Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
vzsryl
nagyúr
Az 1.5TSI nagyon takarékos, de ha magas a kasztni, akkor valóban csak a dízel tud olyan keveset fogyasztani, ami megütheti az ingerküszöböd.
A Touran szerintem kicsi, inkább Sharan-t nézz.
Mi egyszer 9-en utaztunk egy 601-esben (köztük 3 kisgyerek, és mutterék a csomiban). Fater sógora volt a sofőr, és az úticélnál épp közel voltak a rendőrök. A sógor kiszállt, és elkezdett beszélni a verda hátuljának, mint Michael Knight KITT-nek, hogy maradjanak még bent, mert itt vannak a zsaruk...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
ngaba
aktív tag
Szerintem is Sharan/Touran 2.0 CRTDI.
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
ma "sietősen" toltam egy oda-vissza debrecent. odafele m3 tempomat 150-nel, visszafele meg 4-m4, ahogy lehetett, tipikusan tempomat 120. így az ~500 km-re lett 6.8 a fogyi, ennél azért általában kevesbbet eszik, de már a téligumik is felkerültek, ez is számít valószínűleg.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
vzsryl
nagyúr
Neked földszintes autód van, és kicsi a tömege is. Ezt kalkuláld bele.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
diegho
nagyúr
Ma Nagykanizsa - Sopron - Nagykanizsa. Odafelé 4,7 vissza 5,0. Haza már siettem
vzsryl
nagyúr
70-nel 6-osban?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
diegho
nagyúr
Odafelé 95-100, vissza 110. A 16k átlaga január óta 5,1. És végig 4 évszakossal.
Paxker315
addikt
oda hátszél? : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Qru
MODERÁTOR
Milyet vettel ra? Quatrac?
#nincsbennetarcsi
diegho
nagyúr
Quatrac van.
Balázs_a_laz
aktív tag
1.5 tsi viszont nem olajos DSG, ha jól értettem .
Megpróbálok valahol kipróbálni () egy Touran 2.0 crtdi-t. Volt ebből 1.6 is korábban, az nincs már, nem volt jó konstrukció?
Joao
tag
Sziasztok!
Családban friss jogsis fiatal nő szeretne kisebb
benzines autót venni, napi szinten munkába járásra országúton 35km oda, 35km vissza. Autós affinitás nulla :) Keret átírás és első szerviz nélkül 1,3millió. Swift jött szóba egyelőre, miket lehetne még ajánlani neki?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Lancia Ypsilon, Honda Jazz?
Az egy jó gumi. Én tavaly vettem, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Pont valamelyik este jöttem haza hidegben esőben vele és meglepődtem, hogy dinamikus vezetés mellett milyen jól tapad a gumi. Simán vennék újra ugyan ilyet.
Teljesség igénye nélkül: H astra 1.4, Honda Civic 7 gen 1.4-1.6, Suzuki Swift 1.3-1.5, Honda Jazz, Fiat Grande Punto, Ford Focus II stb.
szabonagyur
félisten
H Astra 1.4 az nagyon gyengus, 1.6 kellene minimum oda.
BTW: elhoztuk a narancs Swiftet 500-ért... 386e km, olajat nem eszi, első gazdás, rozsda mentes, 1 éves télivel, cserés nyárival de külön felnin
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Igen, de az 1.6 ha jól tudom eléggé eszi az olajat.
Jól hangzik, 500-ért ha nem lesz nagy baja jó vétel volt
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Arra amire kellett, hogy 10 km-t megtegyen falvak között nem hiszem, hogy gondja lenne, meg áron alul volt, ha 200 rámegy, hogy hahu árszintet elérje sincs gond
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Tothgera30
Ármester
Rosszul tudod. Csak az eszi ami 5w helyett 10w-t kapott.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Paxker315
addikt
A keretbe már nem férne bele, de nekem a Musa nagyon bejön Gyk. digó Jazz (4méter, egyterű)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
tboldi
nagyúr
Ó, majd’ elfelejtettem! 🤦♂️
Audi A2 1.4 PDTDI - a hangja elég szar, de jobb konstrukció, mint a benzines.
tboldi
nagyúr
Egy facelift előtti Oro vagy Argento simán belefér.
De akkó’ má’ Fiat Idea is legyen.
Illetve én ránéznék az Alfa 147-ekre is.
Én, a japánautóbuzi lassan átavanzsálok olaszossá.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Én is bármikor újra megvenném. Eddig nagyon jó volt minden körülmények között.
Qru
MODERÁTOR
Jo, en is azzal szemezek.
#nincsbennetarcsi
Nem, igazából (és abszolút no offense) tipikus példája vagy annak, aki rájött, hogy a megszokotton kívül is van élet.
Joao
tag
Köszi mindenkinek!
Első körben Swift vonalon szeretne elindulni, az említettekkel bővítem majd a keresést.. Focusból melyik 1.6-os a megbízhatóbb? A TI-VCT vagy a gyengébb verzió?
tboldi
nagyúr
Nem most jöttem rá, motorkerékpárokból már régóta a Ducatikat favorizálom, nem a japánokat, úgyhogy ez a folyamat már évekkel ezelőtt elkezdődött. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
ngaba
aktív tag
"Focusból melyik 1.6-os a megbízhatóbb? A TI-VCT vagy a gyengébb verzió?"
Egyértelműen a gyengébb.
A Ti-vct-t inkabb keruljetek.
hobizoli
nagyúr
en most vettem meg egy 147-t
annyira jo aron adtak, hogy ennyiert ezt meg kellett venni
2005-s facelift 2.0 16v TS 150lo, manual valtos, nem a felautoma robotizalt SeleSpeed
vilagoskékgyöngyház fény, Distinctive, nagy BC, Bose Hifi+mély+CDtar, kormanyrol vezerelheto radio, kék bőrbelső, dupla digitklima (mukodik), 4x e.ablak, LPG uzem (2018-ban raktak bele), tempomat, ASR,... futomu nem kopog, hibakod nuku
negativumok: valotkarnak nagy a holtjateka, vmi muanyag megvezeto persely kopott/repedt, akksi halott, gumik (nyári) kopasjelzon = cseresek, bal elso lengescsillapito szerintem puha... bar a dizelemben meg allithato futomu van, ahhoz kepest kb minden IS puha, szoval lehet csak en erzem annak ebben
6-sal kezdodott az ara
es akkor felmesz a hahu-ra es vki sima 1.6 Eco 105 paripasat adna manualis klimaval, kis BC-vel, tempomat nelkul, szovetbelsovel 800k-ert, meg 1misi-ert... koporsoszallito feketeben, amit naponta moshatsz, mert a por is vilagit rajta
lattam meg a facelift elotti 1.6TS-t is ennel tobbert arulni, az komolyan nem tudom mit gondolhat...
ezt meg egy kereskedesbol vettem ennyiert
nevre irva + eves KGFB stb volt 800k
akksit ma kicsereltem egy Bosch 70Ah-sra benne
ja es poen, de a JTDm 16v-mhez kepest 1244-l ujabb az alvazszama, azaz par het kulonbseggel gyartodtak le anno
-----------
multkor majdnem vettem egyebkent egy facelift elotti 3 ajtos grafitszurke 2.0 TS-t, GTA elso-hatso lokikkel, GT kagylo borulesekkel, csak abban SS valto volt, es uzemmelegen nem vette a fokozatokat... az 320k lett volna csak...
az valojaban egy sima manualis valto, rajta egy elektrohirdualikus robottal
sokan nem tudjak egyebkent, de a kuplungot evente min 1x illik kalibralni a MES-l
megcsinalja sajat maga, csak ra kell dugni OBD2-n es elinditani a folyamatot a menuben, ~2-3 perc es bekalibralja a kopashoz magat a fogaspont miatt
meg par evente illene robot hidraulika folyadekat is cserelni, meg tizenparevesen a hidraulikus robotban a tomiteseket sem art, mert eloregszenek, berepedeznek
na aki ezeket magas ivben lesz.rja, annal meg elojonnek az ilyesmi hibak
a szivattyuja is azert szokott behanyni, mert meg a gyari olaj van benne sok-sok evesen is
mondjuk en nem nyuglodtem volna vele, hanem vettem volna bele egy facelift 166 2.0TS-rol egy 6 sebesseges manual valtot, mert azokkal azzal szereltek mar, hogy azt a nagy tepsi bodet vhogy jobban mozgassa az a legkisebb motor is a diffije miatt kicsit rovidebb fokozatokkal + van egy 6.-a
akkor egy ahhoz kepest pillekonnyu 147-t tuti jobban vinne, hiszen ugyanaz a hatas erheto el vele a kerekre eso nyomatekban, mintha kicsit tunnerolva lenne a motor, meg van autopalyara egy plusz fokozat, amikor nem forog annyit motor, mint az 5-sel
ezt valszeg ebbe is meg fogjuk ejteni, akkor nagy holtjatekos valtokulissza is egyuttal kicserelodik a 6-sra
ja meg a SS-hez letezett egy opcio, fix valtofulek a kormany moge, es akkor a CANbus-n keresztul megvezerli az ECU-t, hogy valtson, mintha a padlon levo normal valtokart pocogtetned, a + - iranyokba
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
KubanitoS
veterán
Amikor kiírják a lepukkant 20 éves prémiumra, hogy "eladó napi használatból szeretett autóm" SW-vel kezdődő rendszámmal, az azért üt rendesen...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Qru
MODERÁTOR
Jaja. Es hany ilyet latok en is…
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Ha nála van egy hete és megy vele akkor igaz amit írt
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Ursache
senior tag
ugy is utana nezel, te is, meg en is. jszp-bol ket kattintassal kiderul. a tobbi a mese resze.
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
KubanitoS
veterán
Minek szeretnél utánanézni jszp-n ha egy hete van Magyarországon forgalomban az auto?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
RJ45
junior tag
Nem igaz, hogy nincs 3 milláig kis pénzből üzemben tartható kombi manapság, ami nem 100 éves és kizárható a hatalmas zakó. Úgy látom, hogy mindenben ez a vékony láncos TSI van.
Az oké, hogy van felújító szett vastagabb lánccal, hurrá, de ebben az országban, amikor kiveszik a motort... mire összerakják lesz más baja, a márkaszervíz meg csak a vékony láncot szereli be az eredeti fogaskerékkel, az meg vicc harmincezrenként
3 milláig túrtam benzines kombit, de valami döbbenet, hogy milyen öreg vasak vannak fent ennyiért és ez már azért az a pénz, ami bérletre (szerelőhöz) azért sok
öreg autóért meg... kijön belőlem a szarrágó, mert még másfél is sok, minek? Akkor már ott van valami 600 ezres 18 évesen aztán ha megáll felgyújtom, de ha ráköltök még 600-at még akkor is csak 1,2.
Egyszerűen nem értem a piacot. Emberek komolyan 2 milliókat adnak oda 16 éves autókért? 20 éves korára már mindennel csak a gond van, tökmindegy milyen márka. Miben bíznak?
pedig sokat beszeltunk rola, hogy miert alakul igy a piac. sajnos ez van, el kell felejteni az olcso hasznaltautokat egy darabig
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
diegho
nagyúr
Focus 3 talán az egyetlen, de én a láncos TSI-t is simán vállalnám.
molnarpeter
nagyúr
Megane 1.6
1.2 TSI láncos verziója nem vállalhatatlan, abban okoskerék sincs.
Tanulság: dízel kell, mert féláron megkapod ugyanazt a kocsit, aztán majd lesz valami.
Amúgy szvsz ide esnek a válság környéki évjáratok, amikor spórolt a gyártó és a vevő is
[ Szerkesztve ]
Sziasztok! Seat Ibiza, Leon, illetve Altea-ról mik a vélemények / tapasztalatok?
>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<
(#203592) grizlisandor válasza molnarpeter (#203590) üzenetére
grizlisandor
addikt
Megane 3 1.6-nál figyelni kell, hogy 5w30 motorolajjal használták-e, mert a vastagabb olaj elintézi az okoskereket. Vezérléscserekor, cserélni kell az okoskereket is, több ismerősnek a vezérléscsere után pár ezer kilométer után fáradt el; hibajelenség hidegen dízelként jár a motor a tulajdonosra frászt hozva.
(#203591) Energie X
Rövden olcsósított VW; kis, közép és egyterű kategóriában.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
"Tanulság: dízel kell, mert féláron megkapod ugyanazt a kocsit, aztán majd lesz valami."
Anyagilag necces a szitu. Attól függ, hogy milyen állapotban van az a dízel, és milyen felhasználásra veszik. Én vettem ugye egy 2. autót is direkt városozni, illetve azért is, mert a feleségemnek fontos az a tudat, hogy bármikor mobil tud lenni akkor is, ha én elmegyek dolgozni a kicsivel. Az én esetemben remélhetőleg a dízeles szinte csak az üzemanyag költséget viszi, ami megkönnyíti a dolgot. A benzines viszont szintén fogyaszt (jóval kevesebb a futása), de itt is volt egy vételár, és ezt is karban kell tartani. Ha valaki csak dízelt vesz, és városozik is és/vagy erősen használt a motor és annak segéd berendezései, akkor ott rá lehet locsolni akár 7 számjegyet is viszonylag rövid időn belül.
Ha 2-3 évnél hosszabb időre kell az autó és sok városozás is akadhat, akkor megéri megvenni a jóval drágább benzinest.
#203587 RJ45: 3M-ért már egész jó J Astra kombit lehet venni 1.4T-vel, ami egy jobban sikerült motor volt annak idején az 1.4TSI-nél. Az autó a tömege miatt sokat eszik, de megbízható konstrukció.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
hobizoli
nagyúr
ők a nemet/japanauto hit gyülekezete tagjai
szard le, vegyel egy 356-s Tipo-t [link]
1.4 16v 95lo, a regi (Super)FIRE motor a 80-s evekbol
ugyanez a motor volt a Panda 100HP-ben is tizeneve
letezik TJET-ben is csak az inkabb 4 misi manapsag
oldschool szijas vezerlesu technika, az SKF vezerlesszett hozza vizpumpaval teliaron 50k korul van a Unix-ban
puszi %-l kb 35k, egy ora alatt ki lehet cserelni rajta
nincs okoskerek, meg ilyen uri majomsagok, mint a lánc is...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Gergőke88
addikt
Ope Astra J 1.6 szivo.
Oké nehéz, de normális közlekedésre bőven elég, 130-150 között utazik pályán.
Szogegyszeru motor, viszonylag nagy belső, külsőre meg most is szerintem pofás.
Tothgera30
Ármester
+1. Pont ezt akartam én is ajánlani, esetleg még Focus 1.6.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Ursache
senior tag
pont ezt! innentol kezdve a tobbi az erdeklodo vallalasa.
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
RJ45
junior tag
Már kilazítottam oda, hogy francba a kombival, csak legalább egy tetősín legyen rajta. Nem lett jobb.
Elkezdtem belenézni kereskedések kínálatába megnézegetni a neppereket, egy-egy helyet, hogy neki még is mi lehet vajon az elképzelése a saját túlélésére, amikor a kínálatát kialakítja és hát ez, ez valami katasztrófa. Semmi koncepció, csak egy hegynyi szar.
Egyre-másra futok bele közepes méretű kereskedésekbe, ami úgy néz ki, hogy van egy, esetleg kettő darab autója, ami csak simán drága meg 40-50-100db olyan mellette, ami teljesen biztos, de 100%-os út a magáncsődbe abban az országban, ahol a 2-3 milliós kategória vásárlása esetén is a döntő többségnél találni a háttérben valahogy egy 3-5-6 éves futamidejű hitelt.
Bemegy oda a vevő és teljesen mindegy, hogy melyiket választja, ha ott akármelyikre hitelt vesz fel csődbe megy. Nem kell közgazdásznak lenni, hogy világos legyen, hogy ebből nagy gáz lesz.
Annyit kellene tenni a magyar politikának, hogy a Kínában újonnan 2-3-4 millió forintos áron árult új elektromos autókra ráragaszt egy mopedautó matricát és ír egy jogszabályt hozzá. Ennyi. A forgalomba helyezéskor nyilván a fenekükre nyom egy max 70km/h korlátozást jelentő, rendszámmal egyenértékű táblát, tehát aki leszedi az börtön. Nem autópályára kell ezt biztonságossá tenni +4 millióért, hanem onnan ki kell tiltani ingyen. Ehelyett tapsolnak ahhoz, hogy az 55.000 yuan árral induló Renault K-ZE már 7 millió forintba kerül Magyarországon Dacia emblémával. „drágábbá=biztonságosabbá” téve. Értem, hoyg ez a német érdek, de itt olyan nem lehet tartósan, hogy a 10-12 éves túlfutott dízel autók kerülnek 3 millióba. Itt nem lehet ilyen, mert megdöglünk a csődben senkinek nem tűnik fel?
Srácok nézem a kereskedéseket itt Dunakeszi közelében és már a 15 éves Jazz másfél millió forint itt. Abban az országban, ahol kb. ilyen önerők vannak a többségnél. Mihez kezdesz egy túlkoros Jazz-el? Óvodába hordani a gyereket, meg bevásárolni, mi másra való az?
Ki akar 3 milláért kombit? Aki akar még valamit az élettől, valamit csinálni akarna nyilván vele, valamit, GDP-t. Kényszerítsük bele a szemétbe, a csődbe, tegyük tönkre? Ez a terv? Járjon busszal a szalag mellé ő is?
Akkor ki marad talpon? Az hány fő? A nemzeti duma mögé kéne egy nemzettest, az meg nem 1000 fő meg 5000 fő meg 50.000 fő hanem B+ 2-3-4 millió fő. Ki a franc akar itt 7 millióért elektromos Dacia-t venni?
Az mondjátok az egész országban hány darab jó kombi van most 3 millióig? Jó az még 12 évesen. Nem jó B+ !!! És ha nem jó, az az ember megáll az autóval együtt és nem termel.
Úgy felcukkoltam magam pár ilyen „kereskedés”-nek nevezett szemétdombot látva. Sík ideg vagyok srácok. Hát ezeket akarják rám melegíteni 3 milláért? Hát micsoda szemétdombok ezek?
Gergőke88
addikt
Leírtuk mit nézzél, de amit leírtál kb semmi helye itt.
szabonagyur
félisten
Sajnos ez van, 3 M ft ennyiért.
A Jazz meg a híre miatt is ennyire drága, az más kérdés, hogy 15 éves korára ez mennyire releváns még, jönnek elő hibák ott is.
3M-ért J Astra Kombi és letudva a gondod.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB