Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Geresics
addikt
a jogsis részre én sajna nem tudok neked választ adni, lehet érdemes volna megkérdezned a suliban, ahol csinálod a jogsit!
Nagymotornak sosem fogod tudni levizsgáztatni, mert nem az. Rendszámosítani tudod (biztos van ennek valami szép neve), de én tuti nem tenném (ha csak nem 2 személlyel használnám pl. munkába járásra), mert csak a nyűg van vele, és később eladni is biztosan nehezebb lesz, márpedig gondolom nem azért csinálsz A-s jogsit, hogy 50 köbcentivel járd be a világot!
Szerintem használd így, aztán ha szükségét érzed a rendszámos paripának, akkor add el, és vegyél valami nagyobbat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Debilon
addikt
de ahogy már kérdezték, miért akarod magad szivatni a rendszámosítással?
semmi értelme
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Remi1234
aktív tag
Soroksári IKEA parkolóban mennyire lehet lassú tempós gyakorlást csinálni? Elzavarnak, ha nekiállok palackokat letenni?
PSN ID: RemiFungus
energy4ever
addikt
Azert, hogy autouton, es autopalyan is lehessen hasznalni.
(#98951) Geresics:
"Nagymotornak sosem fogod tudni levizsgáztatni, mert nem az."
60Km/h-t tudja tartani, akkorse? Segedmotor - gepjarmu kozott ez az 1 elteres van csak kresz szerint, nem?
Biztosan nem lehet ebbol gepjarmuvet csinalni papiron?
HSM
félisten
Pont ez lesz a baj.... 50ccm édeskevés lesz autópályára, autóútra. Hacsak nem áldozat szerepre készülsz... (Szerintem a KRESZ-ben is van erre pont, hogy rendszámmal se mehetsz fel ilyen lassú járművel.)
125ccm (4T, ~12-15LE) is necces, az alatt teljesen el kell szvsz felejteni.
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
autópályára a saját érdekedben se menj ki olyan motorral, ami nem tud 100 felett menni, mert jön a román kamionos, és úgy megy keresztül rajtad, hogy még a facebook élő videóban sem fog látszani, hogy volt-e rajtad rendszám, vagy sem!
Ha tud gyorsabban menni, mint 40, annak örülni kell, és kiélvezni, hogy a 30-as táblánál elbújó rendőr hiába fotóz, nem megy vele semmire... Ne legyél a saját ellenséged, élvezd ki, hogy van egy jó robogód, aztán később válts akár 125-ösre, akár komolyabb motorra...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
energy4ever
addikt
Gyari specifikacio alapjan 96,6Km/H-t tud. (7Kw, de 2Kw van a gyari francia papirjan)[link]
Ha atlehetne rugdosni a vizsgan, mint gepjarmu, utana nyilvan kapna tuningot is! d50b1-he gyartottak pl 90cc-s hengerszettet, stb.
Debilon
addikt
ahogy írták is, ne erőltesd ezt az 50-esre rendszám dolgot, engedd el
ha meg akarod öletni magad rövid úton autópályán a tempóddal akkor jó választás... de ez a tempó még autóúton is nagyon kevés, de majd észreveszed, hogy normális úton fő úton is csak gond az ilyen "kis tempó", főleg ahol nagy a forgalom és sok teherautó is jár
eléggé leegyszerűsítve látod a dolgokat
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
HSM
félisten
Oké, üveghangon, egyenes úton, szél nélkül 5km hosszú egyenesen tud 96km/h-t. Ez a mögötted jövő türelmetlen vezetőt nem fogja meghatni, hogy ha nem fújna a szél és nem lenne kis emelkedő, akkor tudnál 70-nél gyorsabban is menni a 90-es táblánál.
Plusz a motornak sem tudom, mennyire lesz így tartós, nyelezni hosszan... Nem erre való ez.
A 7kw szerintem túlzás, inkább 5 lehet a reális.
A túlméretes dugó oké, de akkor méginkább kérdőjel, mennyire lesz tartós, plusz sok sikert azt lepapírozni... Ha meg 50-es papírral (forgalmi, rendszám, biztosítás) mennél 70/90-es túlméretes dugattyúval, akkor ha nem tévedek mindenféle bűncselekmény kategriákat valósítanál meg...
[ Szerkesztve ]
Chris0321
addikt
Szeva.
Nem szoktam ide írni csak olvasgatni de gondoltam leírom a véleményem. Ha 22 vagy sokkal jobban járnál egy A2-es jogosítvánnyal igaz biztos drágább. A B-vel jelenleg vezetheted azt a motort amit vettél és szerintem hagyd így. Én is most tervezgetem, hogy venni kellene egy motort (A1-es jogsim 98 óta van) egy CBR125-öst de mivel a kocsit is le kellene már cserélni nem tudom még, hogy csináljam. 2001 óta vezetek autót és megmondom őszintén még a 125-össel is csak félve mennék fel a 4-esre ami csak egy főút nemhogy egy 50-essél autópályára.
(#98961) runner 125 válasza energy4ever (#98957) üzenetére
runner 125
nagyúr
Fordítva ülsz a lovon.
Ahogy írták már, lehet eléri 5 km-es távon, hátszéllel azt a tempót. De tartósan max tudja 2km-en át.
Egy ilyen 50-es "sportmotor" 13-14 éves gyerekeknek való. Megtanulni motorozni, aztán 16 évesen ráülnek a 125-re és így tovább.
Sajnos sokszor még városban is csak forgalmi akadály. Nem főúton. Nem véletlen h pályán és autóúton nem mehetnek. 70-80-as utazónál forogni fog vagy 9-10.000-et.... #szétrázzaapitsád
Ha még nem vetted meg, inkább ne is adjál ki érte pénzt. Ha meg igen, gyorsan pattintsd el árában.
Az 50-es tuning megint egy olyan szintű pénznyelő, h el sem tudod képzelni. Értelmetlenül fogsz kidobni rá egy csomó pénzt. Nem lesz érezhetően jobb, nem beszélve arról, h méginkább üzemórás lesz és többet fog enni, mint az én 1.2-es vasam.
Ha meglesz a B jogsid, csináld meg a B125-ö, vagy az eggyel fölötti kategóriát és inkább nézz olyan motort. Bár előre szólok, h ha élményt szeretnél és nem csak A-B-be így úgy eljutni, a 125-ös is hamar kevés.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
energy4ever
addikt
Koszonom mindenkinek! Akkor ez marad segedmotor, kesobb pedig lesz valami nagyobb, asszony meg megkapja az 50-est hasznalni.
Visszakanyarodva a jogsira: Szoval 22eves vagyok, meg a B is folyamatban van. Melyik a legnagyobb motoros jogsi amit eltudok majd kezdeni? Illetve mikor kezdhetem el, csak a B utan, vagy mar most is? Valami olyan is mintha lenne, hogy jogsiszerzest(B) kovetoen 2 ev mulva kezdhetem el csak motorra?
(#98961) runner 125: Megvettem mar, nem szeretnem eladni!
etnies
senior tag
És mennyi volt a motorod értékcsökkenése a baleset miatt és mennyi szabadidődet fordítottad az ügyintézésre?
"önmagam hite vagyok magamban"
tboldi
nagyúr
A2 már 18 éves kortól megszerezhető, az efölötti korlátlan A meg csak 24-től. Illetve 2 évnyi A2 után már 20 évesen is meg lehet szerezni az A-t, de ez számodra már lényegtelen, 2 év múlva így is-úgy is 24 leszel.
Hogy párhuzamosan csinálhatsz-e több kategóriát, azt nem tudom. Viszont ilyen nincs, hogy B után várnod kell még 2 évet.
Saját példa: 17 évesen, 2012-ben tettem le a B-t, majd egy évvel később az A2-t, és 2016-ban, nem egész 21 évesen a korlátlan A-t.
[ Szerkesztve ]
KrAt
veterán
Az oldalán tetszik a #be a racer felirat..
Amúgy nekem a 125 is fosós volt a kamionok között, akik simán 90-nel letolnak az úton..
etnies
senior tag
Ha ugyanazon a gyártósoron, ugyanazon anyagból készül a Honda és a Hiflo, akkor miért volt különböző színű "papírból" az olajszűrőm? A gyári sárga, a Hiflo piros. Lehet, hogy más az anyaga is?
"önmagam hite vagyok magamban"
etnies
senior tag
Autópályán a 60 km/h önerő a szabály, nem? Én annó a 125-s motorommal sem mentem fel, autóútra is csak nagyon rövid ideig. Életveszély.
(#98953) Remi1234 Nem hiszem.
(#98947) MentolkaÚjabb gumi mindig jobb. A mintát már nem nagyon tudják reszelni, de egyre jobban értik a silica-t, az pedig jobb tapadást jelent.
"önmagam hite vagyok magamban"
Chris0321
addikt
Én 98-ban egyszerre csináltam a B-t és az A1-et. Mivel nincs közük egymáshoz mivel egyik személyautóhoz másik motorhoz való jogsit ad így szerintem ezen nem változtattak. Szerintem vagy neki kezdesz most az A2-nek vagy vársz míg 24 leszel és egyből az A-rá mész.
Geresics
addikt
Ki kell számolni, hogy hogy jobb. Anno én megcsináltam az Aˇkorlátozott jogsit, és 2 évre rá csak 8 órát kellett vezetnem, meg egy rutin és egy forgalmi vizsgát tennem. Fele annyiból jött ki a korlátlan jogsi így, mintha mentem volna egyből korlátlanra!
Azt sajna nem tudom, hogy most hogy vannak a dolgok, meg kell kérdezni az iskolát, náluk jobban úgysem tudja senki!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
pityaa23
senior tag
Betöltötted már a 22-t? Kreszvizsgán túl vagy? Ha igen az már 22éves korodban volt? Azért kérdezem, mert a kreszvizsga 2 évig érvényes, ha te 22 és fél évesen szerezted, akkor B-t befejezni gyorsan, innen átképzed magad pár óra elmélet és kb 3 óra motorozással B125 - re, majd amint betöltötted a 24-et még érvényes kreszvizsgával 16 óra gyakorlati oktatással lenyomsz egy A korlátlant.
Persze lehet ezt több féle módon, így megspórolsz egy kis elméleti vizsgát.
Ja, most látom, hogy kevés a 125, akkor tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
energy4ever
addikt
Ahogy nezem 125-ositve lesz a B, majd ha elmultam 23,5 akkor kezdem az A-t!
Most 23.-an csinaltam meg a kreszt! Igen, mar 22eves koromban volt. 07.27.en(ez meg modosulhat) lesz a forgalmi vizsgam, 07.25.-en leszek 23... Pont rosszkor kezdtem el...
[ Szerkesztve ]
zgospel
őstag
Ezen az oldalon le van írva táblázatosan minden info ami ehhez kell. Nem reklámnak szánom, csak itt össze van szépen szedve
Mondjuk én pont itt csináltam a korlátlanhoz a gyakorlatot és meg voltam elégedve
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
energy4ever
addikt
Na majd felhivom oket, hogy ha meg nincsen 1eves a kresz vizsgam B-re, akkoris kell masik kresz vizsga B125-hoz. Remelem nem! Bar lehet az A-s kreszt kerik!?
etnies
senior tag
Megnéztem a Hiflo és a gyári légszűrőt is a DL650-hez, nem ugyanaz:
Hiflo:
Gyári:
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
HSM
félisten
Persze, csak nem mindegy, pontosan mit is rendelnek meg a beszállítótól, milyen minőségi követelményekkel.
Divatos dolog, ami a cikkben van, hogy a márkajelzésért fizetünk, de mi van akkor, ha azt pl. szigorúbb minőségbiztosítás mellett gyártják, akár ugyanott, ugyanazokkal a gépekkel, ugyanabba a fémházba? Tipikusan ez szokott lenni amúgy a helyzet.
"Az utángyártottak se rosszabbak, még akár jobbak is lehetnek."
Gyönyörűen ráéreztél, mi a bajom általában a nem gyári cuccokkal. Senki nem tudja biztosan, hogy milyen lesz. Vagy jobb, vagy rosszabb, köszi. A gyáriról legalább garantáltan tudom, hogy elég jó. Lehet, nem az a legjobb, de garantáltan nem is rosszabb annál, mint amire szükség van.
"Fő alkatrészből igen, abból csakis a gyárit! De kopóeszközökből? Ugyan már..."
Mint írtam, néhány ezer forintos összegről beszélünk 6-12-18 ezer km-enként. Kövezz meg, de ez mondjuk egy reggeli, kávé és fagyi ára. Vicc ezen spórolni szvsz. Aki ennyire fillérszexualizáló, lehet jobban járt volna ha rollert vesz...
Mint írtam ahol indokolatlannak láttam a felárat (dupla ár fékbetétnél) ott inkább rászántam az időt, energiát, és vadásztam egy betétet, ami jobb a számomra fontos paraméterekben, mint a gyári. Na, ott nem csak egy regeli ára volt a difi (~10K). De ott is észnél kellett lenni, nehogy olyat vegyek, ami eszi a tárcsát, mert akkor könnyen több kiadást csinálhatok magamnak, mint amit megspórolok.... A másik véglet, ha meg nagyon tárcsakímélőt veszek, az meg nem fog, az is drága lehet...
(#98936) Teasüti: Persze, és a szűrő gyártónak nem ugyanolyan fontos, h 2 fillérrel olcsóbb legyen, amikor ő csak olcsóbban tudja értékesíteni? Ő ezen logika alapján méginkább mindenen spórolnia kell...
#98937) zgospel: Pontosan. Mérlegelni kell. Láncból pl. tuti nem raknék mégegyszer gyárit (egy egyszerűbb DID van rajta gyárilag) mert nem sokkal többért komolyabb DID is van. A lánckerekes példád is nagyon jó.
(#98967) etnies: Jól emlékszel, 60km/h, most megnéztem, én kicsit többre emlékeztem.
(#98974) etnies: SV-nél olyanról is lehetett olvasni, amikor nem passzolt tökéletesen a gyári házba az utángyártott szűrő... Az is "vicces" dolog... A gyárival ilyesmi se fordulhat elő.
Mondjuk fun fact, a képen lévő hiflo éppen úgy néz ki, mint az sv650 gyári szűrője...
De engem nem is a kinézete izgat, hanem a funkciója, hogyan szűr, azt szemmel elég nehéz megállapítani.
[ Szerkesztve ]
dave0825
őstag
Persze, hogy kell hozzá új KRESZ, más a B, és más az A1, de még az A is.
Én megcsináltam a B-t régen, utána a B125-öt (annyi, hogy így talán kevesebb vezetés kell, mintha egyből A1-re menne valaki). Most pedig 6 évvel később, csinálom az A-t. A2 kimaradt, és mivel letelt a 2 év a B125 után, így újra kell mindent (KRESZ, rutin, városi), 2 éven belül (persze be kell tölteni hozzá a 24. életévet) különböztetivel meg lehet csinálni az A-t, én pont ebből csúsztam ki, nem töltöttem be a 2 éven belül a 21-et (akkor még annyi volt a határ).
Visszatérve az 50-es motor kérdésre:
szerintem nem is lehet 50-est "nagymotorként" vizsgáztatni, mivel nem az. A "nagy", az 125ccm-től kezdődik, attól kell másik jogsi is. Lehet 50-esre rendszámot tetetni, de csak ha 2 személlyel akarod használni. Nekem (már apámnak) is van egy 50-es 2002-es Aprilia RS, meg egy 125-ös is (még, mert már hirdetem).
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
etnies
senior tag
Teasüti
nagyúr
Nem állítottam, hogy a Hiflo szállít a Hondának.
Nem tudom ki a Hondának a beszállítója. Ez a része engem nem is érdekel.
(#98975) HSM
Persze, és a szűrő gyártónak nem ugyanolyan fontos, h 2 fillérrel olcsóbb legyen, amikor ő csak olcsóbban tudja értékesíteni?
Nem feltétlenül. Azért ott komoly szerződések vannak az OEM-ek és a motorgyártók közt, ki tudja milyen áron veszik a szűrőket vagy milyen megrendelések vannak. Igen nagy valószínűséggel egyedi alkuk születnek, nem kisker áron fogja venni a Honda milliós tételben.
Aztán az OEM meg annyiért árulja a saját márkáját, amennyiért jónak látja. A motorgyártó meg ezt megveszi és még rápakolja a saját hasznát. Ez utóbbi garantálható, hogy mindig rajta van.
De mindegy, az egész mondandóm lényege, h igen nagy valószínűséggel meg lehet kapni ugyanazt a minőséget olcsóbban is. Most hogy ez egy fagyi ára, vagy sem, az az érvelés szempontjából megint mindegy.
[ Szerkesztve ]
etnies
senior tag
Azért írtam a Hiflot, mert a Honda VTR250-hez más nem gyárt olajszűrőt. Vagy ők vagy a Honda, ezért gondoltam, hogy ők szállítanak be.
Mindegy egyébként.
"önmagam hite vagyok magamban"
HSM
félisten
"De mindegy, az egész mondandóm lényege, h igen nagy valószínűséggel meg lehet kapni ugyanazt a minőséget olcsóbban is."
Igen, ezzel tökéletesen egyetértek, hogy általában ez a helyzet, éppen az általad felhozott érvek miatt. Csak ugye, nem mindig lehet tudni, melyik pontosan milyen, így próba-szerencse alapon megy a dolog, amit én inkább elkerülök a motoron. Nem olcsó dolog, ha baja esik.
Az érvelés szempontjából azért nem mindegy, hogy egy fagyi ára-e a difi, mert szerintem ha csak egy fagyi ára a különbség, akkor nincs is miről beszélni, be kell rakni a gyárit és kész, nincs lutri, nincs fejfájás. Amikor már sok-sok fagyi áráról beszélünk, na, ott már lehet létjogosultsága a fejvakarásnak és alternatív megoldásoknak az én véleményem szerint.
Én sem ragaszkodom feltétlen a gyáriból mindenből, pl. gyertyából is a sima NGK/Denso helyett NGK iridiumosat kapott, és láncból is szerintem egy modern X-gyűrűs DID-et fog majd kapni. Ezek mind a gyári beszállító a gyárinál magasabb kategóriás cuccai, mind magas minőségű, bizonyított homi.
(#98977) etnies: Nálam jól tette a dolgát hátul a gyári is, csak sajnos megégettem. (Motoros csizmában nem éreztem, hogy picit nyomom, csak amikor már szaga volt, kicsit feljebb volt a pedál az ideálisnál. ) Most a CL Brakes szinterrel is nagyon elégedett vagyok, korrektül adagolható, és fog amikor kell.
Azokról a betétekről én is jókat olvastam ami nálad van, de néhányan azt állították, kicsit jobban eszi a tárcsát az ideálisnál, úgyhogy tovább kerestem. Nem tudom, mennyi igaz ebből, de nem akartam tesztpilóta lenni, egy tárcsacsere nálam eléggé fájna a kasszának. Tavaly épp elég volt a gumicsere 80K-ért...
Igen, én is DID párti vagyok. Nekem elég egy jó kis X-gyűrűs fajta belőle... Nem mintha a gyári egyszerű DID-el baj lenne, de miért ne legyen kicsit jobb.
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
...csak hogy témátváltsunk: vidijó
(Nem, nem az enyém...)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
etnies
senior tag
Ez az eszi a tárcsát szerintem legenda. Igaz, hogy nekem eddig csak V-motorjaim voltak és azokon erős a motorfék. A VTR250-el van komolyabb tapasztalatom, majdnem hatvanezret mentem vele. A Bremboval úgy 40.000 km volt a megtett táv, a felhasználás 50% város, 50% túra és még csak el sem kezdett vállasodni a tárcsa az 57.000 km-es eladásakor. Pedig azon kurvajó a fék, nem is gondolná az ember.
Az lehet, hogy a tárcsa mondjuk 90.000-nél lesz cserés 120.000 helyett, de tegye fel a kezét, aki megtett ennyit egy motororral vagy akár csak a felét.
"önmagam hite vagyok magamban"
etnies
senior tag
Fékezett egyáltalán?
"önmagam hite vagyok magamban"
tboldi
nagyúr
#csakamannfiltermindenből
Erről jut eszembe:
A Jazz-nél egy kicsit bajban voltam a tömítésekkel. Szelepfedél-, EGR-átvezető és szívósortömítésből Victor Reinz-ot vettem, darabonként kb. 5k Ft-ba kerültek. Ezekkel nincs is gond, viszont az EGR-szelep, illetve csonkjának tömítésével volt egy kis szívás. A csonk és a hengerfej közötti tömítést csak az Ajusa gyártja utángyártottban, és csak az Unixnál kapható éppen ~1500-ért, de ott sem volt raktáron, rendelni kellett. A csonk és a szelep közti meg egyáltalán nem létezik utángyártottban, a gyárit kellett cikkszám alapján megrendelnem potom 3600-ért. A többi tömítés viszont kb. feleannyiba került a gyári Hondához képest (nem tudom, ki a beszállító), de minőségben simán vannak legalább olyan jók.
runner 125
nagyúr
(Nem, nem az enyém...)
Kosz, akkor kattintok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Mannfilter olajszűrő volt fenn nekem is, mikor nem volt időm a gyárit beszerezni. Csak sajna pont ugyananniyba kerül az enyémhez, mint a gyári.... Minkdető 3500Ft nagyságrendje, így nagy okosságot nem látok benne, azonkívül, hogy mann-t könnyebben be tudom szerezni...
(#98982) etnies: Ha nekem 100 000-et elmennek az SV-n a gyári tárcsák már nem leszek szomorú.
[ Szerkesztve ]
dave0825
őstag
Üdv.
Vett már valaki ilyen fokozatkijelzőt? Kawasaki Z750-re lenne, 2007-es évjáratúra, viszont 2004-2006-ig írják csak, hogy jó. Kis kínai nem tudja, hogy jó az újabbra is, vagy tényleg változhatott a pin-ek kiosztása, esetleg más valami?
Néztem többet is, de a GIPRO elég drága nekem most így motorvásárlás után, ilyen áron kb. ugyanezek vannak másoknál is, de eBay-en is.
Azt néztem, hogy a képes értékelések között van 2006-nál újabb Z750, mert már új a fordulatszámmérője, neki működik.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
Teasüti
nagyúr
Ezt a vitát már lefolytattam az önjelölt versenyzőkkel a topikban. Arra jutottunk, hogy nem legenda - én érveltem amellett, hogy hosszútávon tökmindegy, h több betétet veszek, vagy tárcsát cserélek. Meggyőztek arról, hogy jobban jár az ember anyagilag, ha puhább betétből vesz többet, mint tárcsát cserél idő előtt.
Jah, a pályázás kapcsán meg ugye masszívan használ mindenki féket, szóval ott hamar kijön, h nem legenda. És akkor olyan finomságokról szó se esett, hogy deformálódnak vagy akár be is repedezhetnek a tárcsák a nagy hőterhelésre. Szóval aki komolyan pályázik, annak számolnia kell a tárcsák cseréjével is.
Közúton más a helyzet, én jellemzően nem is használok első féket forgalomban. Ha dinamikusan megyek, akkor igen, amúgy meg fék nélkül is el tudok jutni A-ból B-be. Én majd a stoppie-kkal fogom vállasra koptatni max a tárcsáim.
Aki nyugodtan motorozik, annál nem csoda ha több tízezer km után is még a gyári betét van a motorjában.
Amúgy az, h az "eszi a tárcsát" panaszok milyen gyakran feljönnek, az nekem is fura. Nyilván minden második fórumozó mikrométerrel méregeti a tárcsáját otthon.
Én azt se tudom most milyen vastag, vagy hogy a betét hogy áll. Műszaki előtt voltak cserélve, aztán viszlát jövőre.
(#98986) HSM
Nem kell használni és örökélet +1 nap.
Bocs, unalmas este.
[ Szerkesztve ]
beci
őstag
Sziasztok.
Ezt nem tudja valaki adapterrel egyutt honnan lehetne megrendelni elfogadhato aron az Eu-bol?
[link]
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
etnies
senior tag
Mennyit szánsz rá?
"önmagam hite vagyok magamban"
beci
őstag
Ebay-en 33 postával egyutt adapter nelkul.
Sajna Anglia.
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
baboss
őstag
Most indulunk az esküvőmre, motorral mentünk volna, de a kedvencem sajnos nem készült még el.
A nászútra remélhetőleg már elkészül.
Bogyó bá'
nagyúr
Te most nősülsz?! Jól meggondoltad?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
laccczka
tag
Ne piszkáld!
Miért legyen neki jobb mint nekünk?😁
Hadd nősüljön!
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
HSM
félisten
Hehe, hogy ez nekem nem jutott eszembe....
z123456789
addikt
Nem létezik éves megyei matrica motorra?
Mit tudok helyette venni? Az autós érvényes rá?
tboldi
nagyúr
z123456789
addikt
Hm, kár....
(#98999) -Mosquito- válasza z123456789 (#98996) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Van/létezik éves megyei matrica motorra! D1 [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
(#99000) z123456789 válasza -Mosquito- (#98999) üzenetére
z123456789
addikt
Ez ugyanaz mint amit Boldi írt, meg ez ugyanaz mint ami autóra van. Nem értem. Lehetne olcsóbb, mégiscsak kisebb terheléssel használjuk a pályát, ha motorral gurulunk rajta. :/
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
ingyenes kategóriában
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis