátozott jogsit, és 2 évre rá csak 8 órát kellett vezetnem, meg egy rutin és egy forgalmi vizsgát tennem. Fele annyiból jött ki a korlátlan jogsi így, mintha mentem volna egyből korlátlanra! :K
Azt sajna nem tudom, hogy most hogy vannak a dolgok, meg kell kérdezni az iskolát, náluk jobban úgysem tudja senki! :N

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#98970) pityaa23 válasza energy4ever (#98962) üzenetére


pityaa23
senior tag

Betöltötted már a 22-t? Kreszvizsgán túl vagy? Ha igen az már 22éves korodban volt? Azért kérdezem, mert a kreszvizsga 2 évig érvényes, ha te 22 és fél évesen szerezted, akkor B-t befejezni gyorsan, innen átképzed magad pár óra elmélet és kb 3 óra motorozással B125 - re, majd amint betöltötted a 24-et még érvényes kreszvizsgával 16 óra gyakorlati oktatással lenyomsz egy A korlátlant.

Persze lehet ezt több féle módon, így megspórolsz egy kis elméleti vizsgát.

Ja, most látom, hogy kevés a 125, akkor tárgytalan.

[ Szerkesztve ]

(#98971) energy4ever válasza pityaa23 (#98970) üzenetére


energy4ever
addikt

Ahogy nezem 125-ositve lesz a B, majd ha elmultam 23,5 akkor kezdem az A-t!

Most 23.-an csinaltam meg a kreszt! Igen, mar 22eves koromban volt. 07.27.en(ez meg modosulhat) lesz a forgalmi vizsgam, 07.25.-en leszek 23... Pont rosszkor kezdtem el... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#98972) zgospel válasza Geresics (#98969) üzenetére


zgospel
őstag

Ezen az oldalon le van írva táblázatosan minden info ami ehhez kell. Nem reklámnak szánom, csak itt össze van szépen szedve :)

Mondjuk én pont itt csináltam a korlátlanhoz a gyakorlatot és meg voltam elégedve :)

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#98973) energy4ever válasza zgospel (#98972) üzenetére


energy4ever
addikt

Na majd felhivom oket, hogy ha meg nincsen 1eves a kresz vizsgam B-re, akkoris kell masik kresz vizsga B125-hoz. Remelem nem! Bar lehet az A-s kreszt kerik!? :F

(#98974) etnies


etnies
senior tag

Megnéztem a Hiflo és a gyári légszűrőt is a DL650-hez, nem ugyanaz:

Hiflo:
Gyári:

Gyári:

[ Szerkesztve ]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98975) HSM válasza Teasüti (#98932) üzenetére


HSM
félisten

Persze, csak nem mindegy, pontosan mit is rendelnek meg a beszállítótól, milyen minőségi követelményekkel.
Divatos dolog, ami a cikkben van, hogy a márkajelzésért fizetünk, de mi van akkor, ha azt pl. szigorúbb minőségbiztosítás mellett gyártják, akár ugyanott, ugyanazokkal a gépekkel, ugyanabba a fémházba? Tipikusan ez szokott lenni amúgy a helyzet.

"Az utángyártottak se rosszabbak, még akár jobbak is lehetnek."
Gyönyörűen ráéreztél, mi a bajom általában a nem gyári cuccokkal. Senki nem tudja biztosan, hogy milyen lesz. Vagy jobb, vagy rosszabb, köszi. :DDD A gyáriról legalább garantáltan tudom, hogy elég jó. Lehet, nem az a legjobb, de garantáltan nem is rosszabb annál, mint amire szükség van.

"Fő alkatrészből igen, abból csakis a gyárit! De kopóeszközökből? Ugyan már..."
Mint írtam, néhány ezer forintos összegről beszélünk 6-12-18 ezer km-enként. Kövezz meg, de ez mondjuk egy reggeli, kávé és fagyi ára. Vicc ezen spórolni szvsz. Aki ennyire fillérszexualizáló, lehet jobban járt volna ha rollert vesz...
Mint írtam ahol indokolatlannak láttam a felárat (dupla ár fékbetétnél) ott inkább rászántam az időt, energiát, és vadásztam egy betétet, ami jobb a számomra fontos paraméterekben, mint a gyári. Na, ott nem csak egy regeli ára volt a difi (~10K). De ott is észnél kellett lenni, nehogy olyat vegyek, ami eszi a tárcsát, mert akkor könnyen több kiadást csinálhatok magamnak, mint amit megspórolok.... A másik véglet, ha meg nagyon tárcsakímélőt veszek, az meg nem fog, az is drága lehet... :C

(#98936) Teasüti: Persze, és a szűrő gyártónak nem ugyanolyan fontos, h 2 fillérrel olcsóbb legyen, amikor ő csak olcsóbban tudja értékesíteni? Ő ezen logika alapján méginkább mindenen spórolnia kell...

#98937) zgospel: Pontosan. Mérlegelni kell. :K Láncból pl. tuti nem raknék mégegyszer gyárit (egy egyszerűbb DID van rajta gyárilag) mert nem sokkal többért komolyabb DID is van. A lánckerekes példád is nagyon jó.

(#98967) etnies: Jól emlékszel, 60km/h, most megnéztem, én kicsit többre emlékeztem. :B

(#98974) etnies: SV-nél olyanról is lehetett olvasni, amikor nem passzolt tökéletesen a gyári házba az utángyártott szűrő... Az is "vicces" dolog... A gyárival ilyesmi se fordulhat elő.

Mondjuk fun fact, a képen lévő hiflo éppen úgy néz ki, mint az sv650 gyári szűrője... :DDD
De engem nem is a kinézete izgat, hanem a funkciója, hogyan szűr, azt szemmel elég nehéz megállapítani.

[ Szerkesztve ]

(#98976) dave0825 válasza energy4ever (#98973) üzenetére


dave0825
őstag

Persze, hogy kell hozzá új KRESZ, más a B, és más az A1, de még az A is.
Én megcsináltam a B-t régen, utána a B125-öt (annyi, hogy így talán kevesebb vezetés kell, mintha egyből A1-re menne valaki). Most pedig 6 évvel később, csinálom az A-t. A2 kimaradt, és mivel letelt a 2 év a B125 után, így újra kell mindent (KRESZ, rutin, városi), 2 éven belül (persze be kell tölteni hozzá a 24. életévet) különböztetivel meg lehet csinálni az A-t, én pont ebből csúsztam ki, nem töltöttem be a 2 éven belül a 21-et (akkor még annyi volt a határ).

Visszatérve az 50-es motor kérdésre:
szerintem nem is lehet 50-est "nagymotorként" vizsgáztatni, mivel nem az. A "nagy", az 125ccm-től kezdődik, attól kell másik jogsi is. Lehet 50-esre rendszámot tetetni, de csak ha 2 személlyel akarod használni. Nekem (már apámnak) is van egy 50-es 2002-es Aprilia RS, meg egy 125-ös is (még, mert már hirdetem).

[ Szerkesztve ]

Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99

(#98977) etnies válasza HSM (#98975) üzenetére


etnies
senior tag

Csak hasonló:

DL: [link]
SV: [link]

Nekem a gyári fékbetétekkel nincs jó tapasztalatom, a Hondásnál jobb volt a Brembo, a Suzukinál meg az EBC.
Láncból meg az erősített DID-ben hiszek, mindig jobb, mint a gyári.

[ Szerkesztve ]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98978) Teasüti válasza etnies (#98966) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Nem állítottam, hogy a Hiflo szállít a Hondának.
Nem tudom ki a Hondának a beszállítója. Ez a része engem nem is érdekel.

(#98975) HSM
Persze, és a szűrő gyártónak nem ugyanolyan fontos, h 2 fillérrel olcsóbb legyen, amikor ő csak olcsóbban tudja értékesíteni?
Nem feltétlenül. Azért ott komoly szerződések vannak az OEM-ek és a motorgyártók közt, ki tudja milyen áron veszik a szűrőket vagy milyen megrendelések vannak. Igen nagy valószínűséggel egyedi alkuk születnek, nem kisker áron fogja venni a Honda milliós tételben. :D
Aztán az OEM meg annyiért árulja a saját márkáját, amennyiért jónak látja. A motorgyártó meg ezt megveszi és még rápakolja a saját hasznát. Ez utóbbi garantálható, hogy mindig rajta van.

De mindegy, az egész mondandóm lényege, h igen nagy valószínűséggel meg lehet kapni ugyanazt a minőséget olcsóbban is. Most hogy ez egy fagyi ára, vagy sem, az az érvelés szempontjából megint mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#98979) etnies válasza Teasüti (#98978) üzenetére


etnies
senior tag

Azért írtam a Hiflot, mert a Honda VTR250-hez más nem gyárt olajszűrőt. Vagy ők vagy a Honda, ezért gondoltam, hogy ők szállítanak be.
Mindegy egyébként.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98980) HSM válasza Teasüti (#98978) üzenetére


HSM
félisten

"De mindegy, az egész mondandóm lényege, h igen nagy valószínűséggel meg lehet kapni ugyanazt a minőséget olcsóbban is."

Igen, ezzel tökéletesen egyetértek, hogy általában ez a helyzet, éppen az általad felhozott érvek miatt. Csak ugye, nem mindig lehet tudni, melyik pontosan milyen, így próba-szerencse alapon megy a dolog, amit én inkább elkerülök a motoron. Nem olcsó dolog, ha baja esik.

Az érvelés szempontjából azért nem mindegy, hogy egy fagyi ára-e a difi, mert szerintem ha csak egy fagyi ára a különbség, akkor nincs is miről beszélni, be kell rakni a gyárit és kész, nincs lutri, nincs fejfájás. Amikor már sok-sok fagyi áráról beszélünk, na, ott már lehet létjogosultsága a fejvakarásnak és alternatív megoldásoknak az én véleményem szerint. :R

Én sem ragaszkodom feltétlen a gyáriból mindenből, pl. gyertyából is a sima NGK/Denso helyett NGK iridiumosat kapott, és láncból is szerintem egy modern X-gyűrűs DID-et fog majd kapni. Ezek mind a gyári beszállító a gyárinál magasabb kategóriás cuccai, mind magas minőségű, bizonyított homi. :)

(#98977) etnies: Nálam jól tette a dolgát hátul a gyári is, csak sajnos megégettem. (Motoros csizmában nem éreztem, hogy picit nyomom, csak amikor már szaga volt, kicsit feljebb volt a pedál az ideálisnál. :W ) Most a CL Brakes szinterrel is nagyon elégedett vagyok, korrektül adagolható, és fog amikor kell. :D

Azokról a betétekről én is jókat olvastam ami nálad van, de néhányan azt állították, kicsit jobban eszi a tárcsát az ideálisnál, úgyhogy tovább kerestem. Nem tudom, mennyi igaz ebből, de nem akartam tesztpilóta lenni, egy tárcsacsere nálam eléggé fájna a kasszának. Tavaly épp elég volt a gumicsere 80K-ért... :B

Igen, én is DID párti vagyok. :K Nekem elég egy jó kis X-gyűrűs fajta belőle... :DD Nem mintha a gyári egyszerű DID-el baj lenne, de miért ne legyen kicsit jobb.

[ Szerkesztve ]

(#98981) Geresics


Geresics
addikt

...csak hogy témátváltsunk: vidijó

(Nem, nem az enyém...)

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#98982) etnies válasza HSM (#98980) üzenetére


etnies
senior tag

Ez az eszi a tárcsát szerintem legenda. Igaz, hogy nekem eddig csak V-motorjaim voltak és azokon erős a motorfék. A VTR250-el van komolyabb tapasztalatom, majdnem hatvanezret mentem vele. A Bremboval úgy 40.000 km volt a megtett táv, a felhasználás 50% város, 50% túra és még csak el sem kezdett vállasodni a tárcsa az 57.000 km-es eladásakor. Pedig azon kurvajó a fék, nem is gondolná az ember.
Az lehet, hogy a tárcsa mondjuk 90.000-nél lesz cserés 120.000 helyett, de tegye fel a kezét, aki megtett ennyit egy motororral vagy akár csak a felét.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98983) etnies válasza Geresics (#98981) üzenetére


etnies
senior tag

Fékezett egyáltalán?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98984) tboldi


tboldi
nagyúr

#csakamannfiltermindenből :))

Erről jut eszembe:
A Jazz-nél egy kicsit bajban voltam a tömítésekkel. Szelepfedél-, EGR-átvezető és szívósortömítésből Victor Reinz-ot vettem, darabonként kb. 5k Ft-ba kerültek. Ezekkel nincs is gond, viszont az EGR-szelep, illetve csonkjának tömítésével volt egy kis szívás. A csonk és a hengerfej közötti tömítést csak az Ajusa gyártja utángyártottban, és csak az Unixnál kapható éppen ~1500-ért, de ott sem volt raktáron, rendelni kellett. A csonk és a szelep közti meg egyáltalán nem létezik utángyártottban, a gyárit kellett cikkszám alapján megrendelnem potom 3600-ért. A többi tömítés viszont kb. feleannyiba került a gyári Hondához képest (nem tudom, ki a beszállító), de minőségben simán vannak legalább olyan jók. :)

(#98985) runner 125 válasza Geresics (#98981) üzenetére


runner 125
nagyúr

(Nem, nem az enyém...)

Kosz, akkor kattintok. ;]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#98986) HSM válasza tboldi (#98984) üzenetére


HSM
félisten

Mannfilter olajszűrő volt fenn nekem is, mikor nem volt időm a gyárit beszerezni. :DDD Csak sajna pont ugyananniyba kerül az enyémhez, mint a gyári.... Minkdető 3500Ft nagyságrendje, így nagy okosságot nem látok benne, azonkívül, hogy mann-t könnyebben be tudom szerezni... :DDD

(#98982) etnies: Ha nekem 100 000-et elmennek az SV-n a gyári tárcsák már nem leszek szomorú. :)

[ Szerkesztve ]

(#98987) dave0825


dave0825
őstag

Üdv.

Vett már valaki ilyen fokozatkijelzőt? Kawasaki Z750-re lenne, 2007-es évjáratúra, viszont 2004-2006-ig írják csak, hogy jó. Kis kínai nem tudja, hogy jó az újabbra is, vagy tényleg változhatott a pin-ek kiosztása, esetleg más valami?
Néztem többet is, de a GIPRO elég drága nekem most így motorvásárlás után, ilyen áron kb. ugyanezek vannak másoknál is, de eBay-en is.
Azt néztem, hogy a képes értékelések között van 2006-nál újabb Z750, mert már új a fordulatszámmérője, neki működik.

[ Szerkesztve ]

Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99

(#98988) Teasüti válasza etnies (#98982) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ezt a vitát már lefolytattam az önjelölt versenyzőkkel a topikban. Arra jutottunk, hogy nem legenda - én érveltem amellett, hogy hosszútávon tökmindegy, h több betétet veszek, vagy tárcsát cserélek. Meggyőztek arról, hogy jobban jár az ember anyagilag, ha puhább betétből vesz többet, mint tárcsát cserél idő előtt.
Jah, a pályázás kapcsán meg ugye masszívan használ mindenki féket, szóval ott hamar kijön, h nem legenda. :) És akkor olyan finomságokról szó se esett, hogy deformálódnak vagy akár be is repedezhetnek a tárcsák a nagy hőterhelésre. Szóval aki komolyan pályázik, annak számolnia kell a tárcsák cseréjével is.

Közúton más a helyzet, én jellemzően nem is használok első féket forgalomban. Ha dinamikusan megyek, akkor igen, amúgy meg fék nélkül is el tudok jutni A-ból B-be. Én majd a stoppie-kkal fogom vállasra koptatni max a tárcsáim. :D
Aki nyugodtan motorozik, annál nem csoda ha több tízezer km után is még a gyári betét van a motorjában. :C

Amúgy az, h az "eszi a tárcsát" panaszok milyen gyakran feljönnek, az nekem is fura. Nyilván minden második fórumozó mikrométerrel méregeti a tárcsáját otthon. ;]
Én azt se tudom most milyen vastag, vagy hogy a betét hogy áll. Műszaki előtt voltak cserélve, aztán viszlát jövőre.

(#98986) HSM
Nem kell használni és örökélet +1 nap. ;]

Bocs, unalmas este. :D

[ Szerkesztve ]

(#98989) beci


beci
őstag

Sziasztok.
Ezt nem tudja valaki adapterrel egyutt honnan lehetne megrendelni elfogadhato aron az Eu-bol?
[link]

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#98990) etnies válasza beci (#98989) üzenetére


etnies
senior tag

Mennyit szánsz rá?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#98991) beci válasza etnies (#98990) üzenetére


beci
őstag

Ebay-en 33 postával egyutt adapter nelkul.
Sajna Anglia.

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#98992) baboss


baboss
őstag

Most indulunk az esküvőmre, motorral mentünk volna, de a kedvencem sajnos nem készült még el.
A nászútra remélhetőleg már elkészül. :DD

(#98993) Bogyó bá' válasza baboss (#98992) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Te most nősülsz?! :Y Jól meggondoltad? ;]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#98994) laccczka válasza Bogyó bá' (#98993) üzenetére


laccczka
tag

Ne piszkáld!

Miért legyen neki jobb mint nekünk?😁

Hadd nősüljön!

"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.

(#98995) HSM válasza Teasüti (#98988) üzenetére


HSM
félisten

Hehe, hogy ez nekem nem jutott eszembe.... :C

(#98996) z123456789


z123456789
addikt

Nem létezik éves megyei matrica motorra? :F
Mit tudok helyette venni? Az autós érvényes rá?

(#98997) tboldi válasza z123456789 (#98996) üzenetére


tboldi
nagyúr

Külön nincs, ugyanazt veheted meg motorra is.

[ Szerkesztve ]

(#98998) z123456789 válasza tboldi (#98997) üzenetére


z123456789
addikt

Hm, kár....

(#98999) -Mosquito- válasza z123456789 (#98996) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Van/létezik éves megyei matrica motorra! D1 [link]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#99000) z123456789 válasza -Mosquito- (#98999) üzenetére


z123456789
addikt

Ez ugyanaz mint amit Boldi írt, meg ez ugyanaz mint ami autóra van. Nem értem. Lehetne olcsóbb, mégiscsak kisebb terheléssel használjuk a pályát, ha motorral gurulunk rajta. :/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.