Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sasa134
addikt
Sztem lehet dízelt használtan venni, ha megfelelően dokumentált az előélete (számlák, vezetett szervízkönyv, leinformált szervízek hivatalos úton), esetleg garancia kiterjesztés - így kapunk egy korképet, meg ennek ismeretében fel lehet készülni az esetleges költségekre ( kettőstömegű, dpf, stb). Ha pl 110k-val veszel egy dízelt ahol 100-nál volt kettőstömegű csere, kuplung szettel együtt, akkor túl nagy kockázatot nem vállalsz, mert előtted a korábbi tulaj ezt állta és megfelelő használattal nálad okés lesz további mondjuk 100-150k km-ig.
Avanti Roma