Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Spaszki ez is csak a motoros topikban történhet meg hogy 5 óra alatt 50hsz érkezik.
Én egy ideje már nem tudom veletek tartani az iramot.... Betegek vagytok..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
Én azt veszem inkább észre a gyalogosoknál, hogy tényleg azt hiszi biciklivel vagyok, majd kikerülöm, megoldom és lelép ha más járművet nem lát.
Csak azt felejti el hogy biciklivel nem 60-al jövök a zebra felé...
Meg hogy a bicikli egy 200 kilóval könyebb..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsoltee10 #246 üzenetére
Nah ezt nevezem motorhasználatnak.
Te oktathatsz itt bárkit,.
Rühellem az olyan embereket akik évente mennek 500km-ert (nem kevés van belőlük!!!) és osztják az észt hogyan kell motorozni, meghogy ők mekkora motorosok.
Most nem az itteni userekre gondolok hanem akikkel találkozok a nagyvilágban..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz yodamastah #277 üzenetére
Nah ez szimulátor...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A hétvégét Pesten töltöttem, motorral.
Tömören: Fasza!
Frankó hogy lehet haladni, meg jó érzés brutál dugóban IS haladni.
Mondjuk számomra kicsit sok hogy egyes motorosok a körúton a 70-el haladó tömör autóoszlop között 90-el mennek folyamat. Iszonyat balesetveszélyes szerintem. Viszont meglepő mennyivel jobban figyelnek a motorosokra az autósok mint vidéken. Valszeg azért is mert jóval több motoros van pesten mint máshol.
Nah szóval full pozitív és szívesen motorozgatnék sűrűbben Pesten keresztbe-kasba.
Voltam karasnában is, elég korrektül állnak az emberhez."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A dugóban oké hogy elmegyek az autók között amikor ÁLLNAK! (mondjuk ott sem 60-al),
de amikor a full kocsioszlop is mozog 50-60-al és én hogy közöttük még toljam 90-el nah az sok. Ott bárki sávotvált neked annyi. Vagy csak egy kicsit kijjeb jön a sávjából.
Már azzal is sokkal gyorsabbak vagyunk hogy az álló dugót előzzük, kár a mozgó oszlop között nyelezni szerintem...
Igen számomra ez kívülről neccesnek tűnik[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Korrekt, ennyi idióta barom van az utakon. Audisnak is mit integet, be kellett álljon elé hogy felfogja hogy meg kell állnia.
No comment...
Azért az európa legjobb motoros rendőr címe nem gyenge..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A kukásmellényes témához:
Nembiztos hogy kárunkra válik, én sokat bicikliztem sötétedés után elöl hátul lámpával (brutál erőssel) és többször majdnem elcsaptak mert nem vesznek észre. álltalában oldalról... Tudom az bicikli. (AZóta mindig húzok kukásmellényt éjszaka, és ez a veszély már nem jelentkezett azóta.
Egy motoros oldalról semmivel sem "fényesebb" éjszaka mint egy biciklis.
Szóval sötétedés után, nem vagyok benne biztos hogy annyira felháborító ötlet.
Persze fényes nappal baromság..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Fektetve, minél kisseb hőmérsékletingadozásban, alacsony páratartalmon és a legfontosabb hogy sötétben! Nemvicc. Állítólag ilyen körülmények között a gumi mérhetetlenül keveset öregszik csak.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Sosem értettem ezt a kivonatást.
Mi értelme van? Mennyit spórolsz így? (Főleg hogy 2600-at be kell fizetned.) Kötelezőn mennyit spórolsz? Nekem az egész éves díjam volt 9500 Ft. Akkor befizettem azt helló.
Max ugye akkor 1 negyedévet nem kell fizetned ami 2375 foritn ha negyedéves díjban vagy.
Akkor a kivonatás még többe kerül mint amennyit spórolsz vele.
Teljesítményadót meg ígyis úgyis be kell fizetned.
Nemvágom...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Hogy az öreg istenbe 5200 a negyedévesed?
Így persze értem miért vonatod ki, mert megéri, csak azt nem hogyan lehet 5200?
Az Kibasok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Halli, ez azért ciki LINK
Arohadtéletbe mi volt abban az autóban.
Kicsit megalázva érezném magamat..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Manitou #1316 üzenetére
Jah igen asztra 750 BMW M6 G-power űrtechnika meg 800.
Nemértem minek erőlködnek akkor a BMW-nél...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Ferdzsoo #1331 üzenetére
It egy ugyanolyan felállás csak a motoros el is tud indulni.
Csak egy picit számít.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Filózok hogy vegyek tavasszal egy VFR800-at, vagy várjak még egy évet és egyből VFR1200-as legyen.
Jelenleg úgy gondolom hogy a végcélom az 1.2-es VFR lenne, de kicsit nagy ugrásnak tartom a mostani 78 lóról a 173-ra.
Illetve az is lehet hogy a kisebb VFR is elég lenne mindenkorra, csakhát ezt így jelenleg nem tudom megállapítani... amíg 1 dkg-ot sem mentem vele."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Én inkább veszek egy kifogástalant és megtartom magamnak.
Bár ez kevésbé profitcentrikus gondolkodás.
Viszont az élvezeti rátája nagyobb"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt én is ugyanígy tudom és az összes oktatótól ugyanígy hallottam.
Illetve ami iszonyat sokat segít féktáv rövidítésénél:
A lábaddal szorítod össze a tankot és nem a kormányra tehénkedsz fékezéskor.
Rövidebb lesz a féktávod. Mert a súlyod megint a tankra nehezedik és nem a kormányra.
Vicces. Úgy gyakoroltuk hogy 50-es tempóról vészfék, azonban a bal kezed nem lehet a kormányon. Így nem tudsz tehénkedni. Mindenki rövidebb féktávot hozott így...
Viszont bikából kell tartanod magad a tankkal... meg a végén elkapni a kuplungot.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #4241 üzenetére
Faterodéknak a tehén fejidomos változat ugye?
Érdekelne vajon a fejidom nélküli változaton milyen brutál lehet a menetszél...?!
Olvastam hogy annyira nem vészes állítólag mint a többi fejidom nélküli motoron..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #4284 üzenetére
Nekem még a 2006-os karbis verzió van az nagy általánosságban 5 - 5,5 városban.
És 5 alá bemegy országúton, ilyen 120-as tempót tartva...
De nem magyar benzinnel 4,5 alá is bemegy"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah, ma elmentem motorokat nézni.
Meg kellett állapítanom, igazat kell nektek adnom a cbf1000f-el kapcsolatban.
Ennyi pénzért qrvagagyi hogy ugyanazok az alkatrészek vannak rajta mint a '05-ös cbf600-asomon.
Minden full ugyanaz, lengővilla, ugyanaz a gagyi láncfeszesség állítás, egyedül a műszerfal ami más, de a kapcsolók, kütyük mindenugyanaz. nagyon kemény hogy majdnem 3 milláért összerakták ugyanazt a motort csak 400ccm-el nagyobban.
A 600-as hornet jobban össze van rakva komolyan mondom.Ellenben megnéztem a 990SMT-t is, nagyon tetszik. leszámítva a markolatvédőt, az szerintem nagyon nem illik a képbe mégha hasznos is.
Iszonyat hogy milyen keskeny elöl a V2 miatt, majdnem mint egy bicikli. Tetszettek a brembo fékek , katasztrófa milyen nyomáspontjuk és ellenállásuk van, nem nyúlik-málik, mellette húzogattam a cbr600-as fékét is, hát nagyon nem egy kategória.
Brutál az első futószár hossza meg vastagsága is, meg az ülés alatti auspuffok. Hát egyszóval nagyon bejött. Ami még nem tetszik benne az a műszerfal kicsinysége illetve hogy láncos.De komoly alternatíva a vfr1200 mellett/helyett számomra...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
LOL. Én már a cbf-en is kuporogok 150 felett, különben úgy jár a fejem mint egy parkinzonkórosé.
Akkor azthiszem nem nekem találták ki a fejidom nélküli masinákat.
Biztos én vagyok a gyenge...mod.: tudom, lehet nálam azzal lesz a baj...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #4352 üzenetére
A cbf 600 az amit te keresel.
Nekem eddig egyetlen egyszer volt hogy kis emelkedőnek felfele, utassal, 1-be csutkázásnál MINTHA kicsit elemelkedett volna az első kerék a földtől, vagy csak nem mindig ért hozzá a tökéletes magyar utakon. Amúgy sohasem vágja neked ki 1 kerékre. (Kuplungjátszadozás nélkül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
"minek tankoljak többet, ha a következő kanyarban lehet megborítom a gépet, kárba menne a drága üzemanyag" -
Nah ez aztán egy korrekt hozzáállás. Éljen a környezet."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz yodamastah #5960 üzenetére
Mondjuk van olyan amit nem vágnak át... link.
De ez már inkább 80-100 ezer forint.
Persze ha egy 2-3 millás motor árát nézed, már nem is olyan vészes..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #5964 üzenetére
Mondjuk a villanyoszlop átvágását én azért fenttartásokkal kezelem.
Vagy akár a vastagabb fémoszlopot. Az nem fér be az erővágóba...
Abban viszont egyetértek hogy amit akarnak azt el is viszik akárhogy..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #6550 üzenetére
Azért a magyar utakon amilyen szép szélesek, egy 50-es robit nem előzöl meg BIZTONSÁGOSAN anélkül hogy ne mennél át a szembesávba.
Autóval természetesen.
Motorral simán"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Elég durva balesetes videó akit felborzol, ne nézze!
De iszonyatosan érdekel itt mi történhetett a hátsó kerekével...?
Totál motorblokk-nak néz ki szerintem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Egyáltalán nem érted a lényeget, szerintem az ilyen videókból CSAK tanulni lehet.
Ha úgy gondolod mi azért nézzük hogy csámcsoghassunk rajta, tévedsz!
Én tanulok belőlük, mert szinte mindegyikből kivétel nélkül lehet.runner: "beékelődik valahova távol az agyban, így esetlegesen meggondoltabb lesz a későbbiekben," - ez nálam is tökéletesen működik...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz yodamastah #6577 üzenetére
Én is a műszaki hibától tartottam. Azt nehéz kivédeni.
Gondolom ő sem az az ember volt hogy nem cseréli le a láncot mert nincs rá pénze.
Vagy igazából már nem is tudom mit gondoljak, már hallottam ilyen eseteket hogy inkább benzinre költ mint lánccserére. Az ember esze ilyenkor megáll..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Szerintetek szabad motort ennyi km-el megvenni?
Meg mi ez az 1 év gari?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah erről a fentartásokról szívesen hallanék, mert már több motort is láttam náluk ami szóba jöhetne. Mi ez a közelükbe nem menj?
Köv kérdés:
VFR800 -nál is 6k km-es szervízek vannak?
Értem ezalatt hogy 25k km-nél van a nagyszervíz?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Te milyet akarsz? Bocs ha már írtad, mostanában nem voltam túl aktív.
Persze a motorvásárlás is egyszerű ha van 5 millád. Bemész a szalonba és megrendeled a megfelelő színt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem meg a legnagyobb bajom az hogy nemtudom pontosan mit akarok.
CBF1000, VFR800, 600-as hornet. Esetleg CB1000R. Ez így mind szóba jöhet.
De ha a túrát nézem már csak a VFR meg a CBF marad.
De amennyit én tavaly túrázni voltam..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Peugeot, Citroën topik
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Konteó topic
- Prince of Persia: The Lost Crown teszt
- A gépház modding sötét oldala.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen