Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/vzsryl.gif)
vzsryl
nagyúr
Egy Toyota dízel fenntartási költségei a drágább dízelek közé tartozik, mivel itt Európában nincs akkora háttere, mint a VW/PSA motoroknak.
Hosszútávon többszöröse egy dízel Avensis fenntartása a hibrid Auris-hoz képest. Nem a fogyasztás miatt, hanem a zsebbenyúlós alkatrészek miatt. Nem csak a dízel alkatrészek drágábbak, hanem a két autó közötti méretosztály különbségekből fakadó alkatrészárak is, pl: fék és futómű.
A felhasználásod mellett a hibrid akksi se éli éppenséggel a legszebb napjait, de ha kell az autó, akkor inkább ez legyen.
Arra már rájöttem, hogy neked a vezetés egy hatalmas púp a hátadra. Mérlegeld át.
Én szeretek vezetni, de ami ennél is fontosabb, az a szabadság érzése, hogy bármikor mobilis tudok lenni. Ez utóbbi számomra "minden pénzt megér".
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖